Anabáza jedného ochorenia

Viac menej pre seba a pre sledovanie priebehu vývoja svojho trápenia a jeho liečby tu uverejňujem podrobné informácie. Ak to niekomu nejako pomôže, budem len rada... :). 

Moje dlhotrvajúce problémy - symptómy:

Únava - aj bez akejkoľvek námahy, alebo po minimálnej námahe, stupňujúca sa s postupujúcim časom. Od cca 15-tej hodiny nie som obyčajne schopná ničoho kloudného. Len ležať a sledovať pitomosti v TV. 

Epizódy zvýšenej teploty sprevádzané týmto: triaškou, vlnami "husej kože" na polovici tela, potenia, tachykardie, a extrasystol, zhoršeného videnia (rozmazané videnie), bolesťami hlavy, zápalom spojiviek (mierneho), a bolesťami nielen klbov ale aj svalov, hlavne lýtkových. Tieto zhoršené stavy ("záchvaty") sa opakujú pravidelne cca každé 2-3 týždne (?). Rozhodla som sa to zaznamenávať presne. Súvis s nejakým životným cyklom tých svinstiev čo v sebe mám? Vtedy som totálne mimo. Následné 3 dni sa z toho spamatávam, po 3 dňoch sa stav trocha upraví a už mi je len "normálne zle". 

Bolesti klbov: kyčelných, ramenných, kolien, členkov, zapästí, prstov. Ráno lepšie, s postupujúcim časom zhoršujúce sa. Večer neviem niekedy udržať v ruke pohár pre bolesti prstov. A chodím ako kačka. A vstávam ako 90-ročná starenka. A to mám 33 rokov. 

"Kvázi-točenie" hlavy - "zastreté" vedomie - brain-fog (?), problémy so stabilitou (ale žiadne pády, len taký divný bordel v hlave a neschopnosť sa plne sústrediť). Nie vždy. Sú dni, keď toto nijako nepociťujem. 

Bolesti hlavy a bolesti za očami (napr. týždeň, potom zase týždne bez bolestí). 

Celkové slabosti: oslabenie končatín: noh, rúk. Nutnosť si ísť ľahnúť a len ležať. V čase toho periodického "vyhrotenia". 

Problémy so spánkom: chvíľami bez problémov, chvíľami bez akejkoľvek iniciujúcej príčiny neschopnosť večer zaspať a zároveň ranné prebúdzanie (už okolo 4 hodiny ráno). 

Opakujúce sa uro-infekcie. 

Tráviace ťažkosti: dispepsia, hnačky, "nafúknuté" brucho 

2014-2016: opakované snahy o riešenie s lekármi. Bežné vyšetrenia krvi nič neukázali, okrem anémie a strašného nedostatku železa. Dostávam na to Tardyferon (Fe). Nik neskúma prečo tá anémia a nedostatok Fe.

Absolvované kolečko a vyšetrenia u: kardiológa, neurológa, sono brucha, RTG plúc, endokrinológa, sono na gynekológii, MRI hlavy. Nič signifikantné, patologické. Som považovaná za hypochondra, alebo za psychosomatika. 

Opakované uro-infekcie a ich monoterapia - jediný objektívny nález. 

A ešte diagnostikovaná celiakia: prestávam jesť lepok a moje tráviace potiaže a brucho ako v 5.mesiaci mizne... 

2016: zistené pozitívne testy na Cpn a mycoplazmy. 

December 2016: začínam liečbu CAP: najpr azi (500 mg, každé 3 dni) + po 3 týždňoch pridávam doxy (200 mg per deň) + neskôr Entizol (1500 mg na "pulz", v priebehu 3 dní). 

Do toho cca 2 krát fluconazol (lebo kvasinky). 

Okrem toho beriem NAC (cca 1800 denne) a vitamíny (B, C, E) a živočíšne uhlie a seratopeptázu. 

Do tejto chvíle som nezaregistrovala podstatné zlepšenie a ani výrazné zhoršenie stavu - teda to, čo sa nazýva "herx". Ani po Entizole. Je mi tak nejak kontinuálne a stále zle. Niekedy lepšie, niekedy horšie - tak ako to bolo ale aj pred začiatkom liečby. 

Preto riešim, čo ďalej, ako postupovať. Zaregistrovala som sa na fóre. 

Dnes som dobrala Azi. Viac nemám. Mám ešte asi 2 balenia Doxy a Entizol na ešte jeden "pulz". 

 

 

 

 

Lukrecie, zajimave rozepsane,

Lukrecie, zajimave rozepsane, navic se lecis stejne dlouho takze te budu sledovat...

moje poznatky:

- chybi uvedeny vek, vaha.. dale jestli se ti hava behem nejake dobry rapidne zmenila (smerem nahoru ci dolu) 

- nedostatek zeleza -sem videl velmi casto u zen ktery maji podahu 

- lecim se stejne dlouho jako ty ,a le zatim bez entizolu (obecne by se mel pridat entizol az po par mesicich) a taky nepocituji zadnou zmenu (ta snad te to uklidni, ze nic neni hned)

- jake testy proti parazitum si mela? mas v domacnosti nejake zvire? pripadne jak casto se vyskytujes se zviratama? mas rada sushi ci nejake tataraky apod? 

- tve okoli: ma nekdo z tvych blizkych podobne problem (ci jine problemy?) idealne intimni partner, ci rodina s kterou jsi casto ve spolecnosti? Rodice maji nejake problemy se zdravim?

- kdy to vse zacalo? jak dlouho to registrujes? mas pocit ze se to stupnuje? Teploty mas vysoke nebo pouze mirne zvysenou ala 37?

 

 

Jinak ackoliv neznam odpoved na tve problemy, z tech svalovych bolesti apod bych usuzoval na nejaky "neuro" co "cevni" problem... jake mas zily na nohach? zilky? krecove zily, apod?  ]

 

watch my profile

Moj vek: 33 rokov, výška 164

Moj vek: 33 rokov, výška 164 cm, váha 48 kg. Váha sa mi nikdy výrazne nemenila, celá naša rodina - ženy - sme také tenké a štíhle. Až do smrti. Smile. A vyzeráme celkovo mladšie než sme. A aj ja. A to napriek tomu, ako zle mi je a ako zle sa cítim. To som si tiež vypočula od lekárok - ale veď vyzeráte výýýborne.... koľko žien by tak chcelo vyzerať vo vašom veku... a podobný bullshit... 

Železo...? nedostatek zeleza -sem videl velmi casto u zen ktery maji podahu (????) - nerozumiem.

A nemám žiaden dovod mať chronický nedostatok Fe. 

jake testy proti parazitum si mela? mas v domacnosti nejake zvire?  Nemám, ale kým som žila s mamou mali sme psa. A návštevy u kamošiek, ktoré mali mačky. (ble). 

Sushi som jeden čas jedla dosť často - 2 roky dozadu (?) lebo móda, že... SmileAle to už som tie problémy vtedy dávno mala.

 

Rodina? Otec emigroval - ešte za socíku, a tým mňa a mamu vystavil dosť veľkým problémom. Nehovoriac o tom, že sa na nás s mamou vykašlal. Celkom. Mal a má ale veľké problémy s tráviacou sústavou. 

Mama? keď mala 51 rokov prekonala masívnu cievnu mozgovú príhodu. Odvtedy je ochrnutá. Bola detská lekárka. 

Intímneho partnera momentálne nemám. Už dlhší čas. Odkedy mi povedal ten posledný, že nepotrebuje zombie a chodiacu mrtvolu. Smile

"kdy to vse zacalo? jak dlouho to registrujes? mas pocit ze se to stupnuje? Teploty mas vysoke nebo pouze mirne zvysenou ala 37?"

Začalo to už možno pred x-rokmi. Možno už na strednej škole. Po tom čo som opakovane mala zápaly pľúc. Z ktorých som sa po ATB vystrábila. Ale roky to bolo nenápadné, plíživé. Pamatám si ale, že už dávno dávno som bola s mamou u ortopéda, lebo ma začali pobolievať kyčelné klby, po prechádzkach. Ako jednoznačný problém som to ale začala pociťovať pred cca 3 rokmi. Vtedy to prekročilo hranicu mojho normálneho fungovania (šport som vylúčila už dávno pred tým). 

Začalo to po očkovaní proti tetanu. Ja si myslím, že to to spustilo. 

Teploty sú mierne = 37.5 cca. 

Jasné, že sa to stupňuje... dospelo to do štádia, že nemožem normálne fungovať, pracovať.... 

Krčové žily nemám, ani žiadne "žilky" na pohľad vyzerám dosť dobre a na svoj vek "zachovalo"... Smile Aj preto mi asi nik neverí, ako sa v skutočnosti cítim... ani vlastná mama. Nepijem, nefajčím, zdravo sa stravujem... len chradnem... a trpím Smile

 

 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Bylo by dobre asi vedet i v

Bylo by dobre asi vedet i v jakem stavu mas imunitu, mas nejake esty na autoimunitu, humoralni a bunecnou? 

- ockovani proti tetanu si mela kdy 3 roky zpet?

- zvysenou teplotu mas jak dlouho taktez 3 roky?

- ad paraziti) jsem si jista? ja mel od roku 2012 diagnostivovane zvysene IgE a prakticka osoudila, ze to bude alergie.. dala my antihistamika a alergolozka me lecila na astma, pote na CHOPN ale nic z toho nebyla realita.. v teprve u Klubala mi zjistil parazita - ktereho mam v tele teda minimalne  4 roky a mozna dele..  ale jak rikam.. telo si s mnoha vecma poradi samo.. tudiz az kdyz je ta zatez vetsi pak uz to clovek cejti... 

- dovolene- do jakych krajin si litala, mistni jidlo ochutnavala?... 

Pokud mas mamu doktorku tak ati ti pise antibiotika ona ne? Ale mozna bych zvazil alespon prvni nastevu u Klubala kdyz jsi v Praze (ano bude te to stat par tisic...) ale na co cekat?

 

Ano mnoho nas klame vzhledem.. jsme krasny a presto nemocny... 

watch my profile

Lapcom,  na niektoré veci sa

Lapcom, 

na niektoré veci sa pýtaš opakovane.

Ale ja napriek tomu dúfam, že keď ti všetky tvoje vštetečné (ha ha) a často veľmi osobné a intímne otázky) zodpoviem, tak z teba vypadne niečo extra zaujímavé Smile Nie len dalšie otázky  Smile

Ale aj nejaké hypotézy. Akékoľvek. Lebo to je to, prečo som tu - kvoli hypotézam a nápadom. 

Takže... čo ešte chceš vedieť.... 

- v akom stave mám imunitu?: všetci lekári tvrdili že v dobrom, a nevideli nič patologické. Po bežných testoch. Až na poslednéhio lekára (z Popradu), ktorý tiež najprv tvrdil, že je všetko O.K a potom, čo som za ním opakovane prichádzala (a dožadovala sa niečoho) dochádzal k záveru "že to nie je až tak celkom v poriadku". WTF??? 

Mama mi už nikdy nič nepredpíše. Lebo je plne invalidná. Po mozgovej príhode vo veku 51 rokov. Nehovorí, nepíše, nerozpráva, nechodí.  Tak to je.... 

 

 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

neni jiste jestli ja ti dam

neni jiste jestli ja ti dam odpovedi.. ale dotazy odkreji vic detailu a tudiz pomuzou i dalsim pripadne okomentovat... pokud ocekavas nejakou radu hold nekdy je treba se "svleknout do naha". A to neber ve zlem, nekdo ma problem s vlasama a "chtel by resit jen vlasy".. ale je treba resit komplexne celeho cloveka vcetne jeho okoli. Jestli ti to fakt prijde prilis intimni, tak doufam, ze vyuzijes toho ze jsi tu anonymne... jinak to ztraci kouzlo... 

Jestli se opakuji, zrejme nedostavam adekvatni odpovedi nebo ne  v dostatecnem rozsahu ;)

 

A opet necitim ze bys odpovedela, nejaky doktor ti rikal ze imunita neni tak ok, na jakem zaklade? jake testy to ukazali? Muzes mluvit konkretne? pokud nevis, muzes si je obstarat? a pokud ne.. zvaz teda jestli neni na case todle podstoupit.. ale dostanes se tam kam vetsina z nas.. ze na zacatku si nechas udelat rekneme "rozsahlejsi testy" a podle toho budes postupovat. 

 

 

watch my profile

Lapcom, či ako sa to vlastne

Lapcom, či ako sa to vlastne voláš Smile

dnes som si na vlastnej koži zažila to, o čom si hovoril - a s čím som polemizovala - že testy sú drahé. Dnes mi bolo lekárom - praktikom jednoznačne povedané, že testy na konkkrétne patogény mi neurobí, lebo "sú drahé". Lebo stoja 7000 a možno aj 10 000 Kč. A to je zrejme z hľadiska jeho indivuduálnej praxe "nechcená položka". Neakceptovateľná položka. Za ktorú može byť on osobne braný na zodpovednosť, "questioned", či dokonca penalizovaný. To je isté. Ale to, že ma ten istý lekár poslal na x-iných (a zbytočných, lebo opakovaných) vyšetrení (nebudem menovať, vieš si to kolečko a aj ostatní určite predstaviť) je fakt. A tieto všetky zbytočné vyšetrenia platíme my všetci. Všetci občania ČR. Celkom zbytočne. Dalo by sa to nahraiť pár testami na baktérie. Konkrétnymi a cielenými testami. Nedeje sa tak. Prečo? Nuž podla mňa preto, aby sa stále točili kolečká... 

 

 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Volam se v realite uplne

Volam se v realite uplne jinak :) Jsem tu anonymne.. jinak bych tu nechtel sdelovat sve problemy.. nevim jak se sklonuje lapcom a je to vlastnejedno muzes mi rikat jak chces Kiss

Co se tyce prilozeni tech vysledku tak to jde snad kdyz zaloziz novy blog (a tam je prilozit soubor) - doporucuji, ale jpg obrazek prevest do pdf souboru (je to lepe citelne).. a nebo to mozna jde prilozit do tohoto vlakna (ale to toto originalniho  hlavniho prispevku) .. do odpovedi uz nic prikladat nejde... 

 

a posledni moznost je ze obrazek das nekam na verejny server do internetuy a das na nej tady odkaz pres tu ikonku obrazku (v te liste hned pred smajlikem)

asi takhle to vypada pak :D

watch my profile

Ok, skúsim to tak. Cez

Ok, skúsim to tak. Cez blog.Tak umietniť súbor. 

Budem, možem ťa volať Lemír (?), napríklad. Lapcom je pre mňa šialený a hnusne adcudzený robotický nickname. Tak Lemír, ďakujem za tvoj obrázok znázorňujúci životný cyklu baktérie, ale omnoho viac by som uvítala sposob ako komunikovať so svojou PL. Lebo tento živ. cyklus baktérii už poznám. Ale to, ako komunikovať s lekármi - aby to viedlo k výsledku je pre mňa stále záhadou. 

Ďakujem.... Lemír. 

 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Tak za sebe mohu rict, ze si

Tak za sebe mohu rict, ze si s praktickou lekarskou nerozumim (v duchodovem veku). Ma mnoho zkusenosti a zna urcite mnoho veci, ale v chronickych problemech je proste mimo. Naposled jsem se s ni pohadal - rozumej prisel jsem s 38.5 teplotou a prisel jsem 30 minut pred zavirackou ...ze me prej nevezme.. tak jsem ji odpovedel, at mi to teda da pisemne... nacez me teda vzala.. a rikala ze tam jsem naposled... no mela pravdu od te doby uz k ni nechodim.. ale nemam ani novou.. kazdopadne ja jsem neuspel ani u alergolozky, ORL ani jinde... v podstate jsem byl po nekolika navstevach poslan skoro "do blazince".. protoze uz nemeli odpovedi na me dotazy...

Takze asi takhle.. to ze platim neuveritelne casty na zdravotni pojistovny mnoho let je uplne jedno... Cool

 

watch my profile

tento cyklus je ten dobry

tento cyklus je ten dobry cyklus= tento cyklus maju povacsinou zdravi ludia: ti chronicki chori pacienti maju ten obrazok troska ini,ktori hovori o tom najpodstatnejsom a to tu nakreslene nie je:

Lapcom,  prosím, povedz mi,

Lapcom, 

prosím, povedz mi, ako tu skopírujem - uverejním obrázok - scan testu zo svojho PC. Nie som čo sa týka e-veci, debil nie som ale zverejniť a postovať obrázok v bežnom jpg. formáte sa mi tu na fóre nedarí. Neviím tú funkcionalitu. So pls help me.... 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Netrotluj :) sem to tam prece

Netrotluj :) sem to tam prece popsal ne? v prispevku s tim obrazkem.. pak jsem ti jeste poslal soukromou zpravu (ty se nauc cist a odpovidat na ne) Cool

watch my profile

Ja a trolovanie?? Si sa

Ja a trolovanie?? Si sa zbláznil - robot Lapcom?? Smile Lebo som nezaregistrovala tvoju súkromnú právu a neodpovedala ti na ňu okamžite? K tomu fakt nemám čo povedať. Len - choď a vyvetraj sa. Vychladni! Pred tým než začneš generovať nezmyselné agresívne debaty na fóre, kde ľudia chodia po pomoc a povzbudenie. 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Lapcom, - ockovani proti

Lapcom,

- ockovani proti tetanu si mela kdy 3 roky zpet? ANO

- zvysenou teplotu mas jak dlouho taktez 3 roky? ANO 

Ja mám pocit, že tie všetky problémy prišli po tom očkovaní. (aj keď by sa dali možno trakovať aj ďalej do histórie - občasné bolesti klbov, ale to výrazné zhoršenie prišlo po očkovaní. 

AD parazity: tie mi vyšetria na Bulovke - na infekčnom, kde som bola pred pár dňami. 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Detto... 23 rokov... vyzerám

Detto... 23 rokov... vyzerám zachovalo, ale citim sa jak 200 ročný ubolený polodement... Podľa doktorov som prototyp zdravého človeka... Myslím že žiaden z nich by nevydržal fungovať ani mesiac v mojej koži... 

4 roky postupne gradujúce nenápadné zdravotne problémy (vcelku niektoré podobné až zhodné s tvojimi- akurat mi to nesedí na pľucach ale "na guliach")... Začali po pohlavnom styku...

Moja diagnóza: Nič.... Nikdy nič...

Diagnôza mojej manželky pred cca. Troma rokmi: Ctr... neskor po preliečení nejakými smiešnými mono ATB už aj ona má diagnózu "nič vám nie je"....

1000 testov... Obvodák,uro, venero, gastro, kardio, ORL, Infekto ...bla bla bla... Ani tie parazity nemám... ....Som stelesnené zdravie... To ostatné mám všetko zo psychiky... O:) 

 

Mikuláš, či Miki, či

Mikuláš, či Miki, či ako... Smile

ani mne to "nesedí" na pľúcach, ale fluktuuje - od klbov cez srdce cez žalúdok, cez uro a ženské veci a hlavu... a zasa spať. A bohužiaľ už zasahuje nie len jednotlové orgány ale mňa ako celého človeka. Triašky a hlava... nespanie, teploty, totálne vyčerpanie a oslabenie končatín... vyradenie z normálneho fungovania.... otras otras....nemožnosť to prekonať voľou a snažením, či motiváciou.... 

Je to šialenstvo. Pretože bojujeme nielen s nejakými čudným (a veľmi inteligntným) nepriateľom, ktorého navyše niektorí z "vedeckej obce" ani ako nepriateľa nie sú ochotní uznať. To ma na tom najviac serie...

 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

dtto. zdraví ťa vzorovo

dtto. zdraví ťa vzorovo zdravý chronický prostatik. po cca 7-8 rokoch jeden urológ aj uveril, že to asi dosť bolí, lebo "tí čo sú hypochondri po masáži prostaty plačú a tí čo ich ozaj bolí sa nachvíľu aj usmejú". a vyriešil niečo? nie. CAP je podľa neho blbosť. koniec hlásenia.

Toto celé je taka bizarná

Toto celé je taka bizarná situácia.... Na jednej strane chápem lekárov, že majú nejaké šablóny medicínske z 80 tych rokoch, kedy sa verilo že CTR nemôže sposobovať ani faryngitídu.... Ale odmietať uznať že časť populácie môže mať vážne problémy a odbíjať ich tak vytrvalo, že aj "kompletné vyšetrenie a liečba" zaberie Mudrom menej času a energie ako neustále odbíjanie "hypochondrov".... to sa mi zdá strašne nepochopiteľné...

Ako dnes Lukrécia napísala... Keby zdravotníctvo a veda začali tento problém riešiť odborne, bolo by to finančne omnoho efektívnejšie...  Za mna osobne môžem povedať že cca 2000-3000 eur sa vyhodilo na vyšetrenia a testy z ktorých mi bolo jasne že nič nevylezie... (Kardio, gastro, alergológia,ORL, opakované biochémie atd atd.).... Pritom keby mi jeden lekár uveril, že to môže byť to čo mu rozprávam a začal by to poriadne hľadať.... mohla na mne poisťovňa ušetriť 1500 eur... 

Najvtipnejšia vec.... Bol som včera na pohovore u jedného nemenovaného uznávaného profesora infektológie, ktorý napísal seriu prác o CTR... Bol ochotný, milý, rozhodne veľmi inteligentný muž.... Našiel si čas aj keď som nebol objednaný.... Ale on ma proste nepočúval, na každy argument čo som mu dal-akokoľvek logický... Mi dal rýchly protiargument a tému uzavrel... 

Prišiel som s tým že mi opakovane vychádzajú PCR testy zo steru negatívne a že napriek tomu mám dôvodné podozrenie na infekciu CTR... On mi povedal, že nemá problém s tým ma preliečiť, ale že podľa neho to nemôže byť "to" ked testy su negat.... hotovo... uzavreté.... Nakoniec ked videl, že som trochu pako a furt niečo ešte chcem, tak mi urobil taký "sterík z uretry" viacmenej zo súcitu a poslal ho na PCR...  Ako keby som za ním neprišiel s tým problémom, že mi PCR vychádza vždy negatívne... :D :D   ...lol...

Dokonca som mu aj povedal o epidémií chlamýdie tracho (tzv. nvCT) vo Švedsku v roku 2006, ktorá nebola dokázateľná metódami PCR čo viedlo k jej rapídnemu šireniu medzi mladými ľudmi, kvôli falošne negatívnym testom.... (sú o tom vedecké záznamy) ....Viacmenej pokrútil hlavou a odignoroval moj monológ... 

Proste fakt som ho bral ako poslednu nadej na záchranu z kolotoča problémov.... Vidím, že musím nadej hľadať inde... 

Každopádne mi povedal že protilátky proti CTR a proti CPR sa môžu krížiť a keď má niekto prvý typ protilátok môže mať druhý typ ochorenia a naopak.... To bolo pre mňa podstatné zistenie... 

 

Ale padli aj perly ako napr. : " Nemusíte sa báť!! Chlamýdia trachomatis sa neprenáša s matky na dieťa pri pôrode!!! " :)) 

Alebo odpoveď na moju otázku ako by teda liečil CTR keď prvolíniová liečba nezabrala: "Kombináciou makrolidov a chinolónov..." ....pričom podľa môjho skromného odhadu je práve táto kombinácia veľmi málo efektívna (aj som čital nejake práce o liečbe prostatitídy takouto kombináciou - takmer rovnake výsledky ako monoliečba)

 

 

No proste čisto na hlavu postavený systém... 

 

 

v mezicase az se budes nudit

v mezicase az se budes nudit vyzpovidej mamku (i tatku) ohledne cevni prihody... jake problemy mela predtim (ta ateroskleroza se tvori  leta - pokud to ma z toho takze urcitemela v case spostu jinych problemu - a taky mozna navstev doktoru).. takze od ni ziskej vse s cim kdy byla u doktora, pripadne kopie testu (ale starsi generace hodne verila doktorum takze casto nic nemaji - mozna zjistit jmeno doktora a nechat si to okopirovat)...a zacni si mozaiku skladat ze vsech stran....(tak to delam ja)... 

watch my profile

Lapcom,  mamku už

Lapcom, 

mamku už nevyzpovídam, lebo nie je schopná hovoriť (následkom iktu, čo som už zmienila opakovane), a otca tiež nie, lebo sa na nás vykašlal a žije v zahranicí (čo som už tiež opakovane povedala). Takže v "medzičase" sa naozaj nenudím - starám sa o to, aby moja mama a aj ja sme mali čo jesť. POsledných niekoľko rokov. A ty mi už nepíš. Nepáčiš sa mi. Nemám rada ľudí tvojho razenia... Daj si odpich od mojho blogu. A teda odo mńa. Kapíšto? Smile Please... 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

"...2014-2016: opakované

"...2014-2016: opakované snahy o riešenie s lekármi. Bežné vyšetrenia krvi nič neukázali, okrem anémie a strašného nedostatku železa. Dostávam na to Tardyferon (Fe). Nik neskúma prečo tá anémia a nedostatok Fe...."

Taky jsem to zažil, taky mi krmili ty bestie chlamydie železem. Místo léčby cesta do pekel! Jinak co dodat, jen jsem to tvé přelétl, ale mrkni na můj blog, možná se tam najdeš. A mimo jiné si přečti Latentní infekce chlamýdiemi je pravděpodobně příčinou velmi širokého spektra onemocnění lidské populace v přírůčce, možná tam najdeš proč matka i otec měli, mají problém...

březen 2013 ukončení CAPu 

Jane, mrknem, a už som aj

Jane,

mrknem, a už som aj mrkla... :) Mne sú tie súvislosti s rodičmi (otec žalúdočné vredy, a mama - tiež žalúdočné problémy, plus problémy s chrbticou a nakoniec devastujúci iktus) "už tak trochu jasné". 

Dnes som bola druhý raz u novej praktickej lekárky. Povedala som si, že budem doraznejšia a razantnejšia, a budem trvať na svojom Smile, že sa nesmiem nechať odbiť tak, ako som sa nechávala počas tých 3 rokov. Ach aká naivná som bola... 

Dr. mala už k dispozícii moje krvné testy a RTG pľúc. Ako som očakávala, nič sa na nich nenašlo - LEN - zase anémia a nedostatok železa. Ako počas tých troch stratených rokov. Preto som jej povedala, že ma tento výsledok nijak neprekvapuje a že je v súlade s tým, čo som očakávala. A preto že si myslím, že je treba konečne urobiť špecifické a cielené testy na konkrétne patogény, ktoré posobia tak, že neaktivujú či deaktivujú imunitný systém, a ktoré sa množia veľmi pomaly.

A že toto robia intracelulárne parazity, ako napríklad chlamýdie, mycoplazmy, alebo aj iné... Odpoveď? "Nie ste jediná, čo si myslí, že má TIETO chlamýdie, takých je vás veľa. Ale pravdepodobnosť, že ich máte je zanedbateľná. A keby sme vám aj urobili testy, tak budú beztak pozitívne - lebo všetci ich majú pozitívne. :) Lebo to je normálne"... (je normálna chronická bolesť v 33 rokoch?? točenie hlavy? teploty a triašky). Kafka ako vyšitý... buď ich nemáte, alebo ak ich aj máte, tak to aj tak nič neznamená... 

Na to som jej objasnila, že viem, čo znamenajú pamaťové protilátky, a že je rozdiel medzi IGA, IGM, a IGG a že niektoré z nich sú pamatové, ale niektoré indikujú akútne ochorenie. A tiež sa jej spýtala, či má nejakú inú hypotézu vysvetľujúcu, čo mi je. Bolo mi povedané, že "tých hypotéz može byť veľa". Aké konkrétne, sa mi už nepodarilo získať - lebo ešte "nemáme vyšetrenie moču a SONO brucha". Tak shut up. 

Po tom čo som opakovane upriamovala pozornosť k intracelulárnym parazitom - lebo opakované triaška a teploty, a neprestajné bolesti...zase len odbíjanie, že toto - rozumej chlamýdie a iné patogény - je veľmi nepravdepodobné a zbytočné testovať z "hľadiska efektivity"! A že ak chcem, tak nech si tie testy SAMA ZAPLATÍM. Tak som sa spýtala, či jej pripadá normálne, že si roky platím zdr. poistenie a keď som chorá, tak mi povie, nech si testy zaplatím sama. Nula bodov. Ona nie je na to odborník, ona nebude tieto testy indikovať, ona ich nie je ich schopná liečiť, ona .... čo vlastne? Je len zrejme posúvač pacientov... 

Ďalej som sa dozvedela, že na to, aby sa potvrdili chlamýdie, či iné perzistujúce baktérie je treba asopň 2 testy v čase. Že až potom je možné stanoviť diagnózu a liečiť to. A že tie testy sú príliš drahé! Že možu stát 7000 a aj 10 000 Kč. Tak som sa jej spýtala, či ak by bolo jasné, že moje testy sú pozitívne, či by zmenila svoj prístup a prestala sa na mňa dívať ako na "panikára". A či by mi testy - ak budú pozitívne - následne preplatila.:) To sa na mňa pozrela ako na blázna Smile

Tak som vyrukovala s tým, že testy mám a boli pozitívne. Na to mi povedala, že prečo od nej teda chcem robiť testy, ak už testy mám, že je to potom zbytočý výdaj. A že prečo od nej chcem niečo, čo už mám. !!! WTF??? 

Tak som odvetila, že preto, že ak jeden test nie je dosť, tak chcem od nej druhý na potvrdenie... lebo to presne mi pred minútou povedala... Síce sčervenela, ale to bolo tak všetko... 

Výsledok? Papier na infekčné. Na Bulovku. 

Sku.... é zdravotníctvo. 

 

 

 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Mila Lukrecie mozna zacnes

Mila Lukrecie mozna zacnes chapet proc uz ti nektere veci rikame s "odporem".. Bohuzel zkusenost je neprenosna.. Je nutne si to projit sama.. a je to bohuzel prvda prakticky lekar ma omezene "zdroje" a hrozi mu kontrola od pojistovny a pripadne dalsi problemy.  Vis kdo plati doktory => pojistovny...  pujdes proti svemu chlebo-darci? Nepujdes! I  prakticky lekar musi z neceho zit. (nejsou vsichni spatny, jen maji svazane ruce).. Na druhou stranu musis se na to koukat i jinak.. dneska si decko neco precte na internetu a bude dozadovat "vsechny testY" jenze vsechny testy znamena 1milion korun.. to je nesmysl.. takze se daleji zakladni screeningove testy (stoji par supu) a hleda se v nich.. jenze hematologie casto u chronickych problemu neobjevi nic... (v lepsim pripade budes mit zvysene IgE, ci ASLO - to jsou testy za 100kc - a mozna se dostanes dal k dalsim doktorum => projdes doktoru vic kazdej ti udela urcitou cast testu => ve finale uz mas testu docela dost.. ale musis si je sama "drzetpri sobe" protoze dalsiho doktora z jineho oboru vlastne stejne nezajimaj...)... kdyz ti neco najdou jedou podle protokolu co maji predepsanej.. od nejlehcich ... k slozitejsim pripadum... ale pozor jak je clovek chronik "problem pocka" vzdyt to neni akutni.. a tak behas od certa k dablu (ty doktori nejsou spatny! jsou to casto tridy v oboru... ale bohuzel ne pro chornicke problemy... ty nejsou casto videt)...a tak roky bezi.. a za 10 let te obcas boli hlava, obcas pata, obcas prelecis antibiotikama na tyden..a jdes dal.. sama mas pocit, ze jsi unavena.. ale doktorka ti rekne vzdyt vypadate dobre :) ... a kdyz uz je otravujes moc.. nekde uslysis slova hypochondr (i takovy lide urcite jsou).. a nebo doporuceni k psychiatrovi...(ale i takoveho doktora nekdo potrebuje!)...

Jsi mlada holka, v tomdle veku (a vlastne i v mem) problemy mit prece neni bezne.. 

moje rada? vsechno si ofocuj, eviduj, zapisuj... planuj.. 200x ptej jako blba! ale pozor nikdy doktorum nic nevnucuj (mnoho z nich to neunese) .. lepsi metoda je doktora navest na to aby patral nez mu podstrkavat moudra... i my se muzem plest...navic tvuj problem muze byt jiny nez muj, nez Jana nez killpointa.. atd...

watch my profile

Lapcom, lenže u mňa to už nie

Lapcom, lenže u mňa to už nie sú "občasné" problémy s patou. Alebo únavou. Ja som totálne dole. Neschopná pracovať, neschopná sa pohybovať, vyjsť na ulicu. Neschopná žiť. Zarobiť si sama na svoj život. Napriek tomu, že som pomerne inteligentná a pomerne vzdelaná. To nie je o tom, ako vyzerám, či ako sa cítim. Skrze svoju chorobu som celkom vyradená z normálneho života. A iní ľudia na mňa budú musieť platiť. Zo svojich daní. Keď už toto musí byť pre teba adekvátny argument. Zdá sa, že musí....Smile. A prečo?? Lebo mi nejaký sprostý lekár nie je ochotný urobiť testy. Sorry, ale fakt sprostý lekár....  Kebyže moja mama nemala v 50-tke iktus a kebyže sme nezostali preto bez peňazí, tak by som nebola musela odísť z medicíny po 5 semestroch a tak by som dnes bola na opačnej strane a necítila sa dnes ako totálny debil žobrajúci o pomoc. 

 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Lukrecie bojuj se systemem,

Lukrecie bojuj se systemem, ne se mnou... ja nejsem nepritel... ja jsem pouze ten co rezignoval po 4letech "kolecek" a pote sklopil hlavu... a usoudil, ze neznam jak prorazit... Mozna budes mit vic stesti - treba znas kamarady ze skoly a mozna se te nekdo ujme a bude te lecit.

Nevim co na to rict, osodu nekterych lidi neni "fair"... treba jade ma silne zdravotni problemy a ke vsemu zadluzena... a takovych  lidu tu neni vubec malo..  nez s necim zacnes, prosim.. nech si udelat alespon sirsi screening (klidne si to vybrec u doktorky) at pripadne neco  neprehlidnes... pak uz te ceka jen dlouhodoba nejspis antibioticka lecba (at empiricka ci rizena nekym)...

Hlavu vzhuru! jeste neni tak spatne aby nemohlo byt hur...  

PS: myslim, ze jsi na spravnem miste... kazdy jsme nejaky (charakterove) takze pokud ja te treba irituji tak to tolik neres... kazdy z nas je nejaky a text je text... nestoji to za zbytecny stress. 

watch my profile

Jasné Lapcom, máš pravdu,

Jasné Lapcom,

máš pravdu, nemá zmysel sa tu vzájomne naťahovať. Vzájomne medzi sebou - jeden s druhým. Sorry, ak som reagovala trochu príliš podráždene voči tebe. Viem, že chceš pomocť. Ale som tak frustrovaná tým, čo zažívam... Vy mnohí ste si tým prešli... ja si tým práve prechádazm... Frown 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

"Výsledok? Papier na

"Výsledok? Papier na infekčné. Na Bulovku. " no, tak to se těším, jak tam dopadneš! 

Já tam takhle jednou šel po třech či kolika měsících objednací lhůty a na vratech cedule "STÁVKA"...

No, uvidíš, moc si od toho neslibuj, pak nám řekneš, jak jsi dopodla, ale moc si od toho neslibuj, aby tě nevezli jinam, že tě z toho klepla Pepka. 

 

březen 2013 ukončení CAPu 

LUKRECIA a toto su ti

LUKRECIA a toto su ti vypatlanci co nevedie interpretovat ani posratne KO,HK testy,hepatalky apod. uplní hlupacikovia...... ale palcek hore pre Teba odo mna......skoda,ze som nesedel s Tebou a nezasypal ju takymi otazkami,ze by sa hanbila

Bitcoine, ale ono to tak

Bitcoine, ale ono to tak funguje téměř všude u těch doktorů a můžeš mít fundované otázky, nikam se nedobereš. Pokud Lukrecii udělají  nové testy, i když je bude mít pozitivní, přeléčí  ji  nevyhovujícím standardem a stav se jí  může monoterapií jen na čas zmírnit.  A bude-li se opakovaně dožadovat testů či léčby s tím, že má zdravotní potíže, obvodní ji na infekční odeslal. Nevěřím, že ji opakovaně přijmou, MUDR. Roháčová říká, že nemá pacienty chronické, že všechny vyléčila!  Možná  ji doporučí psychinu. Protože to má psychosomatické přece!  Případně jí navrhne obvodní, aby si našla doktora jiného, že si s ní neví rady.  Proč myslíš, že stále spílám na doktory?  Nepomůžou nám! Já už to nějak doklepu, ale co ti mladí? Bulovka? Už mám pupínky, jen to slyším. MUDr Roháčová i její kolegovéí to Lukrecii řádně vysvětlí! Už ted je mi jí líto, jak půjde s pláčem domů. Co mě dalo práce, než na infekčním, kam chodím, dostudovali životní fáze borelií, chlamydií. Až primář připustil, že  spirochety LB dovedou vytvářet cysty a za určitých podmínek se opět vrátit do spirochet. A MUDr. Roháčová řekne, že cysty neexistují a LB je lehce léčitelná, stačí ne 3, ale 2 týdny monoterapie a šmytec! Co s tím chceš dělat? 

Bitcoin, ale čo mám robiť??

Bitcoin,

ale čo mám robiť?? Ja neviem ako sa efektívne brániť, ako argumentovať. Čo mám tým zasr... ým lekárom povedať. Nemám až taký problém ísť do konfliktu (...ale mám, nemám to rada, ale so ochotná to podstúpiť) ak to niekam povedie. A aj vedomostí mám dosť. Ale obyčajne to nikam nepovedie, a človek si len zhorší situáciu. A výsledok - pragmaticky - žiadny. Len si následne musí hľadať nového lekára. U ktorého sa obyčajne tento vývoj zákonite zasa opakuje... 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

he, k cpn a lekárom vám

he, k cpn a lekárom vám poviem dve drobné pikošky z osobnej skúsenosti:

 

lekár č. 1 - uf, z chlamýdií som sa liečil vyše rok. vy ale máte len igg. ak chcete, dám vám dve balenia sumamedu, to musí stačiť.

lekár č. 2 - pľúcne chlamýdie u mojich pacientov vôbec neriešim. to je vporiadku. inak moja manželka z toho mala zápal kĺbov. atb začali zaberať až za pol roka. a ja? neznepokojujte sa, netreba to riešiť!

wtf?!!! takže na seba inak na blbých pacošov inak...

Tak tak... Len si

Tak tak... Len si neovedomujú, že čo ide dokola to sa vráti... Raz to sadne aj na nich, na ich deti, rodičov alebo priateľov.... A bude to rezistentné a nezastaviteľné pretože oni to pred pár rokmi podcenili (a stále podcenujú)...  Potom budú bedákať.... Smutné je že mi všetci s nimi...

... a teraz po tomto, čo ste

... a teraz po tomto, čo ste mi toto všetko povedali a čo všetko aj ja sama viem lebo som si to naštudovala a na sebe aj empiricky zažila, mám urobiť čo? Čo preboha mám urobiť, aby som mohla zase zas normálne žiť?? Čo mám urobiť, aby mi niekto konečne pomohol? Aby ma niekto konečne liečil? Mám niekoho šialene podplatiť? Mám fingovať akútne ochorenie? Predstierať, že mi je na umretie? Čo mám vlastne robiť?? Mám sa rovno zabiť? To nechcem... chcem byť zdravá.... chcem normálne fungovať... pracovať... 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

hlavne nechaos a nestresuj.

hlavne nechaos a nestresuj. ja som tiež kedysi panikáril. teraz som trpezlivejší, než kedykoľvek predtým. môžeš ísť za niektorým z dvojice či trojice lekárov v ex-československu, čo sa týmto dg. venujú. a nečakaj zázraky - pôjde to veľmi pomaly, kapišto?

"Čo preboha mám urobiť, aby

"Čo preboha mám urobiť, aby som mohla zase zas normálne žiť?? Čo mám urobiť, aby mi niekto konečne pomohol? Aby ma niekto konečne liečil?" Buď se smíříš s tím, že si musíš poradit sama nebo směr Bratislava... Je to šílené, ale realita je horší, než televizní horory. TV vypneš, ale najít doktora, co umí, zná, je ochotný se učit, hledat, nedělat z pacienta vola, je bohužel utopie. A nechtěl bych to zažít znova, ale poradit ti neumím, pokud nechceš přijmou fakt, že asi jedině tu na www.borelioza.sk je pro tebe šance. A propos, já tam nebyl, jen vycházím z toho, co tu čtu a z toho, že osobně jsem měl kliku, že jsem vyměnil všechny doktory neuměteli za ty, co byli uměli a byli ochotní se učit a přemýšlet, ale i tak to bylo stejně všechno jen na mně samotném, finace, riziko,... realita je krutá, bohužel!

Jak řekl kdysi na cpnhhelp JimK

Nemohu vám ani říci, jak je nezvyklé mluvit s lékařem, který si hledí svého povolání tak, aby skutečným vyšetřováním a promýšlením zjistil, oč jde u pacienta, místo spoléhání se na jeho zařazení do dosud známých šuplat. Hovořil jsem o tom s Davidem Wheldonem a on na to, „Ano, vím, kdybych poslouchal tamty doktory, byl bych vdovcem.“ Tak nějak k věci.

Viz  

http://www.chlamydie.info/node/1321

v originále či v němčině, je to bohužel v celém světě obdobné, ne že ne!

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Lukrecia, ja si myslim, ze ak

Lukrecia, ja si myslim, ze ak ozaj nemas nejakych byvalych kamosov z mediny, a nepresvedcis ich , s tym, ze je hore v liste Prirucka pre lekarov...nemas sancu , len samoliecba,,,tu su navody, ako sme postupovali a postupujeme v liecbe, zohnat atb..alebo navstivit Dr.D...chodi tan uz pomaly viac pacosov z Ceska...vzdy tam nejakeho stretnem a zahryznut sa do liecby aj za cenu pozicky...atb si budes kupovat na priamu platbu.Ja som napr dala kopiu spravy v Samorine od Dr.D do lekarne a pochopili a velmi ochotne predavali...

Je mi to velmi luto, viem si predstavit, aku nespravodlivost citis, ale zrejme si nepomozes,,,je nas stovky...

A dobra sprava na fb je skupina, uzavreta, vacsinou mladi ludia..tiez si radia , a mladucka babenka po roku liecby u Dr.D uz opat zacala silove treningy a vraj pomaly budu koncit liecbu..Takze nie kazdemu to musi trvat roky, ako mne s mojim vekom a chronicitou.

Radsej tu energiu, co vydavas vykrikom do prazdna, kde Ta nik nevypocuje, je to kruta realita, tak zacni liecbu, na tu budes potrebovat hodne psychickych aj fyzickych sil..

A ja mam dve lekarky v rodine, mlade, vzdelane , a tiez neveria tejto " teorii " a tak miesto toho, aby mi lieky pisali, tak si ich kupujem to je paradox...drz sa a prid do BA...

Ďakujem za povzbudivé slová!

Ďakujem za povzbudivé slová! Za pozitívny príklad so šťastným koncom. Smile 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

lukrezie, ten Vas vykrik

lukrezie, ten Vas vykrik proti me, ktera jsem tak asi v posledni rade na utoku....to je asi takto: ja s Vami souhlasim s tim bojovat o Vase zdravi...souhlasim s Vami, ze nemit   diagnozu je to nejhorsi' protoze tam s Vami muze kdokoliv " mlatit" o zed tak jak chce....to vse chapu.....-ale nechapu, ze i Vy , inteligentni osoba,nechapete  proc  se nechate takto 'odhanet"z jedne strany na druhou.....a proc se tady i opirate o me.....v ucte .. Sv.

Svandi, nevidím, akýkoľvek

Svandi, nevidím, akýkoľvek moj "výkrik" proti Vám, alebo to, že sa do o vás nejako "opírám". Žiaden moj príspevok v tomto vlákne nie je adresovaný Vám. Ani jeden. Tak prosím, nevyvolávajte zbytočné animozity. Smile Je to celkom zbytočné. Nikomu to neprospeje... Ďakujem. A prajem skoré uzdravenie.   

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Priatelia,  ak vás to

Priatelia, 

ak vás to zaujíma, dnes som bola na imunologii - Havelska, Dr. Nouza. Konkétne u tejto Dr: Velická Helena. Chovala sa veľmi príjemne, korektne, dokonca mi na koniec sama povedala, že: by som sa divila, ale že tieto všetky problémy može sposobovať chlamýdia, alebo ureaplasma. A že mi ich preto dá vyšetriť, že oni ich vyšetrujú. 

Ročný poplatok: 500 Kč. Testy na poisťovňu. Takže možem doporučiť. 

.

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Lukrezie, takze

Lukrezie, takze doporucujte:..... no,nevim jaky k tomu dat komentar....no, zeptejte se Jana, ten ma vic  zkusenosti zde nez ja....fakt je, ze no, tak uvidime: ja nejsem nejaky blb, cely zivot sbiram zkusenosti.... no a Vam jsem chtela poradit tzv. "z celeho srdce" ....  a jestli jednou Vam to prijde potvrzeno... no tak to bude asi tak....no a vubec....ono je to vlastne jedno, ze?preju vse nejlepsi...svadhi 

Svadhi,  čo ste týmto svojim

Svadhi, 

čo ste týmto svojim mailom chcela vlastne povedať? Smile Slov veľa... informácia žiadna.... 

Ja som tým svojim chcela povedať len toľko, že je tu v Prahe zariadenie, kde človeku otestujú chlamýdie - a zdarma. A berú ich vážne. Myslím, že pre mnohých je táto informácia užitočná. Ale možno sa mýlim... Smile

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Žádný předmět

"Scio me nihil scire" Sókratés

Děkuji za info, mně přijde

Děkuji za info, mně přijde důležité vědět i o zadních vrátkách. Dr. K. toho má tolik a bojím se, aby nám ho nezrušili :-( a potom budem hledat pomoc jinde jako třeba tady.

LB od II/III 2016, V/2016 léčba ceftriaxon-pauza anulovala-VII/2017 Doxy 3 měs, X/2016 Mino&Azi, XII/2016 MCP potvrz LB+CPN-dále WP, I/2017 pulzy Enti

nechtela som nic....opravdu

nechtela som nic....opravdu nic....!!!! a preji Vam jen vse nejlepsi....at se Vam vse dari.....!!!! Sv.

ŠVÁBI >>> píšeš, že nejsi

ŠVÁBI >>> píšeš, že nejsi nějaký blb, ale jako blb tady neustále vystupuješ.

Barbaro Bon, proc jste

Barbaro Bon, proc jste neustale negativni? Proc? Kdo Vam tak ublizil, ze jste nastvana vuci veskerenstvu? A vuci me  proc,vzdyt me ani neznate? Ale to si zrejme budete muset vyresit sama se sebou...ale i tak Vam preji dobrou noc....Svadhi

U Mudr. Nouzy jsem byla je to

U Mudr. Nouzy jsem byla je to tak 10 let. Muj poznatek je ten, ze testy jsem nevidela a uz vubec se mnou nikdo nic nekonzultoval.   Pak jsem tam byla s kamarádem a potizema- chlamydii mel myslim v Igg a rekli mu, ze to resit nebudou. Kdyz muzu srovnavat s Mudr. Klubalem, ktery vysvetluje kazdy jednotlivy vysledek a diva se na to ze vsech stran. Analyzuje, premysli. Tak u Mudr. Nouzy je to naprosto nulove, pokud se teda nezlepsili, tak to zadna vyhra neni. Rady typu - dejte si dovolenou, pak jsem si koupila/ bylo mi. Silne doporuceno x preparatu za x tisic a ve finale jsem zaplatila 25000 za testy na potravinove intolerance. Pred 10 lety to bylo teda dost penez. A pri vylouceni vsech moznych potravin z jidla me zaludek bolel dal. Az pak jsem si sama nechala sama nabrat testy a ejhle helicobacter. Ale každý si to holt musi projit.... Bez zkusenosti to nejde☺. Hodne stesti.

Ja som bola tiez pred pár

Ja som bola tiez pred pár rokmi u Nouzu a bolo to o ničom: že únavový syndrom - tak fajn, díky, a čo s tým ďalej... Dnes to nebol Nouza ale iná lekárka. O generáciu mladšia... Moje problémy nijak nebagatelizovala, práve naopak. Každopádne to bolo prvý raz v mojom živote, keď vobec nejaký lekár zmienil chlam a mycopl a dokonca sám od seba aj indikoval testy na ne.  Veď uvidíme... 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Tak uvidis, divala jsem se na

Tak uvidis, divala jsem se na hodnoceni na znamy lekar, je dost mizerne. Nikomu asi moc nepomohli. Ale treba se polepsili. Za me tedy ne. A jeste me to stalo vic nez Klubal. Vsechny ty doplnky atd. × testy. Tak pak dej vedet, jak je to nyni.

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k