IVERMECTIN na COVID

Vďaka za linky

Vďaka za linky

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

K linkom pridám ešte odkaz na

K linkom pridám ešte odkaz na Marikov protokol (veľmi podobný ako I-MASK protokol), ale podľa všetkého určený na domáce liečenie:

https://www.cbreurope.sk/uploads/covid/marik-protokol-SK.pdf

Môže byť užitočný pre tých, ktorí neovládajú angličtinu.

Teraz zostáva už len posledná otázka: KDE ZOHNAŤ Ivermectin ?

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Pre prípad, že by bolo

Pre prípad, že by bolo niekomu k úžitku, tu je článok ohľadom nasadenia a dávkovania isoprinosinu na Covid:

https://www.orthodont-cz.cz/data/files/Isoprinosine-informace%20pro%20zd...

Text zpracoval:
Prof. MUDr. Jiří Beran, CSc.
 
Vedoucí - Výukové pracoviště tropické, cestovní medicíny a očkování 
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví v Praze
Ředitel - Centrum očkování a cestovní medicíny, Tylovo nábřeží 418/6, 500 02 Hradec Králové

-

zhrnutie informácií o dávkovaní je na poslednej strane (str. 6)

-

Isoprinosine sa dá (v súčasnosti) zohnať bez receptu z poľských online lekární

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Evropská léková agentura

Evropská léková agentura nedoporučuje Ivermektin k léčbě covidu

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ema-nedoporucuje-ivermectin-covid-19-...

https://www.covid19treatmentguidelines.nih.gov/antiviral-therapy/ivermectin/

 

isoprinosine možná mírně funguje, ale rozhodně to není takový zázrak, za jaký ho vydává Beran

Že ma to už ani

Že ma to už ani neprekvapuje... Hlavne že EMA doporučuje stále používanie vakcín od Astra Zenecy, po ktorej už zomreli desiatky ľudí...

Na okraj témy. Na Slovensku sa jeden starosta vzbúril proti vláde a "nelegálne" pre svojich občanov zadovážil k liečbe zásoby Ivermectínu. Teraz ho kvôli tomu bude riešiť polícia...

Starosta Becík, ktorý vypovedal poslušnosť vláde, zabezpečil Ivermectín pre obyvateľov svojej obce: „Čakať na vládu nemá zmysel. Začíname nielen s liečením, ale aj prevenciou. To všetko pod prísnym drobnohľadom lekárky“

https://www.hlavnespravy.sk/starosta-becik-ktory-vypovedal-poslusnost-vl...

Starosta Becík, ktorý svojej dedine zabezpečil Ivermektín: Desiatky vyliečených a krivka klesá

https://www.hlavnespravy.sk/starosta-becik-ktory-svojej-dedine-zabezpeci...

Starosta Becík: Ivermectin skutočne pomáha. Pacienti nám do dvoch dní volali, že sa cítia lepšie

https://www.hlavnespravy.sk/starosta-becik-ivermektin-skutocne-pomaha-pa...

No a za takúto drzosť samozreme musí nasledovať príslušný trest:

Becík sa musí úradom zodpovedať kvôli ivermektínu. Vláde a úradníkom posiela odkaz

https://www.hlavnespravy.sk/becik-sa-musi-uradom-zodpovedat-kvoli-iverme...

To by tak bolo, aby sa ovčania sami liečili lacným a účinným liekom... Vláda potrebuje trvalý výnimočný stav, aby mohla budovať diktatúru a napichávať občanov pochybnými vakcínami, u ktorých hrozí, že ženám spôsobia neplodnosť...

https://uploads.disquscdn.com/images/fecd268c37ceb9d14ac29b0a3e0991e470b...

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Z diskusie, ako sa dá

Z diskusie, ako sa dá (teoreticky) legálne zohnať ivermectín.... Nič lepšie som zatiaľ nenašiel

----

Ivan lhotak

Ano, da ale jedine pres recept. Obvodak ho ale nenapise do ereceptu, protoze Blatnik a Sukl mu dodneska zamerne nepridelili cislo Suklu !!!! Kazdy lekar ale ma jeste i papirove recepty pro pripad vypadku systemu erecept . Na ten muze ivermectin napsat , pod diagnozou Uzkost a obava z nemoci – pacient chce mit doma v zasobe lek ivermectin. Pojistovna to nehradi, takze ji je to jedno. Lekarna predpis prijme a objedna lek s ucinnou latkou ivermectin 3mg, napriklad Huvemec ( 30 tablet za 2700), kdy na vyleceni jednoho cloveka staci 3 tablety , denne jedna po 3 dny . Nebo maji baleni 10 ks za 1000kc. Sam jsem si Huvemec takto legalne koupil A USPESNE POUZIL NEJEN NA SOBE!!! Blatnik ho blokuje pro obvodaky i lekare proto, ze Ivermectin funguje nejlepe v prvni a stredni fazi nemoci . Blatnik ho se skripenim zubu povolil jen hospitalizovanym v nemocnicich, protoze cloveku pred smrti uz ivermektin nemusi pomoci, a o to Blatnikovi a Suklu jde – zdehonestovat tak jeho ucinnost, ktera je VYSOKA !!!! Dal jsem ho uz 4 sousedum s covid, po prvni tablete po 8 hodinach hlasili zasadni zlepseni stavu, a po 3 dnech byli z covidu venku !!!! BLATNIK JE GATESOVO A SOROSOVO KUKACKA , BLOKUJE ZAMERNE LECBU, MUSI SKONCIT PRED SOUDEM A DOSTAT DOZIVOTI !!!! JE TO DOKTOR SMRT !!!!
 
Bře 28, 2021 17:14

https://aeronet.cz/news/video-potvrzeno-na-zaberech-zachycene-chirurgick...

---

Vlasta

(...)IVERMEKTIN (v PL pod názvy Biomectin, Cevamec , Ivermina, Iwermektyna, Pandex, Paramectin nebo Vetamectin ) má Ivermectin. Na Slovensku se vyskytuje pod názvy Biomectin, Cevamec, Noromectin, Ivomec, Ecomectin , Galmectin nebo Closamectin. Ostatní státy : https://www.ema.europa.eu/en/documents/referral/ivermectin-article-35-re...
(...)

https://aeronet.cz/news/video-potvrzeno-na-zaberech-zachycene-chirurgick...

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Na 80 kg by mělo být 16 mg,

Na 80 kg by mělo být 16 mg, ne? To by asi jedna tableta 3 mg moc nepomohla, nebo i tak zabrala? Krom to je k tomu třeba další, C, D, zinek atd. 

https://uploads.disquscdn.com/images/10d98439189ef09e466d85d64dd6830b51e...

No, a když někomu v posledním tažení dají jen ten ivermectin, řeknou pak, že to nefunguje. 

Mluví se o ivermectinu, ale že to chce ještě něco k tomu, na to se zapomíná

 

https://www.evms.edu/media/evms_public/departments/internal_medicine/Mar...

 

Je to asi jako s chlamkami, daj na 10 dní doxybene, a pak když to nepomůže, tvrdí se, že ATB na to nefungují...  

březen 2013 ukončení CAPu 

ohľadom tej gramáže

ohľadom tej gramáže ivermektínu. Asi máš pravdu, priznám sa, že som to zatiaľ do hĺbky nemal čas skúmať.

Je však možné, že ak sa ten ivermectin vezme hneď v začiatkoch choroby (v prvý deň príznakov), tak naozaj mohli zabrať aj tie 3 tablety po 3 mg.

Čo sa týka kombinácie C, D a zinok, tak ja ich vnímam, že každý funguje samostatným navzájom nezávislým mechanizmom a ich použitie má pri liečbe synergický efekt, pričom ale zrejme nie je absolútne nevyhnutné, aby sa použili všetky. Čím viac sa ich použije, tým je lepšia šanca na úspech, hlavne u pacientov s vážnym stavom. Na druhej strane, z väčšiny článkov, čo som o téme prečítal vychádza, že ivermectín je tým najdôležitejším a najúčinnejším komponentom protokolu a ten zbytok sú skôr "zosilovače" účinku a tlmiče nežiadúcich následkov.

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Souhlas. Ale

Souhlas. Ale viz 

https://www.mojevideo.sk/video/345a0/_u_nas_8_z_10_tazkych_covidovych_pa...

je mnoho eventualit při tomto svinstvu, které je třeba zohlednit, hlavně když už je moc zle. O tom mluví např. doc. MUDr. Pavol Töröke, CSc. 

Taky tam říká, že pokud někdo má zájem z lékařů se o tom něco dozvědět, musí nejdříve se naučit potřebnou přírůčku asi o dvou stovkách stran a pak přijet a zbytek na místě. Ovšem, že je řeč o nemocných hospitalizovaných, kdy už jen samotný ivermektin je málo ...v  tom je ten zakopaný pes, pokud se nevezmou v potaz takové zkušenosti, milostivě se dá jen ten ivermektin, a nic dalšího v souvislosti s daným stavem pacienta, resp. se nevezme v potaz celkový momentální stav, pak to dopadne špatně a bude se tvrdit, že ivermektin je na nic! 

Stejně jako s tím doxycyklinem na 10 dní u chlamek! 

březen 2013 ukončení CAPu 

Török: Řešíme jen přežití,

Török: Řešíme jen přežití, lékaři na sebe musí vzít odpovědnost

první odstavec

 

"Kdy je třeba ivermektin podat, aby se zabránilo těžkému průběhu nemoci?

Čím dříve, tím lépe. Nejlépe při prvních příznacích, pokud je PCR nebo antigenní test pozitivní. Podle nás je ho třeba podávat s C a D vitaminy, případně s antibiotiky, dále se zinkem, aspirinem, selenem. Je to ale na zvážení lékaře."

Je dobré číst vše ... 

ale poslední odstavec mluví za vše:

"Lékaři, kteří ivermektin odmítají, tvrdí, že nejsou dostatečně velké studie, které by jeho účinnost prokazovaly. Jak velký vzorek musí podle vás být, aby výsledky bylo možné brát vážně?

Někdo potřebuje studie, protože nemá na to mentálně, aby vzal na sebe odpovědnost v situaci, kdy jde pacientovi o život. Jiní se snaží dodržet Hippokratovu přísahu a berou na sebe odpovědnost za život pa­cienta. To je ten zásadní rozdíl mezi Paulem Marikem z FLCCC, mnou, mými kolegy a těmi, kteří potřebují klinickou studii i na utrhnutí toaletního papíru. Studie jsou, dokonce i randomizované, ale známe to… Někdo potřebuje studie, další studie a ještě další studie, dokud nebude sto tisíc mrtvých."

 

březen 2013 ukončení CAPu 

no nevím, jak ELA tak WHO

no nevím, jak ELA tak WHO vyhodnotily výsledky studií a na jejich základě ivermectin nedoporučili, tj já jej považuju za málo učinný až neučinný a těm studiím věřím. Ale chápu že tady je spousta konspiračních teoretiků domnívajících se, že se jedná o jakési spiknutí mainstream medicíny proti pár nebohým samaritánům, co zachranují životy lidí nepodloženými léky. Podobně to bylo s hydrochloroquinem, kde taky pár lidí to propagovalo a pak se jednoznačně ukázalo že nejenom že je to k ničemu, ale že to ještě škodí. Věda funguje. To že někdy jí to chvíli trvá, nebo dělá dočasné chyby nebo se zaobírá oklikama je fakt, ale pořád je mnohem víc důvěryhodná než cokoliv jiného.

hydrochloroquin je uveden

hydrochloroquin je uveden jako diskutabilní, méně přínosný, ivermektin naopak jako velmi přínosný. Viz tabulka v jednom tom z odkazů. Nikdo netvrdí, že je to zázrak, ale že jako jedna ze složek komplexního přístupu prostě v praxi za určitých podmínek funguje, blokuje nějakou bílkovinu ... Ale to si přečti sám, máš to v těch odkazech. Podstatné je, že po celém světě se používá a vedlejších účinku málo, resp. v případě parazitů při jejich velkém odúmrtí je postiženému blbě, ale ne z ivermektinu, ale z těch rozkládajících se mrtvolek červů. V případě dirofilarioz, pokud je v těle postiženého psa, fretky, kočky, možná i člověka již dospělý červ, resp. více dospělých červů v žilách či dokonce v srdci, je dokonce nebezpečný, tam lze červy vyndat jen chirurgicky a teprve pak na mikrofilárie použit antiparazitikum. ANO, KAŽDÝ LÉK MÁ SVÉ PRO I PROTI, ale to musí vědět, naučit se lékař před jeho použitím, ale to musí hlavně chtít a nevymlouvat se na zastaralé postupy psané někým, kdo ani neví o čem to vlastně je. 

 

Nebo snad chceš DW blahé paměti, Strattona, Sri Ramku a další též označit jako pár nebohých samaritánů, co zachranují životy lidí nepodloženými léky. Nebýt jich, tak se tu s tebou nebavím, neměl by kdo, nejspíš už bych prostě nebyl schopný, pokud bych ještě vůbec byl! A pomohl mi protokol a léky dodnes považované za nesmysl. A přece pomohly! Či snad chceš např. i takového Ignáce Filipa Semmelweise označit jako nebohého samaritána, co zachraňoval životy lidí nepodloženými názory na mytí ruk?  Ono vždycky když je něco nového, je kolem tom toho hodně křiku. Nejvíc kříčí ti, co čtou jen to, co chtějí, resp. jen titulky článků a to ještě jen pokud se jim líbí dle jejich gusta, ne podle toho co ten článek obsahuje, z čeho vychází, jestli ze skutečné praxe nebo jen z toho, co kde někdo opsal s předem určeným cílem zhanit a zhanit a zhanit... Nic proti tobě tobě, ale pokud by všichni k věci přistupovali prizmou tvého vidění problému, tak by nikdy nedošlo např. k první transplantaci, k mytí ruk pošpiněných při pitvě před vedením porodu, resp. nikdy by nebyl použit poprvé penicilín atd. Vždycky někdo byl první a vždycky ten první měl mraky odpůrců... a dodnes by byla Země  placatá, Země by se netočila kolem Slunce, ale Slunce kolem Země, Evropan by neobjevil Ameriku, protože by nehledal Indii, protože tam na západ je jen a jen voda, nekonečný oceán... a do Indie lze plout jen a jen kolem Afriky. A přesto Vikingové či Kolumbus a další vypluli na západ, byť oficiální teze byla, že je Země placatá, ne kulatá...

březen 2013 ukončení CAPu 

...tak ono zas placatá začína

...tak ono zas placatá začína byť. Teraz v 21. storočí. A to hovorí za všetko, lebo ľudská blbosť sa cyklicky vracia, napriek existencii vedy a nepriestrelných dôkazov... 

No jistě, hlavně díky těm

No jistě, hlavně díky těm "nepriestrelným dôkazom", který si vybral zrovna třeba předřečník. To je to, bude 100 různých důkazu, těžko říci, který je ten pravý ořechový, ale pokud si vyberu jen ty "správné dva", protože se mi líbí, resp., byly v TV, a já TV věřím, a ty ostatní předem zavrhnu a číst je nebudu, pak není co řešit. Problém je v tom, že buď mám svůj vlastní úsudek založený na více zdrojích, které si ale musím pracně přečíst atd. nebo prostě jen věřím tomu, kdo mi co nakuká a to budu prosazovat až za hrob. Ono obecně přemýšlet o věcech dost bolí, ono je jednodušší mít nějakého svého boha a tomu věřit, i kdyby plácal sebevětší blbosti. 

Já s tím měl problémy už ve škole, holky se naučily básničky, měly jedničky, sice nevěděly o čem ty básničky byly, ale uměly je navzpaměť. Mně vrtalo hlavou, co tím asi chtěl básník říci, a to jsem se nikdy nedozvěděl, on to totiž nikdo nevěděl, kromě paní učitelky, která na to měla přírůčku a tu papouškovala furt dokola. 

Jednou jsem se v ruštině zeptal, co to je česky filantrop. Učitelka vyvola jednu pilnou žačku a ta řekla filantrop. Ale já trval na svém, že to není česky. A byl jsem málem vyloučen ze všech střeních škol v celé republice. Na druhé straně ony chytré nevěděly, co to je lidumil, čuměly na mne jak telata na nová vrata. 

březen 2013 ukončení CAPu 

Ještě k tomu ivermektinu

Ještě k tomu ivermektinu zajímavý článek.

"...Ivermectin sa odporúča podávať v čase nastupovania príznakov ochorenia a aj v pľúcnej forme, kedy dochádza k respiračnému zlyhávaniu k potrebe podávania kyslíka, neinvazívnej ventilácie aj invazívnej ventilácie.

Ak sa používa IVM pri liečbe COVID-19, nikdy nie ako samostatný liek, ale vždy v kombinácii s ostatnou liečbou. (!) Niektorí autori však IVM považujú v stratégii liečby za kľúčový. O prípadných interakciách s liekmi, ktoré sa novo zaraďujú do liečby COVID-19, je potrebné poradiť sa s infektológom...."

Doc. MUDr. Jozef Firment, PhD, hlavný odborník MZ SR pre anesteziológiu a intenzívnu medicínu poskytol stanovisko k užívaniu ivermektínu: 

březen 2013 ukončení CAPu 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k