Jednoduché řešení - antidepresiva

Velmi dobrej dil, dneska

Velmi dobrej dil, dneska bezel na CT1. KONECNE nekdo natocil pravdu. Musim CT po dlouhe dobe pochvalit, ze uvedla i neco jinyho nez predvolebni billbordy. Kdo jste nevidel tak doporucuju pustit, scenarista mel lepsi poneti o tyhle nemoci nez vsichni nasi felcari dohromady.

"...KONECNE nekdo natocil

"...KONECNE nekdo natocil pravdu. ..." Asi jsem nepochopil, jen jsem to proletěl, ale vůbec jsem nepochopil pointu. Petře, můžeš vysvětlit "..scenarista mel lepsi poneti o tyhle nemoci nez vsichni nasi felcari dohromady..."? O co jako vůbec běželo? Mně to přišlo jako by se pomátla z toho baráku a prodejem se zázračně zase uzdravila.  Co jako měla za nemoc? Jedině co mi přišlo realistické byl Lábus psychouš a řepkové pole, mor na srnčí a včely... 

březen 2013 ukončení CAPu 

Souhlas, moc pekny a hlavne

Souhlas, moc pekny a hlavne poucny film. Doporucuji se na to urcite podivat. 

Jsem na tom stejně jako

Jsem na tom stejně jako Jan...nechápu přesně o co tam jde. Podle toho konce mi přišlo, že ona byla prostě jen přetažená a potřebovala si srovnat život.

Ale neviděla jsem to celé, jen malé kousky...tak dneska kouknu a jsem teda zvědavá.

 

Tak si to pustte cele, ne? Ja

Tak si to pustte cele, ne? Ja se vcera taky divala, ta pani mela CFS, odmitli ji poradne vysetrit a narvali antidepresivy, az skoncila v blazinci....

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

 To jsem pochopil, že asi

 To jsem pochopil, že asi měla únavový syndrom a ten černokněžník v provedení Lábuse se taky moc povedl, ale ten konec mne nebere. Cosi o štítné žláze, cosi jako že se má na všechno ajn cvaj, prodej baráku, a co jako jí tedy tak zázračně vyléčilo, když všichni víme, že ME/CFS se v tunajších krajinách nejen neuznává , ale taky neléčí, takže mi to přišlo, jako že si to všechno vsugerovala, přetáhla se jak pracovně, tak doma, a když jí přesvědčili, že se má na to vykašlat, kouzelné bylo to sezení, kde jí jakési individuum říkalo, aby si zkusila představit, že nemá to a ono dělat a brát na sebe, zkrátka se na všechno vykašlat, tak najednou se stal zázrak, rodinná idylka, těšení se na to, jak jim noví majitelé budou dodávat kozí sýr...

Zkrátka z pod okapu do deště, nebyla blázen, měla CFS, z přetažení...

březen 2013 ukončení CAPu 

Jene, byl to film vmestnany

Jene, byl to film vmestnany do 90min. Podstata toho byla jasna. Pretazeni, zanetove stavy, debil doktorka, antidepresiva a stale pokracujici stresory, coz ji privedlo na psychiatrii. Cesta ven pro ni byla spravna diagnoza, spravna lecba, zmena sveho chovani a mysleni a ostraneni stresoru. Mne to prislo naopak dobre. Neni treba vice popisovat kombinace leku. U nas vsech je to stejna cesta. tj. Spravna lecba, zmena zivotospravy, nepretahovat se a zmenit mysleni.

Ano "...Spravna lecba, zmena

Ano "...Spravna lecba, zmena zivotospravy, nepretahovat se a zmenit mysleni..."

Ale co byla ta správná léčba a hlavně čeho? Co byla ta správná diagnóza. Jako pohádka hezké, jako realita ... raději nekomentuji. Já to mám za sebou v realitě, čili když to srovnám, vím své, toť vše.

březen 2013 ukončení CAPu 

Jane, pusť si zhruba 69

Jane, pusť si zhruba 69 minutu... autoimunitní reakce díky opakovaným zánětům, chronický zánět štítné žlázy, únavový syndrom,.... až když se dostala přes známé k odborníkovi. Obvoďačka se na ní vykašlala, nevyšetřila nic, hned dala AD, že ona sam je brala taky,... atd. Přitom sama pacientka se domáhala podrobnějších testů a sama říkala, že nemá normální únavu ani deprese.

"...autoimunitní reakce díky

"...autoimunitní reakce díky opakovaným zánětům, chronický zánět štítné žlázy, únavový syndrom,..." hm, a co to je "...autoimunitní reakce díky opakovaným zánětům... "? Z čeho ty záněty? A jak to léčili? Co bylo příčinou?  "...autoimunitní reakce díky opakovaným zánětům... " Jsem laik, abych nezhebl, musel jsem si toho hodně přečíst, a mám za tu dobu čuch na hlouposti.

 

Ještě k Mam77 "...Cesta ven pro ni byla spravna diagnoza, spravna lecba, zmena sveho chovani a mysleni a ostraneni stresoru..." Jen zbožné přání, nic víc. A propo, kdo z vás tady má tu správnou diagnózu? Kdo z vás tu má tu správnou léčbu? Jak jste změnili kdo tady své chování  a myšlení, a jak vám to pomohlo? Jaké stresory jste kdo odstranil? Abych vysvětlil, jedna věc je jakási "umělecká" představa a druhá věc je realita! Vy všichni žijete realitou, já taky, pohádky jsem měl rád jako dítě, třeba tu o Karkulce a vlkovi, dnes dám spíše na realitu, vlky jsme vyhubili, srnčí nám hyne po řepce a na silnicích, bez vlků, vím také, že vlci Karkulky nežerou a babičky taky ne a taky vím, že kdyby je i nakrásně sežral, tak by už jim nepomohlo ani to, že vlkovi myslivec rozpáral břicho...

březen 2013 ukončení CAPu 

Jane, beres to ale ocima

Jane, beres to ale ocima tezkych chroniku. Ne kazdy ma problemy jako my. Jsem presvedceny, ze vetsine postaci to, co aplikovala ona a o cem jsem psal.

Nikoliv, já to beru tak, jak

Nikoliv, já to beru tak, jak to je! Tím nepopírám to, že má-li se kdokoliv z čehokoliv vyléčit, musí mít správnou diagnózu, to jest mít správně určenou příčinu a tu pak správnou léčbou odstranit. A to nejsou "umělecky ztvárněná" zbožná přání. Ale to už je zase o tom, co to je dejme tomu ME/CFS či další konsekvence v důsledku původní příčiny. To není o "...beres to ale ocima tezkych chroniku...", to je o pochopení, co to je vůbec nemoc, co to je stav zdraví, co to je život jako takový. Každý těžký chronik původně nebyl chronik, na začátku funguje i sugesce, že to není tak zlé, já s tím vydržel desetiletí. A teprve teď vidím, co jsem tím všechno ztratil, jak jsem šel nenápadně do kopru... Ale to nepochopíš dokud sám nezažiješ, pokud nebudeš mít teď tu správnou diagnózu a léčbu. Teď asi nějakou máš a možná si myslíš, že máš tu správnou, ale to ukáže až čas. V tomhle hraje roli spousta činitelů, je to hlavně i o štěstí, o tom, jsi-li v pohodě či ne atd. V tom videu je zbožné přání, aby pacient nebyl psychiatrizován, je to představa o tom, že když někdo má štěstí a najednou padne na myslícího doktora, že má vyhráno, prodá barák, zapomene jak z něj dělali blba, dostane zázračné pilulky a svět je hned krásný a všichni ho mají rádi... Ono i když má někdo nakrásně to štěstí, že nakonec se najde ta správná diagnóza a léčba, bývá už na duši tolik šrámů z předchozího nepochopení nejen v rodině, ze ztráty zaměstnání atd., že je prostě už všechno jinak, jen ne ten šťastný konec, jako v tom filmu. Je to o penězích, o bydlení, o zázemí, jistotách životních atd.

Ale nic, nehodlám nikomu brát iluze.  

A hlavně bohužel v tomhle chaosu, co žijeme, je strašně těžké rozlišit co je a co není z nějaké infekce či prostě jen z toho, že si toho někdo na sebe naložil moc, nehledě na to, že u každého hraje prim kariéra, na zdraví se prostě kašle, "já to prostě vydržím, mně se to stát nemůže, hamty, hamty, ať mám víc, než tamty..." a najednou je problém, nenápadný, plíživý problém, únava, bolest tu či onde, začne se kupovat tu vitamíny, tu železo, tu zinek, tu omega 3, tu mastičky na oteklé nohy atd...

březen 2013 ukončení CAPu 

Jan ma pravdu: jaka spravne

Jan ma pravdu: jaka spravne diagnoza? Jaka lecba? Postava  osetrujici lekarky je  zdesitelna....nedovedu si predstavit nekoho tak odstrasujiciho jako ona...snad se i stydim pri pohledu na tento film, ze jsem vubec vystudovala medicinu a ze bych musela rikat temto lidem kolego...Jinak film neni spatny,  ale je tu  absolutne nedostacitelna  definice nemoci hlavni predstavitelky...jako u mnohych z Vas byl  diagnostikovan psycho problem aniz by se vyloucily jine kauzy... trochu chapu, proc se tolik psychiatru v  CR uzivi, ale jinak je to velmi smutna film.

Lekári sú tiež ľudia a nie sú

Lekári sú tiež ľudia a nie sú superodolní voči infekciám. Preto sa nedivte, keď sa vám zdá, že sú väčší blázni ako vy. Keby vám každý deň v ordinácií pacienti kašlali, tak dostanete takú dávku chlamídií, že za pár rokov môžete rovnako skončiť na psychiatrií alebo minimálne sa znížia vaše intelektuálne schopnosti a chuť sa vôbec v niečom ďalej vzdelávať. Je medzi nimi tiež veľa alkoholikov a mnohí sami berú antidepresíva, alebo sú závislí na liekoch od bolesti, ibaže o tom nehovoria a už vôbec to nespájajú s chlamídiami. Niektorí si to tiež pekne prinesú domov a nakazia svojich blízkych. Problém je v celom systéme vzdelávania lekárov, sestier a v nespoľahlivosti dnešných testov. O chlamídiách sa v škole takmer nič neučia a teda mnohí ani sami nevedia čo to je, ako efektívne liečiť a ako sa chrániť pred nákazou. Veľa z nich samotných zomiera na rakoviny v relatívne mladom veku, takže túto profesiu im nezávidím, hlavne v dnešnej dobe, keď vážne chorých pribúda nielen na strane pacientov, ale aj lekárov. Mnohé nemocnice už dávno zrušili infekčné oddelenia a presúvajú infekčných pacientov aj na interné oddelenia. No a k tomu im tam ešte vozia bezdomovcov a alkoholikov. Takže, pani doktorka, nehambila by som sa za kolegov, skôr za tých, ktorí sú zodpovední za ich celoživotné vzdelávanie a určovanie štandardných spôsobov liečby, ktorými sa musia riadiť a ktoré sú častokrát nesprávne.

Ten dělá to a ten zas tohle

Ten dělá to a ten zas tohle

březen 2013 ukončení CAPu 

Odpoved na tema novy: lekari

Odpoved na tema novy: lekari su tize ludia. Souhlasim a prave proto je jen na nich aby se pravidelne a po cely zivot vzdelavali. Na to nemusi mit statni do zor nebo organizaci, to snad existovalo za komunismu, ale nyni to zalezi na kazdem z nas. Staci umet anglicky ( velka cast praci a publikaci je v anglictine)  a asi dve hodiny denne stravit u pocitace a delat si poznamky. Nekdy vice treba v sobotu nebo nedeli. Priklad: lekarka me kamaradky v Praze prijima pouze do ctvrtka odpoledne, pak odjede na chatu...ten zvyk byt uz od patku nedostizitelny bohuzel prezil Stalina, Gottwalda, Husaka, Havla...takze co si budeme malovat  ruzove obzory. Tolik lidi by nejezdilo do Nemecka a neutra celo posledni uspory...Na celem svete neexistuje, ze by nekdo bral lekare za ruku a vzdelaval ho jako v prvnim semestru cely zivot. Je to jen a jen na nem, na tom jak bere svou profesi a jak je zodpovedny za to co dela. I tady je spousta profesionalu, tot jiste, ale musite mit to stesti si je najit lupou a pak mit doporuceni anebo penize se k nim dostat. Trvam na mem nazoru, ze lekarka ve filmu CT nebyla unosna ani z lidskeho, ani z profesionalniho pohledu, paklize citujete  alkoholiky a bezdomovce, tak ti ve filmu nefigurovali.

Odpoved na tema novy: lekari

Odpoved na tema novy: lekari su tize ludia. Souhlasim a prave proto je jen na nich aby se pravidelne a po cely zivot vzdelavali. Na to nemusi mit statni do zor nebo organizaci, to snad existovalo za komunismu, ale nyni to zalezi na kazdem z nas. Staci umet anglicky ( velka cast praci a publikaci je v anglictine)  a asi dve hodiny denne stravit u pocitace a delat si poznamky. Nekdy vice treba v sobotu nebo nedeli. Priklad: lekarka me kamaradky v Praze prijima pouze do ctvrtka odpoledne, pak odjede na chatu...ten zvyk byt uz od patku nedostizitelny bohuzel prezil Stalina, Gottwalda, Husaka, Havla...takze co si budeme malovat  ruzove obzory. Tolik lidi by nejezdilo do Nemecka a neutra celo posledni uspory...Na celem svete neexistuje, ze by nekdo bral lekare za ruku a vzdelaval ho jako v prvnim semestru cely zivot. Je to jen a jen na nem, na tom jak bere svou profesi a jak je zodpovedny za to co dela. I tady je spousta profesionalu, tot jiste, ale musite mit to stesti si je najit lupou a pak mit doporuceni anebo penize se k nim dostat. Trvam na mem nazoru, ze lekarka ve filmu CT nebyla unosna ani z lidskeho, ani z profesionalniho pohledu, paklize citujete  alkoholiky a bezdomovce, tak ti ve filmu nefigurovali.

To, že sa lekári majú celý

To, že sa lekári majú celý život vzdelávať som nikdy nepoprela, ale aj to vzdelávanie riadi ministerstvo. Píšete o správnej diagnóze a správnej liečbe. Prečo je potom rozdiel medzi správnou liečbou a štandardnou liečbou hradenou z poistenia pacientov? Ak mám pozitívny test na chlamídie, či boreliózu, tak diagnóza je snáď jasná a správna. Tam, kde žijete je cap štandardom v liečbe? Zopár lekárov sa tu snažilo písať pacientom kombináciu ATB na boreliózu. Výsledkom bolo, že im o mesiac prišla kontrola a už takú liečbu písať nemôžu. Okrem toho všeobecný lekár nemôže predpísať ani protiplesňový liek, ani imunopodporný a teraz už ani obyčajné injekcie vit.B12.Načo je potom vzdelávanie, keď je spráchnivený systém. Byť lekárom a nemôcť liečiť podľa presvedčenia a vedomostí nikoho k vzdelávaniu nemotivuje. Načo aj, keď viem ako liečiť, ale nemôžem. Preto tí, ktorí u nás boréliu, či chlamídie liečia sú súkromníci, bez zmlúv s poisťovňami a liečbu ide pacient za vlastné a na vlastné riziko. Prečo poisťovne aj v zahraničí liečbu protokolom nehradia, keď je medzinárodne uznávaná a správna? Vo vyspelých západných krajinách sa tiež ATB len tak nepredpisujú. V UK, či Švajčiarsku liečia často aj deti len sirupmi. Prečo je medicínskym štandardom dať krabičku doxy pri pozitivite boreliozy, či chlamídií, ale keď ochorie herečka, či známa osobnosť, je o tom veľký článok, ako liečili infúziami penicilínu, alebo, že herečka brala kombináciu až 5 ATB. Pre niekoho je nadštandard na poisťovňu samozrejmosť a ešte sa o tom aj píše, aký je chudák, že ochorel. Pre normálnych ľudí, ktorí zrovna medicínu neštudovali len ten biedny štandard, veď oni sú dosť hlúpy, aby zistili, ako zle sú liečení. Ja, keď som bola dieťa, tak lekári žiadne CRP nemali a vedeli zápaly oveľa lepšie liečiť, ako teraz. ATB dávali častejšie hneď na začiatku, keď dieťa ochorelo a boli deti aj celkovo zdravšie. Sirupy sme vôbec nepoznali. Teraz mladí vzdelaní  lekári, študovaní na najnovších poznatkoch medicíny, maminám tvrdia, že všetko sú virózy, ATB sú škodlivé, treba len kúpiť sirup za 5€, k tomu kvapky do nosa, na kloktanie, marťankov.... odchádzaš s letákmi od dealerov serepetičiek, za ktoré bude mať pani doktorka letnú dovču, v lekárni necháš 30€ a o mesiac sa vrátiš s dieťaťom, ktoré už má zápal pľúc, o pár mesiacov astma... Náklady na lieky hradené ZP treba znižovať, ale tržby určitým skupinám zvyšovať. Štandardizácia v zdravotníctve je ako globalizácia. Od lekára sa nevyžaduje myslieť, len vykonávať úkony podľa štandardu daného výsledkom z neschopného labáku. Symptómy pacienta sú nepodstatné a myslenie nežiadúce.

Dobry den, to, ze se lekar

Dobry den, to, ze se lekar vzdelava pres ministersvo a jeho kontrolu je jedna vec a to tzv. otazka bodu , ktere musite ziskat, aby jste mohl provozovat vase remeslo, a to je stejne v cele Evrope a ne od vcerejska. Ty body a doskolovaci kurzy pochopitelne nestaci: zalezi na kazdem individualne,  na jeho lekarske " zvedavosti" jestli chce opravdu ve svem remesle neco uzitecneho udelat. Vsichni vime, ze mnohe tzv. "Terapeuticke protokoly" jsou rizeny ze shora, velmi to "shora" je ovlivneno farmaceutickymi firmami a samotne protokoly se ridi pravidLEM " kdo driv prijde ten driv mele". Osobne jsem v minulosti  na tento perverzni  system reagovala tak, ze jsem VZDY predepsala jen to o cem jsem byla presvedcena, ze muze pacientovi pomoci. Byla jsem si jista, ze v pripade kontroly bych muj pristup uhajila. Chce to odvahu a nebyt jako ovce ktere jdou bezhlave dopredu, protoze vsichni " to tak delaji". To je muj nazor a moje credo. Paradoxne aktualnim pristupem ktery se zde provozuje se ani ne usetri ( pacientum se zde delaji zbytecne zkousky na vse mozne protoze lekar netusi pricinu jeho potizi)...takze  Jak vidite toto nefunguje v zadnem pripade, jinak by nebyly cekaci terminy u tech dvou tri lekaru jmenova nych tady a na slovensku.

Prepáčte, ale na toto sa nedá

Prepáčte, ale na toto sa nedá nereagovať. Keď pacient má pozitívny test na borélie, chlamídie, či mykoplazmu a lekár teda "netuší príčinu jeho potizi" tak načo potom tie drahé testy dal robiť, tomu zase nerozumiem ja. Poznatky o chlamídiách a boréliách sú na nete už dlho, roky. Syfilis či TBC lekári liečia poriadne, infúzie ATB pacient nehradí, tak prečo nie boreliózu či chlamídie? Mne lekárka povedala: " to treba liečiť, len keď to robí problémy". Ale aké problémy ona chápe ako tie, ktoré treba liečiť, to už neobjasnila. Okrem toho, ak preliečuje len jedným ATB, tak pacientovi vyložene škodí. Keď sú chlamídie a borélie také zákerné, prečo sú ich liečbou poverení obyčajní všeobecní lekári? Infektológovia sú častokrát ešte horší v liečbe a znalostiach. Pokiaľ má človek diagnostikované chlamídie, ktoré vás môžu rýchlo zniesť zo sveta infarktom, mŕtvicou, či rakovinou v produktívnom veku a rovnako aj deti, mal by ho liečiť špecialista na takéto ochorenia, ktorý má skúsenosti, pretože to nie je nádcha. Ze sa nič neušetrí? Ale ušetrí, veď mŕtvy pacient, žiadny pacient.  Tu je systém neliečiť, veď to nie je nič vážne. Chronik s množstvom rôznych diagnóz a liekov je predsa najlepší zdroj dlhodobej podpory farmaceutických gigantov a na tom zainteresovaných lekárov.  Je fajn, ak žijete niekde, kde môžete predpísať pacientovi to, čo mu pomôže a viete si to aj obhájiť. Mňa by zaujímalo, či ste Vy osobne nejakého boreliotika či chronického chlamidiatika liečila napr. cap protokolom a bolo to v systéme v ktorom pracujete zdôvodniteľné?

Štúdium medicíny patrí medzi najnákladnejšie a v SR tieto náklady znášajú daňoví poplatníci, teda pacienti. Ak mladý človek študuje medicínu v 21.storočí, tak by sa mal vzdelávať v duchu najnovších poznatkov. Aspoň u nás na fakulte to tak bolo a o mnohých témach známych len rok, či dva, sme si museli zháňať literatúru v zahraničí a boli súčasťou štátnych skúšok, hoci neboli na fakulte ani odprednášané. Wheldonov a Strattonov výskum o chlamídiách a aj mnohé iné výskumy iných, tiež protokly sú známe viac ako desaťročie. To je dosť dlhá doba na to, aby im bola venovaná pozornosť pri vzdelávaní a praxe lekárov a vrámci školení podporovaných ministerstvom. To hlása, že ich hlavným cieľom je zlepšovať zdravie obyvateľstva a znižovať "zbytočné" užívanie liekov a ATB. Paradoxne za posledné 3 roky ich snaženia ochorelo a aj zomrelo na SK toľko detí a ľudí v produktívnom veku na leukémie, infarkty, rakovinu ....ako nikdy predtým.

Nova tie protokoly nie su

Nova tie protokoly nie su vobec svetovo uznavane...a su predmetmi sporov hlavne v US...takze ak clovek nenatrafi na osvieteneho doktora na choronicku infekciu nikdy nedostane adekvatnu liecbu...taka je realita

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Aj v USA aj Nemecku je veľa

Aj v USA aj Nemecku je veľa pacientov, ktorých liečili na boreliózu protokolmi a aj ich vyliečili, alebo im aspoň výrazne zlepšili zdravotný stav. To, že nie sú svetovo uznávané viem a je to smutné, že zlepšenie zdravia ľudí nie je prvoradé. Lekári sa tomu bránia, kým sami neochorejú. Ale ak lekár ochorie na boreliózu, či chlamídie, tak sám vyhľadá odborníka, a nemá problém ani s dlhodobou liečbou ATB, keď ide o jeho zdravie, hoci pacientom takú liečbu odopiera. Okrem toho si niektorí lekári píšu lieky na pacientov. Takže nevzdelaný pacient nemá možnosť voľby, ale vzdelaný lekár má a to je pokrytecké.

vsak je a co s tym chces

vsak je a co s tym chces spravit...? v US aj EU vsetci doktori co takto liecia to idu sukromne...tieto protokoly su uznavane ILADS zdruzenim doktorov, ktore je ale v rozpore s liecbou mainstreamu, ktora popiera nieco take ako chronicka borelioza ci podobne koinfekcie...velmi pekne je to ukazane vo filme "Under our skin", kde su doktori ILADS vlaceny po sudoch...

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Mila nova, to neni jen o tom,

Mila nova, to neni jen o tom, zdali lekari nebo jejich  ekonomicka bilance je horsi nebo ne, ona je to daleko hlubsi metastaza nez  tusite: ale abychom se nebavily jen o nejakych abstraktnich  pojmech, budu konkretni s pripady ( tedy se kterymi jsem se setkala): 1) dite , chlapec3 roky, narozen zdravy, bez problemu az do3let, kdy zacal navstrevovat skolku. Od te chvile zacal mit opakovane zanety dychacich cest.Detska lekarka v Praze predepsala atb a to hlavne cefalosporiny. Vetsinou k nicemu, chronicky kasel neprestaval.Po nekolika mesicich zacaly astmaticke zachvaty. Detska lekarka tedy predepsala opet cefalosporiny a bronchodilatatory. K zoufale matce se obratila slovy: no co, maminko, budete se s tim muset smirit, ze mate astmaticke dite, bude to na cely zivot.A  mozna to bude psychosomaticke, v dusledku odlouceni od matky.... Tato pani se na me obratila s tim, ze uz nevi jak situaci zvladat(nekolikrat v noci musela vstavat k diteti ktere se dusilo bez bronchodilatans a mezitim cekala druhe)...jeji stesti bylo, ze byla cizinka ktera si vzala Cecha . Poradila jsem ji odjet co nejdrive s ditetem z republiky a znamemu detskari v jejim rodnem meste jsem napsala strucne co si o tom myslim. Dite bylo preleceno na chlamydii a od te doby nemelo ani jeden astmaticky zachvat. Nyni zije v Bruxelu a snad ani den nebylo nemocne (a ted uz chodi do skoly!).    2) pani, stredni vek! velka cestivatelka do tropickych kraju, po jednom navratu do Cech zacala hubnout a behem pul roku zhubla asi o 15 kilo. ...v krevnim obraze eosinofilie.Poradili ji neurologa, ne li psychiatra. Pouze po roce a nesmirnych strastech se objevily larvy parazitu v tkanich. Nebyly preleceny, protoze udajne tyto leky nejsou registrovany v Cr. atd.Atd....A uz si nechci kazit vecer....

"...Dite bylo preleceno na

"...Dite bylo preleceno na chlamydii a od te doby nemelo ani jeden astmaticky zachvat. Nyni zije v Bruxelu a snad ani den nebylo nemocne (a ted uz chodi do skoly!)..." Zaplať pán bůh za ty dary, ale mohu-li se zeptat, čím to dítě léčili? 

 

Tady na fóru bylo již více dotazů, jak léčit děti, protože doxycyclin se jaksi tuším do 12 let nesmí a samotný azitromycin nestačí.  Jedno je jasné, cefalosporiny nejsou na chlamydie to pravé ořechové, ale pokud v tomto případě se zadařilo, jistě by maminy uvítali, kdyby zvěděly, čím to dítě vyléčili v jeho rodném městě, není-li to ovšem tajný Know How tamějších lékařů.

březen 2013 ukončení CAPu 

Pokud vim bylo dite preleceno

Pokud vim bylo dite preleceno makrolidy a  NACem. Nekolika cykly. U tak malych deti to jde rychle, nezapomente, ze maji jeste plne funkci thymus. Ale kdyz tak se muzu zeptat jestli k tom delali i nejake jine "cary-mary"....

Já myslím, že by to nebylo od

Já myslím, že by to nebylo od věci. Jakými makrolidy, kolik dávkování, jak dlouho atd. plus kolik ten NAC. Já myslím, že by to ocenili i doktoři, oni sem nakukují, a když by se jim párkrát podařilo zabránit rozvoji astma u svých svěřenců, myslím, že by si to mezi sebou už rozšířili. Zatím jednak o chlamydiích vůbec neuvažují, jednak mají představu, že se toho nedá zbavit a hlavně žijí v bludech o 14 dnech doxycyclinu jako vrcholu vymožeností 21. století...

březen 2013 ukončení CAPu 

Jó, mě kdysi ten poslední

Jó, mě kdysi ten poslední elitní postarší lékař na infekčním skrz nějakou ptákovinu odpověděl: "to jsme se ve škole neučili, budu se tam muset vrátit".  To mi poprvé došlo, že tu něco nehraje. Jenom si říkám, jakého prapůvodu je to pohrdání pacientem, ta nechuť vzdělávat se apod. Je to masový. Žiju v blízkosti oněch chat a mám zavřená vrata, neb s těma lidma to fakt nemá cenu - a nejde jen o tzv. lékaře. Tenhle národ ztratil snahu dělat cokoliv, nemá zdravé sebevědomí, nemá nic. Skoro nikdo nedělá nic systematicky, dlouhodobě, všichni čekají, že na ně něco samo zničehonic spadne, chtějí jen peníze, teplo, dobré jídlo a výlet k moři. Je tam prázdno. Na duši i v hlavě. 

Jeden šarlatán mi na nějaké takové jednání řekl: ...ale oni jsou fakt nemocní... 

Byla jsem u jiného šarlatána a začínám tomu věřit. Čistím tělo bylinama a od té doby mi to začíná i občas myslet. Myslela jsem, že jsem dement po tom těžkém úrazu hlavy. Je mi hůř po všech stránkách, proč jsem k němu šla. Ale to myšlení, to je divný, to se mi líbí.

Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

Gejšo, jdi se už léčit!

Gejšo, jdi se už léčit! Máš-li pocit, že ty jsi  "Tenhle národ     ztratil snahu dělat cokoliv, nemá zdravé sebevědomí, nemá nic. Skoro nikdo nedělá nic systematicky, dlouhodobě, všichni čekají, že na ně něco samo zničehonic spadne, chtějí jen peníze, teplo, dobré jídlo a výlet k moři. Je tam prázdno. Na duši i v hlavě.", tak s tím něco dělej a zvedni si své sebevědomí tím, že něco s tím uděláš! Urážením celých 10 milionů tím nic nezměníš. 

Mimochodem, kdyby všichni byli jak tu tvrdíš, myslíš, že by byly tyhle stránky? Nebo si myslíš, že je přivedli na svět ti, co ztratili snahu dělat cokoliv, nemají zdravé sebevědomí, nemají nic. Nedělají nic systematicky, dlouhodobě, čekají, že na ně něco samo zničehonic spadne, chtějí jen peníze, teplo, dobré jídlo a výlet k moři. Mají tam prázdno. Na duši i v hlavě."?

Copak jinde nemají stejné problémy s těmihle chorobami? Koukni na cpnhelp. Tyhle stránky nevznikly pro to, aby se tu jen nadávalo, ale aby se něco změnilo! Aby nebylo prázdno!

březen 2013 ukončení CAPu 

Hoj sestro! Já myslím, že jsi

Hoj sestro! Já myslím, že jsi psychicky úplně v pořádku se zdravým sebevědomím, s tím se fakt léčit nemusíš ;) Navíc mám ten samý názor co ty s tím rozdílem, že pokud já se někde zabreptám na toto téma, tak nejsem ani zdaleka tak slušná jako ty a "chlupatý" výrazy lítají horem dolem ;) Zrovna včera jsem si kráásně zanadávala v Praze, nejradši bych se odstěhovala na sibiř nebo na aljašku, kde by mě sr*ly maximálně medvědi, někam hluboko do lesa, kde by na mě nikdo nečučel jako na vyšinutou hysterku, co si vymýšlí choroby aby poutala pozornost :) Jo a potlačovaný hněv je nejhorší, takže vesele dál pyskuj co hrdlo ráčí ;) Boji zdar!

Moje tělo už není moje, teď je ze mě chodící mikrobiální Noemova archa, a proto se držím hesla "Usmívej se, bude hůř!" :)

Žes byl Jane třeba vloni

Žes byl Jane třeba vloni stávkovat v Praze. Já jsem narozdíl od tebe byla.

 Jo a s mým původním oborem jsem právě praštila definitivně, neb tu není o nic zájem. Bych se mohla rozkrájet. Tady nebude nikdo na ničem pracovat. Sestra ví o čem hovořím:-)

Teď dělám do genetiky, neb až budou tyhle krávy, co stojí všude v kravíně reprodukčně neschopný a budou chcípat už za rok života (teď dávají max. 5 let a to je rekord), tak ty si nekoupíš v krámu ani máslo ani nic.

Jane, kdybys žil za kopečkama - teď nemyslím téma infekce, tak bys to tu nesnášel taky. Moc by tě to obohatilo, pak bys pochopil proč to tady nepůjde. A není to jenom přístupu našeho skvělýho zdravotnictví, ale přístup nás skoro všech. Mě ten přístup štve. Chci, aby si to alespoň někteří uvědomili. Ty Luhačovice jsou co. Kdyby Babiš natah ostnatej drát, tak je tu prdlajs.

Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

V Nemecku pojistovna

V Nemecku pojistovna dlouhodobou lecbu atb hradi, myslim napriklad tu, kterou jedou v BCA. Ovsem musi byt clovek pojisteny u nemecke zdravotni pojistovny, zit v Nemecku, atd. Takze zase tak jednostranne to neni. Me prvnich par let capu hradila normalne VZP. Moje lekarka prilozila do karty pozitivni reverz a bylo. Kdyz prisel dotaz z pojistovny, odeslala jim moje pozitivni testy, s tim, ze infekce je stale pozitivni a tudiz je potreba ji lecit. Pojistovna nic nenamitala. Klubal ostatne taky pise leky na pojistovnu, jenze bohuzel ma v peci tolik chroniku, ze ho pojistovna pokutuje za prekroceni limitu a tak vybira od pacientu poplatky, aby zaplatil pokuty. To ale nic nemeni na faktu, ze psat atb na pojistovnu lze.  Kdysi jsme chteli po BCA nejake materialy s tim, ze bychom se obratili na VZP s zadosti aby standardne proplacela dlouhodobou lecbu atb. Je-li lecba hrazena z pojisteni v Nemecku, proc by nemela byt u nas, kdyz jsou obe zeme v EU a tudiz by mely panovat stejne standardy. Bohuzel BCA nemelo zajem.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

myslim, ze preplaca sa len

myslim, ze preplaca sa len to, co je odsuhlasene deutsche boreliose geselschaft, ale tak ci tak su v tych stanovach omnoho dalej a tak urcite ATB aj dlhodobo je urcite mozne brat na poistovnu

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Víš Adri mi příjde, že tato

Víš Adri mi příjde, že tato klinika je moc velkej byznys. Chudáky tam mít nemusí. Jestli to platí pojišťovna je nezajímá. To zajímá tebe, mě, ale je fakt ne. Oni tam mají narváno lidmi, kteří jim dobře zaplatí doprovodný program (fotonterapii, infrasaunu atdatd.) A tak je to v pořádku, jestli mi rozumíš. Ale dobrý jsou, to jim nemůže nikdo vzít.

Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

chudaci, nechudaci. biznis je

chudaci, nechudaci. biznis je biznis a ak poistovna plati, je viac pacientov. mozno maju dost pacientov aj bez nasich poistovni, aelbo je to prilis tazke bojovat s nasimi poistovnami. je dost mozne, ze luhacovice nie su pre cz ci sk pacientov a sli sem len kvoli tomu, ze je tu lacnejsia prac. sila a celkovo lacnejsie, a do kupelneho mestecka, kde je lacnejsie, nez v beznom zahranici asi skor prid cudzinci na dlhodoby pobyt ako do AUG.

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

tiez si myslim, ale zas na

tiez si myslim, ale zas na druhu stranku ludia z CSR, ktory chodili do Augsburgu by takto mohli chodit do Luhacovic, kedze cenovo je to o nieco malinko lepsie a daju menej aj za cestu atd....druhe pozitivum Luhacovic je v podstate ich poloha, maju zaber na 4 krajiny - CR,SR,HUN,PL...no uvidime...

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Když si představím cestu

Když si představím cestu Praha-Luhačovice po pekelné D1 nebo cestu Praha-Augsburg po dobré D5 a kvalitních německých dálnicích, je potom ještě co řešit? Ale pro lidi z bližšího okolí asi Luhačovice dobrý.

prazakum, tem je hej. :) no,

prazakum, tem je hej. :)

no, nie kazdy ma aug za rohom.  ja to ma z kosic vyse 1000km, sice mozem is tpo dobrych madarskych, rakuskych a nemeckych dialniciach, ale je to fest daleko na denny vylet. luhacovice, aj ked tiez stale dost daleko, sa uz za den absolovat daju.

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

Pánové, co si stěžujete? Když

Pánové, co si stěžujete? Když jste schopni si jet takhle autíčkem světem. Já když to začal řešit, nedolezl jsem na záchod, natož jezdit někam 500 km. Pár stanic MHD byl vrcholový výkon, něco jako pro vrcholové sportovce slézt Mount Everest a následující srážka s Tupounem Obecným, který mi sdělil sladké tajemství špičkové medicíny, že je to psychosomatické, mně obyčejně rozložila definitivně, že jsem svůj koutek ležáka dlouho neopustil...

 

No nic, já jen, že není tato choroba u každého stejná, co do věku, co do délky infekce atd., ale nakonec asi každého stejně sežere, někoho stářím, někoho dříve a svede se to třeba na tu psychosomatii... Inu, 21. století je 21. století, kde bychom byly, kdybychom žili byli o pár set let dříve nebo pár tisíc let... Buď bychom neonemocněli nebo by nás sežral dávno jeskynní medvěd či lev a bylo by po ptákách, takhle se krmíme lentilkami a bylinkami a jezdíme po dálnicích a sypeme korunky, euráky, dolárky a je nám to stejně prd platné, tedy já nejezdil, nejezdím, kašlu na testy, ostatně naposledy byla stávka, když jsem se objednal, vsadil jsem na Wp, ale že to trvalo, než to zabralo... A propo, auto jsem prodal, když jsem málem skončil na zádech jiného, co mi to ve stovce zašlajfoval před nosem a já skončil v hodinkách na kolejích, po kterých naštěstí zrovna nic nejelo a ten blbec se řehtal, jako pominutej a ujel... To jsem ještě nevěděl, že nějaké chlamydie či borelie existují, ale reakce už byly mizerné, ten blb měl nehorázné štěstí, že jsem zrovna v tom okamžiku kupodivu zareagoval rychle, v podstatě při těch mých reakcích to byl zázrak...

březen 2013 ukončení CAPu 

Jane, já si nestěžuju. Možná

Jane, já si nestěžuju. Možná i proto, že jsem měl to "štěstí" a složilo mi to až v roce 2008. Moje důvěra v pomoc všeobecného zdravotnictví rychle vyprchala a díky Bohu tu byly tyhle stránky. Asi bys ani neuvěřil, kolika lidem pomohly v orientaci, za to moc a moc díky. A je moc fajn, že ses i ty z toho srabu vyhrabal.

Souhlas, tahle nemoc nebo spíš nemoci není stejná u každého, ale každého v jakékoliv formě nějak omezuje. Někoho víc, někoho míň. Mě třeba ne zrovna v autě, minulý týden jsem valil po autobahnu v D pořád přes 200, ale mám jiné problémy.

A že nás něco nakonec dostane, je jasné, nikomu se zatím nepovedlo tomu ujít, ať byl kmán či pán. Meritum věci je, ten čas nám vymezený si užít v pokud možno co nejlepší kvalitě. Mimochodem dle tradiční čínské medicíny zdravý člověk neexistuje, je to jen jakýsi ideál či maják, ke kterému se máme snažit celý život přiblížit. Někdo dojde blíž, někdo tolik ne, ale pořád se musíme snažit. A je to hlavně v našich rukách jako celý náš život.

, "...díky Bohu tu byly tyhle

, "...díky Bohu tu byly tyhle stránky. Asi bys ani neuvěřil, kolika lidem pomohly v orientaci, za to moc a moc díky. A je moc fajn, že ses i ty z toho srabu vyhrabal..."

No poděkuj Adrianě, já se jen vezu...

 

a jestli jsem se vyhrabal, to ví jen bůh a ďábel, žádná sláva to není, 17 mi už nebude. Nicméně když si člověk tak nějak matně vzpomene na to, co bylo, ono to je asi jako s tou vojnou, na zlé se zapomíná, na dobré vzpomíná až do skonání, jak člověku bylo mizerně a lezl od ordinace k ordinaci, od vyšetření k vyšetření a všude byl za blázna, až nakonec skončil málem pod mostem jako nemohoucí uzel v křečích, tak najednou člověku dochází, jak celý život se holedbal, jak je zdravý a zatím nebyl, zatím ho to pomalu požíralo, jak ho to nenápadně omezovalo, jak se pomalu a jistě rozplývaly vzdušné zámky o tom, jak se naučí jazyky, jak bude cestovat po světě, jak bude mít úspěšnou kariéru, fáro, barák a zatím byl rád, že si vydělal na trochu víc, než jen tu pověstnou slanou vodu... a zpětně vzato na začátku všeho nejspíše byl plesnivý sklepní byt a angína chycená od věčně nemocné spolužačky v první obecné... pak postupem času se jevily, zase zpětně vzato, varovné epizody, na které mudrcové vždycky měli geniální osvědčená vysvětlení. Na bolesti nohou platfus, nepopírám, platfus byl, ale podobné bolesti jsem časem zaznamenal u jiných včetně následujících špatných konců v poněkud rychlejší formě, než u mně. Pak dlouho nic, až na takovou pitomost. Dle spolužáků jsem se nemusel učit, záviděli mi, ale při uvažování co dál po maturitě jsem najednou zjistil, že redox rovnice a podobné ptákoviny jsou pro mne čímsi nepřekonatelným, takže biochemie apod. byla něčím, co jsem sice chápal při přednášce, ale tím to zhaslo, po opuštění posluchárny bylo v hlavě opět prázdno... no a pak přišly zažívací problémy, prý studené pivo, já tomu uvěřil, dokonce  jsem se dopracoval k ohříváčku v hospodě..., a tak to šlo dále, na jazykových kurzech jsem tyl z minula, ale na jedno nové slovo jsem jich 5 zapomněl... a pak přišly klouby a další a další, skotské střiky na mně zkoušeli, lázně bahenní i nebahenní, ale se mnou to šlo nenápadně s kopce dál...

Proč to píši, prostě proto, že kdyby v těch varovných epizodách, když už ne na počátku úplném, se člověku dostalo adekvátní léčby, možná bych dnes brázdil fárem dálnice a vůbec bych byl jinde než jsem, finančně, společensky atd. Ale nebýt cpnhelp a JimK a DW a Strattona atd., možná bych už vůbec nebyl nebo bych byl někde v koutě zkroucený reumem apod. jako známý, který dal na klasickou medicínu a její doporučené postupy... máš pravdu, zdraví je velice relativní pojem, dle toho co mi tvrdili jsem byl zdravý celý život, jen trochu pomalý, fyzicky prd zdatný, obézní a nejspíše pecivál, pak když jsem padl na hubu, snažili se mi tvrdit, že je to psychické... a kdybych nenašel cpnhelp, asi bych tomu věřil a děkoval za brufen apod.      a život je jaksi už prakticky pryč, tak nějak člověku protekl mezi prsty... pak že je člověk strůjcem štěstí svého, houbeles, buď má štěstí nebo smůlu, někdo se snaží a je mu to prd platné a jiný bendí, mrší si zdraví kdejakým svinstvem a má se celý život jako prase v žitě... inu spravedlnost je slepá, bohužel! Nicméně, bojujte, nevzdávejte to, když už to štěstí samo nepřišlo, musí se mu trošku pomoci v intencích toho rčení, každý tvůrcem štěstí svého!

březen 2013 ukončení CAPu 

jan, mozem ta "ukludnit".

jan, mozem ta "ukludnit". povacsinu tohto roka autickom velmi po svete chodit nemozem.

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

Dík za uklidnění... Já tě

Dík za uklidnění...

Já tě zase mohu uklidnit, že byly doby, kdy jsem nemohl pochopit, že něco nejde, že někomu vadí počasí, že někomu nestačí dvě hodiny spánku na kořenech smrku, že někoho bolí hlava, že... a pak najednou jsem byl na druhé straně, kdy nikdo nevěřil mně, že nemohu to či ono, že prospím celý den a stejně jsem jak po projití mlátičkou, že vlézt za volant je nejen sebevražda... a krevní obraz v pořádku... vše v normě... jen ta lehká anémie neznámé etiologie... jeden specialista za druhým uzavíral zprávu "...z mého hlediska v pořádku..." a vše to činilo dojmem, že vlak vjíždí do nádraží, ačkoliv tam žádné nebylo nebo jak řekla jedna pani, jsme mimo tabulky!

březen 2013 ukončení CAPu 

To je pořád stejný téma. V

To je pořád stejný téma. V Německu jako občan vznesu dotaz na svoji pojišťovnu - zaplatíš mi to? Dostanu odpověď ano, nebo ne. Pokud se mi nelíbí odpověď ne, tak můžu přejít k jiné pojišťovně, která mi to třeba zaplatí a když ne, tak to jde na hradí pacient. Ve skoro každé lékárně se dozvím, který lékař mě léčit bude a který ne. Zkuste si zajít do české lékárny...pro pomoc. Zkuste poprosit 100 doktorů v ČR (když teda nevíte kam jít), zda Vás bude léčit. Z přesvědčení ne - ani na hradí pacient. To, že někdo někomu napsal CAP na rok a více, je zázrak. Já osobně neznám žádnýho takovýho pacienta. Kolem mě žije stovka lidí, co dostali buď krabku, nebo nic. Jsou ochrnutí, v ID apod. Do samoléčby nejdou. V Německu těch 100 doktorů, co Vás bude léčit najdede. Dr. N. mi to číslo kolik jich je řekl, ale já už to zapoměla. O tom, že se tam léčí dlouhodobě na pojišťovnu vím. Co vím, tak mají akorát pojišťovny problém s kapáním, s dlouhodobým kapáním úplně - to tam snad ani nejde. Pak je tam spousta alternativ ala Klinghart apod. Co je tady?

"Jó Češi jsou na tom stejně jako jinde." NEJSOU

Znám jen jednoho v ČR. který byl léčený delší dobu atb., byl to Holanďan, ne Čech. My nemáme nárok.

I v Rumusku s tím problémem dlouhodobě léčit vystupoval jeden slavný dr. v televizi. Záhadně zemřel. Kampaň měli (asi i mají, já to nesleduju) dobrou, onemocněla jim tam nějaká misska. Co máme my? Klubala? Nenastuduješ - neřekneš si nemáš? Teda takovýho dr. já radši ani ne. Znám x lidí, co tu nepísou - byli léčeni monoterapií ve 3. stadiu borky a chvíli. A pak nic. Jsem ale ráda, že tady v tom srabu pomáhá alespoň někomu a není jich úplně málo.

Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k