Kde je vyvodenie zodpovednosti?

odporucam pozriet celé, rovnaké problémy ako my...

http://www.zvedavec.org/vezkratce/10680/

Problémy možno rovnaké, ale

Problémy možno rovnaké, ale sposobené niečím celkom iným - a to očkovaním proto rakovine krčku maternice - proti HPV viru, vakcíny Silgard, Gardasil. Takže s bakteriálnym chronickým ochorením to nemá zmysel spájať. Dokument dobrý, ale súvis s našou témou vidím len v arogancii lekárskej komunity a v ignorancii zodpovedných s akou sa k takto postihnutým dievčatám a ženám správajú. 

Cpn, Mycoplasma, EBV (extrémna únava, bolesti svalov, klbov, celková slabosť, rozostreté videnie, atd.)

Áno máš pravdu, ale napríklad

Áno máš pravdu, ale napríklad mmichal vo svojom blogu písal, že sa mu Cfs rozbehlo po ockovani, takze aj samotné očkovanie môže spravit bordel s imunitou a otvoriť dvere pre infekcie...

To máš úplnú pravdu, mne sa

To máš úplnú pravdu, mne sa dokonca zdá, že to bol aj moj prípad. Pred cca 7 rokmi som bola u svojej prakt. lekárky s nejakou banálnou infekciou (myslím, že močové cesty), a ona, skor než som sa stačila zdohadať a protestovať, mi pichla očkovanie proti tetanu. Očkovanie v čase, keď som bola chorá!! O pár mesiacov po tomto začali moje potiaže, zo začiatku, pravda, veľmi mierne, ktoré trvajú dodnes (dnes už mierne nie sú), a ktoré po 7! rokoch boli konečne diagnostikované ako poz. chlam a mycoplasmata. 

Cpn, Mycoplasma, EBV (extrémna únava, bolesti svalov, klbov, celková slabosť, rozostreté videnie, atd.)

Aj ja sa pripájam. Mala som

Aj ja sa pripájam. Mala som angínu, liečenú ATB a keď som prišla na kontrolu, lekárka ma rýchlo zaočkovala proti tetanu. Nikdy predtým som nemala žiadnu reakciu na očkovanie, žiaden opuch, bolesť hlavy nič. Na toto očkovanie som ale mala reakciu v podobe červeného fľaku a bolesti celého ramena. 

Tiež poznám viacero detí, čo znášali všetky očkovania od narodenia dobre, až kým nezačali chodiť do škôlok, kde prechádzali rôznymi infekciami. Na následné očkovania mali už rôzne reakcie, červené fľaky s bolesťami, zahnisané miesto vpichu a iné, dokonca niektorým sa objavila cukrovka, kožné ochorenia a únavnosť. To isté u dievčat školoupovinných, ktoré už majú CFS. 

Môj laický názor je, že ak je zaočkovaný oslabený človek, napríklad po infekcií CPN, CTr, borelou a podobnými patogénmi, tak vakcína na čokoľvek, môže vyvolať symptómy CFS a aj iné ochorenia. Samozrejme to nik z lekárov nechce priznať a hlavne sa tzv. "nežiadúce" účinky ani nenahlasujú. Detskí lekári a ani všeobecní vôbec o nich nerobia záznam do karty dieťaťa. Matkám tvrdia, že tieto reakcie sú normálne a majú prikladať ľad alebo dať nurofen dieťaťu. Ak ale dieťa do 4 rokov nikdy žiadnu takúto reakciu nemalo a po infekčných ochoreniach v kolektíve má už reakcie na každé očkovanie, tak niečo v poriadku rozhodne nie je. U tých dievčat z videa by bolo veľmi prínosné dať otestovať LTT na všetko, čo je možné a možno by sa prišlo na to, že majú chlamýdie, borélie a aj iné infekcie. Vôbec by ma to neprekvapilo. Z tej reportáže vyplýva, že by tie dievčatá dokonca mali snáď byť  niekde z rovnakej oblasti, čo je ešte podozrivejšie. Tiež by ma celkom zaujímalo, či boli testované na HVP infekciu? Ci sa tiež nemohlo stať, že sa im z tej vakcíny prosto tá choroba vytvorila, alebo mohli mať ten vírus v tele aj zdedený a účinkom vakcíny sa niečo zmenilo. Som zvedavá, či to vôbec niekto niekedy objasní.

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k