Mini update - piskani v ucho - tinnitus?

Mam za sebou 2 cykly antiparazitika Vermox - bez nejakych extra reakci - snad jen ta stolice nebyla nic moc.

A dneska prvni den Mino+Azi (kde azi beru s jidlem a Azi 2h po jidle + 1h pred) nicmene co je zajiamve me ted zaclo piskat v levem uchu. Takovy velmi jemny tichy kontinualni zvuk velmi nizkeho piskani, nejdriv jsem si rikal, ze to je od televize ale kdepak. Takze tinnitus.. hadam, ze reakce na mino (protoze to jsem bral na posled)

Nekdo s podobnou zkusenosti?

 

Par lidi zrejme ano:

http://www.healthboards.com/boards/hearing-disorders/1004151-antibiotic-...

https://treato.com/Minocycline,Tinnitus/?a=s

 

 

 

Ahoj, jen se zeptám, tys měl

Ahoj, jen se zeptám, tys měl nějaké parazity ve stolici? Nebo víš, či máš pocit, že máš něco v těle?

Vím, že jsme ho taky brali a zdál se mi k ničemu. Působí jen ve stolici.

Jinak ten tinnitus - může být z atb. Zrovna jsem toto řešila se známým v nemocnici, který tam měl případ ohluchnutí z Biseptolu.

Ale z toho Mina+Azi bych strach neměla.

1Monika: ja ve stolici nic

1Monika: ja ve stolici nic nemel (nebo nevim) detekce toxocary byla pres zvysene IgE + Toxocara IgG 

ja jsem zvysene IgE uz zmercil v roce 2012, ale doktorka prohlasila, ze to je alergie (jenze alergologie to nepotvrdila)

Me prijde ze to se mnou nic nedela (Vermox), ale uvidime po dalsich krevnich testech co na to telo. Vim, ze pusobi jen ve strevech... Tak doufam, ze to nebude vsude jinde. Kdyz jo budu resit antiparazitalni lecbu pozdeji a zrejme "draz" ale zrejme efektivneji.

watch my profile

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k