MUDr. Ludmila Eleková - Nežádoucí účinky očkování

Po dlouhé době jsem zkouknul celé toto video, velice zajímavé. Krom toho, že jsem se tam dozvěděl, proč se mnou zacloumalo přeočkování proti tetanu, mne zaujalo, proč se tak čílí mudrcové, když s nimi člověk zavede řeč nikoliv jako "služebníček, skoro otrok", ale jako svéprávná, svobodná a myslící bytost, jako klient, a ne jako ovce, viz na zhruba 25. minutě. Možná, no spíše určitě vám to připomene reakce na to, když jste si dovolili vyslovit podezření na příčinu vašich potíží, že by to mohla být nějaká ta nákaza atd... Každopádně si to celé poslechněte, místo bezbřehého mlácení prázdné slámy jako např. v "Klubal, hm....".   Možná tam někdo najde i počátek svých problémů atd. Tady ty stránky vznikly na pozadí toho, že nám našli chlamydie, tak jsme řešili chlamydie, ale jak čas běží, jak se v tom člověk vrtá, objevuje se celá plejáda souvislostí... Prostě a jednoduše jak by řekl Švejk, život je tak složitej, že jeden lidskej život je proti tomu ouplnej hadr...

 

MUDr. Ludmila Eleková - Nežádoucí účinky očkování 

 

25 minuta

kolem 1 hod  taky husto, celé je to husto...

 

no a tady jiné video Tisková konference dne 25. 10. 2016 k borelioze (nebo Mýty a pověry v diagnostice a léčbě lymeské boreliózy - tisková konference)  a Zpráva o tiskové konferenci Mýty a pověry v diagnostice a léčbě lymeské borreliózy

 

a Léčba lymeské borreliózy podle Mladé fronty Dnes

Co je věrohodnější už nechám na vás.

 

No a aby bylo vidět pokrok, tak zde něco z dob více než před 100 lety  Jak naučil Dr. Grünstein hluchoněmého mluvit a slyšet!

 

 

Prinosne! ocenuji a davam

Prinosne! ocenuji a davam like (ale ten tu neni)

watch my profile

Za mně také LIKE

Za mně také LIKE

"Scio me nihil scire" Sókratés

Roháčové...?

Roháčové...?

březen 2013 ukončení CAPu 

Ano, ale až po Grunsteinovi

Ano, ale až po Grunsteinovi Undecided

"Scio me nihil scire" Sókratés

tobe Jane  za obecnou

tobe Jane Laughing za obecnou prospesnost 

watch my profile

i ja zvedam palec

i ja zvedam palec Janovi....ten Svejk me privedl po dlouhe dobe do dobre nalady! Evviva dr. Grunstein! A Jan, ten hlavne!.... a vubec za tu jeho trpelivost tady!!!!! A smysl pro humor a .....atd!  Dobre noci preji vsem vezdejsim.  S.

Zdravím všetkých

Zdravím všetkých "hypochondrov, psychosomatikov a larvovane-depresívnych pacientov"!

(tieto všetky označenia som si za posledné roky vypočula od roznych lekárov na svoju adresu po tom, čo som sa im opakovane sťažovala na svoje problémy, ktoré sa v priebehu času zvýrazňovali a kvoli ktorým som za lekármi prichádzala). 

Ale k téme: Eleková je skvelá - hovorí rýchlo, hovorí k veci, fakticky a bez omáčky. Svoje názory má podložené, dobre vyargumentované. Ak si to človek všetko prepojí, tak .... tak je zúfalý z toho, čo sa okolo neho a s ním deje... Smile. A ako to všetko so všetkým súvisí... stále mám na mysli telo, zdravie a zdravotný stav (nie politickú situáciu Smile ) 

Mne moje problémy (únava, bolesť klbov a svalov, celková slabosť, problémy s videním, problémy s "hlavou" - brainfog, uro-problémy, atd.) začali práve po očkovaní proti tetanu. (Pred tým som hrala squash, lyžovala, chodila na celodenné túry. Dnes som rada, ak si zvládnem nakúpiť vo Večierke 50 metrov od svojho vchodu.) Prišla som k praktickej lekárke kvoli práve prebiehajúcej uro-infekcii a pred tým, než som sa stihla spamätať, a čokoľvek namietať, bola som zaočkovaná. Hlúpe? Ano. Taká som bola... 

Dnes som urobila nový pokus o riešenie svojich problémov. Odišla som zo (súkromného) zariadenia, kde som za "organizáciu péče" platila 12 000 Kč ročne a kde moje problémy niekoľko rokov bagatelizovali, potom psychiatrizovali a na konci ma už otvorene "šikanovali". Ako?: "neváľajte sa mi tu po stole, až tak zle vám určite nie je, veď ste sem prišla po vlastných, nie...vy by ste potrebovala dobrého psychiatra" - reakcia na to, že som si podoprela hlavu a oprela sa takto o stol lekárky po tom, čo som sa k nej taxíkom z posledných síl dovliekla. Tým docielili to, aby som odišla. 

Dnes som preto absolvovala prvý kontakt s novou praktickou lekárkou: meranie tlaku, počúvanie dýchania, EKG, odber krvi... žiadanky na RTG pľúc, vyzlečenie sa a prechádzanie sa po jej ambulancii, pár predklonov a manipulácií s mojimi dolnými končatinami... aby som sa dozvedela, že:

1. mám ploché nohy a preto mám problémy s kyčelnými kĺbmi. :) Prečo mám problémy aj so všetkými ďalšími klbmi som sa už nedozvedela... 

2. mám príliš veľkú pohyblivosť kĺbov (ale len tých kyčelných o iných to už neplatilo)

3. mám príliš vysoký svalový tonus (predpísala mi na to Dr. Magnézium, ktorý už beriem neustále a kontinuálne celé roky) - a preto by som mala chodiť na rehabilitácie - kvoli jeho "uvoľneniu" 

Keď som si dovolila podotknúť, že "si myslím, že mám nejakú systémovú bakteriálnu infekciu, napríklad boreliózu, alebo inú, ktorá všetky tieto problémy sposobuje", bolo mi povedané, že "to je veľmi málo pravdepodobné". A že najprv "vylúčime všetky ostatné príčiny". 

Aké ostatné príčiny??? Ploché nohy? Vysoký svalový tonus, ktorý je následkom, nie príčinou? 

Takže mám pred sebou tú istú cestu, ktorú som už niekoľkokrát a celkom zbytočne absolvovala...

Medzičasom, som si na svoje vlastné náklady v labáku dala urobiť testy na Cpn a plúcne Mycoplazmy.  Oba boli pozitívne. A preto som následne aktivizovala svojich kamarátov a vylúdila od nich ATB. Takže som brala Azitromycín (Sumamed) a doxycyklín (Hexanol) - 3 mesiace. Podľa protokolu tu. A 2 krát do toho Entizol. V dávke 1500 mg na "pulz" rozdelený do 3 dní. Nepomohlo. Stále mi je na h....o. Stále horšie.... 

Prosím preto všetkých vás, skúsenejších a zbehlejších a omnoho omnoho edukovanejších než som ja o radu, o radu ako postupovať. Čo robiť. Lebo, som fakt zúfalá. Celé dni nie som schopná vyjsť z bytu a dokonca aj doma som väčšinu času schopná len ležať. Takýto život nie je život, je to živorenie....

A za akúkoľvek odpoveď od vás vopred ďakujem. 

Lukrécia. 

 

 

 

 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

"...som si na svoje vlastné

"...som si na svoje vlastné náklady v labáku dala urobiť testy na Cpn a plúcne Mycoplazmy.  Oba boli pozitívne. A preto som následne aktivizovala svojich kamarátov a vylúdila od nich ATB. Takže som brala Azitromycín (Sumamed) a doxycyklín (Hexanol) - 3 mesiace. Podľa protokolu tu. A 2 krát do toho Entizol. V dávke 1500 mg na "pulz" rozdelený do 3 dní. Nepomohlo. Stále mi je na h....o. Stále horšie...." 

 

 

"..Prosím preto všetkých vás, skúsenejších a zbehlejších a omnoho omnoho edukovanejších než som ja o radu, o radu ako postupovať. Čo robiť. Lebo, som fakt zúfalá. Celé dni nie som schopná vyjsť z bytu a dokonca aj doma som väčšinu času schopná len ležať. Takýto život nie je život, je to živorenie...."

 

Máš několik málo možností:

1) samostudium, a tak jako si musel každý svého času dodělat doma auto DoDo ŠKODA 105L, tak v duchu této naší tradice se léčit sama... nedoporučuji, čas letí a při tomto zamlženém mozku dost pracné se v tom vyznat (byť je to předpokladem úspěchu, se toho svinstva zbavit... viz přírůčka atd. Pro začátek viz příběh Sarah v příbězích...).

2) viz www.borelioza.sk se tam objednat a nechat to na odbornících

3) viz https://www.mojlekar.eu/index.php?str=detail&rok=2017&mesiac=2&id_ambula... pokud ještě platí a je to on viz http://chlamydieoz.sk/public/default/index/about

Kde to je efektivnější ti snad poradí ti, co tam již byli a léčí se tam. Každopádně 3 měsíce je pro ty neřády cosi jako lehtání k rozesmání, bohužel, je to na roky.

březen 2013 ukončení CAPu 

Ahoj Jane, diky za odpoveď.

Ahoj Jane,

diky za odpoveď. Ja rozumiem, že liečba je na roky (lebo rozne štádia, živ. formy, atd), ale nemala by som po pár mesiacoch ATB liečby cítiť aspon NEJAKÉ zlepšenie? Aspoň prechodné, keď nie trvalé? Tomuto nerozumiem. Je možné sa liečiť 3 mesiace a necítiť po 3 mesiacoch žiadnu zmenu? To je tá základná otázka, ktorá ma trápi.

Lebo potom sú možné alternatívy: 

- buď mám ešte niečo ďalšie, na čo moje ATB nezaberajú (ale aspon na Cpn, a Mycoplasmy to malo zabrat, teda nejaká poz. zmena by potom mala byť) - takže potm ďalšie testy 

- alebo rezistencia na ATB - preto žiadna zmena, potom by som mala zmeniť ATB 

- alebo rovnako pokračovať...?

- alebo je ešte nejaká ďalšia možnosť...? 

Díky. 

Lukrécia

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

  Jak bych ti to řekl,

 

Jak bych ti to řekl, možností je moc! A v sázce je taky toho moc. Záleží na délce nákazy a potažmo na promořenosti celého člověka, záleží na stavu vlastní tělesné obranyschopnosti teď a před, záleží na tom, kde a v čem člověk žil a žije, v zdravém prostředí či v plesnivém, vlhkém, případně pracovně je v tom tzv. open space, čili v té "moderní" kanceláři a la nádražní hala s totální klimatizací bez možnosti otevření okna, či tráví půl dne hromadné dopravě, či má vrozenou nějakou poruchu imunity nebo má souběh nákaz jak bakteriálních, virových či nějaké ty příživnické prvoky či červíky, resp. jejich larvy? Atd. atd. Žije blaze nebo je permanentně v rauši? Každopádně u každého je to jinak a testy, pokud jsou smysluplně cílené mohou i ledacos napovědět, ale bohužel život není peříčko a občas se stává, že testy jsou negativní, ale to vůbec neznamená, že by testovaný neřád tam nebyl. A naopak!

 

 

 

Dále paradoxně může dojít k úlevě po 14 dnech monoterapie a po třech měsících kombinované léčby leží jeden v koutku jako Lazar a tiše si tam kňučí. No, obyčejně to bývá nejen v našich krajinách tak, že ho nejdříve léčí "úspěšně" tou monoterapií, tu 14 dní, tu 3 neděle, opakovaně ho tzv. „přeléčují“ a ono se to občas i zlepší, na chvilku, a za dva měsíce bác, a je to horší jak na začátku, bez „přeléčení“ a breberky jsouce pak takto vycvičeny přejdou do zákopové války a pak je ani ten slavný CAP moc nerozhází, resp. jich je tolik, že když léčba začne zabírat, je člověku zle a zle, protože jednak se musí zbavovat toho smetí z těch zabitých potvor, ale i z apoptovaných vlastních buněk, které musí člověk ale nějak nahradit a k tomu musí zajistit, aby se ty nové buňky hned znovu nazamořily... no tak nějak to je, laicky, dle osobní zkušenosti na kůži vlastní, ale jak je to vědecky, resp. dle tzv. evidence based medicine, léčbě založené na důkazech, to ví jen Satan a možná ti, co nic neví, ale mají na deset vědeckých titulů, sice nejspíše z leknutí, ale tak už to bohužel na tom světě běhá, protože ten, kdo něco umí, ví, že nic neví, nebo-li mé nihil scire scio!

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Zlepsenie?  .... a proc, kdyz

Zlepsenie?  .... a proc, kdyz si tyto bakterie vybiraji presne ty  naivni osoby, ktere si mysli, ze za mesic dva jim atb udelaji konec programu neboli ocistu a zbaveni se  vseho?.....Tyto bakterie nejsou zdaleka " tak blbe" ...maji i dokonce urcitou inteligenci, kterou si predavaji jeden druh s druhym, komunikuji, maji pumpu na odpumpovani antibiotik( okamzite je patricne odeslou k odesilateli), vedi presne kam smeruje nas imunitni system a jak ho vypnout.....a to Vy se naivne ptate proc a jak? Ja se Vam nedivim...i ja jsem na zacatku z toho byla  dost zmatena...opravdu....ovsem to vyplest se z tohoto krovi neni snadne, potrebuje to hodne trpelivosti a spoluprace....ta snad zde i je....ale nutno se nevzdat, ....to nevzdat se je nejdulezitejsi: existuji ruzne zpusoby, metody, ruzne reagovat, hledat....musime hledat spolecne, jsou zde nove zpravy, nove vyzkumy a pomalu se pres ne dostaneme k leceni, treba ono je to jednodussi, nez si myslime! Ja  v to doufam a verim, ze to uz nebude moc dlouho trvat. No a ted se do me oprete, jaky jsem to asi blazen si to myslet. !!! Dobryvecer Sv.

Svadhi,  ja sa do vás

Svadhi, 

ja sa do vás "opierať" nemám prečo. S tým, čo ste napísala súhlasím. Tie mrchy sú tak dokonalá forma života, až z toho mrazí... A je pre mňa nepochopiteľné, prečo o tom lekári nevedia, a nevenujú sa tomu, prečo to tak bagatelizujú a vysmievajú sa z pacientov. Lebo výskumov je na túto tému už pomerne dosť (realizovaných mikrobiológmi, prírodovedcami, nie lekármi). Nerozumime, prečo to lekári neliečia - lebo liečba nie je tak drahá (ani testy, ani ATB nepredstavujú pre zdravotníctvo až také šialené položky, v porovnaní s inými ochoreniami, ktoré možu vzniknúť, a aj vzniknú, ak sa tieto infekcie nezačnú liečiť včas). 

Tomu fakt nerozumiem. Postupom času vychádza čoraz častejšie najavo, že za mnohými chorobami (dokonca aj psychiatrickými možu byť baktérie, minimálne sa na nich nejako spolupodieľať.). Prečo tento postoj lekárov? Čoho sa "boja"? Alebo im niekto nariadil chronické bakteriózy neliečiť?? Ak áno, tak prečo, preboha? 

Lukrecia 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Lukrecia, je to tak

Lukrecia, je to tak jednoduché! Peníze, za vším jsou peníze!  Testy převyšují mnohanásobně léčbu, o tom to je. Proto doktoři lžou pacientům, přednáší nesmysly doktorům a mají různé názory na testy, léčbu, následky a může si každý dělat-neléčit, jak se mu chce. Vždyť jde jen o lidské životy....lidí je na světě dost.......

Irena,  jasné, že peniaze...

Irena, 

jasné, že peniaze... Ale tie testy zasa tak drahé nie sú. Veď sú to položky v rozmedzí stoviek až tisíc korún. Ja si naopak myslím, že je to opačne: ak by sa liečili - riešili infekty - tak by mnoho lekárov - špecialistov, špecializácií prišlo o prácu - o dovod existencie. Dnes máme urológov, gynekologov, reumatologov, plúcnych, kardio, gastro-specialitov, atd. Tí všetci majú vďaka neliečeným bakt.infekciám prácu. Ak by sa ľudia vyliečili pomocou ATB, čo by títo všetci potom robili? A na to je samozrejme napojený celý reťazec - farmakologický, poisťovne, liečebne, kúpele, diagnostické zariadenia... preto netreba vyliečit systémové ochorenie un block - a raz a navždy. Lepšie je nechať ho sa rozbehnúť a potom liečiť každý orgán samostatne. A na tomto zarábať, a nechať kolečká systému (ekonomiky) sa pekne točiť. Takže ano, peniaze, ale skor ako ich do systému dostať, a v nich udržať, nie ako ich ušetriť. Tak sa to javí mne... Smile Ale možno sa mýlim... 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Mila Lukrecie to se pletes  -

Mila Lukrecie to se pletes  - testy jsou drahe.. Pokud hledas  neco co nevis co ti je .... nemuzes si udelat 1 test.. ale bude to smes ruznych testu, dale antibioika a jine leke muzou mi vedlejsi efekty, takze testy pri lecbe ke zhodnoceni stavu jednotlibych organu.. takze ty polozky kdyz sectes ve finale zjsitsi, ze to  muze bejt 10 tisic - 50 tisic ... coz uz mi neprijde tak malo..  ale treba se pletu.. nicmene u me jsou testy jedna z nejdrazsich polozek vubec!

watch my profile

Lapcom, 10 000, aj 50 000 Kč

Lapcom, 10 000, aj 50 000 Kč je nič. V porovnaní s tým, koľko zaplatíš (resp. štát cez poistovnu) tým jednotlivým špecialistom - za ktorými ťa v priebehu toho známeho kolečka opakovane posielajú. A za tie všetky diagnostiky, ktoré v rámci toho absolvuješ. Preto testy na patogény sú oproti tomu fakt nič, a bežné ATB - tie sú tiež extra lacné. Pre teba sú testy tou najdrahšou položkou, ale v momente keby si mal platiť sám tie všetky ostatné úkony (tie ktore každý z nás a celkom zbytočne absolvuje), tak by si zistil, že tie testy na patogény sú oproti nim tou najlacnejšou a zanedbateľnou položkou. A to ešte nespomínam napríklad operácie - napr. výmeny klbov, v dosledku neliečenej chl. či inej infekcie. Tam sú náklady v rádoch stotisíc. 

Takže si myslím, že veci sa majú celkom inak. Ako? To som napísala v odpovedi Irene. 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

ale jiste ja s Irenkou

ale jiste ja s Irenkou souhlasim a tvuj brek nad systemem taky akceptuji,  ale to je to co to je.. A nezmenis to ted ani zitra.. 

 

On chronik nepochopeny lekarem beznym praktikem stejne ve finale sklopi hlavu a rekne at to stoji co to stoji hlavne, ze neco zkusim.. Treba to pomuze.. lepsi nez nedelat nic.. Protoze tusime kam to povede...

 

Drzim ti palce, jinak klouby nemusej byt jen borelie.. treba streptokokovy a stafylokoky..  kdyz uz  ctu tve nejzasadnejsi problemy

watch my profile

Lapcom,  ja "nebrečím" - ja

Lapcom, 

ja "nebrečím" - ja rozmýšľam - hľadám fakty a ich súvislosti a svoje myšlienky formulujem prstredníctvom slov. To je všetko... A preto odmietam prijať hypotézu, že chronické infekcie sa neliečia, lebo "testy a ATB sú drahé". Nie sú. Nie je to pravda. V porovnaní s tým, ako to funguje a koľko vyšetrení človek absolvuje a u koľkých špecialistov, tak testy na chlam. + ostatné drahé nie sú. 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

ve finale jedine pohled co te

ve finale jedine pohled co te bude zajima je tvuj vlastni prijem vs cena... nebude te zajimat jaky prachy jedou v systemu...

jestli to je drahe nebo levne nevim, ja tvrdim, ze zdravi ma clovek jedno a ze to stoji za vsechny prachy

watch my profile

Ano, i tak je to možné. Jenže

Ano, i tak je to možné. Jenže takto se živí mnoho tisíc doktorů a pacientovi stejně nepomůžou, tak na co nám jsou? Jen tunelují pojištovny. píšou léky.....a výsledke = chronický, chátrající pacient. Evidentně je vše špatně. Jistěže, kdyby pacienta vyléčili z boreliozy, chlamydií a pod. hned, nenavštívil by infekčního,  gynekologa, internistu, ortopeda, kožního, hematologa, imunologa, urologa, neurologa, nefrologa, oční, ORL, centra bolestí, chirurgie, psychaitrie a další specialisty, labiny, rtg, CT, MR a další vyšetření a my by jsme se věnovali rodině a nehledali pomoc ne netu.

Mila Lukrecia vsetko Ti bolo

Mila Lukrecia vsetko Ti bolo povedane , moju skusenost som dnes pisala Mykes..precitaj si..

Ako pise Jan, cim dlhsi chronik, cim viac koinfekcii, pri liecbe zakonite prichadza k zhorsenie.V Prirucke to presne predsa pise aj sam autor Straton..musime ist tak rychlo, resp pomaly, aby lieciaci sa vedel so zhorsenym stavom _ herxy _ existovat..teda pocita s tym automaticky, ze castejsie byva zhorsenie..

U mna do cca 10_12 pulzu skoro jednoliaty herx..mam to v blogu.Cize ak sa rozhodnes pre liecbu, obrn sa obrovskou davkou trpezlivosti, pokory, a pevnej vole pekny den edit

Já se jen zeptám: to

Já se jen zeptám: to plochonoží považujete za následek nějaké infekce a myslíte, že ATB Vás ho zbaví? Já bych tedy možná doporučil úplně na to nespoléhat, pořídit vhodné vložky a intentźivně procvičovat klenbu - na RHB Vám ukážou jak... Nic tím nezkazíte a pokud Vám to neuleví od potíží stávajících, aspoň si ušetříte ty možné budoucí...

 tobě nejspíš  asi hrabe? 

 tobě nejspíš  asi hrabe?  "

"...Dnes som preto absolvovala prvý kontakt s novou praktickou lekárkou: meranie tlaku, počúvanie dýchania, EKG, odber krvi... žiadanky na RTG pľúc, vyzlečenie sa a prechádzanie sa po jej ambulancii, pár predklonov a manipulácií s mojimi dolnými končatinami... aby som sa dozvedela, že:

1. mám ploché nohy a preto mám problémy s kyčelnými kĺbmi. :) Prečo mám problémy aj so všetkými ďalšími klbmi som sa už nedozvedela..."

 

Jinak vložky ano, rhb ano..., ale to říkej té "...Dnes som preto absolvovala prvý kontakt s novou praktickou lekárkou:..." protože jednak to může být i problém těch dalších kloubů, co se ale už "...Prečo mám problémy aj so všetkými ďalšími klbmi som sa už nedozvedela...", ale konec konců v tom může být i ta infekce, to by ses divil! Ty ploché nohy jsou předpokladem k bolestem, ale někomu nevadí, jinému ano, a je-li tam zpropadená infekce, prostě se tento předpoklad díky ní může projevit v zesílené formě... a to platí i u jiných věcí, třeba kloubů, artroz, kdy někomu ani ne I. stupeň činí peklo na zemi, zatímco jiný ani netuší, že má III. stupeň, dokud se mu ten kloub doslova nezadře... na to jsem nepřišel já, já jsem to četl v jedné chytré knížce a nevěřil jsem tomu, autor který to popsal o infekcích zde propíraných neměl tenkráte ještě tuchu a mně tenkrát hrozili kudlou... A světe div se, infekce fuč, bolesti fuč, platfus hajzlík zůstal, plotýnky atd. taky... Jsou věci mezi zemí a nebem, kterým jeden nerozumí..., ale nesmí se upínat jen na to, co se naučil, resp. z toho co se učil, si zapamatoval... ono je to někdy složitější.

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Pre  Jacka: to plochonožie  a

Pre  Jacka: to plochonožie  a súsvis s bolestami kblbov, bolo samozrejme, myslené ironicky. Myslím, že to navyše ani nie je pravda. Doteraz to žiaden iný lekár nekonštatoval (rehabilitačný, ortopéd, ktorý ma v priebehu pár posledných rokov videli), len táto jedna prakt.lekárka, po tom, čo som sa v ponožkách prešla 2 metre po jej abulancii. Ale to je nepodstatné. Takže ešte raz - to bol vtip. Chápeš, Jack, vtip. Smile

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Vtip chápu, pokud je řečený

Vtip chápu, pokud je řečený celý a správně. Nikde nepíšeš, že jsi již v péči specialistů na pohybový aparát byla. Takže reaguju na ty patologie jako že jsou dány.

Eleková má spoustu pravdy.

Eleková má spoustu pravdy. Taky už bych na tetanku nešel. Hexavakcína asi taky bude pěkný mazec. Ale kdybych měl tu možnost, položil bych jí rád jednu otázku:

"Paní doktorko, tvrdíte, že spousta nemocí u nás nevymizela kvůli očkování, ale proto, že se zlepšily životní podmínky, hygiena apod. Jak ale toto koresponduje s dnešní dobou, kdy se svět zmenšil a my tu najednou máme miliony lidí ze zemí, kde hygienické podmínky, návyky a způsob života je několik set let za našimi standardy, kde tyto nemoci zdaleka navymizely? Nemůže se náááhodou stát, že tito lidé nám sem nějaké pěkné moribundusy zavlečou a my se pak budem drbat za uchem - že my tu Elekovou poslechli a nenechali se očkovat...?"

Otevřená tubera je už v

Otevřená tubera je už v Evropě běžně,  i u nás v Praze, Brně  i jinde se pohybují tyto osoby bez kontrol  http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/383981/ucitel-z-afriky-trousil-po-zakladni-skole-v-polne-tuberkulozu.html

Chudba je výdobytek dnešní doby, zdraví, hopodaření, dobré ekonomiky státu a pod.  http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/371582/muz-s-tuberkulozou-visel-v-plzni-z-okna-a-vykrvacel-z-plic-zustal-po-nem-pes.html

Nyní letí spalničky   http://svobodnenoviny.eu/epidemie-spalnicek-v-italii-pres-1000-pripadu-za-necele-3-mesice/ 

Nás přesvědčují doktoři, jak nám nic není....a 8.4. 2017 je školení infektologů  ČLK Lékařská péče u muslimského věřícího OBSAZENO http://www.lkcr.cz/zakladni-informace-203.html

A když už se o tom píše, je to tu již delší dobu a neudržitelné. Přijdou jiné....AIDS, Trachom, malárie a další.....a našinci s oslabenou imunitou?!?!?!?!

nejdřív jsem si myslel, že tu

nejdřív jsem si myslel, že tu dr. Elekovou sem dal Jan proto, aby si lidé uvědomili, jaký  šílenec se může skrývat za bílým pláštěm.

 

teď o tom začínám pochybovat, a padá na mne děs při představě, že lidé bez nejelementárnějších znalosti vakcinologie budou "předcházet" závažným, leckdy smrtelným infekčním chorobám vyhýbání se očkování proti nim (vakcinace je vždy o prevenci) a - poté, až se rodinný člen nakazí - pak tedy "léčit" závažné infekční choroby homeopatiky předepsanými (dle mého (a nejen mého) názoru šílenou) MUDr. Elekovou.

Jene, v tomto případě vážně pochybuji o Tvém zdravém rozumu.

Ivo

PS:

http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1396030087

 

 

Naopak ja stojim za Janem...

Naopak ja stojim za Janem... jedna vec je povinne ockovani druha vec je jakekoliv dalsi ockovani... dalsi vec je sire povinneho ockovani v ruznych statech. Napriklad v USA tech ockovani je skoro 60! (a pravda je ze delkou zivota je na tom amerika jedna z nejhorsich vyspelych zemi vubec)... Zalezi teda na tom, jestli clovek bude koukat na jmeno cloveka a otevirat se mu kudla nebo z toho sdeleni udela vlastni predstavu... Ona prevence je dobra vec, ale mozna ma stejne jako damomluv mec "druhou stranu  mince", kterou mozna prehlizime..

Pravda je ze pocet autistickych deti se zvedl s mirou pro-cokovani (to je nevyvratitelny fakt),  ze pocet alergickych  lidi je tez od te doby vyssi, ze po ruznych  ockovani se u nekterych lidi zhorsilo zdravi...  takze pouze cas ukaze kde je pravda..

 

Stejne jako my se lecime antibiotickou lecbou ktera je u beznych doktoru "nesmysl"... treba skutecne chronicke problemy neexistuji a je to pouze v hlave a je na case zajit k psychiatrum...nebo jak to rikaj... 

 

To ze je ockovani nejvetsi "a zaruceny" buznys to uz poprit nelze....a ze ma sve problemy tez ne.

Nicmene ja mam tu smulu, ze jsem o svem ockovani nemoh rozhodnout sam.. 

watch my profile

Zmazala som svoj komentár -

Zmazala som svoj komentár - lebo bol celkom zbytočný. Tongue Out Napriek tomu si myslím, že Eleková "šílená není". 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Milý Ivošku, jak bych ti to

Milý Ivošku, jak bych ti to řekl? Byly doby, kdy Sisyfos byl pro mne něco jako pán bůh nejen na nebesích, než jsem se na několika věcech přesvědčil, že je to u něj stejné, jako u všech, co si nevidí do huby! Oni se opírají o jakési články kýmsi napsané, opsané, ale hlavně jaksi cíleně vybírané. Originálních prací o jakémkoliv tématu je málo, zato těch kompilátů a plagiátů jsou mraky. A i ty originály jsou silně poplatné tomu, kdo si je zadal, objednal atd. Většinou je předem dáno, co má vyjít. Taky jsem věřil, že homeopatikum je blbost, vždyť je to jako vysypat kg soli u Austrálie a chtít změřit změnu salinity v Baltu u Rujány! A přesto mne vytrhly z bídy! Jak je toto možné! A s tím očkováním? Taky jsem se nechal přeočkovat proti tetanu.  A pěkně to se mnou zaclounalo. Ale to nic, tys prostě četl Sisyfa a podle toho soudíš. Poslechni si znovu tu Elekovou, celou a pozorně. Taky mi tam některé věci nesedí, ale ale ale, proč tu máme problém s černým kašlem, když jsme byli všichni očkováni a jsme tedy imunní, proč se tu blbne, že neočkované dítě nikam nesmí (aby nenakazilo očkované, že!). Jen toto si vem, co to je za hovadinu. Neočkované má nakazit očkované, které má být díky tomu očkování imunní! A kde se má nakazit to neočkované, když jsou kolem něj samí očkovaní, tedy imunní! Krom toho ona sama ani snad není proti očkování jako takovému, ale upozorňuje na to, že některá očkování by se měla dělat později, nemíchat očkování proti virům a proti bakteriím v jednom bodnutí, že by se mělo respektovat to, v jakém stavu je očkovanec – neočkovat, když je očkovanec zrovna jasně nemocný, má teploty atd. a dále je tam ten problém s přídatnými látkami jako Al(OH)3 či co atd. Podívej se, první očkování bylo kravskou neštovicí, čistý virus bez hliníku atd., fungovalo to proti černým neštovicím. Dneska se očkuje proti kdečemu a s tím očkováním se do těla dostáva kdeco, krom těch mrtvých či oslabených (atenuovaných) patogenů a jen čert ví, jaké jsou konsekvence! Nejhorší co může být, je něčemu slepě věřit!

No nic, řekl jsi názor na Elekovou, řekni svůj názor na ty další odkazy.

 

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Ahojky Jeníku, díky ještě

Ahojky Jeníku,

díky ještě jednou za všechna ta videa. Velmi zajímavé. Ona ta pravda není jednoznačně jen na té či oné straně, ale většinou vždycky spíš někde uprostřed. I ta Roháčová má pravdu v tom, když např. říká, že naším cílem není vymlátit bakterie a že bakterie potřebujeme, bohužel ale nezdůraznila, že potřebujeme jen ty "hodné" bakterie a ne patogeny, které nás zabíjejí, což bych od ní, jakožto od MUDrce s atestacemi v daném oboru a hlavy pomazané tituly, očekávala. Pak hlavně tvrzení, že na léčbu berrelioz stačí přeléčení ATB na 2-3 týdny, je pro mne zcela neakceptovatelné a nepochopitelné ...Jinak bych Roháčovou zařadila na úroveň Dr. Gruensteina, ovšem těžko říct, kdo mne pobavil víc ... ha ha haaa ...Nicméně to, co říká Eleková, má něco do sebe, ale chce to opravdu video shlédnout celé až do konce, vnímat a zamyslet se. Já už jsem sice starší kus, který podléhal povinnému očkování konce 50. a začátku 60. let, kdy ještě nebyla Hexa vakcína a nemíchaly se vakcíny atp. Ztratila se mi zdravotní dokumentace z dětství, a tak ani přesně nevím, kdy a proti čemu všemu jsem byla očkovaná. Máma, pokud si vzpomíná, říká, že očkování začalo již brzy v ranných měsících či týdnech, cosi mi dali prý hned po narození ... Taky si říkám, že některé z očkování může mít mé současné dlouhodobé vážné zdravotní obtíže na svědomí. Máma nebyla očkována v dětství vůbec a proti ničemu, a přesto je na svých 82 let věku zdravá jako řípa, a to se její jídelníček, narozdíl od mého, skládá z "jedů", pohybu má málo, zato já až do vypuknutí infekce sportovala ...

K tvé poznámce, že např. jsme, hlavně my, starší kusy, byli povinně naočkováni proti černému kašli a přesto mnohdy černým kašlem onemocníme, můžu řict jen toliko, že si myslím, že většina bakterií i virů neustále mutuje, mění své DNA a vyvíjí se (přizpůsobuje se), vytváří odolnost jak vůči vakcínám, tak vůči lékům, ATB nevyjímaje. Takže dnešní zmutované kmeny na některé tehdejší vakcíny pravděpodobně již vůbec nereagují.

Také by mne, Jeníku, zajímalo, jaká homeopatika ti pomohla. Pokud to není tajemství, dej prosím, vědět.

Díky a přeji hezký a slunečný den všem Cool

"Scio me nihil scire" Sókratés

hekla lava a calcarea flurica

hekla lava a calcarea flurica tuším se to jmenovalo, a na to jedno musí být recept. Ale ani jedno není nic na infekce. Já jsem to drobet přehnal asi s D3 a sluncem a tak jsem byl stižen tzv. DISHem, Diffuse idiopathic skeletal hyperostosis, něco jako přehnané kosterní kostnatění i tam, kde to nemá kostnatět a tohle to mělo zastavit. A zdá se, že se povedlo. Uvidíme časem, co to udělá dál.

 

No a s tím očkováním, když člověk poslouchá ty skalní zastánce, je s podivem, že lidstvo nevyhynulo dřív, než nějaké očkování bylo vymyšleno.

Pamatuji si vrstevníky po obrně dětské a byl jsem rád, že nás tou lžičkou čehosi naočkovali, nepřemýšlel jsem a ani nemohl byv dítkem sotva školou povinným, viděl jsem jen výsledek té hnusné nemoci, holčina poskakující v podivném postroji... to samé záškrt apod., ale to mne napadá, že to bylo někdy tak kolem 70. let, co si tam u nás zařádil. A to už jsme snad měli být chráněni... No to dítě nebylo, ale my o tom tenkrát takto nemeditovali, viděli jsme jen to, že umřelo v náruči mámy, děs běs!  No, kdo chce, ať si tady počte http://www.vitalia.cz/clanky/17-kauza-ockovani-zaskrt/ on o je to totiž úplně jinak, než nás soudružky učitelky v přírodopisu učily...

 

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Jan: jak davky D3 si daval a

Jan: jak davky D3 si daval a mel jsi nejake geneticke pre-dispozice jako HLA-B27 apod?

watch my profile

ne. Jen jsem žil jako ouřada

ne. Jen jsem žil jako ouřada od nevidim do nevidim v ouřední  temné jeskyni, a když jsem vylezl o dovolené na slunce, spálil jsem se a tudíž to D jaksi nebylo a tak jsem ho musel do sebe dostat uměle... bremberkám se to ale nelíbilo, chcípaly po něm...

březen 2013 ukončení CAPu 

Jen si dlabejte homeopatika -

Jen si dlabejte homeopatika - ale bacha - čím míň si jich vezmete, tím víc potencujete jejich účinek (viz videjko kde doktoři v traumacentru udělali homeopatický inf. roztok pro chlapa po bouračce z kastle bourajícího auta, a po úspěšném zásahu si dali homeopaticky ředěný alkoholický nápoj (1 kapka do půllitru)

Jen poslouchejte, vy šílenci, svoji poťapanou věrozvědkyni, kt. nemá ani stopu k atestaci z vakcinologie - ale s přehledem se do ní sere !

Všechny ty "studie" o souvislosti autismu a očkování byly do mrtě vyvráceny.

Ale vy máte svoji bohyni, která lže kady chodí - a vy jí freneticky tleskáte. Na to je jediné slovo - jste dyliny.

Adriana by se zajisté divila, kam dospěl jí založený portál o atb léčebných kúrách .

DLABEJTE HOMEOPATIKA A VYCHVALUJTE JE  ! Nezničí vám ani játro ani ledviny, můžou je i kojenci !

 

 Mt 5,3 "Blaze chudým v duchu, neboť jejich je království nebeské." 

Zrejme je tu stret nazoru, na

Zrejme je tu stret nazoru, na homeopatika mam stejny nazor = neefektivni = placebo (nikdy jsem nezkousel) - takze si na to patent nedavam.. ale co se tyce vakcin zde jsem se jiz vyjadril v jinem svetle - a vubec to fneni o te zene na videu.. Jinak prosimte jak ty studie o autismu jsou vyvracene? Muzes poskytnout nejaky material? ja naopak videl, ze vetsina tech studii byla placena prave firmama co v tommaj zajem... :)

 

zdroje k prokazani autismu:

http://ireport.cnn.com/docs/DOC-1164794

http://www.nbcnews.com/health/kids-health/autism-diagnoses-surge-30-perc...

http://www.theepochtimes.com/n3/933954-autism-parents-reply-to-cnn-hear-...

https://vactruth.com/2012/12/16/36-infants-dead-after-vaccine/

 

 

motto dne: pouze primitiv se uchyluje k nadavkam... 

watch my profile

Hm, to je hezký názor na tu

Hm, to je hezký názor na tu tiskovou konferenci o boreliích... nebo to je názor na léčbu klistýrem? Nevím, zeptal jsem se tě na názor i na ty další odkazy, na Elekovou jsi již řekl svůj odborný názor, jistě podložený vlastním výzkumem a úsudkem, nejen tím převzatým Sysifem, tak předpokládám, že to bude na tu tiskovku... inu, pěkný a hlavně kultivovaný názor. Musím ocenit tvůj přínos v léčbě chronických nákaz. Myslím, že jsi svými vědecky a svou vlastní pílí podloženými názory postiženým velmi přispěl k jejich brzkému vyléčéní. To se musí ocenit.

 

Hlavně tento návod na homeopatický inf. roztok pro chlapa po bouračce z kastle bourajícího auta či homeopaticky ředěný alkoholický nápoj (1 kapka do půllitru) je velmi přínosný.

 

březen 2013 ukončení CAPu 

K té slavné tiskovce jsem se

K té slavné tiskovce jsem se vyjadřoval myslím dostatečně na b.cz v identickém vláknu, tak směřuji zájemce tam, vpodstatě bylo možno rozebírat každou větu tam vyřčenou a sestřičku syfla svorně klikou SILu bagatelizovanou.

Jen za sebe můžu říct, že horší nemoc než byla má neuroborelioza (se vší parádou - komplet všecky popisované symptomy) jsem nezažil.

 

Tak to sem překopíruj. Nebo

Tak to sem překopíruj. Nebo dej konkrétní odkaz na ono konkrétní vlákno.

 

Mimochodem, proč jednomu borelie, chlamydie apod. havěť nevadí a druhému jo? Nemá v tom prsty také nějaké to očkování? Nevím jak tyhle neřádi řádily v dobách minulých, ale nemoci různé vymizely, je už jedno proč, ale problémy jako ty začali mít lidé až v poslední době, kdy jsme očkovaní snad proti všemu. No vlastně ony ty problémy nebyly a nejsou, že. To jen máme ty klouby ošoupané, protože je špatně mažeme, jak to tam vtipně přirovnala vtipnou kaší překypující ta odvážná školačka na tom svazáckém mítingu ke starému kolu...

březen 2013 ukončení CAPu 

Jo, jestli máš na mysli tu

Jo, jestli máš na mysli tu odvážnou školačku Roháčovou, tak ta nás zařadila do starýho a ošoupanýho železa už ve 40. K smíchu...Tongue Out

"Scio me nihil scire" Sókratés

No vidíš, to bude ono.

No vidíš, to bude ono. Vyhodit ze sklepa to kolo orezlé a hned bude člověk zdravější... že mne to nenapadlo hned!

březen 2013 ukončení CAPu 

Keď ste všetci takto zažrato

Keď ste všetci takto zažrato proti očkovaniu tak vám položím jednu hypotetickú otázočku.... Možno vám zavrie ústa...

Keby existovalo (dobrovoľné) klinicky overené očkovanie proti cpl alebo ctr alebo borelióze... Dali by ste svoje deti zaočkovať alebo nie? 

 

Ja si myslím, že kto zažíva aspoň podobné bolesti ako ja, tak by bol jeden z prvých v čakárni a prosil doktorov nech jeho deti zaočkujú aby take pocity nikdy nemuseli preživať... 

Kto na týchto stránkach s týmito problémami povie, že by deti zaočkovať nedal (kvoli nepodloženému tvrdeniu o autizme a pod. ) tak je idiot...  Za tým si stojím...

Očkovanie je jedina zbraň proti chorobám omnoho horším ako sú chlamýdie... Vďaka bohu a Louisovi Pasteurovi, že sa s nimi už bežne nestretávame... 

 

Hele mluv jen za sebe a

Hele mluv jen za sebe a nehodnot pociny ostatnich. jednak nemusis chapat jejich myslenkove pohyby a druhak kazdy ma volbu ackoliv s ni nemusis souhlasit nemusi to nutne znamenat ze to jsou idioti.

A pokud tvrdis, ze ockovani je jedina zbran pak s tebou skutecne nesouhlasim. Jedina zbran je poznani/znalost. Co dneska mozna resime "lopatama" za par let budem mozna resit mene invazivne...

watch my profile

Tak o tomto sa hádať neidem,

Tak o tomto sa hádať neidem, slovo "idiot" je na mieste.... Neviem ako v česku ale na slovensku nemáme voľbu- očkovanie je povinné aj keď expertky biomatky už vymýšlajú hocičo aby deti neboli očkované... Ale o veciach ako očkovanie by veľká "slobodná voľba" ani nemala byť...  Inak nie je momentálne v česku epidémia osýpok? ...tak vidíš...

Ovšem iné sú prípady keď môže očkovanie z medicínskeho hľadiska ohroziť zdravie jednotlivca.... to je ine.... 

Poznanie je jedinou zbraňou, preto netreba veriť nepravdám a bludom... Ja len čakám kedy na tuto stránku niekto dá príspevok, že za naše problémy môžu chemtrails, čo sú vlastne chlamýdie v prášku, a zhadzuje to na nás americká vláda.... Sami si znižujeme na dôveryhodnosti keď naša komunita uznáva antivax a neviem čo ešte.... Ivošu má vo svojom postojí 100% pravdu podľa mňa.... 

A ty víš, Mikuláši, jaká je

A ty víš, Mikuláši, jaká je 100% pravda? To mně tedy dost pobavilo. 100% pravda v postoji, ať už je to postoj kohokoliv, je jen o tom postoji, ale ne o pravdě ... 100% pravdu pravděpodobně nemá MUDr. Eleková, ale ani její odpůrci. Bez ohledu na to, jaký zaujímáme postoj, pravda to nutně nemusí být. 100% pravdu většinou ukáže až čas, a ani ta nemusí být 100%. Chápeš ...

"Scio me nihil scire" Sókratés

Ano ved tak som to myslel že

Ano ved tak som to myslel že podľa mna má 100% pravdu... že ak by som jeho názor mal hodnotiť na stupnici od 1 do 100 tak mu dám 100 bodov... 

Pozri všetci na tejto stránke pindajú kvoli tomu že ich doktori neberú vážne... ....vieš prečo ich neberu vážne? pretože uveria každej somarine na internete... Aj ako tým polopravdám ktoré hovorí mudr. Elekova... Môžeme mať iný názor šak to sa stáva.... Ja som len povedal, že kto nedá zaočkovať dieťa aspoň to povinné očkovanie a nemá na to rozumný medicínsky dôvod (napr neurologické problémy) je idiot..... 

Takže opakujem otazku... Kebyže existuje očkovanie proti Cpl nedali by ste zaočkovať deti?

Akože reči typu "necháme to na prírodu, je to prirodzené nedať sa očkovať, telo si s tým má poradiť samo... atd. atd. " sú fajn... ale myslím si že človek s takýmto "prírodným-bio" názorom asi nemá čo robiť na stránke určenej na info o liečbe CAP.... Koľkí z vás by už zomreli na zápal pľuc kebyže nemajú po ruke ATB? ....

Uz se odregistrovavas

Uz se odregistrovavas Mikulas? :).... STB taky pouzivalo natlakove dotazy, aby dostalo publikum tam kam chce Kiss Takove ockovani tu neni a az tu bude rozhodnu se na zaklade nejakych detailu ktere v tve otazka vubec nejsou... make peace no war!

watch my profile

:) OK.... Boli horšie choroby

:) OK.... Boli horšie choroby ako Cpn... Niesu vďaka očkovaniu... Laskavo prestanme šíriť medzi sebou nezmysly o tom, aké je to škodlivé... To som chcel od začiatku povedať...

Nehádam sa viac....

Tak já za sebe, Mikuláši.

Tak já za sebe, Mikuláši. Přestože mi CPN už ukradla 3 roky života, své děti bych proti ní naočkovat nedala, kdyby teď byla vakcína k dispozici. A to z důvodu, že si myslím, že by se mi CPN stejně nevyhla, ani kdybych proti ní byla naočkovaná.  Proč si to myslím, tady rozvádět nebudu, to by dalo na celou knihu.  A pokud se týká té epidemie spalniček v ČR v současné době (slovensky osýpky), cos tady už kdesi v této souvislosti zmiňoval, můžu tě ubezpečit, že očkování proti tomuto onemocnění je zatím povinné a přesto se nákaza šíří. Tak mi to prosím vysvětli.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Je to tým že nie všetci sa

Je to tým že nie všetci sa dávajú očkovať... Niektorí sa nemôžu nechať očkovať kvoli zdravotným komplikáciám a rizikám ktoré takéto očkovanie v ich prípade nesie.... (alebo kvoli tomu že si prečítali na internete článok o autizme...)... preto je percento očkovaných vždy na urovní 90-95%... Teda môžu vznikať lokálne epidémie osýpok a nakazí sa povedzme 20 ľudí v v kraji lebo to tam donesie niekto z vietnamu alebo bohvieodkial... ale je to predsa 20 ľudí a nie tisíce ako niekedy... 

Niesom vakcinológ... ani vy nieste... ani pani doktorka vo videu pokial som správne pochopil.... Takže tato debata je dosť taká "krčmového charakteru"... 

Pani doktorka Elekova neni

  1. Pani doktorka Elekova neni "krcmoveho charakteru"....to se opravdu pletete! A nejsem ani jeji pribuzna ale ani osobne ji neznam!.....svadhi.....ba ani nejsem "vakcinolog".....ale existuje ta "specializace"????  vubec?  anebo  je to jen takovy dalsi nesmysl....? no nevim koho?????....dr. Elekova " kraviny" ne li blbosti nerika....ona ma skutecne dokumentace a jestli chcete tak si je dohledejte!!! Sv. ( a ja nejsem  nikym sponsorizovana! ! opravdu)

Pani doktorka neidem sa s

Pani doktorka neidem sa s vami priečiť.... Som proste vdačný, že som doteraz neumrel na nevyliečiteľnu nákazlivú chorobu, pretože vakcíny boli vymyslené a zavedené do praxe...... Dr. Elekova by mala byť tiež rada... U vakcinácie rozhodne jej klady prevážia zápory aspon tisícnásobne... Nechápem že o tom v 21. storočí musíme ešte viesť diskusiu.... 

Neviem či je odbor vakcinologia ale použil som to skôr vo význame "školený expert na vakcíny".... Mne ten antivax odboj nepríde o nič vierohodnejší ako liečba biorezonanciou, homeopatiou a pod.... Nemám záujem o dr. Elekovu, podľa mna múti ľudom hlavy.... možno mala nejakú neprijemnú skúsenosť uznávam ale "jedna lastovička leto nerobí" ako sa hovorí.... Kým nepríde s klinickou štúdiou ktorá vyvráti tie doterajšíe tak potom to bude "krčmového charakteru"....Bohužiaľ, alebo Bohudíki...

A já se tě zeptám jinak ty

A já se tě zeptám jinak ty vaccinolgu? Princip očkování je ten onen, že se necháš naočkovat tím stejným neřádem, ale buď mrtvým, oslabeným či částí toho neřádu, která je schopna vyvolat protilátkovou odezvu, že?  Nebo jako to bylo u neštovic, očkování se dělalo kravskou neštovicí, lidem neškodící tak, jAKO TY PRAVÉ, ČERNÉ, ŽE, LEČ vyvolávající imunitu nejen proti těm kravským, ale i proti těm černým.  Ovšem to vše za předpokladu, že je ještě člověk neměl, pak už by mu bylo asi houby platné.

 

No a v případě Chlamydophila pneumoniae, kdy promořenost je prý 80%, resp. u těch 20% nejsou detekovatelné protilátky, leč to jaksi neznamená, že tem nejsou ty potvory zapikolované co by spící chlamydie, čekající jen na lepší podmínky, aby se zase vynořily a začaly opětně plesat. No a čím bys jako proti tomu očkoval, když na ně buď tělo neraguje nebo ty protilátky už dávno má? V těch 20 % bys očkovance živou vakcínou nejspíš dorazil a ten zbytek 80 % by na tom byl stejně, očkován či neočkován...

No a u borelií, tam je to podobné.  Bohužel. A jak je to třeba u záškrtu, to si přečti tady https://www.vitalia.cz/clanky/17-kauza-ockovani-zaskrt/  Záškrt se odstěhoval do Humpolce

"...Vakcíny proti záškrtu jsou tzv. toxoidové vakcíny. Jejich účelem je vytvořit v našem těle protilátky nikoliv proti korynebakteriím samotným, ale právě proti jejich nebezpečnému toxinu...", ale nejdřív si přečti celý ten článek, než začneš zase něco psát.

    

březen 2013 ukončení CAPu 

Dobre je 1000 druhov vakcín

Dobre je 1000 druhov vakcín môžeš rozoberať všetky jednotlivo ak chceš.... ľudia ako vy sú konšpirátori ktori si cielene vyberajú hrozienka z koláča a následne argumentujú že jedlo na tanieri pred nimi nie je koláč ale hrozno... sa nedivím že medicínska obec vás ma za magorov, keď za nimi prídete s problémami... takýmito videami/člankami a príspevkami zbytočne znižujete dôveryhodnosť pacientov z chlamýdiami/ boreliami u lekárskej komunity... 

Besnota sa ako lieči? tiež iba keď je v tichej forme sa dá liečiť jedine vakcínami.... nie cviklovým smootie ani homeopatikami....  keď ťa pohryzie pes s príznakmi besnoty tak sa nedaj očkovať a vysvetľuj lekárom že v tej vakcíne je predsa oslabený vírus besnoty a že ti môže spôsobiť zdrav. problémy.... mne to je jedno... tvoja vec.... možno dostaneš darwinovu cenu potom.... 

Debata sa točí dokola a z môjho pohľadu ma viac vyčerpáva ako obohacuje.... 

z jineho soudku ohledne

z jineho soudku ohledne konspiracnich teorii. Treba Edward Snowden... vynesl nejake tajnosti ohledne sledovani osob ... nikdo tomu neveril.. a kdyz to pak  prosaklo ven s tvrdejma faktama  a prolezlo se to zpravama co myslis, ze usa to nekdy oficialne komentovalo? :) .. vysledkem bylo navyseni investic do IT bezpecnosti.. a tento rok se zase ukazalo, ze to je jeste horsi nez se myslelo.. Pokud je toto priklad lidske "chtivosti" po moci nevim proc by to ve farmaceutice melo bejt zas tak jine.

Ja teda nemam zas postoj, ze ockovani je spatne.. ale muj postoj je duveruj, ale proveruj... pravda me vzdy nekolik tvari a zameru...

 

watch my profile

Kam mi ten příspěvek zmiznul

Kam mi ten příspěvek zmiznul ? Nějak ho tu nevidím.

 

Tady je aspoň ten link na TK z b.cz

 

http://www.borelioza.cz/cs/diskusni_forum/prispevky_diskuse/tiskova_konf...?

Ivosu pokud tu miznou

Ivosu pokud tu miznou prispevky tak je to smutne Frown zrejme vyssi moc 

watch my profile

Tady nic nemizí, ale většinou

Tady nic nemizí, ale většinou se nenajde, protože se netrefí klíčové slovo... a něco hledat v těch zběsilých vláknech o 150 příspěvcích o ničem a o ... to je pak už jen věcí náhody.

březen 2013 ukončení CAPu 

QUOTE: "... něco hledat v

QUOTE: "... něco hledat v těch zběsilých vláknech ..." END QUOTE.

Jane, mám dotaz. A co by to vlastně chtělo zařídit to tady tak, aby ta vlákna nebyla "zběsilá"? Jinými slovy, zpravit to tak, aby i vlákna o 150 příspěvcích byla přehledná a informace dohledatelné i s odstupem času? Máš přehled, kolik by to obnášelo najít kvalitního IT programátora a případně webového designera, který by zde pomohl předělat tyto webové stránky tak, aby byly přehledné a jednoduše navigovatelné i pro pacienty s mozkovou mlhou (brainfog)?

"Scio me nihil scire" Sókratés

"...Máš přehled, kolik by to

"...Máš přehled, kolik by to obnášelo najít kvalitního IT programátora a případně webového designera, který by zde pomohl předělat tyto webové stránky tak, aby byly přehledné a jednoduše navigovatelné i pro pacienty s mozkovou mlhou (brainfog)?..." Člověče nemám. ALE BYLO TU UŽ HODNĚ MACHRŮ, CO YVHROŽOVALI, ŽE UDĚLAJÍ SVOJE NOVÉ SUPERSTRÁNKY, ŽE TAM BUDOU I OBRÁZKY UŽIVATELŮ S VODOTRYSKEM A POD. A ZATÍM ZŮSTALY JEN TYTO STRÁNKY ZALOŽENÉ pacienty s mozkovou mlhou (brainfrogem – se žábou na mozku)... No a co chceš po nemocném se žábou na prameni?

 

A propo, vše je o lidech. Poslední dobou ale se tu rojí něco jiného, asi nějací ET s jiné galaxie, oni se vždy čas od času rojili roje podivných rozrývačů, ale co se tu vyrojilo teď, to je už přiliš silné kafe. Nehodlám číst a rovnat ty nesmyslné vzájemné útoky psané v podivných šifrách, zkratkách, tak pa, pa, zavírám krám... 

březen 2013 ukončení CAPu 

Jeníku, obrázky uživavatelů s

Jeníku, obrázky uživavatelů s vodotryskem? Ha haaa ... No, to by bylo supeeer. To všechno dneska jde, to mi věř. Podařilo-li by se ty webovky založit někomu, kdo má trochu větší IT gramotnost než korálkové počitadlo, tak proč ne ... Hlavně ale, aby to nebyl nějakej demagog anebo suchej ouřada z temný totalitní jeskyně, který by za ET považoval každého, kdo přijde s malinko odlišným názorem. Doufám, že se jim to brzy podaří, ráda tam pak emigruji. Hezký den.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Já si to vysvětluju tak že

Já si to vysvětluju tak že jsem něco zblbnul

Mikulas, Ivosu atd, dufm ze

Mikulas, Ivosu atd, dufm ze viete anglicky, zaregstrujte sa prosim vas, 12.4 zacne 7 casti kazdy den bude spustena 1cast v US od tvorcov The truth about the cancer (9casti) teraz bude The truth about the vaccines. nejdem nikoho o nicom presviedcat napozerajte si, sam som tie casti nevidel total premiera...tie casti su free vacsinou len jeden den a chodia linky na youtube na email, z youtube to ide downloadermi stiahnut a mozte si to potom kuknut vklude hockedy https://go.thetruthaboutvaccines.com/?ref=d770ca77-8084-4ecb-9b06-146c14...

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

trailer

trailer https://www.youtube.com/watch?v=4BBFFZHo80Y

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Vobec absolutne nemám záujem

Vobec absolutne nemám záujem o taketo videa a seriály......... mám na to svoj názor....

1. Keby niekto odhalil pravdu o rakovine dal by to info free hocikomu a hocikedy.... 

2. Keď sa niekto snaži iba namastiť si vrecká peniazmi od zúfalých ľudí ktorí bojujú s rakovinou alebo od ľudí ktorí nemajú základy kritického myslenia tak to spoplatní.... a zbohatne...

Takže je na mieste otázka prečo je to free iba jeden deň?

Prestanme prosím robiť z týchto stránok hnutie ANTIVAX... na to sú iné stránky, nikto vám nebráni prispievať tam.... Tu sa venujme problematike chlamýdií... Neprišiel som sa tu na stránky hádať s ľudmi o výhodách a nevyhodách vakcinácie... Prišiel som tu riešiť svoj problém...

(Ps. bol som v detstve očkovaný a odmalička som bol zdravý ako buk.... problemy my začali až keď som sa nakazil CTR)

Dík za pochopenie.... 

chcel som nieco napisat

chcel som nieco napisat konstruktivne ale bolo to uz zdlhave a zmazal som to...tak si zi v nevedomosti. zbohom...vobec tu na toto nemam cas ani potrebu...snad si to ale niekto pozrie koho to ozaj zaujima a nie len ze sa hra na to, ze je v tom expert a akoze ho to zaujima ako napr Mikulas...

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Verte nadalej bludom, spraví

Verte nadalej bludom, spraví to z vás skutočného experta, ktorí žije vo vedomosti....

Ani ja nemám čas ani potrebu.... aspoň na tom sa zhodneme :) 

Pozdravujem....

QUOTE: "Prestanme prosím

QUOTE: "Prestanme prosím robiť z týchto stránok hnutie ANTIVAX... na to sú iné stránky, nikto vám nebráni prispievať tam.... Tu sa venujme problematike chlamýdií... Neprišiel som sa tu na stránky hádať s ľudmi o výhodách a nevyhodách vakcinácie... Prišiel som tu riešiť svoj problém..."END QUOTE

Mikuláši, ono to očkování právě může souviset i s chlamydiemi. Věda toť velmi složitá. Pokud ti toto vlákno nevyhovuje, nechápu, proč na tyto příspěvky tady ještě vůbec reaguješ namísto toho, abys šel teda řešit svůj problém. Nic ve zlém. Hezkou neděli.

 

"Scio me nihil scire" Sókratés

Pane CH., děkuji za link. Tak

Pane CH., děkuji za link. Tak jsem se tam zaregistrovala a jsem na to zvědavá. Přišlo mi obratem potvrzení registrace. Je to dost šalamounsky vysvětlené, že tomu zatím rozumím tak, že shlédnutí 1. dílu bude tedy zdarma, ale u těch dalších to už bude asi zpoplatněné. Každopádně, protože mne tato tématika dost zajímá, pokud to nebude stát "majlant" a budu spokojena se shlédnutím 1. dílu,  tak jsem ochotna si ostatní díly doplatit. Může to být zajímavé.

"Scio me nihil scire" Sókratés

No a vida !!!!!ono to je vse

No a vida !!!!!ono to je vse o penezich......!!!....tak " auguri" !!! neboli vse nejlepsi..,,,no a Jane: vse skoncilo.... jak slavci...tak ti........u chlumce......! hezky den i vecer......priatelia!!!!

Paní Svadhi, zeptám se jinak:

Paní Svadhi, zeptám se jinak: vy, když jste byla lékařkou v produktivním věku, kolik dnů v týdnu jste odpracovala zadarmo? Podle mne i lékaři a vědci potřebují z něčeho žít a financovat své výzkumy. Ať si každý rozhodne sám, za co peníze utratí. Hezké odpoledne.

"Scio me nihil scire" Sókratés

brainstorm ak nebude zadara

brainstorm ak nebude zadara cele teraz tak to bude zadara inokedy...velmi dobra seria bola o rakovine a opakovali to zadara 3x.

aze niekto natoci 7 DVD po 2hod a chce ich normalne zpenazit je snad normae nie preboha? to na akej planete zijete lidi? opakujem znova, ze pre ne-lenivych je to k dispozicii aj zadara alebo bude...tak ako bolo o rakovine...v dnesnej dobe youtube downloaderov sa to  v pohodicke nasledne stiahnut...

mam 9 namakanych casti o rakovine, najlepsi material  o netoxickej liecbe s najv expertami a metodami v poli

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Vďaka, pane CH. Na ty části o

Vďaka, pane CH. Na ty části o rakovině bych se taky ráda podívala, pokusím se zapátrat, jestli se mi podaří si to odněkud zpětně stáhnout. Zdravím Wink

"Scio me nihil scire" Sókratés

trailer

trailer https://www.youtube.com/watch?v=jXj0a624JC4

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Jdu se taky zaregistrovat,

Jdu se taky zaregistrovat, dekuji za dobry odkaz pane Ch:) zajima me to 

chlamydie, EBV, ureapla.,mycopla.,borelie,streptokok,helicobakter...

CAP 11/2015 (Mino 2x50mg + Sumamed 3x týdně 250mg; entizol,doplňky, Buhnerovy byliny); od 7/16 vysazeny ATB, očisty cds2,pulzy enti; od 9/16 ATP,bude dále nasazen Stratton

Tak jsem zhlédla "sneak peek"

Tak jsem zhlédla "sneak peek" = předpremiéru a vypadá to celkem slibně. Moc mne to zajímá. Určitě si z toho něco vyberu a aspoň nevypadnu z Angličtiny. Krásný a pohodový večer všem. Smile

"Scio me nihil scire" Sókratés

Update: tak jsem dnes večer

Update: tak jsem dnes večer viděla celý dvouhodinový první díl "The truth about vaccines" a můžu říct, že to fakt stojí za to. Velmi krásně zpracované. Není to "hospodského" charakteru, hovoří tam ze své zkušenosti a praxe lékaři, přední experti a vědci. Takže ještě mám před sebou dalších 6 dílů, každý den jeden. Mimochodem, všechny díly je možné shlédnout zdarma. Po registraci vám pošlou na e-mail link a bude vám k dispozici 23 hodin. Pane CH, ještě jednou velký dík.

"Scio me nihil scire" Sókratés

rovnako boli robene casti o

rovnako boli robene casti o rakovine preto hovorim, tak ze je to  uplne super a viem do coho som isiel...nakoniec to je zadara ako som hovoril...a rakovinu este urcite tiez niekedy zopaknou...takze tak.

mam tu prv uast tiez rozpozeranu teraz...

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

brainstorm, stiahni si to cez

brainstorm, stiahni si to cez toto a budes to mat nazdy, onlinevideoconverter

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Tak jsem shlédla pět dílů

Tak jsem shlédla pět dílů dokumentu "The truth about vaccines" a jsem absolutně nadšená. Jelikož dokumentaristika je velmi blízká mému oboru, tak tento seriál mohu posoudit jako velmi zdařilý a založený na holých faktech, statistikách, výsledcích četných klinických studií a vědeckých bádání.

Pane CH., pokud by to nebyl problém zde uveřejnit (popřípadě napsat mi do schránky), ráda bych věděla, jak se jmenoval ten dokument o té rakovině, natočila ho totiž jiná společnost. Ráda bych si ho sehnala a podívala se na to. Děkuji zdvořile a zůstávám s pozdravem.

"Scio me nihil scire" Sókratés

prave ze ho natocila ta ista

prave ze ho natocila ta ista spolocnost https://thetruthaboutcancer.com/

ja tych 9epizod mam stiahnutych, takze by sa to dalo tereticky nejako poriesit

prve dve casti su stale na youtube aktivne

https://www.youtube.com/watch?v=KqJAzQe7_0g

https://www.youtube.com/watch?v=VK_sX5ko8SE

neni zac ;-)

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Millions Will Discover the

Millions Will Discover the TRUTH About Cancer — The Little-Known Best Ways to Prevent and Beat It You Aren’t Being Told About Beginning May 16th. Don’t Be Left Out of This Life-Saving Event…

For free → http://bit.ly/2pxFMQK

březen 2013 ukončení CAPu 

Fantastické. Díky, Jeníku

Fantastické. Díky, JeníkuWink

"Scio me nihil scire" Sókratés

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k