Reiterov syndróm ako následok chlamýdie trachomatis

Ahojte, zdravím vás všetkých , ktorí máte neblahé skúsenosti s chlamýdiou či už pneumoniou alebo trachomatis- všetko je to jedna pliaga. Ja ich už mám 7 rokov a zdášam to dosť zle. Neviem čím som si zaslúžila ich pozornosť ale držia sa ma naozaj verne.

Spomínate tu liečbu podľa Wheldona. Nuž ja neviem a nie som si ani taká istá či táto kombinácia liekov pomôže. Po prvé preto lebo mám už určité skúsenosti s dlhodobou liečbou - 6 mesiacov s ATB a ono to na chvíľu naozaj bolo dobré. Po kombinácii Klacid a Ofloxin - 6 mesačnej liečbe som bola úplne negatívna a cítila som sa fajn. Ale ono sa to vrátilo po 2 mesiacoch a bola som na tom rovnako ak nie horšie. A po druhé preto lebo chlamýdiou sa môžte hocikedy nakaziť predovšetkým tou pneumonie.

Podľa mňa je dôležité predovšetkým si dať zistiť akú máte bunkovú imunitu. Ja som ju mala po pôrode svojich 2 detí totálne oslabenú - po pôrode svojho druhého syna som behom 3 mesiacov schudla 19 kíl a môj organizmus sa totálne vyčerpal. Bohužiaľ takto to šlo niekoľko rokov a mňa pobolievalo brucho ale lekári ma vždy odbili z poznámkou, že telo si žiada ďalšie dieťa a pritom mne bývalo totálne zle. Nakoniec som sa dopracovala k imunulógovi, ktorý mi urobil povrchnú bunkovú imunitu , dal 5 ks Imodinu a poslal ma preč so slovami že mi viac nevie pomôcť. ale to mi už začali opúchať klby, mala som zimnice a závraty, teploty, únavu každý deň, nevládala som v rukách udržať pohár a vôbec som sa nevedela postarať ani o seba nieto o moje dve malé deti.

No skrátka bolo to nafigu, doslala som sa do NURCHu tam mi zistili chlamýdiu trachomatis ale nie akútnu ale rozvinutú protilátkovú odozvu a to bol ten problém. Protilátky je problém liečiť na tie ATB nezaberajú. Niekoľkokrát som brala Sumamed, Doxcyklin, Ofloxin, Doxihexal, Cyphin, Nolicin a to niekoľko týždňov a vôbec nezebrali. Ako som už spomínala brala som aj Kombináciu Klacid 1000 mg a Ofloxin 1000 mg denne a ono sa to vrátilo.

Po rokoch mi v Nurchu urobili prietokovú citometriu a zistili že mám veľmi oslabenú imunitu a preto mi dávali IMUNOR. Po tomto imunore som začala užívať Wobenzym, Beta glukán, Propolis a neviem čo ešte. A imunita sa mi vraj zlepšila a ja to cítim aj na mojom stave. Lenže problém je v tom že sa u mňe za ten čas rozvinul dosť zložitý Reiterov syndróm a ten prešiel do chronického štádia čo je dosť zriedkavé ale u mňa sa to žiaľ takto stalo. Mám kopec problémov a veľké bolesti klbov, svalov a úponov, mám každú chvíľu palenie kože predovšetkým na nohách a nehovoriac očiach a gynekologických problémoch. skrátka škoda o tom hovoriť. Ale nesmiem to vzdať a musím vydržať. Momentálne užívam Azitrox a Cyplox tak som zvedavá čo to urobí po posilnení imunity.

Ešte som zabudla povedať že nejaký čas som užívala homeopatika, ktoré mi dosť pomohli. Znížili mi totiž chlamýdie a aj reumatické faktory čo bolo pozitívne, ale problém bol v tom že tak mi znegovali výsledky z krvi , že lekári si mysleli že ma už vyliečili. ale keď som ich vysadila tak sa všetko vrátilo späť. Preto teraz skúšam ísť na chlamýdie cez imunitu.

Doporučujem vám dať si zistiť v špeciálne leborke napríklad v Brne kompletnú bunkovú imunitu a nie len všeobecnú a nájsť si dobrého imunológa.

Tie ATb podľa Wheldona sú veľmi drastické na organizmus pretože napríklad len tetracyklin vám zaplaví organizmus toxínmi a môžte si narobiť viac škody ako osohu nehovoriac o mykózach ktoré vám spôsobí.

Chinolóny sú bezpečnejšie ale tam je tiež nutná protimykotická liečba.

Prosím prepáčte moju skepsu ale ja som už toho naozaj dosť vyskúšala a som dosť zúfalá. už by som chcela mať aj ja konečne pokoj a žiť si svoj život, nie len prežívať a odratávať dni svojho života .

Budem rada ak napíšate svoje nové poznatky ohľadom vašej liečby

Nemůžeš se divit, že se

Nemůžeš se divit, že se ti infekce vrátila, a přitom nemůžeš odsuzovat wheldona, když pomíjíš důležitou věc, jakou je Entizol, který právě likviduje formu, která je připravená k reinfekci. Kombinace chinolonu a makrolidu vypadá účinně ale podle mikrobiologických zkoušek dle Strattona není účinná na poslední a nejodolnější formu chlamydie. Takže užívání téhle kombinace NEVEDE k úplnému vybití bakterií. JinakATB podle wheldona jsou velmi šetrná, naproti tomu, co jsi užívala ty, protože chinolonynejsou šetrnější než tetracyklin a bakterie na ně získávají velmi rychle rezistenci. Máme za sebou konzultaci Whledonovy léčby s lékařem a ten ji označil za naopak velmi šetrnou. Podle všeho, nic jiného než Wheldon dlouhodobě nezabere, takže jiné kombinace bych s tím nesrovnával... my teprve najíždíme, ale nemůžu souhlasit s tím, že jde o drastickou léčbu. Raději snesu řadu herxů, než to, co mi dělala bakterie neléčená, protože to je teprve hrůza.

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

"Máme za sebou konzultaci

"Máme za sebou konzultaci Whledonovy léčby s lékařem a ten ji..." S jakým lékařem? Snad né českým? A nebo vy věříte tomu, co říkají čeští doktoři?

"Podle všeho, nic jiného než Wheldon dlouhodobě nezabere" - já bych to zas až tak sktrikně netvrdil. Jsou určitě i jiné kombinace, které učinkují podobně, jenže musí se zvolit správně, brát po určitou dobu a pravděpodobně do léčebného schématu musí být vložen vždy Entizol - "puls" trvající min. 72 hod

Nezlob se Lymessi , ale

Nezlob se Lymessi , ale nevím kde jsi vzal "puls" trvající min. 72 hod. Pokud můžeš, osvětli. A nech být, mezi českými lékaři jsou i Lékaři s velkým L. Díky nim ti odpovídám, nebýt jich, tak bych to asi už nesvedl!

Jiné metody jsou, viz Dr. Stratton, Dr. Powel nebo zde

 

SUGGESTED THERAPY OF CHRONIC SYSTEMIC CHLAMYDIAL AND CHLAMYDIAL/MYCOPLASMAL CO-INFECTIONS

Prof. Garth L. Nicolson

The Institute for Molecular Medicine (Website www.immed.org)
15162 Triton Lane, Huntington Beach, CA 92649-1401

 

Jan

březen 2013 ukončení CAPu 

Někde jsem to četl, že

Někde jsem to četl, že min. 3 dny "puls" Entizolu po cca. 3 až 4 týdnech. Wheldon doporučuje 5 dní, to přeci není v rozporu.

Ano Lymessi, s českým

Ano Lymessi, s českým doktorem, jediným, který byl ochotný si vše okolo léčby vyslechnout a prostudoval si ji. Nejde nevěřit všem, nějaké spojence v lékařství mít musíme, ať už kvůli krevnímu obrazu, jaterním testům nebo imunologii. Navíc, jistě znáš většinové reakce českých lékařů, když se jim předloží tak dlouhý protokol, většinou následují slova o zničené imunitě, o drastické léčbě a podobně... Proto je zhodnocení Wheldona jako vcelku šetrné léčby českým lékařem tak trochu něco jiného.

 

S Wheldonem máš pravdu, ano, jsou i jiné podobně účinné protokoly, ale mám za to, že největší zkušenosti jsou tu s Wheldonem a Gasserem. Ale shodneme se na tom, že v popisované neúčinné léčbě ten Entizol opravdu chybí. Suri měla nejúčinnější kombinaci chinolon+makrolid a infekce se jí velmi rychle vrátila. To souhlasí i s případem, který sledujeme, kdy nám bylo řečeno, že jedna pacientka byla ze silné chlamydiové infekce vyléčena kombinací Ciprinol+Rovamycin po dobu jednoho roku. Je to asi dva roky od té doby a ona začíná mít dojem, že se to vrací. Bez toho Entizolu to zdá se opravdu nejde.

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Ahoj Suri! Mohu se jen

Ahoj Suri!

Mohu se jen připojit k Hunterovi. Chápu, že jsi s tím hodně zkusila, ale proč léčbu podle Wheldona odsuzuješ, to nechápu. Raději bych si ji nejdřív důkladně přečetla, jak probíhá, dřív, než bych ji zavrhla. Zatím je to jediná léčba, která už skutečně vyléčila...

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

No vítej u nás Suri. "Po

No vítej u nás Suri.

"Po rokoch mi v Nurchu urobili prietokovú citometriu a zistili že mám veľmi oslabenú imunitu a preto mi dávali IMUNOR. Po tomto imunore som začala užívať Wobenzym, Beta glukán, Propolis a neviem čo ešte. A imunita sa mi vraj zlepšila a ja to cítim aj na mojom stave. Lenže problém je v tom že sa u mňe za ten čas rozvinul dosť zložitý Reiterov syndróm a ten prešiel do chronického štádia čo je dosť zriedkavé ale u mňa sa to žiaľ takto stalo. Mám kopec problémov a veľké bolesti klbov, svalov a úponov, mám každú chvíľu palenie kože predovšetkým na nohách a nehovoriac očiach a gynekologických problémoch. skrátka škoda o tom hovoriť. Ale nesmiem to vzdať a musím vydržať. Momentálne užívam Azitrox a Cyplox tak som zvedavá čo to urobí po posilnení imunity."

Taky někdo tu dostával po tři roky Immodin, ale jaksi se též nevyléčil, zatím. Ten je snad lidský, IMUNOR prasečí, tzv. transferový faktor.

Jinak co jsi popsala mám za sebou s ještě horšími konci a věř nebo nevěř, jediné co zatím efektně působí je ten dle tebe hrozný Wheldonův postup. Bez toho Entizolu to skutečně nejde, vždycky tam přežije nějaká ta spící chlamydie. Viz např. tab. 10 v US Patent 6838552, kde jediná kombinace Isoniazid + Metronidazol + Penicillamin byla úspěšná v obou případech pokusu, v dalších pak jen při delším pokusu in vitro, vždy však v kombinaci s metronidazolem (Entizolem). Ostatní pokusy byly neúspěšné. Viz zde na 24 straně. A co se týče délky léčby potřebné, viz tab 11 tamtéž. Další odkazy na US patenty viz nahoře pod záložkou Léčba.

Jinak tě nechci strašit, mne taky pálily nohy, pak v nich cukalo, pak jsem nemohl sedět, cévy v pořádku, tak EMG - demyelinizace! Nakonec ochrnutí, z věčně ztuhlých zad mi vyskočily ploténky! Jedině co mne pomáhá, bohužel od plotének ne, ty už tam zůstanou, právě ten tebou zavrhovaný Wheldonův postup. A že to vyplavuje endotoxin, to se nedá nic dělat, to se musí přečkat. Když se zabije chlamydie, ona se rozpadne a uvolní se endotoxin. Viz zde

A protože se ho uvoňuje hodně, nesmí se na to jít zhurta, ale postupně. Viz např. zde . Jinak nahlédni na vlevo dole inzerovanou novinku Poslední pozorování doktora Strattona.

 

Jan

březen 2013 ukončení CAPu 

No tak brzdite -brzdite

No tak brzdite -brzdite všetci prosím, ja som nič neodsudzovala len vás vyzývam k obozretnosti.

Ani neviem čo si mám myslieť o tom všetkom čo tu píšete, len viem že som veľmi vyľakaná.

Prosím ťa Ján a ty si teraz už definitívne ochrnutý? Ako dlho máš chlamýdie?

 

Díky za odpoveď Suri 

 

Ne,ne, Suri. Já už zase

Ne,ne, Suri. Já už zase běhám, jako by se nechumelilo. Jen si musím dávat pozor na ty ploténky. Ale byla to hrůza! Nejdřív bolela záda, pak ty nohy a kyčle, krom jiných problémů (břicho, oči, uši, jednou takhle ráno jsem se chtěl napít čaje a jak tak zvedám ruku s hrnkem, tak hrnek bác na stůl a ruka se zvedala prázdná, mé cesty pozemské se řídily podle přítomnosti WC, protože tam, kde nebylo, nastával horor, kdo nezažil, neumí si představit) a to nemluvím o únavě, problémy s dýcháním a motolici. Země se se mnou houpala, jak při zemětřesení a mozek nefungoval. Bál jsem se přejít ulici a když jsem něco četl, tak než jsem došel na konec věty, tak jsem nevěděl, co bylo na začátku, pokud jsem uprostřed neustrnul v podivném mlžném stavu mezi vědomím a nevědomím.

Jak dlouho mám chlamydie, to ví snad jen Bůh. Ale nejspíš hodně dlouho. Jako kluk jsem míval sennou rýmu. Ale v té době ještě nikdo netušil, že nějaká Chlamydophila pneumoniae existuje! Viz bližší informace o tom kdy a kde byla Chlamydophila pneumoniae objevena zde a viz citát z tohoto článečku "TWAR was formally recognised as a new chlamydial species in 1989 and was renamed Chlamydia pneumoniae [Grayston et al.,1989]."

Jinak ty problémy s bolestmi noh a zad se jmenují nejspíš lumbosakrální meningoradikulitida viz např. zde Chlamydiové infekce v kostce. Ale toho se dá zbavit tak, že se zbavíš chlamydií. Pakliže se nezbavíš, může nastat další komplikace, jako u mne ty ploténky. Všechno souvisí se vším. Takže léčit a léčit. Bohužel léčba běžně používaná je účinná jen částečně a má za následek reinfekci, ale zevnitř, nikoliv zvenku. Ovšem jelikož většinou jsou nakažení všichni v rodině, pak připadá v úvahu i reinfekce z venku, jak bylo popsáno např. v Itálii Takže předpokladem úspěchu je rovněž léčba všech!

Jediná možnost je se tohoto neřádu zbavit a to znamená užívat prostředky zaměřené na všechna stádia. To znamená na infekční mimobuněčná tělíska (tzv. elementary bodies - EB), retikulární tělíska (reticulary bodies - RB), kterými se množí a šíří po těle uvnitř např. bílých krvinek, ale i na tzv. spící chlamydie (cryptic bodies), která se chovají skrytě s minimálním metabolismem a jsou anaerobní a hlavně na ně nepůsobí ta antibiotika, která jsi užívala nebo minimálně.

A protože už bych nerad zažil trochanterickou bursitidu ani lumbosakrální meningoradikulitidu znovu a ani jiné příšerné problémy, zkusil jsem Wheldonův postup. Zatím to funguje. Jestli se to zdaří vyléčit definitivně, to poznám časem. Podle posledních mně známých poznatků by se celé léčba měla provádět minimálně jeden rok, resp. do odeznění veškerých reakcí na uvolňované endotoxiny, ale minimálně jeden rok. Alespoň tak jsem to pochopil, ale asi dám ještě dotaz. Já osobně ještě mám nějaké odezvy při Entizolu, ale zase na druhé straně mám ještě k dobru tři měsíce do celého roku.


Jan

březen 2013 ukončení CAPu 

Ešte mi môžte nekto

Ešte mi môžte nekto napísať aké máte hodnoty chlamýdii, či ste pozitívny alebo negatívny.

Ja som už negatívna vo všetkých 3 skupinách  IGG, IGA a IGM- výsledky z krvi aj imunoflorescenčný test je negatívny ale zrejme to nestačí.  

Mimochodom sa mi zdá, že som sa nejaký čas liečila aj Entizolom len si to už presne napamätám, že kedy len viem, že som z neho mala halucinácie a bolo to dosť nepríjemné.

Mňa liečil na Slovnesku jeden profesor, ktorý robil výskumy v USA a on ma liečil 6 mesiacov. Len problém bol ten, že na Slovensku bol neuznávaný len v zahraničí. A ani neviem čo momentálne robí. 

Díky vám za odpoveď. Suri 

Suri, přečti si prosím

Suri, přečti si prosím celý Wheldonův protokol. Ten systém antibiotik je funkční jen v této kombinaci, samotná antibiotika likvidují vždy jen část žijících forem bakterie. Proto je jedno, jestli jsi měla Entizol nebo ne, samotný je funkční jen na kryptickou formu, která nemá syntézu bílkovin. Každé jednotlivé antibiotikum není účinné, účinná je právě jen ta kombinace... to zjištění je tak důležité, že bylo i patentováno Dr. Strattonem, nesprávně zvolená kombinace antibiotik, jak už říkal Lymess, nevede k úspěšné léčbě. Halucinace a nepříjemné stavy po Entizolu mohly být právě reakcemi, já jsem ještě entizol neměl, ale Jan nebo Adriana ti jistě více popíší, co se po něm děje. Pro lidi, co nejsou na Herx reakce připraveni to musí být šok, navíc když lékaři Entizol předepíší třeba na 10-14dní každý den! Kvůli reakcím je u Wheldona v pulsu. 

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Testy jsou jednak

Testy jsou jednak nespolehlivé v případě chronické infekce, jednak jsou laboratořemi chybně interpretovány.  Někdo je negativní a má problémy, jiný je pozitvní a nemá relativně žádné problémy. Záleží také na použitém testu a na konkrétním vzorku. Mně tvrdili, že jsem negativní nebo hraniční, ale hledali trachomatis. Při použití druhově specifického testu to pak vypadalo jinak, ale stále tvrdili, že se jedná o "Chl. pn. - Prokázanou recentní infekci, nyní již bez známek aktivity!" Takže čtyři roky mám nedávnou, současnou infekci, nyní již bez známek aktivity!  Naposled v červenci (juli) letos. Co k tomu dodat?

 

Jan

březen 2013 ukončení CAPu 

Ďakujem Ti Ján za odpoveď

Ďakujem Ti Ján za odpoveď ani nevieš ako si ma potešil, že už znovu beháš.

Ináč som si prečítala ten protokol, ale nepochopila som ako je to s tým Metronidazolom ako sa on má vlastne užívať - tie cykly mi robia problém. Môžeš mi to ešte napísať- ako vlastne užívaš tie lieky - tú trojkombináciu ?

Asi sa aj ja pokúsim o liečbu touto metódou, len musím nájsť nejakého doktora ktorého na to prehovorím aby mi to predpísal lebo sama si to kúpiť asi nemôžem (ale keď treba tak si to celé budem hradiť sama vo financiách by problém nebol). A práve to prehováranie bude najväčší problém.  

 

ďakujem vám že mi radíte. Držte sa Suri 

Nejdůležitější je

Nejdůležitější je vydržet... to je asi to nejtěžší, i přes ty reakce tu léčbu pořád jet a nezastavovat se. S těmi léky:

jako první bereš volně prodejný ACC long nebo NAC. 2x600mg denně, rozpustí se to jako šumák. Po týdnu, 14dnech přidáš jednou denně 100mg Doxycyklinu, a pokud to i po několika dnech dobře snášíš, přidáš v pondělí, ve středu a v pátek 250mg Azitromycinu. Sleduješ reakce a pokud se to dá vydržet, pomalu přidáš dalších 100mg Doxycyklinu denně. Čili najednou bereš 1200mg ACC, 200mg Doxycyklinu denně, plus třikrát týdně 250mg Azitromycin. Tahle kombinace se jede tři měsíce, pokud jsou silné reakce, mírně se sníží dávkování antibiotik, ale nikdy se nesmí přestat. Po třech měsících se přidává Entizol, ten vezmeš jen posledních pět dní  každém dalším měsíci. Protože je Entizol dost nápor, tak na začátek ho nebereš hned pět dní, ale na zkoušku jen jeden den a další měsíc můžeš zkusit tři dny a pokud to jde, tak další měsíc už těch plných pět dní. Toho se bere 400mg 3x denně, na poprvé většinou každému stačí jen jedna dávka a už má reakce. Takhle se v léčbě pokračuje, nepřetržitě pořáteční kombinace a vždy posledních pět dní v měsíci puls entizolu. Terapie má trvat minimálně rok, potom se mezi dávky antibiotik vkládají přestávky a léčba je pulsní, ne kontinuelní. Stále se sledují reakce na entizol, pokud jsou, léčba není ještě u konce. Snad jsem to popsal jasně, kdyby něco, vy již zkušení mě opravte.

 

Co se týká léků - koupit se dají, ale v zahraničí. Já jsem takhle koupil zásobu na wheldona pro jednu osobu na cca 4měsíce. Cenově je to přijatelné. Nicméně pokud se ti podaří sehnat lékaře, který by léčbu podporoval a sledoval, tak máš o spoustu starostí míň. 

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

ahoj huntere, mohl bys mi

ahoj huntere, mohl bys mi prosim poradit, v jake internetove lekarne jsi nakoupil - uz jsem sledovala tvoji diskuzi s kamaradem na borelioza.cz - jak vam to nebralo karty, atd. doktori me uz trictvrte roku taky nijak neleci - porad mi predepisuji jen leky na bolest, tak se na to chystam najet sama. diky tana

Od 09/2016 mino+sumamed, karpální tunely, tarzální tunely, záškuby, noční pocení

Borelioza, CPN IGG, Mycoplasma IGM, Yersinie IGA, EBV IGG, CMV IGG 

Ahoj, nakoupil jsem na

Ahoj, nakoupil jsem na http://www.aclepsa.com/ léky přijdou z Indie, ale vše je OK. 

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Ahoj Suri a vitej :) Koukam,

Ahoj Suri a vitej :)

Koukam, ze Jan uz zodpovedel snad vsechno, takze nemam co dodat. Snad jen, ze Imodin jsem brala taky, i chinolony, i Klacid..bohuzel na krypticke chlamydie to neni dostatecne.

Ano, mas pravdu, nejtezsi je nalezt doktora..ale co ten tvuj profesor, ktery te lecil pul roku? Treba by mel zajem si precist postupy Strattona/Wheldona. Nemuze to byt spatny clovek, kdyz se s tebou uz jednou do boje pustil.

Ja se lecim podle Wheldona osmy mesic a drasticke jsou jen herxheimerovy reakce, kdyz clovek postupuje moc rychle. Proto je dobre rozjizdet lecbu pomalu. Co se tyce tve poznamky o mykozach, tak pri dlouhodobe lecbe antibiotiky se toho naopak clovek vetsinou zbavi. Byt to zni paradoxne, tak jak se imunitni system ocisti, poradi si pak. A taky to, co se casto povazuje za kvasinkove potize, jsou ve skutecnosti chlamydie a endotoxiny. Ze zacatku jsem taky brala antimykotika, ale ted uz je nepotrebuju.

Tak zlom vaz a hodne stesti pri hledani odbornika.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Metronidazol se bere vzdy

Metronidazol se bere vzdy jednou za mesic 5 dni, ale zacina se s malymi davkami a po kratsi dobu. Podle toho, co je pacient schopen tolerovat.

Plny protokol by mel byt:

NAC 2x1200mg denne

doxycyklin 200mg 1xdenne

azitromycin(Sumamed, Azitrox) 250mg 3xtydne

metronidazol 400mg 3xdenne.

Zacina se s NACem 1-2x600mg denne, pak doxy 100mg denne a postupne se pridava azitro. a zvysuji davky

metronidazol se pridava nejdrive za dva az tri mesice, ale kdyz jsou silne reakce, tak klidne i za dyl, napriklad za pul roku, prvni puls by mela byt jen jedna davka 500mg prvni den a pak uz nic

 

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

k tomu doxycyklinu mě

k tomu doxycyklinu mě napadá - mám 200mg půlené tablety, myslíš, že je jedno, jestli vezmu rovnou celých 200mg ráno, nebo je lepší si tabletu napůlit na dvě dávky po 100mg po 12ti hodinách?

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Prý je to jedno, Ale já to

Prý je to jedno, Ale já to pilně půlil, až mne to přestalo bavit, porád hlídat hodiny a vyhýbat se dvě hodiny před a po minerálům, céčku apod. Tak to spolknu o půlnoci najednou - 200 mg a je to.

Jan

březen 2013 ukončení CAPu 

Naozaj veľmi pekne ďakujem

Naozaj veľmi pekne ďakujem za tieto rady. Znova mi svitla nová nádej. 

Ešte sa vás spýtam či musím užívať aj ACC keďže ten je na rozpúšťanie hlienov a vlastne na chlamýdie pneum. a ja hlieny nemám a mám chlamýdie trachomatis? Možno hlúpa otázka ale: Nie je potom ACC long efekt zbytočný? 

Suri 

Ono je to trochu jinak - ACC

Ono je to trochu jinak - ACC je sice mukolytikum, ale jeho účinek na chlamydii je jiný. Jde o to, že tahle aminokyselina dokáže rozrušovat základní tělíska chlamydie, která nemají metabolismus, ale jsou vysoce infekční a roznášejí nákazu dál do těla. ACC způsobuje jejich zánik. Navíc má ochranný efekt na játra. ACC je nutná součást protokolu, nemá tedy nic společného s hleny při chlamydii pneu - já mám chlamydii pneu a chlamydii tracho v očích a nemám žádné hleny. 

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

je to uplne jedno, ale

je to uplne jedno, ale jestli pulis, mel bys to brat po dvanacti hodinach presne
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

čaute, tak dnes som sa

čaute, tak dnes som sa pozerala na web ktorý odporúčil Hunter a asi si aj ja kúpim tie ATB.

Len sa chcem spýtať za akú dobu tie ATB došli a či to bolo bezproblematické - resp. či sa to dá objednať len tak a ľubovolné množstvo.

Ináč určité obavy mám z toho či tú liečbu vydržím psychicky keď mi bude najhoršie. Skrátka bojím sa, že ak nebudem pod dozorom lekára tak to nezvládnem. Ako to riešite vy.

A máte niekto z vás podobné symptómy ako ja - to znamená pálenie nôh a bolesti bedrových chlbov, urogenitálne problémy, afty na hrdle a pod.

Ináč je zatiaľ nemám nejaké neurologické problémy akurát strašne zabúdam. Vôbec si nič nepamätám. Myslela som si, že vlastne vekom blbnem - hlúpnem ale ja som povolaním vydavateľka, napísala som aj nejaké knihy (tým chcem len povedať, že veľa študujem a zháňam informácie a mala by som si toho aj veľa pamätať), venujem sa grafike a v poslednom čase normálne zabúdam na istné pracovné postupy ,ktoré boli pre mňa ešte nedávno samozrejmosťou. Rovnako sa neviem pomaly nič naučiť. Ťažkosti mi robí aj učenie angličtiny, ktorú sa učím už viac než 12 rokov a tieto posledné roky som napriek štúdiu strašne veľa zabudla. Ale možno to s tým nesúvisí.

Prajem Vám pekný víkend. Suri

 

 

Ja vas nechci nijak desit,

Ja vas nechci nijak desit, ja tuhle lekarnu neznam, ale myslim, ze nema licenci a tady o ni pisou hodne neprijemny veci. http://www.pfizer.com/pfizer/are/news_releases/2004pr/mn_2004_0803.jsp 

Navic ma misto adresy uveden PO BoX.

Bral uz nekdo leky od nich? Ja bych byla s timhle hodne opatrna, kdyz leky, tak jen z proverenych zdroju! Na netu jsou registry lekaren, co maji licenci.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Suri- ano vsichni mame/meli

Suri- ano vsichni mame/meli jsme podobne potize-bolesti velkych kloubu, uro-genitalni potize, afty, zapominani. Paleni nohou jsem ja osobne nemela, ale meli zas jini.

Byt tebou, tak se do niceho po hlave nevrham. Nejdriv poradne procist co mozna nejvic informaci, pak se alespon POKUSIT presvedcit nejakeho lekare, dat mu precist materialy. Zajistit si, kam muzes zajit pripadne na krev atd. Treba ti nekdo atb napise, jen o tom ted nevis..rodina, pratele- jejich doktori. Najdes tu spoustu uzitecnych odkazu a dokumentu, co se da vytisknout a ukazat a jsou to prace renomovanych lekaru. Na psychiku si muzes nechat napsat nejaka antidepresiva ze skupiny SSRI, nejsou navykova a zvysuji jen hladinu serotoninu, ktery mas snizeny chlamydiovou infekci. Trochu te to uklidni a pomuze s nejhorsim. Dal s lecbou se postupuje velmi pomalu, takze kdyz budes mit pocit, ze je toho na tebe moc, pribrzdis, v nejhorsim i snizis davky, plus je tu spousta podpurnych preparatu mezi doplnky, ktere odbouravaji toxiny a pomahaji s kdecim.  Ale brat a zvysovat davky bys mela jen tak, jak to sama zvladas, takze takovy problem by nemel ani byt. Vsechno jsou to leky, ktere jsou dlouho na trhu, leta proverene a uzivane. V pripade, ze bych ja opravdu nemohla sehnat zadneho doktora, co mi neco napise asi bych se pustila do samolecby, ale nakoupila bych z overeneho zdroje. Jinak lecba je to dlouha, takze je lepe to na nekoho zkusit, uz jen kvuli papiru na PN. Vyhodou je, ze v podstate neni potreba chodit na zadne testy. Neb zadne spolehlive neexistuji, jedine, co snad obcas- zkontrolovat jatra a pak nejaky individualni jiny pokud ma cl. i jine onemocneni a potrebuje. Ja ale nechodim ani na jatra pravidelne, pac i kdyby se to zvysilo, stejne bych nevysadila :-) A jatra se mi zlepsily, co se lecim, protoze byly infikovany taky asi a ted se vycistily...

Tak mrcham zmar.. 

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

A mozna kecam s tou

A mozna kecam s tou lekarnou, treba je to v poho..nevidim do toho, jen me zarazil ten clanek. Tak mozna bych mela ten komentar smaznout..koukam, ze inhouspharmacy taky neuvadi adresu
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Takhle, někdo v ČR už

Takhle, někdo v ČR už léky z Aclepsy bere, myslím že je na Borelioze. Já ji zvolil proto, že v té dobějí jediné fungovala moje karta. Kartu mi berou všichni, ale zrovna v tu dobu mi řada západních lékáren pořád hlásila, že karta odmítnuta... tak jsem objednal z Aclepsy. Nechtějí recept, ale vyplňuje se tam dotazník ohledně léků. V tom článku od Pfizeru nikde nevidím zmíněnou právě tuhle lékárnu... Podle člověka co na netu nakupuje léky už delší dobu je v pořádku. Léky od nich mám, je fakt, že mají expiraci tak tak, ale zdají se OK, vyrobeny firmou INTAS Pharmaceuticals (Doxy). Azitrox mi zatím nepřišel. Já jsem tam nakoupil, ale než to přišlo, tak jsem sehnal léky v ČR, takže tohle mám jako zálohu, případně to můžu někomu odprodat, kdo nemůže léky sehnat, je to wheldon na 4 měsíce.

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

No je tam napsano, ze Pfizer

No je tam napsano, ze Pfizer se soudi s CNR INTERNATIONAL, INC, ktery je  na aclepse uveden jako vlastnik a provozovatel te lekarny.

Jestli jsou ok., tak si je schovej, budou se hodit. Ja dopadla taky tak, nejdriv jsem nakoupila venku, protoze jsem neverila, ze tu nekoho najdu a pak nasla, takze mam zeleznou rezervu a jsem mnohem klidnejsi, protoze clovek nikdy nevi, jak dlouho bude zdejsi system fungovat a takhle se nemusi zas tolik vzrusovat.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Aha, už to vidím... no já

Aha, už to vidím... no já jsem pro Pfizer a i pro jiné farmaceutické firmy dělal a co vím, tak se soudí kde s kým :) Samozřejmě, na důvěře v Aclepsu to nepřidá, ale samotná lékárna je vcelku nedůležitá, podle mě je důležitá hlavně fabrika, která léky vyrobila, kdo ti je prodá je už vedlejší... jako rezerva se to hodí.

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Ahoj vsem! Jen malou

Ahoj vsem!

Jen malou poznamku k tem antibiotikum - budte na sebe prosim vsichni velmi opatrni. Brala jsem ted kombinaci clarithromycinu a ciprofloxacinu - oboji 1000mg denne a vedlejsi ucinky byly silene. Zahul na jatra taky, doted je mi strasne zle od zaludku a jen pri pohledu na jidlo se mi zveda zaludek. To vse pres vsechna pre a probiotika, vitaminy atd.

Vsem drzim palce! Ja zatim sve aktualni vysledky nemam.

Tahle kombinace mi přijde

Tahle kombinace mi přijde jako pořádný dryák... navíc se to už někde řešilo, co dělá chinolon v takové kombinaci, jak hodně to zesílí... pak vymírá patrně velká spousta bakterií a je moc toxinů, proto ty stavy a zasažení jater. Tvoje léčba mi prijde jako sebevražda, protokol je záměrně pomalý s malými dávkami atb, aby se zpomalily ničivé vlivy toxinů na organismus... to se toho chceš zbavit za 14 dní, nebo proč takovéhle dávky a navíc v téhle kombinaci?

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Nemohla jsem si vybirat:-).

Nemohla jsem si vybirat:-). Jsem vdecna za lekare, ktery rika, ze kombinace je nezbytna pro lecbu chlamydie. Vic budu vedet cca za mesic.

Takže ty věříš

Takže ty věříš lékařům... pak moc nechápu, co děláš na tomhle webu. Druhá věc - podle mého názoru tohle chlamydii nevyléčí, ale celkem spolehlivě ti to rozhodí imunitu a poničí játra...

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Tak, když už do toho jdeš

Tak, když už do toho jdeš tak rychle tak ukecej doktora ať k tomu přidá ENTIZOL, bez něj se nezbavíš těch kryptických forem, mimochodem ten je dokonce doporučen i jako kombinace v příbalovém letáku!

Když přežiješ tuhle léčbu tak v 3 měsíčním intrvalu tak by  Ti mohlo být na chvíli lépe! Nebo na vždy!:-)

Na Wheldonově protokolu od 08/2006 do 08/2007 ( pak změna ), pro CPN, únavový syndrom, závratě, bolesti a otoky kloubů, končetinové dysestezie, arthralgie, myalgie .... atd.....atd.....atd...

Nestastna, smarja, kdo ti to

Nestastna, smarja, kdo ti to napsal? to by me asi zabilo..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

chtela jsem najit nejake

chtela jsem najit nejake reference, ale nic jsem nenasla, mozna funguji jen kratkou dobu? jen tohle http://www.drugbuyers.com/freeboard/showflat.php?Cat=&Number=553996

ale na drugbuyers je celkem solidni srovnani i seznam licencovanych lekaren, referenci, i cerna listina...celkem uzitecne info

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Nestastna, jasne, tak drzime

Nestastna, jasne, tak drzime palce, chudacku...at se to zlepsi. Hodne pit, hodne vitaminu C..az do "pos..". A treba carbofit trochu pomuze taky. A hlavne oddech. Co je to za odbornost, ze nasadil takove delo?
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Skoro mám pocit, že

Skoro mám pocit, že patolog, který má všechny stoly volné :(

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

ale tak treba se pan doktor

ale tak treba se pan doktor umoudri, kdyz uz ma tak pozitivni pristup ke kombinaci
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

no ja nevim, jak by to melo

no ja nevim, jak by to melo znicit imunitni system? to jsem neslysela, to tvrdi ti pseudodoktori o vsech antibioticich...

a jatra to prezily, tak se casem taky srovnaj, toho bych se nebala tak jako ze se to uplne nevymlati a diky tomu, ze nastane pauza, tak se mrchy o to rychlej zacnou mnozit do volnych bunek..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Podle všeho tahle léčba

Podle všeho tahle léčba trvala tři neděle, co se tady nestastna neukázala... a určitě budeš souhlasit, že tyhle krátkodobé výstřely jsou pro imunitu horší, než dlouhodobá léčba... proto si myslím, že jí to spíš ublíží, než pomůže. Já bych si něco takového napsat nenechal, možná v době, kdy jsem o tom nic nevěděl, ale teď fakt ne, měl bych z toho rychlého působení strach. Navíc mě imunitu rozhodila právě krátkodobá antibiotická léčba a dovolila chlamydii pneu propuknout.. takže já si stojím za tím, že krátkodobé léčby imunitu spíš ničí. I když náž doktor uvádí, že esixtují kombinace antibiotik, které jsou vysloveně na posílení imunity. Ale o tomhle plošném bombardování cipro+klacid fakt nevím...

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

no tak tri tydny..souhlas...

no tak tri tydny..souhlas... to je na nic :( drazdit kobru bosou nohou
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adriana, prosím Ťa zrejme

Adriana, prosím Ťa zrejme ty už berieš lieky podľa Wheldona.  Ako dlho už ich berieš a je  Ti už  lepšie? Máš ešte problémy ktoré si opisovala alebo je to už takmer preč.

Nehnevaj sa že sa ťa tak vypytujem ale je som momentálne na kombinácii Sumamed  a cyplox a o niečo je mi lepšie. Ale zatiaľ to beriem len týždeň. a teraz neviem že ak mi je presa len lepšie či mám pokračovať v tejto liečbe dlhodobo alebo mám prestať a pokúsiť sa nahovoriť svojho lekára, ktorý je v podstate celkom fajn na kombináciu podďa Wheldona. A či si mám dať aj pouzu medzi tými to liekmi.

Diky za radu. Držte sa Suri. 

Ahoj, beru ted osmy mesic a

Ahoj, beru ted osmy mesic a je mi nesrovnatelne lip. Venku z toho jeste nejsem, mam porad reakce na tinidazol/entizol, ale nektere obtize zmizely a zbytek se vyrazne zlepsil.

Kdyz uz beres sumamed, tak na Wheldona muzes pohodlne prejit, jen vymenis ciplox za doxycyklin a je to, ja bych se o to rozhodne pokusila. Myslim, ze pauza ani neni zapotrebi.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ako sa tie reakcie na

Ako sa tie reakcie na entizol prejavujú? (či to nebudú práve tie chlamýdie ?)

Lebo čo som sa rozprávala s nejakými ľuďmi - čo brali entizol tak žiadne reakcie nemali. Ako to vlastne viete že sú to reakcie na entizol.

Suri 

Škubání, píchání,

Škubání, píchání, pálení, řezání ve svalech, kloubech a taky miliony vzteklých mravenců  v nohách a pod. Někdy pálení očí, škrabání v krku a nosohltanu, rýma, únava, vlčí mha apod. Při každé dávce Entizolu je to trochu jiné a hlavně postupem času jsou reakce menší a menší, čím méně v těle těch potvor zbývá. A až to nic nedělá, ale vůbec nic, jako by člověk jedl lentilky, tak si člověk prý může oddechnout. Ovšem Američani ještě přidávájí antituberkulinika (isoniazid a rifampin) a teprve když to ani po tom všem nic nedělá, tak prý už je vyhráno! Prostě jak nejsou žádné chlamydie, nejsou žádné endotoxiny a tudíž žádné reakce. 

Jan

březen 2013 ukončení CAPu 

Zalezi na co ten entizol

Zalezi na co ten entizol brali, pokud treba na ameby (strevni parazity), tak tam zadne reakce nevznikaji. Ale chlamydie vylucuje nekolik endotoxinu, tudiz, kdyz ji zabijes entizolem, rozpadne se a uvolni endotoxiny a dalsi latky do krevnicho obehu, telo prudce reaguje a tomu se rika heixheimerova reakce..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Je mi jasné, že tieto

Je mi jasné, že tieto naše stavy sú hrozné a na neprežitie. Len vieto čoho sa ja ešte dosť obávam. REINFEKCIE. Keď sa chlamýdie pneum.  šíria aj kvapôčkovou metódou tak potom je veľká šanca že to chytíme znovu. Telo si nevie vybudovať obranu. Žiaľ.

Je mi z toho nanič. 

Jako obrana proti reinfekci

Jako obrana proti reinfekci prave funguje NAC, jeden z duvodu, proc ho vsichni berem a proc je dobre u nej zustat i po vyleceni. Zabiji elementarni infekcni teliska, takze kdyz na tebe nekdo prskne, stejne mrchy chcipnou, neb se musi predcasne otevrit a v tom stavu nejsou schopne se uchytit..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Tak dnes som bola u svojho

Tak dnes som bola u svojho doktora a ten po prečítaní materiálov Wheldena mi povedal, že môžme to skúsiť s tým Entizolom, ale nedoporučoval mi vymeniť Cyplox za Doxyciklin pretože by mi mohli chlamýdie zmutovať a potom mi už vraj nezaberie nič. Čo mi znie celkom logicky. Takže je momentálne pokračujem  v tej kombinácii čo som mala a po dvoch týždňoch by mi mal doktor nasadiť ten entizol. Momentálne sa cítim lepšie - už ma nohy nepália a nemám ani také bolesti klbov a zimnice.

Ináč toto je prvý krát čo mi ATB aspoň trochu zaberajú. Možno mi pomohlo to posilnenie imunity a v súčastnosti aj Beta glukán a wobenzym. Ale možno je všetko inak.

čaute Suri. 

  "ale nedoporučoval mi

 

"ale nedoporučoval mi vymeniť Cyplox za Doxyciklin pretože by mi mohli chlamýdie zmutovať a potom mi už vraj nezaberie nič."

Co to tu porád někdo má s těmi mutanty!? Do frasa, když to řekne stará bába, která chodila do školy za císaře Jósefa, to beru, ale aby tohle řekl doktor v 21. století, to mi nejde do hlavy. Tady se jedná o problém chronické rozlezlé infekce po celém těle v různých stádiích různě citlivých na různá a odlišná antibiotika a problém penetrace všech zasažených tkání, včetně nitrobuněčného prostoru. Pokud se nepodaří eradikovat všechna stádia ve všech tkáních, dochází ke znovuvzplanutí infekce z vlastních zdrojů. Doxycyclin a azithromycin se bere kvůli tomu najednou, aby se zabránilo vzniku případné rezistence, každý působí trochu jinak. Nehledě na to, že se nesmí zas tak moc spěchat! V případě dostatečně razantního účinku v případě nalezení dostatečně razantního léku, by zřejmým výsledkem bylo nejen zabití chlamydií, ale bohužel i hostitele. Údajně chlamydie umí zabránit apoptóze hostitelských buněk a dokonce snad podněcuje množení buněk některých měkkých tkání, kde pak vegetuje. Při zabití chlamydií dojde potom k apoptóze hostitelské buňky, která nemá momentální náhradu. Je-li takových buněk hodně, respektive více než zdravých, bez infekce, dojde k náhlé apoptóze příliš velkého množství buněk dané tkáně a je problém. Tak je popisován zhruba problém selhání jater v případě použití Keteku při silném zamoření jaterní tkáně chlamydiemi. Na cpnhelp je varováno před užitím tohoto léku zejména v počátku léčby právě z tohoto důvodu.

Jan

březen 2013 ukončení CAPu 

To je jak ze StarTreku,

To je jak ze StarTreku, mutanti zrejme napadli stredni Evropu a nabourali se do mozku bilych plastu. Ted uz jen zbyva potkat rudookeho mimozemstana v uniforme SS...No dost jizlivosti, azitromycin a doxycyklin pusobi na dva rozdilne proteiny v replikacnim procesu a tohle combo Wheldon pouziva specialne k minimalizaci rizika vzniku rezistence. NAC, ktery zabiji elementarni infekcni teliska a metronidazol/tinidazol, ktery je zameren proti kryptickym formam dale prispivaji k minimalizaci moznosti rezistence, protoze mrtve mrchy "nemutuji". Ciplox, pokud je mi znamo, je baktericidni, ne bacteriostaticke antibiotikum, tudiz pusobi odlisnym zpusobem a ta dvojita ochrana tam potom neni..posledni veta je jen moje osobni domnenka, takze to tak ber. Ja osobne bych se bala rezistence v tehle kombinaci mnohem vic. Navic nikdo neprokazal, ze kombinace ciplox, azitromycin, entizol a NAC zabiji krypticke chlamydie. Strattonuv pokus s kombinaci ofloxacin+metronidazol skoncil neuspesne a ciplox patri do stejne, fluorochinolonove skupiny antibiotik.
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ženská, ty bys mohla

Ženská, ty bys mohla dělat primářku chlamidiové kliniky :)

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

No vzhledem k tomu, co jsme

No vzhledem k tomu, co jsme všichni museli již vyslechnout od různých takto titulovaných Dr. Cvachů, pak by taková primářka byla pro nás neskonalým dobrodiním! 

Jan

březen 2013 ukončení CAPu 

Tak uz mlcim no.

Tak uz mlcim no.
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

To nebylo ve zlém, naopak.

To nebylo ve zlém, naopak.

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Čaute chcem sa spýtať ten

Čaute chcem sa spýtať ten Entizol - berie sa 3 x denne, je tam určené nejaké časové rozpätie napríklad každých 6 hodín dávka? Ja beriem ráno o 8.00 sumamed a o 21.00 Doxyhexal. Kedy by som mala brať ten Entizol ? - Nevadí keď to bode blízko k Summamedu alebo Doxyhexalu - neovplyvňujú sa nekajo tie ATB. Možno je to hlúpa otázka ale ak máte nieto na to nervy mi odpovedať tak budem rada. čaute

Načasuj si to tak, jak se

Načasuj si to tak, jak se ti to bude hodit. Mě přijde ideální vzít k obědu 2x250mg, v 18 hodin 1x250mg a pak třeba v 22 hodin 2x250mg. Nechávám si mezi dávkami minimálně dvě a maximálně 4hodiny rozestup. Entizol by se měl trochu zajíst, někomu nedělá dobře na žaludek. 

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Hlavně se suri sleduj, jak

Hlavně se suri sleduj, jak ti přitom bude, raději neber plnej pulz, reakce se můžou dostavit později, a pak budeš litovat, že jsi ho vzala moc. Já jsem měla 2 pulz a ještě jsem ho nevzala celej.  

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Zatiaľ chcem brať Entizol

Zatiaľ chcem brať Entizol len 1 deň maximálne 2 a uvidím čo bude.

Wheldonov protokol do 21. 12. 06 

  Tak jsem zděšeně

 

Tak jsem zděšeně přečetl to nahoře a nevěděl jsem, jestli bdím či sním nebo jsi se pomátla, až mne pak napadlo kouknout na datum!

 

Utřel jsem pot z čela a zjistil, jak nám ten čas letí a jak jsi to všechno přehodnotila a dopracovala jsi se k prvnímu Entizolu. Blahopřeji a přeji další výdrž!

A abych jen nekecal, zde jak jsem viděl už hodně dávno můj první pulz

 

1. dávka Entizolu

21.1.2006 Entizol 250 mg 3x2 denně na 7 dní. Podobně jako při nasazení ACC LONG pomíjivé bolesti, pálení ve svalech a kloubech.

24.1.2006 Obešel celé naše Kotěhulky , záda drobet se ozvala při druhé hodině chůze v mraze, jinak dobré. Při sezení u PC vzteklí mravenci v nohách a kolenou, záda bolí. Apoibuprofen. Ale proti předešlému paráda. Večer ramena a ruka, tupá bolest, asi po té mrazivé procházce nebo Hexheimer ?? Silně zabarvená moč, tuším asi třetí den Entizolu

26.1.2006 6. týden Sumamed plus 3 týdny Doxyhexal

27.1.2006 poslední 7. den s Entizolem. 5. – 6. den Entizolu utahaný, pálení, bodání ve svalech, ramenou, kloubech, levá kyčel či ploténky příšerné pálení a bodání – při některých pohybech – vstávání, otáčení se při cvičení, některé cviky bylo nutno vynechat.

28.1.2006 den po poslední dávce Entizolu – záda, ramena, šíje, píchání a pálení ve svalech (stehna, ruce – malíčky, ukazováčky, v noci píchání v konečcích prstů) – kyčel, plotýnky příšerné pálení a bodání – jak při houserovi, ale nestřílí do nohy, jen při některých pohybech, dá se trochu rozcvičit – ruka noha křížem přenosem tlaku k zemi

3. den po Entizolu

30.1.2006 - 3. den po Entizolu viz předchozí, něco méně, něco více, každopádně záda bolí jinak, než v tom 6. týdnu

3.2.2006 Při chůzi záda volná, pruží, zmizel stav, kdy ztuhlost zad znemožňoval rovný postoj (pocit napnutého luku). Nicméně bych celý den prospal. Ale zdá se, že nohy při sedění už tolik nebolí.

 

No k tomu zlepšení tenkrát, sice bylo, ale  to bylo spíše zbožné přání z dnešního pohledu. Když tak koukám co si píši dnes, tak vidím, že ta mizérie se nedá dostatečně slovy popsat, aby se dal vyjádřit rozdíl mezi tenkrát a teď. Ale v žádném případě bych už nechtěl zažít, to co jsem popisoval v těch řádcích nahoře v lednu 2006! To snad dostatečně vyjadřuje ten rozdíl tenkrát a teď!   

 

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Entizol by se mel brat

Entizol by se mel brat zhruba po 8 hodinach, ne? Co Honzo? Je to jako atb..takze pravidelne. Aby byla nejakou dobu terapeuticka hladina..

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ještě to tu nikdo

Ještě to tu nikdo nerozváděl. Taky si myslím, že pokud jsou 3 dávky Entizolu za den, měl by se brát po 8 hodinách. Pokud jsou 2 dávky za den, tak po 12 hodinách. To samé platí u Tinidazolu. Schéma - 3 dávky např. po 4 nebo 6ti hodinách, se mi nezdá.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů. 

Na Wh. protokolu Roxi, Doxy, Tini od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinie: chronická únava, radiculitida, bolest celé nohy, brnění, bolest SI skloubení atd. Po 12 měsících Wh. veškeré hlavní problémy pryč, až na bolest SI skloubení a únavu. 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k