Symptomy se vyviji jak je napadne antibitotika, neantibitoika

Je to 11 dni co beru od Kubala predepsany minocyklin+summamed.  Stejne jako predtim kdyz sem bral 20 dni doxy nepozoruju vubec nic ( zadne herxy, zadne zlepsovani ). Tedy ne ze by se ta nemoc nijak nevyvijela - ona se vyviji ale dela si co chce, uplne nesystematicky, nejsem schopen vysledovat zadnou kauzalni souvislost mezi tim co delam a tim jake mam priznaky. Nepripada mi ze by to nejak ovlivnovalo jak jim, jak spim, jestli mam hodne nebo malo pohybu, a ze vseho nejmensi vliv mi pripada ma to jestli beru nebo neberu antibiotika nebo potravinove doplnky (  C,E, D , B-complex, horcik, zelezo ).

Jedine 2 mozne nazkay pricinne souvislosti ktere vidim:
1) nachlazeni - kdyz sem mel v srpnu ty silnene stavy, predchazelo tomu kraticke 2 deni nachalzeni a zanet spojivek z koupani. Ted jsem taky trosicku nachalzeny, a symptomy ktere behem posledniho mesice pomalu prechazeli se zase vraceji a nabyvaji na sile (  fascikulace nabiraji na sile a frekvenci, zacina me vsechno svedit, brnet ruce, stridave pobolivanii jakoby mi nekdo tahal za nechty nebo slachy, a hlavne takove to pulzujici vnimaji a mysleni ktere neumim popsat - to je vec ktera to cele charakterizuje nejvice, ale zadnemu doktorovi nejde vysvetlit ).
Ataky rostrousene sklerozy jsou pry taky casto spoustene nejakou beznou infekci ala nachlazeni. RS ani jinou anutoimunitu ale podle vsecho ( MRI, neurologicke vysetreni, kubalovy testy na obecne ukazatele autoimunity ...  ) nemam
2) programovani, abstraktni premysleni a psychicka prace - protoze mi uz ted skoro cely mesic bylo docela dobre, zacal jsem se zase naplno venovat sve praci a svym zajmum, takze jsem ted hodne programoval a premyslel o ruznych algortitmech a metodach vypoctu ... a ted se mi zase vraci ty divne psycho stavy totalniho nesoustredeni ... mozna je to fakt z toho ... mozna ma psychoterapeutka pravdu ze se mam necim jinym odreagovat... ale nechapu jak se to muze manifestovat tak fyzicky

Byl jsem ted nejakou dobu ukolebany jednak tim ze symptomy slably a mizely, a jednak tim ze sem v peci Kubala, lecim se atibiotiky, mam vsechny testy - proste ze je o me postarano a ze mam veci poresene. Ale ted mam stale silnejsi pocit ze to asi fakt neni vubec o infekci borrelie a aneapazmy (kterou navic podle testu spise nemam - podle interpretace laboratore totiz vysly negativni, a to ze ji mam je jenom Kubalova nestandartni interpretace ). Ze zbytecne polykam antibiotika ktere nic nedelaji abych se zbavil neceho co nemam, misto toho nez bych resil skutecnou pricinu - jenomze jak ji diagnostikovat?

Podľa Klubala tam chlamky nie

Podľa Klubala tam chlamky nie sú. Ako ti ich testoval? Elisa test alebo WB? Oba sú nespoľahlivé a možno z nejakého dôvodu nechce toto diagnostikovať, kedže začína byť už veľmi veľa ľudí chorých a možno má s tým už problém aj on. Test na mykoplazmy si nemal ? Ak chceš mať istotu, že za tým chlamky nie sú, tú ti dá len LTT test na oba druhy tých potvor, inému by som neverila. 

klubal testuje ch. elisou a

klubal testuje ch. elisou a este nejakymi inymi zakl. testami, WB nie.

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

Tady bude nepřesnost. Nova já

Tady bude nepřesnost. Nova já si myslím, že LTT test na Mykoplasmy neexistuje. Jednak jsem ho nenašel v ceníku lab. vyšetření jak BCA, tak BCL a taky mám pocit, že LTT test se dá provést pouze u intracelulárních infekcí, což Mykoplazma asi nebude. Pokud je to jinak a ví někdo jinou příčinu, tak mne prosím opravte. I v Německu ale dělají na Mykoplazmy pouze antibodies.

Mykopl. Je intracelular.

Mykopl. Je intracelular. Nepotrebuje ale bunku na množenie ale vie do bunky vojsť ak chcete 

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

na mykoplazmy sa skoro vsade

na mykoplazmy sa skoro vsade robi len elisa. aj v bca. existuje wb. na slovensku alphamedical robi, za 150€ pre samopltcov,ale len v pripade, ze urobia elisu a ta je pozitivna.

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

LTT mykoplazmy chystaju v BCA

LTT mykoplazmy chystaju v BCA - aspon tak  to tvrdili 4/2014 - zatiaľ ho ale nemaju.Ztial len ELISA IgM IgG

 

 

LEA6

Asi si ma troška zle pochopil

Asi si ma troška zle pochopil llubor. Myslela som to tak, aby si dal urobiť LTT na oba druhy chlamiek. Viem, že zatiaľ na Mykoplazmy nie je LTT, ale tie sa dajú testovať Elisou, preto som sa pýtala, či mu robili test na mykoplazmu a myslím tým Elisa test. Nepísal, či mu toto bolo testované.

Ak chceš vylúčiť chlamky a ja by som ich zatiaľ rozhodne nevylúčila, tak z tých testov, ktoré sú asi najspoľahlivejšie je len LTT. Mykoplazmu v elisa by som tiež dala otestovať. Za týmito protilátkami sa môžu skrývať viaceré druhy mykoplaziem, je to predsa len skríningový test. Co je hex a co je postup choroby, to je tažko povedať. To, čo sa s tebou deje môže byť aj hex. Môže to byť akoby chrípkový stav, ale môžu sa pri ňom aj zosilniť prejavy choroby, teda napr. to trpnutie, zášklby, rôzne bolesti po tele, problémy so sústredením, atd.  Autoimunitu máš zatiaľ OK, ale to neznamená, že o pár mesiacov to tak aj bude. Možno si na začiatku ochorenia a zatiaľ sa neprejavuje hneď nejakým autoimunitným ochorením. Okrem toho, mnohé autoimunitné choroby zo základného vyšetrenia ani nezistia, pokial su v počiatocnej fáze, ale až keď je už choroba riadne rozbehnutá a aj ťažšie liečiteľná, ak vôbec. Aj Sarah predsa trvalo niekoľko rokov od vypuknutia prvých symptómov, kým jej bola diagnostikovaná RS. Tiež nie je isté, či sa tvoja choroba bude vyvýjať k RS alebo k inému ochoreniu, mentálnemu, či telesnému alebo ich kombináciu. To závisí asi aj od toho, čo všetko v tele je a ako sa to vzájomne ovplyvňuje. Pokiaľ ti niekedy v živote vyšiel Elisa test na chlamky, ci mykoplazmy pozitivny co i len v IgG, tak tam tie potvory sú a možno hrajú prvé husle. Pokial ti pozitívny nevysiel, tak to stále nevylucuje, ze sa ti v tele rýchlo nemnožia.

llubore len upozornil na

llubore len upozornil na nepresnost. radila si prokopovi. :)

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

Dezorz, ja viem, komu som

Dezorz, ja viem, komu som radila a asi mu to aj dôjde, ked to píšem do jeho blogu.

Prokope, ak chceš mať istotu, tak by som ti radila LTT testy, najrýchlejšie sa v ČR budú dať urobiť asi cez BCD Luhačovice.

moja chyba, nevsimol som si

moja chyba, nevsimol som si zamlcany podmet.

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

Ahoj, vsem diky za

Ahoj, vsem diky za komentare... mi ale neni moc jasne - kdybych mel chlamydie ( i kdyz to nevypada ani podle testu, ani podle priznaku ... ty jsou totiz typictejsi pro boreliozu ) tak by se to lecilo necim jinym nez se lecim ted? Vzdyt minocyklin+summamed(=aza) je skoro to same jako doxy+summamed  ... coz uz je skoro Whelmond ( Metronidazol je v Whelmondovi taky spise domplnkovy ... jak to chapu ).

I kdyz je teda fakt ze mozna kdybych skusil nejaky ten "puls" Metronidazolu tak by se mozna teprve aspon videlo jestli je tam nejaka reakce (herx) nebo ne. Protoze jak uz sem psal drive... nepocituju zadnou zjevnou reakci ani po NAC+doxy, ani mino+summamed, prijde mi ze polykam antibiotika jak cukr, ani ty zaludecni potize (pred kteryma vsichni doktori varuji) z toho nemam ... 

Ja teda popravde receno, spise nez ze bych se obaval ze mam chlamydie, ktere nejsou videt v testech, se bojim ze mam neco uplne jineho. Neco co nema nic spolecneho s nejakou infekce a proto to na antibiotika nijak nereaguje ...  treba tu autoimunitu, RS nebo jine neurodegenerativni onemocneni, metabolickou poruchu ... nebo jinou z tech mnoha moznych pricin "neurcitych neurologickych potizi" alias lehke polyneuropatie.

( ad ta RS .... jako docela verim tomu ze chlamidie muzou zpusobit RS, a ze pak muze Whelmond pomoct, ale to jeste neznamena ze jsou chalmidie jedina pricina kazde RS, a ze antibiotika proti RS pomuzou vzdy )

Btw. v testech mam docela hodne pozitivnich veci z Herpex bloku ... k tomu se Kubal moc nevyjadril. To se nijak neleci ?  - jako antibiotika na to asi nepujdou protoze to je virove, co? Co jsem si teda cetl tak manistreamova medicina uznava Herpex viry jako jednu z pricin resp. spoustecu RS mnohem vic nez nakolik uznava jako pricinu chlamidie.

Asi si tu ešte veľa toho

Asi si tu ešte veľa toho nenačítal o chlamkách a reakciách na liečbu. Metro je vo WP aj SP kľúčové. Pulz Metra skúsiť môžeš, ale u niekoho sú reakcie na prvé pulzy slabé a stupňujú sa až dlhším pulzovaním. Užívanie ATB v protokole má svoj význam, pretože najskôr musíš dosiahnúť zakryptovanie chlamiek a až potom na ne Metro aj bude účinkovať. Combo NAC+mino+summamed je take štartovacie combo, ktoré asi má viac-menej zabrániť šíreniu infekcie a dosiahnúť to, aby sa baktérie zmenili na krypty, na ktoré potom to Metro už účinkovať bude, toď teória. Či pri tom zákonite musíš pociťovať veľmi silné reakcie, to asi závisí od miery postihnutia tela. Ak je tvoj problém hlavne v oblasti CNS a hornej časti tela, tak zatiaľ asi nie veľmi v žalúdku, či črevách, preto veľmi nevidím dôvod na hnačkovanie na tejto combo. Ci máš chlamky, to sa z reakcií na liečbu ťažko dá určiť. Ak chceš mať istotu, tak LTT, inak by som nič nevylučovala.

Keď si pozrieš blogy veteránov týchto stránok, ktorí si dali robiť testy LTT, tak všetci s pozit. chlamkami mali zároveň pozitívnych veľa vecí z herpes bloku. Herpesy by malo telo s dobrou imunitou bezproblémov zvládnuť, pretože sa aktivujú práve v období zníženej imunity. Proti vírusom účinkuje kadečo prírodné a sú aj lieky, ale či nejakého lekára donútiš, aby ti herpes bez jasného prejavu napr. na pokožke liečil, to veľmi neverím.

Niekde je tu clanok o výskume dôvodov vzniku RS a práve výskum hlavný podiel vírusov skôr vyvracia. Okrem toho, ak máš mravenčenie v rukách, tak to pochybujem, že robí herpes. Hladké svalstvo, kosti, kožu, sliznice, atď napádajú skôr chlamky. V podstate sú niečo ako retrovírus. ET telieska majú svoju RNA a sú 200-krát menšie ako bežný vírus, takže bezproblémov preniknú všade. V bunkách sa menia na RB, prípadne krypty. To herpes nedokáže. Ak by bol herpes dôvodom RS, tak by asi naň ATB neúčinkovali a teda by sa ani Sarah nevyliečila. Potom by RS mala byť liečiteľná nejakým jednoduchým liekom na herpesy a to nie je.

"Ja teda popravde receno, spise nez ze bych se obaval ze mam chlamydie, ktere nejsou videt v testech, se bojim ze mam neco uplne jineho. Neco co nema nic spolecneho s nejakou infekce a proto to na antibiotika nijak nereaguje ...  treba tu autoimunitu, RS nebo jine neurodegenerativni onemocneni, metabolickou poruchu ... "

Týmto vyjadrením si sám tak-trocha odporuješ. Za autoimunitnými chorobami sú práve anaeróbne vnútrobunkové parazity, typu chlamiek a mykoplaziem. Môžeš tu polemizovať a čítať manistreamovu medicínu, či čokoľvek iné, ale to stále nevylučuje, že hlavný problém môžu byť aj chlamky a mykoplazmy. Len som ti chcela ušetriť čas a peniaze, ale to je už na tebe, aký postup ďalej zvolíš.

Najmenší virus je 10x menší

Najmenší virus je 10x menší než et chl. Cieľom amoxi azi doxy nie je dosiahnuť crypty ale naopak vybiť čo najviac nekrypt. Keby to šlo tak kryty by sme vôbec nechceli lebo ich zabitie je najhoršie. Väčšina pacientov S chl. Herxy má, ale nie všetci. Ak chceš či nsjviac istoty daj si cez obvodného spraviť wb na chlamydie to zaplatí poisťovňa. Mne vyšli chl. Len vo wb pozitívne. V elisa som mal len vysoké igg. Najväčšia istota je ten Ltt, robí sa aj cez poštu. Lttcpn 80e Ltt CTR 80e pošta 60e. Môžeš mať aj borelie. Je tu veľa ľudí čo im elisa A wb na borelie vyšli neg. A až Ltt ukázal pozitívitu. Ltt bor 180e. Ja viem sú to pekne pálky. Bohužiaľ ináč isttu mať nebudeš. Atb nemusia zabrať herxami. S herx je to ako S testom. Pokiaľ je, tak máš istotu. Pokiaľ nie je ešte to nevylučuje pozitívne chl. Či bor

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

Cieľom amoxi a doxy je síce

Cieľom amoxi a doxy je síce vybiť čo najviac nekrýpt, lenže práve po začatí užívania týchto ATB sa veľa RB zmení práve na krypty, alebo vylezie z buniek a zmení sa na ET. Či im v tom táto kombo aj s pridaním NAC dostatočne zabráni, to netuším, ale Stratton odporúča miesto NAC skôr amoxicilín. Ak v bunke aj zopár RB skape, ale niektoré sa zmenia na krypty, tak asi bunka nezahynie ale stále prežíva s kryptami vovnútri, k apoptóze mnohých buniek teda vplyvom týchto dvoch ATB nedochádza. Wheldon píše o Metre citujem: " Sarah sa cíti dosť silná na to, aby začala krátky pulz 5 dní Metra, 400 mg 3xdenne. V tejto liečbe je toto hlavné ATB na zabíjanie baktérie."

A na margo reakcie na uštipnutie je zaujímavé toto, čo si tu asi nik riadne neprečítal a čo Wheldon napísal:

"10th September 2004

Sarah je teraz na liečbe 13 mesiacov.Pokrok sa deje na oboch motorických a senzorických stranách. Stisk ruky je rovnaký na oboch stranách, citlivosť je normálna v oboch chodidlách.

Obidve, chronická intrabunková infekcia a sústavné uvolňovnie bakteriálneho odpadu počas a po antibiotickej liečbe, môžu zapríčiniť „cytokínové pohromy“/Cytokíny sú medzibunkové molekuly, podávajúce správy, ktoré pracujú v komplexnej kaskáde. Zvýšená cytokínová aktivita sa môže prejaviť ako začínajúca chrípka /mimochodom, symptómy chrípky majú svoj pôvod v cytokínovej turbulencii./.

Chronická vnútrobunková infekcia môže zapríčiniť nerovnováhu v bunkových a humoralnych zložkách imunitného systému, vyzdvihujúc posledné /možné uvoľnením bakteriálnych proteínov/ ktoré potom potláča predchádzajúce. Toto vedie nielen k neschopnosti imunitného systému rozpoznať/odstrániť infekciu, ale tiež k neadekvátnej reakcii na ostatné cudzie proteíny. Tento istý proces môže zapríčiniť alergiu. Liečba tejto infekciesa zdá že vyrovná túto nerovnováhu. Toto sa zdá, že sa stalo so Sarah. Počas mnohých rokov, uštipnutie hmyzom zapríčinilo, že sa cítila veľmi zle, uštipnutie komárom zapríčinilo obrovský tekutinou naplnený pľuzgier /4 cm a viac v priemere/ a zapríčinilo, že sa cítila zle počas niekoľkých dní, dokonca týždňov. Ako začala liečba, uštipnutie hmyzom prestalo byť problémom. "

Takže reakcia na uštipnutie hmyzom bola podľa jeho názoru skôr spôsobená tým, že chlamídie nabúrali IS a telo reagovalo alergicky. Počas liečby tieto reakcie zmizli, pretože nejaký hmyz už nebol problém. Tu je možno odpoveď na otázku, čo bolo skôr, sliepka alebo vajce. Chlamídia, či borélia. Preto radím LTT ak si chce byť človek na čistom. WB počas a po liečbe ATB vychádza mnohým negatívne, záleží aj na kvalite labákov a tá je nízka. Vzhľadom na jeho cenu, takmer totožnú s cenou LTT to vidím, ako vyhodené peniaze a istota vylúčenia chlamiek pri negativite žiadna.

stratton odporucal amoxi

stratton odporucal amoxi teraz uz odporuca NAC.

cielom amoxi doxy a azi je zlikovidovat co najviac et a eb.  nie je ich cielom vytvarat krypty. nepouyivaju sa na to. je rto neziaduci ucinok, ze chl. dokazu na atb reagovt takym presistetnym stavom. nie je to chcene, lebo krypty sa nicia tazko. entizol nie je hlavne liecivo, vsetky atb su rovnako dolezite.

neviem preco automaticky predpokladas, ze ludia necitaju pozorne. cytokinove kaskady v suvislosti s bakterialnymi infekciami popisuje kde kto- vobec sa neda odpovedat a nikto neopovedal na otazku, ci boli prv borelie ci chlamidie. keby to vedeli, nemame tu tazko liecitelnych chronikovs milion koinfekciami.

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

Tak citaj pozorne to, čo

Tak citaj pozorne to, čo píšem. Nepíšem, že cieľom amoxi, doxy a azi je vytvárať krypty, ale že ich cieľom síce je vybiť, čo najviac nekrýpt, lenže vzhľadom na inteligenciu baktérií sa tento cieľ plní len čiastočne, pretože tieto sa zmenia na krypty a ak v bunke prežívajú vo forme krýpt, tak bunka nezomiera a ak účinnok ATB pominie, krypta sa zmení na aktívnu formu schopnú replikácie, teda nič si len týmito ATB veľmi neporiešil. Nezabil si nakazenú bunku., alebo aspoň ich väčšinu. Zároveň vôbec nespochybňujem význam všetkých ATB, práve stále tvrdím, že len na SP sa s tým dá ako tak bojovať a bez Enti to nejde, preto ho aj W. označil ako hlavné ATB na zabíjanie. Počas prvých mesiacoch bez Enti sa prakticky len vyrábajú krypty a zabíjajú sa ET a čiastočne RB, ale hlavná apoptóza buniek sa deje na Entipulzoch, preto je liečba taká zdĺhavá u chronikov. Práve aj po Entipulzoch sa u pacientov znižuje telesná váha vplyvom apoptozy buniek. To sa dialo aj u Sarah a Dr.W. počas ich liečby.

Prokope, myslím, že nemáš pravdu, ak si myslíš, že žiadne hexy nepociťuješ. Hex je fakticky zhoršenie stavu na ATB, zosilnenie všetkého, zášklbov, brain-fog, chrípkové stavy, mravenčenie, pálenie pokožky,.... Zápal spojiviek sa mohol manifestovať aj oveľa neskôr po samotnej nákaze a je charakteristický práve pre chlamídiový infekt, či koinfekt. Chrípkový stav pred ATB je znakom zníženej imunity vplyvom niečoho, čo ju znižuje. Po nasadení ATB vzniká zabitím napadnutých bielych krviniek opäť dočasný pokles imunity a chrípkový stav -hex. Som na liečbe trocha dlhšie ako ty, a ver, že hexy sú práve symptómy účinku liečby. Ak máš možnosť, skús pridať aj Entizol ako skúšku cez víkend a napíš reakcie. Môžu byť silnejšie ako na tejto kombo a aspoň budeš vedieť, že sa niečo zabilo. Skutočne silné reakcie sú ale až po pridaní Rifa a pulzovaní.

Ešte k tomuto: "Pak nejake nestandartni mnozstvi lymfocytu a neutrofilu ... ale to nevim co znamena." To práve môže znamenať problém s imunitou. K tomu si ale musíš toho viac naštudovať.

Dala som sem citát toho, co pisal Wheldon o reakciách na uštipnutie hmyzom u jeho ženy Sarah, pretože ja, a nielen ja, ale aj ľudia v mojom okolí, som zažila presne to isté v čase, keď som už chlamky mala potvrdené, takže v tomto s pánom W. úplne súhlasím. Je zvláštne, že u ľudí pozitívnych na chlamky sa často zistí pozitivita na borky a dokonca u všetkých členov domácnosti. Žeby práve všetkých uštipol ten istý infkovaný kliešť a nakazil ich naraz borkou, tomu snáď nik neuverí. Chlamky napádajú svalstvo aj pokožku, čím sa znižuje jej prirodzená kyslá ochrana a môže dôjsť aj k výkyvom v obsahu glukózy v krvi. To môže byť práve lákadlom pre hmyz. Klesá hodnota Zn v pokožke, ktorý chráni telo pred vírusmi z prostredia a pokožka sa stáva atopickou, bledne, je suchšia, môže sa objaviť atopický exém alebo vitiligo a pri silnej infekcií až psoriáza, či tak diskutované morgellons. Práve tieto ochorenia sa vyskytujú u ľudí s nízkou imunitou. Koža je orgán ako každý iný v tele a ak nie je v kondícií, tak pri styku so slinami hmyzu môže reagovať začervenením, vyrážkou, opuchom. Ako beriem ATB, tak sa mi komáre vyhýbajú, hoci som ich v spálni pár už zabila. Asi im krv s obsahom silných ATB nevonia.

Dezorz, píšeš, že teraz

Dezorz, píšeš, že teraz Stratton odporúča NAC. Môžeš upresniť, kedy teraz? Hovoril si s ním v poslednej dobe? Myslím, že bez toho, aby vedel, akú má pacient celkovú záťaž a symptomatiku ochorenia neodporúča nič. Pre rôzne chorých pacientov aj on určite prispôsobuje dávkovanie ATB a tiež za určitých okolností uprednostňuje rýchlejší postup. Ak je človek chronik s pomalým progresom choroby napr. v oblasi slabých kardio problémov napr. na dedičnom základe- zdedenom infekte alebo napr. pri výskyte sínusoíd s ľahkou niekoľkoročnou astmou a teda predpoklad je, že pacient má nižšiu záťaž ET teliesok, tak potom možno len NAC postačí. Ak ale si sa dostal do kontaktu so silnou infekciou a máš veľkú ET záťaž, tak by som volila amoxi+NAC na ET telieska, hlavne na začiatku liečby. Práve o sile záťaže ET telieskami povie skúsenémi lekárovi viac LTT test na obe chlamky. Môže z neho a hlavne zo symptomatiky zistiť, či sa jedná o pomalú chronicitu alebo akútnu rýchlopostupujúcu infekciu. WB len hľadá protilátky, ale aká je záťaž v organizme, to z neho nijako nevyčítaš a počas liečby sa použiť nedá. Ani LTT nie je spásonostný, ale momentálne nič lepšie nie je.

stratton v najnovsom

stratton v najnovsom protokole suhlasil vymenit amoxy za NAC. najdi si ti v prirucke, mne sa to hladat nechce.

ltt test je aj vo svete rarita, ktory robia len nemci  a na chlamky asi len aug. skuseni lekari musia teda vacsinou fungovat bez neho.

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

Skusení lekári, ako aj ten

Skusení lekári, ako aj ten tvoj, fungujú asi skôr na symptomatike a Elisa testoch u pacientov, ktorí tvoria protilátky. Na začiatku je dobré vedieť, čo pacient má a ak si nebral ATB, tak WB ti chlamky potvrdil a teda vieš, na čom si a čo musíš liečiť až do vymiznutia symptómov.

Prokop ale už je na ATB a Dr.K. mu nezistil chlamky. Ak chce mať istotu a nepolemizovať tu o autoimunitných chorobách, za ktorými sú herpes vírusy, tak vylúčiť chlamky ako koinfekt borky by mal až na základe LTT. V hre sú aj mykoplazmy. Chlamky sú oveľa ťažšie liečiteľné ako borky a to si práve vyžaduje aj Entizol. Ale aj tak si myslím, že Dr.K. presne vie, čo tam je a asi to zbytočne pacientom nehovorí z jemu známych dôvodov, možno práve preto, aby vôbec mohol liečiť a nebolo mu v tom zo strany ostatných Mudrov bránené.  Dôležité je, aby liečil aj to, o čom vie, že tam je a to asi robí, len sa s tým veľmi nevychvaľuje. Takže Prokope zatiaľ si určite v dobrých rukách a ak si dáš urobiť LTT, aspoň budeš so svojím lekárom môcť otvorene riešiť liečbu všetkého, čo máš. Čo tu zo svojej dg. zverejníš je len na tebe.

Borelie či chlamy, všetko sa

Borelie či chlamy, všetko sa lieči ťažko.hlavne čím má pacient viac iných chorob A koinfekcii. Nedá sa určiť čo hra prím 

CPN/CTR. chinolonova toxicita. CAP od 22/03/2014. 1. mes. ciplo/azi.  Potom doxy/azi-klari/2 pulzy tini. jul 2014 2 tyzdne oflox kvoli streptokokovi, potom doxy/azi, december atp vermox/zentel/praziq/ivermectin)

 

 

)

Promiň Nova, ale v tomto Ti

Promiň Nova, ale v tomto Ti musím odporovat. Opravdu velmi nerad, poněvadž to přispěje k určité nejistotě ze strany diagnostiky a léčby Cpn u Dr. Kl. a určitě to nepomůže těm, kteří podobně hledají jako Prokop.

Po dlouhých letech léčby u Kl. a mém opakovaném (byť asi ne dostatečně průbojném) přesvědčování pana doktora, že za mými problémy stojí primárně Cpn jsem si jen tak pro jistotu nechal udělat LTT test. Výsledek je jednoznačná pozitivita (konkrétně hodnota 12). Jak jsem již psal na jiném místě u Kl. mi v jeho IF testech vycházela vždy pozitivita v IgG, někdy i v Igm, Vždy to bylo panem doktorem posuzováno velmi laxně, jen co si vzpomínám ..."je slabě naznačena chlamydiová infekce" ... "nevýrazná infekce"... a pod. Entizol jsem si musel vyloženě vynutit po půl roce na AZI+DOXI, ale je pravda, že když už svolil, tak mi ho velmi dlouho bez problémů předepisoval, jakož i ostatní léky.

Výsledek LTT testu jsem panu Dr. přeposlal se svým opatrným dovětkem, že se domnívám, že se nejadná o nevýraznou infakci. Zde je zkopírovaná jediná věta, která se v odopovědi pana Dr. vztahuje k výsledkům LTT testu.

..."LTT test je orientační a je náchylný na falešnou pozitivitu například při nachlazení, proto je obtížné výsledky interpretovat"...

Jak jsem psal již jinde, myslím, že pan doktor toho udělal a pořád dělá spoustu prospěšného pro nás všchny a nerad bych aby se to zvrhlo do všeobecné kritiky. Ale nad některými resulty nesbývá, než užasle kroutit hlavou.

A jít svou cestou.

Novo, "...Práve aj po

Novo, "...Práve aj po Entipulzoch sa u pacientov znižuje telesná váha vplyvom apoptozy buniek. To sa dialo aj u Sarah a Dr.W. počas ich liečby..." Hm, ale proč zrovna u mně to bylo úplně jinak? Po každém pulzu metronidazolem či tinidazolem pár kil navíc? Ono to bude asi trochu složitější.

Jinak SP 2006 či 2009 je o NACu, stejně jako WP, jako výsledek snahy obou autorů po zajištění protokolu s co nejmenší toxicitou, jedovatostí pro uživatele. Původně tam byl ten amoxicilin, ale pro jeho jedovatost byl nahrazen NACem zejména kvůli nutnosti vydržet tu kombinaci pro poněkud delší dobu než u běžné rýmičky. 

Problém je, že každý je jiný, jinak reaguje, má menší či naopak větší nálož, v potaz je nutno vzít délku nákazy, souběh dalších nákaz a asi jiných přiživníků než bakteriálních jak z řad virů, červíků atd... 

 

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Prečo u teba to bolo inak?

Prečo u teba to bolo inak? Máš asi inú záťaž ako Dr.W a Sharah. Každý človek je proste jedinečný, má rôzne infekty a rôzne dlhý čas, inak postihnuté telo a IS. Okrem toho viacerí majú po užití ATB väčšiu chuť jesť, niekedy až vlčí hlad. Či to je spôsobené tým, že zahynie niekoľko buniek a telo ich chce dovyrobiť alebo tam sú u každého rôzne vplyvy, o tom sa dá len polemizovať. Možno Dr.Stratton by vedel vysvetliť na základe skúseností s viacerými pacientami. Tiež asi záleží aj na tom, ako sa stravuješ na liečbe, či sa hýbeš a aj nejako športuješ, keď telo dovolí.  Keď si s liečbou začal ty, bol si chudý, alebo skôr nie? Ak si bol chudý, napríklad aj vplyvom choroby, tak priberanie by malo byť znakom skôr zlepšovania. Naopak, ak je človek skôr silnejší, ženy niekedy práve v oblasti brucha, tak to môže byť aj znak chronickej pomalšej infekcie a na liečbe potom možno skôr schudnú. Asi aj obezita nejako súvisí s chronickými infekciami, zdedenými aj získanými za života, rovnako ako vychudnutosť. Takže súhlasím, že je to zložité. Hlavné je, aby sa na liečbe diali pozitívne zmeny čo do symptómov a potom by sa to malo prejaviť  aj na telesnom vzhľade.

O Amoxi aj Dr.W písal, že sa nedá brať veľa rokov, ale možno na začiatku liečby u pacientov s rýchlym nástupom problémov a relatívne krátkou dobou symptómov ochorenia, by sa nemal vylučovať a mohol by byť skôr na osoh. Nie som vedec, skôr sa opieram o moje skúsenosti z liečby. Na mňa mal amox hlavne na začiatku liečby väčší účinok ako NAC, preto sa mi javí ako účinnejší. Ako dlho sa dá brať a kedy môže byť toxický a v čom? Na to mi asi nik presne neodpovie. Ja ale nejako stále mám pocit, že penicilínové širokospektrálne ATB v combe chcem a NAC vnímam skôr ako doplnok. Zatiaľ som nepozorovala žiadne nepríjemné stavy po amoxe, ktoré by som dávala do súvisu s toxicitou. Chlamky sú podľa mňa oveľa toxickejšie. Penicilín si vie poradiť aj s angínou a tá je podľa mňa prejavom toho, že niekde predtým sa človek s chlamkami stretol. Učinkuje aj na kadejaké iné potvory, na ktoré NAC možno neúčinkuje a ktoré mi asi ani nik nenatestuje. Možno som tak trocha pokusný králik a aj si tak niekedy pripadám, ale človek sa musí pre niečo rozhodnúť na základe vlastného rozumu a vlastných reakcií na liečbu.

Hm, někdo je vychrtlý jako

Hm, někdo je vychrtlý jako lunt, doktoři ho podezírají z anorexie, jiný je jako buřt, podezírají ho z přežírání, ale to je tím, že houby umí a soudí jen podle sebe, nevidí si ani na špičku nosu, v tom je celý problém. Konec konců koukni na toto A Sampling of Obesity Photos from Dr. Schaller’s Collection. Někdo jde kolem prázdné ledničky a kalhoty praskají, knoflíky lítají, jiný má knedlíky dvakrát dokola talíře zvíci kola od žebřiňáku a kalhoty na něm visí jak na násadě od biče... 

Ono je to vždycky dáno vzájemným působením vnitřního a vnějšího prostředí, dědičnosti, hormonálního stavu, čím se jeden živí atd., ale někdy je to stejně jaksi mimo veškeré chápání, a o tom jsou ty obrázky  Dr. Schallera...

Amoxicilin je asi účinnější než NAC, ale ber ho 8 či 10 let! NAC mimo to jaksi chrání játra, amoxi asi těžko, jinak paradoxně ten penicilín byl konkrétně u mne na počátku všeho, angíny jako prase kdysi dávno, byl v prášku, ředil se fyziologickým roztokem a injekční jehly se sterilovaly nad lihovým kahanem, bylo mi asi tak 7 let a mám pocit, že byl zrovna pohřeb prezidenta, se zabaleným krkem jsem koukal na televizi u sousedky, my na ní neměli ani náhodou, kočár tažený černými koňmi... pak začaly bolet nohy za pár let, prý platfus a tak to šlo dál, nenápadně, s kopce dolů, když ještě dobrých 30 let po nějakých chlamkách plicních ani pes neštěkl... a po borelkách jak by smet!

 

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Takže sa to s tebou ťahalo od

Takže sa to s tebou ťahalo od detstva v pomalej chronicite. Na jednej strane si možno detstvo mal tým poznačené, na druhej strane si aspoň nejaké detstvo mal. Dospel si do dospelosti a tiež k poznaniu, čo asi môže tvoje zdravie devastovať. Podarilo sa ti s tým niečo robiť a zmeniť svoj osud. Si v podstate šťastný človek. Čo ale majú robiť ľudia, ktorý sa ocitli v silnej infekcií nečakane, práve pre zanedbanú liečbu a hlavne malé deti a ich rodičia? Čítala som tento príbeh a vkladám ho sem preto, lebo toto je obraz dnešného sveta zdravotníctva, kde vzdelaný človek nemá šancu odporovať zlatému štandardu liečby čohokoľvek. Kde sa neberie ohľad na nič, len peniaze.

http://www.badatel.net/spoved-matky-ako-mi-onkologicka-mafia-zabila-bezbranne-dieta/

http://www.badatel.net/preco-sa-umiera-na-leukemiu/

Síce nesúhlasím s tým, že len samotná pleseň je za vznikom leukémie. Práve pleseň sa v organizme premnoží, pretože nefunguje IS v dôsledku infekcie anaeróbnymi mikrogrganizmami. Lekári tvrdia, že príčinou vzniku leukémie je prekonanie virózy. Tou sa myslia chlamídie, pretože tie liečiť nevedia a niektorí z nich sú si toho plne vedomí.Tie spôsobujú práve rýchly rast počtu bielych krviniek, napádajú pečeň, obličky aj cievny systém. To ja vidím ako hlavný dôvod zväčšenia pečene u dieťaťa a tiež vzniku krvácania zo všetkých otvorov, vrátane očí. Chemoterapia bola veľmi silá na stav, v akom dieťa do nemocnice prišlo a na to poukazovalo práve zväčšenie pečene, naraz zabila veľa napadnutých buniek, to viedlo k fatálnemu poškodeniu orgánov a cievneho systému a tým krvácaniu. Takto to vidím ja laik, neviem ako to vidí onkológ, ale výsledok ich snahy je zrejný z listu matky. Mnohé deti majú v zdravotnej dokumentácií zmienku o prekonaní silnej respiračnej "chrípky" pod ktorou sa častokrát skrýva práve silná nákaza chlamídiami, prejavujúca sa ako čierny kašeľ. Niektorým bol čierny kašeľ dokonca diagnostikovaný detskými lekármi, alebo u niekoho z rodičov. Lekári však kašlú na jeho spojitosť zo vznikom lymfoblastovej leukémie, ktorá je v odbornej literatúre uvádzaná.

Za komunizmu si dostal aspoň ten penicilín. Lekári sa neopierali o nejaké CRP markery, ale o symptómy a viac používali ATB. Možno práve to dostalo teba do chronicity, ale možno práve to ti vtedy zachránilo život. Keby tvoji rodičia miesto ATB dostali len sirupček a odporúčenie na liečbu zábalmi, bylinkami a čajíčkami, už si tu nemusel byť. Penicilín možno všetko nezničil, ale zničil dosť na to, aby si s tým tvoj  mladý IS ako tak poradil a stal sa z teba chronik, nie onkologický detský pacient. Takže penicilínu asi vďačíš za oveľa viac, ako si myslíš.

...Za komunizmu si dostal

...Za komunizmu si dostal aspoň ten penicilín. Lekári sa neopierali o nejaké CRP markery, ale o symptómy a viac používali ATB. Možno práve to dostalo teba do chronicity, ale možno práve to ti vtedy zachránilo život. Keby tvoji rodičia miesto ATB dostali len sirupček a odporúčenie na liečbu zábalmi, bylinkami a čajíčkami, už si tu nemusel byť. Penicilín možno všetko nezničil, ale zničil dosť na to, aby si s tým tvoj mladý IS ako tak poradil a stal sa z teba chronik, nie onkologický detský pacient. Takže penicilínu asi vďačíš za oveľa viac, ako si myslíš..."

Promiň, nic jsi nepochopila! Jednak tenkrát nic jiného nebylo jednak se to považovalo za všelék na všechno... možná mne to zachránilo, možná ne, ví bůh, já už to opakovat nebudu, mít angínu jako prase v 6 či v 7 letech, jednak jí nechci jednak ani 7 ani 6 mi už nebude. Podstatné je, že asi tam to začalo, ale je nutno dodat, že tam byla taky spolužačka, takové to skleníkové, věčně nemocné, usmrkané dítě, s brejličkama, od které jsme to asi chytil, ve škole... viz dnes známá věc, že CPN způsobuje zejména takové ty komunitní, atypické komunitní pneumonie, jedno dítě to hodí na všechny... nevím jak ona sama dopadla, viděl jsem jí naposledy před více jak půl stoletím, každopádně by asi bylo velkým překvapením pro naše mudrce, kdyby se podařilo zrekonstruovat osudy jedné takové třídy základky nebo ještě lépe školky či jeslí, jak rostly děti jednak ty zdravé jednak ty od malička nemocné,  jak se mají dnes, jsou-li ještě mezi námi.  

 Porovnej "...Výsledný dobrý efekt léčby, zcela asymptomatický a
spokojený pacient i jeho rodina a to po dobu již déle jak
2 a půl roku, nám pouze komplikuje zřetelná oscilace laboratorních
zánětlivých parametrů při změnách dávek metotrexátu,
zatím zcela mimo úroveň klinických projevů...."

Celé viz NÁHLÁ PŘÍHODA BŘIŠNÍ – ÚVOD DO JUVENILNÍ IDIOPATICKÉ ARTRITIDY
MUDr. Karel Goldemund, CSc., MUDr. Jiří Chudáček - Dětské a dorostové oddělení NsP Vyškov

http://www.solen.cz/pdfs/ped/2001/03/08.pdf

 

Tenkrát mu bylo asi 16 ( tomu spokojenému pacientu ), dnes asi tak 26, jak to asi vidí on teď "...a proto opět dávky snižujeme, ukončení léčby však zřejmě bude vyžadovat předchozí delší období individuálně upravovaného dávkování metotrexátu, kdy pacient bude
bez klinických projevů onemocnění a s upravenými laboratorními
nálezy..."

 

 metotrexát patří tuším mezi  tzv. "chorobu modifikující léky" - „Disease Modifying Antirheumatic Drugs" (DMARDs)

 

Mimochodem "... Penicilín možno všetko nezničil, ale zničil dosť na to, aby si s tým tvoj mladý IS ako tak poradil a stal sa z teba chronik, nie onkologický detský pacient. Takže penicilínu asi vďačíš za oveľa viac, ako si myslíš..." tohle je už velká spekulace. Podobně lidi marodili před objevem penicilínu, a že by tenkrát všichni skončili jako "onkologický detský pacient",  spíš buď přežili a už je nic podobného nerozházelo nebo to vzalo s nimi rychlý konec nebo možná také skomírali jako my. Ví bůh. Je to asi jako ty věčné hádanice o očkování, jedni skálopevně tvrdí, že bez toho by to nešlo, jiní tvrdí opak, jak berani, ale nikdo nebere v potaz všechny souvislosti, proč byly epidemie dříve, jestli to nebylo tím, že byla bída, hlad, svrab, mizerné sociální podmínky... na internetu se dají najít pojednání o souvislosti, o tom, že mnohdy bylo zavedeno očkování proti konkrétní chorobě až když díky změněným socioekonomickým podmínkám už byla choroba sama o sobě na ústupu, že to tedy bylo zbytečné zatěžování IS s následnými problémy, jako třeba výskyt dnes tak rozšířených a dříve málo známých potíží včetně CFD a potažmo chronických infekcí atd... Kdo má pravdu ví bůh, já osobně např. asi byl naprosto zbytečně očkován proti TBC, ani po přeočkování žádné protilátky, co si pamatuji... Ale zase viděl jsem, co uměla udělat dětská obrna nebo záškrt, to jsem tedy neviděl, jen jsem chodil denně okolo domu, kde mámině dítě v náručí na to svinstvo umřelo... Tak babo raď... myslím, že my lidé jsme jen hříčkou přírody a jen málokdo to asi chápe, ale každý má patent na rozum a zapomíná, že Me nihil scire scio. Vím, že nic nevím. 

 

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Ja s tebou súhlasím vo

Ja s tebou súhlasím vo všetkom. Myslím ale, že penicilín pomohol mnohým ľudom prežiť. Predtým boli veľké epidémie kadečoho, cholery, záškrtu a kosili tisícky ľudí. Hygiena a výživa tiež veľa môžu ovplyvniť, ale nie všetko. Kontakty medzi ľudmi sú aj dnes rovnaké, ak nie ešte intenzívnejšie. Bacily sa šíria stále rovnako agresívne, preto je toľko rôznych chorôb a syndromov, ktoré v minulosti nepoznali, kedže ľudia nakazení a slabší väčšinou rýchlo zomreli.  Podľa toho, ako sa to vyvýjalo u mna a syna, tak angína ako prasa bola, ale myslím, že samotná nákaza alebo viacero nákaz prebehlo ešte predtým. Tvárili sa ako chrípka, či viroza. Lekár ti radí liečiť to bez ATB a to je asi ten hlavný problém, nesprávna diagnostika pri prvotnej nákaze, neskoré nasadenie ATB a nesprávne zvolené ATB. Komunitné šírenie v škôlkach, školách, na pracovisku, v rodine, to tu nik nerieši. Liečia jedného člena u ktorého sú symptomy a ostatných nie. Tak aj ak dieťatu lieky zaberú, následne ho môže opäť nakaziť okolie, rodina. Veľa toho, čo sa okolo mna deje, teraz vnímam úplne inak. Vidím súvislosti, ktoré som ani netušila. Ak lekár povie, že rakovina nie je predsa prenosná choroba, viem, že do istej miery prenosná je, hlavne ak je agresívna, tak nezasiahne len jedného člena rodiny. Každý organizmus sa s nákazou vysporiada inak. Inak dieťa, inak dospelý, či starý človek, čo často vedie následne k rozdielnym zdravotným problémom. Tiež som prestala veriť na genetiku. Ak si lekár nevie niečo vysvetliť, čo sa z ničoho nič objavilo u zdravého dieťaťa, či mladého človeka, tak je to najskôr psychosomatika, ved orgány bolieť nemôžu, píchanie v hrudníku a búšenie srdca je vplyvom stresu... Neskôr, ked už aj testy krvi začínajú niečo ukazovať, tak začnú zisťovať, diagnozy pribudaju a ked už nevedia, tak to zaklincuju nejakým dedičným syndromom, hoci predkovia sa dožili takmer 100 rokov, bez akýchkoľvek syndromov. Neberu do uvahy ani symptomy clenov rodiny, či širšieho okolia. Pochopila som, že to, kam sa choroba dostane a ake diagnozy budu stanovené, závisí od toho, s akými lekarmi príde človek do styku. Niekomu diagnostikuju leukemiu, inemu cysticku fibrozu a další sa vplyvom ich nezáujmu dostane do fáze rakoviny vnútorných orgánov, či detskej mozgovej obrny. Netvrdím, že som od narodenia nemala žiadnu infekciu, ale zmena stavu nastala náhle a nielen u mna, predchádzala tomu nákaza, ktorá zasiahla IS. Pocuvat následne táraniny o dedičnosti mi príde smiešne, najmä, ak človek má super výsledky krvi dlhé roky a zrazu po infekcií je nízky vit.D a fosfor v krvi, čo infektolog nerieši a ani mi nijak vysvetlit nevie, hoci má pred sebou výsledky testov svedčiace o prebiehajúcej infekcií. Myslím, že genetika je o infekciách. Niektoré môžu byť aj zdedené a tie sa asi potom aj skoro prejavia u malého dieťaťa, tak ako u tvojej spolužiačky. Ak sa ale narodí zdravé a objaví sa zmena po predchádzajúcej nákaze, chrípke, či angíne, tak to o genetike nie je. Jasné, že rovnaký bacil majú už všetci v domácnosti, rodičom sa nájde to isté, čo dieťaťu a hádže sa to na genetiku, taký, či onaký syndrom. Ak človek netvorí protilátky po očkovaní, tak je jasné, že je niekde problém, najmä, ak predtým očkovanie znášal bezproblémov a bol zdravý. Očkovať také dieťa je nezmysel, len ho to ešte viac zaťažuje a môže ešte viac poškodiť na zdraví. To ale lekári vidieť nechcú a práve matky takýchto detí k očkovaniu priam nútia. Ak sa po očkovaní rozbehne nejaká choroba, nik z nich ju nedáva do súvisu práve s očkovaním a oslabeným IS u dieťaťa a bezmocný rodič nemá ako dokázať opak.

Epidémie sú stále rovnako nebezpečné, určite vypukujú aj častejšie ako v stredoveku, pretože aj vdaka dostupným liekom, žije viac chronických bacilonosičov. Vdaka rozdielnemu prístupu k liečbe a rôzne kvalitnej diagnostike sú však neviditeľné v populácií. 

"...chrípka, či viroza. Lekár

"...chrípka, či viroza. Lekár ti radí liečiť to bez ATB a to je asi ten hlavný problém, nesprávna diagnostika pri prvotnej nákaze, neskoré nasadenie ATB a nesprávne zvolené ATB..."

V tom se shodnem, jinak je to už slabší.

"... Niektoré môžu byť aj zdedené a tie sa asi potom aj skoro prejavia u malého dieťaťa, tak ako u tvojej spolužiačky. Ak sa ale narodí zdravé a objaví sa zmena po predchádzajúcej nákaze, chrípke, či angíne, tak to o genetike nie je..."

Moc spekuluješ, máš svoji pravdu, jedinou a jinou nebereš. Jestli se narodila zdravá či s infekcí nebo dědičným předpokladem nevím, matně si ji pamatuji jen z té školy 1. obecné, to je skoro 60 let... Je to prostě složité, a zároveň jednoduché, jsme součástí přírody, která má své zákonitosti, mnohdy dle našeho pohledu kruté, mi je však příliš nectíme a ono se to pak občas vymstí tam, kde bychom to nečekali. Je to asi jako s tím, že poručíme větru dešti...

březen 2013 ukončení CAPu 

Nemusíš ma hned chytať za

Nemusíš ma hned chytať za slovíčka. Určite aj tvoja spolužiačka chodila niekam do škôlky, mala kamarátov, rodičov, čo niekde pracovali. Aj jej zdravie v škole bolo výsledkom zdedeného aj získaného a asi aj nejakým spôsobom liečeného. Chcela som tým len povedať, že nie všetko, čo je dnes lekármi prezentované ako genetická záležitosť, ňou naozaj aj je. Ak aj nejaká predíspozícia je, tak či sa u človeka prejaví a ako sa prejaví, to možno závisí viac od toho, s čím sa v živote stretne a akú nálož získa od svojho okolia.  Dnešné zdravotníctvo sa až príliš často oháňa virózami. Presadzuje sa názor, že sa všetko má nechať na IS aj u malých detí a keď tento začne zlyhávať, niet zodpovedného. Zdravý človek systému dôveruje, platí za zdravotnú starostlivosť často nemalé peniaze. Ak príde čas, že za svoje peniaze potrebuje kvalitnú službu, dostane pramálo. Za čo môže príroda a za čo zanedbanie, či nevedomosť zo strany lekárov, to si pocítil aj sám. Mnohému by sa dalo predísť, keby bola voľa, lepšia všeobecná informovanosť a prevencia.

 

 

 

Za prvé, bylo to před 60

Za prvé, bylo to před 60 lety, za druhé, přečti si článek Latentní infekce chlamýdiemi je pravděpodobně příčinou velmi širokého spektra onemocnění lidské populace od pna Ing. Bazaly, za třetí problém je v tom, že je to furt dokola, ať se s tím narodí nebo to chytne později, jakmile je v kolektivu, je potencinálním šiřitelem, aniž by za to ale mohl, je to problém systému, nemocné dítě a nejen dítě, by mělo být doma, v posteli, léčit se, ne chodit do školy, či jeslí nebo školky, potažmo do práce, školy... Ovšem, jak to udělat u chronika, že? Vyléčit ho? Nechat ho doma, v izolaci? Nebo ho nechat v kolektivu, aby z toho měli taky něco ti ostatní? Nemluvě o finanční stránce, první dny ošetřovačky či nemocenské zadara atd....

 

Ale to nic, já vo voze, ty vo koze, život jder dál.

březen 2013 ukončení CAPu 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k