testování LB

http://zdravi.doktorka.cz/proc-maji-testy-na-boreliozu-malou-vypovidajic...

...zajímavé.......Od roku 1999, jak potvrzuje vědkyně, je každý test pozitivní, ani jediný negativní. Dochází k závěru, že „ten problém už není endemický, ale už nabral rozsah epidemický“ (Whitaker 2003:11)....

...zajímavé.....Tak se může stát, že pacient s nejsilnější infekcí má v testu nízký titr protilátek....

...důležité:  ..Podle názoru jednoho lékaře je nejlepší zeptat se pacienta: „Jak se cítíte?“

....Protilátky IgM se vyvíjejí až ve třetím týdnu po kousnutí klíštětem, dosáhnou maximálních hodnot ve čtvrtém až šes­tém týdnu a zase zmizejí po osmém týdnu.  ?!?!?!?!

tak jakto, že já mám IgM poz. už roky .......pokud platí, že i tyto protilátky zůstávají roky v těle,tak jako IgG, tak to zapoměli ve článku napsat a pokud to neplatí, tak já jsem doposud nevyléčený. A mudrům to stále dokola melu......a oni ? serou na to co říkám ! serou na to roky !

 

http://zviratka.doktorka.cz/k

http://zviratka.doktorka.cz/komari-a-muchnicky-trapi-i-domaci-mazlicky

u obou onemocnění dochází pomocí pouhého bodnutí komára. Vyskytuje se běžně nejen v teplých exotických zemích, ale i v jižních státech Evropy, jako jsou například Chorvatsko, Itálie, jižní Francie, Španělsko či Řecko. V posledních letech jsme se s těmito dříve exotickými onemocněními začali setkávat i u nás.

...článek pro mazlíčky......a co člověk ?

od r.2000

Knížku mám, je zajímavá, ale

Knížku mám, je zajímavá, ale co z toho, když infektologové  dají max. 2 týdny kapaček krystalického penicilinu po desítkách let útrap, bolestí a problémů a nazdar bazar!?

Doporučuje tinkturu ze štětky soukenické, myslím, že může na spirochety působit. Borelioza je označována za novodobý syfilis a je věcí zdravotnictví, jak nechá lidi trpět na tuto starodávnou nemocí. Takže doktoři nám asi nepomůžou, nebo jen zčásti, výsledky jsou pak tragické.

Knížku jsem nafotila, má asi 20MB, jenže ji neumím nikam vložit. Pokud by někdo pomohl....tak asi na mail raději.....

Snad se podařilo, knížka je

Snad se podařilo, knížka je tady:

http://www.hellspy.cz/prirodni-lecba-boreliozy-rar/13380383

je ve Win rar

Ireno to je zadarmo nebo

Ireno to je zadarmo nebo musím něco platit? Píše mi zaslat placenou sms. Nevím, zda dělám něco zle?

Takže tady by to mělo být

Takže tady by to mělo být zdarma!!!

http://uloz.to/xeN7QA2b/prirodni-lecba-boreliozy-rar

Tady by se to možná dalo,

Tady by se to možná dalo, píší, že zdarma můžeš uložit až 300 MB.

 

http://www.uschovna.cz/

Na WP 06/2012-04/2013 (atb, atp,antimykotika,alternativa),15 let bolesti hlavy,od 04/2012 pálivé bolesti hlavy,zad,srdce,kompletní insomnie,tuhnutí krku,od 06/2013 zbývá-slabý tinitus, občas bolest zad

"..Když se protilátky upevní

"..Když se protilátky upevní na bakteriálním antigenu, aby zne­možnily vniknutí, nejsou už identifikovatelné jako vetřelci. Nyní jsou součástí složeniny protilátka/antigen. Ale tyto komplexy se nedají dnešními analytickými rozbory zjistit. To znamená, že hodně antigenů může snížit množství protilátek: vytvořily se, ale teď jsou jako součást obranné reakce vázané na antigeny.

Tak se může stát, že pacient s nejsilnější infekcí má v testu nízký titr protilátek.
 Vlastně se titr protilátek neustále mění a v různých stadiích ne­moci může být nízký nebo úplně zmizí. Nikdo nemůže říct, jestli je infekce ještě aktivní, nebo už odezněla..."

http://zdravi.doktorka.cz/proc-maji-testy-na-boreliozu-malou-vypovidajic...

březen 2013 ukončení CAPu 

Ano, to muze byt ale proto ty

Ano, to muze byt ale proto ty dobre laboratore ( v Praze mam informaci napr. Vidia, opravte me pokud by to neodpovidalo ) testuji pri protilatkach anti chlam tez tzv.HSP neboli heat shock proteins ktere jsou zvyseny vzdy v aktivni fasi onemocneni i kdyz cloveku nemusi byt automaticky blbe ale nemoc v jeho tele tzv."pracuje"...

Já osobně bílkoviny tepelného

Já osobně bílkoviny tepelného šoku cHSP60 měl vždy negativní, v jiném případě byl vysoce positivní,  ovšem dle lékařky, imunoložky, to byla jakási "diskrepance", oblíbená to věc, když se neví, začne se mluvit v tajemné doktorštině, které sama asi nerozuměla, ale to jen tak mimochodem, u nás chroniků prostě všechno je jinak, jak říkala sousedka, jsme mimo tabulky...! 

Konec konců viz Specialista z okruhu Vanderbiltu hovoří o léčbě Chlamydia pneumoniae

V dalším případě bylo vysoké IgM i IgG, dokonce snad igA. Musel bych do zpráv, ale už mne to nebaví se v tom hrabat. Přesto jsme všichni byli "odborníky infektology" a nejen jimi označeni za blázny a jako jediná přičina potíží byla konstatována psychosomatika. Potíž je v tom, že se vymyslely jakési doporučené postupy, které možná v jistých případech i fungují, ale prostě ne vždy a na všechno, co se do nich nevejde, se prostě musí za každou cenu do nich vecpat bez ohledu na to, že příroda, a my jsme také příroda, se nedá nalajnovat podle nějakých představ nedokonalých lidí, byť se honosí 50ti honosnými tituly.  

březen 2013 ukončení CAPu 

Tak tak, v nemocnici na

Tak tak, v nemocnici na infekčním leží lidé, kteří nemají žádné zdravotní problémy, nic je nebolí, mají JEN vysoké titry na papíře! Na borelie jim přišli náhodou.  Naopak já mám milion zdravotních problémů a titry vyšší, forma borelie kloubní, imunita "prý" bez humorální či buněčné poruchy. Což si myslím, že v případě chronických i aktivních  infekcí a rakoviny snad ani nejde. Ach jo, to naše zdravotnictví.......

Mám potřebu tady trochu

Mám potřebu tady trochu zaplkat o mé borelioze,jejíž začátky sahají do r. 2000

Zatím jsem se setkal u mudrů s tím, že borelioza je "brnkačka", nic nad čím bychom se měli pozastavovat. Dáme pár dní ATB a je po borelioze; máme na léčbu tabulky. S jiným pohledem na věc jsem se nesetkal AŽ  na JEDNU vyjímku !!! Byl to Mudr, ke kterému jsem chtěl přejít od svého PL , na kterého jsem si stěžoval. (na MZ).

Tento nový Mudr mě přijal ...a už jsem byl skoro zapsán v jeho databázi PC a byla mi položena ot. Co mi je ? Já odpověděl, že mám boreliozu..........zapisování do PC ustalo a to co bylo zapsáno bylo rychle vymazáno a sděleno, že mám jít o dům dál. Kdyby mě přijal, tak by to byla  pro něj sebevražda- to si budu pamatovat do konce života.

Proč ??? když je tato nemoc brnkačka...dáme pár dní ATB a je po borelioze. To byl jedinný doktor, který bral boreliozu jinak a nepřijetím mi dal najevo, že borelioza je problém.

A to "slavné"přeléčování ?" pár dní ATB a je po borelioze ?" kde to vzali ? kdo jim to nakukal ? možná to u někoho funguje, ale nefunguje u všech !! a u těch co nefunguje by měla léčba probíhat jinak. A  jak je to s těmi IgG a IgM ? Mě tvrdí od začátku, že zůstávají dlouho (několik roků)...., že by i deset roků ? Když mi to v Prostějově několik roků oznamují, tak se tedy pletli, když na mé IgG,M nereagovali a nereagovali ani na mé NÁŘKY....jednoduše mě kopli do zadnice a vyrazili se mnou dveře. A já naříkal dál a hledal pomoc...až ji našel na neurologii v OL, kde mi udělali LP a pod ELM objevili spirochety. Takže IgG,M nelhaly a oznamovaly, že se léčba "pár dní ATB" nezdařila.....a v OL jsem tedy dostal další "pár dní"....a později ještě v PV "pár dní".atd.... a takovou léčbu"pár dní" už znám nazpamět a nikdy mi nepomohla.

Potom jsem přešel na léčbu 4 roky ATB v kuse(cap)- bez přerušování, včetně doplnků, aj.(tzv. samoléčba).......a dostávám se s vyprávěním do dnešních dnů, po 13-ti letech od začátku a já si myslel, že jsem už konečně zvítězil nad brnkačkou ,na kterou mají mudři tabulky a dle tabulek i léčí. ATB jsem tedy vysadil a čekal co se bude dít. Asi tak za půl až rok přišla šílená bolest ruky (psal jsem nedávno o bolesti z morku kosti) a PL tu bolest vyhodnotil dle RTG ,jako bolest z ramene a opět oznámil, že IgG,M budou v těle roky. a borelioza za bolest nemůže. Já doma skočil po zásobách ATB (mino,plaq, arte.)a bolest byla během pár dní fuč. Z toho usuzuji, že jsem doposud nad boreliozou nezvítězil......tabuky netabulky....a IgG,M toto nevítězství oznamují................jen jeden doktor , kterého jsem navštívil si je vědom co dokáže spirocheta a ti druzí to ví možná také, ale lžou nám, aby nemuseli přepisovat zavedené tabulky.

Najde se odvážný Mudr a tabulky přepíše ? Co je na tom tak složitého ? Přepsat tabulky,podle kterých léčí boreliozu ? Nejsložitější na tom je jen to, že by museli přiznat chybu a přiznat, že se pletli a díky jejich chybám dál trpí lidé a budou trpět tak dlouho dokud se nenajde Mudr a tabulky přepíše. Podle tabulky sepsané několika mudrů(SIL) léčí tisíce jiných mudrů v celé čR....špatně, ale dle tabulek...a trpící (někteří) jsou nuceni přejít na samoléčbu bez dohledu a bez rad a bez KO, ačkoliv platí zdr.poj. a musí si tedy shánět i léky.

Přiznejte už konečně, že tabulky nejsou pro všechny...děkuji

od r.2000

Dolil jsem si to dát do

Dolil jsem si to dát do Příběhů pacientů  

Příběh Dervise aneb byla nebyla tabulka a borelioza není vůbec brnkačka

 

Aby se to neztratilo, bylo by to škoda! 

březen 2013 ukončení CAPu 

Lenže to by potom museli

Lenže to by potom museli predpisovať drahé lieky, ktoré by v tom prípade musela preplácať pojisťovňa no a to by boli velké straty... takže oni budú radšej klamať, nebudú si zbytočne vyrábať problémy a štát ušetrí.

borelia, bartonela, ureaplasma, mycoplasma, chlamydia, ebv, cmv a boh vie este co.. od 2012

tie prachy by ostali v obehu,

tie prachy by ostali v obehu, kedze by ich kasirovali poistovne, farma priemysel by z toho prekvital. podla mna najvacsi problem tychto chorob je, ze za ziadnych okolnosti nie su tabulkove...- to je kamen urazu dokturkov...v chronickej forme je spravanie tychto infektov nepredvidatelne, zasahuju tak siroku skalu symptomov a problemov, ze clovek v podstate v ramci zapadnej mediciny moze navstivit xy oddeleni, ale komplexne ho snad nevysetri nikto...v komplexnosti, nepredvidatelnosti a bez pravidiel - takto to funguje, co pomoze jednemu vobec nemusi pomoct druhemu, kombinuju sa do protokolov byliny a kadejake dalsie preparaty, stravovanie, zmena zivotneho stylu, obmeny protokolov, kombinacii antibiotik a hlavne ide o dlhodobe uzivanie antibiotik - nikdy nikto nezostavi tabulku na sklbenie vsetkych tychto aspektov - je to moc komplexne a moc individualne...a je to zdlhavy proces liecby na roky....

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Každé jedno ochorenie (jeho

Každé jedno ochorenie (jeho vývoj v čase) má potenciál stať sa nepredvídateľným. A žiadne ochorenie nie je "tabuľkové".

Sú ochorenia, ktorých vyvoj v čase je lepšie popísaný a zriedka vybočuje z predpokladaného sledu udalostí,ale stáva sa to.

Živý organizmus je oveľa komplikovaný(nie len ľudský)...Priebieha v ňom "milión" procesov a skladá sa z rôznych systémov, ktoré sa navzájom ovplyvňujú a to zase ovplyvňuje vývoj choroby. Medicína nie je autoservis, alebo elektroopravovňa.

Ani najlepšiemu automachanikovi sa niekedy nepodarí odhaliť techn. problém, kvôli ktorému auto (či iný stroj) nefunguje tak, ako má.A ak sa to nakoniec podarí, môže to istý čas trvať (aj napriek tomu, že sa na koniec jednalo  o úplnú banalitu)

A to je auto, či iná technika oproti živému organizmu človeka "primitívna" hračka.

Medicína, diagnostika a liečenie je o veeeeľa komplikovanejšia a komplexnejšia, ako sa nám laikom môže zdať.

 

zial nie len nam laikom, inak

zial nie len nam laikom, inak by to brali komplexnejsie aj doktori...o tom som celym prispevkom pisal...dat tabletku co to opravi vacsinou nestaci...

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Léky nejsou vůbec drahé

Léky nejsou vůbec drahé oproti tomu, jaká  drahá vyšetření se zbytečně pacientům dělají a nejsou k ničemu! Neléčení spíše vede k invaliditě. Jenže kdyby se doktoři nebáli celosvětové epidemie chlamydií, borelií a pod. svinstva, mnoho speciálních oborů zdravotnictví by zaniklo! Další věcí je, že infekce celkově nezvládají a léčit neumí  či nechtějí. Co by doktoři dělali, když jsou tak potřební /podle nich/ a nejsou ani řádně zaplaceni /podle nich/ ? Vše je uměle udržované. Proto z pacientů dělají blbce a drží je v nevědomosti, přesvědčují nás, že jsme psycho :-) Já myslím, že bakterie , viry, plísně i paraziti jsou chytřejší, jako všichni doktoři

léky drahé nedrahé.....v tom

léky drahé nedrahé.....v tom to není a ani v tabulkách...je to o ATB a o přístupu k jejich předepisování. Většina nemocných by si je klidně zaplatila , ale potřebují na koupení  recept na hradí pacient a ten bez ohledu na cenu léků, stejně nikdo nedá. Já prosil mnoho mudrů skoro v kleče a cítil jako prase ,že ATB potřebuji- to bylo na začátku, kdy mi dávali AD, později s lejstrem kde bylo IgG,M pozitivní jsem je také potřeboval a už mi je na Rp-hradí pacient mohli klidně dát...a nedali !! Kde bych byl ,nebýt náhod a já ATB nakonec sehnal i bez Rp. ? Nedávno byl v TV-24( asi před týdnem) Primula a ten o podávání ATB řečnil...a já si uvědomil, že tady je zakopaný pes. Nová ATB nikdo nehledá- je to drahé a ta stávající se musí nechat jen na vyjímečné případy, protože by později nezabraly. No a jsme v jádru pudla- už nám ATB jen tak nezabírají a musí se používat Capy a jak se píše už ani ty Capy nejsou všemocné a jak se píše je nutná kombinace s bylinkami.

No a když to vím já a na vlastní kůži to zažívám, tak by to měli vědět i mudři, hlavně SILáci, že léčba boreliozy se musí změnit a hlavu zaraženou v písku by měli vytáhnout a jít s pravdou ven. Nemůžou donekonečna dělat z boreliozy brnkačku a ATB schovávat na Zlé časy, protože borelioza už jsou Zlé časy.

Proč nejsou tak důslední u dobytka a drůbeže ? Těm dávají ATB už od narození a tak dlouho je dávají dokud je člověk nemá na talíři .

od r.2000

 Jasně, že dávají zvířatům

 Jasně, že dávají zvířatům ATB, AP, pak je jíme v potravinách a na ty naše infekce/parazity už nemusí zabírat. ATB na recept hradí pacient by neměl doktor vůbec vydat. Je to žalovatelné. Bud ATB pacient potřebuje a měl by je dostat na pojištovnu z titulu pojištění.....nebo je nepotřebuje a neměl by je dostat ani na recept hradí pacient. Toho se někteří  doktoři bojí. Aby se doktoři nedostávali do problémů, raději se usnesou, že léčba boreliozy ,chlamydií a jiných potvor JE brnkačka. Tak to budou prezentovat nemocným pacientům a dělat z nás blbce. Ted jsem ležela na kapačkách G-Penicilinu, třetí týden jsem po a úleva téměř žádná! Jen imunitra v análu, candida mi leze z uší i očí.......

Myslím, že ATB ve výši řádů tisíců jsou jen drobné oproti vyšetřením, která mi dělají. To je v desetitisících a statisících Kč ! Nehledě k tomu, že už jsem do svého zdraví  pár set tisíc Kč také investovala a je mi jedno, jestli mi to někdo věří, nebo ne. To je fakt.

Jenže když se jde na ministerstvo a mělo by se stávkovat pro dobrou věc, přijde 20 lidí a také jsem byla a jsem na umřití ! Tady se chodí doktoři bavit!

Máš naprostou pravdu, má

Máš naprostou pravdu, má borelioza a všecny "pěkné" koinfekce k tomu, jsou zase psychosomatické. Už celé tři roky. Dokonce jsem jim to všem začala věřit a léčit se "na hlavu". Samo bez úspěchu a pak jsem zavítala tady a konečně někdo udělal testy, které bylo potřeba. A to jsem byla 2x v nemocnici dokonce "po známosti". Jednou na neurologii a jednou na infekčním. Na neuru závěr psychosomatika a infekčním - někdy prodělaná chlam. pneu a mám se hýbat, najít si denní režim a žít normálně. No jo, jenže jak???? To už nám nikdo neporadí :-( A tabulky? Prostě nezapadáme a tak se tím nechtějí zabývat :-(

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k