UPDATE+vážné távicí problémy,prosím o radu

Zdravím všechny spolubojovníky,

je to už zhruba 3 roky, kdy jsem ukončila WP dlouhý rok a půl. Na jeho konci zcela zmizela nelidská únava, bolesti a trnutí svalů, opakované záněty všeho, mozková mlha, takže na 200% splnil mé očekávání a zachránil mi život. Snad toto někomu v pomůže v nelehkém rozhodování, zda do toho jít, či ne. Již ale v průběhu protokolu začaly plíživě přibývat trávicí problémy, které jsem ale připisovala množství atb a špatnému stavu mikroflory a to i přes palby probiotik. Trávicí problémy se ale po dobrání vyhrocovaly a došlo to tak daleko, že po každém jídle se břicho nafouklo jak balon a bylo mi dost špatně. Po řadě vyšetření mudři došli k závěru, že potrava v tlustém střevě, které je prohnuté, stagnuje a hnije. Následovalo odstranění tlustého střeva (dnes už bych to nedovolila), což vyřešilo těžké zácpy (stolice co 10 dní), ale zhoršilo nadýmání. V současné době po vyzkoušení snad všeho, je stav už k nevydržení. Toleruji jen 10 jídel (rýže, dušená mrkev a spol), takže hubnu, výživa těla na bodu mrazu a hlavně to ukrutné nadýmání pokračuje. Mudři dále diagnostikovali histaminovou intoleranci a doporučili hist.dietu a tedy jen jídla s minimem histaminu. Zlepšení minimální. Situace zašla tak daleko, že už nejsem schopná pracovat a jsem tam kde jsem byla, ale jen s jiným problémem. Stále je průběžně zvýšený Kalprotektin, ale jinak jsou výsledky dobré... V beznaději jsem teď 10.den na antiparazitárním protokolu (Albendazol+Prazigquantil), ale zatím jen výrazné zhoršení....budu strašně vděčná za vaši jakoukoli radu, či jiný úhel pohledu....doporučení mudrů je invalidní důchod,vývod a umělá výživá...super řešení ve 33letech s malým dítětem

Moc děkuji Aneta

Proboha, už jen kvůli tomuto

Proboha, už jen kvůli tomuto bych se těch antibiotik bála. Jsem tu nováček, takže asi moc rad nedám, nějaké bylinky na sklindění od někoho, kdo tomu rozumí? Když už nezabírají ani probiotika. Nějaká čínská medicína nebo odkyselit organismus? pokud se to po těch antiparazitarnich lecich zhorsuje, tak proc je nevysadit radeji? po takovych davkach uz v tom streve nemuze byt nic zdraveho..to chce tam nahnat tu imunitu, ale asi to bude trvat tak dlouho, jak dlouho dostavaly ty streva zatez :( ja bych jeste vyckala a nevzdavala to..ten vyvod je uz nevratny ne? ale moje teta ho mela ve 40ti a take z antibiotik, lecila se rok s nejakou infekci, ktera uz v ni ani nebyla, ale presto stale polykala prasky, i na bolest, atd :( kdyz pak byla u nejakeho lecitele, tak rekl, ze ta nemoc by trvala stejne dlouho jak s leky tak i bez nich, tady uz clovek nevi, cemu pak verit.. hodne stesticka ve spravnem rozhodnuti

Myslím, že atb příčinou

Myslím, že atb příčinou nejsou,protože trávení bylo problematické už před WP. Nebýt WP a palbě atb, tak už tady nejsem, protože bolesti už byly nesnesitelné.Čínskou medicínu, bylinky, odkyselení mám už za sebou a úplně bez efektu. Parazitní protokol chci dobrat a výrazné zhoršení přičítám právě vymírání parazitů...

Aneta

Pejchalova, tak dá se říct,

Pejchalova, tak dá se říct, že jsem na stejné lodi jako ty. Stojím před rozhodnutím, zda ATB anebo bez nich. Zatím u mne vyhrává rozhodnutí, že teda pojedu bez nich. Nevím, v kterém stadiu mám chlamydie, ale bolesti na hrudi mám tak ukrutne, že uvažuji sehnat si morfium. Navíc, místo, abych měla klid na duši, budu se muset tahat po soudech. Je toho na mně moc. ATB jsou pro mně, zdá se, vyloučena volba, protože jsem musela CAP vzdát po čtyřech měsících pro zažívací potíže. Teď, nevím, jak dál, a jestli umřu spíš na chlamydie anebo na ATB. Už mi to začíná být celkem jedno, ale pojedu bez ATB. Mám domluvenou léčbu v Japonsku, ale problém je, že mně kvůli silnému kašli nevezmou do letadla, tak se budu snažit zajistit si alternativní dopravu jako třeba loď nebo vlak. Je to dost v háji. Musím odsud. Manžel zná doktora, který by mi tam mohl pomoct a budu to mít navíc na pojišťovnu. Vlakem by se mi tedy nechtělo, je to dlouhá cesta. Zkusím do sebe vrazit že dva Kodeiny a sednu na letadlo.

"Scio me nihil scire" Sókratés

To jste odvážná, já nemít

To jste odvážná, já nemít děti, tak jsem již přemýšlela, že bycho odjela někam do Tibetu mezi buddhisty, ti podle mě také umí vyléčit spoustu nemocí a neduhy, jelikož se potýkám s různými problémy jíž od dvaceti let. Něco opravdu připisuji stresu, rodiče se rozvedli, otec zemřel, před manželem jsem měla partnera, který mě bil. Ale jak toto řekne člověk lékaři, tak mu hned dá vizitku, že je blázen a bolesti má jen od toho. Proto nechávám ještě otevřenou cestu a dveře tomu, že by se eventuelně našlo i něco jiného, jako zdroj bolesti. Také se atb vyhýbám, vždy mi po nich bylo zle, měla jsem jednou doxybene na tři týdny po operaci břicha a jediné, na co jsem se těšila bylo, až to doberu. Takže v tomto jsem asi hodně špatný pacient. Ty tři týdny bych ještě nějak zvládla, ale třeba rok, dva, nedovedu si to představit. Možná až bych vážně padala na hubu. Vím, že těm, kteří mají své protokoly, budu připadat jako magor, ale snažím se volit alternativy, dokud to jen jde, aby se to tělo dokázalo porvat nějak samo. Jenže při všech těch agresivních virech, zmutovaných, uměle vytvořených to jde někdy hodně těžce :( to tak žít někde v přírodě, se svými vlastními prostředky, mimo civilizaci. Snad tam by tělo mělo možnost na nápravu. Ale tady pod vším tím tlakem to jde...jen hrozně pomaličku a za cenu bolesti. S pozdravem a přáním lepších dní pro Vás brainstorm

Díky tobě, Pejchalova.

Díky tobě, Pejchalova. Odvážná nejsem, v Japonsku jsem žila, jen se tam potřebuji vrátit. Kdyby nebylo kašle, který mi brání už tři roky v letu, tak už jsem dávno tam. Už se těším, protože tam pro mně bude jen jediný stres, a to při častých zemetresenich, ale i 7 stupňů Richterovy škály je zanedbatelné oproti politickému a kulturnímu zemětřesení v ČR. Na otřesy půdy si musím prostě jenom zvyknout. V úřadě kde pracuji, jsem ale jediná, kdo neskočí pod stůl, když se všechno kolem třese. Tak se učím se toho nebát, i když vím, že jednám proti předpisům. Ale spolupracovníci netuší, že je to moje autoterapie.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Z toho mobilu se sem fakt

Z toho mobilu se sem fakt špatně píše. Nový web bude proto také Android friendly. Ani jsem to tu nedopsala a odskocilo mi to pryč. Chci říct, že jestli budeme v Japonsku úspěšní s moji léčbou, řeknu vám tady anebo na tom jiném webu, jak mně léčili. Jenom se chci ještě tady poptat. Codein nesnáším a navíc mi ani na kašel nezabírá. Neznáte někdo nějaké účinné antitusika? Jde mi o to, abych je měla na těch 15 hodin letu. Tak díky.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Tak pokud bylo problematické

Tak pokud bylo problematické už dříve, tak je možné, že by se to stalo i tak, i bez toho WP, jen k tomu ty atb moc nepřidaly a uspíšily to. Je pravda, že když jsem užívala bylinky na problém, tak se mi to také nejdřív hodně zhoršilo a pak se to začalo postupně lepšit. Takže to bude možná stejný efekt jak s tím parazitním protokolem. Kéž by ty potvůrky ze dne na den vyšly z těla ven a byl klid, moc vám to přeji. Ale pochybuji, že tady na těchto stránkách je kdokoliv, kdo by vám s něčím tak závažným mohl pomoci lépe, jak lékaři. I když to smíření se s takovou budoucností vyžaduje opravdu pevné nervy. 

Co se týká těch ATB, tak mám

Co se týká těch ATB, tak mám před nimi docela velký respekt a bojím se jich jako čert kříže. Nejsem lékař, ale domnívám se, pouze laicky že ATB nejsou určena k dlouhodobé léčbě. Možná taky je to tak, že jsou lidé, kteří je snesou a nemusejí mít následky z vedlejších účinků, ale to možná, pokud to jsou lidé mladšího věku. Já jsem kus co, jak říkám, není starý, ale už něco pamatuje ... Ha haaa ... A navíc beru léky, které mění QT interval. Jsou to léky psychiatrické, léčím svůj workoholismus a měla bych je brát, jinak začnu pracovat, až padnu.. Já mám tu smůlu, že má práce je mým hobby. Můj psychiatr mi řekl, že je nemám ani na ATB protokoluvysazovat. A navíc ty moje zažívací potíže. Takže si myslím, že pro mně osobně ATB asi ne. Pro někoho jiného možná jo.Taky jsem slyšela názory, že ATB ani dlouhodobě těžkým chronikum nepomohou. Pokud je to tak, tak nemám co řešit. Budu se modlit, ať mohu ještě pár let dělat moji práci, která mně baví.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Také jsem to četla, že to již

Také jsem to četla, že to již na chroniku nezabírá. Ona už ta naše konzumní společnost chce řešit skoro vše prášky, bolí vás hlava, dejte prášek, nemůžete spát, dejte prášek, brečíte, dejte prášek a pak ten prášek akorát vynutí, aby mozek vykonával něco vlastně na silu. Takže jsou věci, kdy jsou rozhodně prášky na místě, ale myslím si, že by se to s nima nemělo moc přehánět, aby pak, když se stane něco, nedej bože horšího, tak vůbec nějaké zabraly. Vždy je lepší si nechat pro to tělo nějaké rezervy :) a raději se upnout na tu práci, jak vy říkáte, než na nějakou nemoc :)

Ano, to právě dělám. Práce je

Ano, to právě dělám. Práce je to jediné, co mně drží nad vodou. Díky bohu že ji mám a navíc tak fantastickou.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Pejchalova, v tom mám s tebou

Pejchalova, v tom mám s tebou naprosto stejný nazor. U ATB ta rezerva platí možná víc než u jiných léků. Taky by se pak mohlo stát, že pak třeba dostaneme zápal plic a ATB nám už víc nezaberou. Navíc si jako lidstvo doslova kopeme hrob, protože ty mrchy bakterie jsou naprosto inteligentní, teda já je až obdivuji. Ony si vytváří tu resistenci velmi snadno a někde jsem tady před časem uveřejnila článeček, že snad v r. 2050 budeme umírat hromadně na dnes běžně léčitelné infekce, protože medicína zatím nevyvíjí ATB nové generace a ATB, co dnes používáme, už nebudou použitelná, jelikož ty potvurky breberky budou naprosto rezistentní. Je to noční můra mnoha infektologu na celém světě.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Ja take cetla o vsech moznych

Ja take cetla o vsech moznych epidemiich a katastrofach, ktere se na nas jako na lidstvo blizi pomalu ale jiste...v praci na to mam cas, jelikoz delam na PC, tak muzu brouzdat po internetu. A ty rezistence jsou taky vec sama o sobe, ja co vim, tak jsem jako mladsi dokonce antibiotika snad ani nedojidala, takze se bojim, ze u mne by uz nektere nemely vubec zadny ucinek. Chudak planeta, chudak priroda, no a my lide to musime nejak vytrpet vsechno, kdyz jsme to tady tak zhuntovali svym zpusobem. Ale co ty dalsi generace, nase deti. Hruza pomyslet :( bakterie jsou silene inteligentni, ja uz bych i dokonce rekla, ze snad vi, jake zpusobuji bolesti a dela jim to dobre, i kdyz je to mozna uz trochu utrzene za vlasy, nedivila bych se. Prijde mi to jako nejaka hromadna zbran na lidi, kterou nekde vymysleli a pustili do eteru, at nas to tady zabije :( cetla jsem, ze i lymskou boreliozu nejak umele vytvorili na vojaky z Ruska, aby je paralizovali. Casem si bakterie vytvori svoji vlastni imunitu, se kterou se ta nase uz nepopere. 

Jo, bakterie. Mikrobiologie

Jo, bakterie. Mikrobiologie musí být velmi zajímavá věda. Bakterie jsou vesmír sám o sobě. Je to úžasné, jak jsou inteligentní. Když jsem tu strelila do éteru, že mají i drobný mozek, myslela jsem to naprosto vážně ... Kdo ví, proč by nemohly mít mikroskopicky mozek? Kdo ví. Vždyť my o nich téměř nic nevime.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Ja verim, ze mozek maji. A

Ja verim, ze mozek maji. A diky tomu hned poznaji, kdo je na tom treba psychicky hur nebo ma slabou imunitu a u nej se zabydli. Kdezto ten, kdo je vnitrne ,,silny,, tak je v sobe vyhubi nebo jim nedovoli proniknout dal a skodit. Takze treba ten strach je pro ne takovy kamarad, co si je tam zivi, stejne jako treba rakovinu. Mozna i hnev, uzkost, netusim. Kazdopadne by se mely lecit vzdy priciny a ne priznaky, at uz jsou ty priciny dusevniho nebo fyzickeho charakteru. Jeden kamarad mi vzdy rikal, ze v momente, kdy clovek jiz odmita leky u lekare, tak se teprve zacina lecit. A ten clovek s timto nazorem nebyl nikdy nemocny, neboji se nemoci, jde i s chripkou makat na stavby, asi z jineho testa. Mne vzdy ofouklo a byla jsem nemocna. Byla jsem takova ta ofukovana, ten posledni poskrabek, mam jiz dva o deset let starsi sourozence. Pamatuji si, ze uz jako mala jsem se bala nemoci a mela takove zvlasni stavy uzkosti, treba kdyz jsem nemohla byt s mámou, apod. Takze vim, ze je opravdu hodne veci i v hlave, neco to tam spusti a uz to jede. A tak to muze byt i s nemocema. Popravde, ty bolesti mi zacaly, kdyz jsem se hodne pohadala s manzelem a chtel me pak opustit. Asi mesic na to zacalo tohle vsechno. Ja se z toho docela i zhroutila, i kdyz me pak vzdy drzi deti, jenze staci jeden vetsi otres, trauma, sok a nemoc nebo to co tam spalo, je na svete. 

Pejchalova, jasně, rozumím,

Pejchalova, jasně, rozumím, pravdu dis. Já si přesně vzpomínám na dobu kdy se mi chlamky rozjeli. Byl to stres stress a stress, hodně stresu v tom období, hlavně když začali hádky s mámou, která se nemohla smířit s tím, že se chci vrátit na jiný kontinent. Ano, stress u mně byl 100% spouštěčem. Tapala jsem a nevěděla, co mám dělat, prostě jsem najednou nevěděla, jestli kvůli mému životu ztratit mamu, která je mi drahá, protože mi pořád vyhrozovala, že jestli se vrátím do Japonska, takže mně odepise. Na druhé straně jsem trpěla a byla nešťastná, protože jsem si uvědomovala tu absurdnost, že na ni beru takové ohledy a že není správné, abych kvůli ní obetovala svůj život, svoji kariéru i rodinný život. Než jsem si uvědomila že nemohu žít v tom dilematu, bylo pozdě, chlamky byly rozjeté jak sáně.U mne je to jasný případ. Konečně jsem to vše pochopila ale pozdě. Ano, nemoci se člověk nemá bát, a já už taky na ní budu kašlat. Sestra mi říká abych chlamky přijala a místo nadávání na ně abych je nazyvala kámošky. Takže když se o nich bavím se sestrou, tak před ní je vždycky nazývám kámošky a je to docela fajn. Moznar se tam někde uklidní a nebudou se tolik množit, když na ně budu hodná. Možná to tak zafunguje.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Omlouvám se za gramatické

Omlouvám se za gramatické chyby. Jsem na mobilu a opravovat je tady z toho meho stareho krapu velmi těžké. Takže teď neopravuji. Sorry

"Scio me nihil scire" Sókratés

Je to tak, ja take cetla

Je to tak, ja take cetla knihu, kde se dokonce psalo, ze ma clovek za nemoci dekovat. Protoze mu to ma neco ukazat, nekam ho to posunout, posilit, atd...ono vse, co vypada najdriv slozite, tak kdyz se clovek za tim pak ohledne, zjisti, ze v tom zas takova slozitost nebyla, jen naznak, znameni, at clovek udela krok. Je pravda, ze ja take chtela manzela opustit nekolikrat, jenze deti, spolecne bydleni, pote strach, co by bylo v budoucnu, jak by to clovek sam zvladl, chlap kdyz chce, sebere kufry a jde, zenska to ma v tomto slozitejsi, proto vim, ze psychika ma nejvetsi podil, zijeme v pernamentnim stresu, ale i ten nekdy preroste pres hlavu, tim, ze clovek stale neco odklada, omlouva, a pak bum...jak bylo nekde psano, chlamydie jsou casovana bomba a to je presne ruku v ruce s tou psychikou, asi jak bouchnou nervy, tak se rozjede i nemoc. A jak se s tim clovek nejak vnitrne smiri, tak je to takovy prvni krucek k uspechu. U nas v cesku se lide stale divaji trochu skepticky i na to, mit sveho psychiatra a psychologa, v jinych statech jej nemit, tak je naopak clovek za blazna, ze ho nenavstevuje. Jsme tady porad tak nejak poznamenani tim komunismem. Jdeme s dobou, ale pomalu. Co uz jinde znaji, tady se teprve objevuje. Nerikam, cesko je fajn, ale to nase vedeni, hlavy statu, zakony, atd, to take cloveku neprida. Ono si i priznat, ze uz je toho na cloveka hodne, ze to nezvlada, ze mozna potrebuje pomoc, je taky dalsi cesta k nejakemu sebeleceni. Ne porad delat, ze je to fajn a vyhovet tem druhym a na sebe moc nemyslet. Takze chapu, ze s maminkou to byl pro vas natlak a jsem presvedcena, ze to bylo tim spoustecem. 

Chyby mi nevadi :) ano,

Chyby mi nevadi :) ano, hyckat si tu nemoc, ona se toho lekne a usne..protoze nebude takove chovani ocekavat..vzdy je vse ve zmene mysleni..vim, ze by me za to ti, kteri jsou na tom hodne zle, meli sto chuti nakopat nekam, ale ja byla i svedkem, jak se jedna znama dostala z rakoviny a diky cemu? byla pozitivni, mluvila o te rakovine, brala ji za svoji kamosku a rekla, ze mit rakovinu je sranda a nechape, proc se toho lide boji..no a do pul roku? rakovina byla ta tam, prso ji zustalo a je z ni ted jeste spokojenejsi clovek nez predtim..chce to pevnou vuli a viru, nebat se a nevzdat se, doktory nechat, at si tam pisou ty svoje poznatky z hlediska vedeckeho, ono ruku na srdce, at clovek brble jak chce, kolikrat toho lekare stejne vyhleda a jak rad, a kdyz mu pomuze ten lekar, tak je to nejuzasnejsi lekar na svete v ten moment, v opacnem pripade to bude hajzl, potvora, blbec, atd...jak mame ve zvyku titulovat ty, kteri nam ,,nepomohli,, :) to jest take povaha ceska.. 

Pejchalova WOW ... Máš přesně

Pejchalova WOW ... Máš přesně myšlení jako moje sestra. Ono na tom, co píšeš je hodně pravdy. Já teď se svyma kamoskama dělám takový kompromis. Dobře vím že beze mne nemohou žít, tak proč by mne zabijely? Dám jim teď svatý pokoj od ATB, aby se moc nestresovaly a nemusely mutovat. Po každém stressu z ATB se pak totiž množí rychleji , a to ze strachu o přežití, pud sebezáchovy.. A pak uvidím, co dál, třeba mne zas něco napadne.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Právě, bez Tebe by umřely

Právě, bez Tebe by umřely taky, v tom je ta jejich inteligence. Přesto si myslím, že člověk se může stát svým vlastním pánem i nad touhle situací a at to zní sebešíleněj, dokázal by pak korigovat i ty chlamydie. Něco na způsob, ted dejte pokoj a dají ho, ted se proberte a vzbudí se, a pak už s nimi v podstatě nebojuje, ale hraje s nima takovou hru, což může být nakonec i zábava, když zjistí, čeho všeho je člověk schopen. Ale to už jsou takové ty abnormality lidského vnímání a chápání, které ne každý pochopí a budou mu připadat šílené až nereálné. No a co nakonec udělá každý záškodník, když se mu dá najevo, že se ho nebojíme? vzdá se..zmizí a dá pokoj. To je podle mě celá filozofie. Nedovolit, aby zastrašily ony tebe, ale ukázat jim, že ty jsi jejich pánem. V tom přátelském formátu. A když jsou tak inteligentní, tak to rychle pochopí. A vzdají se. :) to je taky jeden z možných pohledů na tuto věc. Proto si zaslouží tato inteligentní bakterie komunikaci a proto jsou na ni možná všechna ATB kolikrát krátká. Tudíž největším nepřítelem je opravdu jen STRACH. Možná si ty potvůrečky samy říkají, proč se nás pořád tak bojíte, my nechceme škodit, jen chceme být pochopeny. Tak jak cokoliv na tomto světě. Pochopíš podstatu a je po problému. Tak a ted mě bude mít každý regulerně za blázna :D ale proč se nekonejšit i těmito možnostmi. 

Pejchalova, já vás tedy za

Pejchalova, já vás tedy za blázna rozhodně nepovazuji. Smekám před vámi. Hm, každý má přece právo na svůj názor. Tak pokud by vás eventuelně někdo za blázna považoval, tak je to jeho (její) problém.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Brainstorm, 2 veci k tvojmu

Brainstorm,

2 veci k tvojmu príspevku: 

- jednak v CAP protokole sa berie vždy kombinácia ATB - práve preto, aby sa tá rezistencia netvorila, a tiež sa ATB v priebehu času menia a striedajú - z toho istého dovodu 

- vravíš, že ATB u chronikov nezaberajú - to som aj ja počula - priamo od farmaceutov - ako jeden z dovodov, prečo ich lekári na tieto choroby nepredpisujú. ALE! aj tu na tomto fóre sú ľudia, ktorí sa vyliečili (možno nie ad integrum), ale aspoň do tej miery, že ich kvalita života sa podstatne zlepšila tak, že sú schopní normálne žiť - to po prvé. A po druhé, kedže nie je známa žiadna iná účinnejšia liečba na tieto patogény, tak aj keď ATB nie sú možno samospasiteľné, sú to v tejto chvíli predsa len najúčinnejšie prostriedky proti baktériám. To je nepopierateľný fakt. Evidence-based-medicine.

A po tretie - zdá sa mi trochu nehumánne povedať chronikovi - vy ste beznádejný prípad, na čo do vás investovať čas a peniaze, keď aj tak nikdy nebudete zdravý. 

Takže, je na každom, aby si veci naštudoval a potom zvážil čo a jak.

V každom prípade však platí, že je dobré: 1. vylúčiť aj všetky ďalšie potenciálne príčiny zlého stavu (čo sa v reále nášho zdravotníctva aj deje), 2. docieliť testy. 3. uvedomiť si, že čas hraje proti nám - čím dlhšia chronicita, tým ťažšia a dlhšia liečba (a menej úspešná). To je bohužiaľ fakt. 

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Lukrecia, já tady nepopírám

Lukrecia, já tady nepopírám důležitost ATB. Je fajn, že existují a těší mně, že se tady někteří pacienti vylecili. Já jenom říkám, že asi nejsou pro každého vhodná. To máš třeba tak jako např. s Čínskou tradiční medicínou. Někomu zabere, jinému ne. Je to věc názoru a volby. Naštěstí si každý můžeme léčbu svobodně zvolit. A já chci vždy zvolit pro sebe to menší zlo. Pár měsíců na kombinovaném ATB protokolu mi naprosto stačilo, neumím si představit být na tom rok a dyl, a nedej bože doživotně. Jeden chlápek na Cpnhelp napsal, že se chystá být na ATB doživotně. Tak z toho mně fakticky zamrazilo. Pokud tobě ATB zaberou a vylecis se, tak ti to moc přeji. A pak nám dej třeba vědět, bude to fajn. Ale pravdu prosím, žádné pohádky.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Brainstorm, jasné, že keď ich

Brainstorm,

jasné, že keď ich zle znášaš - keď to s ATB nejde, tak to nejde...to je blbé... Doživotne brať ATB? Podľa protokolu je to tak, že ich už potom človek neberie kontinuálne, ale len tak sporadicky - pár krát za rok sa preliečuje, aby predišiel relapsu. Také ATB pulsy. A to mi príde akceptovateľné, a myslím, že aj jediné možné. 

Prečo to lekári neliečia kombináciou ATB? Moja skúsenosť? Lebo o tom nikdy nepočuli. Ja som svojej lekárke internistke po tom, čo mi predpísala Klacid na 14 dní (po ktorom sa mi stav zhoršil) poslala na mail nejaké prezentácie Weldona/Strattona (živ. cykly CPN, kombinácie ATB pri liečbe). Pri ďalšej návšteve sme kombinovanú liečbu ATB diskutovali a tá lekárka sa ma trochu neveriacky a trochu previnilo a trochu s úžasom spýtala, či teda "to znamená, že všetkých liečia blbo" (jedným druhom ATB). To bolo jej maximálne "prozření" Smile Následne mi povedala, že ona ma liečiť nebude, lebo tomu nerozumie, a nech si nájdem niekoho, kto tomu rozumie. Uzavretý prípad. Pre ňu. Smile Pre mňa bohužiaľ nie. Ale aspoň sa mi ju pred tým podarilo prinútiť urobiť mi testy na CPN a Mycoplasmy. Ale ani to nenapadlo ju, ale mňa. Následne mi telefonovala, že protilátky na aj jedno aj na druhé boli pozitívne -  a to vo všetkých protilátkach: IgA, igG aj IgM. Nasledoval Klacid, ten rozhovor a to rýchle zbavenie sa ma. Smile

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Lukrecia zlatá, že ATB moc

Lukrecia zlatá, že ATB moc nerozumí internistka se moc nedivím. Ta chudera toho má dost ve svém oboru. To by měla být práce infektolog u, ale ti, aspoň v našem městě, od toho dávají tak krásně ruce pryč. Ano, zbavit se člověka, vždyť oni nemocní nejsou. Já už se tak těším nazpatky do mojí země, tam ti doktoři to někdy třeba taky neumí vyléčit, ale mají v sobě více te medicínské etiky a fakt se ti věnují a moc se snaží. A o tom to celé je. O tom přístupu lékaře k pacientovi. Někteří čeští MUDrcove už zapomněli, na co vlastně přísahali. To je trestuhodné. Jistěže pravděpodobně budou vždycky existovat těžce léčitelné anebo nevylecitelne choroby protože samozřejmě medicína není kouzelnice a není vsemocna. Ale mně zajímá především ta etika, ten přístup lékařů k těm, co se jim svěřili do péče. A to v ČR bohužel velmi pokulhává.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Lukrecia, kombinovat ATB při

Lukrecia, kombinovat ATB při léčbě chlamydii je určitě velmi důležité a podle mně největší chyba českého zdravotnictví (ale nejenom českého) je ta, že dle te jejich “Lege artis“ se to neléčí kombinací, ale jednodruhovkami, že jsou ve většině případů ATB ordinována naprosto neodborne a systémem “plácání do vody) a hlavně je důležité chytit tu infekci za pačesy včas, což se bohužel u nás zatím děje jen málo. Nechápu proč mně třeba konkrétně MUDr.. napsala ATB až dva a půl měsíce po vypuknutí příznaků. To si myslím, že bylo velmi pozdě a nemyslím si to jenom já. Ona by ale ta jednodruhovka na čtrnáct dní byla bývala ovšem stejně zřejmě k ničemu... Kdyby dávali kombinaci hned v začátku a včas, tak by možná stačilo být na ATB protokolu jen pár měsíců. Toto nazor laika a medicínského negramoty.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Lukrecia, jestli tě to

Lukrecia, jestli tě to zajímá, tak ti připíši další důvod proč si myslím, že pro mně ATB již vhodná nejsou. Vedle zmíněných problémů se zažíváním a z důvodu současného braní léku, který hodně mění QT interval, je to moje obava, že po skoro dvou počátečních letech, kdy mne neustále donekonečna prelecovali jednodruhovkama na čtrnáct dní či tři týdny, si moje breberky vybudovali poměrně solidní rezistenci. Takže já jsem hodně v háji. A tak budu zkoušet něco jiného a věřit, že zabere alternativa. No uvidím. Až budu chytřejší, povím víc. Hm třeba budu mít štěstí.Znám hodně lidí, kterým zabrala třeba tradiční čínská medicína poté co klasická selhala. Je to asi i hodně individuál, případ od pripadu.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Lukrecia, jestli tě to

Lukrecia, jestli tě to zajímá, tak ti připíši další důvod proč si myslím, že pro mně ATB již vhodná nejsou. Vedle zmíněných problémů se zažíváním a z důvodu současného braní léku, který hodně mění QT interval, je to moje obava, že po skoro dvou počátečních letech, kdy mne neustále donekonečna prelecovali jednodruhovkama na čtrnáct dní či tři týdny, si moje breberky vybudovali poměrně solidní rezistenci. Takže já jsem hodně v háji. A tak budu zkoušet něco jiného a věřit, že zabere alternativa. No uvidím. Až budu chytřejší, povím víc. Hm třeba budu mít štěstí.Znám hodně lidí, kterým zabrala třeba tradiční čínská medicína poté co klasická selhala. Je to asi i hodně individuál, případ od pripadu.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Omlouvám se, ale z toho

Omlouvám se, ale z toho mobilu mi tady často se pošlou ty příspěvky dvakrát.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Brainstorm,  to isté sa dialo

Brainstorm, 

to isté sa dialo aj so mnou: roky som mala čo kvartál to uro-infekciu - ako to liečili? No jedným druhom ATB na týždeň, či dva. Mám ale šťastie, že doxy, azi, entizol čo dnes beriem, znášam dobre. Tak uvidím, ako sa to bude vyvíjať... Čínska medicína - tomu verím, že by mohla pomocť. Samozrejme, ak ju bude mať v rukách odborník - lebo tam je to všetko na ňom, na konkrétnom človeku záleží, aké zmesy liečiv namieša pre každého originálneho jedinca.  Držím palce! Smile A ber dovtedy aspoň NAC. Wink

Lukrecia

Cpn, Mycoplasma 

Bolesti svalov a klbov, brain-fog, zhoršené videnie, extenzívna únava, svalová slabosť, atď. 

Díky, Lukrecia , NAC beru

Díky, Lukrecia , NAC beru samozřejmě, je výborný. 2x 1200 mg denně při váze 68 kg. Stačí to?

"Scio me nihil scire" Sókratés

Pravda je, že takové potíže s

Pravda je, že takové potíže s trávením jsem měla před 15ti lety, cokoliv jsem snědla, šlo bud hned ven, nebo jsem se nafoukla, měla bolesti, zácpy, mně tehdy pomohl Hilac forte, nebo jak se to píše a hodně vlákniny, bílé jogurty, nejedla jsem mouku ani cukrové. Ale trvalo to snad rok, plus i probiotika. Nejdůležitější je pravidelně se vyprázdnit. Třeba vypít jeden den i pěl litrů vody, před tím jíst tři dny jen ovoce, at jde z toho těla vše ven. Kdysi mi i hodně pomohl klystýr. 

Z tveho denicku: 04/2012

Z tveho denicku:

04/2012 Nafoukle bricho ATP

Sep/2012 ATP lecba/ kandida

Nov/2012 nafoukle bricho

Jan/2013 bolest zaludku - vredy

Mar/2013 mino+azi  entizol

Nov/2013 5x puls 13 mesicu

    zaludecni obtize - helico?

    

May/2014 travici problemy, psychicke problemy

         -lepek (lepsi) alergie

         - vitamin B12 nedostatek (neji maso)

         - antidepresiva???

May/2017 unava - nefunkcnosti streva??

        

 

Plyne jedno, tve problemy se strevama, zaludkem jsi mela jeste pred antibiotickou lecbou.

Zodpovez prosim toto:

- proc jsi nasazovala v 2012 anti-parazitalni lecbu (hadam, ze v reakci na problemy se strevama)?

- uz v minulosti jsi drzela ruzne omezeni v potrave z podezreni na kandidu. jak jsi se stravovala pred 2012? prosla jsi jiz predtim nejakou lecbou?

- deprese a stavy uzkosti jsi mela az po mino (doxy) nebo z pred?

- antidepresiva- beres je stale?

- zaludek: pises ze si mela zaludecni pproblemy / vredy - brala si  vminulosti nejake leky na tlumeni bolesti jako ibalgin apod? vetsi mnozstvi? nebo antacida, pripadne cokoliv podobneho?

Tvuj problem popisujes dobre je to zrejme strevni zazivani, neco podobneho resime v rodine. Ma to neuveritelny dopad na psychiku. Ale zatim zhruba bych videl toto:

- kazdodeni cviceni (zamerene na oblast strev a podporeni prirozeneho stahovani svalstva), to zahrnuje ruzne techniky dychani brichem az po svalove posilovani

- obnoveni zdrave mikroflory (nevim jak mas ted toleranci na ruzne jidlo - zrejme mizernou).. takze probioktika, probiotika a zase probiotika (bud preparaty nebo prirodni).. zeleninu + ovoce

- detox tela

- megadavky vitaminu B (hlavne B12, 6, 3 Niacin) - aspon prvnich 14 dnu

 

verim, ale ze jsi vsechny toto zkousela nebo se pletu?

watch my profile

Moc děkuji Lapcom za

Moc děkuji Lapcom za příspěvek k věci, který konečně neřeší zda je atb vhodné, či ne (když už ho neberu) a jak silné jsou zemetřesení v Japonsku.

Na tvé otázky.Ano antiparazitární protokol jsem už brala a právě na problémy se střevy. Z dnešního pohledu byl velmi slabý -dávky, které byly doporučovány tenkrtá jednou týdně, tak dnes se berou denně. Problémy s psychikou byly již před WP protokolem a jsou dodones, dle mě jdou ruku v ruce se střevy. Problémy se zažíváním byly již před atb, ale né v té míře. V té době stačil.o vymechat lepek a mléko a bylo líp. Dnes tělo velmi citlivě reaguje na gramy histaminu, který je bohužel ve všem. S probiotiky je to u mě problém...nevím proč, ale tělo na ně šíleně reaguje a výběr ovoce a zeleniny je značně omezen kvůli histamínu. Moje teorie je tato: parazité uvolňuji mimo jiné histamin a možná proto je mé tělo přehlceno histaminem a tak útočím na parazity...velké dávky B vitamínu jsem nezkoušela, jaký prosím mají důvod?

 

Aneta

nech si udelat vysetreni na

nech si udelat vysetreni na parazity jestli mas protilatky v krvi, pripadne vysetrenim strev. At do sebe necpes ATP zbytecne (ja mam nalezenou toxocaru canis ze psu)... a beru ATP v malych davkach. (strevni problemy ale nemam). nicmene analogii u tebe vidim, sestra ma strev* jsu ni problemy (ale nedari se me ji dokopat na vysetreni = problemy s psychikou, deprese => je ti v tomto podobna)...

duvody k tem Bcku: absence masa (B12 potrebujes nutne - nemas tim co skazit) B3 niacin zlepsuje obecne prokrveni tela - muze ti zlepsit zazivani, stravovani apod B6 zlepsuje metabolismus (vsechyn B jsou dobre na stravovani - produkuji jej treba laktobacily apod) pokud mas problemy se strevama mohla bys mit akutni  nedostatek zrovna Becek. Pocitej s alergickou reakci tela (vyrazka, bedary, zhorseni pokozky - to ignoruj to neni na skodu) pripadne mirne zredukuj, ale neprestavej... uvidis  uskodit ti to rozhodne nemuze. Dalsi detaily si vygoogluj snad ti to da trosku logiku. a behem tech 14 dnu se sleduj... po B3 (ber normalni ne se spozdenym ovolnovanim) budes mit ze zacatku silne reakce - zcervena ti pokozka, bude ti chvilku velky horko, chvilku silena zima (priprav se na to nejlepe pred spanim) trva to cca 20 minut (davky aspon prvni davku 250mg a postupne zvysuj az na 500mg)

Chodilas ke Klubalovi, to ti za ty roky nenasl zadneho parazita??? Testy na par z nich vetsinou dela...

Mas problemy se strevama uz od malicka nebo se objevily v case? Mas i jine problemy? jake?.. co reakce kuze na kovy apod veci nejake dalsi alregie?

 

Niacin 

Projevy nedostatku

Aby se projevil nedostatek vitamínu B3, musí být strava chudá na niacin i na tryptofan. Také nadbytek leucinu může způsobit nedostatek vitamínu inhibicí jeho syntézy v organismu.

Lehký nedostatek se projeví nespavostínechutenstvím, bolestmi břicha a dalšími nespecifickými symptomy. Jazyk je hladký a suchý, nápadně červený (vzhledu hovězího masa). Vážný nedostatek způsobí pelagru. Ta se projevuje hubnutím, poruchami zažívání, dermatitidami a demencí

watch my profile

Dobry vecer, odpovidam

Dobry vecer, odpovidam lapcomovi, protoze je to za posledni dva dny zde jediny normal! Jinak to zde je jen jakasi splet psychopatu,  alkoholiku, zavislaku a snusky drzosti neomalenosti a manipulaci a kdovi zda tyto "otazky a odpovedi" nevysily z  jedne  a tatez  osoby....jen aby potvrdila nejaky svuj interes, japonsky? neverim...nejakeho manzela v jinem state? tvrdi, ze zila v sesti statech....no me je cela tato pani (60 let?) velmi podezrela na psycho, ale dost rozrostle....ne jen takova lehci neuroza....tot ma diagnoza z dlouhe klinicke praxe....Doufejme, ze ted odfrci dost daleko a nebude uz skodit, manipulovat a odvadet lidi od leceni, ktere jim zde pritomni radi ( Klubal atd)....Kvuli nim jsem sem ani nedala zajimavy prispevek z USA konference v NY...prakticky ho sem nemohu dat verejne pokud zde jsou lide jako Brainstorm a dalsi kteri soustavne chlastaji...slivovici atd...tento lek, ktery je nyni ve vyzkumu a ktery zarucene funguje tam kde v chronicite atb nefunguji...Vas bud vyleci nebo zabije....a proto jsem tak opatrna davat na internet zbran do ruky lidem kteri jsou receno mirne "nespolehlivi"....asi tak....lapkom, kdyz tak, az se to zde vycisti, tak Vam dam veskerou dokumentaci ke kongresu v NY....prvnim celonarodnim USA!,,a to uz je neco, protoze problem Lyme byl do te doby velmi prehlizen i v USA....zatim dobrou noc Lapo

A to si jako lékařka vážně

A to si jako lékařka vážně myslite, pani Svadhi, že ATB jsou dlouhodobě o něčem jiném, než že vyléčí nebo zabijou a že ATB nejsou dostatečná zbraň v rukách laiků?. To jste mně tedy docela pobavila. Můžu se zeptat, na které planetě jste medicínu vystudovala?

"Scio me nihil scire" Sókratés

Brainstorm, prestante

Brainstorm, prestante buzerovat a provokovat! Uz Vas mam tzv" plne zuby", tech Vasich agresivit atd. ! Jiste , me mile DECKO,kdyz si date ten rozbijec cyst a na to si date tu Vasi obvyklou slivovici, tak jdete na vecnost.....ten lek ma polocas az 60 hodin a za tu "chvili" Vy uz byste tady nemohla skodit....-ale jelikoz mam trochu moralniho citeni, tak s Vami o tom rozbijeci cyst radeji pomlcim.....alkoholikum se to nedava....! a nemela byste uz byt v nejakem letadle, ktere nas Vas uz konecne zbavi??? 

Tak jo, vypadnu. Máte pravdu.

Tak jo, vypadnu. Máte pravdu. Nebudu tu již ztrácet svůj velmi drahocenný čas. Od teď sem občas přijdu jen pro komunikaci s mymi kontakty ve schránce. To, že si někdo dá jednoho panáka slivovice denně, neznamená, že je alkoholik. A věřte, že někdy i dobrý alkoholik může být lepší než špatný lékař, nebo někdo, kdo si na lékaře jenom hraje protože trpí utkvělou představou, že jím skutečně je (psychiatrická diagnóza - utkvěla představa.) S bohem, pseudopostavicko.

"Scio me nihil scire" Sókratés

mila pani, jestli se nemylim,

mila pani, jestli se nemylim, tak jste me uz jednou prolustrovala v padovske universite...minuly rok...ba i Irena to pamatuje....kde jste i snad nasla muj dossier doktoratu( mj. za ktery se nemusim stydet!)....takze neprudte opet s Vasimi pochybami kdo a cim jsem....a jestli s Vami nebudu jiz komunikovat, mam k tomu vazne duvody. Dobrou noc.

Prosím vás, co to tady

Prosím vás, co to tady placate o nějaké lustraci na nějaké universitě? Nikdy jsem tam nebyla, a tu universitu, o které mluvíte, neznám. Já nejsem lékař, Takové univerzity mne nezajímají. Nechapu, proc by vas chtel nekdo lustrovat kvuli anonymnimu foru.Sbohem a šáteček.

"Scio me nihil scire" Sókratés

mila pani, jestli se nemylim,

mila pani, jestli se nemylim, tak jste me uz jednou prolustrovala v padovske universite...minuly rok...ba i Irena to pamatuje....kde jste i snad nasla muj dossier doktoratu( mj. za ktery se nemusim stydet!)....takze neprudte opet s Vasimi pochybami kdo a cim jsem....a jestli s Vami nebudu jiz komunikovat, mam k tomu vazne duvody. Dobrou noc.

mila pani, jestli se nemylim,

mila pani, jestli se nemylim, tak jste me uz jednou prolustrovala v padovske universite...minuly rok...ba i Irena to pamatuje....kde jste i snad nasla muj dossier doktoratu( mj. za ktery se nemusim stydet!)....takze neprudte opet s Vasimi pochybami kdo a cim jsem....a jestli s Vami nebudu jiz komunikovat, mam k tomu vazne duvody. Dobrou noc.

Vážená paní, Svadhi nejsem

Vážená paní, Svadhi nejsem vaše děcko. A za druhé, nikdy jsem tady přeci nepsala, že si dávám aperitiv i v dobách, kdy beru ATB, a už vůbec nemicham s nějakým rozbijecem cyst. Čtěte prosím pozorně. Poroučím se.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Ahoj svadhi, jak tento

Ahoj svadhi, jak tento prispevek (a dalsich osob) ma nejakou souvislost s problemy uzivatele anetka?

Co se tyce uvedene dokumentace, studie pokud mas skutecne zajem posli mi to soukrome zpravou (bez verejneho extempore) - navic uz jsem se jednou na to pres soukr. zpravu ptal bez jedine odpovedi.

 

watch my profile

dik za odpoved, poslu

dik za odpoved, poslu zitra....je to anglicky...dobrou noc....

diky za odpoved, poslu zitra,

diky za odpoved, poslu zitra, je to anglicky Dobrou noc. S.

diky za odpoved, poslu zitra,

diky za odpoved, poslu zitra, je to anglicky Dobrou noc. S.

diky za odpoved, poslu zitra,

diky za odpoved, poslu zitra, je to anglicky Dobrou noc. S.

Diobry vecer, cele toto

Diobry vecer, cele toto vlakno je neuveritelne a psychopatologicke zvraceni osob ktere se sem dostali....a nevim jak...a nevim proc: zrejme z duvodu bud komercnich anebo z duvodu vlastnich a to psychologickch problemu  a...to dost zavaznych..... tato pani Brainstorm, pani Pejchalova ktera s ni diskutuje, a dalsi " jakoby " prispevky v kazdem z nas uz musi vzbudit alespon nejakou neduveru...to minimalne a to i kdyz  nemame zadnou psychologickou prupravu.... no : ja si o tom myslim sve....fakt je, ze kdysi  to zde nebylo tak

zaneradeno psychopaty, alespon nekdo si to tu kontroloval....zdravim S.

Diobry vecer, cele toto

Diobry vecer, cele toto vlakno je neuveritelne a psychopatologicke zvraceni osob ktere se sem dostali....a nevim jak...a nevim proc: zrejme z duvodu bud komercnich anebo z duvodu vlastnich a to psychologickch problemu  a...to dost zavaznych..... tato pani Brainstorm, pani Pejchalova ktera s ni diskutuje, a dalsi " jakoby " prispevky v kazdem z nas uz musi vzbudit alespon nejakou neduveru...to minimalne a to i kdyz  nemame zadnou psychologickou prupravu.... no : ja si o tom myslim sve....fakt je, ze kdysi  to zde nebylo tak

zaneradeno psychopaty, alespon nekdo si to tu kontroloval....zdravim S.

Dobrý den, čtu si vaše

Dobrý den,

čtu si vaše příspěvky - a typické názory doktorů  - nejste výjimka....

lidé trpící chronickými chlamýdiemi jsou buď psychopati nebo alkoholici                                                    

Nezlobte se na mě, ale

Nezlobte se na mě, ale nechápu, proč bych měla být psychopat? jsem vdaná žena, mám dvě děti a jen jsem řekla svůj názor na věc..to ze mě ještě nedělá psychopata! až by vás někdo zavřel někam do sklepa a potom vás tam trýznil, pak můžete říct, že jste narazila na psychopata! jen jsem sdílela názor s těmi antibiotiky, kdo chce, at je jí a kdo nechce, at je nejí..nashledanou

No, tak tohle je výživné

No, tak tohle je výživné vlákno!

Nicméně konečně víme o čem bude ten nový  web. Bude o tom, "zda je atb vhodné, či ne (když už ho neberu) a jak silné jsou zemetřesení v Japonsku..."

Mňam!

Teda kam se hrabe sabat! Nicméně cena košťat roste, s přehazovačkou i bez! Tak neváhejte a kupujte, nebudou!

 Anetko promiň, já tvé vlákno ale nezaprasil. Koště ti taky asi nepomůže.

 

Píšeš "je to už zhruba 3 roky, kdy jsem ukončila WP dlouhý rok a půl. Na jeho konci zcela zmizela nelidská únava, bolesti a trnutí svalů, opakované záněty všeho, mozková mlha, takže na 200% splnil mé očekávání a zachránil mi život. Snad toto někomu v pomůže v nelehkém rozhodování, zda do toho jít, či ne. Již ale v průběhu protokolu začaly plíživě přibývat trávicí problémy, které jsem ale připisovala množství atb a špatnému stavu mikroflory a to i přes palby probiotik. Trávicí problémy se ale po dobrání vyhrocovaly a došlo to tak daleko, že po každém jídle se břicho nafouklo jak balon a bylo mi dost špatně..."

Co ti na to říci. Snad jen to, že "po každém jídle se břicho nafouklo jak balon a bylo mi dost špatně..." byl jeden z důvodů, že jsem se cpal tím prokletým kapem tak dlouho a pak si dal ještě zákusek v podobě ATP s celou šarádou alternativ jako MMS apod.  No co dodat, žiju, asi se povedlo, ale radit bych si netroufl, byl to hokus pokus v moři beznaděje, věř a víra tvá uzdraví tě... Jestli by to fungovalo i u tebe, nevím. Nicméně tohle vlákno ti asi moc nepomohlo. Bohužel, celou dobu existence těchto stránek se sem slétavají jak vosy na rozlité pivo podivné existence, takže potencionální ten, kdo měl a možná stále má podobný problém jako ty, je odrazen a ty se dobré rady nedočkáš. Lidé s podobným osudem totiž nemají sílu a přehršel zbytečné energie tak, jako ty je nemáš, ale zato ti co tu místo potřebné porady řeší zemětřesení v blouznících makovicích neví, co by ropama... blokovat je nemá cenu, jsou totiž stejně vlezlí, jako opilci z hospody vyhození dveřmi, zpátky vlezou nejen zavřeným oknem, ale třeba komínem a nikdo s tím nic nenadělá, trpí totiž pudivě nutkavou nejen poruchou škodit a škodit a léčit si mindrák na těch, co mají skutečný problém... mohu jen jedno, omluvit se jménem těchto stránek, jménem těch, kteří je spustili v dobré víře, že by mohly potřebným pomoci... snaha byla, leč chorobných ničitelů dobré myšlenky je neurekom, řekl bych skoro, že je to ještě horší nákaza, než chlamydie a borelie dohromady, škodit, škodit a škodit...bohužel! 

březen 2013 ukončení CAPu 

QUOTE: "No, tak tohle je

QUOTE: "No, tak tohle je výživné vlákno!

Nicméně konečně víme o čem bude ten nový  web. Bude o tom, "zda je atb vhodné, či ne (když už ho neberu) a jak silné jsou zemetřesení v Japonsku..."

Mňam!

Teda kam se hrabe sabat! Nicméně cena košťat roste, s přehazovačkou i bez! Tak neváhejte a kupujte, nebudou!

 Anetko promiň, já tvé vlákno ale nezaprasil. Koště ti taky asi nepomůže." END QUOTE.

Bude to tam tak trochu o všem i o jiném. Nebude to striktně vymezeno jen pro ty, kteří vidí ATB protokoly jako jedinou alternatívu. Neboj se, Jane, odkaz sem nedám, to jsem si už rozmyslela.  Kdo bude mít zájem, bude to dohledatelné, Google apod. Kam nemohou ATB, může koště. Naděje přece umírá poslední. Čau Wink

"Scio me nihil scire" Sókratés

Toto vlákno

Toto vlákno je odrazom stavu mysle žien, ktoré sa nudia, a ktoré sa naučili pracovať s internetom. Ktoré nemajú čo lepšie na práci, než generovať totálne nezmysené a bezobsažné príspevky, aby nejako strávili svoj čas a deň. 

Anitke preto doporučujem založiť si nové vlákno, kde skopíruje svoj povodný príspevok a žiadosť a tam čakať na nejaké zmysluplné a užitočné odpovede. Vlákno, ktoré jej možno zase nezaprasia uvažovaním, nad tým, aký majú baktérie mozog a ako je naša planéta drancovaná. Lebo myslím, že o to ona nestojí.  

Cpn, Mycoplasma, EBV (extrémna únava, bolesti svalov, klbov, celková slabosť, rozostreté videnie, atd.)

Anetka píše: QUOTE ".budu

Anetka píše: QUOTE ".budu strašně vděčná za vaši jakoukoli radu, či jiný úhel pohledu ... " END QUOTE

To uvažování tady byl ten jiný úhel pohledu.

"Scio me nihil scire" Sókratés

Moc děkuji těm, kteří opravdu

Moc děkuji těm, kteří opravdu chtěli poradit a podpořit. Za ty ostatní, co se nudí a mají času a hlavně energii na rozdávání, nikdo nemůže... Rozhodla jsem se na radu do inboxu zahájit Bůhnerův protokol, tak uvidíme. Budu ráda za vaše zkušenosti

Aneta

Ahoj Anetko, předpokládám, že

Ahoj Anetko, předpokládám, že na základě jiného úhlu pohledu těch nudících se, vážně nemocných, a přesto s energií na rozdávání (až nepochopitelné), začínáš s Buhnerovým protokolem. Čím jsem začala já, jsem ti už poslala do Inboxu. Hodně štěstí s BP Wink

"Scio me nihil scire" Sókratés

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k