Začínající candida po léčbě ATB

Krásný dobrý den všem,

            obracím se na všechny s prosbou týkající se zkušeností s potlačením následků braní ATB, kdy se u mě pravděpodobně rozvíjí zaludeční candida (bílý jazyk, nepříjemné pocity v ústech, vysychání). Po dobrání ATB nasazuji lactobacilly a také ráno a večer chlorelu na vyčištění. Beru vitamín B. Chci se zeptat, jaké jsou zkušenosti s případnými dalšími doplňky (uvažuji o kyselině kaprylové), reps. zda se někde dá najít "jídelníček", jak se s následky braní ATB vypořádat.

             Děkuji všem,

              D.  

Ahoj, tech rad je vsude

Ahoj,
tech rad je vsude habadej, ja doporucuju velke mnozstvi probiotik (>100 mld denne), ne po dobrani atb, ale uz pri brani (s co nejvetsim odstupem) + hylak. Vyloucit cukr, sladidla, prumyslove zprac. potraviny, omezit mleko. Zadny alkohol. Hodne syroveho cesneku, cibule, pomahaji i nektere druhy koreni. Z levnych a dostupnych veci pak voda s citronem a jablecny ocet do vody proti prekyseleni. Tim bys nemel nic zkazit. Vrele doporucuju pripravovat si zeleninove stavy a urcite green foods, to je ta chlorella a dalsi. 
 
Muzes poridit skrabku na jazyk a citrovitalem vyplachovat ustni dutinu. Z doplnku se mi docela osvedcil liquid oregano oil, olive leaf extract taky neni spatny, kaprylovka na me nefungovala, ale moji kamaradce treba pomohla dost. Dale kokosovy olej, ale ten je dobry spis na zevni pouziti. Dal se da pouzit nystatin a sacharomyces boulardii. Becka muzou candidu podporovat, to asi vis.

 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k