Online pharma II

Toto je pokračování diskuze online pharma. Ve staré již bylo mnoho příspěvků. Nové příspěvky pište už jen sem.

Jaký máte názor : stále

Jaký máte názor : stále myslíte, že je nebezpečné psát sem jména dobrých lékáren ? Podle mnoha příspěvků to vypadá, že v problémech s lékárnami "bubáci" prsty nemají a jde spíš o technické chyby (nebo jiné důvody, jejichž původ ale není v České republice).  Napište svůj názor, ať je v tom jasno.

Mirouši, Libor a 1876 tu

Mirouši, Libor a 1876 tu čekají na odpovědi lékáren, proč neposílají do ČR. Myslím, že na našem území problém nebude. Takže lékarny se zde uvádět mohou.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Ahoj všichni! Tak jsem se

Ahoj všichni! Tak jsem se po šesti týdnech dočkala clarithromycinu z 1010, zato z 1drugstore mně plaquenil dorazil za týden. žádné clo, vše bez problémů.Chtěla bych poprosit, zda máte někdo tip na lékárnu, která bere naše kreditky a nabízí minocyclin.1 drugstore ho sice má, ale není available:-)

díky.

Minocyclin marně sháním

Minocyclin marně sháním už 2 měsíce. Vždy nastane jedna z možností -

- 1.  IT lékárna Minocyclin nemá

- 2. IT neposílá do ČR

- 3. IT lékárna posílá do ČR a Minocyclin má, ale v tom   případě VŽDY odmítne platební kartu (VISA embosovaná přes kterou jsem úspěšně  kupoval z Pharmacy1010).

Prosím nevíte někdo alespoň o jedné lékárně, kde by se dal Minocyclin koupit ? "Bubáky" jsme už vyřešily,  takže by šlo sem nějakou adresu napsat. Předem díky.

Mirousi, to je zajímavá

Mirousi,

to je zajímavá informace. Kolik těch lékáren, ze všech tří bodů, bylo asi dohromady?

 

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Mrtvolko a Mirousi, do

Mrtvolko a Mirousi, do inboxu vám posílám link na lékárnu, kde se ještě teď dá koupit Mino (Wyeth-indická výroba). Přišlo mi během 12 dnů. Cena na kapsli/50mg je 26,40Kč, což není zrovna nejméně, ale lacinější jsem zatím nesehnal.

A dá sa kúpiť z týchto

A dá sa kúpiť z týchto lekární aj na platbu vopred prevodom? Ja síce kartu mám embosovanú, aj ten paypal či čo, ale s tým nemám prax. Chcela by som azithromycin. Kde si ho kupujete? Mám to skúsiť s tou kartou?

Chronic. CPN, preliečená borelia, dlhoročná bolesť srdca, cysty a zdurené uzliny (po preliečení LB zmizli) ale únava, dutiny, astma, uši, úzkosť ostali. WP 7/2007

Lékáren, které odmitli

Lékáren, které odmitli kartu bylo 12. Těch co nemají Mino, nebo neposílají do ČR bylo několik desítek.

Posílal jsem e-mail

Posílal jsem e-mail Pharmacy1010 kdy mi pošlou objednávku. Odpověděli mi, že ji už odeslali na moji adresu. Jenže tu adresu spletli !  Místo Kolín napsali Koin. Poslal jsem jim hned e-mail zpátky, ale zásilka už byla odeslaná 11. 6., takže už to opravit nemůžou. Myslýte že se mám domluvit s někým na poště aby to opravdu dorazilo, i přes tu chybu v adrese ? Ale s kým se mám domluvit ? Předem díky za odpovědi.

Zavolej na oddělení

Zavolej na oddělení mezinárodních zásilek na ředitelství pošt a tam se domluv. Oni tě nasměrujou, kde sdělit:

Odkud to přijde, kdo to poslal, kdy to poslali, jaká je chyba a jak to má být správně.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Mirusi, pokud máš dobře

Mirusi, pokud máš dobře PSČ, musí to dojít. Horší by bylo místo Česká republika dát Dominikánská republika.

To je pravda, ale já bych

To je pravda, ale já bych tam pro jistotu zavolal.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Zkouším jednu lékárnu,

Zkouším jednu lékárnu, která po mně chce poslat ofocenou platební kartu, pas a občanský průkaz,  kvůli nedávným problémům s falšováním platebních karet. Vyjednal jsem si možnost odfaxování  kopií těch dokladů, jenže si nikdo neví rady s faxovým číslem které mi poslali :   +678 29333. Co znamená to  plus před číslem,  jaké číslo se má zadat ?  Předem díky za odpovědi.

plus = 00

plus = 00

Souhlas s Frantou, je to

Souhlas s Frantou, je to 00.

I jám musel vitiminlife.com posílat faxem kartu a občanku. U karty jsem zakryl prvních 12 čísel. Stačí jim poslední 4. A zadní stranu, s posledním potvzujícím trojčíslím, jsem neofocoval vůbec.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Tu platební kartu jim

Tu platební kartu jim můžu poslat ofocenou celou, stejně znají všechny údaje z mé objednávky. Nebo je tu jiný důvod ?

No jak myslíš. Údaje z

No jak myslíš. Údaje z tvé karty chodí přímo do banky a přes zabezpečený server /zámeček dole v liště/. Tohle posíláš lékárně a normální poštou. Když si někdo přečte všechny údaje z tvé karty, může vesele objednávat bez tebe.

A proč se asi pro potvrzení údajů při objednání léků zobrazují jen poslední 4 čísla karty?

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Zkoušel jsem poslat tu

Zkoušel jsem poslat tu ofocenou platební kartu a doklady na faxové číslo, které mi poslali (na adresu Vanuatu v Oceánii). Fax nemám, takže jsem to zkoušel přes poštu. Samozřejmě se to nepovedlo, faxové číslo prý nefunguje. Kontroloval jsem ho a je správně. Netušíte někdo čím by to mohlo být ?

Já jsem to pak

Já jsem to pak už posílal ne faxem, jak chtěli, ale oskenované a mailem a taky to vzali. Bylo to na vitaminsprings.com /doplňky/. Teď jsem se nepodíval, o jakou se u tebe jedná lékárnu.

Pokud nemáš skener, stačí doklady ofotit digifoťákem  v režimu makro /se stativem a bez blesku na dobrém světle/ a natáhnout do počítače.  

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Došly mi léky z 1010.

Došly mi léky z 1010. Doxycyklin je z Ukrajiny, Metronidazol z Maďarska, tak jakjsem si objednal. U Roxithromycinu to ale vidím jako pěkný podraz. Měl být ze Slovinska, ale poslali mi úplně jiný, z Indie. Přitom cena je obrovská - 14$ za 10 tablet. Pošlu jim ten Roxithromycin zpátky, aby mi místo něj poslali jiné léky, které se budou shodovat s mojí objednávkou. Máte s tím někdo zkušenosti ? Předem díky za odpovědi.

Tak jsem zvědavý, jak

Tak jsem zvědavý, jak dopadneš. Předem jim napiš mail, co oni na to, abys to neposílal zbytečně.

Já měl Roxi z Indie 3 měsíce a makal taky dobře. Já bych to klidně baštil. Příště objednej z 1drug od Aventisu /Francie/ a máš klid. Mají 300mg a cena za tabl. vyjde taky 30 kč. Ale tady to máš 30 Kč určitě za 1 tabletu 150mg.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Taky mám ten z Indie,

Taky mám ten z Indie, vypadá dobře,myslím, že bude OK. Souhlasím ale s tím, že to je drahý. 

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův protokol plánuji

Jsou to modrý pilule. Co

Jsou to modrý pilule. Co to je za fabriku?

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Tuším Alemba?  EBV

Tuším Alemba? 

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův protokol plánuji

Je to Alembic, velká

Je to Alembic, velká firma, vyváží do 75 zemí světa. Taky jsem měl od nich Roxid.

http://www.alembic-india.com/

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Prodám Roxithromycin.

Prodám Roxithromycin. Balení je v normálních krabičkách, vše neporušené, zcela v pořádku. Krabička 10 tablet 150mg. Doba použitelnosti je duben - říjen 2009. Je od firmy Alembic. Nelíbí se mi jen to, že je z Indie. Prodám ho za poloviční cenu. Stál mě 13.95 $ krabička, prodám krabičku za 7 $.

Mirousi nejsem sice

Mirousi nejsem sice právník, ale přesto dost pochybuji, že je tato tvá otevřená nabídka v souladu s naším právním řádem = tohle by se asi mělo řešit přes inbox ;-) 

Na CAPu od 30. 5. 2007 pro chronickou "pětiletou" CTR (+ pravd. i CPN). Od 22.6. 07 plná dávka CAPu = 100mg minocyklinu + 3 x 500mg azithromycinu + pulsy metronidazolu.

Proč by nemohl prodat

Proč by nemohl prodat léky, které neukradl ani za ně nechce přemrštěnou spekulativní cenu?? Že to jsou léky? Kdyby si je koupil tady na recept "hradí pacient", zaplatil je a pak se rozhodl přebytek prodat? Také by to byl problém?

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Taky myslím, že v tom

Taky myslím, že v tom není problém. Na cestovatelských fórech se také objevují léky na předpis - antibiotika, antimalarika atd. Pokud je to pro vlastní potřebu a nelze to klasifikovat jako obchodování s léčivy bez licence, tak to snad problém nebude.  

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima - citlivost na kontrasty, zrnění, rozmazané vidění, výpadky zorného pole, ochrnování, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Urcite to neni problem,

Urcite to neni problem, rozhodne ne na tomhle foru. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Vážení kolegové, asi

Vážení kolegové, asi před 12ti dny jsem posílal urgenci odmítání platebních karet do asi 5-ti internetových lékáren. Dnešní status = nulová odezva!

No zákazníka si asi moc

No zákazníka si asi moc nevážejí...

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

On jim to podle mě často

On jim to podle mě často vyfiltruje spam filtr.  

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima - citlivost na kontrasty, zrnění, rozmazané vidění, výpadky zorného pole, ochrnování, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Prodám 3 balení

Prodám 3 balení Plaquenilu 60x200mg ( původ - lékárna na Slovensku) Datum spotřeby 07/2009. Výrobce: SANOFI-SYNTHELABO - Velká Británie. Důvod - nesnáším ho dobře. 400 Kč za balení. 

 Na Wheldonovu protokolu od 2/2007

Mě taky nedpověděli

Mě taky nedpověděli (1876).

No, mě vždycky

No, mě vždycky odpověděli, že chyba je u mne /nastavení prohlížeče/ nebo v bance. Nastavil jsem všechno, jak má být, proklepl banku a žádný výsledek. Takže to zatím zůstane záhadou.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Pokud máte někdo zájem,

Pokud máte někdo zájem, mohu ten Roxithromycin prodat ještě levněji. Stanovte si sami cenu, kterou jste ochotni zaplatit. Mám 27 balení, mohu prodat část nebo všechno, podle dohody. Opakuji informace: Je to Roxithromycin od Pharmacy1010. Balení je v normálních krabičkách, vše neporušené, zcela v pořádku. Krabička 10 tablet 150mg. Doba použitelnosti je duben - říjen 2009. Je od firmy Alembic. Nelíbí se mi jen to, že je z Indie, ale Kamarád zde píše: "Alembic, velká firma, vyváží do 75 zemí světa. Taky jsem měl od nich Roxid"

Dodatek k předchozímu.

Dodatek k předchozímu. Odpovědi mi můžete poslat na 1876@jbcmail.cz

Leku z Indie bych se taky

Leku z Indie bych se taky nebala, ale samozrejme chemicky rozbor jsem nedelala.  

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Nevíte někdo, jak se dá

Nevíte někdo, jak se dá poznat značkový lék (Brand) od Generic ? Myslím v přpadě, když na internetu to u léku není napsáno. Je značkový v případě, že se jméno léku liší od jména základní účinné látky (např. obsahuje Metronidazol, ale jméno léku je jiné ) ?  Tak jednoduché to ale asi nebude ? Předem díky za odpovědi.

Tyto léky od Pharmacy1010

Tyto léky od Pharmacy1010 jsou Generic nebo Brand ?

- Klion (Metronidazol - Maďarsko)

- Renicin (Roxithromycin - Slovinsko)

Předem díky za odpovědi.

No značkový /brand/ je,

No značkový /brand/ je, když ho vyrábí značková fabrika. Účinná látka a hlavně název, nijak s identifikací značkového léku nesouvisejí. Najdi si na léku výrobce a pak hledej, jestli je značkový. Aby to bylo trochu složitější, někteří značkoví výrobci vyrábějí vedle značkového léku i generikum o stejné účinné látce, jen s jiným názvem - a lacinější. To když vyprší zákonná lhůta pro licenci účinné látky.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Mám lék Klion (

Mám lék Klion ( Metronidazol ) od Pharmacy1010 -Gedeon Richter Budapešť.  Máte s ním někdo zkušenosti, je to kvalitní lék ?

No v Budapešti snad

No v Budapešti snad nevyrobějí neúčinný lék. Jsme  všichni v Evropě.:-))

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

A jsou to urcite peroralni

A jsou to urcite peroralni tablety? Ja ze u nas je Klion jen ve forme vaginalnich tablet.  

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ano tablety - velké,

Ano tablety - velké, bílé, s půlící ríhou, 250 mg. Na krabičce je azbukou napsáno KLION 20 tabletok a pod tím Metronidazol. Azbukou je to proto že je to z Pharmacy1010. Je tam také napsáno: Gedeon Richter Budapešť Ugorščina.

Vaginální tablety

Vaginální tablety bývají také velké. Ještě prostuduj návod.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Jsou to tablety vypadající

Jsou to tablety vypadající přibližně jako Aspirin, bílé, kulaté, průměr 12mm, vysoké 4mm, s dělící rýhou. Návod je v azbuce, s tím nic nesvedu. Myslel jsem, že vaginální jsou pouze čípky. Zde je napsáno 20 tabletok a vypadají jak už jsem popisoval - jako úplně normální tablety.  Opravdu vypadají vaginální tablety přesně stejně jako běžné perorální tablety ?

No tak to je dobrý, to

No tak to je dobrý, to budou orální. Já myslel, že jsou větší.

Když tak sem oskenuj ruský návod, někdo /třeba já/ ti na něj mrkne.:-))

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Nemám možnost skenování.

Nemám možnost skenování. Myslel jsem, že orální a vaginální léky se liší na první pohled, ale vaginální léky jsem v životě neviděl, takže nevím.  Dá se orální a vaginální tableta od sebe rozlišit podle nějakých jasných znaků ? 

"Klion (Metronidazole) comes

"Klion (Metronidazole) comes as a tablet to take by mouth" = "Klion (Metronidazole) se vyskytuje ve formě tablet k braní ústy" - viz. http://www.pharmacy1010.com/product_page.asp?id=623

Dají se tedy orální

Dají se tedy orální tablety spolehlivě odlišit od vaginálních ?

No musí to být napsané

No musí to být napsané na škatulce, že jsou vaginální. Jestli máš digifoťák, vyfoť škatulku v makro režimu a hoď sem fotku. Můžeš ofotit i leták.

Zde dole pod komentářem - ten stromeček: vložit obrázek.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Tady máš překlad

Tady máš překlad překladačem. Klidně to bašti, je to do pusy:-))

Klion 250 mg # 20

Cena: $2.95
Kategorie: antibiotika
Cena: $2.95
Kde vyrobený: “Gedeon Richter” Maďarsko

Popsat info o produktu:

Balení: 20 tabletek 250 mg

Klion (Metronidazole) odklidí baktérie a jiné mikroorganismy, které způsobí infekce rozmnožovacího systému, gastrointestinální plocha, kůže, vagina, a ostatní oblasti těla. Antibiotika nebudou pracovat pro colds, chřipka, nebo jiné virové infekce.

Tato léčba je někdy předepsána pro jiná použití; žádat o vašeho doktora nebo lékárníka pro další informace.

Klion (Metronidazole) přijde jako tabletka brát ústy. To je obvykle vzato dva nebo třikrát den pro 5-10 dny nebo delší. Sledovat směry pod vaší předpisovou značkou opatrně, a žádat o vašeho doktora nebo lékárníka vysvětlit nějakou část vy nerozumíte. Vzít metronidazole přesně podle pokynů. Neberou více nebo méně to nebo vzít to více často než předepsaný vaším doktorem.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Poslal jsem jim ty indické

Poslal jsem jim ty indické léky zpátky.  Nevíte za jak dlouho asi dojde balík na Ukrajinu do Oděsy ?

Zkus se zeptat na

Zkus se zeptat na poště. 

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Tentokrát souhlas s

Tentokrát souhlas s Bunny:-)). Mirousi, jestli to nemáš předem dohodnuté, pochybuju, že ti pošlou peníze zpátky. Léky se nejspíš nemůžou podle nějakých předpisů vracet.

 Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Myslím, že s tím

Myslím, že s tím vrácením peněz by neměl být takový problém. Přece Pharmacy1010 uvádí:

Return Policy
Unopened products may be returned for a full refund within 30 days of receiving.
If you are not satisfied with the products just send it back in the original packing and we’ll refund your payment. If you want to return your order and get a refund please contact support@pharmacy1010.com

Mirousi, solidní obchod by měl peníze bez diskuse vrátit.

Tak to je dobrá zpráva

Tak to je dobrá zpráva Danielo. Mirousi, dej vědět, jak jsi dopadl a jestli to funguje i v praxi.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Info pro ty, co

Info pro ty, co objednávají vitamíny a doplňky z USA: nevím jestli nejdu s křížkem po funuse, ale stránka www.vitaminlife.com vypadá jako kdyby jí někdo hacknul. Nebo se mi to zdá? Osobně tedy objednávám přes www.iherb.com a tak mě v souvislosti s tím napadla jedna věc. Bohužel Iherb nepodporuje zasílání do ČR a tak tento problém řeším přeposíláním přes zásilkovou služubu. A tak jsem si řekl, že by nebylo od věci napsat mail s prosbou (žádostí), zda by neuvažovali o zasílání i k nám. Ceny jsou bezkonkurenční oproti jiným eshopům a to v řádech dolarů. Mají různé akce a slevy. Myslím, že by nám to všem dost pomohlo a v podstatě by to bylo výhodné pro obě strany. Co vy na to?

 

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy...

DOXY/AZI/TINI vybiji tu svini (pardon)

Čau Falcone, co se děje s

Čau Falcone, co se děje s vitaminlifem? Je teda nějaká doba co jsme odtamtud objednávali..    

No, zkusit to můžeme, ale nevím, jestli jsme pro iherb extra zajímavý trh. 

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

No to pravě nevím, co se

No to pravě nevím, co se s jejich webem děje :(. Možná ho předělávají, ale spíš si myslím, že si s tím někdo pohrál. Zkus si ho projít a uvidíš.

Zkusit to můžeme, pokud nás bude víc, co tam napíšou a trochu je budeme bombardovat maily, tak to třeba vezmou na vědomí. Do pár zemí Evropy zasílají a minimálně z našeho webu můžou mít hafo objednávek.

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy...

DOXY/AZI/TINI vybiji tu svini (pardon)

Mam zrovna objednane

Mam zrovna objednane doplnky od www.nutricraze.com a bohuzel taky
neposilaji do CR, takze mam taky vyjednane ruzne preposlani. Na dotaz,
zda uvazuji o zasilani do CR, mi odpovedeli, ze zatim ne a az zasilat
budou, daji mi vedet. Kdy to bude, nevim :) Muzeme zkusit napsat
Falcone, aspon na tu "Tvoji" lekarnu, kdyby preci jen rozsirili
posilani k nam.

Na Wheldon. protokolu od 6/2007 - 10mes. nelecena borelioza, chronicka chlamydie pn. (bolesti a tlaky do hlavy, poruchy
rovnovahy, buseni srdce, pichani na hrudi,
dychavicnost, blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani svalu

Já jsem teda objednávala

Já jsem teda objednávala na VitaminLife před koncem června, 26.6. mi napsali že zásilku posílají a tento týden přišla v pořádku poštou až domů.

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Nestraš ;-( objednával

Nestraš ;-( objednával jsem na vitaminlife včera a vše se tváří naprosto standartně. Objednávka byla zaplacená a ted si pluje lodí atlantikem, aby ji potom (doufám) US pošťáci zdárně doručili do ČR.

Na CAPu od 30. 5. 2007 pro chronickou "pětiletou" CTR (+ pravd. i CPN) CAP - 100mg minocyklinu + 3 x 500mg azithromycinu + pulsy metronidazolu.

Lenko, ještě jsou u

Lenko,

ještě jsou u zásilky z vitaminlife ty šachy se clem a DPH? A posíláním souhlasu s celním odbavením, ofocenou občankou atd? Nebo ti to přišlo v klidu poštou bez uvedených buzerací?

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Takze Sarino pouzivas

Takze Sarino pouzivas zasilkovousluzbu.com? Oni jsou spolehlivy, ale na muj vkus je ten jejich servis pekelne drahy.

Jestli te muzu poprosit, tak mi posli na PM do schránky maila co jsi jim psala. Trochu to upravime a posleme.

A jak jsi spokojená s www.nutricraze.com?

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy...

DOXY/AZI/TINI vybiji tu svini (pardon)

Nechci vám brát

Nechci vám brát iluze.

Ale:

1/ Lékáren, které neposílájí do ČR je mnohem víc, než těch, co posílají.

2/ Pokud narazíte na lékárnu, kde jsou vynikající ceny, tak se podívejte na přepravní poplatky. Ty poplatky jsou nejspíš enormně vysoké, takže výsledek je pro zákazníka stejný. Narazil jsem na lékárnu, kde 60 tablet B12 methyl. subling. 5 mg stálo 9 USD, což je fantazie. V sekci mezinárodní doprava poznámka, že cena dopravy může být mezi 70 - 90 USD. Holt zákazník se láká různě....Ještě tak si to nechat přeposlat někým známým z USA.  I přeposílací službou to totiž není nic laciného..

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Já zvolil nejlevnější

Já zvolil nejlevnější variantu od US postal serice za 28 dolarů, tak doufám, že to sem nebude putovat v podpalubí plachetnice a potom na konskym povozu ;-) 

Ne ne, u VitaminLife jsem

Ne ne, u VitaminLife jsem objednávala zatím 2x a došlo bez problémů poštou až domů v obou případech, bez cla a bez DPH. DPH a celní odbavení jsem musela vyřizovat minule při nákupu ATB z Pharmacy1010.

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Takže to bylo asi pod 150

Takže to bylo asi pod 150 USD i s poštovným.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Kolik, prosím, platíte

Kolik, prosím, platíte poštovné na Vitaminlife, taky chci u nich nakoupit, pokud nenajdu solidního prodejce na eBay. Díky.

Jo Kamaráde, bylo to

Jo Kamaráde, bylo to tak... za vitaminy na VitaminLife jsem platila asi 71 USD a něco přes 20 USD dělalo poštovné, takže dohromady něco přes 91 USD. Pokud je to nad 150 USD tak se platí něco navíc?

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Platí se DPH 19% z

Platí se DPH 19% z celkové ceny zásilky / i za dopravu/ a hlavně tam musíš posílat souhlas s celním řízením, když tam nechceš jet sama, ofocené doklady, popsat přesně obsah a cenu věcí v zásilce, doložit to objednávkou - no šachy.. atd. Takže raději objednávat za míň...

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

A kolik % je clo ?

A kolik % je clo ?

DPH je místo cla. Na

DPH je místo cla.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Opět se ozvývám s

Opět se ozvývám s nabídkou Doxycyklinu,jsem zásobená na 20 let,tak dejte vedet pokud máte nekdo zájem a nemůžete objednávat přes net.Je to s Aclepsy Doxy od indické firmy,orig.balení,firma SUNreise remedies 

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův protokol plánuji

Ivetto pokud tvá nabídka

Ivetto pokud tvá nabídka na Doxycyklin platí rád něco odkoupím mám problém s platbami do zahraničí. děkuji

To DPH mi napařili jednou

To DPH mi napařili jednou 19% a příště jen 5%. Systém jsem nepochopil:-)) Záleží, který celník to vyřizuje a jak se tu noc vyspal.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

DPH není místo cla. DPH

DPH není místo cla. DPH je vždy, když cena překročí určitou částku, typicky 50dolarů. Clo se připočítává až když cena překročí další hranici, kolik přesně to je nevím, ale když uděláš objednávku dejme tomu za 10k tak tam bude už jak DPH, tak Clo. Clo je procentuálně ale mnohem nižší, takže v ceně objednávky hraje zanedbatelnou roli, narozdíl od DPH. 

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima - citlivost na kontrasty, zrnění, rozmazané vidění, výpadky zorného pole, ochrnování, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Já fakt nevím, ale mě

Já fakt nevím, ale mě prostě vitaminlife.com nejede :-(. A to ať používám IE tak i Mozillu.

Kamaráde s cenama na zahraničních eshopech máš pravdu. Cenově se to zdá lákavé, ale poštovné ti pak napaří víc než slušné.  Když se ale mrknu za kolik si účtuje Iherb za dopravu do ostatních evropských zemí, tak mi to přijde velice výhodné.

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy...

DOXY/AZI/TINI vybiji tu svini (pardon)

Falcone, pres

Falcone, pres nutricraze.com jsem objednala vcera po prve (prisly mi
dobre jejich ceny i doplnky), tak doufam, ze bude vse ok. Necham si to
poslat ke kamaradce do Illinois a od ni pak pres www.usps.com
(zasilkova sluzba je vyuziva take) . Snad to dojde, dam vedet. Dopis
zatim napsany zadny nemam, jsem ted trosku v casove tisni (jak ho budu
mit, poslu Ti ho).

Na Wheldon. protokolu od 6/2007 - 10mes. nelecena borelioza, chronicka chlamydie pn. (bolesti a tlaky do hlavy, poruchy
rovnovahy, buseni srdce, pichani na hrudi,
dychavicnost, blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani svalu

Joriku, mně nebyli na

Joriku, mně nebyli na infolince celního úřadu schopni ani pořádně říct, kdy se clo vyměřuje, natož kolik je. Jiná úřednice zase tvrdila, že clo se platí pouze v případě obchodního charakteru zboží. Jinak při hodnotě zásilky z tzv. třetí země (mimo EU) nad 22 Euro, která obsahuje zboží pro vlastní potřebu, vyměří pouze DPH, a to je u léků a potravinových doplňků 5 %.

Danielo děkuju. Budu si

Danielo děkuju. Budu si pragmaticky pamatovat těch 5% :)  

Na CAPu od 30. 5. 2007 pro chronickou "pětiletou" CTR (+ pravd. i CPN) CAP - 100mg minocyklinu + 3 x 500mg azithromycinu + pulsy metronidazolu.

Clo jsem ted jednou platila

Clo jsem ted jednou platila a tusim, ze hranice byla 22 nebo 30 eur. 

Na iherb jsem psala hned, jak jsem najela Wheldona, jestli by nechteli posilat do Cech, ze mam zajem a odpovedeli, ze ne a ze to ani neplanuji. Zrejme pro ne nejsme spolehliva zeme. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Pokud by chtěl někdo

Pokud by chtěl někdo vyměnit Roxi za Azi, ať už z jakéhokoliv důvodu
(Sumamed - Pliva, 4 krabice) ať se mi ozve, nejlíp teda normálně na
předpis, žádná exotika. Dostala sem Azi, jelikož sem si myslela, že to
nezvládnu - Roxi, ale zvládla a chci v něm pokračovat, takže budu za
případnou výměnu velmi vděčná..

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice,
zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd.

Prodám ve Slovinsku

Prodám ve Slovinsku vyrobený Roxithromycin.  Koupeno od Pharmacy1010. Jediný důvod prodeje je, že přecházím na Azithromycin, protože moje potíže se nejvíc týkají močových cest a prostaty a tam proniká Azithromycin lépe. Pokud máte ale hlavně neurologické potíže, pak je lepší naopak Roxithromycin. Léky jsou v perfektním stavu a originálním obalu, použitelné do podzimu 2008. Pokud nechcete najednou zaplatit větší částku peněz , mohu vám lék posílat i po jedné krabičce, takže nic neriskujete - poštovné zaplatím. Mám celkem 30 krabiček po 10 tabletách 150mg. Počet pošlu podle dohody. Cenu stanovíme dohodou, tak aby byla o něco nižší než obvyklá cena za tento lék na internetu. Slovinsko ( Ljublaň, republika Slovinja) je podle všech statistik bohatší a vyspělejší než Česká republika, takže léky zde vyrobené jsou jistě kvalitní.

Zároveň ruším

Zároveň ruším svoji  nábídku prodeje  Roxithromycinu vyrobeného v Indii. Tento v Indii vyrobený lék jsem poslal zpět Pharmacy1010 a místo peněz jsem chtěl poslat nazpět Azithromycin od Zentivy z České republiky. K mému úžasu mi ho okamžitě poslali - přesně podle mého požadavku. Zbyl mi ale ještě kvalitní Slovinský Roxithromycin - tam není žádný důvod ho vracet - proto ho nabízím na prodej. Opakuji - za nižší cenu než kolik stojí, nechci na tom nic vydělat, jen myslím že je škoda kvalitní lék vyhodit.

Muzu zde potvrdit pro

Muzu zde potvrdit pro pripadne zajemce, ze mi doplnky objednane z
nutricraze.com prisly v poradku. Ceny maji dobre, doplnky se zdaji byt
kvalitni, vsechny jsou od Nowfoods (matne si vzpominam, ze tu o techto
vyrobcich diskuze byla) a Q10 je od Jarrow Formulas. Jedinou nevyhodou
je, ze neposilaji do CR (k nasim sousedum ano), ja si to nechala od
nich poslat ke kamaradce zijici v Illinois a ta mi to preposlala k nam.
Objednavka byla vyrizena hned po pripsani penez na ucet, do 3 dnu to
bylo u kamaradky a dalsich 5 dnu to slo od ni k nam. Takze celkem
rychle.

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg (bolesti, tlaky do
hlavy; poruchy rovnovahy, buseni srdce, pichani na hrudi, dychavicnost,
blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani svalu pod okem, nocni
poceni, nervozita, bolesti kl.)

Chtěla bych se zeptat, jak

Chtěla bych se zeptat, jak vám předává pošta balíčky poslané ze zahraničí. Mě poslal známý vitaminy z USA na moje jméno, napsal tam cenu 48 USD, takže to bylo bez cla. Celý den jsem byla doma, nikdo nezazvonil, balíček se samozřejmě do schránky nevejde, a tak byl položený nahoře na schránkách. U nás v paneláku je 21 bytů a tak mohu mluvit o velkém štěstí, že tam syn ve 14,30 hod. ten balíček našel. Měl nálepku  PRIORITY MAIL a razítko PRIORITY INTERNATIONAL.

Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

verko mne se uz jednou

verko mne se uz jednou stalo neco podobneho - dosly mi doplnky z Anglice, postak se neobtezoval zazvonit a prispendlil balik - byla ta velka obalka - na nastenku v baraku - taky jsem mela stesti, ze jsem sla nahodou dolu odpoledne, jeste nez lidi chodili z prace. nejlip rict tomu postakovi, at u tebe zvoni, ze jsi porad doma.

na Wheldonove protokolu od 04/07 fibromyalgie, bolesti svalu a kosti, unava, problemy s ocima, CPN a dalsi problemy

No, já jsem nyní volala

No, já jsem nyní volala na informace, tak mi řekli, že když se zásilka nevejde do schránky, jsou povinni to předat osobně nebo nechat ve schránce vzkaz. Nejsem nějak moc choulostivá, ale budu si stěžovat. Celý den jsem doma a nikdo nezvonil, zvonek je funkční. Nevím tedy, jak to bylo posláno, zda jen jako zásilka nebo balíček. Ale byl tam takový ten igelit (prázdný), který tam bývá když je balík na dobírku.

Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

  Ta obalka na to vliv

 
Ta obalka na to vliv nema, dulezita je velikost zasilky. Musi se vejit
do schranky a pokud se nevejde je to branne jako balik tudiz na postu.
V zadnem pripade posta nesmi zanechat zasilku tak, aby byla volne
pristupna ostatnim. Vyjimkou jsou pripady, kdy nenajde jmeno na
schrance. Pokud se jedna o balik je povinnen dorucovatel to predat
tobe, pokud nejsi doma a neni to do vlastnich rukou nebo na dobirku
muze to ponechat po dohode u sousedu. Ale jinak ne. Posta si rada setri
nohy. Kolikrat ja jsem resila, ze jsem byla doma!! a mela jsem v
kasliku upominku o nedoruceni zasilky. Hruza 

WP od 26.6.2007 pro stale se opakujici zanety HCD, migreny, bolesti
zad, chronicky unavovy syndrom, problemy s dychanim, zhorseni zraku a
dalsi problemy

Verko, tak to je des, bez

Verko, tak to je des, bez si na postu stezovat (k vedouci posty), at
se jim to vickrat nestane! Ze zacatku jsem u nas s dorucovanim zasilek,
ktere se nevesly do schranky nebo balicku mela taky problem (bud nikdo
nezvonil nebo bylo oznameni ve schrance opozdene nebo vubec), razny
rozhovor s vedouci posty to vyresil. Sice me netesi, ze si me pamatuji
jmenem, ale aspon je vse ok a postu a balicky mi nosi. Nevim, za kolik
jsi mela objednane doplnky, ale nechat mi balik s doplnky v mem pripade
za 8tis  u schranek, by videli na poste to toco! Nesmime se dat,
postaci zkousi, jak si usetrit cestu, napr. zda si prijdu pro balik se
dvemi detmi v naruci ven ke druhenmu vchodu - "Neprijdu, doneste mi to
domu do 10. patra, deti neunesu, dekuji, jste laskav" a polozim hned
domovni telefon, abych se postaka nahore dockala :) Zatim to funguje.

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg (bolesti, tlaky do
hlavy; poruchy rovnovahy, buseni srdce, pichani na hrudi, dychavicnost,
blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani svalu pod okem, nocni
poceni, nervozita, bolesti kl.)

Já jsem byla na poště u

Já jsem byla na poště u vedoucí. Velmi se mi omlovala a zjišťovala kdo to roznášel. Brigádník. Já jsem si to myslela, neboť listonoška mě myslím zná, dost často zvoní a já jí otvírám dveře ke schránkám, Balíky s ink. pomůckami také nejsou na dobírku  a vozí mi je až do bytu. Prostě selhal lidský faktor a co s tím vedoucí naší pošty udělá, to už musí vědět ona.

Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

Nevíte někdo, proč

Nevíte někdo, proč  blbnou stránky Zásilkové služby ? Není možné se na ně dostat.

Spolupacienti, od jake

Spolupacienti, od jake firmy mate nejlepsi zkusenosti s Doxybene?
(predpokladam, ze na kazdeho muze pusobit jinak od te ci one firmy,
presto me to zajima, at vim, zda zkusit zmenu). Uz drive jsem nacetla,
ze nekomu Doxy nedela zadne potize (at na lacno,s mlekem, na slunci
atp.; nekdo ma opacne zkusenosti). Bohuzel patrim mezi ty, kteri jsou
radi, ze Doxy nejak snesou :( Beru ho po obede (samozrejme se snazim,
aby obed neobsahoval mlec. vyr., nekdy to vyjde nekdy ne - k
"nemlecnemu" obedu jsem zapomnela a dala si okurkovy salat zality
smetanou :(; jindy jsem zase neodolala a k rizku a k bramboram si dala
trosku tatarky a zase problem - jde to ven :( Uz si rikam, ze snad
radeji nebudu ani jist, anebo zkusim Doxy na lacno nebo uzivani posunu
ze 13 hod na 10 s nejakou malou svacinkou (hura - muzu si jit po obede
s detmi lehnout, do ted :( jsem nechodila, kdyz je dobre po Doxy chodit
nebo sedet). Pri vyzvedavani leku mi lekarnice minule nabizela Doxy od
vice firem kvuli snasenlivosti, ja jsem nechtela radeji experimentovat
a uzivam porad ten samy, ale opet po dnesni spatnem zazitku uvazuji, ze
preci jen by mozna nebylo spatne zkusit Doxy od jine firmy. Dekuji za
rady a prispevky. Sari.

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg
(bolesti, tlaky do hlavy; poruchy rovnovahy, buseni srdce, pichani na
hrudi, dychavicnost, blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani
svalu pod okem, nocni poceni, nervozita, bolesti kl.)

 No ja beru Doxybene a mam

 No ja beru Doxybene a mam stejny potize, dycky prosim zaludek at to nevyhodi....na lacno bych ho vubec nemohla, nejlepe po vydatnem jidle + zvykacka (ptz pomaha do zaludku posilat travici enzymy), ale i tak hodne casto bojuju....

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...

A tak teď už je mi jasné

A tak teď už je mi jasné proč jsem v pátek při jízdě autem zvracela. Beru Doxybene a přecházím na Mino cyklin. Snad to nebude horší.

Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

Takže se dneškem

Takže se dneškem přidávám do klubu vyhazovačů Doxy .Doposud jsem ho snášela dobře, bez jediného problému,dnes jsem ho nalačno zapila džusíkem a děly se věci.....nejdřív šel zadem, pak vrchem...uff,ještě ted je mi zle,když si na to vzpomenu.

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.

Ivetto, díky za

Ivetto, díky za varování... Chystám se na Doxy za 14 dní, pokud neseženu Azi. A předtím jsi to nikdy nebrala nalačno? Nebo to bylo tím džusem?

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin + další potíže, zatím ACC

Předtím jsem to nalačno

Předtím jsem to nalačno právě brala,ale asi to bylo fakt tím džusem,ještě ted mám husí kůži,když se na ten džus podívám:-))  Je fakt, že kortikoidy mi doktorka radi zapíjet džusem grepovým, prý to šetří žaludek.A já to ted zapila pomerančovým a ještě jakýmsi ne 100%,ale takovým tím v plastové lahvi:-)) Asi má víc kyselin. Sarino,pokud takhle hážeš Doxy často,tak ale potom se nestihne učinná látka vstřebat,ne? Já pro jistotu dala ještě jeden potom po jídle a už to bylo OK.

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.

No Sari, mě docela dělal

No Sari, mě docela dělal problém právě Doxybene, ten sem musel k jídlu jinak bych v sobě nic neudržel. Poté sem bral Doxycyklin a teď mám Doxyhexal a oboje sem zvládnul i na lačno bez problémů.

Chronická únava, závratě, zvýšená potivost, svalový třes, zvýšená teplota. Na Wheldonově protokolu od 7/2007

Sarino a bereš ten

Sarino a bereš ten rozpustnej? Spíš než změnit značku, tak si
pořídit tenhle, fakt nic nedělá a to mam s žaludkem taktéž problémy. Já
momentálně beru doxybene od ratiopharm a pohoda. Je teda fakt že mi ted
Klubal předepsal doxybene v tobolkách - nejhorší co může bejt podle mě,
ale snad to zvládnu po větším jídle a to budu muset brát 2 naráz :-/

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice,
zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly
nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 1.jízda Metrem)

Souhlasím s Keirou, také

Souhlasím s Keirou, také beru Doxybene 200mg od Ratiopharm a v pohodě, ze začátku jsem měla Doxybene 100mg tobolky a ty mi také dělaly žaludeční neplechu.

 

Na Wheldonově protokolu od 12.5.2007 pro chronickou infekci, bolesti zad, kloubů, bolesti a cukání ve svalech, zhoršení zraku, žaludeční vředy atd.

Odpověď pro

Odpověď pro Kikinu:

měla jsem snad Doxybene od Raiopharmy, ale nikdy mi nedělal až takové problémy, asi je to tím, že odmala mám antibiotika jako potravu... Je to děs, co do sebe musí člověk nacpat, někdy je toho horší než lepší, to kdyby člověk nebo i doktor věděl! Mějte se všichni... fajn, samozřejmě!

Zdravim vas vsechny, dekuji

Zdravim vas vsechny, dekuji moc za informace. Mam Doxybene od Ratiopharm - v tobolkach po 100mg. Ten rozpustny je co zac? 

Bandogu, diky za tip, v lekarne to omrknu a zkusim vymenit za ten muj soucasny (cena je dle lekarnioce stejna).

...uz
se bojim cekat, co zase bude po zhltnuti Doxy :( a ze by me spis
polykani tabletek dle WP melo tesit, kdyz to leci... 

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg
(bolesti, tlaky do hlavy; poruchy rovnovahy, buseni srdce, pichani na
hrudi, dychavicnost, blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani
svalu pod okem, nocni poceni, nervozita, bolesti kl.)

Doxybene 100mg je v

Doxybene 100mg je v tobolkách a 200mg není tobolka, ale prášek (jako např. Paralen) takže ho můžeš rozpustit ve vodě.

 

Na Wheldonově protokolu od 12.5.2007 pro chronickou infekci, bolesti zad, kloubů, bolesti a cukání ve svalech, zhoršení zraku, žaludeční vředy atd.

Kikino, dekuji za

Kikino, dekuji za upresneni. Ja jsem byla rada za ty "uzke" tobolky
kvuli polykani a prave s rozpustnymi paraleny a jim podobnymi prasky
jsem mivala pri polykani problemy a nedej boze, aby se v puse rozvinula
chut toho prasku :( Tak holt budu muset vydrzet s tobolkama..., ale
"divat se" ob den do wc misy me netesi :(

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg
(bolesti, tlaky do hlavy; poruchy rovnovahy, buseni srdce, pichani na
hrudi, dychavicnost, blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani
svalu pod okem, nocni poceni, nervozita, bolesti kl.)

Sarino a když ten

Sarino a když ten prášek rozpustíš v trošce vody a vypiješ? Vyzkoušej, někomu to takhle právě vyhovuje místo toho polykání. Tu mísu ti tedy nezávidím :-(  

 

Na Wheldonově protokolu od 12.5.2007 pro chronickou infekci, bolesti zad, kloubů, bolesti a cukání ve svalech, zhoršení zraku, žaludeční vředy atd.

Sarino ty máš doxybene po

Sarino ty máš doxybene po 100mg, takže je bereš taky po dvou? Nebo
si to dělíš do dvou denních dávek? Jinak co se týče těch rozpustných,
radši pohodlně polkneš a pak budeš trpět? To já si vybrala že se naučim
vypít tu břečku a je mi pak OK. Ale jak chceš, to je jasný, když tě
baví koukat do mísy ;) Ještě dotaz, asi mi to nikde jen tak v lékárně
neproměněj, když u nich nebudu mít recept co? No asi blbej dotaz!

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice,
zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly
nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 1.jízda Metrem)

Já myslím, že ochotný

Já myslím, že ochotný lékárník by Tě mohl 100Mg tobolky proměnit za 200 Mg tablety. Samozřejmě by tě dal polovinu krabiček. Já to měla obráceně, mě lékařka napsala 200Mg tbl., v lékárně je neměly a s mým souhlasem mě dali 2x tolik krabiček se 100 Mg tobolkami.

Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

Holky se žaludkem jsem

Holky se žaludkem jsem taky na štíru doxy je dobré něčím  zajíst, ale kyseliny z  džusů jsou pro mě taky jed. Tedy už od jakživa, jediné které můžu jsou hruškové, nebo čerstvé z grepů (grepy jsou v žaludku zásadité)   ale to sem asi nepatří :-)tady jsme v lékárnách, ne???

Na Wheldonově protokolu od 3/2007 pro chlam tracho, borelii.Různé potíže:Únava, silné pocení, brnění a bolesti zad a končetin,bolest břicha, závratě, mžitky před očima.

Ivetto, to ja prave nevim,

Ivetto, to ja prave nevim, za jak dlouho se stihne Doxy vstrebat...Vi to tady nekdo? Prvni mesic pri Doxy byl v pohode, ted to jede z kopce, mozna jsem to nabourala i tim, ze jeho uziti posunuji ze 13te hod (brala jsem ho po obede, nekdy ok, nekdy KO) na 11tou (10tou) hodinu (Po nejake svacince? Ale nejak tolik jidla do me neleze). Asi nez si telo zvykne, ale uz aby to bylo! Presne, jak pises, zadem, vrchem, ze clovek nevi, co driv, k tomu nejmladsi synek krici za dvermi mistnosti a starsi na me cekal ve skolce (je to sice 10min od domu, ale byla jsem  rada, ze jsem tam dolezla, auto jsem bohuzel nemela doma). Nejak se ted nedari...ach jo...at uz je lip...nam vsem!

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg (bolesti, tlaky do hlavy; poruchy rovnovahy, buseni srdce, pichani na hrudi, dychavicnost, blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani svalu pod okem, nocni poceni, nervozita, bolesti kl.)

Koupila jsem koenzym Q10

Koupila jsem koenzym Q10 200mg za docela slušnou cenu oproti CR(navíc v CR je max 100mg od Nordpharma za 620,-) , je to od Jarow formulas a vyjde jedna 200mg tableta na cca 12,50Kč, to ej dost dobrý, tady takhle vychází 30 mg kapsle od nekterých firem. Takže tolik jen tip,pokud chcete   http://www.vitasprings.com/co-q-10-200mg-60-caps-jarrow.html

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.

Žádný předmět

 Lekarna.cz ma ted nabidku 60x60mg za 149,-Kdyz si to spocitas mas 180mg za 7,45. Takze tva nabidka je

draha. 

WP od 26.6.2007 pro stale se opakujici zanety HCD, migreny, bolesti zad, chronicky unavovy syndrom, problemy s dychanim, zhorseni zraku a dalsi problemy

Dani, díky za tip, to je

Dani, díky za tip, to je teda bomba cena,navíc jsou to kapsle, šumák už nemůžu ani vidět.Matyldo, ten příspěvek, že Danin tip je drahý jsi myslela jak? nejak mi to nesouhlasí s příspěvkem,který pak následuje? Odpustte mi moji zvědavost:-)

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.

Ne Danin tip, ale tvuj na

Ne Danin tip, ale tvuj na Q10, ze je drahy, ze ted ma lekarna.cz Q10 60mg po 60tob. za 149,-

Takze ta tva 200mg za 7,5ks je draha 

WP od 26.6.2007 pro stale se opakujici zanety HCD, migreny, bolesti zad, chronicky unavovy syndrom, problemy s dychanim, zhorseni zraku a dalsi problemy

Aha Matyldo, to bylo na

Aha Matyldo, to bylo na mně:-))No ale i tak to není drahý tip.Když vezmeš, že jde o dávku 200mg v jedné tobolce..to nemůžeš srovnavat s tobolkou o 60mg obsahu Q10.Když vezmu tvůj výpočet, tak 60 tobolí po 60mg je za 149,tudíž jeden mg učinné látky je 0,04Kč x 200 (200 mg bobule tak vyjde na 8,30)Takže i tak to je levnější a hlavně vyšší ,nožství učinné látky v jedné tobolce.....ale to byl jen tip,pochopitelně si každý objedná kde chce a co chce.... 

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.

Dnes mi přišla zásilka z

Dnes mi přišla zásilka z Vitaminlife.com, hodnota zboží 50 USD, beze cla. Takže kdo chce ušetřit bezmála 1000 Kč alespoň na NAC (1 balení 600 mg / 250 tbl za 25, 45 USD + 14 USD poštovné), může zkusit zde:

http://www.vitaminlife.com/product-exec/PNAME/NAC_600_mg_N_Acetyl_Cysteine__Selenium__Molybdenum/product_id/41211

Mam ho objednany, vcera 

Mam ho objednany, vcera se to expedovalo. Celkem to mam

za 120USD cca, presto uspora asi 1000,- za mesic na NAC+doplnky

a jelikoz jsme dve, tak to uz je znas v rodinnem rozpoctu. Jinak

nevis, jak dlouho trva dodani? Objednavka 10 dni, protoze

neco nemeli, ale na meil reaguji do 24 hodin, takze to vypada

dobre, ted jeste jak dlouho to sem pujde. 

WP od 26.6.2007 pro stale se opakujici zanety HCD, migreny, bolesti zad, chronicky unavovy syndrom, problemy s dychanim, zhorseni zraku a dalsi problemy

Doručení zásilky trvalo

Doručení zásilky trvalo 12 dní (vyřízení objednávky 10 dní, taky něco neměli). Pokud bude zásilka se clem, může to trvat déle..

Žádný předmět

 Diky moc, takze tento tyden to ocekavam:)

WP od 26.6.2007 pro stale se opakujici zanety HCD, migreny, bolesti zad, chronicky unavovy syndrom, problemy s dychanim, zhorseni zraku a dalsi problemy

Objednal jsem si antibiotika

Objednal jsem si antibiotika z 1drug.com. 2.den mi je poslali(alespon poslali email). Dnes je to 8 dni a z karty se neodečetli žádné peníze. Má někdo zkušenost, kdy se odčítají?

Mnoho z nás je odkázáno

Mnoho z nás je odkázáno kupovat léky přes internet. Nikdo ale nechce kupovat léky pochybné kvality vyrobené firmami o kterých se ani za mnoho hodin nedá na internetu zjistit nic jiného než reklamní žvásty a to že mají pobočky v desítkách vyspělých, ale i krajně zaostalých zemích, takže není ani šance zjistit, kde se vlastně lék vyrábí.  Prosím, pokud někdo máte zkušenosti s dobrými výrobci, napište sem jejich jméno, co vyrábějí, a zemi původu. 

Například -  Zentiva - Česká republika - Azithromycin (Azitrox).

Tak dorazily léky z

Tak dorazily léky z 1drug.com . No asi vyhozený peníze. Cyprofloxacin z
Thajska a Azithromycin z Kambodže. Azitromycin mel byt od Ciply a je z
nejake její pobočky Protec v Kambodži. To asi půjde do koše. Uz budu
kupovat jen od pharmacy1010.com . Co se týká léků od dobrých výrobců, tak kupuj vše co má původ v EU. Doxycyclin třeba jako Unidox od Yamanouchi Pharmaceutical (Astellas),Amoxycilin od GlaxoSmithKliene, dál léky od Plivy a pod.

Ahojky všem, koupím ATB.

Ahojky všem, koupím ATB. Doufám, že nevadí, tento příspěvek. Nemám zatím totiž embosovanou kartu, díky. Kartu em. si samozřejmě pořídím.

Karolína

Zhoršující se bolesti kloubů, únava, deprese ,astma bronchia, brnění končetin a různě po těle,silné pocení a spousta dalších potíží. V roce 2003 zjištěna pozitivní chlam.,nikdy léčena.V roce 2004 přeléčená bor. a test je hraniční. Zatím jen dopl.

Karolino, nemusíš mít

Karolino, nemusíš mít embossovanou,stačí obyčejná VISa electronka ale s povoleným obchodováním přes internet, já to mám takhle u ČS 

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.

Někde ale prostě electron

Někde ale prostě electron neberou.  

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

 Tip na dobrou IT

 Tip na dobrou IT lékárnu. Je to sice v Čechách, tedy ne tak úplně dobrý ceny, jak se dají najít v cizině, ale je to levnější. Dá se objednat na netu se slevou a vyzvednout pak osobně v lékárně bez placení poštovného a manipulačních poplatků, plati lze hotově i kartou.

www.e-lekarny.cz

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, onychomykóza, alergie, zl. stafylokok, chlamydie pneu, bolesti kloubů a svalů, únava) 

Hura, tak vitaminlife.com

Hura, tak vitaminlife.com bere i obycejnou Visa Electron. Akorat tam clovek nekoupi vse, co by potreboval. Ale je to zatim prvni zahranicni lekarna, kde jsem s touto kartou bez potizi objednala. Ted jsem zvedava na rychlost dodani.

CAP 5/2007-7/2007 pro CTR (CPN?): uro a gyne zanety, neurologicke problemy - parestezie, myalgie, bolesti kloubu, pokles sex. apetitu a dalsi potize...

Ja tam objednávala už na

Ja tam objednávala už na konci listopadu a pořád nic

Na vitaminlife.com jsem

Na vitaminlife.com jsem objednávala 3x. První zásilka (NAC) z 25. října došla za 3 týdny. 2. zásilka z 3.11. ještě nedorazila (kvůli Vánocům?), ale je sledována družicí. Třetí jsem objednávala o svátcích, tak jsem zvědavá, kdy to přijde. Kvůli té druhé jsem tam psala, ale asi odpovědí až po svátcích...

 

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

tak to se k vam holky

tak to se k vam holky pripojuju - me napsali, ze zasilku odeslali 22.11., normalne to od nich doslo za 2 az 3 tydny, a do ted nic. uz jsem tam psala, napsali, ze 22.11. zasilka opustila USA a ze se to dal neda sledovat. Zanet jak to myslis, ze je zasilka sledovana druzici - mas teda tuseni, kde je??? jsem zvedava, jestli to nekdy prijde- a hlavne je divny, ze je nas uz vic co cekame dlouho.

Wheldonuv protokol pozastaven, fibromyalgie, bolesti svalu a kosti, unava, problemy s ocima, CPN IGG, a dalsi problemy

Ahoj Amazonko1

Ahoj Amazonko1 .

Omlouvám se za pozdní odpověď. Nestíhám. Když kliknu na číslo té nedoručené objednávky na seznamu objednávek, otevře se mi nejdříve složení objednávky  s dlouhým číslem, které vypadá jako podací číslo balíku.  Když na něj kliknu, otevře se stránka wwwapps.ups.com a tam je nadpis Tracking Information. Když zobrazím detaily, objeví se: 9/11 v 8,38 h AM - Delivery. Your package has been delivered. Delivered to Ranch-Cucamonga, CA, US

A dole je napsáno:
Tracking results provided by UPS: 
01/03/2008 5:17 P.M. 
ET

 Anglicky moc neumím - ale vyložila jsem si to tak, že zásilka je ještě na cestě. U zásilky, která byla před 2 měsíci bez problémů doručena, už takové dlouhé číslo (podací číslo balíku?), není.

Během Vánoc jsem na vitaminlife.com posílala dotaz ohledně té nedoručené objednávky, ale zatím žádná odpověď. Možná mají tento týden ještě vánoční prázdniny? Tak tolik moje neúspěšné pátrání. 

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

No ono to spis vypada, ze

No ono to spis vypada, ze ta zasilka byla jiz uspesne dorucena, ovsem ne tobe, ale do Kalifornie, konkretne na tu adresu Ranch - Cucamonga.

Zkus tu kdyz tak uvest to cislo baliku, podivam se na to taky na 

strankach UPS. 

Ahoj Wojto, díky za

Ahoj Wojto, díky za ochotu. V seznamu zaplacených objednávek na mém účtu u Vitaminlife.com je to číslo objednávky ze 3.11.2007: 1ZE7F9230251997691. Když na ot kliknu, objeví se datil na UPS a odkaz: View package progress. Kliknu. Další odkaz: Proof of Delivery. Weight (váha?) 28,60 Lbs. Kliknu. Kolonka Multiple Package: 9. Vedle toho odkaz Shov All. Klik. Rozbalí se  9 dalších balíčků různých hmotností.  Mám v tom chaos. Pokud něco vykoumáš, tak napiš. Moc děkuji.

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

Myslím, že

Myslím, že Vitaminlife.com má pěkný zmatek v zásilkách.

To sledovací číslo, které ti poslali byla zásilka někam do Jižní 

Kalifornie s hmotností kolem 14 kilo, takže to asi nebylo nic pro tebe.

Určitě mají nějaký zmatek v zásilkách, jestli to způsobilo UPS nebo 

Vitaminlife těžko říct, bude jim třeba asi napsat. 

Vitaminlife.com Tak jsem

Vitaminlife.com

Tak jsem tam dnes opět psala  kvůli opožděné zásilce. Přišla tato odpověď:

Hello-

   Have you checked with your
local customs to see if maybe they are holding your package? If you
haven't please do and get back to us.

Thank you for your patience in this very busy time of year.

Ally

Customer Service

www.vitaminlife.com

Můžete to prosím přesně přeložit? A co si o tom myslíte? Moc díky.

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

Myslím, že

Myslím, že Vitaminlife.com má pěkný zmatek v zásilkách.

To sledovací číslo, které ti poslali byla zásilka někam do Jižní 

Kalifornie s hmotností kolem 14 kilo, takže to asi nebylo nic pro tebe.

Určitě mají nějaký zmatek v zásilkách, jestli to způsobilo UPS nebo 

Vitaminlife těžko říct, bude jim třeba asi napsat. 

ahoj, ono je to trochu

ahoj, ono je to trochu jinak -napsali mi: I show that the package was delivered to the Mail Center in RANCHO CUCOMONGA, CA, US on 11/22/2007. - to pisou u vsech zasilek - zrejme nejaka posta, prekladiste v Californii, a tam zasilky rozdelujou do celyho sveta.

At the Mail Center, the package is labeled with international postage and sent to your country's postal system.  The International Post Office shipping option that you chose does not include tracking after it leaves the Mail Center.  Packages shipped via International Post Office have typically taken 2-4 weeks for shipping time to your country.  In some cases, they have been held for additional time while being cleared by customs.  I apologize for the wait.  Please let us know when you receive your package.

psala jsem na vitaminlife.com uz dvakrat, porad me ujistujou, ze je to na ceste - ale nejak se mi to nezda. z toho rancha se to uz dal neda sledovat, jakmile to opusti USA,protoze jsem ja, i zrejme vsichni ostatni, zvolili nejlevnejsi zpusob doruceni - coz u me delalalo skoro 40 USD. takze bud jsou najednou vitaminlife.com podvodnici, nebo je bordel na ty mezinarodni poste. a jinak pokud jste nezvolili u zasilky pojisteni, coz asi nikdo, tak za to vitaminlife.com odmita nest jakoukoli zodpovednost. to  mi napsali. divny je, ze nas je tu vic z CR komu zasilka putuje uz pres dva mesice.

jeste bych tyden dva pockala, a pokud nikomu kdo ceka nic neprijde, mozna by bylo dobry poslat tam hromadny email.

candida,  fibromyalgie, bolesti svalu a kosti, unava, problemy s ocima, CPN IGG

Díky Wojto za

Díky Wojto za vysvětlení. Už jsem tam před 14 dny psala - odpověď zatím žádná.

Amazonko, souhlasím s hromadným mailem. Kdyby něco přišlo, ozvu se. Zkusím jim tam s kámoškou (anglicky umí lépe než já) napsat - i o tom chybném čísle balíku a divném složení zásilky - 9 balíků!!!

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

I já se musím přidat -

I já se musím přidat - mně z Vitaminlife napsali, že zásilka odešla 8.11. a do dneška nepřišlo nic. Už jsem si myslela že se to prostě někde ztratilo. Taky by mě zajímalo, jestli to ještě přijde.

Tak to jste mne sebraly

Tak to jste mne sebraly vitr z plachet. Clovek asi pri tomto nkupovani musi pocitat se vsim, nicmene ze zdejsich prispevku jsem usoudila, ze Vitaminlife je v pohode. Uvidime co ta moje zasilka, levnejsi NAC by teda bodl.

CAP 5/2007-7/2007 pro CTR (CPN?): uro a gyne zanety, neurologicke problemy - parestezie, myalgie, bolesti kloubu, pokles sex. apetitu a dalsi potize...

Zaneto, preklad, co

Zaneto, preklad, co pisi:

Delivery. Your package has been delivered. Delivered to Ranch-Cucamonga, CA, US

Dodani. Vase zasilka byla dorucena. Dorucena do  Ranch-Cucamonga, CA, US.

A taky pisi, ze byla dorucena 9.11. Tak to je asi nejaka blbost. U tracking udaju maji dokonce nejake datum brezen 2008.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adriano, děkuji za

Adriano, děkuji za překlad. Vůbec nechápu, co s tou zásilkou může být.

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

Posted Říjen 12th, 2007

Pharmacy1010.com Chci se zeptat na tuto lekarnu, jestli s ni nekdo mate zkusenosti, jestli je to duveryhodne z Ruska

 

No nevím. Zrovna minulý týden jsem u nich objednával ze dvou účtů.
Proces objednávky šel bez problémů až do posledního odkliku, kdy mi to
pak ukázalo jakýsi error. Potvrzení objednávky tudíž nepřišlo, nicméně
prachy z obou účtů si strhli.

Musím jim napsat a zaurgovat to. Ale jak to dopadne...?

Mě od nich v létě

Mě od nich v létě přišlo vše bez problémů. A bylo to z Ukrajiny, i
když lékarna jako taková je tuším z Kanady. Možná se pletu, už nefím
přesně. Každopádně nápis ukrposta mě docela dostal.

Petik

V pohodě. Objednávám u

V
pohodě. Objednávám u nich už od začátku léčby (přes deset objednávek) a
všechny zásilky přišly do cca týdne. Léky v pořádku, expirace dlouhá,
kvalitně zabalené, nepoškozené.

Errorovou hlášku to hází při platbě na Chronopay.com skoro všem, ale
peníze si strhnou, na email vám pošlou potvrzení o platbě a zásilka
dorazí. Neřešil bych to.

Léky jsou z Ukrajiny, společnost sídlí na Gibraltaru.

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce
horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé
vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy...

DOXY/AZI/TINI vybiji tu svini (pardon)