Černá listina lékařů

Pojdme se alespon trochu pokusit zamezit dalsimu sireni bludu a varovat se navzajem pred srazkou s temi v pravem slova smyslu "nelekari". Zakladam tak cernou listinu. Jinak, nez zverejnenim jejich jmen to nepujde.

MUDr. Vladimír

MUDr. Vladimír Blažej

Pracuje jako primář biochemické
laboratoře a lékař interního oddělení v soukromém lůžkovém zařízení
Nemocnice Ostrava - Jih, s.r.o.

 Duvod: totalni neznalost v kombinaci se sirenim bludu, nazorna ukazka arogantnich plku zde

 
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

hrůza, trochu mě zaráží

hrůza, trochu mě zaráží jak můžete vytvářet černou listinu lékařů. Skoro tak 80% z Vás nemá ani žádný titul natož lékařský, ale kritizovat a pomlouvat lékaře Vám není blbý, vždyť žádný lékař není vševědoucí a očekávat např.od gynekologa, že bude znát detailní postup operace srdce je taky blbost tak proč by měli všichni znát Wheldona a spol. Jasně-základní informace by měli mít, ale hned je psát na "černou listinu" mi přijde opravdu divný

Mudr. Pavel Gebouský,

Mudr. Pavel Gebouský, Klinika infekčních chorob, Fakultní nemocnice Hradec Králové.

Důvod: Vy chcete kapačky na viry? My budeme hledat boreliózu (kterou považuje za jediné onemocnění, které se může na inf. odd. vysktynout). Je nesmírně arogantní a povýšený, ušetřte si cestu.

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Tak já byla sice v

Tak já byla sice v čekárně doktora Gebouského, ale ordinovala jistá Jana Kotulová...zbytečná návštěva, nic se neví, odeslala mě na neurologii, kde jsem objednaná na září, nevyřeší se podle mě taky nic.

Mudr. Emílie

Mudr. Emílie Švestková

Inf. oddělení Nemocnice Pardubice

Důvod: Chlamýdie je tak vzácné onemocnění, že se v našem regionu nevyskytuje.  

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Kvůli recenzi na paní

Kvůli recenzi na paní doktorku vidím že jsi z pardubicka. Prosím Tě,
nemáš z našeho regionu taky nějakou dobrou zkušenost z doktorem???
Případně jestli by jsi mi mohla doporučit nějakého specialistu na
problém s chlamýdií. Dík za každou radu, s MuDr. Švestkovou už
zkušenost mám :-(

MUDr. Firbas, infekční

MUDr. Firbas, infekční odd. FN Brno Bohunice: zbytečná cesta a čekání, do zprávy bez pohledu na pacienta či vyslechnutí jeho potíží nabuší stejnou větu: pacient poučen o používání repelentů a ochranných pomůcek při pohybu v přírodě.  Výsledky ho nezajímají, všechna zvýšená či vysoká IgG považuje za normální stav.

Leona

Manžel Funy na W.protokolu od října 2006 pro letitou neléčenou neuroboreliozu, křeče, bolesti a ochrnování končetin. před protokolem léčen ATB Doxycyklin 500 mg denně po dobu 5 měsíců podle slovenských stránek borelioza.sk

Už na svém pracovišti

Už na svém pracovišti nepůsobí, byl odejit :o) 

Chronická únava, závratě, zvýšená potivost, svalový třes, zvýšená teplota. Na Wheldonově protokolu od 7/2007

MUDr. Ošťádalová Ivana,

MUDr. Ošťádalová Ivana, Jeronýmova 750, Hradec Králové,urologie poliklinika 1

Po 3 týdenním "přeléčení" nolicinem a jednom negativním testu PCR z moči mi sdělila, že jsem zdravý, a na mou námitku, že je mi po její léčbě ještě hůře než před ní...mi doporučila, at se svou partnerkou zvýšíme frekvenci sexuálních aktivit, že "ono se to tam potom samo pročistí (urethritida+zánět nadvarlat a moč.měchýře)." Další sledování pokládala za zbytečné. Partnerku i mě odmítla dále léčit s tím, že už neví co pro nás má udělat. Po mých dalších slušných námitkách, prosbách a urgencích o nové testy a prodloužení léčby, mě dfc. prohlásila za člověka se sklony k paranoi a doporučila mě at jdu na psychiatrii.

P.S. Toto se odehrálo krátce (několik týdnů) poté co se u nás začaly projevovat problémy s CTR. Díky naprosté nekompetentnosti, pitomosti a výsledné aroganci této lékařky tak u nás v r. 2002 začal celý ten velký průšvih spojený se zdravotní a léčebnou anabází trvající až doposud.

Na CAPu od 30. 5. 2007 pro chronickou "pětiletou" CTR (+ pravd. i CPN). Od 22.6. 07 plná dávka CAPu = 100mg minocyklinu + 3 x 500mg azithromycinu + pulsy metronidazolu.

 

MUDr.Petr Hoško - První

MUDr.Petr Hoško - První privátní chirurgické centrum Sanus  Hradec Králové  http://www.sanushk.cz

 Tento pán je velmi arogantní, povýšený a jeho "znalosti" ohledně diagnostiky a léčby chlamydií vůbec nestojí za komentář - Před dvěma lety jsem u něj byl na jedné kontrole s horečkou, urol.problémy, bolestmi kloubů a zduřelými uzlinami v podpaží, na krku i v tříslech. Jeho komentář : " Hmm zduřelý uzliny v podpaží a bolesti kloubů s chlam.nesouvisí to je naprostý nesmysl"...s notnou dávkou opovržení... "jj na internetu tam je všechno"(poté co jsem jej požádal o testy WB + Elisa z krve a řekl mu, že diagnostika chlam.v Sanusu prováděná během 10min.analýzy moči v jakémsi přístroji je nespolehlivá) ..."na horečku si vemte ibalgin"..."sestro napište mu poukaz na vyšetření na kapavku a další potvory na mikračku do FN HK" (at se toho promiskuitního simulanta zbavíme=přesně tak to vyznělo) - stěry z urethry a kultivace...po negativním výsledku jsem byl prohlášen za zdravého. Tenkrát bych tomu sebejistému pánovi nejraději ukázal marnost jeho počínání..ted aspon varování - na tomto pracovišti Vám chlam.nejsou schopní ani diagnostikovat, natož vyléčit !

Na CAPu od 30. 5. 2007 pro chronickou "pětiletou" CTR (+ pravd. i CPN). Od 22.6. 07 plná dávka CAPu = 100mg minocyklinu + 3 x 500mg azithromycinu + pulsy metronidazolu.

Vyvarovat se v

Vyvarovat se v Praze

ordinace doktora Lahovskeho, poliklinika Mazurska - chlamydie jsou virove a to my nelecime!

 

dr. Veselá - budeme vas lecit, z toho si nic nedelejte, to ma kazdy a to se hned vyleci ATB!!

 WP od 26.6.2007 pro stale se opakujici zanety HCD, migreny, bolesti
zad, chronicky unavovy syndrom, problemy s dychanim, zhorseni zraku a
dalsi problemy

Vyvarovat se : Opava

Vyvarovat se : Opava mudr.Kočicová - revmatologie - pokud máte problém a sdělíte jaký začne vás zkoušet z lékařských názvů a snaží se vás ubít odbornýma poučkama. U mě neuspěla, ubila jsem ji já, natož mě převedla jinam. Vzdělané pacienty neuznává.

Dále : infekční ambulance nemocnice Opava mudr. Janovská, chlamydie se nedají léčit, ale dají se tolerovat.

mudr.Brzesková Opava- pokud jste pozit. v IGA : budeme čekat až se to rozjede pořádně, pak možná léčit . Navíc vám pošle na vyšetření moč s vaším jménem do laborky, ale vy jste žádnou nedodali a to 2x po sobě. 

Neurologie mudr Němec Opava- vaší nemoc máte z toho, že moc čtete, koukáte na televizi a na internet a študujete pomyslné nemoci, které si moc připouštíte k tělu a tak si je vsugerujete. 

Jedna perla za druhou.Opava versus lékaři - děs a hrůza.

Luky

Na Wheldonově protokolu od 1.4.2007 pro velkou únavu,bolesti kloubů, bolesti hlavy, gyn.problémy,nespavost,borelii pozit v IGG, CPN pozit v IGG a CTR pozit v IGA.

Je v Opavě někdo kdo

Je v Opavě někdo kdo naslouchá???třeba taková pozitivní listina z celé republiky...

myslíš MUDr. Veselou z

myslíš MUDr. Veselou z Libně?

Pokud máš na mysli Dr.

Pokud máš na mysli Dr. Veselou z imunologie na Budějovické, mám s ní stejné zkušenosti, všechny hodnoty jsem měla zvýšené, ale jen hraničně, takže mi vlastně nic není

MUDr. Pozděnová -

MUDr. Pozděnová - neurologie Plzeň, Denisovo nábřeží, další ordinaci má Pod Záhorskem, nevím kolik, Plzeň

Nevěří, že chlam. může způsobit moje bolesti, dále mě už nemůže léčit, protože neví jak.(Prohlásila při poslední návštěvě)

Stále se zhoršující bolesti kloubů, únava, deprese,asthma bronchia, mravenčení různě po těle, noční deprese dechu a spousta dalších potíží. V roce 2003 zjištěna pozitivní chlam., nikdy léčena. V roce 2004 přeléčená bor. a test je hraniční. Zatím dopl.

MUDr. Blanka Sovová - PL,

MUDr. Blanka Sovová - PL, Plachého 20, Plzeň

Chlam.+bor. bere na lehkou váhu, bere mě za hypochondra a elegantně se mě zbavila odesláním na revmatologii.

Doposud byla fajn, zřejmě jsem udělala chybu, když jsem jí chtěla dát mat. o léčbě chlam. a též jsem jí zdělila, že mé potíže budou zřejmě od chlam. a bor., tím jsem doktorku vytočila, urazila atd....  Pokud změní postoj, po výsledcích test, dělané na revmat, ráda jí smažu z černé listiny.

 

Stále se zhoršující bolesti kloubů, únava, deprese,asthma bronchia, mravenčení různě po těle, noční deprese dechu a spousta dalších potíží. V roce 2003 zjištěna pozitivní chlam., nikdy léčena. V roce 2004 přeléčená bor. a test je hraniční. Zatím dopl.

MUDr Jágr - soukromý

MUDr Jágr - soukromý urolog Kolín

1. Krev, moč, prostě nic neposílá do laboratoře, místo toho se na to v ordinaci dívá pod mikroskopem a samozřejmě nikdy nic nanajde.

2. Léči Biseptolem - pod různými obchodními názvy - tvrdí, že je to nejlepší lék a dává ho na dobu mnoha měsíců, nad úplnou neúčiností jen pokrčí rameny.

3. Nejlepší ATB, které po skončení Biseptolu dává na cokoli,  je podle něj Nolicin ( Norfloxacin). Je mu úplně jedno, že české odborné studie o ATB jasně říkají, že jde o zcela zastaralý a nejméně účinný fluorochinolon, který má tu "špičkovou" vlastnost že se u něj velmi rychle vytváří resistance, která pak zahrnuje nejen celou skupinu fluorochinolonů, ale i některé ATB z jiných skupin.

4. Chlamydiemi se nemá smysl zabývat, protože jsou zcela neléčitelné a každý je bude tak jako tak mít nadosmrti.

 

 

Mirousi, po přečtení

Mirousi, po přečtení tvého článku musím reagovat - fakt jsem se tak rozčílila.... kdybych neměla obdobné zkušenosti, snad bych ani nevěřila, že můžou existovat takový arogantní  , nabubřelí lékaři, kteří podceňují tak zákeřnou bakterii. Zrovna dnes mi můj obvodní - když jsem mu sdělovala, že všechny ty potíže mám nejspíše od prodělané  a nelečené  infekce chlamýdií sdělil spolu s jeho sestřikou, že byli někde v Praze na nějakém školení a že jim tam školila nějaká - MUDr. Rút Tachecí - tak se prý jmenovala a prý je to normální bakterie, žádné takové nemoci prý nevyvolává........ když jsem odkázala na Wheldona a studie zde, Ing. Bazalu, tak už měli hromadu práce. No, tak s takovým přístupem jak vidno či čteno -povícero lékařů budeme jistě brzy "vyzdraveni"!

Bod číslo 1. - má reakce

Bod číslo 1. - má reakce 5ti minutový smích.

Bod číslo 4. - jejda - jen aby to nebyla pravda

Ovšem pokud dělá bod 1.- bod 4. pak pravda snad není

Poliklinika na Karlově

Poliklinika na Karlově náměstí (Praha) - primář urologie (jméno mi vypadlo ale primář urologie je tam jen jeden). Skutečná perla, dokonce i ve zdejší velmi velmi tvrdé konkurenci. Nejdřív jsem od 9 hod do 13 hod čekal v prázdné čekárně než mě sestra vpustila k tomuto "MUDr" rozvalenému v křesle a čtoucímu si Blesk. "Co tady dělá, ten ke mě přece nepatří, co ho sem pouštíte" !? vyštěkl MUDr na sestru. Sestra se prozíravě stáhla do vedlejší místnosti (asi aby se kála za svůj zločin). Samozřejmě jsem měl doporučení z imunologie, jinak bych se vzhledem ke svým bohatým zkušenostem s vysoce vyspělým a vstřícným českým zdravotnictvím rozhodně obtěžovat neodvážil. Svoje potíže jsem ovšem říct nemohl, protože jakmile padlo slovo "chlamydie", dostal pan primář přímo záchvat spravedlivého hněvu. Začal ječet, že se hovadinami nezabývá, že jeho čas je vzácný, a jak vůbec mám drzost ho takhle obtěžovat. Jen ještě dodám, že lékařka na imonologii mi ho doporučila jako špičkového odborníka.

No, tak to je síla. Setkal

No, tak to je síla. Setkal jsem se s kde čím, ale s takhle zuřivou reakcí přece jen ne. 

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...říjen 2007 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

Alergologie a imunologie ve

Alergologie a imunologie ve Vojenské nemocnici v Praze - Střešovicích - kolektiv Dr. Rákosníka - dávám na černou listinu zcela jednoznačně. V jejich péči jsem 12 let. Za tu dobu se za jejich léčení nejenom mé potíže rapidně zhoršily, ale vystřídalo se u mě asi 10 lékařů (vč. Dr. Wojciechowské, o které tu už někde byla řeč - ta byla z nich nakonec nejlepší - měla největší zájem mi pomoci, ale taky nakonec, jako další, odešla). Páni lékaři se s Vámi vůbec nebaví, potíže si vymýšlíte a otravujete je. Jedna z perliček: při poslední kontrole mi naměřili tlak 75/59 - ... no vidíte, jaký máte výborný tlak. Na můj dotaz, jestli se můžu posadit, protože je mi na omdlení, se paní doktorka jen tak významně podívá, co to má  v ordinaci zase za hypochondra. Když mi na konci úplně zbytečné návštěvy řekne, že mají příkaz, že jejich pacienti se mají dostavovat ke kontrole pouze 2x krát do roka, tak se mi trochu uleví, protože mi tlak v tu ránu poněkud povyleze. O chlamydidích nechtějí slyšet ani slovo, to je nějaké začarované téma, kterého se z principu štítí. Když jsem loni touhle dobou kontaktovala pana primáře Rákosníka se zoufalou prosbou o pomoc pro syna (zde pod jménem Falcon), u kterého se objevilo podezření na RS, měli jste vidět, jak se mnou vyběhl. Po tomhle zážitku mu už nejsem schopná věřit a doufat, že mi takový lékař pomůže v souladu s Hippokratovou přídsahou.

  Na WP od 10/07 - polyvaletní alergie s několika anafylakt. reakcemi, dechové obtíže, dráždivý kašel, silné zahlenění HCD (tzv. zadní rýma), časté několikadenní migrény, únava, bolesti kloubů - zjištěny CPN, CPT a mykoplasmata 

Souhlasím, Rákosník s

Souhlasím, Rákosník s námi taky vyběhl, prý chronický únavový syndrom dcera nemá, neučte mě ho znát povídal. A že nic takového neexistuje. A přitom na telefonický dotaz, zda se tím zabývá, řekl, ať přijdeme. A pak s ní nedělal nic.

Na WP zatím ne, chronická únava, strašná, fyzická slabost, spavost 16 hodin denně, svalové bolesti a bolesti kostí, bolesti hlavy

Doc. MuDr. Lindušková,

Doc. MuDr. Lindušková, revmatologie, Pod Marjánkou 1906/12, Praha- Břevnov

Chlamydie byla dostatecne prelecena tremi tydny atb a dale se ji nebudeme zabyvat, prestoze testy jsou pozitivni. Jste mlada, mela byste vice sportovat. Sportujete? Ne? No vidite, to vas klouby boli z toho...Tak vice sportujte.

Jak mam sportovat, kdyz nedojdu ani do kramu uz mi nevysvetlila. Jeji zaver: psychicke potize a nedostatek pohybu. Odmitala se o cemkoliv bavit. A to pry za komaru psala jakousi praci o chlamydiich..

 
 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

MuDr. Sechovská

MuDr. Sechovská Drahomíra, infekcni- Bulovka. Ze vi, ze nebudou antibiotika potreba, mi sdelila jeste drive, nez mi vubec vzali krev. (Testy pak byly pozitivni). Chlamydie zadne bolesti kloubu ani svalu totiz naprosto nezpusobuje. Zadny takovy pripad neni znam. Mam si dojit pro nejake prasky na psychiatrii na hlavu, protoze potize mam jiste ze stresu. Tato MuDr. trpi tak neskonalou aroganci a hlouposti, ze udelate lepe, vyhnete-li se ji nekolikakilometrovym obloukem.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Doc. MuDr. Lindušková,

Doc. MuDr. Lindušková, revmatologie, Pod Marjánkou 1906/12, Praha- Břevnov

plne se pripojuji - testy mi udelala jen CRP + HLA 27 - vyslo negativni, rekla, ze bechtereva nemam, jakekoli bakterie mi odmitla udelat s tim, ze jsem mlada a z principu mi nic nemuze byt. zaroven bych mela zhubnout - pritom kdyz jsem tam byla, zrovna jsem mela problemy se zaludkem a behem mesice jsem zhubla 8 kg. Pak se me jeste snazila poucit, jak se spravne drzi vysavac pri luxovani, a ze bych se mela vic hybat. a ze si vse namlouvam, a nejlepsi by bylo, zajit pro prasky na hlavu k psychiatrovi. tam uz nikdy vice

Jednou ci dvakrat v lete

Jednou ci dvakrat v lete 2002 na KICH v Brne Bohunicich, mila pani MUDr. Irena Gruntova se jmenovala , uz jsem si vzpomel. Mi blahosklonne dala vysetrit protilatky na LB, vysledky co prisly byly zalostne, na polovinu testu nebyly sety!!! Holt byly letni prazdniny. Doba dovolenych, tak mozna nebyli ani laboranti. Takze jsem se dozvedel prdlajz, ale tehdy jsem uz vedel co mi bylo, jen on to nevedela, nenaslouchala, tvrdila nesmysly jak prekrveni sliznic nepatri do obrazu LB, a jak ji v mladi pichli jednu tetracyklinouvou injekci po erythema migrans a je dodnes v pohode. Krasny osobni priklad. Borelioza je prece banalita (ano mila pani doktorko, do 48h po infekci staci pry i jednorazova davka ATB, posledni vyzkumy to tak ukazuji). Ale po 2 letech nestaci ani 1-2-3 mesice ATB, zvlast kdyz ma clovek velkou radu subjektivnich potizi. Doporucila mi LP. Bez toho neleci. JA mel par mescu pred tim po mesici Doxy, takze skvele doporuceni vysetrovat likvor, to je vskutku profesionalni!!! Mam to doma od ni dokonce pisemne o tom prekrveni sliznic :-))) Nesmazatelne stopy jejich skvelych vedomosti... Jeste to mozna casem pouziju abych jim na tom KICH trosku zpusobil sebereflexi.
Rad bych tuto milou pani poddoktorku umistil na serveru chlamydie info na nastenku tragikomickych pripadu, tzv. cernou listinu.
Nemuzu se tam nalogovat, tak prosim bud Jana nebo Adrianu at tak ucini za mne prekopirovaim tohoto pispevku. Dekuji.
Petr Dymacek
P.S. Upozorneni pro Brnaky. Ohledne LB by si cele KICH v Bohunicich zaslouzilo viset... (na cerne listine kde jinde
samozrejme:-)

MUDr.Staněk-jedna OV

MUDr.Staněk-jedna OV nem.,kde pracuji 30 let-byla jsem před staňkem,jsem i po něm-už naštěstí zvedl kotvu.Jeho plky-lítá mi tlak-tak si ho neměřte,je mi ne zvracení,píchá mě v boku,mívala jsem migrény se zvracením,mám nadmuté břicho-prosím o vyš.žlučníku-to nemohu,jak bych si to zodpověděl před pojišťovnou,je mi zle-mám pocit jako bych slezla z kolotoče,plazím se do práce i z práce,mám obrovský tlak v hlavě-marně brečet-pomož si sama.O chlamydiích vím už několik let,ale že způsobují takové problémy vím nedávno-neurolog.vyšetření si ani neprohlédl/polyneuropatie,karpální tunel,hyperintenzní ložisko v mozku,glioza talamu/-to má asi dnes každý-odcházím od něj s pláčem.Můj práh bolesti je asi hodně vysoký-vydržela jsem už hodně.Pak cesta ne kardio-docela dost dalších odbrníků,které bych ráda jmenovala..................procházela jsem přechodem,totálně vyčerpaná,zničená-hypochondr na pochodu.........depresivně laděná-podle těch skvělých odborníků......tlačená k psychiatrům..........od 6.11. jsem na WP-prozatím depres.ladění trvá...jak dlouho ještě?Po měsíci nečekám zvrat.Můj mozek je opotřebovaný " nadměrným přemítáním"-snad mi nepraskne

Ano, to jsem taky slyšel

Ano, to jsem taky slyšel "...to nemohu,jak bych si to zodpověděl před pojišťovnou..." "...to má asi dnes každý-..."

Kéž by už taky někoho napadlo, že přesně za toto by se měl takový budižkničemu zodpovídat.

 

"...Hlavní rozhodování o tom, který lékař má nadále provozovat praxi, má
mít podle Kubka pacient. Zdravotní pojišťovny by podle něj neměly
vyřazovat ze sítě lékaře s odůvodněním, že špatně léčí. Udrželi by se
ti lékaři, k nimž by chodili pacienti..." celé viz

Právo svobodné volby lékaře by mohly zajistit smlouvy pacientů s pojišťovnami

Podle ČLK Julínkova reforma neřeší základní problémy

Julínkovy změny nás vrací před listopad, tvrdí lékaři

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...prosinec 2007 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

Mudr. Pokorný- ORL .

Mudr. Pokorný- ORL . Diagnostické centrum Ostrava, přesně ví co vám není i bez prohlídky, byla jsem poslána OL se zánětem dutin( hnisavá rýma, bolst hlavy, teplota 38,2-38,35) a aniž by se mi alespoň podíval do nosu hned věděl, že zánět dutin nemám, absolutně arogatní,

za 2 dny jsem byla nucena bohužel v noci navštívit pohotovost ORL, zánět se mi dostal do oka a měla jsem teplotu 40,2 

vzhledem k tomu, že už rok navštěvuji oční po celé ČR a po každém infektu se mi mé oční potíže zhoršují- bych to v jeho případě nazvala až zanedbání péče.

Obvoďák mi dal ATB a říkal mi, že kdyby se to nezlepšilo mám nyvštívit ORL,

no ale něco tak arogantního jsem ještě nezažila,jsem si u dr. Pokorného přišla jak největší blbec

 

 

 

 

 

 

Jej no to já mám s panem

Jej no to já mám s panem Pokorným jinou perličku,Mněla jsem zduřelé uzliny snad po celém krku i vzadu na hlavě.A pan POkorný(úmyslně nepíši mudr)mi řekl že mám vši a že je to z toho,po mém protestu řekl že toxoplazmˇozu,a jakmile jsem mu řekla že máme zvířata tak už si byl jistý:D samozřejmě že mně poslal na infekční na testy pouze na zvířata a do zprávy napsal že mám doma zvěřinec.No opravdu perla doktor tedy spíše pokus o doktora.No myslím že by mněli lékařům tohoto druhu utnout tipec nebo na ptáka skřipec.

Tu zprávu by bylo dobré

Tu zprávu by bylo dobré sem pověsit,  "..do zprávy napsal že mám doma zvěřinec" Ono vůbec některé zprávy jsou unikátní dílka. Tak sem s ní!

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... únor 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

MuDr. Sechovská !!!! Při

MuDr. Sechovská !!!!

Při popisu mých potíží, někdy v roce 1996 se odebrala z ordinace a znuděně odešla. Vydal jsem se proto za ní pro odpověď a ona mě řekla"CITUJI" do vašeho zdraví mě nic není.       Nemám slov - měli by ji vyhodit, takové lékaře platíme...Člověk s větší kuráží, by ji udeřil. 

 

MuDr. Věra Šídlová -

MuDr. Věra Šídlová - gynekologie Nemocnice Na Homolce

- chodila jsem k ni tak dva roky, ze mam ukrutne bolesti podbrisku, za tu dobu s tim nic moc nedelala, ani ji nenapadlo udelat odber na chlamydie ci ureaplasmy... nakonec mi rekla ze me to urcite nemuze tak moc bolet, kdyz se zadny nalez nenasel....!!! kdyz pani dr. vi lip nez ja jestli me to boli nebo ne, tak to teda sbohem.....

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy..

MUDr. Martin Hrehorčák -

MUDr. Martin Hrehorčák - gynekologie ambulance Nemocnice Motol

- prijela jsem o vikendu s ukrutnymi bolestmi podbrisku - mel zrovna pohotovost a dal mi jasne najevo ze ho otravuju... "Vy mate bolesti? No to mi reknete jaktoze krvacite?" dost me pri vysetreni ponizoval, pak si neco natukal do vykazu a poslal me,evidentne se zanetem  v male panvi, bez pomoci domu....nejhorsi zazitek!

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy..

Mudr. Elka Heidlerová -

Mudr. Elka Heidlerová - gynekologie, Terronska 19, Praha 6

- tato dr. je dobra tak na napsani receptu na HA, vic nic....nepozna ani rozsahly zanet v male panvi... 

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy..

MUDr. Václav Beneš -

MUDr. Václav Beneš - Poliklinika Na Národní 9, Praha 1

Nasadil silné atb na cca 14 dní, po té ihned testy. Igg bylo v testech u chlamydií stále silně pozitivní načež prohlásil cituji: "Jste zdravý". Na mé oponování, že je mi stále hůř (nebudu zde uvádět všechny mé problémy, viz. blog) a jak je to možné, že jsem podle dr. zdravý, pouze stroze odvětil: "... to víte, příroda a imunita si s tím poradila...". NEPORADILA!

Pane doktore, doufám, že už Vás v životě nepotkám. Zmaloval bych Vás jako velikonoční vajíčko. Stál jste mě dost času a o penězích ani nemluvě. 

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy...

DOXY/AZI/TINI vybiji tu svini (pardon)

Falcone, taky jsem byla na

Falcone, taky jsem byla na poliklinice na Narodni, kde se plati. U MuDr. Stránského. Ale i IgA nic neznamenalo. Byla jsem zdrava,  pouze jsem dostala prednasku o narusene psychice po te, co me uderil kladivkem do kolene a vse bylo v poradku. Stredovek hadr. Vyhnout se jim obloukem.

Jo taky nejprve tvrdil, ze jede do USA a ze to tam bude konzultovat, tak jsem mu rekla, at se popta na Vanderbiltu. Vylozene se urazil. A konzultoval urcite kulovy, jinak by nemohl tak blabolit.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

MArtin Bojar, to je další

MArtin Bojar, to je další expert z polikliniky Národní 9. Dceři řekl, a proč jste nedostudovala? Měla byste si udělat maturitu... Pako. Třikrát nastoupila tato dříve výborná žákyně do 4 ročníku, marná snaha, vždy toho musela nechat, s tou šílenou únavou a migrénama, prospanými celými dny.  Prej, proč nestuduje...vždyť se sotva  chudinka vláčí po bytě a když se jí uleví, dojde za doktory...no a ti jí nepomůžou....

Chronický únavový syndrom, migrémy, bolesti kostí, vyčerpání...

Stomatologické oddělení

Stomatologické oddělení FN v Olomouci - dva roky léčen na bolesti čelisti a okoli, vytrhána většina zubů z dolní čelisti, potíže trvající, SONO neg. CT negat. ani jednou odběr krve.

Za dva roky nebyli schopni určit diagnozu, ani odeslat na jiné oddělení.  

Nakonec zjištěna chlamydiová infekce u jednoho soukromého lékaře a ihned započato s WP. 

MUDr. Ludmila

MUDr. Ludmila Kadlecová

Neurologie, Poliklinika Pod Marjánkou, Praha 6

Důvod?
Naprosto laxní přístup k mým několikaletým potížím..závěr:" Asi máte
depku." Neřeší příčinu, nasadí ultumovák a ven. 

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice,
zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly
nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)

  Černá listina

 

Černá listina lékaře MUDr.Mohamad Chmaitilli, urolog ZS Kartouzská, Praha 5

 

Lékař je velice arogantní, jedná s pacienty povýšeně, špatně mluví
česky (země původu Libanon), při řádně objednaném vyšetření jsem byl
obviněn, že jsme přišel pozdě (přitom jsem přišel řádně včas) a nebyl
vyšetřen, vykázán z čekárny ordinace, zpracoání výsledků z laboratoře
prvního vyšetření trvalo neúměrně dlouho (1 měsíc), lékař nebyl schopen
po telefonu přečíst výsledky vyšetření.

Vložil marthy! 

On Únor 6th, 2008 Mufka

Jj,tohohle lekare jsem mela taky tu cest poznat....no nic moc, nepomohl mi...ale to ze je to libanonec je to posledni :)

tak ho dej na listinu sam neasi http://chlamydie.info/node/1128 do tehle diskuze staci pripsat...netreba adminu na to... 

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v
podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom,
bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg
NAC,1250mg metro pulzy..

TAK TOMU BYCH HO TEDA

TAK TOMU BYCH HO TEDA NESVERIL

Tohoto doktora znám, byla

Tohoto doktora znám, byla jsem u něj asi dvakrát a musím říci, že i na
mě udělal velmi špatný dojem. A jeho vyšetřování bylo velmi podivné

MUDr. Veselský - urolog,

MUDr. Veselský - urolog, sexuolog a psychiatr, ordinuje střídavě ve fakultni nemocnici Olomouci a v Praze...

Byl jsem u něj kvůli urologickým potížím...Popsal jsem mu všechny mé trable.  

Doktor je dobrý psychiatr, ale to je tak všechno. Když jsem byl u něj, říkal že psal diplomovou práci o chlamydiích a že o nich ví úplně všechno. Neví nic víc než co se člověk dočte v průměrných skriptech pro mediky v 3.ročníku.... 

Jeho závěr i při pozitivních chlamydiích je, že chlamydie pneumoniae způsobuje jen dráždivý kašel který se vyléčí 2týdenním atb a že mé další potíže jsou psychosomatické...Doporučil léčbu antidepresivy,  s tím, že všechno spraví a do půl roku budu jak rybička...

Umísťuju jej tady protože doktor si hraje na velkého odborníka a vzhledem ke své odbornosti a praxi jsem mu i málem uvěřil... 

 

 

Přidávám pana MUDr.Jana

Přidávám pana MUDr.Jana Zichu imunologie DTC Praha cituji:chlamydie je neškodná bakterie která si v těle jen tak hoví a nic nedělá je ji tam dobře./to věřím/

Pozitivitu chlamydiové serologie bych nedávol do souvislosti s obtížema pacienta.

 

bože lidi je vubec možne

bože lidi je vubec možne že to naše zdravotnictvi stoji za ... VYŠKOVSKÁ NEMOCNICE!!!!!!!!!! 6 MESICU PROŠENI ABY NEKDO DOSEL NA TO CO MI JE,JSEM PRY PŘIPAD PRO PSYCHIATRA

Pokud mate neco zajimaveho,

Pokud mate neco zajimaveho, nascanujte, ja to klidne vyvesim. :) Osobni udaje se daji zacernit.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

MUDr Jarmila Skalková,

MUDr Jarmila Skalková, primářka infekční oddělení Třinec

Tam nemá smysl ani chodit. Setkala jste se s touto infekcí a tělo se s ní vyrovnalo samo. Na to že mě bolí každý kloub a sval odpověděla tato stará dáma" život je plný bolesti"..............nepomohla, neudělala žádné vyšetření ani odběry. Avšak chtěla, abych přišla na kontrolu....

Alenko - na to si musíme

Alenko - na to si musíme zvyknout,že dělat nic nebudou a jejich jediná činnost bude převzít 30.- a hodit si je do kasičky !

MUDr. Zbigniew Wojnar,

MUDr. Zbigniew Wojnar, imunolog Karviná Ráj

Pan dr. jen opisoval z papíru na papír. S chybama. Nepomohl, ani neměl nejmenší snahu.

Taky mam negativni

Taky mam negativni zkusenost s Poliklinikou na Narodni. MUDr. Stránský- neurolog. O plicni chlamydii nevedel nic, pochybuju, ze vubec vedel, ze existuje, natoz co zpusobuje. Ale i kdyz jsem mu dala informace k prostudovani, odmitl si je precist, protoze on je chytry dost. Kdyz mi rikal, ze leta do USA, kde vystudoval, tak jsem mu rekla, at tam zavola na Vanderbilt, kde s nim radi budou konzultovat. No to samozrejme neudelal, misto toho jednoduse diagnostikoval, ze potize jsou psychosomaticke. Proste diletantstvi non plus ultra, za ktere jeste zaplatite tisic korun. Vrele nedoporucuji a jeho pacientum vyjadruji uprimnou soustrast.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Trocha humoru - tuhle

Trocha humoru - tuhle Chlamydii bychom měli darovat všem tupým, arogantním a neochotným doktorům... ale nakaženou... aby si také užili jako my všichni tady... Jukněte na to, to je síla ale jako nápad na pomstu docela dobrý... No ale co jiného nám taky zbývá, než ty naše trampoty s chlamydiema aspoň trochu zlehčit...
Najdete ji na tomto odkaze: http://pc.itek.cz/img-shop/MIKROB26.jpg
S úsměvem jde prý všechno líp...
49 roků, sama se synem, příbuzné nemám. Od dětství všemožné záněty-stále v nemocnicích, snížená imunita. Od r.90 podnikala, pečovala o staré rodiče a tetu(než umřeli) Opakovaně EBV-potvrzené Chlamydie -záněty-kolapsy-teploty-bolesti celého těla...

az na to ze je to chlama

az na to ze je to chlama tracho a ne chlama pneu ... pokud se mylim, tak me opravte..

WP od 5.11.07 - LB, CHLAM (IgG 4.7, po preleceni LB i CHLAM v IgM...)

Ano ano, máš pravdu, je to

Ano ano, máš pravdu, je to chlama trachom... ale to je uplně jedno... mrcha jako mrcha... chlama jako chlama... nadělá to v organizmu stejně svinstvo... Já mám třeba oboje ;-( Dala jsem to sem jen pro trochu legrace... protože nám tady nikomu moc do smíchu moc není...
49 roků, sama se synem, příbuzné nemám. Od dětství všemožné záněty-stále v nemocnicích, snížená imunita. Od r.90 podnikala, pečovala o staré rodiče a tetu(než umřeli) Opakovaně EBV-potvrzené Chlamydie -záněty-kolapsy-teploty-bolesti celého těla...

Prof.MUDr. Alena

Prof.MUDr. Alena Pospíšilová. Přednostka dermatovenerologické kliniky FN Brno - Bohunice.

tak něco tak arogantního jsem nepotkal za celý svůj život. Ani se neráčila podívat. Jen zpovzdálí si mne vyzkoušela co o chlamkách vím a pak se milostivě zmínila že venku čeká další pacient. Děkuji. Nechci. 

No a já myslel že je

No a já myslel že je to

No a já myslel že je to normální že jsou zduřelé uzliny a že občas
ku.evsky bolí jak vidět zase tak normální to není ale nedělávalo mi to
vždy ale je to od té doby kdy mi naskákaly za ušima boule jak
pimponkáče, vypadal jsem  jako bych do sebe valil jídlo do rána do
večera :-) mno ale když mně viděl múj PL tak mně posla na infekční
okamžitě paní doktorka Vařeková ...(klidně jmenuju protože takovou
k.r.a.v.u ještě svět neviděl ) se na mně podívala asi ze dvou metrů
(asi aby něco nechytla) zeptala se jesli mám teploty a po negatívní
odpovědi mi řekla ať si zajdu k zubařovi že to mám nejspíš od
zubů.Jediný test mi neudělala.No tak mi můj PL udělal testy a vyšla mi
pozitívní pouze toxoplazmoza (tehda se ještě testy na chlamydie vůbec
nedělaly..asi) tak od té doby jsem si myslel že když se mi semtam
zduřily uzliny že je to v pořádku.Jen taková perlička na závěr paní
MUDr.Vařeková sice patří do důchodu ale pořád tam je a když tam byla
moje manželka která byla těhotná a chytla neštovice tak ji chtěla
okamžitě poslat na potrat asi si dovedete představit co to udělá s
psychikou.Hmm
tento názor pochází ze 60-tých let minulého století ...nicméně máme
zdravé a prospívající dítě na kterém se tato infekční nemoc vůbec
jakkoliv nepodepsala a pak věřte doktorům kteří kvůli svým názorům
dokážou i zabít.Teď už se tomu směju jaká je to kr.v.a a jaký jsem byl
lama že jsem ji  věřil.

jardak

Fakultní nemocnice

Fakultní nemocnice Brno-Bohunice, Klinika nemocí plicních a tuberkulózy- MUDr.Anna Hrazdirová , velice sympatická doktarka na pohled,která se snaží být nad věcí, ale  šla jsem k ní na kontrolní rtg plic , protože na pracovišti v Praze mi zjistily stíny na plicích a to i po půlročním braní protokolu.  Paní doktorka mi sdělila, že potíže, které udávám mají onkologičtí pacienti před smrtí a je vyloučeno abych měla stále chlamydie, i když mám pozitivní protilátky v krvi, protože terapie 6 týdnů doxybene a 14 dní Klacidu, co mě na chlamydii MUDrci naordinovali,  je více než dostatečná. Chovala se velice arogantně a snažila se mě chytit za každé slovo a vyvrátit jej. Jinak z plicního vyšetření ve zprávě uvádí, že je vše hraniční, ale to je ovlivněno mírou spolupráce pacientky. Několikrát se mě zeptala jestli jsem si jistá, že namám žádné psychické problémy, např. s přítelem atd..Opravdu trefa do černýho u této sympatické paní doktorky, protože jistojistě mám zimnice, bolesti kloubů, svalů, motolice až prekolapsový stavy psychického původu.. :-)

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Entizol, pokračování od 7.5.2008 pro chlamydii pozitivní, hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže-podezření na Chronovu chorobu, váhový úbytek, ataky nevolností, od 8.10.08-SP- Clarithromycin a pyruvat.

tohle by melo byt

tohle by melo byt trestny

Mycoplazma IgG + IgM, CPn IgG. Chřipkové stavy+zimnice, subfebrilie, únava, oportunni koky vsude kam vlezou, fascikulace mírně. NAC, Doxy 200, kontrola, plny WP plan prosinec.

MuDr Ivo Vermousek -

MuDr Ivo Vermousek - urologie, Třebíč.

Je to už půl rokem co jsem měl s tímhle volem tu čest, ale to jak se projevil mě nenechává klidným ani dnes po takové době. Radši to nebudu ani rozpitvávat nebo se naseru ještě víc.

Nicméně na závěr uvedl větu, kterou sem napíšu, aby jste viděli o jaké individuum se jedná.

"Já znám ty stránky o chlamýdiích na internetu a já netvrdím, že ti lidé nepotřebují pomoc. Potřebují, ale nikoliv naši, ale spíše kolegů psychiatrů"

Na WP od 4.9.2008 pro pozitivní Chlamýdie, Raiterův syndrom, brnění končetin a mnoho dalších problémů.

MUDr. Veronika Mokrá,

MUDr. Veronika Mokrá, gynekologie, nemocnice Turnov. Po celé roky zanedbávala moje gynekologické problémy, Ureaplasmata si plete s chlamydiemi, silné bolesti břicha radí ignorovat se slovy "jste moc hubená, až přiberete, tak to zmizí... hubení lidé prostě bolesti mívají.."..."srůsty? chlamydie? -  to mají jen promiskuitní lidé...kolik jste měla partnerů??". Nakonec me poslala s každým problémem domů se slovy "já už nevím, co s vámi, možná... zkuste se tam dole neholit..."... a dala mi kontakt na známého psychiatra... U MUDr. Klubala se samozřejmě zjistilo, že za všechno můžou chlamydie ! Nejsem jediná, kdo si na její strašný přístup stěžuje.

Chlam. Tracho., únava, bolesti v podbřišku, gynekologické problémy,... od 11/08 na Azitroxu (počáteční léčebná kůra MUDr. Klubala), zvažuji WP

tak to je drsny, muzeme se

tak to je drsny, muzeme se vubec myt?:) a nebo holit :D :D ze ja se motam, protoze mam vlasy kratce strizene :D

WP od 5.11.07 - LB, CHLAM (IgG 4.7, po preleceni LB i CHLAM v IgM...), nasledne aktivni EB..

"já už nevím, co s

"já už nevím, co s vámi, možná... zkuste se tam dole neholit..".

Co to jeeeee?????!!!!!!!!!!

No Keiro, normalne mi

No Keiro, normalne mi gynekolozka rekla, ze za moje problemy zrejme muze holeni v intimnich mistech ! Ze jinak uz ji zadna pricina nenapada ! :))) Ted uz se tomu smeju, ale kdyz mi to s vaznou tvari rikala, myslela jsem, ze ji necim prastim. 

Chlam. Tracho. IgG, únava, bolesti v podbřišku a snad všechny gynekologické problémy, jaké existují... od 11/08 na Azitroxu (počáteční léčebná kůra MUDr. Klubala), zvažuji WP

Shelby , to je fakt

Shelby , to je fakt pecka minimalne na facku, clovek nevi ci se smat ci brecet, pani dr. Mokra  ma asi pro jistotu poradne zarostleho bobrika...:), pardon ten vyraz, a nic ji patrne netrapi, to jsou nazory jak ze stredoveku, no jeste ze aspon uz nejsou carodejnicke procesy,holt pokrok nezastavis....  

Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

:)) Dr. Mokrá měla

:)) Dr. Mokrá měla skutečně pokrokové názory... :) Ještě jsem zapomněla napsat, že vždycky, když mě viděla ve dveřích, tak výhružně řekla "Už zase problém ?!!!" - pak už jsem se tam bála chodit.. Jen lituju všechny její současné pacientky. Jak něco není jasný kvasinkový zánět (ne chronický) nebo těhotenství, tak to neumí řešit. 

Chlam. Tracho. IgG, únava, bolesti v podbřišku a snad všechny gynekologické problémy, jaké existují... od 11/08 na Azitroxu (počáteční léčebná kůra MUDr. Klubala), zvažuji WP

Moje rec Pavle, to bude

Moje rec Pavle, to bude primo BOBR. Proto ji take nic neni..jen je radne vymastena.

No jistě, pořádného

No jistě, pořádného bobríka se lekne přece i chlamydie . Mě zas 2 gyn. tvrdili, že chlam. jsou teď v módě. Tenhle modní výstřelek fakt nemusim - raději budu out. 

Prošla už jsem také

Prošla už jsem také hodně doktorů a všichni mi doporučují pohyb (když sotva lezu, ale t mám z toho, že se nehýbu)m jinak chlamydie má dneska každý a nikdo nemá takové problémy jako já a dokonce se našli i takoví borci, co mi tvrdí, že je to věkem, co bych taky chtěla těsn po 40-cítce, nehledě na to, že když tu čtu příběhy mnohem mladších lidiček, ti to mají asi taky věkem.

Co máš z toho, mně je 21

Co máš z toho, mně je 21 a asi to mám taky věkem:-)))) to byl fakt super vtip!! Ještě chybí aby mi doktoři řekli, že já sem mladá tak se s tím organismus popere sám! a asi jednu chytnou!;-)

Nemocnice Homolka urologie

Nemocnice Homolka urologie (jen přidružena k chirurgii) Dr. Poněšický - všichni kdočž jsou léčeni na chronický zánět prostaty a něměli pozitivní nález z moči jsou psychyatričtí pacienti, protilátky z krve ho nezajímají, on to prostě takhle řeší....a že k tomu jsou revmatologické obtíže, CFS, poruchy zraku, strašné bolesti svalů, návaly slabosti až k omdlívání - to je v hlavě... nezbývá než popřát vyzkoušet si to na vlastním těle - bych pak ho chtěl vidět!

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007

proc radši nenapíšete kdo

proc radši nenapíšete kdo Vam vyhovuje???tedy ten kdo udela bez remcani detailni testy vseho(pokuty pojistoven zaplati pak ze sve kapsy), dá vám leky jakýkoliv chcete (samozřejmě na pojistovnu) a bude se na Vas usmivat

Vždyt je to tu někde

Vždyt je to tu někde napsaný.Nouza a Klubal,jsou ochotný ke všemu ,ale za peníze.

Chlamydie......ty jsi nějak

Chlamydie......ty jsi nějak mimo mísu, že ? Ze které planety jsi přiletěl/a ?

prosim o vysvetleni,

prosim o vysvetleni, neresite tady nic nez penize  a kdo odebere vice krve ne????

 

A co řešíš ty?

A co řešíš ty? Netváříš se nemocně!!! O co ti jde? To sis přišel/a jen zarejpat? Jak poznáš, kdo má jaké vzdělání, podle tvého pravopisu bych ti taky nehádala VŠ. Možná "vysoká rejpavá" - to máš za 1....

ja taky nedělám ze sebe

ja taky nedělám ze sebe chytrou a neříkám lidem jak mají brát léky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!když tomu tak nerozumim tak neradim, logicke, je mi jasne že ted vsichni na me zautočíte, protože se nechcete bavit o nicem jinem než o svych bolistkách a nechcete slyset nazor, který jde proti "proudu"

rejpani je mimo jiné taky

rejpani je mimo jiné taky názor, tak nebreč, že tě neprosím o radu jako kdybys byla vševědoucí

Ignorujte, ignorujte a

Ignorujte, ignorujte a ignorujte. Zkusenost pravi s hlupaky je netreba se hadat, je to ztrata casu a energie. Uvedomte si, ze tato slecna ci pani si sem prisla zvednout sebevedomi a ujistit sama sebe jaci jsme tu vsichni hlupaci. Nas nepresvedci a my ji take ne tak k cemu ten spor:o).

 Alegeny, na Wheldonově protokolu od 15.12.2006 s ACC Long, 28.12.2006 Doxy, 3.1.2007(8/2008/Minocyklin), Sumamed, Entizol (Prvni pulz 16.2.2007 tri dny), 7/2008, Pyruvat Calcia hodinu pred Atb Azi. Crohnova choroba, problémy s očima, CFS - únafový syndrom

to je moudre:) jakmile zde

to je moudre:) jakmile zde někdo napíše co chcete slyšet a nepřitakává s Vámi tak je to hlupák, který neví o čem mluví viď?

to je moudre:) jakmile zde

to je moudre:) jakmile zde někdo napíše co chcete slyšet a nepřitakává s Vámi tak je to hlupák, který neví o čem mluví viď?

Souhlasím IGNOROVAT,

Souhlasím IGNOROVAT, IGNOROVAT, IGNOROVAT, moudřejší ustoupí, ne?

půlka z Vás se zde chová

půlka z Vás se zde chová jak v sektě!!!!!ignorujte nebo nadávejte tomu kdo má jiný názor a žasne nad Vámi:)

zdravím tě, ať jsi

zdravím tě, ať jsi kdokoliv. O vysvětlení tady prosím asi nejen já tebe...proč jsi zde na těchto stránkách ty? O co ti jde? Co chceš vysvětlit? Černá listina lékařů není jen tak obecná, ale pro  použití lidem kteří jsou nemocní a z důvodů jasných :aby další z nás nemuseli zbytečně obcházení právě ty méně fundované. Když ti není fyzicky ani psychicky právě nejlíp a vážíš každou návštěvu lékaře, je fajn vědet komu se vyhnout. Nemyslíš ?   

Na Wheldonově protokolu od 3/2007 pro chlam tracho, borelii.Různé potíže:Únava, silné pocení, brnění a bolesti zad a končetin,bolest břicha, závratě, mžitky před očima.

ja si myslím, že tím

ja si myslím, že tím urážíte lékaře! prostě to vzít za jiný konec, napsat ty, kteří jsou v tomto oboru opravdu znalý a jaký mají zkušenosti apod. ale když tam někdo píše, že je to tupec atak-není to vhodný. Je mi jasné, že asi někdo má fakt obtíže, ale když tu někdo píšete o brnění malíčku či lechtání krve apod. tak zdravej člověk přemýšlí nad tím zda ten někdo je fakt normální a poté pochybuji.....

:-)) čoveče ty budeš

:-)) čoveče ty budeš mít víc aliasu než agenti Mossadu, jinalk před dávnými - 2 lety tu byla "zlatálistiny lékařů", kterou ovšem vládci zdejšího webu zakázali, aby to snad těm pár co jim píšou ošatky atb neuškodilo, haugh jdu pokračovat v tabulce :)

 

no a neni tohle zvlastni?

no a neni tohle zvlastni? jak by jim to uskodilo? stejne maji urcitou kapacitu, takže velky napor novacku zvladnou-nevezmou je

Pořád jsi

Pořád jsi neodpověděla , co potřebuješ vědět a jak jsi se sem vůbec dostala, nebo proč?To by mě trocu zajímalo....čistě z psycho. hlediska

Na Wheldonově protokolu od 3/2007 pro chlam tracho, borelii.Různé potíže:Únava, silné pocení, brnění a bolesti zad a končetin,bolest břicha, závratě, mžitky před očima.

už jsem to nekde psala-že

už jsem to nekde psala-že nepotřebuji nic, jen mi bylo doporučeno se sem podívat, že zde spousta lidí dává nesmyslné rady, nic víc no, jen zvědavost

prece tato domena neni o

prece tato domena neni o tom, že mi někdo-ani nevis kdo, muze to byt i psychopat, dává rady...spíš to má být  jen o zkušenostech

Ano,je to o

Ano,je to o zkušenostech.považuju tyto stránky za nejcennější studii pro lékaře.Už ji viděla lékaře,který by přiznal,že je medicína u chronických problémů k ničemu?Budou nás varovat před dlouhodobým užíváním antibiotik a WP.....ale neporadí co máme dělat s těžkou neuropatií,co máme dělat s vysokým tlakem,který začne blbnout a pataky,které na to jíme jsou k ničemu.A co takhle ložisko v talamu....ischemického nabo zánětlivého původu....víš co ti na to dají....acylpyrin,s radou abys ses zase ukázala,že to zase zkontrolují,ale že nevidíš na oko,motáš se,nemůžeš pořádně mluvit,hučí ti v uších.......tak to tady popisuje spousta lidí....to je nezajímá................co je zajímá?aby jim něco káplo .....nebudu to dál rozebírat.............na ty stránky tě nikdo nezve....je to pro lidi,kteří nenašli pomoc u odborníků..........oravdu jsme tady psychopati,protože nám chlamy žerou hlavně nervy.............a to doslovně,moc jim chutnají

Comment viewing options

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k