Máte někdo zkušenosti s injekcemi na posílení imunity? (Grifols,
Immodin?) Já jsem si přečetla leták u Grifolsu, který mi byl doporučen
imunologem a ted nevím , bojím se do toho jít. Přečtšte si prosím
odstavec upozornění. Díky monica
http://www.lekarna.cz/pasteurised-hum-immunog-grif-16-inj-1x5ml-800mg/
na Wheldonově protokolu pro CTR a CPN od 12/2006
Kikino, já jsem taky měla
Kikino, já jsem taky měla brát grifols na EB viry, ale myslím, že je rozumější a cílenější na viry isoprinosine .. nevím jestli tady s tím má někdo zkušenost, ale mě potvrdili dva mudr. že je to na viry efektivnější...zkus se na to zeptat... Na wheldonově protokolu pro CTR a CPN
Mončo isoprinosine bral
Mončo isoprinosine bral můj syn, výsledek byl nulový. Žádná změna k lepšímu ani k horšímu. A já mám pocit, že stejné je to i u mne s Grifolsem. Lépe mi určitě není, spíše hůře. Říkala jsem si, že znalý imunolog ví co dělá? Díky za ifo, ale já začínám všem těmto přípravkům na posílení imunity ve spojení s chron. chlam. infekcí nedůvěřovat.
Na Wheldonově protokolu od 12.5.2007 pro chronickou infekci, bolesti zad, kloubů, bolesti a cukání ve svalech, zhoršení zraku, žaludeční vředy atd.
Isoprinosine mi předepsal
Isoprinosine mi předepsal Dr. Klubal na posílení imunity. Chlamydie v IgG a dlouhodobé zdrav. potíže však nechal bez ATB. Taky váhám, jestli mám ten Isoprinosin vůbec brát, když jsem začala a ATB (Klacid + Duomox na Helicobacter pylori) a chci pokračovat v protokolu. Kam bych ten Isoprinosine ještě se všemi doplňky upíchla, to fakt nevím.
Žaneta
brnění nohy, bolesti uzlin, ACC + Klacid + Duomox
ach ty potvurky EBV. uvazuji
ach ty potvurky EBV. uvazuji zda zacit brat ten Isoprinosin, jenže Nouza říkal že je třeba se stejně zbavt chlamydii a na viry pomaha proste IMUNITA, kterou ale mam v PRDELI:) je fakt, že by se teoreticky imunita mela postupem casu s wp zlepsovat, nicmene zase ta atb do toho... no kdo vi ze
Luco, dr. Ďurovská mi
Luco, dr. Ďurovská mi tehdy taky doporučila brát u ATB i Isoprinosine. Já Isoprin. sice užívala, ale nevím, jestli to mělo nějaký účinek. Nyní dostávám na CMV, EBV a herpes injekce Grifolsu (zatím mám 2, čekají mě ještě 4), a beru k tomu Azitrox (neschválený dr. K.), až se to trochu ustálí, přidám Plaquenil.
Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - CAP od 11/2006 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, lícní ztuhlost, atd.
Jak neschválený? Jako,
Jak neschválený? Jako, žes mu řekla,že to bereš a on ti řekl, že to neschvaluje?
EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.
Řekl mi, že aby viděl na
Řekl mi, že aby viděl na dalších odběrech v 12/07 jak Grifols na herpetický blok zabírá, po dobu injekcí nenasazovat žádná ATB. Ale já už měla tak nesnesitelný závratě a bolesti všeho, že jsem Azi musela před týdnem nasadit. Tudíž jsem mu to ani neoznámila. Mám sice vysoké IgG u cpn, ale to on prostě ATB neléčí, ač jsou potíže. Jak tu někdo trefně poznamenal, stačí na svoje potíže nemyslet a nepoddávat se tomu. To mi jaksi nějak nejde.
Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - CAP od 11/2006 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, lícní ztuhlost, atd.
Jano J. - Jak tu někdo
Jano J. - Jak tu někdo trefně poznamenal, stačí na svoje potíže nemyslet a nepoddávat se tomu. To mi jaksi nějak nejde. - Taky mi kdosi poradil (v dobrém) na bolesti nemyslet. Odpověděla jsem: Já na bolesti nemyslím, hlásí se samy - nevítány. Zeptala jsem se dotyčného, zda jej někdy bolel zub a co udělal - odpověď: Šel k zubaři a ten buď zub vyvrtal a zachránil nebo vytrhl - podle stavu zubu a bylo po bolesti. S bolesti po infekcích (ať už borelia nebo CPN) je to tak, že je "lékař (zubař)" nenajde, v mnoha případech ani nehledá - neboť tyto bolesti nejsou vidět - a to ani pomocí moderních medicínských přístrojů.
Prostě bolesti zapříčiněné těmito chronickými nemocemi jsou podceňovány a nikdo zpravidla nechce léčit PŘÍČINU bolesti.
Samoléčící postupují velmi opatrně, aby se zdravotní stav ještě nezhoršoval, proto v případě zhoršení bolestí, snižují dávky ATB. Mně se to píše ... ATB protokoly mne čekají, a jsem zvědavá, jestli mi taky pomohou. Doufám v to.
CIFER Já bych se
CIFER Já bych se toho
CIFER
Já bych se toho toho nebál, bezpečnost toho přípravku by měl zajišťovat
výběr dárců a dále je ještě ten preparát upravovanej tak, aby i kdyby
tam nějaké infekční agens byly, tak aby je to zničilo. Já bral Immodin
a musím říct, že jistej efekt tam byl, ale bohužel asi totálně vyléčit
to člověka nedokáže. Kamarádka ho bere co 14 dní už asi dva roky a po
každé té injekci je jí lépe několik dní.
no taky by se mi moc
no taky by se mi moc nechtělo, hrozí, že cokoliv je z krve někoho
. A proč ti vhtějí ten imunoglobin dodávat? Promiň jestli už to někde zmiňuješ...
jiného je bohužel infikované. Když nedokáží najít bakterie v nás jak
potom testují krev pro dárce
Na Wheldonově protokolu od 3/2007 pro chlam tracho, borelii.Různé
potíže:Únava, silné pocení, brnění a bolesti zad a končetin,bolest
břicha, závratě, mžitky před očima.
Mám jít na injekci
Mám jít na injekci GRIFOLSu , ale bojím se toho koukněte na tohle http://www.lekarna.cz/pasteurised-hum-immunog-grif-16-inj-1x2ml-320mg/
Tento přípravek se nesmí podávat intravenózně (riziko šoku), musí se
aplikovat intramuskulárně. Zpětným stažením pístu stříkačky se musíme
přesvědčit, že jehla není zavedena intravaskulárně.
Dodržuje-li se předepsaný způsob intramuskulárního podání, jsou pravé
alergické reakce na polyvalentní lidský imunoglobulin vzácné. V případě
šoku je třeba řídit se zásadami protišokové terapie. Přecitlivělost
na imunoglobuliny se objevuje u velmi vzácných případů IgA deficience,
má-li pacient protilátky proti IgA.
Při podezření na alergickou nebo anafylaktickou reakci je nutno ihned
přerušit podávání přípravku.
Po podání přípravku musí být pacient minimálně 20 minut pod dohledem
lékaře.
Při aplikaci přípravků vyráběných z lidské krve nebo plazmy nelze zcela
vyloučit možnost přenosu infekčních agens. To platí také pro patogeny
zatím neznámé povahy.
Pro snížení rizika přenosu infekčních agens jsou dárci pečlivě vybíráni,
každá jednotka dárcovské krve je kontrolována předepsaným způsobem a
do výrobního procesu jsou zařazeny účinné inaktivační/eliminační
postupy.
Ovlivnění pozornosti při řízení motorových vozidel a obsluhování strojů
Není známo, že by podání lidského polyvalentního imunoglobulinu
ovlivňovalo pozornost při řízení motorových vozidel a obsluhování
strojů.
Inkompatibilita
Přípravek Pasteurised Human Immunoglobulin Grifols 16% Solution nesmí být
mísen s jinými léky.účinky těte si n Na wheldonově protokolu pro CTR a CPN odstavec UPOZORNĚNÍ : Upozornění
já mám u Moniky strašně
já mám u Moniky strašně malé písmo, ani to nepřečtu, je to jen u mě?
Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti
a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho -
deprese
To urcite nesnizuje.
Na
To urcite nesnizuje.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy
syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion
dalsich problemu..
Existují nějaká FAKTA o
Existují nějaká FAKTA o tom, že by užívání Immunoru, snižovalo účinek antibiotiké léčby ?
Kdyby někdo věděl ještě
Kdyby
někdo věděl ještě o dalším dobrém imunologickém léku, napište ho se,
prosím. Vždycky je lepší mít nějakou rezervu, vědět, že se dá zkusit
ještě něco dalšího. Předem díky za odpovědi.
To Mirous - souhlas. Proto
To Mirous - souhlas. Proto tu taky píšu linky na různé enzymoterapie
apod...já měl od Klubala 3 INJEKCE IMMODINU a faketem je, že se po nich
v loni během léta a podzimu můj stav nepochybně zlepšil...do jaké míry
za to "mohl" imunostimulátory posíleny im.systém a do jaké míry to byl
výsledek fluorchinolonu+azalidu co jsem tehdy bral nejsem schopný
posoudit.
Díky, Bunny, určitě to
Díky, Bunny, určitě to zkusím a napíšu co to udělalo, aby to věděli i ostatní.
Bunny o jaký konkrétní
Bunny o jaký konkrétní přípravek od Grifolsu se jedná?
Na CAPu od 30. 5. 2007 pro chronickou "pětiletou" CTR (+ pravd. i
CPN). Od 22.6. 07 plná dávka CAPu = 100mg minocyklinu + 3 x 500mg
azithromycinu + pulsy metronidazolu.
Ta injekce imunoglobulinu
Ta injekce imunoglobulinu přímo se jmenuje Grifols.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a
trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
A opravdu ti pomohl ?
A opravdu ti pomohl ?
Bohužel jsem měla
Bohužel jsem měla možnost se dostat jen k jedné injekci, ale až
navštívím svého imunologa, tak si ho nechám předepsat mnohem víc.
Optimistovi pomohl opravdu hodně, měl intenzivní terapii grifolsem a
vždycky se mu udělalo líp, je možný, že i právě on se podílel na tom,
že teď je de facto úplně v pohodě.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a
trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Pro chlamydie je typické
Pro
chlamydie je typické kolísání potíží. Když se potíže občas sami od
sebe, i bez ATB, přechodně zlepší, bude to možná působením imunitního
systému. Neznáte někdo lék, lepší než immunur, který by celkově
posiloval imunitu a přispěl tak alespoň k zmírnění potíží ? Samozřejmě
to nemůže chlamydie zabít, ale i jen zlepšení je lepší než nic.
Já snad myslím, že už
Já snad myslím, že už jsem ti odpovídala, že je to ten Grifols, ne?
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a
trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
".....Imunomodulací/
".....Imunomodulací/ imunointervencí rozumíme postupy ovlivňující imunitní
reakce s velmi rozdílnými, komplexními
a částečně ještě neobjasněnými mechanismy Zasahujeme zde do nesmírně složitých, navzájem propojených
sítí vztahů, které se na základě autoregulace = samoorganizace udržují
ve stavu dynamické rovnováhy....." citát z Možnosti současné imunomodulace
"...Zahraniční preparáty
1. Biostim - extrakt z buněčné stěny Klebsiella pneumoniae……
2. Broncho-vaxom -lyofi lizovaný bakteriální lyzát z několika kmenů
bakterií (Haemophillus infl uenzae, Klebsiella pneumoniae, Klebsiella ozaenae..
3. Imudon - směs lyzátů z více bakteriálních kmenů (Candida albicans,
Corynebacterium pseudodift ericum, Fusiformis fusiformis, Klebsiella
pneumoniae,
5. Luivac - bakteriální lyzát (Branhamnella catarrhalis, Haemophillus
infl uenzae, Klebsiella pneumoniae, Staphylococcus aureus, ……
6. Ribomunil - obsahuje ribozomy
izolované z Haemophilus infl uenzae, Klebsiella pneumoniae, Streptococcus
pneumoniae, …."
Tohle všechno jsem do sebe cpal a výsledkem byla cesta do pekel! A vyhozené peníze!
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový
syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i
DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže
...6. 2007 zlepšení ve všem
Budete mať všetci pravdu!
Budete mať všetci pravdu! Po dvoch dňoch od toho imunoru som
skolabovala a moja lekárka mala podozrenie na infarkt a musela som
ostať na PN-ke. Pretože som užívala 2xdenne 500 mg clarithromycin od
môjho pľúcneho na CPN (ako klasickú liečbu, na ktorú naviažem WP),
dostala som taký herx, že som sa v duchu rozlúčila s mojou rodinou a
čakala kedy to príde... Keď som sa v lekárni pýtala na grifols, že
v Čechách to majú, tak mi povedali, že česi
sú v tomto pre nás ako rakúšania, oveľa popredu ako my. Takže imunor
ruším a ďakujem za rady. Ja som si o tom imunore zisťovala tiež niečo,
ževraj sú tam nebezpečné ani nie rôzne baktérie a infekcie ale
bielkovinové bloky (prasačie napr.) a tie narobia väčšiu paseku v
autoimunite ako zlé baktérie.
Chronic. CPN, preliečená borelia, dlhoročná bolesť srdca, cysty a
zdurené uzliny (po preliečení LB zmizli) ale únava, dutiny, astma, uši,
úzkosť ostali. WP 7/2007
Z pribaloveho letaku
Z pribaloveho letaku Immodinu:
Immodin je nízkomolekulární látka izolovaná z dialyzátu homogenátu
leukocytů periferní krve, získané od zdravých dárců, testovaných
a nereaktivních na anti-HIV 1+2, anti-HCV, HBsAg a lues. Bezpečnost
přípravku je zajišťována výběrem dárců a zpracováním, kdy dochází
k filtraci přes membránu 10 kD, sterilní filtraci s následnou tepelnou
inaktivací.
Jinak me pichali imunoglobuliny co by diteti a ted se ve zpravach
objevilo, ze lidi, kterym to tehdy davali by se meli dnes nechat
otestovat na zloutenku typu C, protoze tehdy nebyly dost dokonale testy
a jak se ukazalo, nekteri se nakazili nejakou spatne zjistitelnou
formou. Takze se ukazalo, ze za nekterymi podivnymi potizemi stoji
tenhle problem.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy
syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion
dalsich problemu..
Jen pro informaci jsem oba
Jen pro informaci jsem oba přípravky pobíral sočasně při Wheldonovi -
bez jakéhokoliv efektu, empiricky se tedy kloním spíše k názoru Jana.
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007
"...kontrole protilátok,
"...kontrole protilátok, všetky sa mi po slovenskej liečbe
(clarithromycin,mycomax,plaquenil) v kombinácii s Imodynom, ktorý mi
bol inj.podávaný (Váš Imunor) ZASTAVILI...."
Dost matoucí formulace a k tomu v rozporu s dalším textem, ze kterého
vyplývá spíš fakt, že předchozí léčba nebyla zas tak úspěšná a nejspíš
tvého problému tě nezbavila.
Krom toho z blogu není jasné o jaké protilátky se jednalo, co a kdy
jsi užívala a proč a s jakým výsledkem. Chybí souvislosti a
následnost, nemá to bohužel žádnou vypovídací schopnost.
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový
syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i
DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže
...6. 2007 zlepšení ve všem
To boli autoprotilátky na
To boli autoprotilátky na borelku, až potom mi zistili chlamky.
Chronic. CPN, preliečená borelia, dlhoročná bolesť srdca, cysty a
zdurené uzliny (po preliečení LB zmizli) ale únava, dutiny, astma, uši,
úzkosť ostali. WP 7/2007
Tohle by snad měli
Tohle by snad měli rozebrat ti, co ten Immodyn a Imunor vymysleli.
Tuším, že obojí je na vyburcování obranyschopnosti proti mnoha
vetřelcům, leč vesměs chovájících se úplně jinak než chlamydie. A pak
je to proti novým infekcím, ne proti chronické a k tomu nitrobuněčné
infekci a to ještě ve vlastních obranných buňkách! Selským rozumem to
v případě chronických chlamydióz fungovat nemůže.
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový
syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i
DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže
...6. 2007 zlepšení ve všem
"Selským rozumem to v
"Selským rozumem to v případě chronických chlamydióz fungovat nemůže."
Souhlas s Janem.
Dodávám: I v případě dalších vnitrobuněčných chronických infekcí to fungovat nemůže.
Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie,
chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida
(bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění,
bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.
Myslím, že se v této
Myslím, že se v této debatě všichni (snad s výjimkou těch kdo
přišli do užšího kontaktu s farmacii/farm.průmyslem a mikrobiologii-
B+H?) pohybujeme na velmi velmi tenkém ledě...nevím možná máte zdroje,
kontakty a informace, které Vám umožnuji posoudit to jaký výrobce
používá jaké metody při získávání výtažků z krevní plazmy, ale já
přestože jsem se max.snažil získat si o tom loni v létě informace
(bral jsem 3 inj.immodinu) jsem se těchto znalostí nedopídil...firem
dodávajících k nám imunostim.je vícero a každá bude mít trochu jiný
výrobní postup - stejně tak jako ty imunostim.mají různé složení a
zabírají různě...co si pamatuju z lonska, tak konkrétně immodin měl
pozitivně ovlivňovat stav u cca 40% chron.nemocných pacientů a u
jiných dražších a méně užívaných přípravků(Ts..) byly výsledky ještě
lepší (přes 50%) Mě osobně nejspíš také trochu pomohl a dost možná
přispěl k tomu, že se u mě zdrav.stav během těch 7 měsíců bez atb
nezhoršil. Jinak tady pár slov o immodinu...
Immodin (původně Transfer factor SEVAC) - lyofi lizovaný nízkomolekulární podíl homogenátu leukocytů. Připravuje se z krve zdravých dárců. Aplikuje se primárně u pacientů s poruchou buněčné imunity s recidivujícími infekty.
Na CAPu od 30. 5. 2007 pro chronickou "pětiletou" CTR (+ pravd. i
CPN). Aktuálně od 14.6. - 50mg mino + 500mg azi (ne-st-pa) + doplňky.
Cílová dávka atb v rámci CAPu je : 100mg minocyklinu + 3 x 500mg
azithromycinu + pulsy metronidazolu.
Základní info...
Základní info... http://www.zdn.cz/scripts/detail.php?id=169164
http://www.knivic.unas.cz/vakcinace.htm
P.S. Tím Ts byl myšlen - TP-1 SERONO ;-)
Něco na tom může být.
Něco na tom může být. Já bych ale tyto přípravky nebral ze dvou zásadních důvodů:
1/ Připravují se z lidských či zvířecích dárců.
2/ U chronických vnitrobuněčných infekcí je vždy jen malý krůček ke
vzniku autoimunitních reakcí. Já bych tu, už tak dost rozházenou
imunitu, v žádném případě nedráždil ještě dalšími vnějšími
imunostimulancii.
Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie,
chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida
(bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění,
bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.
Optimista si dával už
Optimista
si dával už mnou zmíněným grifolsem poměrně dlouhou kúru a čert ví,
jestli se to taky nepodepsalo na výrazném zlepšení jeho stavu.
Navíc narozdíl od darované krve určené k transfúzím je jednou z fází
přípravy imunostimulantu ethanolizace, kterou většina tebou zde
zmíněných breber nerozdejchá.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a
trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
To bral při Wheldonovi? A
To bral při Wheldonovi? A jak dlouho?
Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie,
chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida
(bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění,
bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.
Tak optimista Whledona jede
Tak
optimista Whledona jede ještě pořád, co vím. Takže jo. Jak dlouho, to
se musíš zeptat jeho, ale vím, že to bylo určitě několik týdnů.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a
trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Beru kapačky
Beru kapačky imunoglobulinů: většinou Flebogammu,nebo Kyovig...jde o
neco obdobného,nebo to funguje na jiné bázi: Mně to má naopak imunitu
(tu vlastní)utlumovat,tak nevim
EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté
infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův
protokol plánuji
Flebogamma je od stejného
Flebogamma je od stejného výrobce a je to něco podobného - na stimulaci
imunity. Jak ti můžou říkat, že to imunitu utlumuje, opravdu nechápu.
Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie,
chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida
(bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění,
bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.
No ono ji to vpodstatě
No
ono ji to vpodstatě utlumuje..v tom smyslu,že by tělo nemělo vyvíjet
autoimunitní reakce při banálních onemocněních, jelikož má dodány
imunoglobuliny uměle a tak si myslí,že má obranných látek
dost.nevívíjí tedy vetší aktivitu,kterou by jinak vyvjet začlo a
nastala by RS ataka...na mně co se týče RS zabraly báječně,lépe,než
jiné léky, neměla jsem ataku už rok,kdežto u ostatních injekčních léků
jsem je měla i přesto.Je to vpodstatě imunomodulant.Ale mám z toho,že
to je vyráběno z lidské plazmy, také divné a rozporuplné pocity, co se
týče testovaní,tak jak to můžou otestovat na dosud nepoznané viry a
bakterie....no raději o tom nepřemýšlet
EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté
infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův
protokol plánuji
Pokud si dobře pamatuju,
Pokud si dobře pamatuju, tak Imunoglobuliny se při léčbě RS vůbec
nepoužívají z důvodů tlumení/zesilování imunity. Resp. nějaký konkrétní
imunoglobulin se používal přímo pro "léčbu" ale podle posledních závěrů
se od imunoglobulinů upouští, protože nijak neprokázaly zlepšení RS.
Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus,
problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)
Huntere,právěže se
Huntere,právěže se používají:-) Jednou měsíčně je mám a jsem zatím
spokojenější,než na interferonech a na glatiramer acetátu. tohle mi
prostě sedlo nejlíp, neatakuju už od porodu.Byly mi nasazeny po
porodu,kdy se standartně ženám nasazují,protože se ve studii GAMP
prokázalo,že snižují až zamezují bouřlivým poporodním atakám.Já jsem z
důvodu největší spokojenosti s efektem na nich už zůstala a k injekcím
jsem se nevrátila.Zatím...jediný,co mi vadí,je to,jak píšu, že nemám
důvěru v to,jak to je testováno a že člověk stejně může něco
chytit....
Nekomu se osvědčí v léčbě RS interferony, jinému Coapxone, a nekomu nezabere ani jedno a nezbude než dostávat chemoterapii
EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté
infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův
protokol plánuji
Řekl jsem to asi
Řekl jsem to asi nepřesně, mám totiž dojem, že se nepoužívají ty
imunoglobuliny, které máme tady na mysli, ale nějaké speciálně
izolované pro RS, ne?
Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus,
problémy s očima - citlivost na kontrasty, zrnění, rozmazané vidění,
výpadky zorného pole, ochrnování, únava, cukání ve svalech, autoimunita
štítné žlázy)
Autoimunita je problém a
Autoimunita je problém a přesně před tím co jsi uvedl v bodě 2)
mě před rokem varoval i Dr.Klubal, když jsem u něj rozvíjel tezi o tom
zda by nestálo za zkoušku nasadit po immodinu i účinnější TP
..imunostimulátor. Je to celé velmi složité a komplikované a
potenciální přínos imunostimulátorů může být u chron.nemocného člověka
vyvážen/převážen potencionálními riziky..= souhlas
P.S. Kdo by si chtěl ještě trochu zavařit hlavu...Transfer Factors.
Of interest is a substance called transfer factor (TF), a small protein
molecule that can actually transfer immunity from an immunized mammal
to a non-immune one. TF stimulates interferon, an anti-viral protein.
Transfer factor with activity against specific herpes viruses (such as
Immodin) may prove useful for some patients with CFS. Younger patients
appear to benefit significantly more than older patients from transfer
factor treatment. http://www.woodmed.com/CFS%20&%20FMS%20Handout.htm www.prohealth.com/library/showarticle.cfm/ID/217/t/Health
Na CAPu od 30. 5. 2007 pro chronickou "pětiletou" CTR (+ pravd. i
CPN). Aktuálně od 14.6. - 50mg mino + 500mg azi (ne-st-pa) + doplňky.
Cílová dávka atb v rámci CAPu je : 100mg minocyklinu + 3 x 500mg
azithromycinu + pulsy metronidazolu.
Asolvoval jsem Imunor a
Asolvoval jsem Imunor a poté i Immodin od Dr. Pocha se záměrem
nastartovat imunitu. Obé na houby, Immodin s sebou nese ale takovou
libůstku - injekce bolí tak děsně, že nejvíc jak to jde! Možná by to
zabralo někdy na počátku ane po málem 10 letech, kdy mám napadeno tak
nějak všechno.
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007
V čem konkrétně je
V čem konkrétně je špatný Immunor dělaný z prasečí krve ?
No můžeš zase chytit
No můžeš zase chytit nemoce, které mají prasata.
Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie,
chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida
(bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění,
bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.
Tak to je maras, já beru
Tak to je maras, já beru imudor už 2 měsíce v kuse, předtím jsem měla loni isoprinosine 4 krabičky.
kura běhá mi mráz po zádech nebo prase??
Mne imunor skôr uškodil
Mne imunor skôr uškodil ako pomohol - začali sa mi po ňom blázniť bradavice.
sami hovoríte že imunopreparáty z ľudí a zvierat radšej nie tak
potom prečo hovoríte o Grifolse. V čom je rozdiel? Je lepšie testovaný?
Mne momentálne doporučujú ISOPRINOSSINE . Uvidím po testoch, ktoré mi nedávno robili čo im tam výjde.
Wheldonov protokol od 21. 12. 06
Imunostimulanty od lidí
Imunostimulanty od
lidí jsou na infekce testovány asi tak dobře, jako lidi, z jejichž krve
se vyrábějí. Čili skoro vůbec....Ještě z toho můžeš chytit něco dalšího
a pak se můžeš divit, kde jsi to chytla.:-))
Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie,
chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida
(bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění,
bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.
To není tak úplně
To
není tak úplně pravda, testuje se to poměrně úzkostlivě na všechny
nevyléčitelné choroby. Imunostimulanty nejsou lékem první volby a berou
se, když už není zbytí.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a
trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Možná na nevyléčitelné
Možná na nevyléčitelné ano. Na ty, co jsou oficiálně "prozkoumané".
Chtěl bych moc vidět u lidských dárců testy na chlamky, borky,
mycoplasmu, ureaplasmu, yersine, bartonelly, listerie, legionelu.....
Není nic snažšího, než se zeptat lékařů na transfůzní stanici, na co
dárce testují. Kromě AIDS, žloutenek a pár zákl. věcí, budeš hodně
překvapena a oni taky, že se na to ptáš:-)))
Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie,
chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida
(bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění,
bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.
Náhodou vím, jak jsou
Náhodou
vím, jak jsou dárci pro Grifols vybíráni, jedná se o výrobek poměrně
dost prestižní firmy, která si nemůže dovolit nějaké nakažené pacienty.
Nejdřív jsou vybráni co pravděpodobně nezdravější dárci, kteří jsou
otestováni několikrát v dlouhém časovém úseku. Dál je jim odebrána
krev, ze které se izoluje vše, co je potřebné pro vznik imunoglobulinu,
suší se, a následně se mění v injekční roztok. Nic není 100%, ale mnoha
lidem pomohl. Skutečně nemůžeš srovnávat tenhlev ýrobek s trasfúzní
stanicí.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a
trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Co je Grifols ? Předem
Co je Grifols ? Předem díky za odpovědi.
A co je to google, hm?
A co je to google, hm? :-)
Grifols bude asi jeden z nejlepších imunoglobulinu, ktery se vyrabi z lidi a ne z prasat. Aplikuje se injekčně
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a
trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Beru Immunor (ten v
Beru
Immunor (ten v lahvičkách co se polyká) už půl roku a nepomáhal mi
vůbec. Třeba ale za delší dobu posílí imunitu, a ta si pak s bestiemi
líp poradí. Mám ho dál brát i při ATB, nebo radši přestat ?
Já bych ho nebrala vůbec.
Já bych ho nebrala vůbec. Sežeň si Grifols.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a
trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Jen upřesnění: Imodyn,
Jen
upřesnění: Imodyn, správný název Immodin, neodpovídá našemu Imunoru.
Jsou to 2 různé preparáty, Immodin je dialyzát z leukocytů lidské krve,
aplikuje se injekčně, Imunor je extrakt z leukocytů vepřové krve, ve
formě pitných ampulek. Obavy z užívání těchto imunostimulantů vycházejí
především z možného nedostatečného testování dárců a přenosu
nežádoucích patogenů.
Posted Listopad 1st, 2007
Máte někdo zkušenosti s braním imunologických preparátů Thymunex nebo
Grifols ? Vím že Thymunex je velmi drahý, ale to by nevadilo, kdyby
učinkoval. Žádný z těch dvou léků chlamydie samozřejmě nezabije, ale
měly by být dobré na podporu imunity. Kunzultace s lékařem mi nepomůže,
protože jeden lékař mi doporučil Thymunex a druhý lékař Grifols. Oba
tvrdí že druhý lék ( který nedoporučili ) je neúčinný. Nepomůže ani
příbalový letách, protože o chlamydiové infekce tam není ani slovo. ATB
mi zatím nezabírají ( beru je od května ) takže myslím že posílení
imunity by nebylo na škodu.
Mirouši,
máme tu vyhledávcí okenko, tak to tam zkus zadat. Byla tady o tom již řeč.
"...ATB mi zatím nezabírají ( beru je od května)..."
Vůbec nic? Žádná úleva, žádné zhoršení?
V červnu jsi psal:
"...Trvá ochrnutí v ústech - úplná ztráta chuťových vjemů a k tomu je mi strašně zle
(nemůžu najít slova jak bych to přesně popsal). Občas záněty spojivek - výtěrem z oka prokázána chlamydie trachomatis - po kapkách to zatím vždy přešlo. Střídání různých potíží - teploty kolem 37 C, bolesti kolen, bolesti hlavy v čele, malátnosti, zimomřivost, pálení v krku, úzkost....."
"...Od února 2007 beru ACC Long 1200 mg 2x denně -přestal mi po něm kašel,...... Občas trochu svrbění a zimomřivost, možná jsou to rekace, ale obojí jsem občas měl i bez ATB. Zlepšení potíží žádné...."
To je pořád stejné? Nebo sem tam horší, sem tam lepší ....?
Je fakt, že 5 měsíců není zas tak dlouho, když to vezmu podle sebe, ale
že by nic? Udělej si tabulku, dej do jednoho sloupce všechny potíže, co
byly kdy, dejme tomu před květnem a do druhého sloupce si vyznač třeba
plus, co je lepší nebo mímus, co je horší a 0 co je stejné teď. Ber v
potaz i intenzitu, mírnější, silnější projev potíží a pak nám to tu
hezky vyvěs. Zkrátka si udělej takovou malou revizi.
A co testy, byly nějaké od května? Myslím druhově specifické
protilátky, co vyšlo? A co testy na jiné potvůrky, kromě chlamydií?
Je tvým problémem vůbec chlamydie?
Taky by byl dobrý přehled ATB jak jsi je bral, kolik, které, v
časové posloupnosti, co to udělalo, když jsi zvýšil dávkování nebo
přidal další komponent.
Mně bolí nohy, a když si nepodívám, co všechno jsem měl za hrůzy,
tak mám pocit, že je mi to taky nic nedělá, jen mne bolí nohy ....ale
když se podívám, jak mne tenkrát, v prosinci 2005 bolel celý člověk,
mozek, oči, uši, břicho, stát jsem nemohl, ležet jsem nemohl, sedět
jsem nemohl, permanentně jsem byl zpocený, horko nehorko, spal jsem v
ponožkách a v šále, bál se vystrčit nos z baráku ......tak změn je
habaděj, ale bolí mne nohy, ale jinak, tak co, pomáhá to nebo nepomáhá?
Když vezmu v potaz jen ty nohy a nevezmu v potaz intenzitu potíží v
těch nohách, tak mi taky vyjde, že to nepomáhá.
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak,
závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti
DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...říjen 2007 zlepšení ve všem i
tam, kde údajně nebyla šance.
Mirouši já jsem od
Mirouši já jsem od svého imunologa také dostala Grifols 4
injekce po 3 týdnech na EBV a ŠŽ. Po dobrání mi testy na EBV vyšly v
IgM již negativní a ŠŽ mírně klesla, ale jestli to bylo účinkem
Grifolsu nebo WP to nevím. Naprosto souhlasím s Janem a vždy si na něj
vzpomenu když mám pocit, že léčba nezabírá, že je mi pořád blbě. Ale
když se nad tím pořádně zamyslím tak zjistím, že třeba nejsem už tolik
zahleněná, ale více mne bolí klouby, nesoustředěnost je také
lepší......... Je to jako na houpačce, ale pomalými krůčky se to určitě
lepší.
Na Wheldonově protokolu od 12.5.2007 pro chronickou infekci,
bolesti zad, kloubů, bolesti a cukání ve svalech, zhoršení zraku,
žaludeční vředy, diabetes insipidus atd.
Ve vyhledávacím okénku
Ve vyhledávacím okénku jsem sice našel pár článků, ale ani jeden z nich
na tuhle otázku nedává odpověď. Jestli máte někdo další zkušenosti s
Thymunexem nebo Grifolsem, prosím napište.
Mirouši,
co takhle se
Mirouši,
co takhle se obrátit na kovaříčka, na výrobce? A pak nám podat
reference. Víš, nás to těší, že se tak neustále ptáš, za chvíli my
naroste rypák až do nebe a budu si k mému titulu sedláka ještě
připisovat PhDr. a MUDr., než mne někdo sejme, ale my jsem skutečně jen
a jen lidi stižení chorobou, kterou tu nikdo nezná a asi nechce znát.
Já jsem se díval např. na Thymunex na internetě a s odpuštěním s tím, co jsem se tam dozvěděl, bych s tím byl hodně opatrný.
"....
"...
Od používání telecích brzlíkových výtažků se ustoupilo a v současné době se
s úspěchem používá thymový extrakt z tuleně s názvem Thymunex, u kterého nehrozí
nebezpečí kontaminace virem BSE ani jinými bovinními viry nebezpečnými pro člověka..."
Nebylo zabito žádné zvíře! Ad absurdum vzato, tuleň není zvíře ...... atd.
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak,
závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti
DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...říjen 2007 zlepšení ve všem i
tam, kde údajně nebyla šance.
Mirousi, taky jsem se
Mirousi, taky jsem se dlouho rozmýšlela, zda jít do Grifolsu. Roli
hrály samosebou i ty 4.000,- Kč, o kterých jsem v ordinaci neměla ani
potuchy. Dr. K. byl přesvědčený, že tyhle imunoglubuliny jsou
nejúčinnější. Thymunex nezmiňoval.
V současné době mám za sebou 4 injekce Grifolsu a ještě 2 před sebou na
EBV a CMV (v intervalu 5 týdnů, 5 dní). První 2 injekce se mnou
nedělaly nic. Nemínila jsem ztrácet čas a zůstat 4 měsíce bez ATB,
nasadila jsem k nim Azi 500 + Plaquenil. Při 4. Grifolsu pár hodin po
něm přicházely kolapsový stavy (nejspíš 5 dní od poslední injekce a
ještě ve spojitosti s Azi + Plaq. bylo už na mě trochu moc). Zhoršení
potíží mám teď výrazné, ale pravděpodobně v důsledku ATB léčby, ne
Grifolsu.
Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - CAP od 11/2006 pro:
silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit
proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v
uších, lícní ztuhlost, atd.
Mirousi, neviem či
Mirousi, neviem či nebudem "od veci", ale nám doktorka ku ATB (borelka)
.
dávala vždy imunomodulátor - upozornili ma na to Lymess, že nie podporovať imunitu, ale modulovať
a to je rozdiel. Čo je ten grifols - imunomodulátor? Ty si na
protokole? Ak ťa to uspokojí na našom trhu grifols ešte vôbec nie je a
všetci dostávame imunor
Chronic. CPN, borelia, dlhoročná bolesť srdca, alergie, dutiny, astma, úzkosť WP 9/7/2007 doxi+azi
Ja jsem pred tremi lety
Ja jsem pred tremi lety brala Thymunex a bylo to totalne k nicemu. Vyhozene penize, efekt nula. O grifolsu nic nevim.
Taky by me zajimalo, kdybys to trochu ted rozvedl, jake mas potize, fakt uplne vsechno stejne?
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy
syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion
dalsich problemu..
No mám takový pocit, že
No mám takový pocit, že nás jen tak zkouší .....ale každý jsme nějaký,
třeba jen nemá čas něco dát dohomady a nakonec nás přece jen překvapí.
Ale bylo by to dobré i pro něj, udělat si takovou rekapitulaci, i když
přiznávám, že to není raz dva .....
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak,
závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti
DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...říjen 2007 zlepšení ve všem i
tam, kde údajně nebyla šance.
1. co takhle se obrátit na
1. co takhle se obrátit na kovaříčka, na výrobce?
Jane ty znáš nějakého výrobce léků nebo čehokoli jiného, který by svůj
výrobek nevychvaloval až do nebe, aby zvýšil prodejnost ?
2. k mému titulu sedláka ještě připisovat PhDr. a MUDr.
Jane nechtěl jsem tvůj odborný posudek, ale OSOBNÍ ZKUŠENOSTI těch,
kteří některý z těch léků třeba užívali, což je dost velký rozdíl.
3. nás to těší, že se tak neustále ptáš
Pokud svými otázkami zahlcuju web, tak napiš nějaký limit, kolik otázek za týden je přípustných.
Mirouši,
ty jsi velice
Mirouši,
ty jsi velice vzláštní povaha. Nebo si z nás děláš srandu.
Dotaz formuleješ jak na vědecké sympózium a pak toto. Co vlastně chceš? A co takhle zareagovat na http://chlamydie.info/node/1660#comment-21163
Tohle skutečně není hra na kočku a myš nebo Člověče nezlob se. Ty furt něco chceš a sám nic, nezdá se ti to poněkud podivné?
Jinak už nemám slov.
Jan
Posted Listopad 11th, 2007
Imunologické léky sice nemohou chlamydie zabít, ale zvýšení imunity je
dobré u jakékoli chronické infekci. Zatím jsem tu četl hodně článků o
neúčinosti immunoru, apod. Také jsem bral immunor, dokonce 9 měsíců 1 lahvičku týdně a vůbec mi nepomohl.
Máte někdo osobní zkušenost s imunologickým lékem který by pomáhal ? (
UPOZORNĚNÍ - toto není žádost o odborné posouzení imulogických
preparátů, jen se ptám jestli s některým účinným imunolékem má někdo
OSOBNÏ zkušenosti ).
Zkusila jsem Isoprinosine, Imunor, Imudon, Bronchovaxom, Biostim, Luivac a bez efektu. Takže účinné to moc nebylo
(na WP od 10/2007, CFS, EBV, onychomykóza, alergie, zl. stafylokok, chlamydie pneu, bolesti kloubů a svalů, únava)
Isoprinosine a Imunor byl
Isoprinosine a Imunor byl na me drive zkousen taktez, obavam se ,ze bez vyznamnejsiho efektu.
Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický
únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce....
No, tak jsme na tom
No, tak jsme na tom stejně.
Jen naší peněžence se silně ulevilo, celkově tak ke 40 tisícům za
podobné neúčinné "léky"! Kolik pojišťovně, to nevím.
Ale to bude tím, že všechny ty preparáty jsou vesměs z různých jiných
potvor, nikoliv chlamydií, zjednodušeně řečeno a tak jaksi "podporují"
obranyschopnost proti kde čemu, jen ne proti chlamydiím! Dále to asi
bude tím, že imunitní systém (obranná soustava česky) tělesná je jaksi
od přírody stavěna proti vetřelcům vstupujícím do mezibuněčných prostor
těla, ale na potvory, které se jaksi uhnízdí uvnitř buněk a ještě k
tomu buněk obranyschopných (míněno před jejich zmermocněním chlamydiemi
či jinými nitrobuněčnými ústrojenci) Všehotvůrce zapomněl, jaksi se mu
to asi vymklo z rukou ....
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak,
závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti
DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...říjen 2007 zlepšení ve všem i
tam, kde údajně nebyla šance.
Pod tohle vse se podepisuju
Pod tohle vse se podepisuju a pridavam Immodin, Thymunex, kdysi
vakcina Stava, zraloci chrupavka a ja nevim co jeste. Efekt vse 0.
Na
Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy
syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion
dalsich problemu..
Imunoléky - Jan a Adriana
Imunoléky
- Jan a Adriana mají pravdu. Přesto, pokud někdo měl mimořádné štěstí a
narazil na účinný imunologický preparát, prosím napište.
Imunor a vselico ine bez
Imunor
a vselico ine bez vyrazneho efektu dokonca som chodil aj na nejake
certovsky bolestive injekcie uz si nespominam na nazov, myslel som ze
mi odpadne ruka a to bol myslim cely efekt tych injekcii. Na chvilu som
zabudol nasvoje tazkosti ked som zistil ze moze byt este horsie :-))
Osobná skúsenosť s
Osobná skúsenosť s imunomodulátormi.
Ja beriem Immodin inj. (tie čo tak bolia do deltového svalu ruky). Mne
ich sestrička pichá s mezokaínom, takže vôbec nebolia. Ich efekt sa u
mňa vyrovná jednému pulzu. ALE ja mám zníženú imunitu. Napr. mojim
deťom to nedala, lebo ešte nemajú tak zlú imunitu a pijú IBA imunor. U
syna po 4 týždňoch imunoru ustúpili o.i. bradavice na chodidlách (kurie
oká) a to sme s nimi neúspešne bojovali asi 4 roky (vypaľovanie,
Verumal a pod.). Takže začal brať imunor aj manžel - 1x týždenne
piť. (Abo porazí, abo odrazí.) Tieto NIE imunosupresíva ALE
imunomodulátory si nevie moja doktorka cez boreliozu vynachváliť a
samotnú liečbu borelky ATB bez imodinu neodporúča. Toľko názor spoza
rieky Morava.
Chronic. CPN, borelia, dlhoročná bolesť srdca, alergie, dutiny, astma, úzkosť WP 9/7/2007 doxi+azi
No jo, ale chlamydie je
No jo, ale chlamydie je něco jiného. Ta si chrochtá uvnitř buněk, takže
to by musel ten immodin či immunor obsahavat nějaké úderníky, kteří by
buď napadené buňky navrtávali a vzápětí do nich pumpavali něco, co
chlamkám nechutná nebo něco, co by napadené buňky odchytávalo a ničilo,
ale to lyofilizované rozcupované b. krvinky neumí, spíš bych selským
rozumem řekl, že to akorát tak může vyprovokovat autoimunitní reakce.
Selským rozumem u chlamydií bych se tomu obloukem vyhnul!
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak,
závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti
DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...říjen 2007 zlepšení ve všem i
tam, kde údajně nebyla šance.
Uz se to tu jednou psalo,
Uz se to tu jednou psalo, ze Immodin jsou lyofilizovane leukocyty od
darcu, kteri jsou testovani na zloutenku, syfilis a dalsi choroby, ale
na borelie ani chlamydie samozrejme ne. A pri promorenosti dnesni
populace si vyber..
Na Wheldonove protokolu od 02/2006
pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu,
intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Imunor, pak Immodin - 3
Imunor, pak Immodin - 3 injekce, které bolí jako čert! (žertovně nazývaný Pendepon je proti tomi muchnička). Výsledek 0%.
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007
A taky luivac,imunostim
A taky luivac,imunostim atd.Nic bez efektu.
Imunologické
Imunologické preparáty.
Imunologie je věda, která je teprve v počátcích. Několikrát jsem četl,
že skutečný výzkum imunity začal teprve po objevení viru HIV, tedy
relativně nedávno. Jak působí imunita a imunologické léky na
vnitrobuněčné infekce neví zatím asi žádný vědec, natož někdo z nás. Z
předchozích příspěvků je jasné že běžně používané imunologické léky
nepomáhají. To ale nevylučuje možnost, že existují i imunologické
preparáty, které posilují imunitu i při chronických vnitrobuněčných
infekcích. Možná je některý používán i v České banánové republice,
možné jde pouze koupit (po internetu) z některé vyspělé země.
Přečetl jsem toho na chlamydie.info i cpnhelp dost na to, že je mi
jasné že chlamydie může zabít pouze kombinovaná antibiotická léčba.
Účinná podpora imunity při této léčba by ale určitě prospěla. Budu
hledat jestli někdo v ČR nebo v zahraniční nemá s nějakým účinným
mimunologickým lékem pozitivní zkušenosti a pokud na něco narazím,
napíšu to sem. Ostatní prosím o totéž.
Immodin+revma+chlamydie-
m
Immodin+revma+chlamydie-
mně nadělal pěknou paseku,i když to má imunoložka "myslela
upřímně", a následně mi vyskočily v podkolení krásné Bakerovy cysty
jako husí vejce a choďte s tím, už tak odepsaný bolestmi kloubů.Trvalo
mi delší dobu,než mi došlo, že to bylo tímto.Od loňska ale nesplaskly
úplně a při letošním zhoršování se zase pěkně zvětšily.Už s tím
nehodlám experimentovat a přitakávám Janovi, že tělo reaguje na
vetřelce.
Já teda musím
Já
teda musím zaklepat,ale pot=é,co sjem dostala Immodin,můžu navštěvovat
markety jen to hvízdá a kupodivu a ted znova tukám !!!! jsem zatím nic
nechytla,takže u mně jednoznačně zatím je efekt v tom, že nejsem lapač
na infekce. Otázkou je,jaký podíl na tom má nyní Wheldon...neumím
posoudit.Bohužel na druhou stranu mi cca 4 dny po immodinu začly zlobit
nohy a začla se ozývat ataka RS...naštěstí si to rozmyslela a ataka se
nekonala. Takže jednoznačně potvrzuji , že efekt je u mně osobně silně
cítit...vy,co netrpíte autoimunitou,tak efekt imodinu asi ani
nevnímáte.Já ho vnímala sakramentsky a modlila se, abych to
rozchodila. Můžu tedy potvrdit, že skutečně imunitu stimuluje a
podporuje. Nedoporučuju lidem s autoimunitou,leda na vlastní risk.Já to
zatím riskla,otázkou je,ajk to dopadne.Další injekci mám mít za týden a
nějak mám strášek.Ale ta pohoda,nebýt furt na hromadě.....
EBV pozitivní, únava,silné pocení-zlepšilo se na WP, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.
"...jednoznačně zatím je
"...jednoznačně zatím je efekt v tom, že nejsem lapač na infekce. Otázkou je,jaký podíl na tom má nyní Wheldon..."
Tenhle efekt u mne a jiných nastal bez Immodinu po najetí na WP.
Před tím veškerá imunomodulancia jaksi ulevovala pouze naší kapse, co
do jejího obsahu. Co k tomu dodat?
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak,
závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti
DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...říjen 2007 zlepšení ve všem i
tam, kde údajně nebyla šance.
No ja od te doby, co jsem
No ja od te doby, co jsem na Wheldonovi taky zadnou takzvanou
"virozu" nechytla, takze si troufam tvrdit, ze to spis souvisi s atb.
Protoze to je na WP obecny jev. Pred tim virozy furt nonstop. A leky na
zvyseni imunity pri RS moc nechapu teda, se podavaji spis
imunosupresiva preci. Mozna tu ataku Wheldon zastavil a mela jsi
stesti..Kazdopadne je to risk.
Na Wheldonove protokolu
od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii,
bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Mimochodem, jak dlouho jsi
Mimochodem, jak dlouho jsi na WP? Dej si ho prosim do podpisu. WP by mel ataky zastavit.
Na
Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy
syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion
dalsich problemu..
Posted Leden 18th, 2008
Ahojk všem,
dnes jsem byl na kontrole u Mudr Nouzy a byl mi doporučen přípravek s názvem Thymunex.
Thymunex je doplněk stravy mořského původu. Přípravek pro orální
použití vylepšený na základě patentované výrobní technologie Tactivin.
Kvalitní kapalný extrakt z thymových peptidů.
Charakteristika:
Thymunex je ideální nutriční doplněk pro zlepšení funkce ochranného systému.
Silný ochranný systém je základním předpokladem úspěšného boje proti nachlazení, virovým a infekčním onemocněním.
Dodává organizmu thymové peptidy, tak jako u zdravého ochranného systému
Pohodlný rozprašovací systém pro optimální absorpci
Podložený mnoha klinickými studiemi
Z mořského zdroje. Bez bovinní spongiformní encefalopatie (bez BSE)
K výrobě tohoto produktu nebylo zabito žádné zvíře.
stránky www.novapharma.cz
Chci se zeptat zda s ním máte někdo zkušensoti a co si obecně
myslíte o posílení imunity během dlouhodobé atb léčby???Jedu Wheldona
od června 2007 a můj stav se rapidně zlepšuje.
Milan
novinka
zdravím, už delší dobu
zdravím, už delší dobu jsem tady nebyla, jedu WP 17.měsíc. Po 10 měsících WP protilátky klesly v IgA z 3,2 na 1,9 a od té doby až do sud je to stále stejné s odchylkou cca 0,3.... tak mi řekněte... proč se hladiny nehýbou směrem dolů, jak mám poznat jestli léčba funguje...lékař a v laborce mi doporučují léčbu přerušit z možné rezistence a že vlastně i přes to jak dlouho jsem na WP jsem stále dost pozitivní. Hsp60 mám po roce pouze o 0,6 nižší a to je hodnota 3,9. Mím druhým a zásadním problémem je snížení leukocytů, které jsem měla i před léčbou.... 3,3-3,8 meze jsou od 4,0.... co na bílé krvinky, jak jim pomoct..... jestli má někdo zkušenost budu ráda když se ozve
Na wheldonově protokolu pro CTR a CPN 1/2007
co se týká zlepšení
co se týká zlepšení celkového stavu, tak pouze mírné zlepšení, i když je to spíš houpačka
Na wheldonově protokolu pro CTR a CPN
Ahoj ,chci se zeptat,brali
Ahoj ,chci se zeptat,brali jste nekdo Grifols pri WP a normalne jste pulzovali?Vcera me aplikovali prvni davku ,za mesic ma mit druhou a az doma jsem si precetla ,ze se to nema kombinovat s jinými leky,diky za odpoved.
Na WP od řína 2007,pro unavu ,bolesti svalu ,kloubu,mlha v hlave,střidave bolesti snad všeho na těle....