Mudr. Nouza nebo Mudr. Klubal?

Ahoj,

planuju navstevu bud k Mudr. Nouzovi nebo Klubalovi. Ke Klubalovi jsem se objednal koncem cervence a dostal jsem termin az na 1.10. Minuly tyden jsem zkusil brknout i k Nouzovi (kdyby mi nahodou ten Klubal z nejakeho duvodu nevysel) a dali mi termin uz za 14 dni se slovy ze na pojistovne ma vycerpany limit a muze mi dat jen soukromou konzultaci za tisic a ze pry s pripadnymi odbery se to na pojistovnu nejak udela.

Prekvapilo me, ze ten termin byl tak brzo.

Co myslite ke komu mam radsi zajit. Koho byste doporucili. Nejsem si jist ze muj problem jsou Chlamydie nebo pouze chlamydie a spis potrebuju poradne otestovat a poradit co dal.

Diky,

Rijak

Rijaku, mám zkušenost

Rijaku, mám zkušenost pouze u dr. Klubala. Jde na to vylučovací metodou, tzn. imunotesty, pokud jsou hodnoty pozitivní v IgM, následuje léčba, pak přestávka a nové testy. Jakmile se hodnoty dostanou do IgG, už to dále nijak neřeší, i přesto, že potíže trvají. Mluvím jen sama za sebe.

Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - CAP od 11/2006 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, lícní ztuhlost, atd.

Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - WP od 8.12.2007 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, zimnice, lícní ztuhlos

Rijaku, s tou nouzi o dobre

Rijaku, s tou nouzi o dobre doktory, co tu panuje bych Ti radila nasledujici (to same jsem udelala ja): na tom samem cisle, co ma Klubal se objednej k dr. Wojciechovske (strida se s nim ve stejne ordinaci) - ta Ti udela veskere testy na pojistovnu, "zapisne" take u ni neplatis a hlavne ma kratsi objednaci dobu. Vysledky testu s Tebou take probere, otazkou je jak...(u me pri pozitivnich chlamydiich a borelioze po klisteti videla priciny mych potizi jinde...), ale Tobe jde o testy, takze toho vyuzij - budes je mit na pojistovnu. Vysledky testu Ti zde urcite "znalci" prelozi a pak zalezi na Tobe, jak se lecit. Zda WP, tak potom Ti opet nezbude jina cesta nez k Nouzovi (u nej bych si termin objednani posunula na datum, kdy budes mit vysledky testu v ruce) pro recept na hradi pacient (snad bez te konzultace za 1000,- - to je des bes!!!), prvni dve navstevy jsem u nej mela na pojistovnu a pri dalsi bude chtit po me 2000,- zapisne - snazim se zuby nehty do te doby sehnat nekoho, kdo bude atb psat bez tohoto zapisneho. Jinak procti diskuzi http://www.chlamydie.info/node/914 a rozhodni se sam. Take je moznost si se zadankou na rozbor krve od PL (pokud Ti ji napise?) dojit primo do Vidia Diagnostika na Cerny most nebo do SZU P 10, kde Ti vezmou primo krev a vysledky Ti pak daji (mimoto patri tyto dve mezi nejpresnejsi laboratore). Mozna se za tu dobu jednoho mesice, co jsem nebyla u Nouzy zmenily podminky, ale ze by to doslo az na jednorazove placene konzultace??? Snad se tu ozve nekdo, kdo u nej byl jeste pozdeji s cerstvymi informacemi...? Hodne stesti.

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg (bolesti, tlaky do hlavy; poruchy rovnovahy, buseni srdce, pichani na hrudi, dychavicnost, blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani svalu pod okem, nocni poceni, nervozita, bolesti kl.)

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg (bolesti, tlaky do hlavy; poruchy rovnováhy, bušení srdce, píchání na hrudi, dýchavičnost, blokace páteře, brnění ruky, tuhost šíje, tikání svalu pod okem, noční pocení, nervozita, bolesti kl.)

Sarino neznáš náhodou

Sarino neznáš náhodou Dr. Hrubou z Vidia Diagnostika?

Jo, jinak jak pise Jana J.,

Jo, jinak jak pise Jana J., Klubal ani Wojciechovska Ti dlouhodobou atb lecbu dle WP psat nebudou. Nouza ano, ovsem za jeho podminek...no, ale co cloveku zbyva??? To jsme to dopadli! 

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg (bolesti, tlaky do hlavy; poruchy rovnovahy, buseni srdce, pichani na hrudi, dychavicnost, blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani svalu pod okem, nocni poceni, nervozita, bolesti kl.)

WP od 6/2007 Azi 250 mg, Doxy 200 mg (bolesti, tlaky do hlavy; poruchy rovnováhy, bušení srdce, píchání na hrudi, dýchavičnost, blokace páteře, brnění ruky, tuhost šíje, tikání svalu pod okem, noční pocení, nervozita, bolesti kl.)

Ahoj já byla u dr.Nouzy

Ahoj já byla u dr.Nouzy 13.9.07 podmínky u něj se nezměnily.První dvě návštěvy zdarma třetí zápisné 2000,-kč na rok.Já už přišla s hotovými testy.Předespal mi antbiotika na dva měsíce + ACC Long taktéž.Léky jsem platila všechny sama cena 2 350.-kč.Testy za dva měsíce zdarma.Já vím že to je hrozné a spousta lidí má problém tolik i více peněz ob dva měsíce platit,ale co nám zbývá???

byla jsem u Nouzy, neměla

byla jsem u Nouzy, neměla jsem ani testy,nic, první návštěva 1000,- nic mi nepotvrdil ani nevyvrátil, jsem z toho nějaká nesvá. doufám,že aspon ty testy nechal udělat pořádně - protože se mu do toho vubec nechtelo!! klubal ma az na konec listopadu,coz je strasne pozde:(
 CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

první návštěva

první návštěva 1000,-kč???.....já nic,ale je pravda že jsem měla doporučení od OL přímo k dr.Nouzovi.

Ahoj Boženko, jsem taky z

Ahoj Boženko, jsem taky z Olomouce a doporučení jsem schopna si obstarat. Mohla by jsi mi prosím dát přesný kontakt na Dr. Nouzu vč.tel. čísla. Případně jestli už jsi někoho sehnala v Ol. Moc děkuji Catinka

ano, první návštěva

ano, první návštěva 1000 plus každá další 500, sestřička mi říkala, že jinak než na konzultaci už nebere!

jaký ti přišel? 

 CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

K Dr. Nouzovi jsem

K Dr. Nouzovi jsem objednaná na konec října. Sestřička mi vysvětlila, že už má vyčerpaný limit na imunologii do konce roku 2007.  Takže pokud chci, můžu mít soukromou konzultaci , ne na pojišťovnu, a to za 1000,-Kč. Testy mám hotové od Klubala, ale u mě chlamydie zatím neřeší (mám je jen mírně v IgG a "jen" rok a půl zdrav. problémy). Takže sháním lékaře ochotného k léčbě podle WP v okolí bydliště a pro jistotu jsem se objednala k Nouzovi, kdybych fakt nikoho na psaní receptů do toho října nesehnala.

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, helicobacter pylori + další potíže, zatím ACC + Klacid+ Duomox

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, monoklonální gamapatie nejasného původu, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie, do 07/2010 zmizela

Klubal neřeší? hodně

Klubal neřeší? hodně lidí s ním zde bylo spokojeno... i když já nedokážu posoudit, nebyla jsem u něj. U Nouzy mě spíš děsí to, že to napíše každýmu... i když co člověku zbývá než to brát:) já tento týden zkusim uhrat aby mi napsali ATB bud na ORL anebo na interne,no snad...:)
 CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

Lucošku..my,co jsme to

Lucošku..my,co jsme to už s tou snahou chtít po lékaři, aby nás diagnostikoval a dokonce i léčil v případě chronických potíží vzdali, jsme rádi za takového doktora, který to napíše za tisícovku. Já dávám jinému lékaři podobný peníz a to mi napíše pár krabiček,které vystačí tak na měsíc,takže vivat Nouza!! 

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.

EBV pozitivní, únava,silné pocení-zlepšilo se na WP, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD-zlepšilo se na WP,autoimunita štítné žlázy, RS. Na plném WP od 8/07 do 3/08. 

takze jsem absolvovala

takze jsem absolvovala druhou navstevu u Nouzy,sice moc testu mi neudelal, nicmene opravdu mi odpovedel na vsechny pripravene dotazy, vysvetloval,popisoval, fakticky jsem ho oproti prvni navsteve ani nepoznala. spokojenost maximalni,doknce napsal me imunolozce, ze doporucuje lecbu dle WP. Doufam ze to zabere a uvidi se. Treba to je tim ze jsem se hezky oblekla a namalovala?:))
 CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

Lucoslu prosim te u ktereho

Lucoslu prosim te u ktereho Nouzy?jsem zjistila ze jsou dva...diky moc za odpoved

sara

tento Nouza:

tento Nouza: http://www.imunologie.cz/
 CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

To fakt všichni naši

To fakt všichni naši ostatní imunologové kromě těch dvou výše uvedených stojí za prd? Já ještě nikdy u žádného nebyl. Ale vím, že se jimi různé polikliniky jenom hemží. Např. ta, kterou mám tzv. za rohem. Ptám se, páč mám v kapse čerstvé doporučení na imunologii od PL.

A vůbec by mě zajímalo,

A vůbec by mě zajímalo, co vám, těm, kteří už jste u nich vyšetření absolvovali, to přínosného dalo? Nějak mi to tady zatím z žádných vašich reakcí nevyplynulo. Snad jedině Jorikovi? A nebo vám stačilo, že vás vlídně přijali a hezky si s vámi popovídali?

Chtěla bych se zeptat,

Chtěla bych se zeptat, jestli je tady někdo, kdo přišel k dr. Nouzovi, popsal mu svoje potíže a dr. mu sám navrhl WP a napsal rcp na pojišťovnu?
Na jednu stranu pochopím, že když k němu pacient přijde a řekne rovnou, že chce WP, že je to na hradí pacient, ale když to vzejde ze strany dr., tedy dr. navrhne léčbu, nemělo by to být na pojišťovnu?? Asi jsem naivní, co?

Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - CAP od 11/2006 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, lícní ztuhlost, atd.

Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - WP od 8.12.2007 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, zimnice, lícní ztuhlos

Ja u dr. Nouzy byla taky v

Ja u dr. Nouzy byla taky v listopadu, platila jsem 1000,-Kč za konzultaci. Na dotaz, jestli vroce 2008 bude brat na pojistovnu mi sestricka rekla, ze nevi, ze se chystaji zmeny a ze se mam domluvit pak primo s doktorem.

Známý, šel k Nouzovi s

Známý, šel k Nouzovi s potížemi, stal se normálním pacientem na pojišťovnu a Nouza mu našel chlamydie a doporučil mu tyto stránky a nastudování léčebného protokolu a pak mu, jako všem, na revers napsal léky.
Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.

Gabadur, dr. Nouza tvému

Gabadur, dr. Nouza tvému známému udělal sám testy na chlamydie a vyšly mu hodnoty pozitivní v IgG nebo IgM??

Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - CAP od 11/2006 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, lícní ztuhlost, atd.

Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - WP od 8.12.2007 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, zimnice, lícní ztuhlos

Tak to je celkem dobra

Tak to je celkem dobra zprava.. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Jano, tak to nevim, jen

Jano, tak to nevim, jen vím, že měl pozitivní CPn. Myslím ale,že to je jedno. Já měla rodové testy negativní (jen nízké hodnoty v IGG) a mě říkal, že to s velkou pravděpodobností podle potíží stejně je přetrvávající chlamydiová nákaza. Dokonce mi řekl, že s velkou pravděpodobností mi neléčená infekce způsobila tu moji leukémii. S léčbou u něj se ovšem nechytám, protože léčba není oficiální a diagnóza neexistuje a mě si na revers léčit netroufne. Prý si mám počkat rok dva, až to tu bude ofic. Za to jsem mu vyplázla tisícovku. No, zas takovej dobrák to neni.
Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.

Posted Květen 23rd, 2007

Z borelioza.cz kopíruju info o vyšetření u Dr. Klubala "na pokladnu".

Autor: Sarin
[ID:12086]
14:45:12 - 23.05.2007
Ahojte vsichni, pokud muzu poradit. Pod dr. Klubalem, Karlovo nam. 7 v ordinaci pracuji dalsi doktori/ky imunologie, alergologie aj. Maji blizsi objednaci terminy nez Klubal a neplati se "vstupy" a "navstevy". Ja chodim k dr. Wojciechovske t.c.:222162716, byla jsem tam zatim 1x,(cekam na vysledky). Samozrejme po prvni navsteve imunologa nepoznam, jak moc je dobry, ale tipuji, ze Klubal by si k sobe do ordinace nevzal zadne laiky. Pokud mate nekdo na tuto samotnou doktorku nejake odezvy, rada se je dozvim. Pro kamarada: "Po vysledcich Te nejspis zkontaktuji, nebude-li vadit?" Mejte se hezky a hodne sil v boji. Sarka.

Jo Klubalovu nemocnici

Jo Klubalovu nemocnici bychom myslim vsichni uvitali, i kdyby byla za penize..reknete mu to nekdo :) Lepsi nez Bojar.. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Já mu to říkám pokaždé

Já mu to říkám pokaždé :) Mluvíme o tom skoro vždycky, s tím, že jako pacient opravdu nemám problém mu zaplatit za to, že ta péče bude skutečně na úrovni se vším všudy. Co jsem tak ale pochopil, naráží zase na legislativu, která se od komunistů nezměnila a podnikání ve zdravotnictví je tak spíš noční můrou. 

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

No kdyz muze americka armada

No kdyz muze americka armada nasazovat do boje mykoplasmy, proc by ceska nemohla chlamky ;o)

Jinak dnes jsem poslouchala pana Mrazka ze Svazu pacientu na CT24 a moc radost mi teda neudelal, pry nejlepe, aby existovala jen jedna statni pojistovna a vse bylo centralizovane....uff... 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ministr zdravotnictv í

Ministr zdravotnictv í :-)

já mu to navrhnu už vidím jeho zděšenou reakci  a slyším otázku co nám provedl, že by jsme mu něco takvýho přáli ;-) Na to, že nakonec porazí i náš postkumunistický zdravotní "systém" (včetně ministerstva pro administrativu;) a zařídí si  soukromou polikliniku/nemicnici bych u něj  docela věřil. Jde to pomalu a ztuha, ale  po přesunu na karlák k tomu směřuje.

Já vím, že být ministrem

Já vím, že být ministrem nestačí, v tom blátivém rybníčku naší politiky můžeš být sebelepší reformátor a ty čuníci s věčně nenažranými rypáčky tě udupou při první vlně paniky u korýtek... asi by to pro něj byl opravdu spíš trest, nemluvě o tom, že se musí změnit i povědomí pacientů a to je podle mě jedna z nejobtížnějších věcí. Aby mohlo zdravotnictví jeho profilu fungovat, potřebuje i pacienty, co se doktorů nebojí a dokážou jim dát najevo svoji nespokojenost. Ze svého nedobrovolného putování po českých ordinacích zažínám mít pocit, že lékaři jsou cosi jako polobozi, kterým se neodmlouvá  (dokonce se o nich točí vymaštěné seriály), lékař je nejpopulárnější povolání v ČR. No, kdyby se provalily ty spousty průšvihů, co tihle experti kolikrát provedou, možná by se do čela popularity konečně dostal někdo jiný :) Někdo to tu zmínil - čachrování s neomylností. Ne jen v zahraničí, ale i u nás občas někdo bokem prozradí pravdu, kterou by si měl každý po zkušenostech se zdravotnicvtím uvědomit - dokážou léčit opravdu jen zlomek potíží a ten zbytek se řídí pravidlem počkáme a uvidíme, nebo spíš - zkusíme, co zabere. Za žádnou cenu ale nesmíme pacientům říct, že nevíme, co dělat, že nevíme, co jim vlastně je a že s tím nedokážeme nic dělat. Místo toho se objeví arogantní tvrzení, které dělá z pacienta blbce, tvrdí mu nepravdy a podobně. Namátkou lži o drahých testech na protilátky proti bakteriím, i když to není pravda, lži o tom, že IgG nic neznamená, lži o tom, že dokonce IgM nic neznamená a že proto, že je titr nízký, byť pozitivní, není nutné léčit (potíže samozřejmě jsou), atd. atd. atd. Svou omezenost, nevzdělanost a hlavně strach z toho připustit, že nejsme ti národem zbožnovaní polobozi a že většinou tápeme a zkoušíme vše na vše, to vše se snaží ukrýt za arogancí a chováním, které je vše, jen ne chování člověka, který si vybral jako svoje poslání pomáhat nemocným. 

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Jen né Klubala ministrem

Jen né Klubala ministrem zdravotnictví. Tím pádem by se dostal na úroveň své neschopnosti a byl by s ním konec. A s námi taky. Jen ať si pěkně dál imunologuje.

Stejně nechápu, proč ministrem zdravotnictví musí bejt vždycky doktor. To je jako kdyby ministrem dopravy musel bejt řidič kamiónu nebo strojvedoucí. No toho vlastně jednou dokonce udělali premiérem. A jak dopadl... A my s ním.

btw s vlastní klinikou to

btw s vlastní klinikou to zkouší i pan D.Rrath na Pražském Chodově, ta klinika se jmenuje KLDR (KLinka Davida Ratha) viz na stránkách časopisu reflex. .)

Na CAP od 6.2. 2007 pro chronické bolesti zad, svalů, kloubů, škubání ve svalech, chronický únavový syndrom, tinnitus, štípání v uších, a další problémy…

ja si minule taky vsimla, ze

ja si minule taky vsimla, ze je tam vic doktoru - je tam i Dr. Oubedatova - myslim, ze KAMARAD ji zna - ja minuly rok v lete myslela ze mam borku, u ni nebylo treba zadne doporuceni, tak jsem se tam objednala, kontakt jsem nasla na borelioza.cz - cekaci doba ca. mesic.  Ma ordinaci i v arealu Vojenske nemocnice v Praze - tam jsem byla ja. Je fakt, ze mi udelala testy a vytery na vsechno mozne a zadarmo - asi 14 zkumavek, vstupni poplatek zadny. Kdyz jsem ale sla pro vysledky, nedala mi to do ruky - u Dr. Klubala dostanete od vseho fotokopie. dala mi do ruky zpravu, tam vypsala jen pozitivni nalezy, borelioza se nepotvrdila -  a u chlamek napsala anamn. titr - me slo tenkrat o to,jestli nemam boreliozu a chlamydie jsem pomalu nevedela co jsou - to jeste neexistovaly tyto stranky, tak jsem to dal nezkoumala. pred dvema mesici u teto lekarky byl i muj kamarad - chlamky mu vysly IGG pneu 4,3 IGA pneu 1,6 - jasna chronicka infekce. Antibiotika nevyfasoval zadne, dostal imunor, doplatek v lekarne ca. 500 kc,  a ma prijit za 4 mesice, . asi si dr. mysli, ze chlamydie po imunoru zmizi nebo co ...ve zprave ma, event. preleceni s novymi vysledky. takze tato lekarka, i kdyz je sympaticka a testy udela na vsechno, bohuzel taky nevi, ktera bije, a lidi s chronickou infekci necha vesele behat bez jakekoli lecby po svete ...dr.  klubal by na pozitivni IGA ATB urcite dal.

na Wheldonove protokolu od 04/07, CFS, fibromyalgie, unava, problemy s ocima, CPN a dalsi problemy

Sarin, máš vzkaz ve svém

Sarin,

máš vzkaz ve svém inboxu /vlevo, druhý sloupec/. Svůj mail a číslo Skype mi napiš jako odpověď tam.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Další dobrá

Další dobrá zpráva:

"Známý" Dr. Nouza dnes slíbil pacientovi z boreliozy, že mu bude psát celého/!!/ Wheldona na "hradí pacient"!! PRÝ JINÉ VÝCHODISKO, NEŽ WHELDONA na chronickou borelu,  Dr. Nouza N E V I D Í !! 

A já pro změnu zírám. Příjemně překvapen.

ŽE by se zásluhou internetu přeci jen hnuly ledy??????????:-)))

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Pomalu, ale jistě(?)

Pomalu, ale jistě(?) ...věci se hýbou správným směrem

Zminovany dr. mi wheldona

Zminovany dr. mi wheldona pise :) 

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...

někam se poděl podpis,

někam se poděl podpis, vidíte ho někde někdo??

No nevidíme, ale třeba je

No nevidíme, ale třeba je to nové bezpečnostní opatření, ani smajlíky tu nemáme:-)

Na Wheldonově protokolu od 3/2007 pro chlam tracho, borelii.Různé potíže:Únava, silné pocení, brnění a bolesti zad a končetin,bolest břicha, závratě, mžitky před očima.

že by zas kolben a danek

že by zas kolben a danek ??????

Teda tak to je supr zpráva

Teda tak to je supr zpráva Kamaráde!! Klubal by ho mohl následovat.

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice, zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, návaly nevolnosti atd.

Tak to tedy taky ziram! K

Tak to tedy taky ziram! K Nouzovi jsem kdysi chodila a nijak mi nepomohl. Ze by snad ledy opravdu to...??

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Mně Nouza akorát řekl,

Mně Nouza akorát řekl, že to, že mám RS znamená,že se nemám ráda...když jsem oponovala,že se ráda mám,tak mi řekl, že on z hlediskal klasické medicíny mi nemůže pomoct (nechtěla jsem léčit eresku,ale unavu,pocení, prostě svoji celkovou sešlost)

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův protokol plánuji

Ivetto, tos mě docela

Ivetto, tos mě docela vyděsila. Já jsem k dr. Nouzovi objednaná, tak jsem zvědavá, co mi poví. Ale vlastně díky za varování, dám si pozor a nenechám se odeslat k jeho ženě na placený pohovor. Pak tu napíšu, jak návštěva proběhla.

Kelly, nechtěla jsem tě

Kelly, nechtěla jsem tě nijak otrávit předem,on ti samozřejmě udělá veškeré možné rozbory,a když něco zjistí,tak to bude léčit,to si myslím, že ano,ale mně z rozborů vyšlo jen to, že jsem naprosto OK,takže proto pro mne "nemohl nic udělat"

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův protokol plánuji

To je v pořádku, Ivetto,

To je v pořádku, Ivetto, raději už jsem u doktorů ve střehu. To tedy nechápu, jak ti někdo může říct, že jsi v pořádku, když máš RS. Mně to připadá jako dost děsivý zdravotní problém.

borelie, chlamydie pneumoniae, únava, teploty, bolesti svalů a kloubů, bolesti hlavy, záněty v krku

Já myslím, že Dr. Nouza

Já myslím, že Dr. Nouza nastudoval chlamydie.info a borelioza.cz. Proto ten posun vpřed. Pokud ano, udělal mi tím velkou radost a tímto ho zdravím.

To o jeho ženě už radostné samozřejmě není.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Me dr. Nouza taky povidal,

Me dr. Nouza taky povidal, ze si mam vyresit psychicke bloky a ze pak potize prejdou. Pry nejspise plynou z meho partnerskeho vztahu a mam se nad nim zamyslet. Oponovala jsem, ze s pritelem jsem sedm let a zadne problemy nemame. Timhle diletantskym usudkem me dost zklamal, takze uz jsem tam nesla, za to pritel pravil, ze si tam nejspis dojde mu jednu flaknout...Abych nezapomnela- pred timhle bravurnim usudkem mi jeste stihl prodat Thymunex za 2500,- Kc, ktery byl samozrejme k nicemu.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

nabídl mi pomoc v podobě

nabídl mi pomoc v podobě Cytosanu 3baleníčka,páč je toho na mně dost k detoxifikaci:-)) .Je  fakt, že jsem po Cytosanu měla skutečně pravidlenou stolici:-)))))))))  Takže aspon k něčemuj mi byl dobrý!!! 

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův protokol plánuji

Ivetto, to co zde píšou

Ivetto,

to co zde píšou v poslední době 4 lidi, kterým Dr. Nouza píše Wheldona, jasně značí, že je to typ lékaře, který nezůstal stát na místě a své metody rychle přizpůsobuje novým trendům.

To, že píše Wheldona na hradí pacient, také svědčí o tom, že tuto léčbu předepisuje z vlastního rozhodnutí a nespoléhá na souhlas pojišťoven. U mne je to v tento okamžik odvážný člověk, který chce pacientům pomoci v rámci posledních poznatků lékařské vědy. Za to mu patří velká pochvala.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Chci se zeptat, u Nouzy se

Chci se zeptat, u Nouzy se plati?

Mně Dr. Nouza napsal, že

 

Mně Dr. Nouza napsal, že když jsem u VZP, potřebuji doporučení praktického lékaře a návštěvu proplatí pojišťovna. Ale jsem tam teprve objednaná, tak doufám, že se nedočkám nějakého nepříjemného překvapení.

borelie, chlamydie pneumoniae, únava, teploty, bolesti svalů a kloubů, bolesti hlavy, záněty v krku

Plati se tam 1000 na pul

Plati se tam 1000 na pul roku. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ahoj všichni, musím se

Ahoj všichni, musím se pana dr.Nouzy zastat, jelikož mi moc pomohl, jak testy, pravidelně mi bude dělat kontrolní testy, napsal mi Wheldona, dobře jsme si popovídali o Wheldonovi, hodně o něm věděl, o acc longu atd.Mám na něj jen slova chvláy a moc doporučuji.

Držím Vám všem pěsti a jsem s Vámi.

Milan 

Kamarad, to napsal

Kamarad, to napsal vystizne, presne a jasne. Pan Dr. Nouza je
opravdu doktor, ktery jde s dobou a nezustal jen u toho, co se kdysi
naucil, jako vetsina doktoru, s kterymi mame negativni zkusenosti.
Obdiv a pochvala mu za to vse! V opacnem pripade bychom byli nekteri -
ja, Mysajda, Milanm na zacatku peripetii - kde a jak shanet Wheldona,
zatim co ted uz jsme na zacatku lecby Wheldonem, tzn. usetreny cas po
doktorech, kteri by nam ho stejne nedali! Za to vse diky Dr. Nouzovi! 

Obdivuji vaše chvalozpěvy

Obdivuji vaše chvalozpěvy na dr. Nouzu. Cožpak jste nečetli příspěvky adriany (nepomohl, páč má psychické bloky - adriana, ne Nouza, ten má jiné bloky)) a Ivetty?! "...RS mám, protože se nemám ráda...", řekl mi Nouza. Cožpak tohle může vypustit z úst fundovaný lékař?! Podle mě leda blb. Ale s dobou jde, jen co pravda. A hlavně umí dobře počítat. Pacienti se mu hrnou, bodíky potažmo penízky se sypou a rozpočet neubývá ani o korunku. Jelikož píše na hradí pacient. Moc dobře vymyšlené. Spousta jiných lékařů bledne závistí. A pokud tvrdí, že "jinou cestu než wheldona nevidí...", tak jak to, že si to před pojišťovnou neobhájí, kdxž jiná možnost léčby není?! Vždyť se jedná v podstatě o pár desítek krabiček ATB. Ale proč by to dělal, když pacoš zaplatí sám a ještě mu za to líbá ručičky??? A k tomu vybere ještě od každého 2 tácy za rok.  Jen tak, pro zvýšení své životní úrovně?

A pokud opravdu "jinou cestu než wheldona nevidí...", tak co je to za doktora? To tady přece víme všichni. (Teda já ne, já jsem přesvědčen o tom, že jsou i jiné cesty...). A nastínění těch cest bych právě očekával od doktora, specialisty, na kterého si Nouza hraje, abych si ho mohl vážit. A aplikovat WP paušálně na každého, kdo za mnou přijde a řekne, že má chlamky, to už raději ani nekomentuju.

Jediný co ho snad omlouvá je, že "lepší Nouza, nežli nouze...!"

Jo, bohužel, z Nouze

Jo, bohužel, z Nouze ctnost!

Pravda pravdoucí, o to smutnější! 

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...6. 2007 zlepšení ve všem

Nevím co na to říci,

Nevím co na to říci, určitě máš pravdu v tom, že to je pro něj velký business..to určitě,ale na druhou stranu je jeden z mále a že se těch doktorů obešel 10 tky, který mi neříkal,že jsem blázen, udlal bez řečí testy, doproučil a hlavně napsal Wheldona a pokud jde o peníze, tak mu je rád dám,jelikož zdraví mám jen jedno a je mi jedno kolik a komu dám, o tom vůbec nepřemýšlím.Zdraví je to nejcenější co člověk má!!!Samozřejmě je to můj názor na něj, nikomu nic nevnucuji, ať si každý udělá obrázek sám a nejlépe po osobní návštěve.Víc nevím co bych dodal.

Já už taky nemám co

Já už taky nemám co dodat, leda zopakovat "lepší Nouza, nežli nouze"

Lymessi, máš sice pravdu,

Lymessi, máš sice pravdu, ale vezmi to z druhé strany.

Kdyby všichni doktoři, kteří mají perly v mudrosloví, začali těm lidem, na které ty perly dříve vypouštěli, zítra psát ATB na hradí pacient. Zase by bylo pacientům v ČR o trochu veseleji. I když by to byla veselost s hořkou příchutí. Toto je bohužel tristní současnost. Jsme vděčni i za drobky, protože vetšina doktorů nechce nasypat ani ty drobky, které jsme si ochotni dokonce i zaplatit.  

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Já taky souhlasím s

Já taky souhlasím s klukama, mně sice nepomohl,ale přesto pokud ostatním Wheldona napsal, i na hradí pacient, je to od nej fakt nad očekávání chvályhodné,protože ostatní doktoři nejsou ochotni ani to. Takže sláva aspon těm,kteří lidem neříkají,že jsou na hlavu a potutelně se nad jejich stížnostmi neusmívají a aspon požadované léky napíšou:-) jak říkám,mně nepomohl,ale já jsem za ním nešla s jasným požadavkem, že chci napsat Wheldona 

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův protokol plánuji

Na zacatku fora jsem

Na zacatku fora jsem "radila" imunolozku Wojciechovskou...dnes uz ji
doporucit nemuzu, tak jen varuji - mozna to nekomu usetri cas. Testy mi
sice udelala, ale na jejich zaklade (viz muj blog - chronicka chl.
pneu, borelioza neg., ale nevyloucena - 10 mes po kousnuti klistetem
bez atb.) nic neresi, jen navrhla pichat imunoglobulin a immodin,
doporucila neurologa - opet dalsi ztrata casu, ten vypsal zadanky na
dalsi tri vysetreni...na muj dotaz, co chlamydie mi Wojciechovska
odpovedela, ze to by neresila, ze ty muzou byt zvysene v dusledku
neceho jineho...zaver - necekala jsem na nic, sla za dr. Nouzou a
uzivam od cervna 2007 Wheldona.

Sarin, já bych teda ale do

Sarin, já bych teda ale do sebe asi ten globulin píchnout nechala, taktéž Imodin, myslím,že k ATB to vůbec nezaškodí imunitu trochu podpořit 

EBV pozitivní, únava,silné pocení, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD,autoimunita štítné žlázy, roztroušená skleroza.Wheldonův protokol plánuji

Ivetto, mozna to nekomu

Ivetto, mozna to nekomu imunitu podpori, ale chlamydie/boreliozu to nevyleci a o to mi hlavne slo.

Na Wheldon. protokolu od 6/2007 (bolesti a tlaky do hlavy, poruchy
rovnovahy, buseni srdce, pichani na hrudi,
dychavicnost, blokace patere, brneni ruky, tuhost sije, tikani svalu
pod okem, nocni poceni, nervozita, bolesti kloubuaj)


On Leden 13th, 2008 Lulda

Zdravím nezdravé a poskytuji čerstvou informaci. Tel. na objednání k MUDr. Martinu Nouzovi je 222 094 200.  Havelská 14 Pha1. Zeptají se na pojišťovnu a akutnost objednání. První 2 návštěvy jdou na zdr. poj. Nevím, má-li smlouvu se všemi.  Volala jsem včera. Doporučení mi dal OL a jsem objednaná na 18.1. Snad bude nějaký efekt z této návštěvy. Připadalo mi, že jsou vstřícní. Tak ať se daří. Lu

Samozřejmě jsem volala

Samozřejmě jsem volala 11.1. teď je po půlnoci... Ještě je možné se obrátit na MUDr Svobodu. Praha,Liliová 13. To je také imunolog. Tel.najdete pod imunologie praha.

Já u Nouzy uspěla i s

Já u Nouzy uspěla i s hutnickou zaměstnaneckou pojišťovnou, a to je na Prahu úspěch. Sám mi pak říkal, že má smlouvy s většinou pojišťoven, takže v tom bych problém neviděla. A to, že objednací lhůta nebývá více jak týden, je také plus. Hodně štěstí!


Ve čtvrtek  21.2.  bude

Ve čtvrtek  21.2.  bude mezi  13:00 -  14:00 na chatu portálu www.centrum.cz odpovídat MUDr. Radek Klubal. Tématem budou chlamydiové infekce.

A kde konkretne? Nenasla

A kde konkretne? Nenasla jsem na tom webu jedinou upoutavku ci indicii... jakoz i nikde jinde... Spatne hledam?

CTR (CPN?): intersticialni cystitida, gyne zanety, neurologicke problemy - parestezie, myalgie, bolesti kloubu, pokles sex. apetitu. 2mesicni CAP s chinolonem nezabral - nyni priprava na Wheldona.

CTR, LB, EBV: intersticialni cystitida, gyne potize, klouby, kandidoza. Na plnem WP od 10/2010 po rocnim najezdu.

Posted Únor 24th, 2008 by

Prosim poradte mi ke kteremu Mudr. mam pristi tyden jit.  Mam zimnici po tele, velke problemy s mocovymi cestami, beru ted od urologa Doxybene. Mam jiz nekolik let pozitivni protilatky (ELISOU) IGa, IGg v krvi na ChLAMYDIE trachom. CHlam.pneum. hranicni. Nouza mi pry nebude nic vysvetlovat ani nenabere krev a napise protokol na moje riziko. cena 1000kc. KLUBAL pry nabira krev a pise lecbu na kratsi dobu nebo ji prerusi po 3měsicich.cena 2500 kc POtreboval bych asi vedet zda jsem clovek s chlam. infekci. Nevim zda vydrzim delsi lecbu ATB, mam celiakii a take jsem byl pred vanoci v IKEMU na odstrneni Arytmii srdce ktere byly děsivé. Mozna ze jsem mel arytmie od CHLAMYDII. Prosim poradte ke komu mam pristi tyden jit. NOUZA nEBO KLUBAL ? Dekuji PAVEL.


Pavle, já jsem byla

Pavle, já jsem byla nejdříve u Dr. Klubala, aby mi udělal pořádné testy na vše možné. (V místě bydliště totiž ani prakt. lékař, ani imunolog a hematolog můj stav neřešili.) Mám Cnp pouze v IgG a Dr. Klubal mi žádné léky, kromě Isoprinosinu nepředepsal. Začala jsem tedy sama brát Doxycycline a objednala jsem se k Dr. Nouzovi. Tam jsem podepsala, že se chci léčit podle WP, a on mi ty léky píše. Před pár dny se mi podařilo kontaktovat vstřícnou prakt. lékařku v místě bydliště, která se o tématiku Cpn hodně zajímá, vzala si materiály na prostudování a vzala mě i manžela jako své pacienty. Jedeme WP oba s manželem. Budeme se snažit, aby nám udělala i všechny potřebné testy (hlavně na játra) a pokud by u ní mohla léčba pokračovat, přestala bych jezdit k Dr. Klubalovi i k Dr. Nouzovi (350 km) a jezdila jen do ordinace k nové Dr. (20 km). Vše jsme si u obou Dr. v Praze platili.

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, monoklonální gamapatie nejasného původu, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, monoklonální gamapatie nejasného původu, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie, do 07/2010 zmizela

Tak ja bych radej ke

Tak ja bych radej ke Klubalovi, kdyz to mas celkem komplikovane.. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

já byla u Nouzy i u

já byla u Nouzy i u Klubala. Nouza mi píše prášky,Klubal dohlíží na krev. Dle mě by to měl dělat každý takto... pouze Nouza asi ne....on sám rozbory neudělá 

CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

 CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

Nerozumím tomu, proč dr.

Nerozumím tomu, proč dr. Nouza, který si tolik peněz účtuje, sice předepíše na hradí pacient WP, ale už neudělá žádné rozbory krve, ani ty kontrolní (jt, ko)??? Člověk podepíše reverz a ještě si musí někde jinde zaplatit testy???

Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - WP od 8.12.2007 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, zimnice, lícní ztuhlost, atd.

Neuroborelioza od r. 1995, chlamydie pneu - WP od 8.12.2007 pro: silné závratě, zatuhlá šíje, srdeční arytmie, ataky paniky, pocit proplachování obličeje, vnitřní třes, noční zástavy dechu, ťukání v uších, zimnice, lícní ztuhlos

Když jsem šla poprvé k

Když jsem šla poprvé k Dr. Nouzovi, vzala jsem s sebou výsledky od Dr. Klubala. Při té první návštěvě jsem od Nouzy dostala žádanku na zákl. vyš. - KO, jaterní testy. Ale Klubal mi dělá i další podrobná vyšetření. 

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, monoklonální gamapatie nejasného původu, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, monoklonální gamapatie nejasného původu, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie, do 07/2010 zmizela

Já bych jenom podotknul,

Já bych jenom podotknul, že v tomto kraji, kde bydlím mě nechali lékaři chcípat tři roky.Jediné, co je napadlo bylo to, že mé zrakové problémy a problémy s tlakem z hlavy do očí, nestabilitou únavou a těmito těžko popisovatelnými muky nesouvisejí vůbec s nálezem chlamydie v očích a tříletým zánětem spojivek, ale že se jedná o psychiku. Mohu jenom děkovat za to, že se mi nepovedlo se zabít, bylo mi hrozně mizerně, ale našel jsem včas tento web a zjistil jsem, že tyto potíže nemusí dělat CNS a nervová soustava, jak jsem si myslel, ale že to může být bakteriemi, či nějakými potvorami. Již po dvou týdnech doxybene jsou malé změny, jsem zvědav, jaké to bude, až zítra snim ten první azithromycin.

Jesliže, jesli se mi vrátí opět normální vidění zorné pole a budu se cítit jako dřív se nedá vyčíslit penězi. Souhlasím s Milanem je to ještě málo těch pár korun. A mám nyní alespoň naději, už jsem si myslel, že se z toho nedostanu, ale teď vidím, že šance je. Hlavní je, že mi pan doktor Nouza věří mé potíže. I když je pravda, že mi bylo blbě, tak jsem se asi nevyjadřoval přesně, ale nikdo si nedovede představit, jaký by to pro mě byl pocit, kdybych se už v létě o prázdninách probudil a podíval bych se kolem sebe s normálním pocitem v očích a vnímal bych opět vše normálním zrakem a vše by bylo za mnou. Opravdu Nouza je pro mě asi poslední naděje jinak už potom nevím kam bych měl jit, kdyby tohle nepomohlo.

Držím vám všem palce a ať máte hlavně v pořátku zrak a oči!   

Na WP od února 2008 pro nevysvětlitelné potíže se zrakem, očima,únavou,přemýšlením,neklasickou bolestí hlavy a závratě. Celkový stav nezdělitelný.

Posted Březen 26th, 2008

Tak jsem se objednala k Dr. Nouzovi na 7.4. Překvapilo mě 1000,- Kč, prý za každou konsultaci a vzhledem k tomu, že poslední dobou na tom nejsem finančně vůbec dobře, tak uvidím jak to dopadne...

 

Byla jsem u něj 20.3.Na mě doktor působil dobře,ale mám za to, že ví, že se dá na nás vydělat (nemáme jinou možnost). To se mi samozřejmě nelíbí, ale co jiného...alespoň někdo naslouchá byť za peníze:-)))

novinka

Tak to uz mi pripada celkem

Tak to uz mi pripada celkem sprostarna... 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

 


Tak k Dr. Nouzovi jsem

Tak k Dr. Nouzovi jsem nedorazila... V den kdy jsem k němu měla jít, mě bylo moc blbě, tak jsem zavolala a omluvila se... cítila jsem, že bych mohla sebou někde v metru seknout... Ale jak vidím, udělala jsem dobře!!! Nakonec jsem domluvená se svou obvodní Dr.Ug...., že mě bude psát ATB podle protokolu...Už se dívala i na tyto stránky a byla i kvůli tomu teď na nějakém semináři o Chlamydiích... Měla by se spojit i s Dr. Polcarovou, aby jsme jí mohli schraňovat nějaké podklady potřebné pro chlamydie o.s. Tak uvidím, jak to všechno bude probíhat...

49 roků, sama se synem, příbuzné nemám. Od dětství všemožné záněty-stále v nemocnicích, snížená imunita. Od r.90 podnikala, pečovala o staré rodiče a tetu(než umřeli) Opakovaně EBV-potvrzené Chlamydie -záněty-kolapsy-teploty-bolesti celého těla...

(WP od 1.6.08.)53r.od dětství opak.infekty HCD, DCD,záněty.Dále-teploty,únava,záněty,migrény,kolapsy,kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů-celé tělo,ztuhlost, otoky uzlin-třísel,křeče DK,zhorš.pamět,bolavé oči,mozková mlha atd.)

Klubal uz to taky

Klubal uz to taky zvedl...vstupni prohlidka 2000,- a kazda pak konzultace 800,-. Je to sila.

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)


Ahoj keiro,ja tam volala a

Ahoj keiro,ja tam volala a setry mi řekli 2500,-  Kč a každá další navšteva 800,-   .
Na WP od října 2007,pro unavu ,bolesti svalu ,kloubu,mlha v hlave,střidave bolesti snad všeho na těle.... Od dubna 2010 na MP

Tak on uz zvedl i

Tak on uz zvedl i tohle..hmm. 

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)


Posted Duben 29th, 2008

Prosím Vás, kde v současné době ordinuje MUDr.Klubal a MUDr. Nouza? Kde je najdu, pripadne telefon na ne. Diky moc a preji hezky den.Lucie

novinkaOn Duben 29th, 2008 medved.brtnik says

Prosím o názor: Chodila

Prosím o názor: Chodila jsem s dcerou k Nouzovi s chronickým únavovým syndromem asi dva roky někdy v r. 2004 nebo 5. Peníze nechtěl, jen za nějaké preparáty. Ale moc toho s ní nedělal, což mne překvapilo. Občas mu sama o něco řekla, tak jí to dal, ale všechny ty věci, o nichž píše ve svých knihách, jako by nebyly. Nakonec mě požádala dcera, abych šla s ní, když jí nevěřím, jak to probíhá. Seděli jsme u něj chvíli a on řekl, že pro nás už zýdnou léčbu nemá a že už nemáme chodit. Já jsem opáčila, to nám opravdu nic už nemůžete předepsat? A on, že ne. A kdy máme přijít na kontrolu? A on, že v současnosti pro nás žádnou léčbu nemá a nashledanou. Byla jsem jako opařená a vůbec nechápala o co jde? Vlasně nás vyhodil. Pak jsem si říkala, že to asi bylo proto, že jsme tam chodily na pojišťovnu. No ale, tak proč neřekl, to byste si musely zaplatit. Já bych ráda zaplatila. A teď už dcera k němu odmítá, že se nebude doprošovat, když nás vyhodil. Rozumíte tomu někdo?

Tučňák

I pro tyto dva je to jen

I pro tyto dva je to jen byznys a využívají chyby v zákoně. Mě říkali, když nemáte peníze, nevolejte do soukromých zařízení! Takže kdo jich nemá, je odsouzen k umírání zaživa!

Nevím zda ten výzkum v

Nevím zda ten výzkum v Americe, a výsledek protokolů, plus léčba je jen hrazené z pojišťoven i tam. Možná bez té soukromé iniciativy i třeba za peníze ,by to někdy nešlo. někde se prostě začne, ukáže se , že to je účinné a použitelné a pak i třeba hrazené ze ZP. Spoléhat jenom na iniciativu úředních institucí ?  V zákonech , když není díra tak to taky může být tragické, žádné zákony nejsou bezchybné.Od toho mají zákonodárci svojí neustálou práci, a mají jí provádět i  v prospěch v lepšího fungování  zdravotnictví, výzkumu .

A ještě prosím o radu:

A ještě prosím o radu: kde nám udělají test na chlamydie?

Tučňák

Ahoj,me je udelal na

Ahoj,me je udelal na požádání praktický lekař. 
Na WP od října 2007,pro unavu ,bolesti svalu ,kloubu,mlha v hlave,střidave bolesti snad všeho na těle.... Od dubna 2010 na MP

Ono to s tim placenim taky

Ono to s tim placenim taky neni cernobile. U MUDr Klubala se sice plati, ale zas poctive sve pacienty testuje a snazi se najit skutecnou pricinu problemu bez ohledu na limity pojistovny. A kdyz ma hodne tezkych pripadu, kterym dela poctive podrobne testy, prekracuje limity a pojistovna ho penalizuje. Kdyz mu pak pojistovna vymeri statisicove rocni pokuty za prekroceni limitu, musi je z neceho zaplatit a tak vybira poplatky. Chyba bude tudiz asi nekde jinde. Protoze tohle je zrudnost systemu.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Klubal to pro peníze

Klubal to pro peníze určitě nedělá, Na srazu to vysvětloval, že musí atky z něčeho platit ty pokuty. Klubal dělá  testy v podstatě na všechno a tak ten poplatek je vzhledem k cenám testů vcelku malý.

Ale Nouzu považuju za zlatokopa, testy už raději nedělá vůbec .

Nevim za co vybírají

Nevim za co vybírají peníze, Dělala jsem 3 roky pro lékaře vyúčtování a administrativu pro pojišťovny a s ničím takovým jsem se nesetkala.Pokud jsem přesáhla nějaký limit, tak nezaplatili, ale v zájmu každého doktora je, aby si limit stanovil sám a pořád ho zvyšoval. Potom žádné problémy nemá, ale opravdu jsem se nesetkala stím, že by nám dali nějaké pokuty. Také jsem se ptala známé na vojenské zdravotní pojišťovně a řekla, že s opakovným předepisováním atb nemůžou být pro pacienta žádné problémy a rozhodně sám si je hradit nemusí........

To jsou jen mé poznatky L 

L

Za Klubala ty peníze dám

Za Klubala ty peníze dám - s tím taky nemám problém. ale k Nouzovi chodím vyloženě z nouze - a to pro prášky. Holt bohužel  nic jinýho nezbývá. Kámoščina mamka tam byla sCFS - to jsme ještě nevěděly o infu a on jí potvrdil diagnozu - CFS. Na shledanou:)

CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

 CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

s tím placením to platí

s tím placením to platí pro Klubala. Dělá testy, které stojí tisíce

CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

 CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

On Květen 27th, 2008 petrv

Chtel jsem se zeptat nemate nekdo cilso na Mudr.KLUBALA?


www.medindex.cz  Přípra

www.medindex.cz 

Příprava na CAP. Mycoplasma pneu. IgG=0,9. Opakované infekty HCD a DCD, únava, intenzviní pocení, rozbušování srdce, zhoršení paměti, zhoršené hojení ran, zaškubávání svalů, bolesti hlavy, krku, zubů, zad a očí, uší, cestující bolesti, šumění v ušíc

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna...

MUDr. Radek Klubal Karlovo

MUDr. Radek Klubal
Karlovo náměstí 7
Praha
tel.: 222 162 171

Zdravím,dneska jsem

Zdravím,dneska jsem volalKlubalovi do ordinace že bych se objednal,sestra řekla že termín je květen a že se platí vstupní prohlídka 2500 Kč a následné konzultace 1000 Kč,a nebo že ještě najde termín v lednu a ten bude za 4000 Kč,a nebo at se objdnám o patro vejš že tam to dělají za 30 Kč,tak sem se objdnal k dr Vojtíškové nebo Vojtěchové nějak tak podobně tak uvidíme,nemá s ní někdo zkušeenost,???

 

na WP 3/09  plný puls 12/09  pro CTR,ukončení WP po 1,5 roce,nasazen arficin,dalacin,azi,6 měsíců,od 3/2011 bez léků,bolesti kloubů,padání vlasů a přibyl HP

Nakopírováno z diskuse

Nakopírováno z diskuse Mudr. Nouza nebo Mudr. Klubal: Rijaku, s tou nouzi o dobre doktory, co tu panuje bych Ti radila
nasledujici (to same jsem udelala ja): na tom samem cisle, co ma Klubal
se objednej k dr. Wojciechovske (strida se s nim ve stejne ordinaci) -
ta Ti udela veskere testy na pojistovnu, "zapisne" take u ni neplatis a
hlavne ma kratsi objednaci dobu. Vysledky testu s Tebou take probere,
otazkou je jak...(u me pri pozitivnich chlamydiich a borelioze po
klisteti videla priciny mych potizi jinde...), ale Tobe jde o testy,
takze toho vyuzij - budes je mit na pojistovnu. Vysledky testu Ti zde
urcite "znalci" prelozi a pak zalezi na Tobe, jak se lecit. Zda WP, tak
potom Ti opet nezbude jina cesta nez k Nouzovi (u nej bych si termin
objednani posunula na datum, kdy budes mit vysledky testu v ruce) pro
recept na hradi pacient (snad bez te konzultace za 1000,- - to je des
bes!!!), prvni dve navstevy jsem u nej mela na pojistovnu a pri dalsi
bude chtit po me 2000,- zapisne - snazim se zuby nehty do te doby
sehnat nekoho, kdo bude atb psat bez tohoto zapisneho. Jinak procti
diskuzi http://www.chlamydie.info/node/914 a rozhodni se sam. Take je
moznost si se zadankou na rozbor krve od PL (pokud Ti ji napise?) dojit
primo do Vidia Diagnostika na Cerny most nebo do SZU P 10, kde Ti
vezmou primo krev a vysledky Ti pak daji (mimoto patri tyto dve mezi
nejpresnejsi laboratore). Mozna se za tu dobu jednoho mesice, co jsem
nebyla u Nouzy zmenily podminky, ale ze by to doslo az na jednorazove
placene konzultace??? Snad se tu ozve nekdo, kdo u nej byl jeste
pozdeji s cerstvymi informacemi...? Hodne stesti.

Tak jsem zavolal k

Tak jsem zavolal k Dr,Nouzovi a objednal mě na termín 29 ledna,bez žádných privelegií tak nevím co se tam změnilo,,každá zkušenost je dobrá tak potom poreferuji,co se změnilo v roce 2009

 

na WP 3/09  plný puls 12/09  pro CTR,ukončení WP po 1,5 roce,nasazen arficin,dalacin,azi,6 měsíců,od 3/2011 bez léků,bolesti kloubů,padání vlasů a přibyl HP

ahoj. Můžu potvrdit

ahoj.

Můžu potvrdit slova, která sem v přepisu hovoru vložila Jaňule. Vidia Diagnostika na čerňáku, je fakt top. Měl jsem jeden odběr, ale různé testy se dělali ve dvou laboratořích. Immunia s.r.o. a Vidii. Když se kouknete na moje výsledky, které jsem přesně ofotil, tak jak jsem je z těchto dvou laboratoří dostal, tak uvidíte na první pohled rozdíl. Navíc Vidia dává k výsledkům i komentář a závěr - a to dosti přehledný - navíc hodně v závěru doporučuje znova na odběr  - což je aspon nějaká páka na lékaře.  

Jistě, samozřejmě že

Jistě, samozřejmě že dopručují znova odběr, je to pro ně práce a zisk a my to zaplatíme. Celé zdravotnictví je jen o penězích

Bohatá diskuse! Chodím

Bohatá diskuse!

Chodím teď k Dr. Sedláčkovi - což je zaměstnanec u Dr. Klubala. Hodnotím +++! Našel krom chlamydií i lecos jiného, předtím (1/2 hodiny) jsem přikráčel ze slavného revmatologického ústavu - chlamydie NEGATIVNÍ, ureoplazmata - to prý má u nich pozitivní 40% pacientů (jestli to není k zamyšlení, že?!) Dr. Sedláček postupně najíždí na Wheldona (nyní ACC, Summamed a Doxy) - na pojišťovnu! - Ale vyšetření á 1000,-, vstupní á 2500,-, no nekup to . Sestřička u odběrů šikovná , plynně válí anglicky, (hezká taky). Objednací lhůty tak do týdne, taky ze dne na den bez problémů. Sežene mi Mino... no říkám - dobrý, aspoň někde...

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

No on mě Klubal říkal,

No on mě Klubal říkal, že si tam zaučuje už jednoho Dr. k obrazu svému a že to spolu konzultují Tak že to je další pomocník pro Klubala, aby se chudák nemusel naklonovat   to je super zpráva

(WP od 1.6.08.)49r.od dětství opak.infekty HCD, DCD,záněty.Dále-teploty,únava,záněty,migrény,kolapsy,kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů-celé tělo,ztuhlost, otoky uzlin-třísel,křeče DK,zhorš.pamět,bolavé oči,mozková mlha atd.)

(WP od 1.6.08.)53r.od dětství opak.infekty HCD, DCD,záněty.Dále-teploty,únava,záněty,migrény,kolapsy,kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů-celé tělo,ztuhlost, otoky uzlin-třísel,křeče DK,zhorš.pamět,bolavé oči,mozková mlha atd.)

Ahoj Karle, prosim tě v

Ahoj Karle, prosim tě v jaký dávce  a časovym odstupu Ti naordinoval ten Summamed s Doxy. Díky moc Dan (mám podobnou kombinaci předepsanou od kámoše, ale zdá se mi to jako moc velká pecka..)

Karle 40% ?? Pak se muzem

Karle 40% ?? Pak se muzem divit, kdyz to nijak neleci..a jeste maji tu drzost pacienty obvinovat z promiskuity.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ve čvrtek jdu prvně k

Ve čvrtek jdu prvně k Dr.Nouzovi,mám si vzít všechny lékařský zprávy a testy sebou které jsem za celou dobu nasbíral,,nebo ho tím nemám dráždit a necham vše na něm??? 

 

na WP 3/09  plný puls 12/09  pro CTR,ukončení WP po 1,5 roce,nasazen arficin,dalacin,azi,6 měsíců,od 3/2011 bez léků,bolesti kloubů,padání vlasů a přibyl HP

Vzit je muzes, ukazat

Vzit je muzes, ukazat nemusis. Pocitej s tim, ze na pojistovnu se nepretrhne. NEcekej, ze ti pofouka bebi. Pokud chces ATB, tak je ten pravej...;-))) samozrejme za cash... Good luck... 

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi  a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna... 

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna...

No uvidíme co se stane za

No uvidíme co se stane za zázrak,jen by mě stačilo kdyby mě řek co moje problémy zpusobuje

 

na WP 3/09  plný puls 12/09  pro CTR,ukončení WP po 1,5 roce,nasazen arficin,dalacin,azi,6 měsíců,od 3/2011 bez léků,bolesti kloubů,padání vlasů a přibyl HP

Ahoj,to chce kazdej vedet co

Ahoj,to chce kazdej vedet co mu spusobuje problemy,aby je mohl lecit.Ja tam byl 3 krat u Nouzy a nedozvedel jsem se nic.Nevim jestli si byl u Klubala,ale ten je mnohem lepsi.Drzim palce a napis jak si dopadl

Hele nerekne, si pis...!

Hele nerekne, si pis...! ;-(. Pokud chces fakt detailni krevni rozbory a investigativni pristupe pak jedine Klubal. Ale je chudak silene pretizenej, takze pocitej objednacku az na kveten.. Snad nam to s nim neprasti... nebo nevyhori... (vnitrne ;-)) 

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi  a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna... 

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna...

On Duben 1st, 2009 kachni

Tak pokračuju v protokolu! Měla jsem docela velký obavy, Dr. Nouzovi se nezdál můj Ko + diff, naštěstí po kontrolních testech je to lepší. Už jsem se klepala, že mi WP psát nebude... Taky se mu nezdá ta zvětšená slezina, doporučuje mi sono a hematologii. Na neuro potíže řekl, že to asi od páteře nebude. Btw. je u něj nový systém platby. Já to mám pořád za litránka, kontroly krve zadarmo + výsledky mailem nebo osobně zadarmo, ale noví pacoši první 2 konzultace zdarma, pak registrační poplatek 2.000,-. Dr. Klubal konzultace za 2.000,- a volno až v červenci nebo mimo ordinační hodiny od května za čtyřku!


WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Tak to je zajímavý, že

Tak to je zajímavý, že se mu nezdála ta zvětšená slezina, já mám slezinu taky zvětšenou a bohatě prokrvenou, hraniční velikosti a když sem se na to ptala Mudr. Klubala, tak mi řekl, že to vlastně nic neznamená, že je to něco jako podrážděná uzlina, že to se nijak neřeší :-)

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Entizol, pokračování od 7.5.2008 pro chlamydii pozitivní, hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-)

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

Já fakt nevim, 2 tisíce

Já fakt nevim, 2 tisíce za konzultaci, případně 4 tisíce pro urgentní.. Vzhledem k tomu, že se často jedná o lidi, co už do práce nedojdou, jsou na PN nebo ID s přijmy tomu odpovídajícími, kdy 4 tisíce jsou pro ně rozpočet (tak na suchý rohlíky) na celej měsíc. Upřímně, jde mi z toho mráz po zádech. Pochopím u plastické chir., ale u lidí s infekcí, autoimunitním onemocněním atd mi to přijde fakt už snad sprostý :( 

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox + 6.12.08 entizol

chlamydie pneu + tracho + borelioza, WP 20.7.08 - 3.7.09, 9.8.09 MP... 

SOS .) poptavka. nemel by

SOS .) poptavka. nemel by nekdo k dispozici v dohledne dobe termin u mudr. K. (radny, ne konzultaci) ktery nevyuzije a nerad by ho nechal propadnout? horizont dvou tydnu nejlepe. pripadne prosim do inboxu... dekuju!

Vita vas malebna obec Doxy .) ATB od 12/08, CAP od 01/09 pro Mycoplasma Pneumoniae IgM (a dalsi blize nezjistenou verbez).

'Jestliže antibiotika pracují, v průběhu doby tyto zvonové kalhoty zmenší v krutosti a trvání.' CAP od 01/09 pro MPn IgM (a dalsi blize nezjistenou verbez).

On Červen 3rd, 2009

Nevím jestli sem nezačne brzo patřit i Klubal. Protože za ukrutný peníz tě pošle do háje stejně. Byla jsem ale s dcerou u Klubala, zaplatila jsem vstupní
vyšetření a kontrolu dohromady za 3.500,- Kč plus cesta do Prahy. Měla pozitivní chlamydie, mykoplazmata a borelii
a Klubal jí napsal Klacid na měsíc a pak jí řek, že má brát kloubní
preparáty a bude o.k. za ty prachy si to může strčit kamsi. Mám i jiné známé, na který se vykašlal. Celou návštěvu si stěžoval jak toho má moc a nestíhá a je ve stresu. Myslím, že mu docházejí síly a začal na to kašlat. Nebo sám sebe přesvědčuje, že ty zkazky z těch konferencí nejsou pravda. Když vás pošle do prčic doktor, který o problematice nic neví, je to špatné. Pokud to udělá Klubal který je v obraze, je to trestuhodné. Tak si myslím, že jen testama to nezachrání. Leckterý imunolog je udělá taky.

Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.

Ahoj Gabadur, tak to je mi

Ahoj Gabadur, tak to je mi líto, nicméně já se musím Dr. Klubala zase zastat, teda stran krevních testů. Zdravotní problémy řeším už 5 let, pořád po nemocnicích, vyšetřeních atd. A tady v Brně U Sv. Anny, na imunologii mě opakovaně odebrali krev - a to pouze vždy "jednu" zkumavku na imunitu. Ani nikdo jiný i na opakované žádosti a prosby, mi nevyhověl a nenabral souhrnnější rozbory. Co se týká léčby nečekám už ani žádnou pomoc po letitých problémech, ale ty testy to by měl být základ. Každý doktor si udělá jen ten svůj úsek a dál ho to nezajímá. Nikdo se nepodívá komplexně... :-(

, pokračování od 7.5.2008 pro chlamydii pozitivní, hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže.

Mám bohužel stejné

Mám bohužel stejné zkušenosti jako Gabadur. A to nemluvím o tom, že kompletní testy jako před dvěma lety mi pěkně "zúžil". Bohužel na mě návštěva působila stejně negativně jako na tebe.

Na Wheldonově protokolu od 12.5.2007 pro chronickou infekci, bolesti zad, kloubů, bolesti a cukání ve svalech, zhoršení zraku, žaludeční vředy, diabetes insipidus atd.

Ahoj holky,je pravda ze

Ahoj holky,je pravda ze toho ma p.doktor hodne,taky jsem cekala osobnejsi pristup ale pri tolika pacientech to asi nejde.Me ted spis stve,ze mi rekl ,ze se mam objednat za 3.mesice a sestra rekla ,ze ma dalsi 3.mesice plne,coz znamená prijit o poledni prestavce za 2000,- .A jestlize pacienti stale pribývaji ,tezko se my skalni vejdem do terminu 3.mesice jako to bylo na zacatku....

Na WP od října 2007,pro unavu ,bolesti svalu ,kloubu,mlha v hlave,střidave bolesti snad všeho na těle....

No tak to jsou

No tak to jsou znepokojující zprávy, jestli na to začal kašlat i Klubal tak je to fakt blbý :-( Mno za měsíc k němu jedu tak pak taky poreferuju...

A to že pacienti jen přibývají je hlavně problém doktorů - kdyby pořádně léčili tak jim sem tam i nějaký ubyde... ;)

WP od 05/2008. Mpn, Cpn. Únava, závratě, bolesti svalů, teploty, potivost, bolesti v krku, zarulé oči, trvalé pokašlávání, trvalý pocit "že na mě něco leze". Na CAPu postupné zlepšování...

bezva lyncujici dav,

bezva lyncujici dav, decka...! az se pristoupi ke kamenovani a krizovani, dejte vedet.

Vita vas malebna obec Doxy .) ATB od 12/08, CAP od 01/09 pro Mycoplasma Pneumoniae IgM (a dalsi blize nezjistenou verbez).

gabadur, prosímtě, mohla

gabadur, prosímtě, mohla bys to trošku upřesnit? Vím žes byla s dcerou na první návštěvě, kde jí nabral tyhle testy a na základě toho Klacid...

Ona se ale léčí jinak, že? Řekly jste mu na kontrole, že se na základě těch výsledků léčí CAPem a on doporučil kloubní preparáty? Nebo se začla léčit až po té neúspěšné kontrole?

Neříkám to proto, abych se zastávala jedné nebo druhé strany, jen bych ráda věděla jak to je doopravdy.

Radka - syn Tomáš, 7 let, růstová retardace, chlamydie, EBV, candida.

No tak jak píšu. Kačka

No tak jak píšu. Kačka při vstupních testech měla všechno pozitivní, mykoplazmata, borelie, chlamydie. Klubal napsal na měsíc Klacid. My jsme nasadily kromě klacidu ještě amoxicilin a brala to měsíce 3, Kačce se hodně ulevilo, měla pauzu, kvůli kontrolním testům u Klubala. Klubalovi jsme to řekly. Testy vyšly negativní, tak to bere za vyléčené, jenže když jsme u něj byly na kontrole měla kačka potíže zase zpátky i po telefonu jsem sestřičkám říkala, že jí je zle. Odpověděl testy negativní - vyléčeno! A hotovo! Jako kdyby nevěděl, že negativní testy nic neznamenají.Nezajímá ho už nic víc než negativní testy.Borelie, byly stejně slabě pozitivní.

Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.

No, akorát že ke

No, akorát že ke Klubalovi není potřeba žádnou léčbu před testama vysazovat a kdybyste mu řekly že se léčí a že jí to pomáhá a chce v tom pokračovat, asi by to vypadalo kapku jinak... tak díky za info a doufám že je zase Kačka na dobré cestě.

Radka - syn Tomáš, 7 let, růstová retardace, chlamydie, EBV, candida.

... k cemuz si neodpustim

... k cemuz si neodpustim dodat (po uvaze, ac me za to mozna nekdo kousne .) ze tohle plati obecne. uz lzu jak tiskne ve vsemoznych zdravotnickych zarizenich - pro dobro veci .) ale nekde to opravdu neni ku prospechu, ba naopak. tudiz kdyz se clovek 'prizna' ke pravemu stavu veci, mozna bude prijemne prekvapen (a nevyfasuje jakysi lek na 14 dni)...

Vita vas malebna obec Doxy .) ATB od 12/08, CAP od 01/09 pro Mycoplasma Pneumoniae IgM (a dalsi blize nezjistenou verbez).

Já mu ale nelhala, trochu

Já mu ale nelhala, trochu ho podezírám, že si myslí, že to zvládneme sami, za ty peníze bych čekala jiné reakce. Nikdy jsem svým lékařům nelhala ohledně léčby. To vysazení chtěl sám Klubal, tak asi to dělá u každého jinak. Já mu říkala, že se budu naprosto řídit jeho radami. On se nijak nezlobil chápal to, ale mám dojem, že toho má tolik, že když k němu příjde složka s výsledky, tak už neví o koho se jedná. Tudíž je komunikace velmi obtížná, protože sestry sdělují jen to co jim řekne a vy nemáte možnost, než se k němu objednat. Jinak s ním nepromluvíte. Pokud chcete dřívější termín, tak opravdu přidražil 2000,- kontrola 4000,- vstupní prohlídka. Bere přednostně prominentní pacienty, alespoň to tak na mne působí. Nejsou to jenom moje zkušenosti. Půjdeme tam na kontrolní testy, ale nepočítám s tím, že bych ho přemluvila k léčbě. Trochu jsem s tím počítala, protože předepisování protokolu je problém a on si jich pravděpodobně nechce přidělávat více, než už má.

Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.

gabo, to lhani bylo

gabo, to lhani bylo nadsazene a obecne, ne primo mirene na tebe .-)

pokud tve dcerce neni zrovna osmnact, nesouvisi cely ten problem vubec s problematikou lecby u deti, u kterych je to jeste uplne neco jineho nez u nas, dospelych souhlasicich pacientu, starejch skatuli?

taky nenadrzuji zadne strane, nechci - tenhle web potrebuje objektivitu jako sul. v ramci objektivniho pristupu si myslim, ze ta cerna listina je minimalne nefer. jedna vec je hodnoceni lekare, ktery vybira poplatky, pise leky na hradi pacient a nic nedela, a pak je ten, ktery se o neco snazi (to je neoddiskutovatelne). k argumentu o 'chlamydiove klice' jen tolik, ze pozvani TM do prahy snad svedci o nejake snaze o objektivitu, jak to vnimam ja.

co se tyce 'lidi, na ktere se nekdo vykaslal' to je smutne, ale co tim konkretne myslis? ... tyhle lecby jsou experimentalni, je to riskantni. neexistuje zadny expert a v ceske republice muzeme byt radi za uplne kazdeho lekare, ktery je ochoten se vubec do neceho takovyho poustet - bohuzel. ze tak to byt nema vime vsichni, ale jsme tady a ted.


nekde jsem cetla, ze kdyz spolu neco delaj dva dospeli jedinci za vzajemneho souhlasu, pak je to v poradku a nikdo by proti tomu nemel nic namitat .-) pokud pristoupim na nejake podminky, pak je to moje rozhodnuti a musim vedet proc a co od toho ocekavam nebo neocekavam a co lze a nelze cekat. to plati v nasem zdravotnictvi smahem - az ted zjistuju, kolik by toho clovek mohl dostat a nedostane (a vetsina lidi nedostane i nadale, protoze nema poneti, o co si ma rict - to je udesny. tim nemyslim konkretniho lekare, ale obecnou lenost a nekompetenci). chapu, ze u deti je to bolestne, ale vidim, ze matky statecny a rozumny, nb ktere treba i k zminovanemu lekari dochazej, berou veci do svych rukou...

no a pak samozrejme i u dospelych s 'pouhou' pozitivitou IgG se 'protokolu' clovek nedocka...

no a nakonec, jak se pise vyse .-) rozlisovat mezi pacienty na 'skalni' a neskalni... tzn. 'my co jsme tam XY let jsme skalni'? ma to znamenat, ze ti ostatni nemaji narok na tu peci? ze vsichni pacienti jsou si rovni, ale nekteri rovnejsi? s takovym uvazovanim se taky nemuzu nijak ztotoznit .-( reseni asi je pokusit se aspon promluvit kazdy s jednim lekarem, pozvat je na ty konference, zvysovat povedomi. (kolikrat i za cenu, ze budeme odkazani do lecebny v miste bydliste .-)

nezbyva nez doresit to klonovani .-)))))))

Vita vas malebna obec Doxy .) ATB od 12/08, CAP od 01/09 pro Mycoplasma Pneumoniae IgM (a dalsi blize nezjistenou verbez).

No, já nevim, nevim.

No, já nevim, nevim. Nicméně, lékař vybírající poplatek (ve výši jako kráva, sprominutim), znající situaci, problematiku atd.. pacientovi, o kterém ví, že byl 18 měsíců na CAPu, mu předepíše na 14 dní Klacid, pak je to člověk - lékař, který možná nepatří na černou listinu (což je diskutabilní - u lékaře jeho "kvalit" musí počítat i s větší kritikou), ale rozhodně podle mě nepatří k elitě naší lékařské společnosti. Howg

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox + 6.12.08 entizol

Ahoj Ido,ja jen chtela

Ahoj Ido,ja jen chtela prispet svýma zkusenostma do diskuze .Asi jsem se spatne vyjadrila s tema "skalnima",ale proste se u pana doktora lecim delsi dobu a proste mam pocit ze toho ma opravdu hodne a ten pristup je opravdu jiný nez ze zacatku.Samozrejme ,ze ma kazdý pravo byt jeho pacientem,to bez diskuze.Ale zarazilo me ,ze ma tak plno,ze nemas sanci jit za 3.mesice na kontrolu.A kdyz jsem rikala sestricce proc treba nemuzu prijit dopoledne mezi 8.30-10 ,ze tam vidim v diari volno ,rekla, ze to ma pan doktor terminy pro "nalehave pacienty a známé" a bylo vyrizeno,takze pro me terminek za 2000,-.A naivne jsem si myslela,ze kdyz k nemu chodim delsi dobu ,ze dostanu klasický termin za 1000,-....tot vše.

Na WP od října 2007,pro unavu ,bolesti svalu ,kloubu,mlha v hlave,střidave bolesti snad všeho na těle....

Souhlasim s tebou Ido. Moje

Souhlasim s tebou Ido. Moje zkusenost s Klubalem je takova, ze ho clovek nesmi povazovat za poloboha "odevzdrat se mu". Urcite to chce "aktivni pristup" a "pribarveni stavu" spravnym smerem se obcas taky musi pouzit. Ucel svety prostredky, ze? ;-)

Ja jsem s gabou ani nikym jinym v ordinaci nebyl a tak samozrejme nemohu objektivne posoudit vzniklou situaci. Klubal je jenom clovek a asi i on ma sve dny, kdy je treba vic nasranej (rodina, zdravi, pojistovny.. ja nevim co vsechno) a tak se chova asi jinak. Tim ho neomlouvam, ale realne nelze ocekavat (a pri tom navalu co ma ) asi nejakej extra osobni pristup, prestoze to je to, co cloveka taky dost pohladi po dusi.

Moje zkusenost je dale, ze je treba "vystoupit z sediveho davu". Mozna si nekoho pamatuje, ale pri tom kvantu lidi to vidim spis na "mrkne do karty". Jde o to jak ho dostat, tam kam clovek potrebuje. Nerikam, ze je to vzdy mozne, ale je to vse zejmena o komunikaci. Ono to chce vedet co chci, pokud mu lecos zduvodnite, on se nebrani (vetsinou). Pristup "tady me mate doktore" neni uplne to stastne orechove.

Me napriklad posledne atb napsal, protoze jsem si o ne vyslovne rekl a prestoze podle vysledku by mi je asi nikdy nenapsal. Nicmene nevim co bude po dalsi kontrole. Uvidime.

Jinak souhlasim, ze ty imunologicky testy by mohly bejt detailnejsi, o tom, zadna.

Uvidime, zda to byla od nej nejaka nahodilost, nebo je to trendova zmena chovani (nelze vyloucit) . Ale osobne bych se nedivil, kdyby casem "vyhorel". Ono asi resit, od rana do vecera "to same" casem omrzi. Tak samozrejme, ze je soukromej doktor a dela to "svobodne", ale urco ho (alespon pro tuto chvili) nelze srovnavat s nejakym doktorem, kterymu v 14:00 upadne tuzka a vali home.

 

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna...

Vážení diskutující,

Vážení diskutující, já mám takový návrh: podle mě můžemem mít k metodám dr. Klubala různé výhrady, ale v žádném případě nepatří na černou listinu mezi idioty typu "zkuste se tam dole neholit".

Mohl by prosím admin tohle vláknou přesunout třeba do http://www.chlamydie.info/node/1429 a tam můžem pokračovat?

Radka - syn Tomáš, 7 let, růstová retardace, chlamydie, EBV, candida.

Ano prosím, vstávají mi

Ano prosím, vstávají mi vlasy na hlavě z toho,že by měla debata o Dr.Klubalovi zůstat tady !!!!!!!!!!!!!

Nevím jestli sem nezačne

Nevím jestli sem nezačne brzo patřit i Klubal.

Takhle začínal můj komentář.

Byl to jen názor, samozřejmě, že na černou listinu patří jen ti příšerní doktoři a to Klubal není, ale pokud se na něj obracíš s důvěrou, jednání příjemné a rozhovor fundovaný. Závěr ovšem stejný jak u těch hrozných lékařů. Bolej vás klouby tak berte chondroitin!

Bohužel nemohu se k tomu nevyjádřit, budu si dopisovat i s panem doktorem, není to za zády o něm. Zatím se k tomu vyjádřil jen, že toho má moc. To mě ovšem jako pacienta nezajímá! I kdybych to stokrát chápala! Tak ať si toho tolik nebere, když se nedostanu na řadu můžu skuhrat, že jsem se k tomu skvělému lékaři nedostala. Pokud ale zaplatím tyhle peníze, čekám jiný přístup. To ať se na mě nikdo nezlobí. Možná sním máte jiné zkušenosti. Já mám tyhle. Tak to není lynčování, to je jen informace o skutečnosti.

Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Já mám zkušenost s oběma

Já mám zkušenost s oběma pány doktory.První dr Nouza,který sedí a naslouchá,a mě osobně tvrdil,že to tady moc všichni zveličujou,a na těchto stránkách hledaj smysl života...Neudělal ani testy doporučil ať si u něj koupim Cytosan za 2000,-Kč a bude vše růžové...Není.Nouza není moc doktor,ale spíš farář.Už mě tam nikdy nikdo nedostane!!!Mudr Klubal,dělá veškerý testy a opravdu řeší věci.Ale čekací lhůty,děs,běs...Ale fakt mu věřím.

Super, díky za info já si

Super, díky za info já si k MUDr. Nouzovi  dojdu pro poslední pomazání :-) nebo možná, že mi poradí kolikrát dát Otčenáš místo atb. a zase se mi udělá zdravotně o něco  líp.

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Entizol, pokračování od 7.5.2008 pro chlamydii pozitivní, hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie:-) od 22.5.09 Sievers.

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

Upřímně řečeno,

Upřímně řečeno, nechápu, co od takovýchto "lékařů" čekáte. Však už tady o nich bylo napsáno dost, ne? Já  jsem např. udělal s "věhlasnou" primářkou z "věhlasného" infekčního Bulovka (Roháčová) jen jednu zkušenost, a od té toby vím, že nikdo jiný, než já sám, mi nepomůže.

A podobných zkušeností, nejen s Roháčovou, tady má desítky, ne-li stovky lidí. 

Já čekám pouze to, když

Já čekám pouze to, když už si teda platím nemalý zápisný 2500 ,- Kč, a další návštěvy 1000, nebo víc (pro mě v situaci jaké jsem velký peníze, který mám k přežití na celý měsíc), kvalitní a širší krevní testy, který mě běžný doktor dosud neudělal, protože tací diagnostikují mnohdy už pohledem od stolu. Nicméně jestli ani tohle nebude  do budnoucna pravdou, tak není důvodu k němu chodit.

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Entizol, pokračování od 7.5.2008 pro chlamydii pozitivní, hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-).

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

Zdravím všechny právě

Zdravím všechny právě jsem na stránkách Medindexu zjistila údaj, že od r.2010 budeme u dr. Klubala platit 2.000,- za kontrolní nadstandatní vyšetření ...(tj. nyní  za kontrolu 1.000,-, tak budeme platit 2.000,-)

http://www.medindex.cz/detail-lekare/mudr-radek-klubal-12

Protože se léčíme dva, tak to bude pro nás asi konečná ...., samozřejmě nevím jestli tyto poplatky budou vybírat i ostatní lékaři, kteří jsou pod ním, ale tento rok se platí stejně, ať chodíte ke komukoli ...dr. Wojcz., dr. Sedl.

 

jo jo... už jsem také

jo jo... už jsem také byla informována od sestřičky po telefonu, když jsem si volala o termín

(WP od 1.6.08.)50r.od dětství opak.infekty HCD, DCD,záněty.Dále-teploty,únava,záněty,migrény,kolapsy,kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů-celé tělo,ztuhlost, otoky uzlin-třísel,křeče DK,zhorš.pamět,bolavé oči,mozková mlha atd.)

(WP od 1.6.08.)53r.od dětství opak.infekty HCD, DCD,záněty.Dále-teploty,únava,záněty,migrény,kolapsy,kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů-celé tělo,ztuhlost, otoky uzlin-třísel,křeče DK,zhorš.pamět,bolavé oči,mozková mlha atd.)

ahoj na ty vedleší

ahoj na ty vedleší příznaky doporučuju nějakého terapeuta reiki pomáhá to mám to vyskoušený do vihledavače na internetu stačí zadat reiki a vyjede jich několik.

On Září 6th, 2010 Žaneta

Aleno, ordinace Dr. Klubala je na adrese Mezi Vodami 205/29, Praha-Modřany Tel.: 270/003562

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Kontrolná otázka:

Kontrolná otázka: predpisuje Nouza ešte lieky na WP ? Bol u neho niekto v poslednej dobe?

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,aziroxi,entizoltini,vit.D,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Striedavo dobrý a zlý stav.

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

ahoj Všichni jsou i

ahoj Všichni

jsou i imunologové jako Pennigerová, je skvělá, ochotná a vstupní stojí 300 a pak nic nedoplácíte udělá elisy western blot a pcr, a pošle příp. na LP, poslala mě i k Nouzovi,naslouchal - ale měl testy od ní, a tak neměl práci, dal WP a uvidí se a když máte fajn doktory jinde, léky vám nějak napíší a krev vezmou taky, ale bohužel takový je tady systém, politika ve všem. No stejnak oba jak zminujete mají z toho i kšeft to beze sporu, rozhodně.

A tak jako kdo chcete WP- nic na tom není troje léky, a všem to dávaj stejně, tak co to řešíte jezte to sami, na svoji zodpovědnost, a pak si nechte u PL udělat testy a máte to.

markéta30

a taky jsem platila 1000 za

a taky jsem platila 1000 za chvilku času u něj a jen ty léky, kdyby to moje imuno měla zkušenosti tak jsem ten litr ušetřila nebo dala radši jí. Jojo mají byznys. ale určo spousty lidem pomohli jinak by jste je tady nezminovali a o to přeci jde ne

markéta30

markéto30 a ty jsi nemocná,

markéto30 a ty jsi nemocná, nebo za koho tady kopeš? Ono to není tak jednoduché, jak píšeš! Doktoři nejsou většinou vstřícní, pacienty většinou neléčí, udržují  si je v nemocnocti a  účtují pojištovnám. Pokud k dotyčné doktorce chodíš, asi bys věděla, že ta zrovna není pro dlouhodobou léčbu ATB! To jsou jiné kecy od ní do televize a jiná je realita! WP ti píšou na co, když nemáš borelia ani chlamydie potvrzené? Nebo se sem i na boreliozu chodíš bavit?

Dotyčná doktorka je fajn a

Dotyčná doktorka je fajn a mluví na rovinu. I to, že to neumí léčit a nebude psát dlouhodobě léky. To pojišťovna nesežere snad nikomu. Ale co může pomůže. Jediná mi udělala WB (a ten jedinej v ČR mi nevyšel negativní) a je jediná, která  není naštvaná, že beru léky dlouhodobě. Jedinou zajímá, že mě to zabírá - ne ji to jenom nezajímá, ona jásá - má radost z toho, že je pacientovi líp, bez ohledu na to, co se zrovna nosí. A když to zabírá, tak to dělám dobře. Jediná (z těch, co jsem potkala) ví, jak jsou ty testy úžasný (k ničemu a nelze se jimi řídit). Jedinou zajímá, která labina na kterej test stojí alespoň za něco. A jestli na medicíně učej doktory nadutosti, tak ji to nikdo nenaučil. Je to jedinej dr. v ČR, kterýho se nebojím. Říká, co dělá, proč to dělá a já vím na čem jsem. Tady v tomto státě je každý dobrý skutek po zásluze potrestán, už se ani nedivím, že se tu nikdo nepokouší o to, udělat pro člověka více, než je ubohý standard. Jenže 99% doktorů ještě k tomu mlží a chovají se jako hovada, včetně toho doktora z Nouze. Takže v tomto systému nepéče ji hodnotím kladně, ikdyž si platím léky, testy atd. v zahraničí, tak mě takový lékař prostě pohladí po duši a tomu se říká podpora. Už to došlo tak daleko, že mi např. našla cukrovku, ale já s tím nikam nepůjdu, neb mám nálepku na čele psychosomatik a řeším to s šarlatánem. Nikdy mi nikdo jinde neudělal testy, který byly na místě. Na cukrovku mi umřel brácha, bylo mu 21 (za to MUDři nemohli). Já je ale tak nenávidím, že radši chcípnu.

Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

Tak my tuto zkušenost , co

Tak my tuto zkušenost , co popisuješ, nemáme. Ale WB mi udělá v na póžádání dalších 10 doktorů. Ono vůbec u doktorů je to o sympatiích a empatiích a záleží na nich, zda někomu pomoci chtějí, či ne. Bohužel, rozhodují o našich životech. Na cukrovku já mám dobrého endokrinologa, ten mi našel i rakovinu, to je o tom, zda někdo chce či nehce něco najít.  Nálepku blázna, psychosomatika, hypochondra a pod. tu má myslím každý, kdo si stěžuje na naše - mustisystémové - problémy, protože oni fakt doktoři o tom nechtějí raději nic vědět a proto ani neví......

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k