Zdravim vsechny,

a v první řadě snad, protože je dnes poslední den v roce, vše nejlepší a hlavně hodně zdraví a síly v boji s potvůrkama...

V půlce listopadu jsem zkusila najet na léčbu dle Wheldona, napřed jen ACC + doplňky, o týden později denně 100 mg Doxybene. Protože jsem to snášela dobře, zašla jsem asi před 10 dny za mojí obvodní lékařkou pro Azitromycin. Nicméně OL mi ho odmítla zatím napsat s tím, že je období viróz a chřipek, při braní dvou antibiotik by prý má imunita byla někde... a že mi ho napíše nejdříve od února. Prý s ohledem na moji křehkou tělesnou konstituci atd atd... Uznávám, že mám trošku podváhu, na 170 cm výsky asi 55 kg... ale snad zas tak málo to není??? Po měsíčním braní Doxy jsem měla pocit, že se něco zlepšilo, trošku o něco menší únava, bolest hlavy, dnes mám už několikátý den pocit že to snad ani není pravda. Zase obrovská únava, neustálá spavost... (taky se vám chtělo nebo chce pořád spát?), častější bolesti v zádech a kyčelních kloubech, nově také bolesti nártových šlach když se zvednu např. z podřepu. A zase hrozná mlha a pocit prázdnoty v hlavě (někdy mám pocit že snad nedokážu ani přemýšlet nad tím co mám dát do guláše ). A nabouraná psychika, slzy kvůli ničemu (můj manžel si se mnou teda užije ). Asi půjdu hned po novém roce za PL a zkusím ji přesvědčit na ty další ATB, jedny se mnou asi nehnou. I když... může dojít po užívání 1,5 měsíce Doxy k nějak rapidnímu zlepšení??? Taky budu mít brzy výsledky z dalších krevních testů, na kterých jsem byla na konci prosince (na testy se prý chodí až po půl roce od předchozích a ty jsem měla letos v červnu). Tak pak uvidíme.

Takže ještě jednou... vše nejlepší do příštího roku a díky všem, co mají dělat co do činění s těmito stránkami.

Po 1,5 měsíce

Po 1,5 měsíce používání nedojde ani tak k rapidnímu zlepšení, jako spíš může dojít k tomu,ž e si bakterie vytvoří rezistenci a doxycyklint i už nebude zabírat vůbec. Proto se používá kombinace. Měsíc bych se nebál, ale více je už risk. 

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

"....Nicméně OL mi ho

"....Nicméně OL mi ho odmítla zatím napsat s tím, že je období viróz a chřipek, při braní dvou antibiotik by prý má imunita byla někde... "

Hm, zajímavý postřeh, s chlamydiemi zamořený imunitní systém je asi v pořádku, že?

Já např. chytával kdeco, co na mne prsknul kdekdo v tramvaji apod. Před Wheldonem. Od té doby, co na něm jsem, se mi nic takové nepřihodilo!

".... dnes mám už několikátý den pocit že to snad ani není pravda. Zase obrovská únava, neustálá spavost....."

To jako při braní Doxybene nebo nějakou dobu po jeho dobrání, čili přerušení léčby? Pokud ho bereš bez přestání, mohou to být reakce na endotoxiny, ty reakce jsou totiž nevyzpytatelné. Pokud jsi braní přerušila, mělo by to chvíli být lepší, ale brzy se to všechno vrací. Mně to vydrželo vždycky tak měsíc, dva, ale já měl tuplovanou dávku, 200mg.

 

"... Zase obrovská únava, neustálá spavost... (taky se vám chtělo nebo chce pořád spát?), častější bolesti v zádech a kyčelních kloubech, nově také bolesti nártových šlach když se zvednu např. z podřepu. A zase hrozná mlha a pocit prázdnoty v hlavě (někdy mám pocit že snad nedokážu ani přemýšlet nad tím co mám dát do guláše ). A nabouraná psychika, slzy kvůli ničemu ..... "

 

Všechno bylo a v podstatě vždy po tzv. přeléčení jedním ATB vždy po tak zhruba po dvou měsících to bylo horší a horší, po najetí na Wheldona vždy po přidání větší dávky či nové komponenty došlo jakoby ke zhoršení a pak pomalu ke zlepšení a pak zase při Entizolu zase jakoby ke zhoršení atd. Je to značně nevyzpytatelné. Jenom s časem se snižuje celková intenzita potíží. Např. mým největším problémem teď je právě ta spavost. Spal bych klidně 24 hodin denně. Ale zase na druhé straně je to též posun, já jsem totiž původně nemohl spát vůbec, jednak bolestmi, jednak jsem prostě nemohl usnout, i když jsem padal doslova a do písmene na hubu únavou, takže ráno bylo ještě hůře než večer ...

 

 

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Ne, léčbu jsem zatím

Ne, léčbu jsem zatím nepřerušila, pořád beru ACC + doplňky + Doxy 100 mg denně, už 40 dní, i když teď mě Hunter trošku vystrašil s tím, že by bakterie mohly při delším používání tohoto léku získat rezistenci a doxy by mohl přestat zabírat. Zítra chci jít za PL a zkusím ji znovu přemluvit k napsání Azitro. Když jsem ji v půlce listopadu přesvědčovala k této ATB léčbě s tím, že je mi neustále blbě, tak mi řekla ať si od toho moc neslibuji. Jenomže momentálně před sebou nevidím jinou šanci, jak se bakterií zbavit, i když asi nic není 100%ní. Vlastně do té doby, než jsem našla tyto stránky, jsem byla přesvědčená, že u mě jde o chronický únavový syndrom, protože všechny výsledky neustále v pořádku atd atd... Až na imunologii mi našli pozitivní chlamydii a vlastně ještě mycoplasmata. A zřejmě i PL lékařka je přesvědčená, že chlamydie mi mé potíže způsobovat nemůže a že přeléčení Klacidem bylo dostatečné. Když jsem se jí ptala telefonem v půlce června na výsledky posledních odběrů (byly IgA 1,788 a IgG 1,902) tak mi řekla že je to v pořádku. Bylo to rok po třítýdenní léčbě Klacidem, nicméně protilátky prý tak brzy ani neklesnou???

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Já tě nechci strašit, ale

Já tě nechci strašit, ale je to tak, pokud budeš podávat jen jednotlivé antibiotikum, tak si bakterie přizpůsobí syntézu proteinů a bude jí to jedno a už ji to nebude ohrožovat. Před nějakou dobou jsem to sledoval u lékařů co píší CAPs a je to tam, např. tuším Hellenthal - po třech měsících doxycyklinu se přestává stav zlepšovat a naopak se zhoršuje. Dá se to pochopit i z mikrobiologie, kterou zde někde linkoval Jan, kde je popsán systém bílkovin a funkce atb. Kombinace antibiotik pro neznalé vypadá sice podivně, ale spolehni se, že se jí léčí i v ČR a ne zrovna řídce. Kombinovaná antibiotika zabraňují bakteriím přizpůsobovat svůj metabolismus. Doxycyklin bych více jak dva měsíce samotný rozhodně nebral.  

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

 "..... že u mě jde o

 "..... že u mě jde o chronický únavový syndrom, protože všechny výsledky neustále v pořádku atd atd....."

 Tak to jsem měl dobrých snad 20 let,  podle laboratoře zdravý  jak bejk, jen nějaké to EBV, HSV  a občas  drobet  něco na játrech, nějaký ten kámen v ledvinách apod.  Až na tu únavu, bolesti kloubů, kašel, motolici, bolest v zádech, kříži atd. Zkrátka chronický únavový syndrom se vším všudy, bez zjevné příčiny ......, tak jak je definovaný. Až náhodou byla nabrána taky chlamydie, omylem ..., a ejhle, já věděl jaká bije, jen ne ta MUDr., co jí zapomněla asi v počítači vymazat .... Tvrdošíjně trvala na tom, že chlamydie nic nedělá. Tak proč jí nabírala, že?

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Ja vim, ze na azitromycin

Ja vim, ze na azitromycin nevznika rezistence tak lehce, takze treba ja jsem mela na zacatku problem ho tolerovat a trvalo 2 mesice, nez se to jakztakz uklidnilo a mohla jsem pridat doxy. Ptala jsem se proto DW a rikal, ze se neni moc ceho bat, at pridam dalsi az budu moci. Ale jak je to s doxy nevim. Vim jen, ze ve Vanderbiltu nepouzivaji napriklad ofloxacin, prestoze s nim meli dobre vysledky, protoze na nej u cpn rychle vznika rezistence.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Tak jsem se vrátila od

Tak jsem se vrátila od PL... bohužel je nemocná, takže ji zastupoval nějaký mladý lékař a ten mi Azitromycin odmítl napsat. Bez požehnání nějakým odborným lékařem nebo kdyby prý byl Weldonův protokol ověřen nějakou klinickou studií a schválen českou lékařskou komorou... Říkal sice, že mi mé potíže věří, ale viditelně nebyl přesvědčen, že mi je způsobuje chlamydie. Musím počkat do příštího týdne na OL, a to si ještě nejsem jistá, jestli mi to napíše. Můžete mi někdo poradit, kde se dají tyto antibiotika sehnat volně prodejná na internetu?

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

To je ono, pěkně se

To je ono, pěkně se schovávat za jakési rady starších. Ale léčit, to ani náhodou.

Kdo nic nedělá

ten nic nezkazí

kdo nic nezkazí

je dobrý pracovník,

kdo je dobrý pracovník,

..........

Mimochodem, proč tě teda neposlal za odborným .......

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

viz.

viz. http://www.chlamydie.info/node/33

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adriano, píšeš, že jsi

Adriano, píšeš, že jsi měla ze začátku problém s azitromycinem, doxy jsi mohla přidat až po 2 měsících. Ty jsi nezačínala s doxy jako prvním atb? A nebo ano, ale jak jsi přidala azitromycin, donutil tě tvůj stav vysadit doxy a nasadit ho zpětně až když si tvé tělo trochu zvyklo na azitromycin. Nezlob se, že se ptám, ale každá taková zkušenost se může v budoucnu hodit komukoliv jinému. Zejména já jsem opravdu hodně opatrná na atb a jejich dávkování (po svých zkušenostech za poslední měsíce).

 

Na Wheldonově protokolu od 6/2007 do 8/2007 pro chronickou Cpn (záněty HCD a DCD, bolesti kostí, svalů a kloubů, výrazná únava, malátnost, zimnice, třesavky, návaly nevolností, zažívací a neurologické potíže, deprese a další...

Ja kdyz jsem zacinala, tak

Ja kdyz jsem zacinala, tak jsem navic mela akutni zanet, takze jsem nasadila azitromycin 500mg trikrat tydne, aby se to zastavilo. Po trech tydnech jsem snizila davkovani na 3x 250mg, protoze se to nedalo snest a pak po dvou mesicich pridala doxy. Wheldon je idealni pristup, ale clovek se musi ridit aktualni situaci. A doxy mi tenkrat nechtel nidko predepsat, navic v te dobe Wheldonuv protokol vypadal jeste trochu jinak, ono je v podstate jedno, cim clovek zacina, ale doxy je jemnejsi, tak proto je na zacatku.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ahoj, chtěla bych se

Ahoj, chtěla bych se zeptat. Jaké hodnoty musí mít ty tři titry, aby opravdu šlo o chlamydie?? Moc se v tom nevyznám. Já mám pozitivní IgM. Ale nevim jakou má mít hodnotu. Jsem astmatik a už rok bojuju se zánětem průdušek, vyzkoušela jsem řadu antibiotik - ale vždy jen s přechodným efektem, jsem dost unavená, dost se potim, prodělala jsem dost hnusnou angínu, a ted mi řikaj, že mám chronickej kašel a chronickou tonsilitidu. Občas mívám zvýšený teploty, každou chvíli mě bolí celej člověk. Děkuju moc

Kally, až si projdeš

Kally,

až si projdeš všechny odkazy pod horními upoutávkami, tak zjistíš, že ty hodnoty jsou v podstatě nepodstatné. Podstatný je souběh příznaků a sebemenší náznak chlamydiové infekce a v případě naprosté "negativity" u tebe (ať už díky nevhodným testům nebo občas se vyskytující absenci protilátkové odezvy), výskyt pozitivity v rodině.

Tohle je víc, než výmluvné:

"Jsem astmatik a už rok bojuju se zánětem průdušek, vyzkoušela jsem řadu antibiotik - ale vždy jen s přechodným efektem, jsem dost unavená, dost se potim, prodělala jsem dost hnusnou angínu, a ted mi řikaj, že mám chronickej kašel a chronickou tonsilitidu. Občas mívám zvýšený teploty, každou chvíli mě bolí celej člověk."

 

A z čeho jako ten ".....chronickej kašel a chronickou tonsilitidu....." asi je. To už tvoji pečovatelé neumí zdůvodnit, že!? Všechno má své příčiny a souvislosti, nic není samo o sobě! A jestli máš pozitivní IgM, tak tam ta infekce, byť by to dle "interpretací " laboratoří odpovídalo čerstvé infekci tak 3 až 4 neděle, leč příroda je mocná čarodějka a dělá si houby z oficiálních výkladů. Ať ti udělají pořádné testy zaměřené na druhově specifické protilátky - např. NIF, MIF , proti Chlamydophila pneumoniae a ostatní chlamydie nebo prostě ať tě začnou léčit podle Wheldonova postupu - viz upoutávka LÉČENÍ na základě tvých potíží.

Musíš se tím prokousat a přesvědčit lékaře!

Krom toho možná máš EBV, CMV, HSV, přechozenou žloutenku, mykoplasmy, HLA-B27 atd. Ať tě pořádně proklepnou. Obyčejně, kdo má chlamydie a potíže, nemá jen chlamydie.

A až se v tom troch zorientuješ, napiš svůj blog (deník). Klepni vlevo na blogy a tam bude další nabídka na vytvoření vlastního blogu. Tady ve fóru zanikneš.

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Ahoj Kelly, IgM znamena

Ahoj Kelly, IgM znamena aktivni cerstvou infekci nebo reinfekci. Pokud je pozitivni, neni o cem diskutovat. Hodnoty se lisi podle pouziteho testu, mela bys tam mit refrencni meze.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adriano, děkuju moc. Já se

Adriano, děkuju moc. Já se v těhle věcech vůbec nevyznám a doktorům moc nerozumim, vždycky se tak nějak ze všecho umí vykroutit. Já mám právě to IgM pozitivní, ale to IgG a Iga bylo negativní. Takže jsem přesně nevěděla co to znamená. A co jsou např. ty refrenční meze?? Nějaký čísla jsem tam viděla, ale co znamenaj netušim. Takže když mám pozitivní to IgM, tak je to sto pro chlamydiová infekce?? Děkuji moc za odpověď.

Kelly zaloz si prosim

Kelly zaloz si prosim vlastni blog nebo diskusi, at nenarusujeme tu Lenky. Referencni meze jsou rozmezi hodnot, ktere lze povazovat za normalni a ktere se uvadi u vysledku testu. Procti si zalozku diagnostika a dokumenty tam uvedene, najdes tam vsechno. IgM-cerstva infekce, reinfekce, IgA-chronicka infekce, IgG-pametove protilatky (zalezi na titru). U chron. infekce byva IgG take vysoke.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

  nechápu, jak někdo

  nechápu, jak někdo může napsat . že doxybene je šetrnější než makrolid...to je taková blbost!!!!!! Makrolidy mnohem méně zatěžují organismus, než atb. z řady tetrac.(např.Doxybene)!!!!

Na wheldonově protokolu pro únavový syndrom,bolesti....

:o)) Uz jsi najela na

:o)) Uz jsi najela na Wheldona? Az jo, tak pak napis, na co jsi mela vetsiho herxe. Bavime se tu o chlamydiich, endotoxinovych, cytokinovych a porfyrickych reakcich.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Tak jsem si před chvíli

Tak jsem si před chvíli volala do laboratoře na výsledky mých posledních krevních testů ze začátku ledna (bylo to asi po 5 týdnech braní doxybene).

Řekli mi, že hodnoty jsou tyto:

IGA 1,377+

IGG 1,272+

IGM 0,573

Tak nevím... než se zeptám PL, můžete mi někdo říct jestli je to dobré nebo ne? Dobře se totiž stále necítím, pořád hrozná únava a různé bolesti.

Od úterý jsem začala brát k doxy i sumamed, který mi PL napsala po dlouhém přemlouvání. Prý i když jí podepíšu nějaký reverz, tak by kombinaci těchto dvou ATB neobhájila. Nakonec mi ho napsala asi na jeden měsíc. Ale nevím, zatím ho nějak špatně snáším, mám dosti velké žaludeční nevolnosti. Může to být vedlejší účinek?

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Doxy dost namáhá střeva i

Doxy dost namáhá střeva i žaludek, azitrox spíš jen ty střeva- běhavka. Anebo máš chlamydiema zaneřáděný žaludek, tak jak je to likviduje, tak ty toxiny mohou způsobovat bolest. 

Laboratorní hodnoty: IgA -

Laboratorní hodnoty:

IgA - zvýšení protilátek v této imunoglobulinové třídě představuje chronickou infekci. Křížek znamená nárůst hodnoty.

IgG je třída paměťových protilátek, které ppředstavují, že došlo k setkání s danou infekcí. Tyto protilátky přetrvávají nejdéle a nejdéle klesají. Jejich vysoká hodnota nebo nárůst může také znamenat chronickou infekci.

IgM jsou protilátky, které tělo produkuje v akutní infekci.

 

Suma: Akutní infekci nemáš, tvá infekce přešla do chronického stádia, ze kterého může dojít k opakovaným reinfekcům do akutní formy (Nárůst IgM). Na zvýšené IgA je v ČR možná léčba, na IgG ti nikdo nic nedá. Takže - tvůj výsledek rozhodně není dobrý, svědčí o probíhající chronické infekci, která má s největší pravděpodobností, spolu s dalšími infekty, vliv na tvůj zdravotní stav. V současné době je nejlepším léčebným postupem kombinovaný antibiotický protokol, který odtraňuje všechny fáze bakterií způsobujících chronickou infekci.

 Co se týká antibiotik, buď prosím konkrétní - jaká antibiotika jsi dostala? Pokud doxycyklin, tak s ním má řada lidí potíže, je nutné jej hodně zapíjet ( i litr vody), po polknutí neležet, ale pohybovat se, v případě, že stále dochází k dráždění si dávku půlit. Nejlepší je možnost si antibiotikum rozpustit ve vodě, což jde u nepotahovaných tablet doxyhexal. Tuto formu snáší drtivá většina lidí, takže žádej o doxyhexal a rozpouštěj ve vodě. Vše důkladně objíst a zapít. Jde čistě o toxický vedlejší účinek tetracyklinu.

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Naprostý souhlas s

Naprostý souhlas s Hunterem.

Jinak někdo to snáší hůře. Já osobně jsem měl všelijaké problémy. Ale já byl doma, tak jsem zalezl do pelechu a nejhorší prospal apod. Marodíš nebo chodíš do práce?

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Ne, nemarodím, chodím do

Ne, nemarodím, chodím do práce, ale je to fyzicky nenáročná práce v kanceláři. I když někdy mám pocit, že nezvládám už ani tohle, že tady jenom pospávám. Možná by mi PL napsala na nějakou dobu neschopenku - i když... vlastně jsem zdravá, nic mi není a neví, co mi způsobuje takové potíže! Jsem jenom stále unavená, bolí mě hlava a k tomu pár dalších potíží... Jak mi řekl nedávno zastupující mladý lékař - nějaká epizoda únavy potká alespoň jednou za život každého člověka!

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

".....vlastně jsem zdravá,

".....vlastně jsem zdravá, nic mi není a neví, co mi způsobuje takové potíže!"

Tady je vidět, že i lékaři jsou jen lidé a ne vševědi!

Akorát mne napadá, že já když něco nevím, tak se zeptám někoho o kom si myslím, že by to mohl věděti!

Respektive vycházím ze rčení Vím, že nic nevím!

Me nihil scire scio!

Ona se neptá, nejspíš ví, že vše už ví, co jest věditelné! Ví vše, už nikoho chytřejšího nad ní tedy není, tedy se vlastně koho zeptati nemá ....

Hrozný, strašný osud! Věděti vše a nemoci se zeptati, dozvěděti se něčeho nového,

přijíti o to dobrodružství dětských let zvídání,

možnosti objevování čeho se kus za každým rohem, roštím, patníkem,....

skrývá.

To musí být nudný život, všechno už věděti, za roh viděti .....

a to tlačení Šalamounových bot v žaludku cítiti!

Hrozné pomyšlení!

Jsem rád,

že jsem ještě Šalamouna nesnědl celého,

že mi ještě zbyly boty, fousy , ...

že mám ještě proč žít,

protože ještě za každým obzorem něco k objevení stále mám ....

 

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

 "Jak mi řekl nedávno

 "Jak mi řekl nedávno zastupující mladý lékař - nějaká epizoda únavy potká alespoň jednou za život každého člověka!"

Bóže na nebesích, jak duchaplné!

Jen jaksi nevím, jak by se mu taková 10ti, 20ti, 30ti, ..... letá, drobná epizoda samotnému líbila!

 

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Tak nevím, jaksi tomu

Tak nevím, jaksi tomu nerozumím. Když jsem se dneska ptala mé praktické lékařky na hodnotu mých výsledků protilátek v krvi (byly tyto - pro jistotu je sem zkopíruji - IGA 1,377+ IGG 1,272+ IGM 0,573) tak mi řekla že je to v pořádku. O pár příspěvků nahoru mi Hunter i Jan psali, že to v pořádku není. Je fakt že jsou nižší než byly při minulém odběru, ale někde jsem četla, že mez je 0 - 0,9. Ale když jsem se na to PL ptala, tak mi řekla, že protilátky mohou klesat i 10 let! Tak jak to vlastně je?

A ještě jsem se chtěla zeptat: Máte nebo měli jste někdo i psychické potíže (třeba jako je pocity strachu, úzkosti, panika, naprostá nesoustředěnost nebo tak něco?

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

No, na to bych se asi jí

No, na to bych se asi jí zeptal, jestli zná takového pacienta, u kterého ty hodnoty klesaly deset let, aniž by měl jakýchkoliv potíží! Po celých těch deset let!  Obzvláště, když před deseti lety snad ani tuhle potvoru - Chlamydophila pneumoniae - neuměli u nás  snad vůbec testovat!

Znáte-li kdo takového člověka, kterého deset let testovali od hodnot vysokých či hraničních na počátku, tedy někdy v roce 1996 a dříve až do hodnot nulových na konci těch deseti let  (nejlépe dvě skupiny, to jest jedna skupina bez potíží, druhá skupina s potížemi), prosím o jejich představení!

a Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Na psychické problémy ve

Na psychické problémy ve spojitosti s chlam. bych klidně založila novou diskuzi, už mě to napadlo, myslim, že spousta lidí by o tom mohla vyprávět. Já mam vše co si popsala, někdy horší, někdy lepší a nejhorší je ta mlha ve který furt lítám...Lenko pořád máš chronickou infekci.

Dík Keiro, aspoň vím, že

Dík Keiro, aspoň vím, že v tom nejsem sama... já mám prostě pocit, že mi ta hlava naprosto "nefunguje", někdy pocit i nějaké dezorientace nebo co... a naprostá nevůle přemýšlet...

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Ano Lenko,přesně to ,co

Ano Lenko,přesně to ,co popisuješ, mám taky.Rozhodně v tom nejsi sama.Nejhorší je,že neurologické problémy se prý léčí nejhůř a trvá to déle.

Jarka

ano ano nezbýwá než

ano ano nezbýwá než souhlasit psychické potíže tohoto onemocnění jsou více než zjevné ale musíme bojovat a nevzdáwat se držím palce

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k