Občanské sdružení Chlamydie o.s. byla ustanoveno 29.3.2008. Děkuji tak
všem, kteří tady táhnou web od samotného začátku a v průběhu. Chci
poděkovat všem, kteří přijeli na ustanovující shromáždění- členům- aktivním, přidruženým i hostům i lékařům ,kteří přijeli / MUDr Klubal R. a MUDr. Kutálková/ a taky majiteli hospody, pokud předáte vzkaz.. Díky všem, kteří se mnou organizovali sdružení a lidem na schůzi , kteří spolpuracovali v komisích, sčítačům,zapisovatelce i výběrčí poplatků a lidem zvoleným do představenstva.. za trpělivost.. Nyní máme 4O členů - prosím ze schůze doposílejte přihlášky, kteří jste zaplatili. Věřím, že nikomu nechybí členský průkaz. Na schůzi byl schválen vstupní/ registrační / poplatek 3O Kč a členský aktivní poplatek 18O Kč.. .Do 9 dnů se budu snažit vyvěsit zprávu, telefony,adresy, a usnesení ze schůze,atd.. a taky účet našeho sdružení u bankovního domu.. prosím o trpělivost... chodím do práce. Přeji všem zdraví.. dra.po.
Občanské sdružení Chlamydie o.s. bylo ustanoveno
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
- 3754 x přečteno
- Verze pro tisk
Díky vám za vaši práci.
Díky vám za vaši práci. Bude možnost shlédnou záznam pro nás,kteří jsme se schůze neučastnili?Např.záznam se schůze, či přednášky MUDr.Klubala a Dr.Kutálkové?
EBV pozitivní, únava,silné pocení-zlepšilo se na WP, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD-zlepšilo se na WP,autoimunita štítné žlázy, RS. Na plném WP od 8/07
Video či foto já
Video či foto já osobně nemám, ale někdo tam fotil- asi pro sebe? možná něco zapůjčí? Pokud to čte? zápis bude samozřejmě vyvěšen..
Taky děkuji za vaši
Taky děkuji za vaši práci a komentáře,informace a trpělivost s nováčky..dík za pomoc a jsme zvědavi,co nového..Taky chci přispět troškou do mlýna,budu informovat o možnostech WP vBrně,nebo info o lékařích..mějte se fajn
Chtěla bych složit poklonu
Chtěla bych složit poklonu a veliké díky Draze, která měla podle mě vše velice precizně připravené a musela tomu věnovat nepředstavitelné množství času a úsilí. Dále díky všem kdo udržijí tyto stránky, Zdence za odvahu tak dlouho bojovat a Janovi za pevné nervy s nováčky. Mohla bych jmenovat i dále, ale asi bych mohla na někoho zapomenout. Myslím, že všechny co jsem poznala na shromáždění jsou fajn lidičky. Držím nám všem palce v boji s "větrnými mlýny".
ahoj K.
Zapomněla jsem napsat
Zapomněla jsem napsat ráno- Předseda MUDr Polcarová, 1.místopředseda Ing Bazala, 2. místopředseda Ing Rolincová- vše bude vyvěšeno,prosím o strpení do těch 9-10 dnů..Pokud můžete , pošlete i přidružené členy z rodiny, nemocné děti , přátel současně s Vaší přihláškou poštou..- lidé kteří Vás podporují a vidí že jste nemocní..Stojí je to jen ten podpis a soucítění s Vámi....Moc tím pomůžete všem..
Poděkování všem
Poděkování všem organizátorům, za jejich čas, které stálo vytvoření o.s., a určitě ještě bude stát. Všem přitomným , ža účast na srazu .Ukázalo se v živých debatách jaké potíže se prolínají, zasahují do života, a obdobně dopadají na jeho kvalitu pro pacienty s diag.spojenou s chlam. a příp.přidruž. infekcí, nebo jinak diag. onemocněním. Jaké zdravotní potíže má, a musí mnohdy ve složitých životních situacích zvládat pacient jeho rodina, blízcí, a v nejistotě ustát. Znovu děkuji autorům tohoto webu, kteří už dlouhodobě předkládají pro ostatní informace a možnosti,výměnu zkušeností a tím určitou cestu.
Osobně, jako rychle rozhodnutý nováček, tak to všechno ještě vstřebávám.A přeji aby to těm skutečným chlamýdiím s náma jako jejich hostitelům, podle jejich tak záludného útočení nevycházelo . To oni neplatí za ten oběd od nás, nebo jak to vůbec je.U těch skutečných účastníků srazu, to byla asi, chybička. Je to už srovnané není potřeba tam zajít?
No Zdenicce by taky bylo
No Zdenicce by taky bylo zahodno obzvlast podekovat za veskerou administrativu spojenou s pripravou, prepisovani dokumentu, seznamy prihlasenych a organizaci. Bylo to dost narocne.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Z toho si nic nedělej. On
Z toho si nic nedělej. On ten měsíc, dva, od nevidim do nevidim není nikde vidět. Ale hlavně, že ti lidi přijeli, že to nedopadlo jako jinde, kde nepřijel nikdo! A to by mne asi kleplo, dva měsíce blbnout a pak nic! To, že to berou jako samo sebou, to je celkem fuk! Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí! On si nikdo neumí představit, že bychom vešli do hostince a tam by bylo prázdno, ale taky si nikdo neumí představit ty tanečky kolem toho, aby se tak nestalo!
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... únor 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
Díky a vydržať!!!Chci se
Díky a vydržať!!!Chci se také přidat s velkým díkem Draze, ing.Bazalovi, dr.gynekoložce,paní účetní(revizor) a všem kteří svou usilovnou prací dotáhli do konce myšlenku OS.Samozřejmě velký dík všem administrátorům za nezasviněný chod tohoto webu a přání, aby se členská základna rozrůstala a všichni pracovali podle svých sil na osvětě...!
Ještě ode mne klobouk dolů dr.Klubalovi, který, zdá se mi věc nepovažuje za úpně šílenou, i když myslím, že přišel hlavně uklidnit vášně, které myslím nenalezl.
Na WP od 10/07pro Chlamydia pneu.,revmat.artritida,bolesti hlavy,nesoustředěnost, neklid a totální nespavost a tím pádem od 06/07 na neschopnosti...
Taktez dekuji vsem, kteri
Taktez dekuji vsem, kteri se na priprave setkani podileli. Nebyl jsem sice od pocatku, ale i tak pro mne melo setkani velky smysl.
Zde je nekolik mych postrehu, co jsem si odnesl. Je to muj nazor, ostatni mohou mit samozrejeme odlisny.
1) - Je dulezite, ze existuji lekari, kteri nepovazuji tuto zalezitost za bachorku a takove je treba velebit a maximalne vyuzit.
2) - Je treba postupovat systematicky a organizovane.
3) Chceme na problem upozornit a vyvolat seriozni debatu. Z tohoto duvodu je treba se maximalne drzet faktů. Da se ocekavat, ze lekarska bila mafie vyuzije kazdou nasi chybicku proti nam, da nam to sezrat a bude se snazit nas diskreditovat.
4) Je to nelehky boj na dlouhou cestu. Odmitave reakce se daji ocekavat a vsichni je dobre zname Pokud nejaky praktik 40let leci podle zabehlych pravidel, nezmeni zpusob uvazovani ze dne na den. Vse nove vyvolava odpor, nejen v lékařství (klasicka otazka je, "když jsem to x dlouho dělal takhle, proč to mám najednou dělat jinak".)
5) Podpora lekaru/znamych jmen je klicova. Známá jména pomohou dodat váhu našim argumentům. Urcite ma vetsi vahu, kdyz neco prohlasi Klubal, nez nejaky "Franta" odnekud.
6) Promořenost bakteriem (potažmo Chlamkama v populaci je vysoka). To je bez debat. Vsechny hromadne asi lecit/vylecit nepujde. Je potreba nalezt zejmena odpoved na otazku, jak to, ze u nekoho dochazi k tak zasadnim komplikacim jako permanentni unava, intenzivni poceni, ruzne bolesti atd, zatimco jini i pri kontaktu s nemocnymi jsou v poradku? (respektive nemaji problemy) A dale, za co vsechno mohou byt Chlamky, ci jine brebery zodpovedne?
Off topic: A Zdenku bych na nejake fotce zrovna zverejnil, nema se za co stydet!
Potíž je v tom, že
Potíž je v tom, že chlamydie se chová naprosto jinak než ostatní, a protože ona sama není přímým původcem všech potíží, ale jaksi je schovaná jak ratlík za vrátky, svede se to vždycky na něco jiného, resp. to něco jiného by se neprojevilo, kdyby nebylo toho ratlíka, povzbuzujícího toho druhého, streptokoka, candidu, HSV, EBV atd. Jen stále nemohu pobrat, jak někdo může tvrdit, že chlamydie neškodí, když žije a množí se v bílých krvinkách, mimo jiné. Jak mohou potom tyto bílé krvinky fungovat, když jsou jimi těhotné atd. Chlamydie napadají snad všechny buňky, HIV napadá jen T pomocné lymfocyty a co dokáže udělat za paseku! Kde je v tom potom logika?
"Je treba postupovat systematicky a organizovane." No, dobrá rada, ale jak to mají zvládat lidi, co sotva lezou a jsou posíláni k psychoušům na doražení?! Když zdraví a silní je mají jen za lenochy a cvoky?
"Je to nelehky boj na dlouhou cestu." Jak optimistické pro takového člověka, který má problém teď! Teď se mu hroutí svět, život, rodina, kariéra ....... "...když nejaky praktik 40let leci podle zabehlych pravidel, nezmeni zpusob uvazovani ze dne na den. Vse nove vyvolava odpor, nejen v lékařství (klasicka otazka je," když jsem to x dlouho dělal takhle, proč to mám najednou dělat jinak".). Ano, proč nezmírat bídně, když po staletí moji předci stejně tak zmírali bídně, protože autority to po staletí dělali tak, že vše pro jejich myšlení již složité, nové, zadupali včas do prachu a popele!
"Promořenost bakteriem (potažmo Chlamkama v populaci je vysoka)...." tak to radši budeme tutlat.....
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... únor 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
taky dekuji vsem pouze me
taky dekuji vsem pouze me sere ze to zaplatila dani ze kterou se jsem sedel u jednoho stolu
To se muselo vymknou
To se muselo vymknou organizaci, protože by jsme určitě všichni rádi přispěli...jestli to nějak pomůže, tak děkuji a můžu poslat i peníze.
Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.
Na borelioze
Na borelioze sa deklarovaná demokracia zvrhla na Babylon. Pomiešali sa im jazyky (spôsoby liečby) a nikto nikomu nič nerozumie. Vlastná bolesť im temní racio a vlastná krivda ubližuje druhým. "Robte si čo chcete" nebola nikdy dobrá filozofia. Prajeme im viac lásky, ale tej obyčajnej, ľudskej, nevyslovenej, ktorá sa prejaví činom a nie kecaním a predvádzaním sa.
Chronic. CPN, borelia, dlhoročná bolesť srdca, alergie, dutiny, astma, úzkosť WP 9/7/2007 doxi+azi
proč nenapíšeš,že
proč nenapíšeš,že největší rozepře na Borelioze.cz jsou mezi kapičkářkami a zastánci ATB ??? Tady byly také,co si pamatuji,ale už to velmi dobře vyřešili a na svou léčbu mají klid-nikdo jim nechodí nabízet kapky a nikdo nebalamutí ostatní,že jim zázračné kapičky pomáhají se vyléčit.Na B.CZ musím stále dokola varovat ostatní,že otálení v léčbě může znamenat ochrnutí !!A do toho otálení samozřejmě patří i používání kapiček.Takže si přečti vlevo červený sloupec a potom pomlouvej B.CZ. A na čí straně vlastně jsi ?????
Jak se léčíš Ty ???Používáš kapičky ???? Myslím,že jsem se "s Majkou"- setkal už dříve a mám takový dojem,že mi hodně stoupnul tlak.
Ja bych se radsi venovala
Ja bych se radsi venovala vlastnimu leceni, nez rozebirani diskuzi na spratelenych serverech. Nic ve zlem.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
No jo, to máš pravdu, ale
No jo, to máš pravdu, ale zase na druhou stranu, takovou poctu nelze nechat ležet jen tak ladem
"Navíc jsou některé příspěvky pacientů laiků, tak odborné, že tomu nerozumí ani někteří obvodní lékaři,"
nehledě na tu neskonale hlubokou pravdu zejména konce této pocty.
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... únor 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
Občanské sdružení-
Občanské sdružení- Chlamydie o.s.- 1/ máme nějaké fotky, ale zveřejnit to bude těžké- musíme vědět , kdo si nepřeje, pak by tam mohly být jen fotky všeobecné, kde nebude vidět do tváří atd.. takže napište, kdo nechce být zveřejněn..Zkusíme s fotografem najít něco, kde bude nějaký neutrál , pokud Vás bude více.. Jinak tomu rozumím, že nechcete být viděni..To je O.K.
2/představenstvo se sešlo , tč běží papírování,konečně máme plné moce a tak se dají zařizovat další nutné úřady, účty atd.., chystají se doupravené texty letáčků- které jste viděli na schůzi, které byste si pak mohli stáhnout pro své okolí, kontaktují se lidé okolo zdravotnictví, peněz..a další, kteří mohou pomoci v naplnění cílů o.s., předepisuji se dopisy, běží tvorby dotazníků atd.. Takže moc často na stránky nechodíme.. Ing Bazala poslal svou práci na mezinárodní kongres o chlamydiích..věříme, že bude prezentována. Jsme prvním sdružením na světě, které dokázalo sjednotit lidi ve svém státě, dokázali jsme, že problém je tady a lidé si za ním stojí a volají po nápravě stavu..Přihlaste se a podpořte nás a sebe!! Aktivním i přidruženým členstvím!
3/Já mám nové telefonní číslo, bude zveřejněno- spolu s upravenou prací ing Bazaly, poprosím Adrianu, aby ji hodila na stránky, zašlu jí to během víkendu.. Můj mobil pro cokoliv od Chlamydie o.s.: 732 38 36 43 , mejl: dra.pochlamy@seznam.cz . Pokud to není akutně nutné- prosím volat až po pracovní době po I7-té či až po I8-té hodině nejdříve.. Přeji zdraví.d.
Já nevím s těma
Já nevím s těma fotkama... mě to vůbec nevadí... já se za to nestydím, že jsem nemocná chlamydiema a že to řešíme tak jak to řešíme... spíš naopak... o takových věcech chce mluvit a poukazovat na ně... o rakovině se také mluví a píše... o HIV také... a o dalších nemocech jakbysmet... tak proč se schovávat s Chlamydiema...???
Já se klidně všude ukážu a všem řeknu, jak jsem dopadla kvůli nevědomosti doktorů a celého zdravotnictví...
Myslím, že se není za co stydět, je to problém všech, i těch momentálně zdravých jedinců, co si třeba jen myslí, že jsou zdraví... ale i na ně může jednou dojít...
Je to můj názor... ale já ať jsem v životě dělala cokoliv, vždycky jsem si za tím stála a nikdy jsem se za to nestyděla... a na tom nehodlám nic měnit...
49 roků, sama se synem, příbuzné nemám. Od dětství všemožné záněty-stále v nemocnicích, snížená imunita. Od r.90 podnikala, pečovala o staré rodiče a tetu(než umřeli) Opakovaně EBV-potvrzené Chlamydie -záněty-kolapsy-teploty-bolesti celého těla...
AhojRenatko, prosím Tě na
AhojRenatko, prosím Tě na jaký účet se má poslat poplatek za registraci na chlamýdie? Vyplnila jsem teď přihlášku a nějak to nikde nemohu najít. A je to 210,-Kč???. Díky za info
Je to 210,- Kč a číslo
Je to 210,- Kč a číslo účtu je: 220829072/0300. Jestli je to špatně, tak to někdo opravte a já poslal peníze jinam
. Ale mělo by to být správně.
Na WP od 3/08 (WP navázán na atb. Klacid od 1/08) - bolesti svalů, bolesti a brnění třísel, zvětšené uzliny, šumění v uších, pocity chladu, bolesti v podžebří atd.
Děkuji.
Děkuji.
je to- účet 220829072
je to- účet 220829072 kod b. 0300 adresa sdružení MUDr. Polcarová D.,Chlamydie o.s., Sokolovská 1135, 708 00 Ostrava -Poruba. jinak dotazy dra.pochlamy@seznam.cz , a věřím že stránky www.chlamydieos.cz budou už mít tento týden vše vyvěšeno : 180 Kč / tj O,50 Kč/den /rok+ 3o Kč za průkaz - pro Aktivní členy.. Kdo chce být Přidružený bez průkazu neplatí nic, Přidružený s průkazem platí 30kč. Dnes šlo 12 průkazů...
On Červen 16th, 2008
Proboha co se to děje?
Odpověď je jednoduchá... když si doktor neví rady... tak to neřekne na
plnou pusu, ale přehodí pacienta "horký brambor" jinému Doktorovi... a
kolotoč se opakuje a pacient "horký brambor" putuje od Dr... k Dr...
Doktoři nemají kde čerpat informace, v odborných postupech to nenajdou,
v lékařské literatuře také ne (tam jsou jen informace 100 let za
opicema), tak co od těch "doktorů zaměstnanců" můžeme čekat... Pak se
nemůžeme divit, že z nevědomosti nás odbudou a řeknou třeba to, že to
má každý... že je to už latentní... že to se už neřeší... atd... toť
slova většiny Dr...
Problém neléčené chronické
chlamydiové infekce a následné invalidizace pacientů nelze řešit jen na
úrovni lékařů, ale musí se řešit na patřičných místech, hnát až nahoru,
na Ministerstvo zdravotnictví, Lékařskou komoru atd... A právě o
takovéto jednání s úřady usiluje naše občanské sdružení Chlamydie o.s. Pokud
s tím chceme opravdu něco udělat a ne jen tady lelkovat, tak je naší
morální povinností se do sdružení Chlamydie o.s. přihlásit!!! A třeba také v rámci možností každého i nějak pomoc, přispět a přiložit ruku k dílu...
Toť můj názor...
(Na WP od 1.6.08. Je mi 49r. syn 29r. jinak bez rodiny. Od dětství
stále virózy, záněty, snížená imunita. Dále opakovaně -záněty-EBV
-teploty-Chlamydie pneu.-Chl.trach.-bolesti celého těla-kolapsy -křeče
končetin atd...)
Renatko, myslím že to
Renatko,
myslím že to není to pravé ořechové v našem státě. Dlouho zvažuju že se
k vám dám také, ale nějak se mi to nezdá. Souhlasím s tím, že se musí
do procesu vtáhnout především ministerstvo, ale oni nechtějí. A
sdružení je jeden subjekt! To je právě ta tragedie. Odpoví jednomu a
mají pokoj. Já se domnívám, že by jim tam mělo chodit denně tři stovky
podnětů, každej od někoho jiného a pak by se úředníci dali do pohybu. A
chtít peníze! Moc peněz. na to každej slyší. František
Chlamydie o.s.-1/prosím
Chlamydie o.s.-1/prosím členy Chlamydie o.s., ale i nečleny, keří byly opakovaně vyšetření a byla jim zjištěna
A/jen chlamydiová infekce,
B /maximálně jen jedna další přidružená infekční dg, která pak byla v regresi-
C/či jim byla u chlamy při tom stanovena ev RS, či revmatismus,IM, ... zatím pro tento měsíc
OZVĚTE se mi Potřebuji podklady, pokud s tím budete souhlasit.. další po Internetu.
2/ pokud znáte lékaře, laboratoř a další, kteří ve zdravotnictví s Vámi o chlamydiích vedli diskusi a mají přístupnost k tématu, pošlete mi, prosím odkazy na ně..
3/ Dále představenstvo o.s. pracuje, pokud chcete s problémem pomoci, zapojte se do sdružení alespoň členstvím- více www.chlamydieos.cz, či na mém mejlu tamtéž. držte se.. / chyba -v aktivním členství má být O,5OkČ/DEN TJ 180 kČ + 30kČ K PRŮKAZU.BUDE OPRAVENO O VÍKENDU/
Mám obavy, že takto
Mám obavy, že takto položená otázka asi nebude fungovat. Každý máme mraky diagnóz, chlamydie se mezi nimi ve stínu krčí s obligátní poznámkou "nevysvětluje pacientovi potíže...", ale všichni asi budeme mít něco jako ME/CFS, CFIDS, FM, demyelinizaci, VAS, žlučové či ledvinové kameny, astma bronchialae.....ale hlavně co je v kartě asi nikdo pořádně neví! Krom toho každý má jinou diagnózu v kartě specialisty - kardiologa, urologa, revmatologa, neurologa...., ale co mu jako vlastně je, respektive kam ho jako zařadili z hlediska 10. MKN, to asi málokdo ví. Každý ví, že se mu v testech a to ještě různě pracně vylouděných, objevily nějaké ty "anamnestické" hodnoty protilátek, které oficiálně ale nevysvětlují pacientovi potíže... Chci říci, že pokud se bude vycházet ze zdravotní dokumentace, nic se dohromady nedá! Ale možná se mýlím, nevím, konec konců vyjádřete se všichni, jak to vidíte?
Má někdo vůbec třeba
A749 Chlamydiová infekce, NS, resp. A748 Jiná
chlamydiová onemocnění .....
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
potřebuji bohužel pro
potřebuji bohužel pro počátek jasné, nekomplikované kasuistiky ,a pokud po všech štrapácích máte jen chlamydie s únavovým syndromem , nejste ještě více rozjetí do jiných dg. -a prošli jste všemi odděleními co se dalo- pak jste Ti nejlepší pro můj záměr... Další komplikovaní ještě přijdou na řadu..
Chtěl jsem říci, tedy
Chtěl jsem říci, tedy napsat, tak za nás jsou hned tři čárky, ale ouva, ta třetí byla co se týče chlamydií negativní! Jinak únava atd. platí u všech! Že ta třetí byla taky chlamka, souzeno dle poznatků článku Ing. Bazaly a jednoho positivního cHSP a podle toho, že kombinovaná terapie funguje! Ale EBV vysoké u všech! A po celá léta!
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
Já mám tyto dvě
Já mám tyto dvě diagnozy:
A748 - Jiná chlamydiová onemocnění
M028 Jiná reakční artropatie
Na Wheldonově protokolu od 21.4.2007 pro CPn - epicondylitida obou loktů, bolesti kloubů, únava, cukání ve svalech, pocit cizího tělěsa v krku. DOXY+AZI+ENTIZOL
mám pozitivní chl.
mám pozitivní chl. trachomatis z června 2008 CRP metodou, zároveň s revmatologickým nálezem RF IgG 68,366 pozitivní........Ingrid
Dobrý den, mohu
Dobrý den,
mohu poskytnout podklady. Dejte vědět jak. Hezký den.
Voláte mi ohledně
Voláte mi ohledně sdružení Chlamydie o.s. atd..- pokud chcete adresu mejlovou: pak dra.pochlamy@seznam.cz Pokud hledáte adresu a bazál o sdružení pak www.chlamydieos.cz , tam je i přihláška, stanovy..Pokud můžete-volejte raději večer. Děkuji .
O.S- kdo ze zdejších
O.S- kdo ze zdejších lidí /nečlenů i členů o.s./ se chce podílet na napsání objektivního článku,kde budou fakta o chlamydiích,o zdrav. potížích, léčbě..- ozvěte se. Více pak na mejlu..
Záleží jakého a kam.
Záleží jakého a kam.
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
Ještě někdo jiný by měl
Ještě někdo jiný by měl zájem sepsat článek kromě jana ?- prosím do 14 dnů se ozvěte..
Ha, jak to vidím, tak
Ha, jak to vidím, tak každý počká, až to udělá zase jiný a pak bude za rohem chytrý, "po bitvě generál!"
Pánové a dámy, chtěl jsem říci, pokud se konečně nezačnete starat, těch pár troubů to přestane taky bavit, prát se za druhé!
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
lidičky- potřebuji pár
lidičky- potřebuji pár čistých chlamydiků s potížemi, pár lehce komplikovaných a pár s polyinfekcemi a totálně na všech liniích rozjetých /Rs, RA..../
Nechci být jízlivý, ale
Nechci být jízlivý, ale jsme přeci všichni dle laboratorních vyšetřeních a spousty "odborníků" naprosto zdraví, jen si to všechno přeci vymýšlíme....
"Chlamydie nevysvětluje pacientovi potíže....doporučení na psycholog. interfenci...."! nemáme něco podobného všichni v kartě nebo nějaké zprávě?
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
Chlamydici- chci se zeptat
Chlamydici- chci se zeptat všech zde / členů o.s. i nečlenů/, zda by byli ochotni se zúčastnit event. studií v jednotl. městech, či byli ochotní event. v rámci studie dojet i do jiného města..musím vědět, jestli jste ochotní se takto angažovat.Pokud se vytvoří v nějakém městě téma-sešli byste se, pokud by bylo třeba 2O- 5o- 100 lidí? protože jste zdrojem nálezů,atd.. Pokud máme něco tvořit, pak pomozte tímto. Musím vědět , co lze nabídnout za nás. - stačí ano.
ANO,jsem ochotna v rámci
ANO,jsem ochotna v rámci takovéto studie přijet a dát k disposici všechny výsledky a lékařské zprávy.Je to dobrý nápad....Zdravím!
ANO
ANO
ANO !!! Určitě cokoliv je
ANO !!!
Určitě cokoliv je v mých silách ;-)
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.
"...ochotni se zúčastnit
"...ochotni se zúčastnit event. studií v jednotl. městech,..."
Tohle je krédo těchto stránek, zatím však nikdo nechtěl na to slyšet, nikdo se tím nechtěl zabývat. A můj osobní názor je takový, že všichni, co na tyhle stránky přišli, čekají, kdy se konečně začne něco dít, kdy je konečně začne někdo brát vážně. Ale nejen je využít jako laboratorní myš, pocucat krev, ale také při té příležitosti léčit, ale to už jsem asi fantasmagorista!
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
Ano, samozřejmě
Ano, samozřejmě
Ano, s veškerou
Ano, s veškerou dokumentací, není problém
chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd..
Hlásím se jako
Hlásím se jako komplikovaný případ
viz. můj blog 
A většinu výsledků mám k dispozici...
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.
samozřejmě ano, ale
samozřejmě ano, ale trochu problematické, protože v současné době nález jen Cpn v IgG druhově specifické testy. Jinak také komplikované, ale dokumentaci o starém nálezu bych možná našla.
Na WP 2/2008, CFS od 2003, Cpn, zimnice, teploty, únava, záněty očí,alergie, deprese, EBV, leukémie.
No já bych ráda pomohla a
No já bych ráda pomohla a také se o to jak se dá snažím, ale na článek si netroufám, neboť nejsem zdatný písař na PC ;-((
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.
Zdravím Draho, s článkem
Zdravím Draho, s článkem bych se pokusila pomoct v rámci možností. A možná bych byla i vhodný kandidát pro ten "průzkum" (Pozitivní: CPN IgG, chronická borelióza; revmatoidní artritida). Mám k dispozici celkem slušnou hromadu lékařských zpráv (laboratorní výsledky, infekce, ortopedie, revmatologie, neurologie), které by snad mohly být užitečné.
ja si myslim,ze v jednote je
ja si myslim,ze v jednote je sila.Je hezky kdyz bude kazdy sam psat na minister.zdra. a budou tam mit kupu dopisu a mejlu,ale oni ti neodpovi.Kdyz tam bude nekdo nas zastupovat tak to ma vetsi vahu.
Chlamydia psittaci A 70 -
Chlamydia psittaci A 70 - má někdo diagnostikovanou?v 2005-2008? Chci počet lidí- prosím i do boxu,či na mejl, /rychlejší orientace../
je zajimave , že do Bohnic
je zajimave , že do Bohnic Vás pošle obvoďák, internista, neurolog ,doktor z gastra.>.............. to je najednou odborníků na hlavu
Draho,jsem ochotná pomoci
Draho,jsem ochotná pomoci a dojet kamkoliv,i s nemocným manželem.(chron.chlam.pneumo,polyneuropatie,mnohočetné lož.postižení bílé mozk.hmoty,recid.inf.urogen.,divertikulosa tračníku,cysta jater,revmat.polymyalgie atd.na WP od 27.4.2008
No ja uz jsem sesmolila kde
No ja uz jsem sesmolila kde co, takze na nejakem clanku se klidne podilet budu. Ale myslim, ze odborny clanek, ktery prijme odborna verejnost, muze sepsat jen lekar.
Jinak jsem podle vysledku taky celkem cisty chlamydik, stale jen chlamydie, kdysi davno mykoplasmy, ktere ale rychle ustoupily, jinak nic nezjisteno.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
díky.
díky.
děkuji všem, kteří
děkuji všem, kteří nabízejí dobrovolně své materiály.Snažím se odpovědět každému, pokud někdo byl opomenut , omlouvám se. Vedu si seznam,nezapadnete.Pokud by šlo během září vše zorganizovat mi k zaslání, budu ráda- potřebuji tam mít pak ještě Vámi podepsanou větu - že s Já ...Souhlasím se zpracováním svých dat pro dokumentaci a zpracování pro Chlamydie o.s. pod kodem- s datem a vlastnoručním podpisem, čili musiíte poslat poštou . děkuji Pol
Stránky p. spisovatelky
Stránky p. spisovatelky Ireny Fuchsové-http://kdyz.cz/co-je-noveho -dala odkaz na chlamydie. Dost lidí, fanoušků je čte..
Dotaz na všechny, nejen
Dotaz na všechny, nejen členy Chlamydie o.s.-bude zde pár lidí ,rodin-kteří by se zúčastnili zodpovědně práce v tématu chlamydií / doma chovat zvířátko- další info pak jinde/, šlo by o 20-3O skupin lidí s potrvzenou dg. chlamydií, potížemi zdravotními... Potřebuji do konce měsíce..Více osobně.Mám dovolenou 19-24.8- tou dobou nebudu na PC.
Doma chováme morče 4 roky,
Doma chováme morče 4 roky, i kočičku 1/2 roku. Zatím jsou v pořádku. Ale předchozí morčata byla nemocná už od počátku ,co byla koupená samice porodila další 3 tak jsme se o to starali , měli hrozné výtoky z očí, nějaké plísně na kůži, a potom měla morčice obrovské cysty . Ochrnovali na zadní nožky a měli průjem. Tak jsme je léčili, jednou bylo lépe jednou hůř. Vydrželi asi 5 let, ale bylo to náročné. Zda to je přenosné ze zvířat na lidi a jaké chlamýdie, tehdy jsme o tom neuvažovali ale vzhledem k těsnému kontaktu.
Chovat doma zviratko? A
Chovat doma zviratko? A jaky to ma vyznam? Jsem myslela, ze se sdruzeni bude venovat o dost smysluplnejsi cinnosti v boji s chlamydiemi, nez chovu domacich zvirat. Podstata mi naprosto unika.
Pokud chci napriklad pozorovat u zvirete rozvoj nemoci v dusledku chlamydiozy nebo jine infekce, musim ho chovat v predem urcenych laboratornich podminkach. Musi to byt specialni laboratorni zvire, testovane na vsemozne infekce, vypestovane tak, aby jine nemelo. Pak ho infikovat a dal ve sterilnich podminach sledovat. V domacim prostredi se nic takoveho neda udelat. I kdyby se nakrasne u zvirete nejaka porucha vyskytla, nikdy nebude jasne, jestli na nej nahodou manzel nekychnul nejaky virus, jestli nechytilo cosi ze zradla nebo cokoliv jineho. Nemluve uz vubec o tom, ze my, kdo bereme NAC, nejspis zadne zvire nenakazime.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Nabídka stále platí, kdo
Nabídka stále platí, kdo chce, ozvěte se, kdo má zájem se podílet.
Já bych klidně chovala ale
Já bych klidně chovala ale jsem teď přezvířátkovaná, na chatě se nám okotí venkovní kočka, taky jsme jí léčili, a vyléčili , tak budu udávat mláďata. Jde asi o podávání i jídla, zbytků od lidí, něco na tom bude. Kotě máme ho přes půl roku je zatím zdravé, doma vleze všude i do mísy od záchodu, kde je schopný pít vodu.
zřejmě morče.
zřejmě morče.
No morče... to by možná
No morče... to by možná šlo ;-) ale jestli mě umře, tak to umřu smutkem taky ;-((( kolika let se dožije morče?? já bych potřebovala, aby mě přežilo, protože mě už všichni umřeli (krom syny) ;.-(
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.
A o jaké zvířátko by se
A o jaké zvířátko by se jako mělo jednat?? Třeba morče, křečka...?
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.
Renato, akorat bacha, aby
Renato, akorat bacha, aby vas pak neobvinili z sireni pohlavni choroby jako pornokrale Rosenberga, az se vas krecek nakazi a chcipne. :)) Neb pri demenci mistnich organu by me to neprekvapilo.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
ha ha ha ... no adri, skoro
ha ha ha ... no adri, skoro máš pravdu ;-)))
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.