Prosba

Takže: Dnes jsem se byla zeptat mojí praktické lékařky, jestli mi bude dále předepisovat potřebné ATB dle Wheldona, rovnou jsem jí řekla že si to samozřejmě budu všechno hradit (takže to dle mého názoru na zdrav.pojišťovnu ani nepůjde?). Nicméně dr. to striktně odmítla s tím, že je to velký zásah do imunity, a že kdyby se něco stalo, tak by to neobhájila před lékařskou komorou atd. Jelikož mám ATB ještě asi 14 dní (i Doxy i Azitro, Entizol jsem ještě ani nezačala), chci poprosit konkrétně někoho kdo si objednává tyto léky např. přes internet, jakým způsobem se to dá zařídit. Někde je tu odkaz za zahraniční internetové lékárny, jenomže nevím, prostě mi to objednání a placení jaksi není jasné. Takže třeba konkrétně na které internetové adrese se to dá zařídit, aby ty léky došly i do Čech.

Nebo, není tu někdo, kdo má zásobu ATB a třeba je nepotřebuje a mohl by je odprodat? Klidně i za cenu nějaké provize?

Moje lékařka mi dnes opět řekla, že hodnoty protilátek chlamydií IGA 1,37 a IGG 1,27 (úplně přesně teď nevím) jsou tak nízké, že z toho žádné potíže mít nemůžu, a opět mi potvrdila, že protilátky mohou klesat třeba i 10 let.

Takže za chvíli pomalu dospěju k názoru, že si mé potíže skutečně vsugerovávám, a zřejmě patřím na psychiatrii...

 

 

Nu, já to vidím tak, že

Nu, já to vidím tak, že by Tvoje paní doktorka měla dostat informaci o tom, že se o její přístup k pacientce zajímají Černé ovce, zároveň by ale měla dostat podklady k Wheldonovi a Strattonovi v english a přeložené do češtiny. Anebo varianta brod - paní doktorko, absolvovala jsem konzultaci na Infekční klinice v Brně...v Praze a tato podklady Vám posílají k nastudování, aby jste mne mohla ihned začít léčit. Mně se u dr. osvěčilo mávat výsledky z národní referenční laboratoře pro chlamýdie doplněné zprávou doktora Strattona a rozhovor s doktorem A o léčbě Cpn.
Hodně zdaru! K+D


Všechno je jinak, nasraná Země chrlí tuny žhavý lávy. Děti na stráni hledaj fialový krávy. Jak pravda vypadá, kdo z Vás to ví?
Všechno je jinak, nasraná Země chrlí tuny žhavý lávy. Děti na stráni hledaj fialový krávy. Jak pravda vypadá, kdo z Vás to ví?

Prosila bych o informaci

Prosila bych o informaci ohledně žaludku.

Je  pravda, že můj žaludek není zrovna ten, co by snesl všechno, v podstatě kvůli jatrům už držím pár let dietu, takže žádné "vražedné kombinace" to působit nemohou. V poslední době mne bolí žaludek " jinak". Je to asi jako když vás pálí žáha, ale to pálení je až v žaludku. Myslíte, že i toto ty mršky chlamky svedou?

                                                                        Lili

Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

Co takhle se nechat

Co takhle se nechat otestovat na  Helicobacter pylori  Poklepej a čti.  
 

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Jane, dík za reakci, mám

Jane,

dík za reakci, mám ho IgA neg. a IgG 4,5 ref mez 0-8, mělo by být tedy OK.

                                                                                 Lili

Na hadice jsem ¨"kadet", ale vždy byl jen dg. neulcerozni dyspepsie pri refluxu

Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

poradi mi nekdo jake

poradi mi nekdo jake ant.zabiraji na chlamydie,jsem tu nova,ted beru sumamed.Diky moc

Probrali jste tu hodně

Probrali jste tu hodně orgánů a chlam. a ATB, ještě by mne zajímalo jak na léčbu reaguje slinivka.                                 Lili

Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

Lili, to je individuální.

Lili, to je individuální. Někomu ji zklidní, někomu zase zjitří.

Ale jestli ji máš trochu v nepořádku, tak si dej fakt bacha. Nemocná slinifka (f záměrně) je dost nebezpečná.

Vlasto doporučuji si

Vlasto doporučuji si podrobněji prostudovat dokumenty, které jsou zde uvedeny, např. nahoře v záložce léčba - protokol dr. Wheldona, dále záložka dokumenty atd. Projeď si témata, diskuze a určitě by také nebylo od věci napsat svůj příspěvek do blogu. Popsat problémy, výsledky otestování, dosavadní léčbu atd. Určitě najdeš odpovědi na své otázky. Není moc vhodné reagovat na příspěvek Lenky svým dotazem, který se nevztahuje k tématu.

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy.. atd atd...

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy...

MINO/AZI/METRO

Lenko svojí zkušenost s

Lenko svojí zkušenost s nákupem ATB přes net jsem popsal v blogu a ještě ten samý příspěvek a spoustu další užitečných najdeš v diskuzi k tématu Online pharma. Pokud bys potřebovala poradit ohledně objednání a platby kartou na internetu, tak mi dej vědět.

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy.. atd atd...

Na Wheldonovu protokolu od 01/2007 pro CPN, opakované infekce horních i dolních cest dýchacích, problémy s očima (bolesti, mlhavé vidění, výpadky zraku atd...), závratě, únava, kožní problémy...

MINO/AZI/METRO

Pokud máš zdravou aspon

Pokud máš zdravou aspon jednu nohu, tak paní doktorce nakopej do toho, co na tom sedí, nebo i do hlavy, at se doučí vše, co má zanedbáno a pak jde léčit lidi !Najít jinou! Doporuč jí tyto stránky !

Lenko, pokud neseženeš

Lenko,

pokud neseženeš léky, mám přebytek z IT lékáren: 140ks Roxi 150 mg, 80ks Doxy 100mg.  Preferuji Roxi před Azi, k tomu beru Doxy a Tini. S Roxi a Tini vynikající výsledky a téměř žádné vedlejší účinky.

Jsem z borelioza.cz, Wheldona jedu 7. měsíc. Případně mi napiš e-mail do kontaktu.

Na Wh. protokolu Roxi, Doxy, Tini od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinie: chronická únava, radiculitida, bolest celé nohy, brnění, bolest SI skloubení atd. Po 12 měsících Wh. veškeré hlavní problémy pryč, až na bolest SI skloubení a únavu. 

Chápu tvoje rozezlení, ale

Chápu tvoje rozezlení, ale trochu dekóru by neškodilo. Nečtou to jen příznivci, ale i možná určitě nepříznivci.  Mohli by toho zneužít!

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Lili, jestli to svedou, o

Lili, jestli to svedou, o tom neni pochyb. Otazkou, jestli to zpusobuji jen chlamky. Ale pocitej s tim, ze pokud mas infikovany GI trakt, jakoze ano, tak te tyhle organy ze zacatku budou zlobit a nebude to zadna alergie ani nesnasenlivost chemikalii.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Lili ty už jsi začala s

Lili ty už jsi začala s Wh.léčbou nebo to s tím žaludkem přišlo jen tak?
Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

Zatím beru jen doplňky a

Zatím beru jen doplňky a ACC , ale žaludek mne bolí takto už pár měsíců, není to pořád, ale když to je , tak to stojí za to. Na léčbu jsme se chystaly s Li, ale bohužel nevyšela prvá dávka ATB, tak nevím, co bude dál, zatím sháníme obě dvě.                     
Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

Moje slinivka je naprosto v

Moje slinivka je naprosto v pohode. Ani jsem zatim neslysela, ze by s ni mel potize nekdo po CAP.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ó, kéž by to byla pravda.

Ó, kéž by to byla pravda. Jak se podle testů pozná, že je slinivka OK? Ptám se,  než se pustím do Wheldona.  Lili

Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

To ja presne nevim, povi

To ja presne nevim, povi doktor..

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Lili, já nějaký nález na

Lili, já nějaký nález na slinivce mám, doktor řekl "ztučnělá" a beru trávicí enzymy. Také pořád ještě shromažďuji informace.
Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

Věro! Podle čeho se z krve

Věro! Podle čeho se z krve poznájí problémy se slenivkou?   Lili
Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

Teď jsem našla tu zdr.

Teď jsem našla tu zdr. dokumentaci o slinivce -Atrofie a tuková degenerace pankreatu.
Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

Lili nevím, zda se

Lili nevím, zda se problémy se slinivkou poznají z krve, ale mě poslala praktická rovnou na sono a tam na to přišli. Jestli mi tam také brali krev, to už si nepamatuji.
Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

Chtěla bych se

Chtěla bych se zeptat,

Chtěla bych se zeptat, jestli s tím máte někdo zkušenosti... momentálně beru už asi 2.týden 200 mg Doxy a k tomu 3x týdně Azitro... v poslední době se mi mnohem více zvýšila únava a bolesti hlavy, pocity strachu, úzkosti, více žaludeční nevolnosti... je možné že je to stav po ATB? Celkem už je beru od začátku asi něco přes dva měsíce. Teď bych chtěla za pár dní zkusit Tinidazol, a nevím jestli můžu... Aby to nebylo ještě horší...

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Lenko, ty jsi asi Vložil

Lenko, ty jsi asi

Lenko, ty jsi asi nepochopila to, jak léčba funguje. To, že ti je špatně je reakce na LPS toxiny ze zabitých bakterií. Tím, že přidáš další antibiotika se množství toxinů ještě zvýší a bude ti ještě hůř! Musíš opatrně, pokud ti není dobře, tak naopak sniž dávkování na 100mg Doxy denně. Není vůbec kam spěchat, můžeš takhle jet třeba měsíc dva a až pak zvýšit doxy na 200mg. To se chceš zabít? Řešením toho, že to je zle není přidání dalšího antibiotika, naopak, řešením je úprava dávkování. 

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

No to bude hlavně po

No to bude hlavně po ATB,

No to bude hlavně po ATB, viz v léčbě reakce na léčbu.

http://www.chlamydie.info/node/284

Ten Tini raději ještě neber, počkej, až se tyto stavy uklidní. Případně sniž přechodně dávku ATB. Musí se prostě pomalu.

Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Dnes jsem si byla na

Dnes jsem si byla na imunologii pro výsledky krve. Mám je pouze ofocené, protože jsem objednaná až na konec dubna, takže komentář pouze po telefonu. Jaterní testy OK, imunita snad taky, dle lékařky nic, co by se muselo akutně léčit. Co se týká protilátek na chlamydie, jsou tyto (z 20.3.2007 - po 4 měsících ATB dle Wheldona):

anti-Chlamydie IgA 1,320 pozitivní, IgG 0,935 pozitivní, IgM 0,572 slabě pozitivní. S dovětkem - "aktivní infekce, susp. reifekce nebo chron. perzistující infekce. Bez větších změn oproti červnu 2005." (moje první vyšetření na imunologii). Nevím, ale zdá se mi, že ty výsledky asi v pořádku nejsou?

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže)

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

No, chronicka chlamydiova

No, chronicka chlamydiova infekce, potvrzena serologicky-vsechno pozitivni. Tak bud rada, ze vse ostatni je v norme, to je dobra zprava. Evidentne jsi za techto okolnosti na spravne ceste. Pani dr. by mohla napsat i nejaka atb podle tech testu. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Lenku možná

Lenku možná znepokojuje,že po pár měsících jsou testy na Cpn vyšší než před léčbou.Já tomu moc nerozumím,když tak mě opravte ale řekla bych,že je to normální.A může to tak být i na dále a různě kolísavé,vzhledem k tomu,jak se vyplavují toxiny.Já měla bez ATB v IgG hodnotu 0,99 a po několika druzích ATB na jiný zánět mi vyšlo 1,07 IgG.Což bych viděla jako to,že jsem na správné cestě-že po ATB to s CHlamkama něco dělá.Můj názor tedy je,že během léčby Wheldona spíše budou u lidí testy různě kolísat(stoupat a klesat) než že by se pomalu snižovaly...Je to tak?

Na Wheldonově protokolu od 5.2.07 Pro CFIDS,Fibromyalgii,poruchy spánku,autoimunitu štítné žlázy,chronické záněty, kolující bolesti po těle, Cpn a 1000 dalších problémů.Po měsíci léčby více energie a zlepšení zažívání..-)

< p > < em > CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >

No nejlepší by bylo, kdyby

No nejlepší by bylo, kdyby to každý dal do úhledné tabulky a pak do blogu, ať je to vidět! Viz můj blog. Teď čekám na výsledky čerstvé. Jak budou, přidám do blogu. Sám jsem zvědav, co vyleze! Ale jedno vím, ještě tam ty potvory jsou, ale jejich řady silně prořídly, ale já nedám pokoje, dokud je nedostanu všechny! Ale jak budou vypadat protilátky, to ví jen bůh!

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

březen 2013 ukončení CAPu 

Mas pravdu Li, nejakou dobu

Mas pravdu Li, nejakou dobu mohou i stoupat  a pak ruzne kolisat, pak by mely zacit klesat..zalezi, kolik mrtvych chlamek se vyplavi do obehu a podle toho telo vytvori protilatky.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Nedávno jsem sem psala

Nedávno jsem sem psala výsledky mých posledních testu na chlamydie z imunologie z 20.3.2007.Jeste jednou je sem zkopíruji: (Omlouvám se za to cervené písmo, nekdo mi to vybarvil a já nevím jak to zmenit).

anti-Chlamydie IgA 1,320 pozitivní, IgG 0,935 pozitivní, IgM 0,572 slabě pozitivní. S dovětkem - "aktivní infekce, susp. reifekce nebo chron. perzistující infekce. Bez větších změn oproti červnu 2005."

Protoze zase nebylo rozliseno o jaký druh chlamydie se jedná a má PL tvrdila, ze jiné testy laboratore nedelají, nechala jsem si udelat testy jako samoplátce. Dnes mám výsledky z 6.4.2007. Jednalo se o Western Blot: Hodnoty nejsou napsané, jen výsledky: (Podotýkám ze laborantka me jiz pri odberu krve upozornovala, ze výsledky WB bývají negativní témer u vsech). Chlamydia pneu IgA negativní, IgG negativní, psittaci totéz a trachomatis totéz. Nechápu, jak to, ze v rozmezí 14ti dnu jsou výsledky delané ruznymy druhy testu pozitivní ve vsech hodnotách a pak negativní ve vsech hodnotách. Muze mi to nekdo vysvetlit???

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Tak tady sis snad

Tak tady sis snad odpověděla sama ne? Měla sis nechat udělat elisu, WB vychází často falešně negativní. 

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

A proc si nechavas delat

A proc si nechavas delat Western blot a ne druhove specificke testy, napr. ve Vidii? Tohle ti asi nikdo nevysvetli, protoze testy jsou nespolehlive-viz diagnostika. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

No já jsem chtela druhove

No já jsem chtela druhove specifické, aby bylo poznat o jakou chlamydii jde, a v Mikrochemu mi rekli ze mi udelají teda Western Blot. Nebo to není druhove specifický test?  Jaký by to teda mel být? Vidia je urcite v Praze ne? To je pro me celkem z ruky, já jsem z Olomouce.

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Jo, dík, Bunny, príste

Jo, dík, Bunny, príste budu snad chytrejsí. Protoze mi Elisu delali zatím pokazdé, myslela jsem, ze je to jen rodove specifický test. Takze on je i druhove specifický? Na ten WB teda není spoleh?

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Jo, Elisa, druhově

Jo, Elisa, druhově specifický test se dělá.

Ne, na WB není spoleh. 

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Chtěla bych poprosit

Chtěla bych poprosit ostatní o svůj názor: Beru ATB dle Wheldona od konce listopadu 2006. Napřed Doxy + Azi, poslední měsíc Doxy + Roxi. Entizol jsem zkoušela dávat 1 den před měsícem. Mám pocit, že poslední 3 měsíce se mi místo zlepšování mé potíže celkem dost zhoršily - jedná se hlavně o bolesti hlavy, pálení a řezání očí, světloplachost, únava, vyčerpanost, mozková mlha, a naprostá spavost, kdy spím i 15 hodin denně. Poslední 2 měsíce už nezvládám ani zaměstnání, což jsem předtím sice těžko, ale přece jenom nějak zvládala. Jsem na PN. Myslíte si, že je takové dlouhodobé zhoršení v pořádku, že je 5 měsíců braní ATB ještě krátká doba na odstranění nebo alespoň zmírnění neurologických potíží? 

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Lenko, ty jinak entizol

Lenko, ty jinak entizol nepulsuješ?

 

Na Wheldonově protokolu od 3/2007 pro chlamydie (fibromyalgie,potíže s očima,gynekologické problémy,bolesti páteře,kloubů,brnění končetin,...)

Na WP od 3/2007 pro Cpn a ureaplazmata,200Doxy+300Roxi,1.pulz 5/07 (bolesti zad,kloubů,očí,urogynek.potíže,...)

Lenko, už jsme si to psali

Lenko,

už jsme si to psali v poště, chtěl jsem, abys toto dala i sem. Ještě chvíli to vydrž, ale mě po 5 měsících ATB dost opustily hlavní bolesti nohy. Dodnes, po 10 měsících ATB, mě ovšem neopustily bolesti SI kloubů, spíš se rozšířily z jednoho na oba dva.

Právě proto tu s Lymessem vedem diskuzi o možných dalších bakteriích, pokud Wheldon po delší čas nezabírá ani trochu, nebo zabírá, jako u mne, ale jen na něco a něco se naopak třeba stále zhoršuje.....

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia, CMV, EBV: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Na Wh. protokolu Roxi, Doxy, Tini od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinie: chronická únava, radiculitida, bolest celé nohy, brnění, bolest SI skloubení atd. Po 12 měsících Wh. veškeré hlavní problémy pryč, až na bolest SI skloubení a únavu. 

Ale jo, ted bych mela dát

Ale jo, ted bych mela dát druhý pusl entizolu, teda u me vlastne tinidazolu, ale mám takové potíže s tou únavou že prostě nevím jestli mám nebo ne.

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Tak zrovna SI me boli taky a

Tak zrovna SI me boli taky a ted se tam dejou velke zmeny- ovsem po 14 mesicih lecby. Je to sila, fakt to trva. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adri, co to jsou "velké

Adri,

co to jsou "velké změny v SI"? Bolely i před léčbou, nebo se rozbolely poprvé až po 14 měsících ATB? O SI skloubení tu ještě nikdo nepsal, ono je to spíš záležitost boreliotiků. I tam jsem byl ovšem raritou. Ale pokud chlamky způsobují i Bechtěreva, jakože jo, tak bolest SI skloubení je jeden z jeho prvních příznaků...  HLA B27 ti dělali?

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia, CMV, EBV: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Na Wh. protokolu Roxi, Doxy, Tini od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinie: chronická únava, radiculitida, bolest celé nohy, brnění, bolest SI skloubení atd. Po 12 měsících Wh. veškeré hlavní problémy pryč, až na bolest SI skloubení a únavu. 

No bolely i pred lecbou asi

No bolely i pred lecbou asi deset let dost silne, ze se nedalo spat na zadech. Pri lecbe postupne bolesti a potize ustupovaly az na minimum, na zadech uz spim bezne. Ale ted po poslednim pulsu prisla silna bolest SI, ze jsem se dva dny nemohla poradne ohnout a pak to zas preslo a clovek zkratka citi dost ulevu. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Jenom tak pro laiky... SI

Jenom tak pro laiky... SI skloubení je konkrétne co?

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

SI= krizovo-kycelni

SI= krizovo-kycelni skloubeni, dole v zadech 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Chtela bych se zeptat:

Chtela bych se zeptat: Poslední dva mesíce se mi na jazyku zacaly tvorit cervené, bíle ohranicené skrvny, vetsinou v prední cásti nebo na hrane jazyka. Napred vznikne malinká skvrnka, která se behem jednoho az dvou dnu zvetsí asi na velikost 1 cm. Je cervená, bíle ohranicená. Vetsinou do dvou dnu to zmizí aby se za pár dní vytvorila nová. Zacala jsem to pozorovat az nejakou dobu po braní ATB. Muze to mít neco spolecného s chlamydiema nebo ATB?

 Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Lenko, už jedeš Wheldona

Lenko, už jedeš Wheldona dost dlouho, pozoruješ výrazné změny? Díky, Vlaďka

Asi jo, ale jakou nevim, me

Asi jo, ale jakou nevim, me se to taky delalo v prubehu lecby a obcas jsem treba i plivala kusy bile hmoty..jestli mrtve chlamydie organismus vylucuje nebo nejake metabolity, vi buh.. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ahoj, máš pravdu,

Ahoj, máš pravdu, Wheldona jedu od konce 11/2006 s asi dvěma desetidenními přestávkami v braní ATB (objednávám na netu a přišly pozděj než jsem čekala). Zatím bohužel žádné výraznější změny nepozoruji, moje největší potíže jsou bolesti hlavy, zad a chronická únava a tady je to pořád nastejno. Na konci července mám jít na imunologii, tak doufám že mi udělají nové testy a uvidím jestli se ty chlamydie nějak pohnuly nebo ne.

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Tak, a potřebuji radu...

Tak, a potřebuji radu... protože nevím co mám dál dělat. Chtěla bych se "přiřadit" k lidem, co začnou Wheldonův protokol a po pár měsících jim je skoro úplně dobře, potíže jim ustupují jedna radost... protože u mně to tak teda v žádném případě není. ATB beru už přes 8 měsíců, ale zlepšení nepozoruji žádné, ba dokonce bych řekla že naopak. Mám pocit, že bolesti hlavy, hrozná únava, mozková mlha atd. je čím dál horší. Vůbec nemám chuť k jídlu, takové nějaké zvláštní nevolnosti, připadá mi jako bych měla celé tělo "otrávené". Nevím, zda je to v pořádku, jestli to jsou stále jen reakce na ATB a jestli mám dál pokračovat. Mám prostě pocit, že potíže jsou horší než před začátkem léčby. Dávám pulsy Tini, zatím max. 3denní, ale ať jedu pulsy nebo ne mám pocit že potíže jsou pořád stejné. Co na to moudří a zkušenější?

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Kolik toho všeho bereš?

Kolik toho všeho bereš? to nepíšeš. Bereš všechny doplňky?

Je fakt, že alespoň mezi pulzy by se to mělo jakoby zlepšit, tak za dva tři týdny, ale jinak 8 měsíců není zas tak dlouho. Je to pekelná, dlouhá cesta jakoby bez konce a světélko na konci tunelu pořád daleko. A abych řekl pravdu, teprv teď mohu říci, že asi došlo ke kýženému zlomu, po roce a víc jak půl! Je to strašně matoucí, frustrující, člověku je postupně lépe, nicméně stále blbě, hlavně po pulzech a hlavně jak je mu lépe, třeba přestanou bolet ruce, ramena, drobet se zlepší vnímání světa, tak si člověk nějak čím dál víc uvědomuje do jakého srabu se to dostal za ta léta neléčení a tím víc ho to štve a tím víc si uvědomuje, jak je mu jinak, než jak by si představoval ten stav, kdy by mohl s klidným svědomím říci, že je mu dobře! Já jsem postupně odbourával různé křeče v břiše, bolesti kloubů, svalů, páteře, ale únava a spavost ne a ne ustoupit. Ale teď to konečně vypadá nadějně. Ale po jaké době?! Není to lehké vydržet! Nejhorší je, že se jeden nemá koho pořádně zeptat a má strach, co to s ním provede dál. Tam kde by člověk očekával radu, tam se jí bohužel nedočká.

Játra ti doufám ale někdo hlídá! Máš udělané jaterní testy teď někdy?

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...6. 2007 zlepšení ve všem

březen 2013 ukončení CAPu 

Ještě jsem zapomněla

Ještě jsem zapomněla dodat... chvilkama mám i takové zvláštní stavy, kdy mě začne oblívat pot, mám pocit že zrychleně dýchám (i když jsem problémy s dechem snad nikdy neměla), je mi zle od žaludku a jaksi celkově na omdlení. Mohou to být také rekace na ATB i po tak dlouhé době?

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Beru podle protokolu, 200

Beru podle protokolu, 200 mg Doxy + 3x týdně Azi. Doplňky se snažím brát všechny, možná ne v požadovaném množství, jen teď mi došla kyselina alpha-lipoová, musím sehnat. Játerní testy mi bly dělány začátkem července, byly v normě.

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Na Wheldonově protokolu od 22/11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Tak to je dobře. Asi to

Tak to je dobře. Asi to chce holt vydržet. Ale hlavně, že játra jsou v pohodě.

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...6. 2007 zlepšení ve všem

březen 2013 ukončení CAPu 

Lenko, také si hodně

Lenko, také si hodně zoufám, viz můj blog. Jestli nad tímhle zvítězíme, tak už nás v životě nic nerozhodí. Tak vydrž, já se také budu snažit.

Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

Na Wheldonově protokolu od března 2007 pro stále se zhoršující bolesti a únavu při R.S., CPN, artritida, inkontinence, a z toho všeho - deprese

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k