Antivirotika, virostatika, viry při CAPs

Zajímají mě veškeré zkušenosti s virovými infekcemi během chronické infekce chlamydií a během léčby způsobem CAP.

 

U většiny osob dochází k reaktivaci herpetických virů, nejčastěji EBV, HSV, Cytomegalovirus ale i dalších. Objevují se hodnoty v IgG (lékaři nepokládají vzestup za nebezpečný), ale i v IgM. Zajímají mě případy vzestupů v IgM a jejich řešení. Ze zkušeností je ověřeno, že při aplikaci CAP postupně tyto virové infekce ztrácejí na intenzitě, nicméně samy o sobě jsou životu nebezpečné. Někteří pacienti na cpnhelp berou k CAP i virostatika. Jsem přesvědčen o tom, že viry hrají důležitou roli spolu s chlamydií, která dokáže umožnit jejich množení oslabením imunitního systému. Za řadu závažných problémů pak nakonec nemůže přímo chlamydie, ale infekce některým ze zmíněných virů, které se množí samozřejmě také intracelulárně a proto jsou obtížně zlikvidovatelné.

Při léčbě nám bylo navrženo virostatikum ve velké dávce, proto mě zajímá případný vliv virostatika na léčbu i na jednotlivé obtíže.

No mě se onemocnění

No mě se onemocnění rozjelo po EB viroze.Později řečeno že má EB je pouze v hodnotách IgG.O rok později ale nalezeny tyto hodnoty.

EBV EBNA IgM pozit.slabě

EBV VCA IgG pozitivní 93

EBV EBNA IgG pozitivní

K tomu mi bylo řečeno,že ale takové stavy co mám,mi EB způsobovat nemůže.Dostala jsem Provirsan ať si sama naordinuji až budu cítit zhoršování zdr.stavu.Vyzkoušela jsem,ale lék bez efektu.Lékařkou byla připojena myšlenka,že mám EB v pamětových buňkách a proto asi je mi někdy zle,že dochází jakoby k recid.onemoc.ale přitom se vlastně nic neděje.

< p > < em > CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >

Li, tohle jsou hovadiny.

Li, tohle jsou hovadiny. Dnes nám dva doktoři potvrdili, že herpetické infekce v nervové soustavě jsou velmi těžkce léčitelné, že spektrum jejich projevů je obrovské a že v řadě případů končí smrtí. S tím není sranda. Jakákoliv herpetická infekce v IgM třídě by se neměla podcenit, zvláště, pokud má pacient problémy. Jinak EBV ti řadu z tvých potíží způsobovat může, když má volné pole působnosti v organismu, který je zatížený bakteriální infekcí. Stále více jsem řpesvědčen o tom, že chlamydie je jen část celkového problému a že ostatní koinfekce nejsou jen tak zanedbatelné. Čím dřív se tělo pomocí CAP očistí od bakterií v imunitních buňkách, tím dřív může začít bojovat proti herpetickým infekcím.

Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)

Na WP od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, migréna s aurou -
skotomy, fosfeny fortifikační spektra, mrtvění končetin, lícního nervu,
bolesti hlavy, perzistentní aura-optické zrnění, after imagening,
rozmazané vidění, únava, autoimunita š. žlázy

Ja jsem virostatika brala

Ja jsem virostatika brala pred Wheldonem, bez zjevneho efektu, na permanentne vysoke protilatky proti EB viru. Ulevilo se mi az u CAP a od te doby viry nesleduju. V unoru jdu na kompletni testy, pokud tam bude i EB virus, porovnam vysledky se starymi a hodim sem.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Tahle otázka mě také

Tahle otázka mě také velmi zajímá... 

Nejhorší stavy únavy a možná i bolestí kloubů,svalů apod. jsem měl v zimě 2005 a 2006  po různých virózách, prochlazení apod. Vždy následovala rektivace EB viru a několik měsíců dost nepříjemné obrovské únavy. 

Letos po cca 3 měsících protokolu při testech 4.1. výrazné hodnoty IgG u CMV,EBV,HSV - u něj i IgM i typický projev na rtu("opar"), následovala 14 denní viróza - teploty 37-39 asi týden, pocení, zimnice, velké bolesti svalů, kloubů,šlach.Zatím žádná virostatika neberu, kontrola u imunologa 15.2.   

Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

Na Wheldonovu protokolu od 10/2006 pro Cpn, boreliózu; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, bolesti kloubů, autoimunitní reakce.... 

Li, mně dává imunolog i

Li, mně dává imunolog i na slabě pozitivní IgM u EBV Isoprinosine, on má i imunomodulační účinky, sice nějaké subjektivní zlepšení jsem nepocítila, ale protilátky šly vždycky dolů. Doporučuje jej i odborník na CFS Paul Cheney, zkusit jej brát v nepravidelných dávkách (tzv. pulsed dose, např. Po, St, Pa), aspoň půl roku. Oni ale doktoři s těmi antivirotiky dost šetří. Sama se ale přikláním k tomu, že až se zlikviduje bakterie - chlamydie, mykoplasma - nebude třeba řešit viry.

Jj, isoprinosine mi taky

Jj, isoprinosine mi taky nepomoh, ja taky zadne zlepseni ani po nekolika mesicich.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

 "Čím dřív se tělo

 "Čím dřív se tělo pomocí CAP očistí od bakterií v imunitních buňkách, tím dřív může začít bojovat proti herpetickým infekcím." 

A dalším virovým infekcím. Naprostý souhlas. Je to i maximálně logické. 

Na Wh. protokolu Roxi, Doxy, Tini od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinie: chronická únava, radiculitida, bolest celé nohy, brnění, bolest SI skloubení atd. Po 12 měsících Wh. veškeré hlavní problémy pryč, až na bolest SI skloubení a únavu. 

No pěkné!!A pak věřte

No pěkné!!A pak věřte doktorům...Ach jo.Danielo a ty to isoprinosine bereš při léčbě Wheldonem?
< p > < em > CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >

Mám aktivní EBV - i když

Mám aktivní EBV - i když je vidět že se přelejvá do IgG, ten mám silně pozitivní, dále HSV v IgM a CMV v IgG...Klubal mi při poslední návštěvě říkal, že kdyby sumamed nepomohl, zkusili bychom právě nasadit nějaký virostatika, po tom co jsem četla příspěvky od Bunny a Huntera ohledně virů, asi nebudu váhat a příště si o ně řeknu. Taky si myslím, že v tom budou hrát podstatnou roli. Pokavaď by se mi ulevilo, bylo by to jasné..

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice, zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, návaly nevolnosti atd.


A taky mě zajímá

A taky mě zajímá vyšetření lumbální punkcí, teď mám na mysli hlavně kvuli virům, myslíte že by bylo vhodný to podstoupit? Už to tu řešil Hunter, ale já o tom neustále přemýšlím, kdyby se mi dostali za hem. bariéru a měla bych pozitivní nález v likvoru jak by se to řešilo, léčilo? Myslíte, že když pojedu wheldona, tělo se očistí od bakterií a imunitní systém zvládne zlikvidovat právě i viry , který se ale už dostaly za tu hem. bariéru? Tohle mě dost děsí, že se toho už nezbavim, protože je dost pravděpodobný že závratě, rozmazaný vidění a pocit nestability mám právě díky nim. Díky za každou odpověď.

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice, zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, návaly nevolnosti atd.


Průkaznost HSV z likvoru je

Průkaznost HSV z likvoru je až 98.9%, já si to asi nechám udělat. 

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Léčilo by se to

Léčilo by se to virostatiky kapačkou.  

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Ahoj Keiro, mám hodně

Ahoj Keiro, mám hodně obdobný problém jako Ty, tu LP si nech udělat.Pokud máš neuroinfekci určitě je na místě.Mě zjistili oligo IgG pásy typické pro demyelinizaci. V elektron.mikroskopu průkaz virů čeledi herpesvidae v moku i plasmě, hraniční nález i th protilátky na EBV. V závěr.zprávě mám uvedeno :  Chron.zánět.onemocnění CNS při chron.infekci HSV6 a chlamydiemi. Chlamydie mi v mozkom.moku stanovovali také NIF analýzou vše bylo neg.V krvi  vše silně positivní. (IgG, IgA i IgM.) V likvoru stanovovali CMV, HSV,EBV,VZV a borelie. (ty mám hraniční IgM v seru) . Až  trochu pookřeji dám do tabulky.                                                                                                                 Na Weldonově protokolu od 2/2007, chronické zánětl.onemocnění CNS, silná únava, fibromyalgie, parestézie, tinitus, závratě
Na Weldonově protokolu od 2/2007, chronické zánětl.onemocnění CNS, silná únava, fibromyalgie, parestézie, tinitus, závratě,

Budu o tom silně uvažovat,

Budu o tom silně uvažovat, ty Bunny bereš nebo jsi brala virostatika perorálně, zaznamenala jsi nějakou změnu?

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice, zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, návaly nevolnosti atd.


No, jediná změna nastala,

No, jediná změna nastala, že hodnoty vzrostly na IGM 1:136 :-/. Bylo to na nic, ale asi proto, ze jsem mela jednak nizky davky 500mg valtrexu denně a druhak už to bylo asi moc rozjetý 

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

To je to vyšetření

To je to vyšetření fixační reakcí ne? Já ho mam 1:128, v IgM 1,41...takže jedině ty kapačky by mohly bejt řešení nejspíš, to tvoje zelené vidění a problémy s očima taky asi budou mít na svědomí viry...a to si je brala už při CAP že, jak dlouho?

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice, zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, návaly nevolnosti atd.


De facto to je četnost

De facto to je četnost výskytu viru v rámci měsíce, a tyhle naše hodnoty plus mínus odpovídají výskytu 7-8x za měsíc. Co se týče hodnoty IGM jako takové 2,2 u mě.

To zelený vidění nevim, jestli s tím souvisí, ale může, protože chlamýdie by měla bejt podchycená. Jo, při CAP se virostatika v pohodě brát dají. Já brala ten valtrex 1 a půl měsíce a hodnoty stejně rostly. Navíc se teda docela prodraží, kdybychom měli brát ty 2 gramy denně, které berou třeba k CAP na cpnhelp, tak zaplatíš tak 5 tisíc měsíčně jen za virostatika. Kapačky jsou na kasu a ve vyšší dávce, tím pádem prostě účinnější. 

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )

Zajímavý...ještě k těm

Zajímavý...ještě k těm hodnotám v IgM, mě teda odminula docela klesly, z 2,13 právě na 1,41 a z 1:64 na těch 1:128, ale to nemusí vůbec nic znamenat, třeba jak je tělo teď oslabeno ATB, neni schopné vytvářet si protilátky na viry a tím pádem klesají, nevim..tak snad to všechno dobře dopadne

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice, zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, návaly nevolnosti atd. 


Ahoj Ivanko, neuroinfekci

Ahoj Ivanko, neuroinfekci jsem si vlastně stanovila sama, žádný dr mi jí nepotvrdil, ale z toho jak mi je, je to víc než jasné. Uf, máš tam toho teda hodně, tobě zjišťovali i chlamydie z moku? Ale neprokázali se, jestli jsem pochopila správně, "pouze" z krve, že. Koukám, že tam toho hledají docela hodně, na tu lumbálku jsou asi pečliví. To tě asi muselo šokovat, takovej nález :-/ Podali ti na to něco? A vůbec co tebe nejvíc trápí? Jak se cítíš od té doby co jsi na wh.? Ježiš já mam otázek, du mrknout do tvého blogu. 

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice, zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, návaly nevolnosti atd.


mě doktorka napsala ještě

mě doktorka napsala ještě k cap zovirax, měla jsem časo opary a jakmile byl opar, tak jsem měla i větší únavu. Ted užívám 2OOmg  denně

Na wheldonově protokolu pro CTR a CPN

Na wheldonově protokolu pro CTR a CPN

Během WP dělány testy na

Během WP dělány testy na Ebv a zjištěny vysoké hodnoty protilátek v IgG a reaktivaci v IgM :-( Vůbvec to nejde dolů, máte tady někdo také vysoké hodnoty EBv?

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)


ja mam taky ted problemy s

ja mam taky ted problemy s EB a jeste k tomu CMV... Majka rikala, ze ma to samy co ja... Zdenka to mela taky........ takze co k tomu dodat?

Takze "problem s jatry": dostal jsem na to "jako podpurnou lecbu" simepar (ucina latka silymarinum z ostroperce, takze prirodni ALE rika se ze snizuje ucinek atb, takze to je opet diskutabilni + v tom je b1,2,3,6,5,12, vice zde http://www.lekarna.cz/simepar-40x70mg-tobolky/

WP od 5.11.07 - LB, CHLAM (IgG 4.7, po preleceni LB i CHLAM v IgM...)

 

WP od 5.11.07 - LB, CHLAM (IgG 4.7, po preleceni LB i CHLAM v IgM...), nasledne aktivni EB..

červenec 2007 AB/EBV-VCA

červenec 2007

AB/EBV-VCA IgG Elisa 1:1280, AB/EBV-EBNA Elisa  silně+AB/EBV-VCA IgG Elisa 1:1280, AB/EBV-EBNA Elisa  silně+

 

listopad 2007

pozitivní labor. parametry - anti EBV VCA IgG ELISA 1280+, anti EBV EBNA IgG ELISA +

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ...prosinec 2007 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

březen 2013 ukončení CAPu 

mne osobne by zajimalo,

mne osobne by zajimalo, jake potize muze zpusobovat chronicky EB virus pripadne CMV, jedna se mi o to, jestli nekdo nevite, jestli se muzou dostat do CNS a zpusobovat potize typu neustaleho motani, nebo ne?? Predem dekuji zkusenejsim za odpoved, pripadne interpretaci neceho. Hledal jsem nejake materialy (google, doktorske knizky..), ptal se dr, ale nejak nemuzu najit spolecne stanovisko...

WP od 5.11.07 - LB, CHLAM (IgG 4.7, po preleceni LB i CHLAM v IgM...)

 

WP od 5.11.07 - LB, CHLAM (IgG 4.7, po preleceni LB i CHLAM v IgM...), nasledne aktivni EB..

Tak sem našla celkem

Tak sem našla celkem pěknou práci ohledně Ebv, nejde mi udělat výtažek, tak sem hodim celý odkaz a kdo má zájem a vysoké hodnoty titrů, doporučuju si přečíst hlavně diagnostickou relevanci a interpretaci výsledků, je tam k tomu ještě tabulka s křížkovým hodnocením a graf.

http://www.elisabeth.cz/files/ebv.pdf

 

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)


Ahoj keiro, taky mam EBV

Ahoj keiro, taky mam EBV pozitivni, teda posledne delany testy ukazali viceme veskere (EBV VCA IgM, EBV VCA IgG, EBV EBNA IgG i EBV-EA D) pozitivni...a priznam se ze nevim co s tim...a urcite to ma taky svuj podil na ty unave... ale to jsem ti moc neporadila vid :) jeste mam doma naky antivirotikum, ale nevim no, spis nakou prirodu bych na to vzala, tady je zas problem, aby se to zas netriskalo s atb :/

 
Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy..

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy.od 02/2010 misto doxy 100mg mino

Co sem vyčetla z tý

Co sem vyčetla z tý interpretace, tak pozitivní EBV VCA IgG a EBV EBNA IgG by mělo bejt normální a svědčit o dávný/minulý infekci, ty hodnoty by měly +/- souběžně narůstat a po nějaký době zas klesat ale pokud máš pozitivní s tímhle i EBV - EA IgG a dokonce i EBV VCA IgM a to opakovaně tak je to opětovná reaktivace nebo chronická infekce..

Já bych to antivirotikum asi vzala...k WP se může tak co. 

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)


no ty vysledky co mam

no ty vysledky co mam nejsou aktualni, takze tezko rict jak by to vyslo ted...mozna nasadim, ale setrim si je :) to pdfko prostuduju az na to budu mit trochu mozek, ted jedu puls a uz to se mnou dost mava a mozek by to nepobral...

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy..

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy.od 02/2010 misto doxy 100mg mino

No me taky pred chlamydiemi

No me taky pred chlamydiemi tvrdili, ze za vsechno muze EBV, za unavu, bolesti kloubu a dalsi veci. Nez jsem zacla s atb, brala jsem i virostatika, ale nijak to nepomohlo. Podle toho, co vim, tak herpeticke viry v sobe nosi temer sto procent populace, takze podle me je to spis tak, ze jakmile je telo napadeno nitrobunecnou infekci, tak hned maji i bezne viry pre, protoze oslabene telo nezvlada ani to. Jakmile se z nitrobunecne infekce clovek nejak vylize, telo si poradi i s dalsimi vecmi. Alespon u me to tak je. Plati to i o kvasinkach treba.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

 Jj, taky si

 Jj, taky si myslim...naprosty souhlas.... spoleham na to ze az se telo vyhrabe z chlamydii tak si poradi i s tim EBckem (protoze jak jsi rekla - EBV ma temer 100procent populace a vetsine lidi nic nedela... )

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy..

Na Wheldonove protokolu od 02/2007 pro chronicke bolesti v podbrisku (recidivujici zanety adnex), chronicky unavovy syndrom, bolesti zad, a dalsi problemy,...200mg doxy,po-st-pa 250mg azi, 2400mg NAC,1250mg metro pulzy.od 02/2010 misto doxy 100mg mino

 On Únor 25th, 2008

 On Únor 25th, 2008 justýna says:

 

Někdy je u dospělého pacienta (u kterého s velkou pravděpodobností nejde o první kontakt s virem) nalezena přítomnost velkých množství protilátek proti EBV v IgG i v IgM třídě. Dochází k tomu v situacích, kdy je imunitní systém z nějakého důvodu aktivován. Stává se to například při zánětech (infekčních, alergických či autoimunitních). Aktivovaný imunitní systém tvoří celou řadu různých protilátek "užitečných" a při nerovnováze i "neužitečných". Vystupňovaná produkce protilátek proti EBV pak v těchto situacích není známkou toho, že by tělu začal škodit EBV, ale příznakem aktivace imunitního systému, po jejíž příčině je nutno pátrat. Tento nález někdy předchází klinickým příznakům různých závažných chorob, například revmatických onemocnění, chorob štítné žlázy a dalších.


Tohle je dost podstatné z

Tohle je dost podstatné z toho odkazu

Co znamenají zkratky ve výsledku vyšetření buněčné imunity?
Zkratky jsou obvykle názvy povrchových znaků buněk, podle kterých jsou roztříděny do jednotlivých skupin.
Obvykle se vyšetřují:

  • celkové T-lymfocyty, které mají na svém povrchu znak CD3
  • pomocné T-lymfocyty se znakem CD4
  • zabíječské-tlumivé T-lymfocyty se znakem CD8
  • B-lymfocyty se znakem CD19
  • NK buňky se znaky CD16 a CD56
  • http://www.immunoflow.cz/pacinfo.php

     

    A hlavně závěr

    " Imunologické vyšetřovací metody (stejně jako jiná laboratorní vyšetření) je nutno posuzovat komplexně a vždy s ohledem na klinický stav pacienta. Diagnózu nikdy nelze stanovit pouze na základě jednoho výsledku laboratorního vyšetření a toto ani není úkolem laboratoře. Vhodně navržené laboratorní vyšetření však může velkou měrou přispět ke správnému stanovení diagnózy."

     

    Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... únor 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

    březen 2013 ukončení CAPu 

    Posted Únor 26th, 2008 by

    Mohl by mi někdo poradit Co je to CMV a EBV???Díky


    On Únor 26th, 2008 dani

    CMV - cytomegalovirus

    EBV - Epstein-Baarová virus, ze kterého vzniká mononukleoza. Zadej si do vyhledávače, je zde o tom již téma.

    Na Wheldonově protokolu od 21.4.2007 pro CPn - epicondylitida obou loktů, bolesti kloubů, únava, cukání ve svalech, pocit cizího tělěsa v krku. DOXY+AZI+ENTIZOL

    Justýno, diky za skvely

    Justýno, diky za skvely odkaz! Dam to do dokumentu. 

    Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

    Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

    dnes jsem přišla od dr,

    dnes jsem přišla od dr, která mi odmítla napsat isoprinosine díky zvýšené hladině lymfocitů. Zvýšená hladina lymfocitů prý znamená probíhající virovou infekci - zřejmě i když nemám EBV aktivní, tak mi může dělat "bordel". Ale odmítla to z toho důvodu, že isopri.. hodně zvyšuje hladinu lymfocitů a to je nebezpečné. máte někdo zkušenost podobnou?

    myslím si , že k WP by se měly brát i antivirotika, třeba díky tomu někomu WP nepomáhá... 

    CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

     CPn, mykoplazmata, candida,stafylokok, streptokok, autoimunita a snížená f-kce štížné žlázy,chronicky zanet HCD.Tohle potvrzeno lékařsky, dalších x problémů, které tady všichni moc dobře znají:)WP od 1.2.08

    Uz se tady o tom vedla

    Uz se tady o tom vedla diskuse, zejmena v souvislosti s preklady od Dr. Nicolsona pri lecbe mykoplasem (viz oddil mykoplasmy).  Tam se pise, ze vetsinou ta chlamydiova a nebo mykoplasmova nakaza neni sama a ono se to postupne nabaluje (viry i bakterie). 

    Takze  krome toho, ze maji lide chlamydi nebo myco, maji take dost casto EBV, CMV nebo HHV6.... To by opravdu mohlo vysvetlovat to, proc nekomu i po nekolika mesicich WP nefachci jak ma. Ale na druhou stranu je to vse dost individualni. Zalezi co je napadene a jak dlouho....

    Pokud se nepletu, tak osobni zkusenost  s WP a antivirotikyi ma Majka. 

    Příprava na CAP.  Mycoplasma pneu. IgG=0,9.  Opakované infekty HCD a DCD, únava, intenzviní pocení, rozbušování srdce, zhoršení paměti, zhoršené hojení ran, zaškubávání svalů, bolesti hlavy, krku, zubů, zad a očí, uší, cestující bolesti, šumění v ušíc

    WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna...

    Ahoj, jak je to s

    Ahoj,

    jak je to s virostatiky, dají se viry efektivně léčit? Z krve mi asi před 3 lety zjistili EBV s tím, že je to následek mononukleozy, což je virové onemocnění, léky na to nejsou a tělo se s tím má vyrovnat samo. Měl jsem dost problémů, něco odeznělo, něco jsem vyléčil přírodně, něco léčitel, něco zůstalo. Umí viry (EBV) léčit klasická medicína medikamentózně? Slyšel jsem, že nějaké léky jsou, ale používají se jen ve vážných případech a mají hodně nežádoucích účinků. Děkuji za odpovědi.

    Viru se nelze uplne

    Viru se nelze uplne zbavit, jen je zahnat do kouta.

    O pridani virostatik k ATB lecbe hovori i  Nicolson (viz vlakna o Mykoplasmach).

     Příprava na CAP. Mycoplasma pn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Opakované infekty HCD a DCD, únava, intenzviní pocení, zhorš. paměti, zhorš. hojení ran, zaškubávání svalů, bolesti hlavy, krku, zubů, zad a očí, uší, tinitis. Castecne zlepseni po doplni

    WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna...

    To vis, ze na EBV neco je,

    To vis, ze na EBV neco je, Patti, doktor Nouza na to predepisuje napriklad Isoprinosin. Tak drahe to zas neni a o zadnych supervedlejsich ucincich taky nevim. Urcite se daji i viry zpacifikovat, je-li toho zapotrebi. Akorat s nejakou ucinnou lecbou je to u nas jak s antibiotiky...

    Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

    Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

    No existují virostatika-

    No existují virostatika- herpesin, zovirax. Ale tady je to skutečně jak s ATB- jedno balení a šlus.

     

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

    Powered by Drupal - Modified by Danger4k