MuDr. Jan Cee

Slysel o nem nekdy nekdo neco? Ted jsem nahodou natrefila na tyhle stranky!! A trochu mi to vyrazilo dech.

http://www.doktorcee.cz/lecba-nemoci/chlamydie/

Uf! To je sila! Celý ten

Uf! To je sila! Celý ten jeho web je nechutný kompilát skopírovaný z najrôznejších webov a samozrejme ani jediný raz tam nie je uvedený zdroj. Hlavne že si tam ale švihol copyright.

Možno by stálo za to, ho "požiadať", aby láskavo uviedol zdroj textu alebo aby text zrušil.

Text o chlamýdiách ukradol od nás, neunúval sa ani len zmeniť formátovanie. Text o borelióze ukradol z http://referaty.portik.cz/2008/01/18/lymska-borelioza/, text o toxoplazme z http://www.osel.cz/index.php?clanek=2209, texty o játrach zrejme odtiaľto http://www.virova-hepatitida.cz/jak-pracuji-jatra, odtiaľto http://www.ordinace.cz/clanek/hepatitidy/, a bohvie čo ďalšie. Toto snáď zaváňa trestným činom.

Nechcel by som byť tým nešťastníkom, ktorý by sa mu dostal do "odbornej" liečby...

WP od 05/2008. Mycoplasma Pn, Cpn(?), EBV, CMV. Chronický únavový syndróm

Je to hustý, ale jestliže

Je to hustý, ale jestliže bude přístupný k předepisování WP a SP, když je na svých webovkách tak pěkně propaguje, tak bude pan doktor užitečný aspoň k něčemu   

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

No jestli bude postupovat

No jestli bude postupovat podle svych stranek i v praxi, kdyz je primarem na infekcni klinice v Moste, jak pise, tak mu vyridim copyright :)

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Je to sice zkopírované,

Je to sice zkopírované, ale je to snad první doktor, který uznává tuto léčbu a ještě to veřejně napsal na internet. Jestli bude i tak léčit, tak by to bylo skvělý.

Na Wheldonově protokolu od 21.4.2007 pro CPn - epicondylitida obou loktů, bolesti kloubů, únava, cukání ve svalech, pocit cizího tělěsa v krku. DOXY+AZI+ENTIZOL

 

Tady pisou, ze je i

Tady pisou, ze je i prakticky lekar pro deti a dorost. Kdo mate nemocne deti, tak mate sanci mu napsat a zeptat se, jak je to u deti s lecbou WP, kdyz se to tu furt probira.

http://www.ordinace.cz/ordinace/vo/design_3/profil.php?id=1209 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

A třeba bude spolupracovat

A třeba bude spolupracovat i s občanským sdružením. No to by byla bomba. Možná by stálo zato se ho zeptat jestli má zájem o případnou spolupráci  :o) 

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

No mohl by si dat na web

No mohl by si dat na web fotku krecka.

To, ze nekdo zverejnuje nase infomace, jeste neznamena, ze se tim ridi, to dela Purus Meda taky a kopiruje je pod svuj chlamydil. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Povedal by som, že proste

Povedal by som, že proste skopíroval text z úvodnej stránky bez toho, aby sa nad ním hlbšie zamýšľal. Ale ako ďalší zdroj receptov na antibiotiká by ozaj nemusel byť zlý :-) 

WP od 05/2008. Mycoplasma Pn, Cpn(?), EBV, CMV. Chronický únavový syndróm

 To je pravda. Ale když

 To je pravda. Ale když už se tak hezky k WP přihlásil a uvedl to na svým webu, (zatím bez nabídky zaručeně působících bylinek) tak by měl dostat nabídku na spolupráci, ne? :DD

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

Když jsem viděla ty

Když jsem viděla ty překopírované obrázky pana zastupitele Mostu z roku 2002, který je podle internetu infektolog nebo infekciolog, hned jsem mu napsala mail, aby mi sdělil, zda je u něj možná i soukromá léčba a za jakých podmínek a aby mi napsal, jak se ty chronické chlamydie dají léčit. Jsem zvědavá, zda odpoví. Angis

Angis, tak pak dej vedet,

Angis, tak pak dej vedet, jak to dopadlo.

Jade, jakoze by mi posilal penize na provoz? :o) 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Myslím, že pan doktor

Myslím, že pan doktor zaslouží dostat šanci na spolupráci s OS, případně by ti mohl platit i tantiemy za užívání textu z webu chlam.info :oDD

na svém webu uvádí přece: "Doufáme, že se staneme  soustředěným zdrojem informací, což nám umožní sdílet výsledky zkoumání a porovnávat reakce na léčbu všech potíží, které Cpn způsobuje..." takže chce spolupracovat :o)

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

ASI PRVNÍ Dr. PRŮKOPNÍK

ASI PRVNÍ Dr. PRŮKOPNÍK ;-))) Koukám na jeho stránky a přesně vidím to samé!!! Text je z naších stránek obšlohnutý!!! ;-))) to je fakt dobrý... :-(( Ale pokud by také tak léčil, tak je to super!! ;-)))
Jsem zvědavá, jestli někomu z vás odpoví??!! A jestli se ozve dra.po a také hlavně co odpoví!

(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Dobrý! Jedeme do Mostu -

Dobrý! Jedeme do Mostu - zájezd na ATB ! Nějak jsem ho v tom lonýnském hospitale nenašla :-(  Já mám vysokou v Kanadě, ale také mě tam nenajdete :-)

Nabídku  za  O.s. dostal

Nabídku  za  O.s. dostal dnes večer pan doktor.

Drahuško, napiš nám

Drahuško, napiš nám prosím, zda ji příjme, to mne a myslím že i ostatní tady hodně zajímá. Lili

Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

Zdravím, pan doktor  se

Zdravím, pan doktor  se spolupráci s námi nebude  mít potíže..

Tak prý se jedná o pulsní

Tak prý se jedná o pulsní terapii, kdy postupně se v pulsech s pauzami vystřídají 3 druhy antibiotik. Terapie trvá asi 3 měsíce.

Jak jsem koupil, tak prodávám!

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.

smazat upravit odpovědět

Také tomu tak rozumím,

Také tomu tak rozumím, chce asi získat body za léčení, ale
o protokolech  nic neví. Proto jsem ten mail na radu Dani
překopírovala, aby bylo i vidět, jak tu odpověď stylizuje, asi chce
jen nalákat pacienty jako Purus Meda na Chlamydil. Je to nesmysl. ani
se mi nezdá, že by mu šlo o spolupráci, pouze web použil pro svou
reklamu.Angis

Radka - syn Tomáš, 6 let,

Radka - syn Tomáš, 6 let, růstová retardace, chlamydie, EBV, candida.

No pokud tomu dobře

No
pokud tomu dobře rozumím, tak dává napřed jedno ATB pak pauza, pak
druhý, pauza a pak třetí. Nevím, ale WP to není, to by musel najednou.
Jak to chápete vy?

Na Wheldonově protokolu od 21.4.2007 pro CPn - epicondylitida obou
loktů, bolesti kloubů, únava, cukání ve svalech, pocit cizího tělěsa v
krku. DOXY+AZI+ENTIZOL

 

začal jsem pulsní terapii

začal jsem pulsní terapii od září r.07 kdy postupně se v pulsech- s
pauzami vystřídají 3 druhy antibiotik, terapie trvá asi 3 měsíce, léčím
pro zdravotní pojišťovny.
I chronické onemocnění jde z mého piohledu vyléčit, i když někdy je
nutno kůru opakovat.   touto metodou mám úspěšnost cca 90%  S
pozdravemm  dr Cee (toto je zkopírovaný mail od dr. cee. Díky Dani za
radu. Angis

Angis, zkus ten meil

Angis, zkus ten meil označit myší, pak dej pravou myší zkopírovat a zkus to vložit sem do příspěvku.Třeba to půjde.

Na Wheldonově protokolu od 21.4.2007 pro CPn - epicondylitida obou
loktů, bolesti kloubů, únava, cukání ve svalech, pocit cizího tělěsa v
krku. DOXY+AZI+ENTIZOL

 

No nevím jak vy, ale já se

No nevím jak vy, ale já se chodím k dr. Cee léčit. Jsem voják z povolání a záčátkem roku jsem si z Iráku přivezl plicní formu chlamidií. Byla to akutní infekce, která pak díky neschopnosti a nevědomosti vojenských doktorů přerostla  v  chronickou nemoc. Přes net jsem si našel toho dr. Cee, který  mi naordinoval tzv.  "pulsní  terapii",  tedy  střídání  atb. -  DOXY,AZI,ENTIZOL (doba kůry cca 3měsíce). Je mi jedno jestli něco někde okopíroval nebo ukradl, ale faktem je, že po jeho léčbě se můj stav rapidně zlepšil a nyní můžu s klidem říct, že mě uzdravil. Na požádání zašlu data o průběhu léčby a výsledcích kevních testů.

Mně osobně by schéma

Mně osobně by schéma lečby zajímalo.mylsím,že můžeš i veřejně..pokud nechceš, poprosila bych tě o info do inboxu...moc díky 

EBV pozitivní, únava,silné pocení-zlepšilo se na WP, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD-zlepšilo se na WP,autoimunita štítné žlázy, RS. Na plném WP od 8/07 do 3/08. 

zedblack - pokud to je tak,

zedblack - pokud to je tak, jak píšeš, budu ráda, kdybys sem vypsal způsob a plán tvojí léčby. Pokud to vyléčilo tebe, tak to může pomoci i nám ostatním co jsme tady. Všichni se tu snažíme sdělovat poznatky z léčby, abychom se mohli poučit z chyb druhých a věděli jak léčba funguje, tak tvůj poznatek z léčby bude jistě velkým přínose!!!
Založ si prosím také svůj blog (aby se to lépe hledalo) a v něm to prosím vypiš.
Moc moc za všechny děkuji ;-)

(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

A je to tady!A na ostatní

A je to tady!A na ostatní infekce máš testy?  Mělo by se veřejně přiznat, CO se nejen v Iráku použílo ! Já myslím, pokud jsi měl infekci akutní, tak je možné se jí zbavit, ale co ti chroničtí??? A také se může vojákovi z povolání věřit víc, že má potíže, jako někomu z vesnice, koho pošlou přímo na psychinu....

Ireno, co bylo v Iraku,

Ireno, co bylo v Iraku, nikdo nevi, jsou to jen spekulace, takze bych to sem netahala. Navic to nijak nesouvisi s chlamydiemi. Ty muzes chytit uplne kdekoliv, jak vsichni vime..

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

MUDr. Cee je opravdu

MUDr. Cee je opravdu výborný lékař, kterého já osobně znám a léčím se u něj. Nechápu, proč tu o něm takhle píšete, když ho očividně nikdo neznáte. Choďte si ke svým lékařům a nechte na pokoji někoho, s kým jsou spokojeni pacienti, kteří chodí k němu. gsin

 

pravdepodobne tady mame mudr

pravdepodobne tady mame mudr cee pod nickem gsin ze?:-)

Tak to se pleteš. Já jsem

Tak to se pleteš. Já jsem jeho pacientka.

ok omlouvam se!!!ale tak mi

ok omlouvam se!!!ale tak mi rekni jak te leci a jestli ti hodne pomaha,treba se za nim taky vydam!!!Myslim to vazne!

Nepůsobí to na mne

Nepůsobí to na mne důvěrřyhodně.Vždy se tu objecví někdo,kdo začne MUDrCee chválit a je zaregistrován pár minut...prostě jen na tu chválu:-)) je to trapný. Viz Gsin, Zedblack....Admini by mysím mohli zjistit,zda se jedná o jednu a tutéž IP adresu.At se tu nepodporuje propaganda tímto podivným způsobem 

EBV pozitivní, únava,silné pocení-zlepšilo se na WP, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD-zlepšilo se na WP,autoimunita štítné žlázy, RS. Na plném WP od 8/07 do 3/08. 

Ivetto já u něj také byl,

Ivetto já u něj také byl, vydal jsem se za ním hned jak se jeho odkaz objevil na tomhle Webu  a zatím ho hodnotím kladně. A jak už jsem psal i gsin - až čas a delší léčba ukáže kolik hvězdiček nebo puntíků si u nás vyslouží. U mne zatím chvalitebný. A nejsem zaujatý dojíždím za ním 150km. a jen tak bych financemy neplítval....

 

 

 Jakmile se tu objeví

 Jakmile se tu objeví někdo, kdo ho zná a ví, že to není pravda, tak je nedůvěryhodný? Jasně, máte právo na svůj názor. Ale všechno má své meze. Najděte si někoho, kdo je opravdu špatný lékař a ty dobré nechte být.

A jestli je někdo trapný,

A jestli je někdo trapný, jsi to ty Ivetto. Buď si jistá, že tohle není z jedné IP adresy. Jsou totiž lidé, kteří si jiných váží. Ty asi patříš mezi ty, pro které jsou všichni okolo póvl a jen ty jsi ta hvězda. Uvědom si, že každá hvězda jednou vyhasne. Tomu, co píšu já říkáš propaganda? Ani nechtěj vědět, co říkám tomu, co píšeš ty.

dobre nebudem se

dobre nebudem se hadat...spis nam napis s cim se u nej lecis a jak ti pomohl...to by bylo asi lepsi:-)

Pojem pulsní terapie

Pojem pulsní terapie ....to je jako co Gsin? Asi nám chceš jeho léčbu teda vychválit, tak nechápu,proč ty tajnosti. Taktéž Gabino tebe se ptám tedy, jak vás léčil konkrétně? Zatím tady nikdo neuvedl vůbec nic konkrétního...a to je to,co mi je podezřelé, to se na mne nezlobte.Samozřejmě chápu,že když se tu objeví odkaz na doktora,který vyvolá naději,že něco ,co nás trápí,umí vyléčit, obrátí se na něj hodně nemocných. Taktéž na Jonáše se obrátilo kdysi určitě hodně z nás....a jak jsme dopadli.Chudší o spoustu tisíc, efekt nula. Takže způsob jeho léčby, o které nikdo nechce mluvit konkrétně, se mi zdá podivný.

EBV pozitivní, únava,silné pocení-zlepšilo se na WP, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD-zlepšilo se na WP,autoimunita štítné žlázy, RS. Na plném WP od 8/07 do 3/08. 

Ivetto vím, jak dobře to

Ivetto vím, jak dobře to myslíš, ale nemá to smysl. Nikomu kdo nepadne na hubu nevysvětlíš, že ted momentálně prostě pravdu nemá. Nech to být. U pacientů dr.  Cee ukáže čas, jak moc je či není jeho léčba účinná. Logickými argumenty můžeš jednoho umlátit, pokud je uznat nechce, pak prostě nepřijme. Držme jeho pacientům palce, at je jim dobře a každý z nás se rozhodněme, jakou cestou se vydáme. A je po rvačce. Upřímně, já osobně "pulsní" terapii taktéž nevěřím, ale pokud jiný ano, je to čistě jen jeho rozhodnutí a držím palce, at je správné. Pokud nebude, čas to jistojistě ukáže a pak se možná otevře mysl pro tvoje přesvědčování, do tý doby fakt ne :o) 

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox

Abych uvedl věci na pravou

Abych uvedl věci na pravou míru. Už jsem se o něm zmiňoval v dřívější debatě a nezastávám se ho na sto procent -což i on sám o sobě a své léčbě píše. Vylíčil jsem mu svůj příběh,jak dlouho marodím atd., proč jsem ho vlastně navštívil a také kde se o něm dozvěděl,když pocházím z DO a musím za ním dojíždět tak daleko. Mé staré testy vykazovaly pozitivitu na EBV.mykoplasmy,Herpes,Chlam trach.pneu a nikdo to neléčil. Nakonec jsem skončil v ID v 34.letech a neměl ani jiskřičku naděje. Jako ID nemáte už právo si stěžovat, neboť,když vám není dobře,cítíte se mizerně tak si zalezte doma do kouta a čekejte. Od toho jste přece v ID tak na co si vlastně ještě stěžujete. Již dříve jsem sjezdil celou republiku od Karlových V.po Brno za všemi možnýmy léčitely a léčbamy s elektrodamy na hlavě atd.-utratíl tolik,že bych za to měl 3.roky starou Octavii a nikdo nepomohl. Na psychiatrii jsem ležel dvakrát (nic příjemného) vystřídal snad dvacaterý AD.a vubec nic. Kolikrát jsem se klepal jak ratlík a myslel si,že už to nerozdýchám. A co vám řeknou? Tak ty léky neberte a já vám tdy předepíšu jiné. Jenže,už nemáte chuť když víte co to s vámi dělá a že ty další léky múžou být třeba ještě horší. Psychologa zavrhuji uplně nebot ty akorát zajímá zda jste nebyly v dětství týráni a jaké problémy máte v rodině.  To jsem,ale odskočil od tématu. Mudr. Cee jsem navštívil proto,že jsem se bál takové spousty prášků a neměl být kým kontrolovaný,jstojí to v mém blogu. Nouza řekne nastudujte si a sám se léčite. A kdo bude kontrolovat třeba už jen ty jaterky je ve hvězdách. Do Mostu jsem vyrazil hlavně kuli tomuhle-viz blog.

Jinak jsem dobral třicetidenní dávku Doxyhexalu 200mg, dal týden pauzu- nevím proč,ale bylo mi po celou tu dobu mizerně a teď jsem najel na Duomox 1000. Ví,že se chci léčit dále a déle a že mám doma velkou zásobu Azi z UK,že studuji WP a zatím v poho. Na Azi mi řekl,abych si ho šetříl,že ho budeme potřebovat. Víc,ale zatím nevím a nemohu vám tudíš zdělit jakým směrem se bude jeho terapie dál vyvíjet. Určitě to tu,ale napíšu a uvidíme....  Ahoj

Konečně rozumný slovo.

Konečně rozumný slovo. Léčim se u něj na chlamydie. Nasadil pulsní terapii a během jednoho cyklu léčby jsem se vyléčila. Výsledky testů byly super a já se cítila skvěle. Bohužel jsem se po roce nakazila znovu a v současné době se léčba opakuje. Opět pulsní terapie a výsledky jsou znát.

A nemůže to být spíš

A nemůže to být spíš tím, že došlo k reinfekci, jak to u chlamydií bývá, pokud nejsou doléčeny? I nad touto variantou bych se zamyslela.. Ony to rády dělají, že se schovají, je od nich klid a za čas se vrací a s větší intenzitou. Pokud by se toto u tebe znovu opakovalo, pak by mi bylo divné, že se dvakrát "vyléčím" a nakazím potřetí... ale to asi ukáže čas, jak to vlastně je... 

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox

BLA...BLA...BLA... PROČ

BLA...BLA...BLA... PROČ NENAPÍŠETE, JAK A ČÍM VÁS LÉČÍ - PLÁN LÉČBY !!!!!!!!!!!!!!! NEMUSELI BYSTE SE TADY PAK TAKHLE DOHADOVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gsin + zedblack otázka na vás -

Už jsem tu psala : "pokud to je tak, jak píšeš, budu ráda, kdybys sem vypsal způsob a plán tvojí léčby. Pokud to vyléčilo tebe, tak to může pomoci i nám ostatním co jsme tady. Všichni se tu snažíme sdělovat poznatky z léčby, abychom se mohli poučit z chyb druhých a věděli jak léčba funguje, tak tvůj poznatek z léčby bude jistě velkým přínose!!!
Založ si prosím také svůj blog (aby se to lépe hledalo) a v něm to prosím vypiš.
Moc moc za všechny děkuji ;-)"

ALE NIKDO STEJNĚ NIC KONKRÉTNÍHO NENAPSAL !!!!!!!!!!!!!!!!
Někdy je to tu jak u blbejch na dvorečku

(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Tady to nemá cenu. Každý

Tady to nemá cenu. Každý má svojí pravdu.Vy jste asi všichni doktoři-odborníci na danou věc. Léčit se budeme každý u svého doktora a na jiné nebudeme házet špínu. A máte to v hlavě v pořádku, když si myslíte, že vám tu budu detailně psát o svém zdravotním stavu? Asi ne.

Proč se tak

Proč se tak vztekáš? Navíc, nikdo nechtěl podrobnosti tvého zdravotního stavu, nýbrž informace o tom, jaká léčba je ti ordinována, tudíž jaké léky bereš, to je rozdíl. A upřímně, pokud tu chceš vytvářet dusnou atmosféru, tak o to nikdo nestojí. Dr. Cee už jsi zde bránila, všichni to víme, v pořádku. Povídáš tu cosi o tom, jak ho tu někdo haní a jak je to špatné, jak si to jen může dovolit.. Tak si přečti svoje příspěvky, jak urážíš lidi ty, tak čemu se pak divíš, jak si někdo může něco dovolit, když sama činíš totéž??? Tenhle web je o dlouhodobé léčbě CAP, kterou ty neabsolvuješ, takže tu vlastně nemáš ani důvod setrvávat, ne? Přeji ti hodně zdraví a úspěchů v léčbě (a to bez semenší ironie), ale já osobně už tě fakt číst nemusim. 

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd atd atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox

gsin -  "A máte to v

gsin -  "A máte to v hlavě v pořádku, když si myslíte, že vám tu budu detailně psát o svém zdravotním stavu? Asi ne."               

Jestli sis nevšimla, tak tyhle stránky o tom jsou.... každý tu píše o svém zdravotním stavu, aby tím pomohl ostatním!!! Ale jak koukám, tys sem nepřišla pomoct ostatním, jen tu psát nekonkrétní a zavádějící bla...bla...bla... o Dr Cee... a na konkrétní otázku nejsi schopná odpovědět...  tak se nediv!!!

Každý, kdo to tu myslí dobře, má ve svém blogu popis potíží, výsledky testů a postup léčby atd...!!!

A PRÁVĚ PROTO, ŽE NEJSME ODBORNÍCI, TAK SE TU DĚLÍME O SVÉ ZKUŠENOSTI Z LÉČBY!!!

Když ty se s námi o nic podělit nemíníš, tak co tady děláš???!!! Jen kalíš vodu...a o to mi tady fakt nestojíme!!!  Tím pádem to nemáš v hlavě v pořádku asi ty!!!

(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Já tu setrvávat

Já tu setrvávat nehodlám.Jasně jsem napsala, že to tu nemá cenu. Zase jsem se přesvědčila, že za pravdu se lidi zlobí. Šlo mi jen o to, uvést na pravou míru, co tu propíráte. Ale to fakt nemá cenu. Budeme si každý myslet svoje. Hezky se vyléčete.

"Šlo mi jen o to, uvést

"Šlo mi jen o to, uvést na pravou míru, co tu propíráte"
TAK PROČ SI TO NEUDĚLALA???

Proč se vehementně bráníš tomu, aby ses podělila o svou léčbou, stejně jako to děláme mi ostatní??? Proč si nám poradila?? Proč nám tu neodpovíš, když se tě slušně ptáme jak se léčíš??? Proč si to nehcáváš pro sebe?? Proč jen mlžíš??

Mi jsme tu otevření každé dobře míněné radě, sdělujeme si tu své poznatky, ale od tebe žádná konkrétní informace ani rada nepřišla!! A proč nám říkáš, že jsme na hlavu?? Proč nás urážíš, když se tě slušně ptáme na konkrétní věci?? Proč??  

KDYŽ SE S NÁMI NECHCEŠ PODĚLIT O KONKRÉTNÍ ZKUŠENOSTI, TAK NÁS TADY NEOTRAVUJ A NEMLŽ!!  Děkuji.

(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Renato,Megy..vystihly jste

Renato,Megy..vystihly jste to za mne. Ke Gsin  už můžu říct jen NO COMMENT, na všechny otázky jenom útočí proti nám,ale smysl a způsob léčby neřekne (nebo neví?Je to jen provokatér? IP adresa určitě napoví).Víc už opravdu nemíním reagovat.

Za sebe moc děkuji uživateli GABINA,díky za tvoji konkrétní odpověď.Rádi budeme sledovat efekt tvojí léčby,mne to opravdu hodně zajímá. (určitě nejen mne)

Osobně nemám vůbec nic proti MUDrCeeovi, jen mi vadí ty podivné nicky,které se tu vždy zaregistrují , k jeho jménu uvedou mlhavé nekonkrétní příspěvky,případně třeba prohodí ,jako Gsin, pár urážek několik  minut od registrace a pak zmizí.Snad to bylo většinou z vás pochopeno tak,jak jsem to myslela....

EBV pozitivní, únava,silné pocení-zlepšilo se na WP, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD-zlepšilo se na WP,autoimunita štítné žlázy, RS. Na plném WP od 8/07 do 3/08. 

To víš že jo. Pochopeno,

To víš že jo. Pochopeno, klídek 

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

Jsem tady prvně a koukám,

Jsem tady prvně a koukám, že je to tady fakt hustý, ani jsem to vše nečetl. Jsem paciantem u MUDr Cee a jestli jsem chodí a čte komentáře jsem jenom rád, že se o tuto problematiku zajímá a budu doufat, že pomůže s mojí diag. chronická chlam. po terapii bez klinického či laboratorního efektu:anti-chlamLPSIgA 1,84 // anti-chlamLPSIgG 3,5. Mám bolesti celý den v noci dvakrát tolik do práce se belhám na nic nemám náladu, bolí mě páteř, hlava, klouby mám otoky kolene 2x punkce a už mě to neba, ale mám rodinu 3 děti a tak doufám.

pavelm - Ahojky a vítej

pavelm - Ahojky a vítej návštěvníku ;-) tak to jsi na tom podobně jako my tady :-((
Zajímalo by mě (vlastně asi nás všechny) jak dlouho jsi pacientem Dr. Cee a čím a jak tě léčí? Jen pro porovnání s tím, jak my se tu léčíme, abychom měli srovnání s tím, co užíváme my a jak to působí a jaký to má efekt... Doufám, že se s námi o svoje pokroky v léčbě podělíš, stejně tak, jako to děláme mi tady.
To víš, tonoucí se stébla chytá... a v našem případě je každá rada drahá ;-) Tak že ti moc děkujeme, že se s námi podělíš o svou léčbu a pokroky v ní.
Přeji hodně sil a brzké uzdravení, ahojky Renata ;-)

(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Ahoj u Dr. Cee jsem od

Ahoj u Dr. Cee jsem od 17.4.08 před bolesti celého těla atd. u Obv.lék žádost na krev ohledně lymeské borel. nael jsem si přízaky na netu. testy udělal a bylo to jinak jsem u Dr. Cee bral doxyhexal 1x1 pauza pak entizol 2x1 začlo otékat koleno 2x punkce od té doby nic čekáme do 7.1.09 mezi tím jsem objednán do revmat ústavu do prahy nevím zda to pomůže. Zatím pomáhá ibalgin, ale také mám obavy z následků jím ho jak lentilky a žaludek začíná dost bolet asi se blíží vřed?!

hmmm... pavelm - ten ibalgin

hmmm... pavelm - ten ibalgin nejez na lačno... přinejhorším ho zapij mlékem... ale určitě aspon 5 piškotů bys měl sníst k němu... aby nebyl v prázdném žaludku... já to tak dělám pořád se všemi prášky, mám piškoty připravené i u postele ;-) jinak už bych měla asi díru rozežranou v žaludku od toho množství za celej život ;-) A ta ATB si myslím, že je asi málo a krátká doba, aby něco vyřešila... no ještě se tu potkáme... tak si napíšeme ;-) tak zatím pa

(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Ahojte, pokud ještě

Ahojte, pokud ještě někdo stojí o info o dr. Cee... W/S protokoly ho moc "neberou", léčí podle schématu co vymyslel nějaký Čech (Beneš?). Uznal že krevní testy nemusí být přesné, ale on nemůže léčit bez pozitivních výsledku(pozitivní IgG nestačí - ať je jakkoliv vysoké), protože by měl potíže s pojišťovnou. Říkal, že si asi zařídí další ordinaci pro lidi, který se chtějí léčit CAP, kde bude psát recepty na hradí si pacient... Mějte se zdravě:-)

ew - Děkujeme za info ;-)

ew - Děkujeme za info ;-) tak že asi tak úplně b.... nebude ;-)
Děkujeme za přání zdraví, i mi tobě přejeme ;-)

(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.

Comment viewing options

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k