Beru ATB zhruba 7 měsíců (4. pulsy) 1.puls 5dní 2.puls 6dní 3.puls 7dní 4.puls11dní,
Po asi 5měsících po2.pulsu opět posit. stěry, to svědčí o tom, že je velice obtížné se toho zbavit v oblasi očí a hlavy.
kdy bylo lépe
Chvílemi mi bylo trochu lépe, zejména když jsem bral delší dobu Entizol, tak se zdálo, že skoro mohu lépe otáčet hlavou a dívat se na jeden bod, skoro jsem měl i ten normální pocit v hlavě, měl jsem chuť si něco i přečíst. To bylo vždy tak maximálně na několik hodin.
V současné době: Neustálé, všemožné pálení, bolení očí a hlavy. Vidím rozmazaně, nepoznávám známé tváře na delší vzdálenosti, nedokážu držet oči, pořád mi někam ujíždějí, číst text nejde, po2minutách už nemůžu.Vadí mi světlo. ,,Zabloudím i doma" Nedokážu si představit prostor. Pořád mám takový divný závratě, nevnímám polohu hlavy a očí, chvílemi mám ,,jedno oko venku a druhé zapadlé vevnitř". Jedno se dívá jinam, než druhé. Nevidim celé zorné pole, nic si nezapamatuji, nic mě nebaví. Zrak se nedá specifikovat. Připadám si nemožně.Těžko si někdo dokáže představit, co to dělá s očima a zrakem.
Zřejmě neexistuje technologie, která by dokázala vrátit zrak a vše do původního stavu před chronickou infekcí
Jako jedinou poslední možnost bych viděl dlouhodobé braní Entizolu, problém je, kde ho sehnat. Jinak už nevim, co by pomohlo.
Kdo z vás má stále podobné potíže? Mám takový pocit, že nikdo o tom už tolik nepíše, zřejmě už vidíte normálně. Jak jste se z toho dostali? Přeji Vám všem normální zrak, a těm, co se z toho dostali, aby se jim už nikdy to trápení s očima nevrátilo.
Ahoj Pavle,to mi je lito
Ahoj Pavle,to mi je lito ,ze se po 7.mesicich necitis ani o trochu lepe a ty tvoje problemy s ocima ...nemuze v tom opravdu byt i " neco " jineho?Psal jsi ,ze jsi byl na MR zhruba pred 2.roky.Ja bych asi na neurologii znova popsala tvoje nelepšící se problemy a trvala na znovu provedeni MR.Přeju ti , aby ti bylo co nejdriv aspon trochu lepe.
Na WP od října 2007,pro unavu ,bolesti svalu ,kloubu,mlha v hlave,střidave bolesti snad všeho na těle....
Pavle,jediné co mě
Pavle,jediné co mě ještě napadá je,navštívit Dr Klubala,tedy pokud jsi tam nikdy nebyl...
Pokud máš problém sehnat pořádné vyšetření(dejme tomu i na neurologii)věřím,že on by tě k někomu dobrému doporučil.Já sama byla od něj poslána na neurologii v blízkosti bydliště.Doporučil mi lékaře který byl dobrý a z mého kraje a i vyšetření,které chtěl aby mi bylo uděláno(lumbálka,MR a pod.)
CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08
Li - to máš pravdu s tím
Li - to máš pravdu s tím vyšetřením... Dr.K je fakt moc dobrý a pošle v případě potřeby k dalšímu specialistovi, ale tu lumbálku bych viděla až úplně jako poslední řešení!! to není žádná legrace, můj syn na ní už bohužel také byl, když nevěděli co mu je a nakonec měl ten Citomegalovirus a vyřádil se na něm ve všech pšti formách co ten vir dovede!!
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.
Co se týče vyšetření
Co se týče vyšetření očí, doporučuji MUDR.Diblíka z VFN -oční klinika v nemocnici VFN,ul.U Nemocnicee,Praha 1. Specializuje se na neurologiká vyšetření očí. Vyšetřuje ereskáře-RS napadá často prvně oči.....prohlídnou tě a poříp.-i hospitalizují, dělají to často při optické neuritis. TO,co popisuješ,mi připadá jako nystagmus,klasická známka neurologického postižení očního nervu . Zkus ho, ale chtěj jen jeho,aby ti nedali nějakou lékařku náhradní...ikdyž dobří by měli být všichni tam.Vyšetření bývají zpravidla hdoně podrobná, vždy mne poslali i na perimetr k zjištění periferního vidění a uvidí i ta tvoje "slepá místa"
EBV pozitivní, únava,silné pocení-zlepšilo se na WP, brnění končetin,slabost,časté infekty HCD-zlepšilo se na WP,autoimunita štítné žlázy, RS. Na plném WP od 8/07 do 3/08.
Li, nebyl to dr z Hradce?
Li, nebyl to dr z Hradce? Si nevzpomenu na jmeno.
Jinak mi
pak poslal k Bojarovi, kerej mi udelal aspon VEP (vysetreni zrakoveho
nervu), prave kuli tem mejm ocim, do dneska sice nevim vysledky
vysetreni (z cervna), ale jinak dobry no.
Pavle ty bys
takovy vysetreni potreboval jak sul, ale jestli ti to pomuze trochu,
tak moje oci sou v prdeli taky stale. Nevim esli se to rozmazany videni
nekdy zlepsi.
WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie,
fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes
svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd.
(Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)
To Keira-ano byl.-)Ale
To Keira-ano byl.-)Ale já k němu nešla.Protože jsem všechna ta vyšetření,která mi byl Dr Klubal ochoten v HK zařídit už měla téměř rok za sebou a v mém stavu po porodu jsem neměla sílu s malým miminkem vše absolvovat znovu. CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08
No já jsem třeba v Praze
No já jsem třeba v Praze na karláku u prim. Diblíka byla a mám s ním špatné zkušenosti. Nepoznal u mě zánět jader očních a okohybných nervů . A posílal mě ke psychologovi. A jestli se nemýlím Pavel na karláku, taky byl. A závěr stejný jako u mě. Vyhnat chlamydie z oka, to je nadlidský úkol.
Tak se pak nejedná jen o
Tak se pak nejedná jen o chlamydie, máš ještě něco navíc ! Ale tady je to jen o nich, že........
Problémy s očima jsou
Problémy s očima jsou zřejmě už minulostí pro většinu z vás, nevim, proč mi to taky nezabírá
Pavle- neházej flintu do
Pavle- neházej flintu do žita ;-) každý z nás to má rozlezlé různě, někdo víc tam, jiný onde... holt ty to máš asi víc v očích a v hlavě...(tam to jde možná hůř a pomaleji), ale určitě bych ještě pátrala, co s těma očima může být jiného!!! Co ti na to řekl Klubal, ptal ses ho na ty oči?? Myslím, že by tě s těma očima měl nějaký Dr. poslat na některé specializované oční pracoviště, snad nemocnice... nevím... Ale nevzdávej to!!! Držím palečky!!! ;-)
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.
Pavle, nemáš pravdu !
Pavle, nemáš pravdu ! Nevzdávej to ! Musíš nejen doufat, ale hledat dál ! Uvidíš, že se zrak zlepší i tobě a oči nebudou bolet a pálit !
Pavle pokuď se zjistilo
Pavle pokuď se zjistilo "alespoń" něco proč jsou oči ve stavu který popisuješ, tj. přítomnost chlam. trach. a ještě přímo ve výtěru z očí- přímý průkaz, držet se důsledně léčby, která je dostupná, a kterou si vybojuješ zatím na tuto diagnosu, je možné že je ještě něco k tomu přidaného. To zatím nevíš, ale přece jen je možnost to postupně zjišťovat. I léčba zatím jedné možnosti určitě nemůže uškodit a ve výsledku , kdy se některé věci kumulují, a drží v uzavřeném krihu, je to určitě vykročení směrem k léčbě.Přeji hodně trpělivosti a snahy dál to nevzdat.
Já můžu mít Entizol
Já můžu mít Entizol kdykoliv od naší veterinářky. Ale určitě by to chtělo prozkoumat, jestli za takovými problémy není ještě něco dalšího.
Ja len upozorním, že 11
Ja len upozorním, že 11 dní Entizolu je riadne veľa. Reakcie na Entizol chodia s oneskorením, je možné, že tie tvoje bolesti hlavy a očí sú veľmi silný dodatočný herx. Neponáhľaj sa a radšej sa drž doporučenej dávky 5 dní Entizolu a 21 dní prestávka. Inak si môžeš viac uškodiť ako pomôcť.
A samozrejme, tak ako ti tu radia ďalší, pre istotu si nechaj urobiť MR aby sa vylúčilo riziko sklerózy alebo zápalu zrakového nervu.
WP od 05/2008. Mycoplasma Pn, Cpn(?), EBV, CMV. Chronický únavový syndróm
Naprostej souhlas, v téhle
Naprostej souhlas, v téhle léčbě nic neuspěcháš, maximálně si zaděláš na dlouho dopředu na pořádnej průser. Jen by mě zajímalo jestli tenhle skvělej nápad přišel od Tebe Pavle nebo ti to snad poradil Klubal? Pěkně si zahráváš....
Chronická únava, závratě, zvýšená potivost, svalový třes, zvýšená teplota. Na Wheldonově protokolu od 7/2007
Ted jak to píšete, tak mě
Ted jak to píšete, tak mě ten pulz teprve došel!! :-/ to mu snad přeci Dr. k nemohl snad poradit... panebože!!
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.
Nojo, Pavle chces se
Nojo, Pavle chces se voddelat? 11 dni hned 4. pulz? Neuklep ses?
Pavle
tim ze zvednes davku entaku zpusobis, ze ti bude akorat hur a muze to
zhorseni trvat treba tri mesice, viz treba adrianin pripad, kdyz
zabrala s pulzama..takze neblbni a zpomal..pak se taky nediv ze je ti
porad spatne..telo nak nema cas se z toho asi vzpamatovat.
WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS -
zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě,
nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300,
5. pulz Metro)
Pavol, nerad to pisem,
Pavol,
nerad to pisem, ale to co popisujes je blizko hraniciace s RS, prip, demyelinizacnym procesom.Kazdy druhy normalny neurolog alebo neurooftalmolog by Ta opat mal poslat na MRI aj s kontrastnou latkou na vylucenie akejkolvek patologie a v pripade nejasnosti lumbalnu punkciu.Nie je to ziaden krvak ako, mnohi popisuju, akurat hrozia bolesti hlavy a sije.
A MRI mozgu sa da vybavit aj so zachytenim krcnej chrbtice, s ulozenim dat na CD.
Drz sa.
Pavle urcite zpomal, mas
Pavle urcite zpomal, mas brat entizol pet dni v mesici. 11 by odrovnalo i me. To pak neni divu, ze to s tebou mlati. A jinak nejdele ze vseho se zel regeneruji nervy. Ale jak pise robio, radne vysetreni by taky mohlo dost napovedet.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
A taky doplňky, lecitin, B
A taky doplňky, lecitin, B vitamíny a další viz http://chlamydie.info/files/tabulkadoplnku.htm
bez nich to nejde! Myelin, resp. oligodendroglie či Schwannovy buňky se musí regenerovat, to samé neurony samé a hlavně není zájem zničit sebe samotného! Nikdo pořádně neví vlastně, jak to tam uvnitř v člověku vlastně je, když ho tyhle příživníci chlamydie a podobné mrchy trápí. Každopádně pořádného lékaře, neurologa, by to chtělo!
A ještě jedno, je to skutečně běh na dlouhou trať. Ale jak toto vysvětlit těm, kteří by to měli vědět a akceptovat, to jest lékaři, posudkáři, rodina atd. to nevím! To bohužel ne!
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
Máte zřejmě pravdu,
Máte zřejmě pravdu, 11dní je příliš.. Přál bych si vidět normálně, bohužel už je tomu tak dávno, co jsem to naposledy zažil, že si to nepamatuju, jak to vypadá, prostě si to ani nevybavim, co je to normální pocit v očích a hlavě. Mam pocit, že ATB už nezabírají po takový době. Bolest v hlavě a očích,odpojení zraku a vnímání od vnějšího prostředí atd. to už by bylo moc na každého po takové době. Několikrát vždy jen na chvíli mi už bylo malinko lépe, ale už si to bohužel nepamatuju.Zase to zastínila ta mlha, nebo jak tomu hnusnýmu stavu říkáte. Už skoro nevěřim, že by mi někdy bylo jako dřív, každym dnem, co mi je zle je ta naděje menší. Nemam z toho dobrej pocit ani nechci domýjšlet, jak se to bude vyvíjet. Pomyšlení na to, že to bude trvat ještě několik let je nepříjemné, nehledě na to, že se to bude zřejmě s přibývajícim věkem zhoršovat. Když už teď je to v týhle fázi
Zajímalo by mě, komu z Vás se úplně srovnal zrak a vymizely tyto neuro problémy?
Moc Vám děkuju za komentáře a přeju hodně pochopení a méně bolesti, hlavně v očích.
Pavle, taková drobnost,
Pavle, taková drobnost, kolik hodin denně spíš? Nevyspání to totiž pekelně zhoršuje!
Možná si dej delší pauzu před dalším pulzem, možná celkově zpomal, zmírni dávky, možná se uleví a pak zase pomalu přidávej. Přilišné tlačení na pilu, nevyspání, únava z práce atd. tě akorát tak zruinuje a odradí! Tady platí skutečně, že méně jě někdy více! Já jsem s tím taky asi dvakrát doslova seknul! A když jsem se oklepal, po pár dnech, najel jsem znovu, jen NAC jsem nikdy nevypustil, abych těm mrchám nedal šanci! A to jsem ležel doslova a do písmene doma na kavalci! A jen děs z představy, že by se to všechno mělo vrátit mne nutilo jet dál, tak mi bylo blbě!
Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... srpen 2008 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance.
Pavle, skús brať čo
Pavle, skús brať čo najpoctivejšie všetky doplnky, kým sa ti aspoň trochu nezlepší stav:
- proti herxom (horúčky, zimnice, bolesti svalov a kĺbov) - vysoké dávky C + NAC + kyselina alfa lipoová + Q10 (mne napr. Q10 ale vôbec neúčinkuje)
- ochrana pečene - NAC, Essentiale Forte
- proti porfýrii a neuroproblémom (bolesti hlavy, mentálna hmla, únava) - vysoké dávky glukózy (mne osobne ale príliš nezaberala) + B komplex, ďalej B12tkové injekcie (hlavne pri prvých razoch veľmi pomôžu, s postupom času je to slabšie) a aktívne uhlie (aspoň 2000-6000mg napr. večer pred spaním - toto je veľmi dôležité, lebo aktívne uhlie vytiahne z organizmu toxíny, ktoré nie sú zničiteľné vitamínmi!)
- obnova nervových buniek poškodených toxínami a voľnými radikálmi - Pupalkový olej + Omega 3 kyseliny + rybí tuk.
Dávkovanie máš rozpísané tu: Tabulka doplňků potřebných při léčbě . Skús zvládnuť brať aspoň polovičné odporúčané množstvo pri každom doplnku. Taktiež sa snaž brať podľa možností čo najviac z rôznych doplnkov, každý má trochu iný efekt a treba ich brať spoločne, nie iba výberovo.
V najhoršom prípade možno, ako vraví Jan, na pár dní vysadiť všetky antibiotiká okrem NAC a dať organizmu šancu sa spamätať z toho najhoršieho. S týmto ale opatrne, lebo ak máš v sebe okrem CPn ďalšiu koinfekciu, môžeš u nej vypestovať rezistenciu.
Popros niekoho z rodiny, aby ti všetky tieto doplnky pozháňal, ak nie si v stave to ísť sám vybaviť. Snáď ťa len nenechala rodina na pospas osudu?
WP od 05/2008. Mycoplasma Pn, Cpn(?), EBV, CMV. Chronický únavový syndróm
Pavle to má Jan a
Pavle to má Jan a Michal pravdu.Ten kvalitní spánek je základem ke zlepšení.Což je těžké pěstovat při poruše spánku...Melatonin nepomohl?V těch nejhorších stavech se někdy doporučuje mírné antidepresivum.I když člověk depresemi netrpí.Třeba Atarax před spaním.A hlavně ty doplňky.
CFIDS, Fibromyalgie, velké bolesti, chronická onemocnění.Na Wp II od března 08 < / em > < / p >
Vůbec se to nelepší,
Vůbec se to nelepší, skoro bych řekl, že mi je hůř, než před protokolem, a to mi už bylo při protokolu malinko líp, Nevim do jaké fáze to u Vás došlo s těma očima, ale chvílemi mám takovej pocit, že tohle je už maximum. Jane spát nemůžu, jaksi ta hlava a oči bolí i když ležim ve tmě. Tři roky sem neviděl normálně, nedokázal jsem nic přečíst. Po protokolu jen vždy chvilková zlepšení, nikdy ale jsem nenabyl znovu normálního zraku a pocitu v očích a hlavě. Nemam už slov na celou situaci
Pavle - nevím, ale možná
Pavle - nevím, ale možná sis to trochu zhoršit těma maxi maxi pulzama!!! ??? možná se to zase za nějaký čas uklidní... byl si s těma očima na nějakém důkladném a pořádném vyšetření, třeba v nemocnici či někde co já vím kde...?
(WP od 1.6.08.)Je mi 49r.Od dětství opak. infekty HCD, DCD, záněty. Nyní-teploty, únava, záněty, migrény, kolapsy, kašel, reakt.EBV, Ch.pn.,Ch.tr.- bolesti všech kloubů a celého těla, ztuhlost, otoky, křeče DK, zhorš.pamět, bolavé oči atd.