Jsem na těchto stránkách nová, objevila jsem je po dlouhém pátrání, když se už 2 roky potýkám s problémy, které nikdo neřeší. Vlastně mi nikdo nestanovil nikdy diagnozu. Když čtu vaše příspěvky jsou velmi podobné těm mým, některé by se daly napsat přes kopírák. Byla bych velmi vděčná, kdyby mi někdo z vás zkušenějších zhodnotil výsledky, které mi byly zjištěny v nemocnici, kde mne prohlásili za zcela zdravou, ale mě je čím dál víc hůř a jsem už úplně zoufalá. Nechci Vás unavovat celým příběhem, tak jen velmi stručně:
Začalo to před 2 lety závratěmi a bolestí lýtek, + stavy opilosti, bolest krční páteře + lícní nerv, teď je to hlavně v bederní oblasti odtud cukání, záškuby - či jak to posat kolem páteře do hlavy, bolest hlavy vzadu, + ty parézy lýtka, tváře, ruce. Loni v zimě 3 týdny špitál, tam jsem dostala léky na nervy/Citalet, po něm kolapsové stavy - nutno vysadit/, těžce jsem je nesnášela .Souhn vyšetření asi tento:TSH 1,090 fT4 19,6 T3 celkový 1,68, borelie -IgG 0,335 IgM 0,117 VDRL,TPHA neg. anti HAV total pozit, IgM negat, antiHBsAg negat,ACV ab+ag neg. anti Yersinia enterocolica- 0,3 1:40 Chlamydophila opneumon IgA pozit, IgGpozit, IgM negat. Chlamodonphila trachom IgGpozit, IgM negat anti-EBV EBNA IgG 13,667 anti VCA IgG 6,753, IgM 0,120, anti CMV IgG pozit., IgM negat špatné bílkoviny, velmi nízký albumin, hodně zvýšené globulinyalfa, beta i gamaEEG beta záznam VEPoboustraně jen nespecificky abnormální nález pro nízkou amplitudu PN2, ostatní parametry v normě BAEP oboustran. v normě MR mozku rozšíření arachnoideálních prostorů na konvexitě, patrně pouze v rámci variace. Obraz neurovaskulárního konfliktu mezi n.VII sin a větví cerebri posterior sin. ORL Menier ne
Mr c páteře - lehká imprese míchybez zřetelné komprese, rozměr kanálu 13,3 mm ,nejsou známky komprese
Od té doby mi vyšetření na borelie a chlam. dělali ještě opakovaně, borelie byly označeny jako negativní a u chlam. byly výsledky stejné. Když jsem se před týdnem lékaře na urologii ptala, zda neřeší chlam. řekl mi, proč by je řešil, když to mají všichni a v konečné fázi je za nás vyřeší krematorium, ale neodpověděl mi na otázku, co mám dělat do té doby než se do toho krematoria dostanu.
Pokud bude někdo ochoten mi poradit, zda mé problémy, které se od té doby ještě zhoršili o bolesti břicha, hučení v uších, dušnost, ......, byla bych mu moc vděčná. Myslíte, že moje problémy mohou způsobovat chlamydie?
Četla jsem o léčbě Weldonem, ale shánět ATB je dost obtížné, protože nikoho známého nemám, zatím to zkouším pomocí TČM, zatím bez úspěchu.Zkusila jsem i calcium, magnezium, Milgama, Aloe... vše se nesetkalo s žádným úspěchem. Kdesi jsem tu četla o možnosti zkusit Geriavit a k tomu ACC, ale teď ten příspěvek nemohu najít a nevím, zda by stál za pokus právě v mém případě, protože si už nemohu přesně vybavit o jaký problém v tom příspěvku šlo. Ráda bych užila cokoliv, byla bych vděčná i za mírné zlepšení. Děkuji za vaše reakce. Upřímně. Lili
A bylo by dobré, mít
A bylo by dobré, mít ten
A bylo by dobré, mít ten překladač.Já jsem z něho nadšená!Můžu tak zajít i do Cpnhelp.Sice ne vše je tam přesně přeloženo ale tak nějak člověk něco porozumí.A při objednávce mi připadá obzvlášť důležitý!
Já taky nemám Azi ani
Já taky nemám Azi ani Metro.Mám doxy a roxi.Lili-karta už ti musí přijít každým dnem.Já na ni čekala asi 10 dnů.Takže pak ihned se udělá ta objednávka!Ju!?.-)
Li a Lili , trochu vám
Li a Lili , trochu vám závidím že už jste začaly. Já se dříve nad ničím nikdy nerozmýšlela, jsem ve zn. berana, takže jsem šla vždy do všeho po hlavě. Párkrát jsem si ale nabila "čumák", proto jsem nyní opatrnější a vše mi déle trvá. Přeji vydržet a jen vše dobré!!!
Vero, zatím jsem nezačala,
Vero, zatím jsem nezačala, nemám Azitromycin ani Metronidazol a bez toho nemá cenu léčbu zahajovat. Mám sice nějaké Doxy, a i to zčásti jen vypůjčené. Lili
ATB-Lidunko snáším je
ATB-Lidunko snáším je zatím dobře.Ani nevím,že to beru!.-)Akurát jsem jako na potvoru chytla chřipku.Dneska jsem vstala v nepěkném stavu plus opar.Kýchám jak šílená,hlas stoleté barmanky .-)Ale stále je to snesitelné a nedá se to srovnat s jinými dny,kdy mi vlastně nic není a přitom je mi hůř než při akutní chřipce.Alespoň zatím!.-)
No možná jsi to
No možná jsi to zakřikla a ta chřipka není chřipka, ale reakce. Nebo taky obojí. Teď, co straší v novinách s chřipkou, je možné vše. Co teplota? Je?
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....
Já Li taky říkám, že po
Já Li taky říkám, že po 14 dnech ACC to může být falešná chřipka. Spíš ty chlamky.
Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)
Ja si na vase zdravi klidne
Ja si na vase zdravi klidne pripiju, respektive uz se stalo :-)
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Co se mrknout do lekarny.cz
Co se mrknout do lekarny.cz napriklad? http://www.lekarna.cz/p/leky-na-predpis/gabapentin-teva-100mg-porcpsdur100x100mg-1/
Gabapentin pricinu tvych potizi neodstrani, asi by ti mohl trochu pomoct od bolesti, no ale nevim. Mohla bys ji prinest dokumenty z diganostiky, kde je popsano, ze IgA znamena chronickou infekci. A magnesium te taky nevyleci..takze suma sumarum si rozumime.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Co je Gabapentin - Teva a k
Co je Gabapentin - Teva a k čemu se používá
Gabapentin - Teva se používá jako doplňková léčba epilepsie u pacientů
nereagujících na standardní antiepileptika.
Gabapentin - Teva se používá k odstranění příznaků (symptomatická léčba)
postherpetické neuralgie (krutá bolest v průběhu nervu po herpetické
infekci).
Paní doktorka je možná příjemná paní, jako lékařka je ovšem zcela evidentně mimo realitu. Neškodilo by ji občas si doplnit vzdělání, aby nemusela nasazovat pouze syptomatickou léčbu, i když ani neví na co, ale mohla léčit příčinu potíží.
U neurologů je ovšem tento stav téměř pravidlem.
Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)
Právě že paní doktorka
Právě že paní doktorka mi řekla / a to mne trochu znejistělo, zda to nezkusit/, že Gabapentin - Teva mi pomůže ostranit problémy se sezením, záškuby a vnitřní třes - to mám, ale v příbalovém letáku čtu to, co píšeš ty - to nemám, ani epilepsii, ani krutou bolest v průběhu nervu, proto mne to zaskočilo. Je to teda od bolesti, ale moje bolest není krutá, je však trvalá a celodenní a tím vyčerpávající a navíc zhoršující se, takže škoda peněz za léky, mohla ušetřit. Ale ona je specialistka na epilepsii a to vyhlášená/myslím doopravdy/. Zkoumala sice mé papíry, ale vůbec /bohužel???/ neposlouchala, co jí vyprávím. Byl to typ, co je napsané tomu věřím a co je subjektivní, to je váš problém, asi tak bych to řekla.
Když mi ale řekla, že chlamydie IgA poz.a IgGpoz. nic neznamená /ještě poznamenala, no to kdyby byla borelioza to je jiné, ale chlamydie?/, a že by to muselo být IgM poz.chtěla jsem vytáhnout protokol - měla jsem jej s sebou, ale co by to pomohlo. Myslíš, že by tento typ lékaře mi dal prášky na Wheldona? Lili
Tak zkusit se má všechno.
Tak zkusit se má všechno. Klidně ji ukaž protokol a požádej o léky. Že jsi se informovala, že na IgA pozitivní dávají někteří lékaři léčbu. Podle mě je to dokonce jejich povinnost. Ale připrav se i na možnost, že začne víc mluvit o psychologovi a psychiatrovi.
A když neuspěješ, jdi s protokolem za dalším lékařem. Já se na to vykašlal rovnou a začal shánět léky z internetu. Až později, když už mi bylo líp, jsem začal s přesvědčováním.
Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)
Kamaráde, ale já už jsem
Kamaráde, ale já už jsem pevně rozhodnuta, že jdu do Wheldona, chtěla jse začít s Li, ale bohužel mi teprve dnes došel Acet L carn., tak jej chci alespoň týden brát před zahájením ATB, škoda, jinak jsme měly v plánu vykročít spolu . Už se nedám nikým odradit. Stavy posledních dnů mne k tomu přímo nutí. No a LI přeju, ať je to tak, jak ona si přeje, a t chce vykročit tou "pravou" pravou nohou . Za týden vyběhnu za ní. Lili
Pokud mi Li říkala, tak
Pokud mi Li říkala, tak už měsíc bereš ACC a další doplňky. takže ten Acetyl L-Carnitin můžeš klidně od zítřka začít s ATB. Li začíná taky až zítra 150mg Roxi, chtěla dnes na noc. Myslím, že je lepší začínat ve dne, kdyby bylo nevolno. Ty máš připravený Doxy, tak ráno 100mg vezmi a budete na to od začátku dvě:-)). A Li a Lili budou v klubu a bude nás 20.:-))
Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)
To je paráda, máme
To je paráda, máme kulatiny :-).
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Připíjet nebudeme, stejně
Připíjet nebudeme, stejně máme všichni stavy opilosti, tak k čemu víno, co?
No, já už od začátku
No, já už od začátku léčby začínám víno archivovat :-) po léčbě to zlikviduji. sorry za spam.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Milá Lili a ostatní asi
Milá Lili a ostatní
asi mě teď ukamenujete a pošlete do středověku, ale nedá mi abych něčím z toho mála co jsem vyskoušela, nepřispěla. Že mám chlam. trach. mám potvrzeno jenom chvíli. Příznaky mi propukly před měsícem, ale za to bohatě: Zánět moč.měchýře, oteklá kolena, zatuhlá čelist(nemohla jsem mluvit), bolest šíje, ramenného pletece, únava, suchá kůže, pálení na prsou... Obvodní lékařka mi napsala ATB na zánět měchýře a s kolenama mě poslala na chirurgii.Na chirurgii si na mě vymysleli dnu a i když výsledky krve tomu nenasvědčovali předepsali mi další léky.Moje trvání si na tom, že se určitě nejedná o více nemocí, ale o jednu komplexní nikdo nebral vážně. A protože já ze zásady léky neberu, natož nějaké ATB, nebo brufény a pod., po dlouhém zvážení všech rizik, jsem je doma vyhodila do koše a nasadila jsem si dlouhodobý půst. Půst jenom o vodě a vysokých dávkách citronu. Někde jsem četla, že chlamýdie se dají zabít překyselením krve, jsou prý na to velice citlivé. Vydržela jsem 11 dní. Nutno podotknout, že to bylo málo. Bylo mi hodně špatně (jsem dost hubená a mám nízký tlak). Ale teď ty pozitiva.Rozhodně nelituji. Minimálně mi to zabralo jako ATB. Vyléčila jsem si zánět moč.měchýře, bolesti kloubů a svalů ustoupily, přestalo to pálení na prsou (celý týden jsem se přesně mezi 1-3 hod. po půlnoci budila s propoceným pyžamem jenom na prsou!). Po deseti dnech jsem měla přijít k obvodní lékařce na sedimentaci a hned jsem ji také poprosila o kompletní vyšetření krve + chlamýdie. Hrozně jsem se bála, že pozná, že jsem ty ATB nebrala. Ale nepoznala nic. To samé na chirurgii, otoky ustoupily, sice se mu to zdálo málo, dost v tom šťoural, ale ústup tam byl, takže spokojenost. Mrzí mě, že jsem s tou hladovkou nevydržela až do konce. Zastavila jsem se a dál se nic neděje. Určitě se to brzo opět vrátí, až se ty potvory zase dostatečně namnoží.V každém případě to stojí aspoň za zamyšlení, protože výsledky jsem měla. Tak doufám, že to bude aspoň pro někoho inspirativní.
Potvrzené je to, že tím,
Potvrzené je to, že tím, že si uděláš takový půst tak dočasně zlepšíš svůj stav, protože se ale nedá žít jen o vodě a koříncích, tak se ti to vrátí znova. Je nesmysl vysilovat takovýmhle způsobem tělo, které už má tak dost co dělat s chlamýdiemi. Bohužel budeš asi další z mnoha, kteří naprosto iracionálně neberou antibiotika "ze zásady" protože to je chemie a fuj. Zkus si to tady přečíst a naopak se zamyslet nad léčbou. To ti prospěje daleko víc. Je naopak pravda, že se nemusí jednat jen o tu jednu chorobu, to jest chlamydie, ale díky chlamýdii se mohly aktivovat i viry, které dělají rozmanité potíže. Ruku v ruce s chlamýdií, obvzláště trachomatis chodí i ráda bakterie escherichiae coli, ale i například zlatý stafylokok.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Promiň, ale já vůbec
Promiň, ale já vůbec nechápu, proč bychom se nad tím měli zamýšlet, když sama potvrzuješ, že to je neefektivní a nefunguje to. Je to zajímavé, ale léčba to není. Překyselení krve je blbost. Hodně citrónu = hodně vitaminu C, který je proti LPS endotoxinům, takže to jen potvrzuje jeho účinnost. Braním vitamínu C bys dosáhla téhož bez citrónů. A pak - musíš si uvědomit, že chlamydie má tři fáze, z nichž třetí je anaerobní. Všechny tři se usazují UVNITŘ buněk, kde se i replikují, a do buňky se kyselost z krve nedostane, přečti si něco o iontech, osmóze a pumpách v membránách. Jestli měl tvůj půst nějaký efekt na chlamydii, tak bych to viděl jen v tom,ž e se silně zpomalil buněčný metabolismus, buňky produkují málo energie, tím pádem bakterie uvnitř, které parazitují na mitochondriích nemají dostatek energie v podobě ATP, které "kradou" a proto se jim silně ztíží životní podmínky, sníží s eprodukce LPS a bakterie přejdou do kryptické formy, která má anaerobní metabolismus a vydrží v této podobě do doby, než ten půst ukončíš a pak se zase namnoží.
A jinakprosím, tohle dávat do svého blogu, ne do "blogu" Lili, bude v tom zmatek (on to ani není blog, ale téma ve fóru "připomínky k webu" takže úplně mimo).
Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)
Ja taky prvnich par mesicu
Ja taky prvnich par mesicu pupinky, hl. pri pulsech, ted uz je to pryc, jen sem tam neco malo se objevi, vetsinou taky po pulsu.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Jane tobe to jeste
Jane tobe to jeste nestacilo? Nebo si jiz nevzpominas? Nejprve zasunout do zadnice solnou svicku, pak zamichat chlamydil se stavou z cerstvych brambor, pak trikrat zatancit kolem ohne samansky tanec hiu-hiu a na zaver se nechat spalit v krematoriu. Musis ovsem u toho drzet dietu, jinak to nezabere.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Dnes návštěva neuroložky
Dnes návštěva neuroložky - ochotná, střední věk. Co mi řekla - shrnuji -bylo toto:
Kladívkovou metodou - zcela zdravá - to jsem čekala. Na otázku závratí - nález z nemocnice - viz výše - neurovaskulární konflikt mezi n.VII sin a větví a. cerebri posterior sin - znamená, že céva v hlavě tlačí na centrum rovnováhy, což zaviňuje závrativé stavy - s tím se nic nedělá a je to velmi častý nález. To bych připustila, snad tomu rozumí.
Na dotaz - záškuby kolem páteře, bolest bederní a krční páteře, nestabilita, bolest stehen a lýtek - odpověděla, že způsobuje u mne nedostatek hořčíku. /pozn. beru jej denně celý rok - prý málo, nutno dávky zvýšit - předepsala Magnosolv sáčky/. Mravenčení a parézy nohou a vnitřní třes - předepsala Gabapentin Teva 3x1. Nevím co to je. Na dotaz, zda mé problémy - kožní projevy, zhoršení zraku + všechno výše uvedené atd atd. by nemohly způsobovat chlamydie, se podívala do záznamů a řekla, cituji doslova: Máte pouze IgA pozitivní a IgG pozitivní, to by jste musela mít pozitivní IgM a to máte negativní, tak to nic neznamená.
Ještě jsem řekla, že nejsem schopná tak běžné věci, jako je dřep či sed na paty, že mne bolí kolena, že když si lehnu mám pocit, že se mnou skáče celá postel mi řekla, to se tak někdy stává. Jen jsem poznamenenala, že se mi to stává až tedˇa je to čím dál horší odpověděla, že se s tím musím vyrovnat a jestli opravdu nemám psychické problémy, řekla jsem, že ne, že právě naopak, že tak klidná jako jsem teď jsem nebyla už dlouho/a to je pravda / a opustila její ordinaci. Ještě vyšla a se zeptala, jestli chci neschopenku, řekla jsem že ne.
To je můj dnešní příběh. Nevíte někdo co to je ten Gabapentin- Teva? Jsem připravena na Wheldona jestli to ještě zkusit nebo se na to už vykašlat. Lili
Gapapentin Teva
Gapapentin Teva antiepilepticum , poťukej a počti, koneckonců leták máš v krabičce.
GABA = gamma-aminobutyric acid
O GABA tuším něco je na cpnhelp. Jinak, že by trošku zapřemýšlela, proč asi třeba nějaký inhibitor neurotransmiterů je jaksi rozhozen, to jí asi ani nenapadlo, že?
"...neurovaskulární konflikt mezi n.VII sin a větví a. cerebri posterior sin - znamená, že céva v hlavě tlačí na centrum rovnováhy, což zaviňuje závrativé stavy..."
z osobní zkušenosti, pokud ten nerv není podrážděn ještě z jiných příčin, jako třeba demyelinizací či endotoxiny, tak by o tom člověk jaksi ani nevěděl, že má nějaký "konflikt"! To je právě ten problém - přítomnost chlamydií, respektive důsledky její přítomnosti mají zřejmě za následek manifestaci různých "nenormálností", které by se jinak navenek vůbec nemusely projevit v podobě potíží, bolestí, závratí, ......
"...... odpověděla, že způsobuje u mne nedostatek hořčíku.... " viz např. článek Ing. Bazaly apod. Napíšou hořčík a myslí, že zvítězili!? Taky to mám za sebou. Není nad to, obrátit se na odborníky!
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....
No právě, proto bych rád
No právě, proto bych rád viděl tu metodiku, za kterou se ta šamanka skrývá. Možná v té metodice jsou i noty k rituálním zpěvům kolem ohně pro vyhánění ďábla z těla .......
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....
Tak to je opravdu odbornice
Tak to je opravdu odbornice na slovo vzata. Tak ji to priste vytiskni o te diagnostice, jestli tam ovsem jeste pujdes. IgA se prave lecit musi. O IgG muze nekdo diskutovat, ale o IgA ne. To je popsano ve vsech vysvetlivkach laboratori..co to bylo za dr. kristova noho! Uprimnou soustrast s takovym stvorenim..
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Ja moc nechapu otazku, jak
Ja moc nechapu otazku, jak co je horsi? IgA je chronicka infekce a IgG muze byt probehla nebo taky chronicka, zalezi dost na titru. Tak jako na zaklade ceho dostanes snadneji lecbu nebo jak? IgA je prokazatelne potvrzeni chronicke infekce, takze pokud mas pozitivni IgA, meli by se snazit dr. i dle ceske metodiky. Jinak tohle je jen zjednoduseny vyklad, detailne je to prave popsano v krizkovem hodnoceni a v tech materialech ze szu, chce to cist..
Taky jsou ruzne druhy testu, nektere vice, nektere mene spolehlive a nejlepe je se ridit fyzickym stavem, neb zadne testy nejsou spolehlive dost.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Já se moc omlouvám a moc
Já se moc omlouvám a moc ti děkuju za odpověď neb mi dnes jedna Mudr. tvrdila, že kdybych měla jen IgG pozit., tak by to šlo léčit, ale co s IgA to se léčit nedá a právě operovala tou metodikou, já jí neviděla přes rameno, ona to tam hledala, proto jsem se doma opět dívala na křížky. Já mám křížky nastudované dobře, ale Mudrům se pletou. Holt mají toho moc. Díky moc za trpělivost.
/Mám pozitivní oboje IgA i IgG, škoda, mohla mne léčit - dle ní/ Lili
Prosím tě Lili, požádej
Prosím tě Lili,
požádej tu MUDr. o zveřejnění té metodiky zde. Ať nám jí sem dá, že bychom ji rádi viděli - nebo odkaz, kde ji najdeme, autory, instituci atd.
Krom toho ji stejně budeme potřebovat, tu slavnou metodiku kvůli petici. Takové metodiky jest nutno rozporovat jako nefunkční a zdraví škodlivé!
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....
Lili prostuduj zalozku
Lili prostuduj zalozku diagnostika. AgA neexistuje, asi mas na mysli IgA. Je to tam vsechno popsane.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Záložku jsem studovala
Záložku jsem studovala IgA, pochopitelně jsem se překlepla, ptala jesm se proto, že jsem dnes měla rozhovor s jednou Mudr, proto se ještě jednou ptám, co je horší na léčbu IgA pozit.nebo IgG pozit. a moc se omlouvám, pokud vám to připadá trapné. Zajímá mne kdo měl pravdu, zda já, či Mudr, proto se ptám. Lili
Pokud si prohlédnete celou
Pokud si prohlédnete celou prezentaci, najdete puchýřky z blízka!
Ano, právě tam jsem
Ano, právě tam jsem zjistila, že ty ruce jsou přesně ono. Lili
Určitě sem ty fotky
Určitě sem ty fotky hoď-mě se teď taky strašně zhoršil stav nehtů-přitom jím vitamíny a manželovi se zasse udělaly takové zvláštní ekzémy na všech prstech.
Zkrabacené nehty, jejich
Zkrabacené nehty, jejich vroubkování, lámavost atd. + takové podivné ekzemovité puchýře způsobují chlamydie.
Mám uložené foto typických kožních projevů chlamydií na rukách, ploskách nohou + projevy chlamydií v očích, tak jak se to lékaři učí!!!! Takže pokud to někomu nediagnostikovali, šup stížnost na komoru!!!
Nevím, jak ty fotky (jsou z prezentace jedné interní kliniky) zveřejnit, ale asi by to bylo užitečné.
pokud nevíš jak ty fotky
pokud nevíš jak ty fotky sem hodit tak mi je klidně pošli na arty@seznam.cz a já je hodím na FTP. Nebo někomu jinému zde na webu
Myslím , že Jan psal o
Myslím , že Jan psal o krabacení (jestli ne, tak promine) a ono asi všechno souvisí se vším, imunita je oslabená - tvoří se plísně a různý sajrajty daleko snadněji..
No to je možné, hlavně si
No to je možné, hlavně si pamatuji, že podle kožařky jsem byl ve svých 42 už senilní! PRÝ JE TO ZNÁMKA SENILITY!
Ale zatím jsou pořád podélně vroubkované, ale zdá se, že se už tolik neštípou. Tak nevím, nejsem z toho moudrý. Uvidíme za rok. Ale je fakt, že jsem míval nehty perfektní.
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....
Lili, já mám také
Lili, já mám také problémy s kůží (suchostí), které jsem nikdy neměla. Nejhorší je to na rukách - hřbet a prsty. Pravidelně se mi dělají takové suché jakoby ekzémy. Vždy se prvně objeví takové malé červené pupínky, které se časem slijou a vytvoří větší skvrnu, která je suchá, příšerně svědí a loupe se. Mažu si to hlavně na noc silnou vrstvou měsíčkové masti. Pomáhá to, ale bohužel neřeší příčinu.
A myslíte, že i krabacení nehtů souvisí s chlamydiemi? Někde jsem tu četla, že snad taky.
No, já mívával na
No, já mívával na rukách, hlavně na ukazováčcích takový suchý, rohovitý protivný, praskající exém. V létě na celém předloktí, nějaká alergie, ale nevím na co. A na obličeji, nose, okolo uší, na ušním lalůčku mraky pupínků, nehnisavých, ale zato krvácejících a nehojících se. A sucho všude, ale jinak jsem se potil, jak vrátka od prasečího chlívku v zimě, bez ohledu na teplotu okolí. A v puse jako v prádelně plus se mi občas sloupala sliznice, jako po opaření.....
Jo chlamky, ty toho dokážou, že i psychoušové jsou na ní krátcí!
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....
Pupínky Jan: "A na
Pupínky
Jan: "A na obličeji, nose, okolo uší, na ušním lalůčku mraky pupínků, nehnisavých, ale zato krvácejících a nehojících se."
Mně po měsíci ATB naskákaly pupínky /které popisuje Jan/, na čele, za ušima a na zádech. Držely se až do konce šestého měsíce ATB/!/, čili pět měsíců léčby. Nyní na konci sedmého měsíce ATB po nich není ani vidu ani slechu...
To je zvláštní, mě se
To je zvláštní, mě se tohle objevilo taky, ale trochu jinak - asi po třech měsících atb vyrážka na zádech, nebolestivé, nehnisající, prostě jen pupínky. Horší byly ty, co se mi střídavě dělaly v podpaží, zcela evidentně to nejsou uzliny, ale podle mě nějaké reakce potních žláz na toxiny nebo něco takového, ale bolest to je hrozná a vytrvalá, třeba i několik dní, než ten otok povolí a pak se další týden postupně vstřebává. Tak jsem zvědav, jak to bude za další měsíc.
Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)
Jane, je to přesnš jak
Jane, je to přesnš jak popisuješ, včetně té sliznice v ústech, normálně se sloupne jak hadí kůže, taky vždycky přemýšlím, že jsem se opařila, ale celou ústní dutinu, to asi těžko, to bych musela vědět. Na ruce a nohy a na uši se dívala kožní, co to může být, že snad pustulosis palmoplantaris, ale má tam 5 otazníků, ta že vypadá přece jen jinak, že mám přijít znovu, co se z toho vyvrbí. Masti co mi dala nepomáhají, tak mi řekla, ať zkusím indulonu. Lili
"pustulosis
"pustulosis palmoplantaris" he,he, he, co my všechno ještě nemáme?! Všechno nám najdou, všechno nám přisoudí, jen ty chlamydie si vymýšlíme sami! Čím víc se v tom hrabu, čím víc toho vím, čím víc vidím pod pokličku vědy, co medicínou se zove, se musím čím dál tím více chechtat ....
pustulosis palmaris et plantaris – lat. chronické kožní onemocnění s výsevy sterilních pustul na dlaních a chodidlech. Uvažuje se zejm. o vztahu k bakteriálním infekcím (syn. pustulózní bakterid) a palmoplantární psoriáze viz
Velký lékařská slovník On line
Jinak tohle mám hezkých pár let na chodidlech, nejdřív jsem si myslel, že mne pokousala nějaká pijavice v rybníce, ale když to bylo i v zimě, bylo to už divné. A začínalo jako takový věneček pupenců, pak různě, když mne vzaly ploténky a já se bál jenom pomyslet na to, že bych hnul nohou, mi slezla kůže z chodidel, byl jeden velký puchýř. Dostal jsem pak na to nějakou černou dehtovitou mast. No a teď se to zase objevilo, když jsem přitvrdil na chlamydie. Asi se mi mstí, potvory.
Tak pustulosis palmaris et plantaris se to jmenuje a ten kožař ne a ne mi říct, jak tomu říkají! Tajnůstkář!
A s tou hadí kůží na mne koukali všichni, jak na blbečka, který se pomátl. A přece se jsem se nepomátl. Jéžíš Mariá, proč mi si vybíráme takovou blbou nemoc, kterou se ti MUDři ve škole neučili????! Chudáci z nás ještě taky dostanou vyrážku!
Jan
Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....
Jo takovy suchy mista, co se
Jo takovy suchy mista, co se pripadne i loupou nebo svedi to je prace chlamek..mela jsem to na noze a zmizelo to.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Lili, taky nevim jestli je
Lili, taky nevim jestli je to chlamkama, ale již nějakou dobu (před tím jsem na to netrpěla) mám silně suchou pokožku - hlavně ruce a obličej, uplně cítím jak se mi napíná a stahuje, mám i neustále suché a popraskané rty s občasnými oparami - mažu si to celý den a stejně, po pár vteřinách namazání mi zase vyschnou a to nemluvim o neustálém suchu v ústech - někde jsem četla že je to známka Sjogrenova syndromu - šílenej název. Jinak mam pokožku na celým těle někdy kropenatou, flekatou, hlavně když mě to "bere". Ono asi všechno souvisí se vším, po tom wheldonu (jak tu píší ostatní) ti zmizí dost věcí.
Keiro, naprostý souhlas
Keiro, naprostý souhlas suchá pokožka na celém těle už si toho všiml i pan primář na rehabilitaci, opary, suho v ústech, namažu a okamžitě jako bych ani krém či mast nepoužila, obličej totéž co ty. Díky za odpověď. Zítra jdu na neurologii, pořád si v duchu opakuju co řeknu a už to vidím, jak to zase zmastím ... Lili
Mám takovýto dotaz, nikde
Mám takovýto dotaz,
nikde jsem se nedočetla jak vypadají kožní projevy při chlamydiové infekci. V průběhu posledních 3 měsíců si mi da dlaních objevily červené mapy/zpočátku to byly takové drobné vyrážky se žlutým středem, které se kruhovitě rozpadaly a změnily se do dnešní podoby/, kůže zhrubla, praská a stále dokola se loupe, tyto projevy mám i na chodidlech. Ale nevím, jestli to nějak souvisí s chlamydiemi. Sice jsem se v jednom ze zde uvedených článků dočetla, že kožní projevy mohou vznikat, ale tady nikdo z vás /alespoň co jsem prošla/ nepíšete. Lili
O jatra se neboj, chronicke
O jatra se neboj, chronicke infekce intracelularnich organismu jsou na jatra stokrat horsi, nez nejaka antibiotika. Tusim ti to tu dost uzivatelu potvrdi z vlastni zkusenosti. Jen to chce zacinat pomaloucku, zadne hrr velke davky. Proste Wheldon. NAC muzes zacit brat uz ted, mimo jine chrani jatra.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
No pekna sbirka mrch, obavam
No pekna sbirka mrch, obavam se, ze nic jineho,nez delsi kombinace antibiotik ti nepomuze. IgA je jasna chronicka infekce cpn. A co ta zloutenka? Jsi ockovana? A borelie a yersinie by to chtelo taky vymlatit. Neni divu, ze mas potize.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Lili, nevím, jestli to
Lili,
nevím, jestli to není zkopírovaný i blog a jestli ještě platí dotazy tam položené. Adminové tu "trochu":-)) přesouvají příspěvky, nevím, jestli je to teď přehlednější.
Na Tvé potíže vyslovéné v blogu je tu někde asi odpovězeno, musel bych to dlouho hledat.
Máš chronickou chlamydii pneu a nejspíš i tracho. K tomu CMV a EBV prodělané. Reakce doktorů typické pro tento web, některé přímo šokující /krematorium/.
Příznaky typické pro chlamydie, některé pro borelie - např. ty bolesti a parézy lícního nervu a ta páteř jsou typické pro borelizu.
Pokud vím, už jsi se /správně/ rozhodla pro Wheldona, teď moc nevím, proč to probíráme v Tvém blogu - napsaném dnes - znovu. Všechny další příspěvky pod tvým blogem jsou staršího data, než Tvůj dnešní blog....
Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)
Kamaráde, v rámci
Kamaráde, v rámci zpřehlednění blogů a fór jsem požádala Lili, aby téma Poradíte? vykopírovala z fóra. Bylo to tam jako téma ve fóru a Lili nikdy žádný blog neměla. Toto není téma do fóra, ale do blogu. Všechny reakce na Poradíte? jsem zkopírovala pod blog - můžeš vidět z 10. 2., je tedy starší, jen se teď tím přesunem aktualizoval.
Na Wheldonovu protokolu od rijna 2006 pro chlamydii pneumoniae a trachomatis ( problemy s ocima, ochrnovani, vyrazna unava, horecky )
Jo, jo, to kopírování je
Jo, jo,
to kopírování je dobré, to já vidím, že to kopírujete pod patřičné blogy, jen mě zmátlo, že u toho blogu je dnešní datum, a ne datum kopírování. Ale taky se Lili mohla zeptat pro sichr v blogu ještě jednou, že jo?:-)) Tak jsem odpověděl trochu navíc.:-))
Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)
Asi jsem "zmastila" to
Mám dva dotazy nevím,
Mám dva dotazy nevím, jestli to souvisí s chlam.
1. Bolest krčních tepen
2. Jak mne tak bolí v těch bedrech a nohou, tak pokud si lehnu, to že postel se mnou poskakuje, to už jsem tu psala, ale ještě takový pocit, jako by se mi ty nohy střídavě natahovaly , trochu to připomíná, jako by pochodovaly i když ležím. Lili
Proč by nesouviselo?
Proč by nesouviselo? Nervová soustava je pod náporem LPS, které jsou v krvi, často bakterie obývají přímo cévy kolem nervů. Tohle všechno by mělo zmizet s léčbou.
Na Wheldonove protokolu od 10/2006 pro Cpn (závratě, tinitus, problémy s očima, únava, cukání ve svalech, autoimunita štítné žlázy)
Bolest krcnich tepen s tim
Bolest krcnich tepen s tim souvisi stopro-znam moc dobre. Zmizi to, pak se to zas objevi a tak porad dokola.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Omlouvám se, pokud můj
Omlouvám se, pokud můj dotaz nezapadá do našich problémů, ale mojí kamarádce stanovili lékaři diagnozu reaktivní artritída, je možné, že původ této nemoci nemusí souviset s chlamydiemi? Doktor jí na dotaz odkud to má řekl, že kdyby to věděl, že by dostal Nobelovu cenu. Léčí jí kortikoidy. Lili
Reaktivní artritida (ReA)
- Reaktivní artritida (ReA) je aseptická seronegativní artritida navazující po určité latenci na infekční onemocnění, obvykle urogenitální nebo gastrointestinální, typicky má podobu oligoartritidy někdy i sakroileitidy.
Etiologie a patogeneze I.Etiologie a patogeneze II.
Limesi prosím,
Limesi prosím, potřebovala bych pro svou Dr. zdroj odkud jsi opsal to o Reaktivní artritidě. Napiš mi to prosím do inboxu, abych to tu nemusela zase hledat. Děkuji.
49 roků, sama se synem, příbuzné nemám. Od dětství všemožné záněty-stále v nemocnicích, snížená imunita. Od r.90 podnikala, pečovala o staré rodiče a tetu(než umřeli) Opakovaně EBV-potvrzené Chlamydie -záněty-kolapsy-teploty-bolesti celého těla...
Pan doktor Nobelovu cenu
Pan doktor Nobelovu cenu nedostane určitě. Stačí, když si přečtě na netu, co sem dal Lymess. A pak už jen podle toho může léčit příčinu ReA. Kortikoidy ReA ale rozhodně pan doktor nevyléčí.
Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)
Lili ahoj!Jak se cítíš?Je
Lili ahoj!Jak se cítíš?Je to trochu konečně lepší?
Na Wheldonově protokolu od 5.2.07 Pro CFIDS,Fibromyalgii,poruchy spánku,autoimunitu štítné žlázy,chronické záněty, kolující bolesti po těle, Cpn a 1000 dalších problémů.Po měsíci léčby více energie a zlepšení zažívání..-)
Nevim, odkud to ma Lymess,
Nevim, odkud to ma Lymess, ale tady pisou vsechno:
najdi kapitolu Reaktivni artritida
http://www.nlk.cz/nlkcz/uvod.php?id_m=289
Lili ,přečetla jsem si
Lili ,přečetla jsem si tvoje potíže,přesně tím vším jsem si prošla,ale podle lékařů mě nic není.Ale teď,kdy se mě zhoršil zrak,mám diag.polyneuropatii,brnění d.končetin hlavně prsty a chodidla i palení a bolesti v noci stěhovavé po celém těle,sama jsem se rozhodla a začala WP.Zatím jedu od 27.4.08 a cítím se lépe,alespoň v noci mohu spát,bolesti jsou mírnější. Potřebuji poradit ,jestli touto léčbou se zbavím i zánětu v moč.cestách způsobený enteroccocem. Od října loňského roku stále zánět ,léčba krátkodobá antibiotiky předepsané gyn.lékařem i p.lékařem.Vyšetření na chlamydie chlamydia pneumoniae IgA Elisa negativní ,chlamydia IgG Elisa + 1,29
chlamydia pneumoniaeIgA mikroimunof.testem 1:16 +/-
chl.pneum.IgG mikr.testem 1:16++
sama jsem došla k tomu,že mám chr.onemocnění a jsem zvědavá jak bude zabírat WP. Zdravím
Jaruko, to asi ukaze jen
Jaruko, to asi ukaze jen cas, ale muzu ti rict, ze dalsim bacilum se dari o to lepe, kdyz jsou pritomny chlamydie. Ja jsem takhle bojovala se streptokokem a zmizel az pri lecbe WP. Po jake dobe ale, nevim.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Jsem už přes rok na WP,
Jsem už přes rok na WP, pojídám tedy ATB. Tento týden jsem chytla klíště. Je možné, abych při WP mohla být infikovaná boreliozou? Lili
Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07
To asi ne. V pripade
To asi ne. V pripade kousnuti klistetem se uvadi mozna prevence ihned snist jednorazove 200mg doxy, no a to my berem kazdy den. Krom toho WP zabira i na boreliozu.
Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..