ledviny

poslední dny mě dost bolí ledviny..problémy s močovým měchýřem jsou fuč..z těch ledvin moc dobrej ´pocit nemám:-)užíváte někdo něco na podporu ledvin?čaje,atd?díky:-)Helča

S ledvinama mám bohatý

S ledvinama mám bohatý zkušenosti..... Ale abych pravdu řekla, teď jsem taky trošku bezradná. Byla jsem 2 měs. na Azi a byla jsem téměř bez potíží. Teď se mi vše postupně vrací a NEJVÍC mě bolí močák a ledvina.  Vyzkoušený mám ledacos. Nejvíc se mi ale osvědčily bylinkové kapky - je v nich celík, rdesno a přeslička - Herba Vitalis - ledvinová směs, koupeno v prodejně s bylinkama, možná se dají sehnat i v lékárně. Jinak teď zkouším brusinky - Uroval manossa a Uro-Vaxom a nic moc.... ale je to možná tím, že to mám teď fakt tak "rozjetý". Taky je docela dobrej čaj na ledviny od Teekane - taková krychlová žlutá krabička, mají ho i v Kauflandu nebo v DM drogerii - narozdíl od jinech urologickejch čajů je pitelnej, docela i chutná.

Opakované infekce, CFS, atop. ekzém, postinfekční myositis, astma, únava, komorová arytmie, bolesti a křeče svalů, zánět v očích,subfebrilie, návaly pocení,...

Ano, ten čaj od Teekané

Ano, ten čaj od Teekané používám taky, když se ledviny ozvou, je to urologický čas s podporou vylučování :o) 

chlamydie pneu + tracho, bolesti hlavy, kloubů, svalů, nesnesitelná únava, bezdůvodné krvácení do štítné žlázy, dýchání, motání se, křeče do rukou a nohou, bolesti zad atd.. WP od 20.7.08 ACC + 13.8.08 doxybene + 27.8.08 azitrox + 6.12.08 entizol

chlamydie pneu + tracho + borelioza, WP 20.7.08 - 3.7.09, 9.8.09 MP... 

Já měla dlouho silnej

Já měla dlouho silnej zánět ledvin, ale objevila jsem, že na to vážně pomáhaj brusinky. Jedla jsem je snad ve všech formách: syrový, sušený, čaje, džemy,... i v tabletách (SWISS myslim) a vážně to pomohlo.

Otázka pro zkušenější

Otázka pro zkušenější - můžou se při chlamydiích brusinky? Nebo je to něco jako ostropestřec (ale ten se tuším nesmí při antibiotikách..)? Mně totiž kdysi taky dost pomáhaly... 

Chlam. Tracho. IgG, únava, bolesti v podbřišku a snad všechny gynekologické problémy, jaké existují... od 11/08 na Azitroxu (počáteční léčebná kůra MUDr. Klubala), zvažuji WP

Cpn+Ctr., únava, bolesti v podbřišku, angíny, gyn.problémy,... od 11/08 na Azitroxu, 10denní pulsy Entizolu, 05/09 plný WP, Mino, 09/10 chronické uro-problémy, neuropatie, nepřekonatelná únava... Rifampicin, Dalacin, Augmentin, Klacid, Ciprofloxacin,... A

mě doporučila kamarádka,

mě doporučila kamarádka, která je také na ATB léčbě, měla zvýšený kreatinin a ledviny ji pobolívaly: každé ráno na lačno celý citron vymačkaný do sklenice vody (prý to ledviny čistí od léků), pila pouze převařenou vodu, žádné čaje a kávu, také snížila dávkování léků na nějakou dobu...je to již 5 měsíců, vše v poho, kreatinin v normě, citron ráno užívá pořád....

......... a prý i

......... a prý i grapefruit dělá zázraky !

Grapefruit je něco jako

Grapefruit je něco jako přírodní atb. Mám ho vyzkoušený i na zahnání počínající rýmy, nachlazení atd.

No ale s ATB to neni zrovna

No ale s ATB to neni zrovna ten nejelpsi napad...

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi  a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna... 

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna...

Ne jo a co to dělá, nebo

Ne jo a co to dělá, nebo nedělá. Já je neužívám místo atb, aby to někdo špatně nechápal.

napriklad: http://www.glob

napriklad:

http://www.globalrph.com/drugfoodrxn.htm

si zkus zapit doxy grepovym dzusem a uvidis ten fofr... ;-)) 

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi  a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna... 

WP. Mpn. IgG, Cpn - IgG, H. pylori IgG. Proste typickej hypochondr a simulant co dlabe ATB protoze ho to silene bavi a ma radost ze nemuze chlastat. Ida je jen jedna...

Od té doby, co mi bývalo

Od té doby, co mi bývalo špatně z doxy a dr. mi řekla, že ho mám zapíjet něčím kyselým, už to fakt nedělám. To mi bylo vážně hodně blbě... Ale s rozestupem je to v poho.

jak znám Irenku, tak si z

jak znám Irenku, tak si z nás více méně střílí, ale nebojte, já jí to mezi čtyřma vytmavím

http://www.eurekalert.org/pu

http://www.eurekalert.org/pub_releases/2005-01/uorm-gja011705.php

http://nova.medicina.cz/odborne/clanek.dss?s_id=4115#3

Advocatus diaboli. CAP od 11/08 pro Mycoplasma Pneumoniae IgM. Chripkove stavy, subfebrilie, unava, skuby a cuky, netolerance prostredi v supermarketech :-)

'Jestliže antibiotika pracují, v průběhu doby tyto zvonové kalhoty zmenší v krutosti a trvání.' CAP od 01/09 pro MPn IgM (a dalsi blize nezjistenou verbez).

Páni jo. Kdybych si

Páni jo. Kdybych si ráno nalačno vymačkala do vody citrón, tam mi žaludek vyskočí břichem jako mladej vetřelec (z toho sci-fi filmu)... Ty kapky od Herba Vitalis jsou ale opravdu dobré. můžu potvrdit.

Shelby , pokud si

Shelby , pokud si vzpomínám je tady někde diskuse o chlam a železe...které podporují růst chlamek. a brusinky obsahují právě železo..takže já ho ze stravy vyloučila.S Ostropeřcem je to obdobné ne kvůli atb,ale kvůli železu se nedoporučují. Na Wheldonově protokolu od 3/2007 pro chlam tracho, borelii.Různé potíže:Únava, silné pocení, brnění a bolesti zad a končetin,bolest břicha, závratě, mžitky před očima.
Na Wheldonově protokolu od 3/2007 pro chlam tracho, borelii.Různé potíže:Únava, silné pocení, brnění a bolesti zad a končetin,bolest břicha, závratě, mžitky před očima.

Ostropestřec snižuje

Ostropestřec snižuje účinek atb, s železem nemá nic společného. Ale že brusinky obsahují železo, to jsem nevěděla. Mám brusinkový čaj, tak to ho přestanu pít   Ale dočetla jsem se, že roibos obsahuje taky hodně železa.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Nejlepší metodu mají

Nejlepší metodu mají Valaši, ráno čtvrtku slivovice, večer čtvrtku slivovice a jak jsou zdraví. Ledviny se musí proplachovat, nejlépe plnotučným, čili 12°.

Jo, to jsem taky zařadila.

Jo, to jsem taky zařadila. Denně jednu 12° Ale jsem teď bez ATB. Na protokolu bych si to asi nelajzla. 

Opakované infekce, CFS, atop. ekzém, postinfekční myositis, astma, únava, komorová arytmie, bolesti a křeče svalů, zánět v očích,subfebrilie, návaly pocení,...

Pokud je clovek na WP, tak

Pokud je clovek na WP, tak uz by to zelezo snad tolik nemuselo vadit. Stejne pochcipaji..

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adri, diky, no to

Adri, diky, no to je uleva, tohle vedet. Zelezo mas skoro vsude, lusteniny, mak.... Asi bych uz nic nemohla jist. Ale hovezi a kruti maso, tunaka stejne radsi nejim. A jen at ten nerad vsechen vychcipa.. 

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Ja jim vsechno, obsah

Ja jim vsechno, obsah zeleza v potravinach nijak nesleduju a zatim ziju. :) Se spis mysli, aby si clovek nekupoval extra tablety na doplneni zeleza, tusim...

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Tak to rada slysim. Diky

Tak to rada slysim. Diky moc.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Asi pred 14 dny me zacly

Asi pred 14 dny me zacly bolet ledviny, po tom co jsem zaradila jedlou sodu + himalajskou sul. To jsem hned prestala uzivat a ledviny se nejak uklidnily. Pak jsem ale vzala 1 kapsli artemisie, uz je to nekolik dni a ledviny porad boli obe. Artemisii jsem dal nebrala, piju ledvinove caje, moc byla negativni a na krev me OL neposlal. Ledviny boli i pri moceni. Teplotu nemam, tu nemam nikdy, ale celkove se citim jeste unavenejsi a chciplejsi nez obvykle. Jak to mam resit, co s tim? 

Borelioza, bartonella?, cpn, ctr, ebv, hsv, ureaplasma, mycoplasma h., hypotyreoza, tezky unavovy syndrom a milion potizi...

 

Emily z vlastní skušenosti

Emily z vlastní skušenosti ti mohu říct že na bolest ledvin je vynikající ciprofloxacin (ciplox, ciphin). Týden léčby Ciploxem a byl jsem fit. Pak se to již nikdy neopakovalo naštěstí.

Tak ono zalezi proc ty

Tak ono zalezi proc ty ledviny boli, tys mel nejspis akutni zanet zpusobeny bakteriemi citlivymi na ciplox. Ja ho mam doma, ale nevim jestli by bylo moudry takhle na blind prihazovat k soucasnym atb (nehlede na to ze makrolid bych asi musela vyhodit), kdyz kultivace je negativni. Jeste pockam jak se to bude vyvijet...

Borelioza, bartonella?, cpn, ctr, ebv, hsv, ureaplasma, mycoplasma h., hypotyreoza, tezky unavovy syndrom a milion potizi...

 

Já jsem tehdy mněl taky

Já jsem tehdy mněl taky negativní kutivaci, jen ňáké bílkoviny v moči se našli a nic jiné tam nebylo myslím, všechno bylo pečlivě proléčeno azi a doxy. Proč mně to chytlo za ledviny a co to bylo za havěď to opravdu netuším.

Těžko radit, ale možná

Těžko radit, ale možná tě uklidní, že se ti to možná jen zdá, že tě bolí ledviny. Ostatně, jak to víš, že to bolí zrovna ledviny? Ostatně to bych nechal na urologii, aby se na ně podívali pořádně.

Ono totiž při téhle léčbě tohohle svinstva občas jeden neví, co vlastně bolí a proč to bolí! Pokud tam byly chlamky, tak je nikdo nikdy nenajde, protože je ani nehledá, nekultivuje. Chlamky se u nás pro  tyhle účely nekultivují! Čili tohle "... kdyz kultivace je negativni..." je v případě chlamydií  naprosto mimo realitu! Ale možná je tam máš, možná jsi jich pár potloukla, možná je to reakce, možná ne! Ono to může být úplně jinak, možná se něco děje kolem nervů, co inervují ledviny a jejich okolí, čert ví, každopádně někdy člověk prostě neví, co si o té či oné bolesti má myslet, někdy nezbývá nic jiného, než počkat, až to vyšumí a to někdy trvá pěkně dlouho. 

Každopádně se s bolestí svěř urologovi.


Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

V okolí ledvin, jo přesne

V okolí ledvin, jo přesne tam to bylo i u mně.

No to mi cpal OL ze to mam

No to mi cpal OL ze to mam od zad... Vsechno na svete je psychosomatika nebo od zad, no nic. Ale jo, ty reakce i samotna nemoc jsou nevyzpitatelne, ja bych musela byt na pohotovosti kazdy den. Me boli zezadu v bedrech i zepredu bricho a silene to boli, ty ledviny, i pri moceni, takovej tlak a bolest. Ale ted me Emil nahlodal, jestli bych ten ciplox nemela zkusit, u me se zanet nepozna, zvysenou teplotu nemam nikdy...

Borelioza, bartonella?, cpn, ctr, ebv, hsv, ureaplasma, mycoplasma h., hypotyreoza, tezky unavovy syndrom a milion potizi...

 

neviem, ja by som to moc

neviem, ja by som to moc vsetko nemiesal a este skusal tie caje a pitny rezim hmm

-Lyme disease(borrel, mycopl ,chlam pneu, yersinia, ehrlichia, bartonella?), staph, ebv, hsv, cmv, candida, heavy metals, leaky gut...a s tym spojene problemy. /It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Zkusit to můžeš, ale

Zkusit to můžeš, ale nezapomeň, že mě naopak ledviny na Cipru bolet začaly... :)  Pokud jsou jen "přetížený", Cipro tomu zrovna moc nepomůže...

Cpn+Ctr., únava, bolesti v podbřišku, angíny, gyn.problémy,... od 11/08 na Azitroxu, 10denní pulsy Entizolu, 05/09 plný WP, Mino, 09/10 chronické uro-problémy, neuropatie, nepřekonatelná únava... Rifampicin, Dalacin, Augmentin, Klacid, Ciprofloxacin,... A

To prave tezko poznam,

To prave tezko poznam, urolog mi nabral CRP ale tam nebude nic jako vzdy, teplotu taky nemam a kdyz bude i kultivace negativni, tak tim je zanet vyloucen a hotovo :( Stejne mam pocit ze to hodne zhorsil ten pelynek, ale vzala jsem jen 1 kapsli.

Borelioza, bartonella?, cpn, ctr, ebv, hsv, ureaplasma, mycoplasma h., hypotyreoza, tezky unavovy syndrom a milion potizi...

 

A nemas doma recept jeste na

A nemas doma recept jeste na ten norfloxacin, co ti kdysi kdosi napsal? To by bylo aspon bez rizika systemoveho herxu, na rozdil do toho cipra...

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ten mi nikdo nepsal Adri, to

Ten mi nikdo nepsal Adri, to je jediny lek, na ktery jsem mela alergickou reakci - vyrazku... 

Borelioza, bartonella?, cpn, ctr, ebv, hsv, ureaplasma, mycoplasma h., hypotyreoza, tezky unavovy syndrom a milion potizi...

 

Aha, to jsem nevedela, ze

Aha, to jsem nevedela, ze jsi mela alergii, me se zdalo, ze ti to nekde na urologii napsali, tak jsem si to mozna spatne spojila...

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

A vis ze mas pravdu :)

A vis ze mas pravdu :) napsal mi ho jeden urolog, ktereho alergie vubec nezajimala, ani jsem ho nevybrala, byl na hradi pacos. Ted mam recept na ofloxin a ciplox

Borelioza, bartonella?, cpn, ctr, ebv, hsv, ureaplasma, mycoplasma h., hypotyreoza, tezky unavovy syndrom a milion potizi...

 

joj to mam dobrou pamet, ale

joj to mam dobrou pamet, ale to ti nepomuze, co :)

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Já jsem Pelyněk vysadila,

Já jsem Pelyněk vysadila, bo už jsem blila, tak, že to nebylo k životu. On není zas tak nevinnej http://cid.oxfordjournals.org/content/47/6/804.long
Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

Nějak jsem tu nevinnost tam

Nějak jsem tu nevinnost tam nenašel, je samé ódy na to, že to nenašli dřív ..

březen 2013 ukončení CAPu 

 Taky ma vypuzovat cervy,

 Taky ma vypuzovat cervy, takze bliti muze byt reakce na chcipnuti cerva nebo na to, jak se cerv brani.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k