Iherb.com a Zasilkovasluzba.com

Tak jsem si chtěl objednat

Tak jsem si chtěl objednat doplňky přes iherb, několik hodin se v tom patlám a nakonec jsem zjistil, že k nám neposílají. Teď to tady čtu, že jedině přes zásilkovou službu. Hmm, zlatá 1010, tam jsem žádné komplikace neměl.

Máte někdo zkušenosti s tou zásilkovou službou? Už jsem se u nich zaregistroval, na měsíc to je zdarma. Pak už jen stačí z iherb si balík nechat poslat na tu adresu v San Franciscu. Zásilková služba mi pošle mail, já odešlu zpět formulář a už to je na cestě ke mně? Chápu to dobře? Ceny jsou fakt luxusní, takže to asi stojí za to od tama.

Petik

Žádný předmět

Zkousel si vitaminlife.com? Ta je tu osvedcena a i ja s nima mam

dobrou zkusenost. A ceny doplnku o polovinu nizsi nez v CR. Epxedice

rychle/pokud necekaji na nejakou polozku/ a 14 dni to sem slo. Clo jsem neplatila

i pri cene 120USD, doslo vse v poradku, dlouha expirace, jen to postovne

je vyssi. Ale ta usetrena castka je i po zapocitani postovneho.

Ale pokud iherb ma lepsi ceny jak vitaminlife tak to testni a podel se o zkusenosti:)

WP od 26.6.2007 pro stale se opakujici zanety HCD, migreny, bolesti zad, chronicky unavovy syndrom, problemy s dychanim, zhorseni zraku a dalsi problemy

Toz tak na vitaminlife se

Toz tak na vitaminlife se dívám včil, výběr asi ještě větší, až zbytečně, ale ceny jsou o poznání vyšší než u iherb. Kolik chtějí teda za poštovné? A platíš přes pay-pal? Jak to funguje?

Petik

Platbu zajistoval kamarad,

Platbu zajistoval kamarad, ale jde to pres pay-pal bezproblemu. Proste na konci objednavky vyberes platbu a

uz te to navede. Jinak postovne je dle vahy. Muzes pred odeslanim

ubirat, doporucuji si to prepocitavat nekde v excelu a postovne si

rozpocitavat na polozky a vyhodit to, co pri zapocteni postovneho se

uz nevyplati. Co vyjde skutecne nejlevneji je NAC, pupalka, ALC, kys. listova

i lipoova, selen 200/ten u nas nesezenes/ a biotin 5000 a samozrejme B12 pod jazyk.

Ja brala i velke baleni Cecka 1000, ale neni s pozvolnym uolnovanim, coz

neni nejlepsi reseni, ale nejlevnejsi:) NA vitamin E, rybi olej apod se to

nevyplatilo.

WP od 26.6.2007 pro stale se opakujici zanety HCD, migreny, bolesti zad, chronicky unavovy syndrom, problemy s dychanim, zhorseni zraku a dalsi problemy

No na tom vit.lajfu to

No na tom vit.lajfu to vypadá v poho. Asi to zkusím taky přes ně no.

Petik

Nemůžu si pomoct, ale ten

Nemůžu si pomoct, ale ten iherb je jednoznačně bezkonkurenční. Vitaminlife zas nic extra teda. Akorát až strašně moc velký výběr, člověk ztrácí přehled a ty ceny ničmoč extra. Jenom to nějak z toho iherbu dostat semka. To jste nikdo nezkoušel, nemáte zkušenosti s tou zásilkovou službou? Mám pocit, že někdo tu psal (snad Mirous nebo kdo), že už se to neoplatí, že je tam velká palba za to doručení, ale myslím, že i tak se to musí vyplatit ne?

Petik

Tak jsem to zkusil s tím

Tak jsem to zkusil s tím iherbem a přes tu zásilkovou službu. Poslali potvrzovací mail a na kartě se už částka taky objevila v zatím nezaúčtovaných. Ze strany lékárny se to zdá teda vpoho, uvidíme jak s tou zásilkovou službou, snad to tam někde nezůstane viset.

Petik

Tak z iherbu do schránky to

Tak z iherbu do schránky to už přišlo hned na druhý den. Teď už to přeposílám rovnou domů. Musím však potvrdit, že je ta zásilková služba dost drahá, teda až krutě. Ale i tak to vyjde asi určitě lépe než u nás. A možná tak na stejno když bych si to objednal přes ten vitaminlife.

Takže potvrzuji, že to přes tu zásilkovou službu jde, ale je to na zvážení, jestli se to oplatí.

 

Petik

na CAP od 10/2007 pro (neuro)boreliozu, chlamydie a mykopl. Problémy až po klíštěti, pak už ten zvěřinec imun. systém neudržel na uzdě.

Iherb.com nově zasílá i

Iherb.com nově zasílá i do ČR a na Slovensko.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

Ahoj jade, můžeš prosím

Ahoj jade, můžeš prosím napsat, co jsi všechno brala z iherbu a za jak dlouho to k nám došlo? Kolik tam vychází poštovné?

Díky za odpověď

Žaneta

brnění nohy, bolesti uzlin, monoklonální gamapatie nejasného původu, Helicobacter pylori + další potíže, na WP od 09/2007, od té doby ústup teplot, ranního pocení a bolestí v bedrech, více energie

Ahoj, ještě nic jsem od

Ahoj, ještě nic jsem od nich nebrala, ani nevím, co všechno mají v nabídce a uvažuju o tom, že si u nich něco na zkoušku objednám. Četla jsem o zasílání do ČR na foru o vypadávání vlasů a myslím si, že se ta informace tady bude lidem taky hodit. Teď prý snad mají akci při objednávce od 60-80 dolarů poštovné zdarma. Jinak by to v ČR mělo být za 7-10 dnů podle jejich stránek.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

Iherb nezasílá

Iherb nezasílá zadarmo.
-International Airmail (available to selected countries): A Flat $4.00 or Free for Orders Over $60.00! This option applies to orders valued up to $80.00, and weighing 3 lbs or less. This shipment method has a 1 to 4 week delivery time.
Please note: If you choose Airmail delivery, you will not be able to track your order. However, airmail deliveries are very reliable and are a favorite shipping method for our valued customers in Europe and Asia Pacific with an average delivery time of 10 days (including weekends). Also, chances are high that you will not pay any additional customs import taxes.

Překlad:
...poštovné je zadarmo při zásilce v hodnotě nad 80 USD a ZÁROVEŇ zásilka váží méně nebo maximálně  1,3kg!!!! To si toho teda moc nekoupím.
...dodací doba je 1 - 4 týdny.
...neposkytnou ti službu Track and trace, takže nevidíš kde se balíček nachází a v případě ztráty jej nedohledáš (zkušenosti s Českou poštou)
...taky píší že je vysoká pravděpodobnost, že nebudete platit DPH a clo za zásilku, což je pravda u zboží pro osobní spotřebu, nicméně Vám je celníci stejně zadrží (zásilka v hodnotě 180 USD a více) a pokud se jim obsah nebude líbit, tak Vám zásilku nevydají.

Na ATB od 15.4.2009, Doxi 200mg denně, Roxi 300mg denně, 5 denní pulzy Entizolu , 2x denně 600mg ACC.

Ano nezasílají zadarmo,

Ano nezasílají zadarmo, ale teď mají akci, kterou popisuješ. Lidi z fora Více vlasů si nákupy s touto akcí pochvalují. Asi toho neobjednávají tolik a tak těžkého. Dole v tabulce máš:

June 2010 - New: Check out the average delivery time for International Airmail for selected countries, based on recent feedback from our customers. Je tu uvedeno: Czech Republic 7 (předpokládám, že 7 days). Takže 7 dní  by mělo stačit.

http://www.iherb.com/info/shipping/International

ze Swansonu jsem vždycky dostala sledovací číslo, jenže prakticky nikdy se nedal balík sledovat. (možná s tím jenom neumím zacházet, ale po rozkliknutí sledovacího čísla v mé objednávce k balíku prostě nebyl přístup) Zásilky v hodnotě 180 USD a více jsem nikdy nekupovala, tak nemám zkušenost, zásilky nižší hodnoty vždycky celnicí prošly v pohodě. Jen jednou mi zásilka odesílaná z US v říjnu dorazila až někdy v únoru. Ale to nebylo z eshopu, to byla pošta soukromá.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

Ahoj, myslite prosim ze

Ahoj, myslite prosim ze chlamydie maji vlyv i na vypadavani vlasu???

Ahoj, myslím, že ano, mě

Ahoj, myslím, že ano, mě vypadávají hodně už několik let, a nedaří se to zastavit a tady na stránkách v příbězích pacientů, je příběh Michele s alopecií areata, v souvislosti s chlamydií. Koukni na oranžovou lištu nahoře.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

Kupoval už niekto z iherbu

Kupoval už niekto z iherbu niečo s tou spomínanou dodacou variantou Internatinal Airmail za 4$ ? Na stránkach píšu, že dodacia doba je 7 pracovných dní, ja na balík čakám vyše troch týždňov. Nejak fakt nemám poslednú dobu šťastie na internetové nákupy :-(  Ak niekomu zásielka dorazila, podpisovali ste prevzatie na pošte, alebo to poštárka jednoducho nasilu strčila do schránky bez dodacieho dokladu?

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,aziroxi,entizoltini,vit.D,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Striedavo dobrý a zlý stav.

Tak napokon po 32 dňoch

Tak napokon po 32 dňoch čakania balík z iherbu predsa len dorazil. Ani som už veľmi neveril, že by som videl či už balík alebo peniaze zaň (priamo na stránke zdôrazňujú, že nepreberajú absolútne žiadnu zodpovednosť za nedoručené/stratené zásielky).

V medzičase som si na nete mohol prečítať množstvá rozhorčených textov ďalších zákazníkov iherbu, ktorí sa rovnako sťažovali na príšerné meškanie zásielok (zásielka typu "2nd day delivery" cestovala 18 dní, bežné zásielky až 6 týždňov), nedoručené zásielky a mimoriadne arogantnú užívateľskú podporu. Podľa vyjadrení z netu sa zrejme niekedy pred rokom zmenil majiteľ iherbu a od tej doby dovtedy kvalitný obchod kvalitou služieb dramaticky upadá.

Takže keď to zhrniem - vzhľadom na to, že zásielka napokon dorazila a vzhľadom na to, že majú v ponuke niektoré produkty, ktoré u swansona nenájdem, tak úplne obchod zatiaľ neodpisujem, ale najbližší nákup už  radšej budem robiť s drahšími/bezpečnejšími variantami poštovného (za tie stresy a vyčkávanie mi tých pár ušetrených dolárov nestojí).

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,aziroxi,entizoltini,vit.D,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Striedavo dobrý a zlý stav.

Z iHerbu beru zboží

Z iHerbu beru zboží minimálně půl roku a zatím se mi neztratil ani jeden balíček a že jsem jich už měl, ovšem cestuje to někdy i více jak měsíc. Samozřejmě že může být chaos i na naší poště či celnici. Takto levně nenakoupím nikde a jak říkám, až na delší čas dodávky super. Balíčky mám vždy na poště. Kupuji tam mladý ječmen, chlorellu, NAC, melatonin, cordyceps... zboží mají mraky. Díky Cordycepsu jsem se konečně po roce zbavil zlatého styphylokoka, cena je tam bezkonkurenční. U mne s tímto obchodem spokojenost, za poštovné 4,-USD to stojí i za to delší doručení.

Otestoval som dodávku z

Otestoval som dodávku z iherb pomocou drahšej varianty DHL. Cena poštovného vyšla na ca 25-30 USD na 150 dolárovú objednávku. Dodacia doba do Prahy bola ca 3-4 dni, dodané DHL kuriérom priamo do domu. Dobrá praktická rada - ak si chcete ušetriť komplikácie s hľadaním zásielky, zadávajte pri objednávke funkčné tel. číslo :-) .K zásielke pošlú mailom fungujúce sledovacie číslo, takže sa pohyb balíka monitorovať v reálnom čase online a vyhľadať ho, ak sa po ceste zatúlal. Hlavnou nevýhodou je, že kuriér chodí počas pracovnej doby. Spôsob opakovanej dodávky a určovania dodacieho času som našťastie zatiaľ nemusel netestovať.

V porovnaní s prvým nákupom a doručovaním cez International Airmail, tak s DHL doručením som bol spokojný, a to aj za cenu vyššieho poštovného. Hlavnou otázkou je, ako veľmi sa tento rýchly a jednoduchý spôsob dodávky zmení, keď sa od budúceho mesiaca znížia bezcolné limity a balíky budú prechádzať colným konaním s povinnosťou  platby DPH.

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

Posted Říjen 7th, 2011 by

Objednal sem si na iHerb.com doplnky za 103.8 dolaru postovne neslo mensi než 30 dolaru takže celkem 130.69 dolaru. Z uctu mi zmizelo 2453 kč. Dnes ke me prijelo DHL a chtěli dalších 480 kč ! To jako za co ? Že by snad clo ? Vyplatí se to vubec objednávat v USA ?

To je nemile, chystam se u

To je nemile, chystam se u nich taky nakupovat, ale za min penez. Za jak dlouho ti dorazil balik, mozna sis zaklikl spesne doruceni, nebo ze by priplatek za DHL doruceni?

Prosim te, chteli od tebe kopii platebni karty, na jejich strankach jsem nasla neco o tom, ze snad u novych zakazniku pozaduji poslat faxem kopii platebni karty.
Dost me to prekvapilo, tohle nikdy nikdo nevyzadoval.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

Toto nikto nema pravo ziadat

Toto nikto nema pravo ziadat kopiu platobnej karty. Je to podozrenie na zneuzitie karty, kartu netreba nikdy davat z ruky, aby si ju nikto nemoho skopirovat, a ani prikladat kopiu karty.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 


Kopie platebni karty NE, nezaškrtl jsem špatne nebylo bylo na vyber pouze ze dvou a vybral sem levnejsi variantu. 2.10 sem objednával a 7.10 mi volali DHL ze maji pro me balicek. Dopravu lze sledovat na jejich stránkach. Z dodatečných penez jsem dost nasranej

To co DHL chcelo bolo

To co DHL chcelo bolo pravdepodobne clo a DPH co zhruba sedi. Postovne je zvycajne v cene ked objednavas.

Nebolo to clo, bolo to DPH z

Nebolo to clo, bolo to DPH z tovaru a  poštovného.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

Dovezené zboží z USA

Dovezené zboží z USA podléhá celnímu řízení. A může být na něj vyměřeno clo a DPH. Tyto poplatky se vyměřují na základě uvedené ceny a druhu zboží v deklaračním formuláři, který při odesílání zboží z USA musí být vyplněn. Od 1.12.2008 vyšlo v platnost nařízení Rady č. 918/83, že balík do 150EUR je od těchto poplatků ušetřen. Od 1.4.2011 výchází v účinnost zákon, který upravuje limit na 22EURhttp://www.nakupujvamerice.cz/clanek.php?clanek=clo-a-dan-pri-nakupu-v-u...

chlamyd, mne to pripadá v

chlamyd, mne to pripadá v poriadku. 130 dolárov x 18 vychádza na ca 2340 plus prirátaj kurzový rozdiel banky. Možnosť dopravy, ktorú si zvolil bolo asi DHL. Možno ani netušíš, aké šťastie si mal, pretože pri všetkých iných typoch dopravy by ťa čakalo osobné jednanie s colníkmi. Tých 480 Kč je zjavne 19% DPH, ktorá sa dopláca k zámorským balíkom. Pokiaľ by nakupovanie z iherb fungovalo s DHL službou takto rýchlo a nebyrokraticky, tak by to bola vlastne dobrá správa.

Ad fotokópia platobnej karty. Nikdy nič také odo mňa v iherb nechceli. Možno to tam majú ako zábezpeku, keby mali podozrenie, že niekto skúša platiť ukradnutým číslom karty.
WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

dá se tedy objednávat z

dá se tedy objednávat z USA bez techto okrádajicich poplatku, asi budu muset spocitat jestli se to vubec vyplati včetne toho rizika ze to neprijde nebo bude problem na celnici

Oni snad bud chteji kopii

Oni snad bud chteji kopii plat. karty, nebo kopii vypisu z uctu, nebo nejakeho dokladu, ktery by ukazal ze existujes - zaplaceny najem, telefon, tusim... Zkusim objednat a zadnou kopii neodeslat, nechce se mi jim neco takoveho posilat, uvidim jak dopadnu.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

Co sa tyka posielania kopie

Co sa tyka posielania kopie karty, riziko ked im ho das nieje vacsie ako ked objednavas iba s udajmi z karty  pretoze vsetky udaje ktore musis zadat pri objednavke su uvedene na karte a aj tak a na zneuzitie staci tvoje meno, cislo karty, typ karty, dlzka platnosti a kontrolne trojcislie, niektori potrebuju na overenie aj billing adresu (adresa kde ti chodia ucty za kreditku, a postove smerove cislo).
Ak mi posles tieto udaje mailom tak ti bez problemov vybielim ucet :)

No prave. To ti verim :o)(na

No prave. To ti verim :o)

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

Súhlasím, ale tieto

Súhlasím, ale tieto všetky údaje dávaš len spoločnosti ktorej dôveruješ a je to zabezpečené proti zneužitiu. Ale pokiaľ dáš kópiu s údajmi, ktorú pošleš napríklad faxom, k tomu sa môže dostať hocikto, a nie je tam nič zaručené, a už vôbec tam nie je ochrana proti zneužitiu.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

Objednala jsem z iHerbu, za

Objednala jsem z iHerbu, za 5 dní zásilka doma.... a teď nevím, jestli to vůbec mám psát a už vůbec nevím, jestli se mám radovat, ale ani DPH ani clo jsem neplatila... nebo to ještě přijde?

Clo a DPH sa obycajne platia

Clo a DPH sa obycajne platia pred tym nez ti zasielku kurier odovzda bud priamo kurierovi alebo na colnom urade na poste ked to islo cez postu.  Takze tot vsjo.

http://www.chlamydie.info/nod

Ja som chcel len tolko ze

Ja som chcel len tolko ze ked kurier pride a da ti zasielku a nechce uz nic viac tak uz asi nepride opat aby pytal clo a DPH. To ze clovek neplati clo a DPH pri objednavke tovaru ale neznamena ze ho nezaplati neskor.

To vyzerá, že asi colníci

To vyzerá, že asi colníci nad balíkom pri preclievaní mávli rukou a vykašlali sa na výpočet DPH a tým pádom ani kuriér od teba nepotreboval nič doplatiť. Toto je zrejme výnimka z pravidla. Každopádne, keď po tebe nechceli žiadne peniaze pri preberaní tovaru, už ich nik vymáhať nebude.
WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

Zásilku ani neotvírali,

Zásilku ani neotvírali, ani nikde není uvedená cena. Tak možná je to tím. Když jsem se ptala kurýra, tak říkal, že to byla asi malá částka a zaplatili to za mě...??? což moc nechápu. Tak teda jen doufám, že mi za půl roku nepřijde exekutor, že dlužím prachy :-DDD

neboj sa mne uz prislo

neboj sa mne uz prislo takychto balikov z mimo EU niekolko a nikdy spatne nikto nic nevymahal, okrem toho na zaklade coho by to vymahali ked balicek nebol otvoreny a nikde nebola uvedena cena.

No, ale cena prý musí být

No, ale cena prý musí být uvedena v tzv. "deklaračním formuláři"  

Dovezené zboží z USA podléhá celnímu řízení. A může být na něj vyměřeno clo a DPH. Tyto poplatky se vyměřují na základě uvedené ceny a druhu zboží v deklaračním formuláři, který při odesílání zboží z USA musí být vyplněn. 

mas pravdu tak ta ten

mas pravdu tak ta ten exekutor potom asi neminie :)

Objednávka z iherb s

Objednávka z iherb s dodacou variantou DHL. Objednané v nedeľu večer, kuriérom dodané do Prahy v stredu dopoludnia, celková dodacia doba neuveriteľných 2,5 dní.

Poštovné ma pri ca 160 dolárovej objednávke vyšlo na ca 25 usd (vystihol som nejakú zľavu na DHL dopravu, bývajú pomerne často, obvyklá cena by inak bola okolo 32 usd). Navyše mi ešte ako stálemu zákazníkovi dali k tejto objednávke discont 10%, čo tiež potešilo.

Dodacia doba bola rýchlejšia než expresná, za 2,5 dňa mi ešte nikdy zahraničný balík neprišiel. Nebolo žiadne osobné doťahovanie sa s colníkmi, vyrubenú dph okolo 600 kč som zaplatil priamo kuriérovi a dostal do rúk balík. Podľa online dhl logu trvalo colné odbavenie balíku menej ako 1 minutu (zjavne len zosnímanie čiarových kódov) a celkový čas balíku strávený na colnici bol okolo 18 minút.

Informoval som sa tiež o spôsobe preberania dhl dodávok. Funguje to tak, že dhl zásielky sa rozvážajú v pracovné dni v pracovnej dobe. Za večerné alebo víkendové dodanie sa platí špeciálny príplatok okolo 2000Kč a inak večer ani cez víkend balíky vôbec neroznášajú. Pokiaľ ste teda celý deň v práci, je lepšie zadať ako dodacie miesto pracovnú adresu. Dobrou radou je samozrejme zadať fungujúce číslo telefónu. Pokiaľ vás kuriér nezastihne, dá sa dohodnúť opakované dodanie nasledujúci deň, bez sankčného príplatku.

V balíku som mal okrem iného D3 2000iu, vysokodávkovú ALA, B12tky, Niacin a nejaké iné banality. NAC ani melatonin som zatiaľ neobjednával. Balík nebol vôbec colníkmi otváraný. Čo ma zarazilo je fakt, že na balíku nie je ani cena ani rozpis obsahu a vnútri nie je žiadna faktúra ale iba kusovník položiek bez ocenenia. Tak si lámem hlavu nad tým, z čoho vlastne tú dph vypočítali (na balíku je iba nalepených iba niekoľko čiarových kódov, adresy a hmotnosť ale žiadna cena).

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

Zrejme bola k zásielke

Zrejme bola k zásielke priložená faktúra, a tá ostáva na colnici ako doklad k  colnému dlhu.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

objednávka z iherbu s

objednávka z iherbu s variantou International Airmail, tedy 4 dolary poštovné. Objednáno 14.11.11, posláno 15.11.11, dorazilo 23.12.11, doručil Mediaservis Brno. Celková cena zásilky kolem 18 dolarů i s poštovným, asi to prohlíželi, přední strana s celní deklarací je mohutně přelepená nálepkami přepravní firmy, Iherb uvedl jen cenu bez poštovného, zadní strana zřejmě byla otevřena, potisk je narušený a balíček byl nedobře přelepený, dal se částečně otevřít, možná se dovnitř někdo i dobýval. Ale objednala jsem jen jednu lahvičku nacu na zkoušku a dorazilo v pořádku.. 
Co mě překvapilo, že to nešlo přes celní poštu v Plzeňské, ale přes Brno, doručili to až domů. Jen to dlouhé čekání, kdy člověk neví, jestli za své peníze něco uvidí.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

Objednávka z iherb přes

Objednávka z iherb přes DHL express, objednáno 23.12., posláno 27.12., dorazilo 29.12. Cena poštovného 23 dolarů. Dvě faktury přiložené zvnějšku krabice, přelepené folií. Propiska jako dárek :)

Předtím objednáno přes International Airmail za 4 dolary a to přišlo cca za měsíc. Za mě spokojenost.

Borelióza, cpn, ebv, hsv, streptokok, ureaplasma, chron. pánevní syndrom, CFS, hypotyreóza a milion potíží...

Emily, doplácela jsi něco

Emily, doplácela jsi něco DHL kurýrovi?

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

Ne ne,

Ne ne, nedoplácela. 

Borelióza, cpn, ebv, hsv, streptokok, ureaplasma, chron. pánevní syndrom, CFS, hypotyreóza a milion potíží...

iHerb nechodí?Jedna známá

iHerb nechodí?

Jedna známá odsud a jeden známý odjinud objednávali, už je to přes měsíc, doteď ani ťuk.
Zřejmě byly zásilky zabaveny, zatím nedošlo ani vyrozumění. Zmizel i Cordyceps, on není povolený?
Vypadá to, že ze zahraničí už napříště neproleze vůbec nic.

Necháme se takhle okrádat donekonečna?


preverila si si, akým

preverila si si, akým dodacím spôsobom ten balík posielali? Ak to bolo tou 4$ variantou, tak tá trvá minimálne 4-5 týždňov a navyše je bez sledovacieho čísla, takže je pri nej ešte aj riziko, že balík niekto stratí alebo ukradne. Pokiaľ by ho zadržali colníci, predpokladám, že by poslali list so žiadosťou o doloženie účelu, určite by obsahom neškodný balík nehodili len tak do smetí. Ja osobne ale ten 4dolárový spôsob nákupu už nepoužívam, riziko že sa balík stratí mi pripadá príliš vysoké a radšej si priplácam za kompletne odsledovateľnú DHL dodávku.
WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

myslím, že známý měl tu

myslím, že známý měl tu čtyřdolarovou variantu a známá něco podstatně dražšího, takže tam by problém z této strany  být neměl.

ale dle mé zkušenost velké zdražení zpravidla hlásí zadržení, to oni si dávají záležet, aby člověka nechali aspoň pár týdnů podusit v nejistotě :-(

tak známé to nakonec

tak známé to nakonec včera došlo, trvalo to skoro 2 měsíce...

Comment viewing options

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k