Současné výsledky po antibiotické léčbě

Chci se s Vámi podělit o své současné výsledky od Dr. Klubala, v pořadí druhé.

opět Slabě Pozitivní  rodové chlamydie v IgM metodou Elisa -  (stejný nález v dubnu 2009)

Zvýšená hladina anamnestických protilátek EBV.

Borelia IgM (Elisa) 113,3 VU POZITIVNÍ.

Také mě lítá autoimunita štítné žlázy,v dubnu hodnota Thyreoglobulinu 137,1 , nyní v prosinci hodnota 16,2.

Co se týká mého současného stavu, tak musím říct, že se mi hodně spravily neuro-problémy, motání hlavy, různé brnění, bolesti a tuhnutí se objeví jen sem tam, už to není můj celodenní chléb. Za to asi vděčím MInocyklinu, který jsem brala po pozvolném začátku pro prudké reakce nakonec v tahu 11 měsíců, z toho 8 měsíců v plných dávkách 2 x 50 mg společně s Azi 250 mg 3 x týdně. V tomto období jsem zvládla dát celkem asi 3 pulsy Entizolu k této léčbě, ale během pulsu jsem měla problémy se srdcem a celková odezva těla na lék byla příšerná. Nakonec se mi přidaly kolikovité bolesti břicha, takže jsem léčbu ukončila v listopadu  roku 2009. Měsíc po vysazení mám výsledky uvedené výš. Stav se mi zatím nezhoršuje, hlavním problémem je nyní únava a bolesti břicha, takže v antibiotické léčbě už pokračovat nyní nebudu.  V současné době zkouším léčbu dál pomocí Albendazolu, který likviduje parazity jak ve střevech tak i tkáních. Je více než  možné, že mým problémem jsou i oni, proto se nemůžu nějak posunout dál pomocí atb. léčby. Více to tady nebudu rozvádět, až budu mít nějaká větší fakta a další poznatky, tak sem napíšu více. Přeji všem hodně sil a úspěchů v léčbě .

 valeriano - tak Ti

 valeriano - tak Ti držím palce, aby Albendazol změnil zdr. stav k lepšímu (vyléčenému). Nezapomen ,že při nezměně můžeš pokračovat i jinými (Cesol; Vermox)- každý likviduje něco jiného. Zpráva z "Austrálie" mi opět rozsvítila světýlko na konci tunelu a Tvoje zpráva mi ukázala ,že nejsem sám, takto uvažující.

Kdo přišel k Mudrovi a ten začal pátrat tímto směrem ? Nikdo a když, tak po negativním výsledku se toto pátrání ukončilo. A odborníci píší- 80% pátrání po parazitech bývá falešně negativních. Mě bylá udělána lab. taky na parazity (negat.)- tak jsem spoléhal na odhalení; protože při mém pozorování pod mikroskopem jsem vidával hodně zajímavých utvarů (podobné obrázkům na IT); nu což - započnu léčbu s negativním lab. výsledkem.  Tak jako bývá faleš.neg. u protilátek a léčbu  ATB začínáme  i přesto,stejně tak můžeme vyzkoušet léčbu parazitů i když nebyly odhaleni.

LB od r.2000;neuroborelioza od r.2006 ?: na MP od července 2008-největší problém CFS; třes,záškuby;záchvaty -po roce MP zůstal jen CFS a morgellons

od r.2000

Ahoj Dervisi, díky za

Ahoj Dervisi, díky za reakci mě nikdo parazitologii nedělal ani při dlouhodobých střevních problémech a to byla určitě chyba, jen jednou jsem absolvovala kolonoskopické vyšetření, ale tam se neodhalilo nic, jen pohledem poškozená sliznice a dle dalších vyšetření se o Crohnovu chorobu nejednalo. Na Ultrazvuku maloabsorbce střev, zvětšení slinivky a sleziny. Teď při braní Albendazolu po několika dních  se objevily podivné útvary ve stolici..Zatím nevím o co se jedná, beru to zatím empiricky tak, že jsem dala 7 dní a pauza. Brzo snad budu vědět víc a i o co se jedná, pokud na to zdejší laboratoř přijde. Taky si myslím, že pokud nějak výrazně nezabírá atb. léčba, že mohou hrát v zdravotním stavu roli i paraziti, na které se u nás v ČR ani nepohlíží, pokládá se to za importované nemoci a řeší to nejspíš cestovní medicína..? Sem sama zvědavá jak by to doktoři léčili, když všechny léky co zde byly na parazity dostupný nejsou už v ČR k dostání, např.Zentel, (léky na odčervení jsem si objednala ze zahraničí).

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1/09 Mino,Azi,Enti.

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

Ahojky, máte někdo

Ahojky, máte někdo konkrétní cestu jak sehnat Cesol, Praziquantel, Albendazol, Zentel nebo Biltricide?  Díky za info...

je to podobné jako u ATB-

je to podobné jako u ATB- sehnat recept a do Němec nebo Rakous. Jinak Albendazol (zentel) je teda pálka. Ještě ,že se to nebere dlouho. Vermox jsem bral 4,5 dne a nic se nezmněnilo- hlavně ,že jsem to přežil; tak ted čekám na zentel co to udělá se ZOO a se mnou.

LB od r.2000;neuroborelioza od r.2006 ?: na MP od července 2008-největší problém CFS; třes,záškuby;záchvaty -po roce MP zůstal jen CFS a morgellons

od r.2000

Ahoj Valeriano,muzu se

Ahoj Valeriano,

muzu se zeptat se zpetnym odstupem, jaky uspech jsi slavila s temi antiparazitiky? Konalo se dlouhodobe zlepseni ci nikoliv?

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ahoj Adriano, ano musím

Ahoj Adriano, ano musím říct že po antiparaziticích jsem se konečně cítila jako zdravá, asi půl roku naprosto bez potíží, spoustu energie téměr neuvěřitelné, veškeré problémy mi ustaly, nejvíc mě zabral asi Ivermectin a také praziquantel, ovšem nyní po půl roce zase menší návrat potíží, taková epizoda, jak kdyby mi v břiše praskla cysta, bolesti, zvracení a poté postupný návrat původních potíží,jak menší otrava, tak jsem ihned nasadila zase kůru a hned se to zase zlepšilo, takže u mě je to jasný, opakuji nyní kůru zaměřenou na parazity, i parazitární nákazy jsou na dlouhodobou a opakovanou léčbu... Kdyby měl někdo zájem vyzkoušet léčbu na parazity, kontaktujte mě mám zdroje kde sehnat léky u nás nedostupné.  Jedná se o tyto: Albendazol, Praziquantel, Ivermectin. účinné na celé spektrum parazitů na tkáňové, střevní helmintozy, i filariozu (v lymfě) . Mě velice pomohly, ty nejhorší stavy mi vyřešily... Přestaly mi prekolapsové stavy, nafukování břicha, nevolnosti po jídle, dušnosti, brnění atd. Jediné s  čím se potýkám nyní je už asi nejvíc psychika po takové době léčby. Mám rozhozený biorytmus po tolika letech doma. Jsem si ale nyní jistá, že znám zdroj svých několikaletých potíží, protože po vybrání několika kůr se stal u mě doslova zázrak. Chlamydie a borelie to už byla u mě asi třešnička na dortu...

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

Tak to ti uprimne gratuluju.

Tak to ti uprimne gratuluju. Mam v planu neco obdobneho napsat do sveho blogu. Ne ze by chlamydie u me byly tresnicky na dortu, to vubec. U me byl CFS bakterialniho puvodu, jinak by na nej nezabrala atb a nedokazala ho v podstate eliminovat. Nicmene dneska uz vim, ze paraziti byli a asi jeste jsou taky ve hre u posledniho meho ne uplne doreseneho problemu- bolesti bricha. To by ale bylo na delsi povidani.

To cyklovani antiparazitik jsi nekde vycetla nebo jsi to testla podle pribaloveho letaku?


Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Díky :-) Dávkování je

Díky :-) Dávkování je podle váhy a také hlavně podle vývojového cyklu parazitů, nutno několikrát opakovat, přesné dávkování a délku léčby mi poradila pí. Bláhová. Na každého parazita totiž individuální a nutno i jiná délka léčby. Asi taky záleží na promořenosti a místě parazitů a délka nákazy.

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

Uff, teda to jsou

Uff, teda to jsou informace:-). Člavěk, čím více se v tomto zabředává, tím více zjišťuje, co je možné, aby stálo za jeho problémy:-(. Valeriano a myslíš si, že je dobré to prostě vyzkoušet jeden lék po druhém i při braní atbk? Jak jsem se dočetl, ty jsi začala brát až po. Taky jsem se chtěl zeptat, na jaké parazity si mám nechat udělat testy a kde se nechávají dělat? Chodím ke Klubalovi, ale nepostřehl jsem, že by mi tyto testy někdy dělal.

Doktoři ti testy na

Doktoři ti testy na parazity vůbec neudělají, nebuď naivní :-))), tady ta problematika se neřeší u nás vůbec, protože se má za to, že našich končinách se to nevyskytuje a tyto nákazy jsou jen někde v Asii..Rozhodně bych to nedoporučovala brát k atb. Jedině až po vysazení až z těla vyprchají atb.. Tyto léky jsou totiž taky pěknej nářez, obzvlášť praziquantel, jsou na něj taky při  braní dost reakce podle parazitární zátěže..

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

To je právě ten problém,

To je právě ten problém, byl jsem několikrát v Asii a problémy mi propukly až po cca 4 letech od Asie. Pořád řeším CPN, CPtr, ale nemůžu se toho zbavit a tak mě právě Tvůj příspěvek hodně zaujal.

Valeriana, tak to je dobra

Valeriana, tak to je dobra sprava od teba, lebo aj ja som tu uz nedavno písala, že všetko mám OK, chlamydie negativne, len stav stale pretrvava, lekárka je uz zo ma hotová, že čo mi vlastne je. Ale našťastie hlada príčinu a vyšetrili ma uz vselikade. Tiež som sa dočítala o partazitoch, že ich veľa a často sa nedaju identifikovať. Mne klesa feritin, nosič železa. Má byť 18 a mám ho 3,5, čiže blíži sa k nule a to ma desí, ved čo uz potom nasleduje...nepíšem radsej. Tak som začala piť čajovu zmes proti parazitom a slava. 3dni spím uz bez budenia, žiadne šklbanie noh a aj svaly su pevnejšie, brucho volné, bez vselijakych krcov, uz len mierne bolesti klbov, atd...... akurat sa viac potím a divne mi pachne pot, pričom moj pot bol vzdy bez pachu....no je skoro volať na viťazstvo...dik za tvoje info o liekoch proti parazitom...poviem o tom lekarke. pripadne sa ti ozvem ohladom tych liekov.
držím prsty! 

janett

Ahoj Janett, protože jak

Ahoj Janett, protože jak píše Valeriana není moc dobré antiparitika brát společně s atbk, můžeš mi poslat kontakt, kde koupit ten Tvůj čaj a kdo Ti ho vyrábí?

mam77, uz som ti ho poslala

mam77, uz som ti ho poslala do správ 

janett

este som toto

este som toto našla
http://fit.server.sk/choroby/mudre-tvory-v-nasom-tele-vyhodte-votrelcov-parazit/

aky mate názor na to ??

janett

Celkem výstižný a

Celkem výstižný a pravdivý článek. Paraziti nejsou jen ve střevech a to je ta potíž, můžou se prokousat střevní stěnou a dostat se kamkoliv.. tam se zahnízdí, vytvoří cysty a začíná peklo..Mají různé vývojové cykly. Léčba je taky dlouhodobá.  a nutno opakovat. Na některé fáze je totiž léčba neúčinná - tuším larvy. V exotických zemích je parazitární nákaza běžná a lidé se tam pravidelně odčervují 2 x do roka. Jen u nás se to vůbec neřeší... a doktoři na to ani nepomyslí, že by to mohla být u někoho příčina všech letitých potíží. . . člověk se vyčlenil z přírody a myslí si že se jej některé věci netýkají, je to smutné..řekla bych že toho bude v ČR masivně přibývat těchto nákaz..

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

 Máš potuchy, o které

 Máš potuchy, o které příživníky konkrétně by se mohlo u tebe jednat? Háďátka, motolice, tenkohlavce .... je jich mraky, malé, větší, nejmenší, jako třeba Giardia lamblia apod.  Nebo jen tak naslepo jsi vsadila na antiparazitika?

březen 2013 ukončení CAPu 

Jane, do mudrců to nemám

Jane, do mudrců to nemám potvzeno, ale vím to od pí. Bláhové, která tady byla mnohkrát zmiňována, ta mi dělala diagnostiku metodou Salvia - sadou na parazity. Vyšly mi tam borelie, chlamydie, helicobakter a spousty parazitů -Echinococus Granulosis, Giardie a Lamblie, Toxocaris Leonis, Angiostrongyly- Háďátka, Shigella, a tasemnice a taky Dirofilarie. Prostě celej zvěřinec, proto ten můj stav byl de fakto na umření. Vzhledem k tomu, že mě léčba spolehlivě zabrala  a dostala mě zpátky do života jsem si jista že se u mě o parazitární nákazu jednalo. Postupně jsem se toho zbavovala, taky nutno podoknout, že mi na to zabíral i na něco samotnej Entizol, ten jsem dala ještě před zahájením te parazitární kůry. Pak střídavě Albe a Prazi - a nakonec Ivermectin. Měla jsem půl roku naprosto bez potíží do doby než mi praskla ta cysta, tak jsem rychle nasadila a už je to zase ok, budu kůru opakovat znovu. Hold je to taky na dlouhou trať jedna kůra by mě nestačila.. Tak mám zásoby a budu opakovat ais ještě nějaký čas než se těch cyst úplně zbavím...

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

Dobrý den, ráda bych se

Dobrý den, ráda bych se zeptala, je to ta ing. Bláhová z Brna? Pokud ano, tak podle mé zkušenosti, kdokoli k ní jde, tohle všechno mu najde, nebo aspoň půlku. Určitě paraziti jsou problém, ale ... Jsem ráda, že Vám antiparazitika pomohla, určitě tomu věřím, několikrát jsem viděla lidi, co si tu léčbu a výsledek nemohli vynachválit, ale znám taky případy - zblízka a 5 nebo 6, kdy léčba stála desetitisíce, včetně toho stroje na výrobu frekvencí nebo čeho, a bez výsledku. Píšu to jenom proto, aby to nevypadalo jako všeléčba, tak to určitě není. Prodávala jsem veterinární léky a její klienti se k nám často obraceli kvůli praziquantelu, ivermectinu atd., není to jedna paní povídala. Je to asi stejný jak s atb, pokud léčbou trefíte hřebíček na hlavičku, je všechno OK.

Jo je to pí. Bláhová z

Jo je to pí. Bláhová z Brna. Nejde o to, co vytestovala, ale léčba prostě mi zabrala. Ona mi potvrdila jako jediná, že ty parazity mám, protože už před její návštěvou jsem sama v zoufalství si objednávala léky ze zahraničí na parzazity a sama nasazovala, protože intuice mi říkala, že lék na můj problém  je jen není v ČR. Paní Bláhová mi pomohla z dávkováním těchto léků, za to jsem jí vděčná. Nevím co v sobě přesně řeším, to  se asi ani nedozvím, od doktorů vůbec, ti toto netestují a ani nepomyslí na parazitární příčinu nemoci u dlouholetého chronicky nemocného pacienta. Každý má hold jinou cestu, já trpěla 7 let, nesnesitelné stavy, a nyní mám konečně léky, které mi dlouhodobě zabraly a zbavily mě těch nejhorších potíží, které ze mě dělaly téměř ležáka. Po 7 letech v bolestech a na lůžku s naprostým únavovým syndromem  a dalších x příznaků nyní normálně funguju. je to pro mě zázrak. Brala jsem rok atb. protokol vždy nastalo slabé zlepšení, ale víceméně se stav radikálně nezlepšoval a po zlepšení nastalo zase zhoršení, atb. mě ale udržovala při životě a mírnila ty projevy. Radikální zlom nastal u mě až po  léčbě zacílenou na parazity. Máte pravdu každému zabrat nemusí, ale může to být pro někoho naděje, jak se dostat z chronických letitých problémů, kdy příčinou můžou být právě paraziti, když ani atb. dlouhodobě neřeší hlavní problémy.

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

Děkuju, já se ptala,

Děkuju, já se ptala, protože taky samozřejmě taky parazity jako příčinu zvažuju, u mně katastrofální únava a spavost je to nejhorší, co mě omezuje, na bolesti mi pořád zabere obyčejnej brufen, na tohle nic. Myslím, že nikdo se tím nezabývá (tady) víc než ona a mám pocit rozporuplnej, tak každej pozitivní i negativní bod to rozhodnutí ovlivňuje, jestli k ní jít či ne a kdy. Mě se pořád jeví atb jako první volba, ale váhám, nevím. Je to hrozný, doktoři by měli hledat, co nám je, ne my sami. Hlavně, u lidí co znám a prošli antiparazitickou léčbou, tak úspěchy byly hlavně tam, kde byly kromě jiných potíží taky střeva, žaludek, křeče, průjmy apod., měla jste i tyhle problémy?

Jo měla, střeva byly dost

Jo měla, střeva byly dost havárka, několikrát denně vodnaté průjmy, pocity nafukování střeva, bolesti, nevolnosti po každém jídle, pocity otravy, k tomu se pak přidaly i neuro problémy, dušnosti, měla jsem i stíny na plicích, které pak zmizely, tak evidentně fáze parazitů, kdy migrovaly organismem. TAky z posledního vyšetření mi po té kůře zmizela cysta ve štítné žláze, doktorka se nad tím podivovala, že to nezažila za celou praxi, aby tak velká cysta zmizela. Samozřejmě jsem jí to  neřekla, že jsem po parazitické léčbě :-). Katastrofálí únava byla k tomu doprovodná, spavost až 16 hodin denně bězně.  K doktorům jsem ztratila za tu dobu naprosto důvěru, setkala jsem se vždy s výsměchem a doporučením na psychiatrii, že jsem hypochondr. Na plicním mi doktorka řekla že mám potíže jako onkologičtí pacienti před smrtí a že mi nic není. chovali se hnusně arogantně, jen u málo a jen u známých doktorků jsem našla pochopení, že mi věřili a psali mi antibiotika, když nevěděli na co mě léčí., těm pár jsem vděčná.  Pro mě to byla tenkrát jediná naděje jak dál a udržení při životě. Doktoři si mě přehazovali jako horkej brambor, jen aby se zbavili nepohodlného pacienta, který si neustále stěžuje, jen vlastně jediný doktor -přednosta na Gastru v Brně-Bohunicích, se tehdy když mě tam mučily na těch různých hadičkách a dle mých uváděných potíží zmínil, že by se mohlo jednat o parazitární nákazu, ale ta se u nás nevyskytuje a poslal mě na infekční, ale tam se mě vysmáli. Když jsem řekla, že když oni mi tam nepomohliP, že to chci řešit jinde, tak se ve finále před mým odchodem záhadně ztratil z nemocnice můj střevní snímek rtg střev, (hrůzný zážitek -z enteroklýzi (příště radši smrt, než toto vyšetření), ale podle mě tam byl jasný důkaz. Asi věděli, že to tu neumí léčit tak to ztopili. Toť naše úžasné zdravotnictví :-) aleluja.

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

No síla! Každopádně mi

No síla! Každopádně mi to zapadá do té mozaiky, co si pro sebe skládám ohl. parazitů. Asi je to tím, že většina parazitů nějakou část toho vývoje ve střevě stráví, u lidí kteří mají ve spektru potíží i ty "břišní", je úspěch s antipar. léčbou celkem velký. Kolegovi po antipar. kůrách "zmizely" varixy v jícnu, taky doktor nechápal. Že by to nebyly varixy? Mě se tenhle druh problémů zatím vyhnul, musím zaklepat. Tak stejně pořád nevím, co dělat, asi tohle nechám jako další možnost v pořadí.

 Já těmhle metodám

 Já těmhle metodám nevěřím, ale zase na druhé straně není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu! Krom toho jsem se bál pohlavních chorob jak čert kříže, tak jsem raději chodil na pivo a ejhle, dostaly mne nějaké plicní  potvory, které tenkrát nikdo neznal a tudíž po nich ani pes neštěkl a kupodivu většina doktorů o nějakých plicních chlamydiích dodnes snad ani neslyšela nebo si to plete s "říční slepotou šířenou dětskou škrkavkou" - viz např. http://www.ockovani.cz/ricni-slepota/   -  ukázku to jak funguje tichá pošta. Tady je ukázka poněkud serioznějších informací http://www.zdrava-rodina.cz/med/med0702/med0724.html 


Dopracovat se pravdivých informací je skutečně nad lidské síly! 

Jinak na Giardia lamblia se používá Entizol, ale to vědí spíše osvícení veterináři, čerstvá zkušenost s koťaty, jinak tam také často jeden slyší "to má každý ....",  za tuhle blbost si ale hlavně nezapomenou nikdy nechat zaplatit. 

březen 2013 ukončení CAPu 

Este takých článkov som

Este takých článkov som našla viac, ale už neviem ,kde.
presne, až hrozná predstava, že niečo také nám koluje v tele a je príčinou mnohých určite aj alergíí a ekzemov a možno aj sklerozy miltiplex, lebo trávenie má uzku spojitosť s nervovým systemom.
ktovie, možno ludstvo má byť zničené práve parazitmi, ktoré sú vsade aj v potravinách.
no je to fakt na dlhe diskusie, čo sa dnes deje.

janett

V časech vlády jedné

V časech vlády jedné strany museli rákosníci před tím, než nastoupili na práci do fabriky strávit půl roku ve uzavřeném školícím středisku, kde je je učili česky a zbavovali parazitů. Každý jich měl v sobě 5-10 druhů. Tohle mám ověřené přímo od lékařských kruhů. Po převratu nastal nekontrolovatelný pohyb převážně jich sem, ale i našich lidí do Asie. Jsem na 100% přesvědčen, že většina dnešních problémů přišla odtamtud. Předtím to tu prostě nebylo, jasně to potvrzují staří lékaři. Vzhledem k tomu, že peníze nejsou už skoro na nic, tak se raději před vším strčí hlava do písku a nic se neřeší. Tohle je celoevropský problém a daň za svobodu cestování po celém světě. Bylo dřív kdekoliv v Evropě myslitelné, aby sem takhle nekontrolovatelně proudili přistěhovalci nebo naopak Evropané se létali vykoupat do Asie? Těch pár hlavounů ve světě si kvalitní doktory zaplatí a na normálních lidech nesejde, pouze se předstírá, že mají nějaká práva. Hlavně jde o obchod a peníze. Staré dobré časy už byly, ale mi se bohužel nacházeli na špatné straně železné opony. 

Ahoj Valeriano,i já Ti

Ahoj Valeriano,

i já Ti gratuluji k pozitivní zprávě a jsem rád, že jsi napsala své zkušenosti. Tady se člověk vždy něco zajímavého dozví. 
Viděla jsi tasemnici mrtvou po antiparaziticích? Já sám jsem taky možnosti parazitární zvažoval, ale nebylo u mne nikdy nic nalezeno. 

Souhlasím s cyklistou, že v komunistických letech vždy exotičtí cizinci procházeli karanténou a dnes chodí bez karantény plavat do místních bazenů. Pak se nelze divit, že se lze u nás nakazit parazity, o kterých čeští lékaři nic nevědí a laboratoře je netestují.

Ahoj tasemnici jsem mrtvou

Ahoj tasemnici jsem mrtvou neviděla, ale přestalo se mě nafukovat břicho a přestala jsem taky cítit pohyb v břichu..Takže asi už určitě chcípla, pokud u mě žila mrcha jedna :-) Taky už nemám vůbec zažívací problémy, takže ti paraziti jak se tam pohybovaly tak mě to dělalo strašně zle po každým jídle. Beru teď udržovací kůru střídavě Prazi a Albe v cyklech a pevně doufám, že mi toto onemocnění už znovu nepropukne. Byl to totiž boj na život a na smrt, resp. kdo z koho..

Na wp od 6/7/2007- do 15.12.2007 Azi,Doxy, Enti, pokrač. od 7.5.2008 (chlam.pozitiv.), hraniční autoimunitu, rozmazané vidění, pálení kůže, motolice, bolesti v zádech a kloubech, únavový syndrom, střevní potíže, cyberchondrie :-),od 1

Tak hlavně, že to zabralo!

Tak hlavně, že to zabralo! Škoda, že to nezajímá nějakého bílooděnce, někoho z odborníků na různé příživníky, aby se pokusili zjistit toho pravého prevíta. Ale ti se raději budou zabývat nevyhnutelností atmosféricko-kosmicko-telurických příčin nemocí, než se snažit na to jít materialisticky viz   ukázka z Paul de Kruif. Bojovníci se smrtí (Man against Death). Orbis, Praha 1948 

http://inf3.lf1.cuni.cz/~hrozs/semmel1.htm

Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

Mno tohle mě taky zajímá,

Mno tohle mě taky zajímá, protože zažívací potíže mě fakt ničí, opravdový břichabol už od 15, různá místa, žaludek, žlučník, střeva...... sice je pravda, že asi hodně od Candidy.... ten mexikánský otec, trávicí potíže asi nemá, ale únava, klouby, cysty, imunitní potíže.... máme hemangiomy, petechie a křečovky....

Při prvním odběru u Klubala vyšla pozitivně střevní Schisostoma, prý asi chyba laboratoře, že ji tady nemám kde chytnout, protože má mezihostilele a od otce jsem to chytnout nemohla, v zahraničí jsem nikdy nebyly... ale někde jsem četla, že na Jižní MOravě prý je a tam jsem jezdila...uvidíme, co druhý odběr, za týden tam jdu... Mezitím jsem si našla, že falešně pozitivní výsledek může být u onkologických pacientů, takže trnu, na druhou stranu kdyby mé potíže znamenaly raka, tak už je asi po mně, táhnou se leta.... tumorové markery v pořádku, ale to asi nic moc neznamená...

Časem bych do těch antiparazitik asi šla i při negativním výsledku. Člověk neví, co všechno té laborce může proklouznout.

Jak muze vyjit schistosoma

Jak muze vyjit schistosoma falesne pozitivni? To delali z krve nebo ze stolice? 

S rozvojem cestovního ruchu bude zapotřebí do budoucna počítat s ojedinělými případy tropických parazitárních nákaz. Jedná se např. o onemocnění vyvolané motolicemi. Střevní zánětlivou symptomatologii vyvolává Schistosoma mansoni, S. japonicum, S. intercalatum, S. malayensis, S. mekongi. Ke komplikacím patří vývoj polypů tlustého střeva a postižení jater. V České republice byla zachycena onemocnění jako paragonimóza, fasciolóza, fasciolopsilóza, ankylostomóza, nekatoróza, strongyloidóza. V diagnostice je rozhodující parazitologické vyšetření stolice.
http://www.crohn.cz/colitiscrohn/product.asp?detailSubCatCode=126&productID=297

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Krevničky napadají


Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

fakt je, že svědivku

fakt je, že svědivku takovou jsem snad nikdy neměla a v tej kůži prý všechny pochcípají... 
dělali mi to z krve. pak jsem do laborky volala a oni, že pokud jsem osobně nebyla v tropech, tak je to blbost.

v pondělí jdu za Klubalem, uvidím, co se z toho vyklube :-)

 Jen jestli náhodou

 Jen jestli náhodou nedostali v těch vedrech úžeh nebo úpal, ale pravda blbost, tady v Čechách, že? A kdo by to ještě k tomu rozlišoval, úpal nebo úžeh, že?


březen 2013 ukončení CAPu 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k