Prosím poraďte

Mravenčí mi v pravém uchu a levé části hlavy. Jako bych chvilkama ztrácela cit. Pálí mě oči, svědí obličej, jsem nervózní a roztěkaná. Nesoustředím se na nic, nejsem schopná vyslovit větu bez záseků a výpadků slov. Když na mě někdo mluví, jde to zkrz mě. Chraň Bůh, aby se mě zeptal, jestli vím co říkal. Vůbec nevím co se děje. Mám to asi 3.den. Jinak ostatní potíže stejné bez zlepšení.

 

Ake atb beries?Pisala si,

Ake atb beries?Pisala si, ze doxy,tyzden enti + 1xtyzdenne enti pokracovanie. Ak beries stale enti 1x tyzdenne, tak to je zabijak. po enti pauza min 3 tyzdne. Toto moze byt sekundarna porfyria.Tu zastavis jedine velkym mnozstvom glukozy. A enti vysadit a zacat po ukludneni reakcii min 1 tyzden.Ale nie 1xtyzdenne.1x za mesiac - od1-5dni.  

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

No já nevím, takto mi to

No já nevím, takto mi to doporučil lékař, který se léčením chlam. aktivně zabývá. Asi k tomu má nějaký důvod. Nerada bych zhatila léčbu

http://chlamydie.info/node/4

http://chlamydie.info/node/4459

"...Mám zasebou 30tabletek Doxyhexalu 1x denně + 1x týdně Entizol. ......... Včera jsem vyfasovala další ATB Azitromycin 3 dny po sobě pak týden pauza a tak se to opakuje. K tomu dále Entizol 1x týdně...."

 

Co to je  "Entizol 1x týdně". Jedna tableta za týden, celá škatulka za týden ...? 

Co to je "Azitromycin 3 dny po sobě", jaká síla? 250 mg nebo 500 mg?

Jaký Doxyhexal - 100 mg, 200 mg?  

".. takto mi to doporučil lékař, který se léčením chlam. aktivně zabývá...? Kdo? Je ve spojení např. s o.s. Chlamydie o.s., čím se řídí, jak to léčí? 

Trochu nepoužitelné informace, nicméně to působí dojmem "práce kvapná, málo platná"! U tohoto se nesmí spěchat! 

 

 

 

 

Brala jsem Doxyhexal 200mg

Brala jsem Doxyhexal 200mg 1x denně po 30dní.

Potom týden pauza.

Dále Azitromycin tablety 250mg po tři dny 1tab/denně - týden pauza, pak zase tři dny atd... ještě užívám.

Po celou dobu léčby beru Entizol 1tabletu týdně.

Doufám, že už z toho budete moudří.

Omlouvám se, ale nějak mě nenapadlo pitvat to do podrobna.

ROZUMÍM DOBŘE 1 TABLETU

ROZUMÍM DOBŘE 1 TABLETU TÝDNĚ? TO JEST 250 MG za celý týden? 

To je nejspíš škoda Entizolu a ty mrchy to ani nepolechtá, nevím jak kdo k tomu přišel. Ale co se divím, také jsem ze  začátku doplácel na lidovou tvořivost.

  Ale  Doxyhexal 200mg 1x denně po 30 dní bylo asi trochu moc pro začátek. Má se začínat se 100 a až to tělo snese, přidat další 100 na těch 200 za den. Teprve pak, až to zase tělo snese, přidat Azitromycin, ale zase přidávat postupně, ne tři  tablety hned za sebou! A až to všechno běží a tělo vydrží (tak až po třech měsících), teprve zkusit Entizol pomalu. Viz http://chlamydie.info/node/2418   

Wheldonův protokol


Strattonův/Vanderbiltský protokol - update únor 2006

 

Co se týče práce, jsem skeptický, že by to někdo při práci ustál až do úspěšného konce!  

já to ustojím. musím.

já to ustojím. musím.

Držím palce!

Držím palce!

Ja som si to tiez stale

Ja som si to tiez stale vravela. Pochopila som po tom všetkom, ze ty mozes chciet, aj si vraviet ze musis, ale dolezite je, ci tvoj organizmus chce a ten sa na tvoj nazor nepyta.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

jj, to je mi jasný, ale

jj, to je mi jasný, ale proč házet flintu do žita.

Ale ja som vobec nehodila

Ale ja som vobec nehodila flintu do žita. Len som spomalila v liecbe. A o tom stale pisem. Ked sa pridavaju a davkuju atb podla reakcii, a zvysovanie az ked reakcia prestane apon 2 tyzdne. Princip je - po zvyseni atb reakcia, ktora musi pomaly ustupovat a nie sa stale zhorsovat. Ak sa pri tej istej davke reakcia stale zhorsuje, je vysoke davkovanie, resp. niečo nie je v poriadku s dávkovaním. A vtedy moze sa stat o com som pisala - ty chces, ale organizmus nie. Pozor na to. je to velmi zradne. 

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

tiež som odišla z práce

tiež som odišla z práce akože na živnosť a bolo to horšie z roka na rok. Ja som však nevedela príčinu, čo mi je a prečo som stale unavenejšia a mrzutá. Humor prechadzal a nastalo obdobie šťahovania sa do samoty. Teraz, ked sa liečim, bolesti ustupuju , nepospavam tolko, ale ešte to ieje celkom v poriadku. Je to stale kolísavé. Takže pripájam sa k Janovi, neustála som to v práci ani ja.

liečba chce klud ako ked je človek chory. inak to nema efekt.ATB niesu cukriky, ako som už niekde písala. Neda sa ich užívať a pritom chcieť fungovať ako zdravý človek. To jednoducho nejde.

Tak sa držme, ako sa len dá!!

Ja len som čitala pripad

Ja len som čitala pripad na cpnhelp -chcel urýchlit liecbu, tak zacal uzivat entizol 1 den v tyzdni, opakoval to kazdy tyzden. To co zazil nepraje nikomu - po 4 tyzdnoch reakcie, ze myslel ze skoncil so zivotom. Ked sa z toho dostal, pokracoval s entizolom ako sa doporucuje - 1x za mesiac 5 dni a vyliecil sa a reakcie boli znesitelne natolko, ze dokonca chodil pri liecbe do roboty. Pises, ze nerada by si zhatila liecbu - ide uz o tvoju zachranu, nie o liecbu. Vyzera to na rozbehnutu sekundarnu porfiriu - viem o com pisem. Mna po 3 mesiacoch, mozno styroch sekundarnej porfyrie odviezla rychla sanitka v bezvedomi s opuchom mozgu, 3 dni v bezvedomi, zlyhanie organov a lekari nevedeli co so mnou robit, nevedeli pricinu. Potom nasli pricinu - atb. To ze toto nesposobili samotne atb, ale dosledok liecby s nimi - porfiriny, to o tom nemali a stale nemaju ani sajnu. Tak si vyber - verit "skusenemu" lekarovi /len kde tu skusenost nabral s liecbou entizolom/, alebo niekomu, kto ma vlastnu skusenost so sekundarnou porfyriou.     

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

Entizol beru 12 týdnů po

Entizol beru 12 týdnů po jedné tabletě. Čím déle tím hůře. Chodím při tom do práce, někdy jsem na zhroucení, ale co dělat. Vždycky se nějak seberu. Mám rodinu, dítě školního věku a studenta... Nemohu si dovolit tak dlouho marodit. Přivedla bych je na mizinu. Kdyby nebyly tak mizerné podmínky nemocenské, věřte, že bych ji brala všema deseti.

zopár rád: - dávkovanie,

zopár rád:

- dávkovanie, ktoré ti odporučil lekár, vyzerá na prvý pohľad veľmi logicky a pôsobí dojmom efektívnejšej verzie, než je rozpis vo WP/SP. Je to akási snaha urýchliť liečbu, ale za cenu dramatického zhoršenia vedľajších účinkov. Wheldon aj Stratton s tým mali skúsenosť a preto upravili dávkovanie tak, ako je písané v najnovších verziách protokolov, t.j. azi 250mg po-st-pia, entizol 5 dní v kuse a potom 3 týždne pauza. V princípe dostaneš do seba rovnaké množstvo antibiotík, ale organizmus má viac času vysporiadať sa s toxickými zbytkami zabitých baktérií.

- dávkovanie entizolu 1x za týždeň skúšal na začiatku JimK http://www.chlamydie.info/node/529 a tiež nebol úspešný. Osobne neviem o nikom, kto by na takomto dávkovaní dlhodobo vydržal.

- ad znalosti lekára o liečbe. Keď sa pozrieš do príručky k liečbe, zistíš, že má 130 strán. Neviem si predstaviť lekára, ktorý by mal čas celú príručku kompletne prečítať - v lepšom prípade si vyberie pre neho zaujímavé kapitoly. Preto nemáš istotu, že lekár vie o všetkých nežiadúcich účinkoch a rizikách počas liečby. Musíš sa vzdelávať ty, pretože bojuješ o svoje zdravie a svoju budúcnosť.

- ad chlamýdiová porfýria - je to veľmi závažná a veľmi veľmi častá komplikácia počas liečby. Ak sa púšťaš do liečby, je bezpodmienečne nutné, aby si mala o chlamýdiovej/sekundárnej porfýrii naštudované čo najviac. Nespoliehaj sa, že to bude vedieť tvoj lekár.

- čo sa týka carbofitu a brania plátku masla pred jeho užívaním, tak to je mystifikácia, ktorú sem zaviedla kedysi Radka. Stratton výslovne vyžaduje branie carbofitu na prázdny žalúdok: http://www.chlamydie.info/node/2411, http://www.chlamydie.info/node/3019. S mastným jedlom sa užíva totiž cholesteramin, nie carbofit. Asi to pôjdem konečne vyškrtnúť aj z príručky k liečbe.

Inak nancy, priprav sa na variantu, že liečba môže byť až tak náročná, že proste do práce nebudeš schopná chodievať. Ak máš šancu, dohodni si so zamestnávateľom trebárs prácu z domu alebo prácu na skrátený úväzok. Premáhaním sa a stresovaním v práci na hranici posledných síl si iba predĺžiš liečbu. Počítaj s tým, že toto je liečba na dlhé mesiace a v horšom prípade aj na 2-3 roky.

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV,Pseudomonas aeruginosa.CFIDS. Liečba:NAC,doxy,azi,entizol,vit.D,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Po roku liečby známky zlepšenia.

milý mmichale, ...

milý mmichale,

... zbavit se porfyrinů ...  rozpustných v tucích: protože porfyriny se vyloučí žlučí do střeva, kde se zase znovu střevní stěnou vstřebávají do krve a dostanou se znovu do oběhu, musíme je ve střevě zachytit a dostat ven. Na lačno přinutí žlučník vypustit žluč trocha tuku, jako třeba kousek másla, tučného sýra, lžička oleje atd. K tomu je třeba užít dostatečné množství adsorbentu žluči, což může být černé uhlí, ještě lepší je však cholestyramin (pouze na lékařský předpis) - pokud s tímto nesouhlasíš, pak vymaž celý text "porfyrie zjednodušeně" z příručky.

Uvědom si, že tento text sestavoval někdo, kdo o problematice ví mnohem víc a to už v dobách, kdy ty sis pletl minerály s vitamínama. Takže, tento text se sem dostal díky tomu, že  ho Radka vytvořila a mně dala svolení ke skopírování ho do svého blogu. Pokud ho chceš jakkoli upravovat, pak to vyřeš tak, že tento text vymaž, zasedni a vytvoř svůj vlastní. O to si byl žádán několikrát a nikdy nic, co by se dalo pochopit jako z výše jmenovaného. Jsi-li líný si informaci o tuku před uhlím najít na cpnhelp sám, pak neházej špínu na druhý, že si něco vymýšlejí.

chlamydie pneu + tracho + borelioza, WP 20.7.08 - 3.7.09, 9.8.09 MP... 

máš pravdu pravdu, som

máš pravdu pravdu, som lenivý to hľadať na cpnhelp. Takže ak máš ten text, odporúčajúci konzumovať spolu s carbofitom mastné jedlo, tak sem daj link a ja vezmem svoje tvrdenie späť. Dovtedy platia rady z odkazov textov od strattona, ktoré som dal o príspevok vyššie. Radkin text v príručke som nezmenil, iba je pod čiaru doplnená poznámka. Arogantný tón zbytku tvojho príspevku komentovať nebudem, na úroveň Radky som neklesol.

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV,Pseudomonas aeruginosa.CFIDS. Liečba:NAC,doxy,azi,entizol,vit.D,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Po roku liečby známky zlepšenia.

michale proto, že ty si

michale proto, že ty si línej, tak já ti fakt nic hledat nebudu.  Radka tam nepise nic o JIDLE SPOLU S
UHLIM, ale o malinko mastnote k vylouceni zluci, jak jinak bys chtel
ty porfyriny chytit, kdyz se vylucuji zlucnikem? Pokud si uhli das
nalacno, zlucnik zustane plnej. Staci kapku oleje a jako zmacknutim
knofliku se zlucnik vyprazdni do tenkeho streva, ale to už je na tebe asi moc složitý.. jednodušší je povidat o někom, že někam něco zatáhl, než zapojit vlastní hlavu. Nechme to být, kdo má rozum, pravdu si v tom najde.

chlamydie pneu + tracho + borelioza, WP 20.7.08 - 3.7.09, 9.8.09 MP... 

ja princípu žlčníka,

ja princípu žlčníka, mastného jedla a mastných porfyrínov rozumiem a jasne som povedal, že sa tento proces používa pri cholesteramine. K debate o carbofite a mastnému jedlu daj link na seriózny zdroj a nesnaž sa argumentovať pomocou urážok proti mojej osobe. To je dosť úbohé. Ak nie si schopná tvoje tvrdenie podložiť, považujem pre tento moment debatu za ukončenú.

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV,Pseudomonas aeruginosa.CFIDS. Liečba:NAC,doxy,azi,entizol,vit.D,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Po roku liečby známky zlepšenia.

a já ti zas řikam, že

a já ti zas řikam, že máš-li připomínky a sám seš línej hledat seriozní zdroje, vymaž to z příručky k léčbě, neměly by tam být přece neseriozní informace. Shánění seriozních informací sis měl dát jako podmínku před tím, než se to přidalo do příručky. Není to tvůj materiál, ty si svolení nedostal (natož svolení k jeho úpravě), takže pokud k tomu chceš mít výhrady, autor tohoto textu si přeje, aby byl jeho článek odstraněn. A na to má zase právo on, on = Radka, je to její dílo, má tedy právo žádat o odstranění. A teprve tímto je debata ukončená. 

chlamydie pneu + tracho + borelioza, WP 20.7.08 - 3.7.09, 9.8.09 MP... 

Amen :-)

Amen :-)

"... zbavit se porfyrinů

"... zbavit se porfyrinů ... rozpustných v tucích: protože porfyriny se vyloučí žlučí do střeva, kde se zase znovu střevní stěnou vstřebávají do krve a dostanou se znovu do oběhu, musíme je ve střevě zachytit a dostat ven. Na lačno přinutí žlučník vypustit žluč trocha tuku, jako třeba kousek másla, tučného sýra, lžička oleje atd. K tomu je třeba užít dostatečné množství adsorbentu žluči, což může být černé uhlí, ještě lepší je však cholestyramin (pouze na lékařský předpis) - pokud s tímto nesouhlasíš, pak vymaž celý text "porfyrie zjednodušeně" z příručky..."

 

Megy, zní to celkem logicky s tím tukem, ale zase na druhé straně ten tuk může se nabalit na ten carbofit a na žluč se pak už nedostane a porfyriny se pak v klidu mohou vstřebávat zpátky, uhlí ne uhlí! Ví bůh, co se tam uvnitř děje, nikdo z nás není ani biochemik ani fyziolog ani něco podobného. Takže vzhledem k tomu, že vše zde tvrzené  je víceméně z druhé ruky, lépe řečeno od někoho opsané, bylo by lépe dát odkaz na originál a bylo by vymalováno. 

  Ono je třeba také kalkulovat s tím, že i když se bere něco jakoby na lačno, tak to vůbec neznamená, že by tam nic nebylo, on tam je onen chymus, trávenina ve střevě a v té jsou právě ty porfyriny a žluč, to uhlí na lačno to celkem rychle dožene a zamíchá se do toho, jen se předpokládá, že třeba to co je třeba být vstřebáno, je už vstřebáno stěnou žaludku atd. Porfyriny, voda a další se vstřebávají až dále, možná v tlustém střevě při zahušťování, ale možná je to úplně jinak, nevím, a ví to málokdo, neb v dobách potřebných takovýchto vědomostí pro účely složení zkoušky to nebylo pro nás nikoho tak atraktivní, aby si to někdo zapamatoval, co se kde vstřebává a jak. A teď je tu najednou každý chytrý. Je tu spousta věcí co bychom potřebovali se v nich vyznat, bohužel když mozek pracoval, zajímalo každého úplně něco jiného a teď se tu budou mozky zamlžené hádat, pro srandu doktůrkům co nás všechny mají za blázny, aby mohli říkat, to je jen banda bláznů, co se na internetě hádá a hraje si na doktory ...  a tvrdí, že chlamydie nebo borelie škodí, když my víme, že stačí 14 dní doxybene, tak jsme se to učili a my máme tituly! A kdo je víc! 

 

Jasně, Jane, diskuze

Jasně, Jane, diskuze můžeme vést o čemkoli, nicméně, to mělo vzniknout před tím, než se to dalo do příručky. Navíc tu máme situaci, kdy autor tohoto materiálu je zde zabanován, takže se k tomu jaksi nemůže vyjádřit, což mi přijde krapet nefér. Materiál se nám hodí, do příručky ho dáme, pak začneme jeho téma rozebírat, vznášet pochybnosti, ovšem bez možnosti, aby k tomu autor řekl víc a po druhých lidech budeme chtít, aby dokazovali jeho správnost? To je trošku nesmysl, ne? Tlumočím přání autora článku - Radky - aby byl tento materiál z příručky k léčbě odstraněn. Pokud my máme právo o článku diskutovat, berme na zřetel také právo autora článku o jeho stažení. Děkuji. Pokud nestačí moje tlumočení Radčina přání, může být odbanována, jistě Vám to ráda poví sama.  

chlamydie pneu + tracho + borelioza, WP 20.7.08 - 3.7.09, 9.8.09 MP... 

Tvé přání je

Tvé přání je splněno. 

ten tuk nebol myslený pred

ten tuk nebol myslený pred carbofitom, ale pred chlorellou.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

Taky to muze byt

Taky to muze byt neuroborelioza. Nepraska v kloubech?Nemas ztuhlou siji? Funguje čich? Das bradu az uplne na hrud?

Teda koukám.....to může

Teda koukám.....to může být věcí, až mě to děsí. Kromě brady na hruď (tu dám) příznaky mám co píšeš. Uvidím, co mi řekne lékař a jak budu vypadat po léčbě. Musím ještě vydržet. Každopádně díky všem za rady.

Tie priznaky, okrem

Tie priznaky, okrem problemu s hlavou na hrud vsetky mam a nemam neuroboreliozu, iba RS. Ale neplas sa. Liecis sa, len spomal s atb.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

Jak bych to řekl, nikdo si

Jak bych to řekl, nikdo si nechce přiznat, že je jaksi na hromadě, do poslední chvíle si myslí, že to lentilky a MUDři jistí. Nikdo nechce na almužence býti, doktůrek jeden na průjem recept píše, druhý zalehlé ucho prošťouchne, třetí diprofos do kolene píchne, čtvrtý že to nic není řekne, pátý solnou svíčku prodá, šestý bylinky poradí, sedmý neschopenku ukončí, mraveneček polámaný, do  práce se řítí, však ostatním tam polámaný, ospalý, kulhavý, všude spící, kupodivu překáží ..

Jan Na WP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... leden 2010 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance. 

Nechci to zakřiknout, ale v

Nechci to zakřiknout, ale v krabičce mám poslední 2tabletky Azitrom. a už skoro týden se cítím o mnoho lépe. Tak dlouho jsem se lépe necítila už ani nepamatuju. Bolesti mám. Hlavně ty nohy řežou a neděle, kdy beru Entizol ani nemluvím. Jinak je mi celkem fajn. Únavu téměř nepociťuji.  No mám tu smůlu, že se tu jeden den vytahuju a druhý den padám na úsměv, takže doufám, že na to zase nedoplatím

to je normalni, ale az se ty

to je normalni, ale az se ty vykyvy srovnaji, bude fajn.. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 +  D3 + rifa od 26/10/2009 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

to doufám

to doufám

Comment viewing options

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k