Jana - mamka Jade - několik měsíců problémy s infekcemi, velká únava, chlamydie nakonec taky

Chtěla bych napsat o potížích mé maminky, která už od prosince 2009 bojuje s "virozou", začalo to silnými bolestmi podbřišku, pokračovalo bolestmi ve slabinách, bolesti bederní páteře. Má kruté bolesti v krku, nemůže skoro mluvit, neustále jí valí rýma z nosu a únava je čím dál větší. Gyne. vyšetření v pořádku, PL nasadil Sumamed 500 na tři dny na virozu. Sumamed zabral, asi po 10 dnech od dobrání se jí všechno vrátilo. Doporučeny bylinky a kloktadlo, odeslána na imunologii, kde nasadili Azibiot 500 mg (azithromycin) na další tři dny. Nijak výrazně nepomohl. Kontrolní stěry z krku a nosu ukázaly na Haemophilus influenza v nose a krku, Zlatý stafylokok v nose, dále EB virus v aktivitě, virus HSV, CMV, VZV (Varicella Zoster) vše pozitivní v třídě IgG, IgM negativní. CRP, sedimentace v normě. Anti thyreoglobulin, anti thyreoperoxid v normě. Dostala Fromilid 500 (clarithromycin) na 7 dní, zabral jen na chvilku. Následující stěry z nosu a krku byly bez poz. nálezu, přesto silné bolesti v krku, rýma a únava přetrvává. Dostala tedy čtvrté antibiotikum Rovamycin 3 mil. Ii 2x denně. Kvůli mým dlouhotrvajícím potížím s chlamydií pneu budou po dobrání atb ještě testy na Chlamydie.

Mamča iniciativně celou dobu bere ACC 600 mg denně, spolu s vitamínem C a laktobacily. Nevím, je docela možné, že chlamydie má taky, když se " virozy" nemůže tak dlouho zbavit. Má recid. opary, recid. infekty HCD, atopický ekzém na rukách už od mládí. Také jí silně padaly vlasy, vzor výpadku mužský, ale podařilo se jí padání vlasů zastavit, brala Methionin a držela WD (dieta, kdy se jí až v poledne ovoce, normální jídlo až večer)

Vyšetření: pouze hodnoty, které jsou mimo normu:
 laboratoř R.M.A. CENTRUM s.r.o.

LY-  lymfocyty abs. poč.         3,900 x10na devátou/l     norma:   1,500 - 3,500 x10na devátou/l
Celkové T lymf.  CD3+ abs     2,652 x10na devátou/l     norma:   1,200 - 2,200 x10na devátou/l
Pomocné T lymf. CD4+ abs    1,989 x10na devátou/l     norma:   0,700 - 1,600 x10na devátou/l
Cytotox. T lymf. CD8+         15,000 %                        norma:  17,00 - 40,00 %
Imunoreg. index CD4+/CD8+  3,500                             norma:   1,000 - 3,000
Imunoglobulin E                    15.2 IU/ml                      norma:  35.0 - 100.

komentář lékaře - parametry imunity v normě.

anti EBV VCA IgM          0.46   index   0.90 -  1.10        negativní
anti EBV VCA IgG          2.73   index   0.90 -  1.10        slabě pozitivní
anti EBV EBNA - 1 IgG   6.40   index   0.90 -  1.10        pozitivní
anti EBV EA-D IgG         1.13   index   0.90 -  1.10        slabě pozitivní
anti HSV 1 IgG               76.9   HU/ml  více než 20.0     pozitivní
anti HSV 2 IgG               84.2   HU/ml  více než 20.0     pozitivní
anti HSV 1,2 IgM           neg.    OD
anti CMV IgG                16.44  AU/ml  více jak 0.55      pozitivní 
anti CMV IgM                neg.   OD
anti VZV  IgG                 85.1   HU/ml více jak 20.0       pozitivní
anti VZV  IgM                neg.   OD

komentář lékaře - EBV v aktivitě, bez známek aktivace herpetiformních virů

Uvidíme, jak dopadnou kontrolní stěry z nosu a krku po atb a jak testy na chlamydie. (jestli ovšem po atb bude něco v testech vidět)


AKTUALIZACE:

Testy na chlamydie, březen 2010.

serum  - serologie
                          
anti Chlamydia IgG   2.20   0.90-1.10  pozitivní
anti Chlamydia IgA   1.94   0.90-1.10  pozitivní
anti Chlamydia IgM  0.54   0.90-1.10  negativní
anti Chl. pneu. IgM   0.10  0.90-1.10  negativní
anti Chl. pneu IgA    0.91  0.90-1.10   hraniční
anti Chl. pneu IgG   3.35  0.90-1.10   pozitivní
anti Chl.tracho IgA  0.10  0.90-1.10  negativní
anti Chl.tracho IgG 0.10  0.90-1.10  negativní
poznámka laboratoře: Susp. aktivní ch. infekce

Kontrolní stěry z nosu:

nález: Staphylococcus epidermidis, Corynebacterium sp.
Staphylococcus sp. - koaguláza neg.

kontrolní stěry z krku:
běžná otofaryngeální flóra
 
Maminku nadále trápí silné bolesti bederní páteře, stěhují se z bederní do krční páteře i mezi lopatkami. A svalové záškuby. Dostala Coxtral 30-100 mg. Stěry z krku a nosu jsou prý v pořádku.

Prosím o názor zkušenějších, tuším, že bude nutné jít do WP. Atb máme. Snažím se na to mamku psychicky připravit. Má z toho hrůzu. Navíc jí hrozí, že bude muset znovu brát léky proti osteoporoze a ty těžko snášela. (lék Bonviva, obsahuje bisfosfonáty
, účinná látka kyselina ibandronová) Nevím jestli to bude moci brát na případném atb protokolu.

Ahoj, "komentář lékaře -

Ahoj,

"komentář lékaře - parametry imunity v normě."
Jak to v norme, kdyz ma vsechny polozky mimo normu? Nezapomnel si pan doktor bryle? Snad jiny by to vyhodnotil jinak.

Pozitivni IgG u beznych herpes viru toho zrovna moc o pricine nevypovida, to maji pozitivni temer vsichni s nejakou chronickou infekci a oslabenym telem.

Spis tedy, jak snasela ten azitromycin a hned pak fromild. Byly nejake herxy nebo ne? To muze vice napovedet. A taky reakce na ACC long. Jak dlouho ho bere, az ted pri te "viroze" nebo uz delsi dobu?

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 +
  D3 + rifa od 26/10/2009 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

No, doktor uznal, že má


No, doktor uznal, že má oslabenou imunitu, že má v sobě zvěřinec, ale říkal, že je lepší, když má ty hodnoty zvýšené, lepší prý, než mít snížené hodnoty, vyznělo to tak, že organismus s infekcí bojuje.
ACC bere až teď při té viróze. Tak asi poslední měsíc. Ale maximálně jednu nebo dvě 600 mg tablety denně, spíš jednu. Reakce (herxy, rýma) na ACC výrazně neměla, nedá se to určit, protože rýmu má pořád. Ale zato cítila úlevu asi do hodiny po spolknutí tablety ACC povolily bolesti v krku. Předtím než dostala druhé atb (azibiot) měla opět silné bolesti podbřišku, které po nějaké době povolily. Kdyz končila braní Fromilidu, měla bolesti zápěstí, a bolesti lýtka, myslela si, že to je od žil. Má ale velkou únavu, zvlášť když musí ven a do práce. Zapomněla jsem na silný kašel, který ji dlouho trápil spolu s bolestmi v krku. Kašel už přešel.
Teď ten Rovamycin začal zabírat, cítí se líp. Ale podle letáku Rovamycin působí proti atyp. mikroorganismům - legionelle, mykoplasmě a chlamydii. Je dost pravděpodobné, že případná chlamydie po dobrání Rovamycinu nebude v testech vidět, že se schová a vyleze až zas po čase. Nabízeli autovakcínu na toho zl. stafylokoka, ale asi nebude potřeba, další testy na zl. stafylokoka byly negativní (i když zatím bolesti v krku zůstávají) Chtělo by to aspoň zbavit se těch bakterií.


(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)
 

Během užívání

Během užívání posledních antibiotik (Rovamycin 3) se objevily silné bolesti páteře, nejprve v bederní oblasti, později mezi lopatkami a "vystřelující" do levého ramene. Stav trvá i po skončení užívání atb. Kruté bolesti. Mamča musí brát několik tablet ibalginu denně, maže se Voltarenem, ale moc to nepomáhá. Možná jde o herxy, nevím. Mamka měla v minulosti dva ošklivé pády, při pádech zablokovanou páteř, pomohl až chiropraktik. Tedy páteř bude její slabé místo.  Krevní testy na chlamydie budou až za týden. Dále užívá vitamín C + ACC 1-2 tbl. denně, a kombinaci vit. B12, B6 a kys. listovou, methionin a ginkgo biloba.


(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)
 

Testy na chlamydie, březen

Testy na chlamydie, březen 2010.

serum  - serologie
                          
anti Chlamydia IgG   2.20   0.90-1.10  pozitivní
anti Chlamydia IgA   1.94   0.90-1.10  pozitivní
anti Chlamydia IgM  0.54   0.90-1.10  negativní
anti Chl. pneu. IgM   0.10  0.90-1.10  negativní
anti Chl. pneu IgA    0.91  0.90-1.10   hraniční
anti Chl. pneu IgG   3.35  0.90-1.10   pozitivní
anti Chl.tracho IgA  0.10  0.90-1.10  negativní
anti Chl.tracho IgG 0.10  0.90-1.10  negativní
poznámka laboratoře: Susp. aktivní ch. infekce

Kontrolní stěry z nosu:

nález: Staphylococcus epidermidis, Corynebacterium sp.
Staphylococcus sp. - koaguláza neg.

kontrolní stěry z krku:
běžná otofaryngeální flóra



Maminku nadále trápí silné bolesti bederní páteře, stěhují se z bederní do krční páteře i mezi lopatkami. A svalové záškuby. Dostala Coxtral 30-100 mg. Stěry z krku a nosu jsou prý v pořádku.

Prosím o názor zkušenějších, tuším, že bude nutné jít do WP. Atb máme. Snažím se na to mamku psychicky připravit. Má z toho hrůzu. Navíc jí hrozí, že bude muset znovu brát léky proti osteoporoze a ty těžko snášela. (lék Bonviva, obsahuje bisfosfonáty
, účinná látka kyselina ibandronová) Nevím jestli to bude moci brát na případném atb protokolu. Takže na protokol se jí vůbec nechce. Ale od loňského prosince je jí zle, po tom, co polevila "viroza", začala zlobit páteř a nelepší se to.






(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)
 

A bude hůř, pokud nebude

A bude hůř, pokud nebude ničit infekce ATB! Mám také osteoporozu, nejhorší je, že má jistě infekce v kostní dřeni a proto ji bolí i kosti, páteř, měla by něco začít dělat ! Má takovou malou ZOO v těle, at už nepátrá, co , ale začne se léčit, přestane i páteř bolet. Dostat je pod kontrolu, bez ATB to asi nepůjde!

No to nejsou pěkné

No to nejsou pěkné vyhlídky, zatím je ve fázi, že odmítá brát pořádně i vitamíny a NAC jen 1x denně 600 mg. Kdysi jí pomohl chiropraktik, na ty blokády trpí už dlouho. Měla úraz- pád, od té doby je páteř horší. Zatím se jí snažím přesvědčit, ale je to boj o každou pilulku, kterou by měla spolknout. Doktor sám říkal, že ty chlamy by měla přeléčit. Ona se bojí, že ty kruté bolesti co má teď budou na WP ještě horší.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)
 

Musí být hůř, aby bylo

Musí být hůř, aby bylo líp. No, je dospělý člověk, to je těžké,nastuduj životní cyklus a snaž se to mamince vysvětlit, jak se v těle, buňkách roztahuje někdo cizí, kdo jí bere tak potřebnou energii a žije z ní.....osteopozora se bude horšit a já jsem  půl roku  skoro nevstala , o šílených boletech nemluvě! Paracetamol /Paralen500 od bolesti pomáhá, ale nemůže ho brát dlouho, měla by odstranit příčinu, bolest je až následek! Pokud špětně snáší ACC, kupne na IT NAC a Céčko. Každý se musí rozhodnout sám. A Bonvivu musí brát stále, doufám, že k ní ještě něco bere/Caltrate.../, ta nejde chvíli brát a chvíli ne.

Bonvivu brala asi rok až

Bonvivu brala asi rok až rok a půl.Caltrate má taky.
NAC máme. Tady jde spíš o fobii z dlouhodobého braní atb a vůbec braní léků. Má strach, aby nepoškodila játra. Moc nechápe, že NAC se bere na ochranu jater. Nejradši by brala jen 1 tbl NAC a nechce B komplex. Má jen C, B6 a B12 a listovku.  Navíc vidí, že u mě je to vleklé a bolestivé. Prostě má strach. Ale ty bolesti páteře jsou fakt šílené. Říká, že větší bolest už nesnese.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)
 

Jak nechápe, to je pak

Jak nechápe, to je pak těžké, nemá maminka poškozený i mozek již? Já jsem věci začala řešit, až mi maminka umírala těžce dementní . Většinou to tak u vleklých infekcí bývá. Osobně jsem se listovkou a omega 3 pokazila, na to já už nevěřím. A bolest? Snese i větší,daleko větší  nebo podlehne infektům a nechá si tělo samou breberu uvnitř .......pak je to jen otázka času. Myslím, že každý má strach, než začne dlouhodobě brát ATB, i já jsem ho měla, i syn, ale dnes víme, že jiná cesta není ! Nezavírejte si vrátka k doktorům, čas od času by šla na krev,moč....

Máš pravdu, že se bojí,

Máš pravdu, že se bojí, nenávidí léky a atb už vůbec. Těžko je polyká, myslím, že to je už fobie. Navíc se bojí, že si braním tolika prášků poškodí játra. Žaludek má přecitlivělý, měla předtím Helicobactera pylori, toho se snad už zbavila. Prostě má k lékům odpor. To, že má Cpn považuje za ránu pod pás. Bere NAC 1x denně, a nemůžu jí přesvědčit, aby dávku zvýšila. Je to těžké, nevím jestli do toho půjde.


(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)
 

V dolní části zad se

V dolní části zad se objevila boule, vypadá to jako oteklé.
Pro velké bolesti bederní páteře odeslána na neurologické vyšetření, závěr: Subakutní VAS LS páteře  s radik. iritací L4-5 1 sin, se senzit. zánikovým deficitem, pozit. zkřížené napínací manévry
Dostala kapačky:
FR 250 ml., amp. Guajacuranu, amp. Na salicylicum, amp. Novalgin 5 ml, Mesocain.

(V podezření je  i vyhřezlá plotýnka)
Bude Mag. rezonance LS páteře,
do té doby by měla užívat Prednison 20 mg, 2x denně, postupně snižovat o 1/2 tbl. po 3 dny, pak vysadit, po dobu užívání brát Helicid 1x denně, Novalgin, při velkých bolestech 1 tbl. Tramalu.
dop. přísný klid, nahřívat záda, suché teplo.

Maminka souhlasila, půjde na WP. Začíná s doplňky 2x denně 600 mg NAC + 1g vit. C, selen + vit. E, laktobacily, B6 + B12, listovka, methionin, ginkgo biloba.  Uvidíme, jestli se to nezlepší. Doufám, že MR páteře nenajde nic horšího a že ty bolesti souvisí jen s infekcí a jak nasadí atb, tak přejdou.



(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)
 

Prednison sám asi ne  

Prednison sám asi ne   http://chlamydie.info/node/2926  , až vybere maminka 100 kapaček, tak zjistí, že lepší, než docházet k dokotorovi je ležet. Za měsíc či dva to také přejde. Nevím, zda bez léčby těmi doplňky /Béčka, listovka/ nekrmí infekce. Já už jsem z těch doplńků nějaká ťumpachová.

Jak to doplňky bez léčby

Jak to doplňky bez léčby krmí infekce?  To jsem netušila. Ona prostě začíná protokol 14 dnů dopředu dá doplňky před atb a konečně zvedla NAC na 2 denně. Přemýšlím, jestli by měla začít podle WP nebo postupem dr. Strattona (azi 1 tbl, čekat dva týdny, pak přidat 2 tbl azi, další dva týdny čekat, pak konečně 3x tbl azi týdně). Nebo ten začátek protokolu chápu blbě? Chtěla bych, aby začala co nejmírněji, byla zvyklá si přivydělávat 1x týdně asi 4-6 hodin, chtěla by u toho vydržet. Má navíc strach, že větší bolesti nezvládne. Já totiž jela rovnou s atb bez přípravy s doplňkama, možná proto mám silné reakce a valím před sebou metrákovej balvan bolesti. Moje blbost.
Ona prednison nechce, jsou to hormony a z toho má superfobii, navíc jestli jsem dobře četla v příbalovém letáku tak napomáhá řídnutí kostí a snižuje imunitu.

Díky moc za radu, určitě jí doporučím ležet, kapačky měla jen aby se to zmírnilo, a dostala analgetika, musí počkat 14 dní, pak bude MR. Třeba tě (nebo další čtenáře) napadne jak začít WP co nejmírněji, moc by se mi takový tip hodil.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava)

 Teď bych to nechal na

 Teď bych to nechal na doktorech, nejdřív se musí zbavit toho nejhoršího, těch bolestí a pak řešit infekci. Bez těch kapaček by to byla asi bohapustá masochie. Někdy jsou holt dobré i kortikoidy, ale pak to chce řešit hned tu infekci. Všeho do času, ale ne se zase bránit zuby nehty odpomožení od nejhoršího, byť je to prednisonem! 

Mohu se zeptat jak je to

Mohu se zeptat jak je to tedy s btraním chlorely?Dávám ji dceři, má po ní lepší stolice. Neubližuju ji spíš tím?Asi také zřejmě obsahuje železo.

Comment viewing options

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k