chlorela

Na WP se nedá nic uspěchat......pozdě,ale přece.....dostal se mi do rukou leták o chlorele.Teprve nyní jsem si přečetla příspěvky Evity/staré nejmíň rok/ a smekám před tebou Evito,dala sis pořádnou práci se zjištěním,jak je to se železem a zmíněnou chlorelou.Dalším pozitivem je zmínka o změně ph.Kyselost je to,co mě teď nejvíc zajímá.Chlorela má ty potřebné minerály,které nutně potřebujeme k neutralizaci kyselin/tedy toxinů/,kterými jsme díky chlamydiím využívajícím náš metabolismus zaplaveni.Zbavit se jich můžeme jedině pomocí minerálů.Ty je neutralizují.Chlorela,jak jsem vyčetla,perfektně vyčistí střeva a tím dopomůže zpětně ke vstřebání potřebných minerálů.Se střevy  a zažíváním mám dlouhodobé problémy.......50 let?určitě.Odkud chlorelu objednat?Dáte tip?
Děkuji.věra

http://www.chlorellacentrum.c

http://www.chlorellacentrum.cz/

a když se zaregistruješ budeš to mít levnější. Já jsem členem a chodí mi stále akce od Chlorella centrum. Beru jí skoro 2 roky.

Na Wheldonově protokolu od 21.4.2007 pro CPn - epicondylitida obou loktů, bolesti kloubů, únava, cukání ve svalech, pocit cizího tělěsa v krku. DOXY+AZI+ENTIZOL

 

Ukončení CAP 2012. Zcela bez potíží.

Vřele doporučuji a zkluste

Vřele doporučuji a zkluste i mladý ječmen- oba dohromady podporují vzájemně účinek.
Na internetu se o nich dočtete velké množství informací. Mám s nimi tu nejelpší zkušenost

 No, že bys nám taky

 No, že bys nám taky řekla něco více o sobě. Co a proč se léčíš či neléčíš a tak podobně.  Ono osení a řasy samy asi chlamydie z těla nevyženou, ale pověz, poděl se se zkušenostmi tvými více.

březen 2013 ukončení CAPu 

Jane,ale ja nerekla nic

Jane,ale ja nerekla nic takoveho.. Ale dost zvedaji imunitu + cisti streva a telo a tim napomahaji take imunite, muzes si pokud chces vedet detailnejsi info+slozeni techto potravin precist na internetu,je tam toho hromada..
No mela jsem pred rokem chlam.trachomatis,ty Vas tady moc nezajimaji.. Chlam. pneu + borelie vylouceny..Ciste gynekologicke problemy,asi rozumis..
Brala jsem tehdy mesic Doxy a muzu rict,ze u mne to stacilo...Opakovane krevni testy ukazali pouze prodelanou nakazu. Netvrdim,ze u kazdeho to tak je,ale u mne bylo,ovsem zda se mi,ze u mne to byla opravdu cerstva nakaza,coz mozna nahrava ve stastnejsi vysledky,nevim..
Momentalne mne nic nesouzi,ale o mne nejde,jde o to,ze tyhle potraviny beru dlouho a pomohli mi k idealnimu krevnimu obrazu a zmizeli me problemy se slinivkou,unavou..troufnu si tvrdit,ze bych to urcite za dik prave jim,lekari mi nabizeli pouze kapacky a a leky na zanety hladkeho svalstva,ty jsem nebrala,zkusila jsem radeji tohle.

No právě, rozdíl mezi C.

No právě, rozdíl mezi C. trachomatis a C. pneumoniae je co se týče  odolnosti proti léčbě očividně markantní.

Dále rozdíl v délce nákazy je asi taky podstatný, u obou potvor! Čerstvá nákaza se určitě dá snáze zvládnout, než až když se rozleze po celém těle.

On by si každý měl napsat svůj blog a tam to pěkně popsat, aby bylo jasno včetně toho, co bylo mimo ATB použito. 

Takhle to vypadá, jakoby chlorela plus ječné osení byly všespasitelné, vždy je třeba říci vše. 

Jan Na WP a SP od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... leden 2010 zlepšení ve všem i tam, kde údajně nebyla šance. 

březen 2013 ukončení CAPu 

Nevím, radím Ti pokud jsi

Nevím, radím Ti pokud jsi nezkusil, zkus to..O tolik penez neprijdes a ty cisty streva dodaji hrozne energie a vetsi sanci telu ty svine vyhodit ven..Plus ta chlorella je idealni na vnitrobunecne nakazy.Nastuduj na googlu,je tam toho hodne.
Myslim,ze musis mit i dost vystavene telo z tech ATB..To vis roky je brat, je taky peknej zahul..
Ja nevim,jestli je vyzkum,ktera ta mrcha je silnejsi,ale jak rikam,slo to dobre..Byla jsem tenkrat z toho taky dost hotova.
Akorat by mne zajimalo jedine-muj ososbni nazor je,ze ATB samozrejme nici,ale oslabuji telo a tak mam trochu pocit jestli ty ostatni jiny svinenenalitali na telo v zavislosti toho oslabeni po ATB,nebo aspon tak nejak bych to rekla ja.Ze jestli clovek nedava vetsi sanci,aby pak prisly dalsi viry a bakterie,co?
Zkus ten jecmen+chlorellu,aspon 3 mesice to ber a kdyz se ti nic nezlepsi tak to nech plavat,ale myslim,ze to za zkousku stoji a ty penize te uz snad nevytrhnou.

A jeste beru tak 2 roky

A jeste beru tak 2 roky echinaceu,pokud jsi o ni slysel,je taky na posileni imunity a stoji malo penez.Tu taky nevim,zda jsi nekdy v minulosti zkousel.

 Já vyzkoušel kromě

 Já vyzkoušel kromě svěcené vody snad už všechno! Ten ječmen do sebe cpala kolegyně v kanclu a tak už nemám zájem, po tom jak jí to nepomohlo. Chlorellu nevím, možná to k něčemu je, možná ne, na světě je takových zázraků mraky, dle propagace po snědení se stává jeden nesmrtelný, ale ještě jsem žádného nepotkal,  a všechny se do jednoho ty zázraky nevejdou, mně zatím fungují a fungovaly jen ty jedovaté ATB dle WP, resp. SP a Pangamin, vitamíny a minerály dle tabulky doplňků. Ale komu chutná Chlorela, proč ne. Ale chlamydie to z těla nevyžene, ale možná je to lepší než slavný Wobenzym, který mne stál snad 30 tisíc a nic! Tak dobrou chuť! 

Jinak vážně, tady nejsou lidé s rýmičkou, ale s letitou chronickou a zanedbanou infekcí a zatím nikdo nic lepšího, než je ta "jedovatá" kombinace ATB, nevymyslel. Bohužel! 

březen 2013 ukončení CAPu 

ja Vas chapu.. Mne proste

ja Vas chapu.. Mne proste pomohli,citim se po nich fakt dobre.
Vidite pritom ten Wobenzym je prave na tyhle svine doporucovan v nadlidskych davkach. Ja ho nezkousela,ta cena je tam strasna,ze jsem tu myslenku proste zapudila.
Taky si myslim,ze nejlepsi je,chytít svine hned na pocatku a myslim,ze opravdu ATB je zabiji a pak teda se snazit o tu vybornou imunitu. Mela jsem stetsi u mne se ty tracho ukazali opravdu ucebnicove..
Vase kolegyne je teda prvni co nebyla spokojena.
Ma otazka trva-zajima mne to-myslim si,ze ATB oslabuji imunitu,tu Vy potrebujete nejvic vzhledem k vnitrobunecne nakaze. A pak mam pocit,ze oslabeni pritahne dalsi bakterie a viry.Chci znat Vas nazor,jak to je..
Ja davam Chlorellu i vsemu psovi:-) A vypada spokojene:-)

Asi jste vedle, mě ATB

Asi jste vedle, mě ATB naopak imunitu vrátily, samozřejmě s příslušnými doplňky a minerály, co jsou uvedeny v Tabulce doplňků + navíc také již 2 roky jím chlorellu jen jako podpůrný prostředek a detox, ale pochybuji, že by mě (bez ATB) vyléčila. Ani Wobenzym v "nadlidských dávkách" nepomůže - mám vyzkoušeno.

Na Wheldonově protokolu od 21.4.2007 pro CPn - epicondylitida obou loktů, bolesti kloubů, únava, cukání ve svalech, pocit cizího tělěsa v krku. DOXY+AZI+ENTIZOL

 

Ukončení CAP 2012. Zcela bez potíží.

No ATB Vam imunitu

No ATB Vam imunitu nevratily, vite prece,ze ATB nici vse to spatne co nechcete,ale i to dobre co byste si zachovat chtela..
Neumi rozlisovat co je svinstvo a co je dobra a zdrava flora.S tim Wobenzymem je to zajimave,je dobre vedet,ze je zbytecny a presto tak hrozne drahy

Já se Wobenzymu musím t

Já se Wobenzymu musím trochu zastat, mně na některé věci pomohl docela výrazně, ale dočasně... jak jsem s ním přestala, potíže se vrátily. 

Chlamydie a ine

Chlamydie a ine vnutrobunkove organizmy rozhasujú imunitu. Ja som brala chlorelu pri nutenej trojmesačnej prestávke od WP, tiež som dala 1 tobolku echinacei. Chlorella, brala som ju krátko, tak nemôťem posúdiť efekt - u mňa by sa mohla akurát prejaviť očistením organizmu a viac pochybujem. Ale myslím si, že je dobrá ako doplnok pri atb-tvrdí to tiež Dr.Wheldon. Jačmeň som neskúsila, zdal sa mi dosť agresívny na očistu.Ale je to individuálne. Echinacea - myslela som si, ža neprežijem najbližšie hodiny. Zastavenie dýchania, nemožnosť sa nadýchnuť, stiahnutá priedušnica. Neviem či to bola reakcia, alebo alergia. Skôr si myslím, že to bola reakcia, ale ma to netrápi čo to bolo, lebo echinaceu už nikdy neužijem.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. Od maja 2012 do maja 2013 prerušovaná liečba. Od mája 2013 bez atb a zdravotný stav sa stále pomaly zlepšuje.

Máš to popletené.  Pokud

Máš to popletené.  Pokud bys měla chronickou, desetiletí neléčenou infekci, přišla bys na jiné rozumy. 

"Vase kolegyne je teda prvni co nebyla spokojena." slovo prodejce, který prodá cokoliv, jen když to nese do kapsy, prodejce pochopitelně. Jdi dělat reklamu jinam, tady to je o něčem jiném! Tady není nikdo, kdo by se cpal ATB z plezýru!  

"Ma otazka trva-zajima mne to-myslim si,ze ATB oslabuji imunitu,..." tu oslabuje ta nitrobuněčná infekce!

březen 2013 ukončení CAPu 

Antibiotika jako taková

Antibiotika jako taková imunitu neoslabují.  Neexistuje žádný "mechanismus" při metabolizaci atb, který by toto zapříčinil. Ano, můžete si atb vybít střevní flóru, můžete si poškodit játra a ledviny, můžete si přivodit kvasinkovou infekci, ale při dodržení příslušných opatřeních by se tto nemělo stát. Proto se při protokolu bere to hafo doplňků. Poškození nastane v případě, kdy ledviny i játra byla něčím napadena (byla oslabena jejich fce) již předtím a dotyčný o tom nevěděl.
Jistěže jakákoli "chemie" tělu nesvědčí, ale ZDRAVÉMU tělu. Spousta nemocných lidí bere celoživotně horší "utrejchy" než jsou atb, a žijou dál, s imunitou neporušenou. A myslím, že to byla adriana, kdo tady psal, že počas braní atb se jí imunita dokonce zlepšila... Což je důkaz podložený papírem od Mudra.

"Ma otazka trva-zajima mne to-myslim si,ze ATB oslabuji imunitu,..." tu oslabuje ta nitrobuněčná infekce!

Jane, souhlasím...


Cpn, h.pylori, b.afzelii; WP od 20.9.2010; NAC 1200, od 4.10.2010 DOXY 100, od 24.12.2010 AZI

Jane, ja urcite prodejce

Jane, ja urcite prodejce nejsem:-) To vim jiste:-)
Byla to jen rada at zkusis,necches,nechtej o nic nejde.
Jak rikam, men vylecila slinivku,bez legrace. Takze ja mam na ni absolutne tento nazor.
Ale tak tebe to nebere,tak me dojmy stranou:-)

 "...Chlam. traxchomatis se

 "...Chlam. traxchomatis se potvrdily. Nechala jsem si ihned udělat i krevní test na chlam. pneumonie - nemám je.

Léčba 15 dní Doxybene. Po týdnu test, zjištěno,že chlamydie nemám. Obrovská úleva..." 

Jestli jsi si nevšimla, je to tu zejména o Chlamydophila pneumoniae, té chronické, roky, deset, dvacet, třicet let, ne o o něčem, čeho by si valná část lidí tímto neřádem po léta postižení ani zdaleka nevšimli! Tím nemíním říkat, že by neměla být prevence a léčit to včas a pokud možno hned! Tak by to mělo být, ale není! Na druhé straně ty sama nevíš pokud je pravda, co jsi ve svém blogu udala, co bude za těch nějakých pár, deset, dvacet, třicet let. Tak si to zapamatuj a až ti bude někdo za těch  deset, dvacet, třicet let radit jako ty, nebuď na něj neurvalá ... pokud se ti bude zdát ta rada mírně řečeno hloupá.

březen 2013 ukončení CAPu 

Ty jsi mně nařkl z

Ty jsi mně nařkl z toho,že tady prodávám chlorellu,já na Tebe žádný problém neměla.
No jistě to nevíme nikdo.

 "No jistě to nevíme

 "No jistě to nevíme nikdo." Asi tak nějak! 

březen 2013 ukončení CAPu 

Na zažívání

Na zažívání a pročištění střev a odstranění zácpy je moc dobré a také cenově přijatelné MATÉ - prodávají ho třeba v čajích a pod. obchůdcích.
Kupuji si ho s citronovou trávou sypaný - dá se pít neslazený - ale i s medem.
Ale ptejte se po letáku k němu, tam se dozvíte na co všechno funguje.  
šarlota

Maté je skvělý,  mám

Maté je skvělý,  mám na něm těžkou závislost :-) Práý by mělo i nechutnat Candidě ... nevím, stejně se mi teď rozjela, ta mozková.
CHlorella je dle mých zkušeností geniální na zažívání, ale že by fungovala na chlamy apod., to ani náhodou.

Já si troufám říct, že

Já si troufám říct, že chlorela, omega 3 i kyselina listová  mi vyvolaly takové stavy, že jsem měla nejen borelie, ale i chlamydie ve všech titrech  ! Brebery snad lezly z děr, kosti bolely, klouby hořely, stav před smrtí. Zrovna jsem nebrala žádné ATB. Vím, že se nesmí u MP, protože infekcím chutnají, myslím, že na tom něco bude a nikdo mě už nepřemluví, že jsou na něco dobré,. Zrovna tak, když jsem zakoupila synovi Vilcacoru, jsem někde četla, že také chutná infekcím.Nejvíc mě dojala doktorka, když synovi na chybějící železo, mu jej předepsala......tragedie!

Irena, tieto prípravky ti

Irena, tieto prípravky ti mohli spôsobiť, že imunita začala vybíjať chlam - preto zvýšené titry. A čo je cieľom? Aby vyliezli von a potom sa dajú vybíjať. Pokiaľ sú zalezené, tak tam zostanú a bude sa im  dariť a budú potichu škodiť. Ale ty si asi myslíš opak.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. Od maja 2012 do maja 2013 prerušovaná liečba. Od mája 2013 bez atb a zdravotný stav sa stále pomaly zlepšuje.

Souhlasim s Evitou, myslim

Souhlasim s Evitou, myslim si to uplne stejne.

Navíc se přidala asi

Navíc se přidala asi konečně candida, tak nevím, čeho se zbavovat dříve. Imunita mi nikdy nepracovala, už ji asi potvoru nenaučím..:-(. V pátek by měly být výsledky.

Na skole nam radili takovou

Na skole nam radili takovou vec-pokud myslis candidu v rozkroku,tak kup jogurt activie -tu bilou,bez prichute,namoc prst do ni jen lehce at ji neni hodne!
A aplikuj dovnitr a bez spat.. Tak za 3 dny zopakuj..
Ale nesmis to mnozstvi prehnat!Ma totiz dost podobne slozeni prospesnych bakterii jako posevni hlen.

Ano, ATB vše vybíjí,

Ano, ATB vše vybíjí, proto jsem psala "se všemi doplňky", což je i laktobacil, který se musí brát na obnovení mikroflory. Za celou dobu jsem mykozu neměla. A stojím si za svým, že tato ATB léčba mi imunitu vrátila - mám to potvrzené svým imunologem. Logicky - kdyby se mi imunita neobnovila, tak po třech letech braní kombinovaných ATB by mně bylo asi jinak. Přečtěte si WP a možná celou Příručku k léčbě, jinak nemá cenu o tom diskutovat.

Na Wheldonově protokolu od 21.4.2007 pro CPn - epicondylitida obou loktů, bolesti kloubů, únava, cukání ve svalech, pocit cizího tělěsa v krku. DOXY+AZI+ENTIZOL

 

Ukončení CAP 2012. Zcela bez potíží.

"Ma otazka trva-zajima mne

"Ma otazka trva-zajima mne to-myslim si,ze ATB oslabuji imunitu,tu Vy potrebujete nejvic vzhledem k vnitrobunecne nakaze. A pak mam pocit,ze oslabeni pritahne dalsi bakterie a viry.Chci znat Vas nazor,jak to je.."

Very, na tuto otazku, nejlip, kdyz si koupis ucebnici biologie a prectes zakladni fakta o imunitnim systemu, ci alespon nahlednes do wikipedie http://cs.wikipedia.org/wiki/Imunitn%C3%AD_syst%C3%A9m
Myslis si to spatne.

Me tato odporna a skodliva antibiotika vylecila tezky imunodeficit, coz mohu dokazat vysledky testu z nemocnice. Dle tupych hlav sice trpim boreliozou a na tu, jak znamo dle tupych hlav wp neni vhodny, lec u me zrejme doslo k necekanemu efektu- lecbe, nejspise vlivem neceho mezi nebem a zemi, ale zcela jiste ne vlivem urcite kombinace antibiotik. Mozna kureci hnat, nova astrologicka kombinace ci dle samanu zaceleni aury. A dle mudru? Ti si mysli, ze to spravila atb, no verili byste tomu?

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 +
  D3 + rifa od 26/10/2009 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adriano, par knih bilogie

Adriano, par knih bilogie jsem uz precetla:-)
Ale ano, pokud pomohly,pak ti verim,zajimalo mne to a odpoved jsem dostala.
Dekuji

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k