Zuby

Za posledné obdobie sa mi odhalili krčky na zuboch. Stalo sa vám to niekomu počas liečby. Je to dosť nepríjemné a bolavé. A ďalší problém je so žltnutím zubov. Tetracyklin im dá dosť zabrať. Bielite si ich niečim?

V najbližších dňoch ma čaká ďalšia dávka Entizolu - dosť sa bojím, preto to radšej nebudem prehánať lebo už dak sa cítím dosť mizerne - mám permanetné zimnice a neskutočné sa znásobila únava. Aká je maximálna dávka C za deň ?

Wheldonov protokol od 21. 12. 06 (Doxy+Azitro+Entizol)

Suri, odhalené krcky zubu

Suri, odhalené krcky zubu jsem mela uz i pred lecbou, nevim jestli s tím mají chlamydie co do cinení. Myslím ze uz tu nekdo psal ze to mel taky. A co se týká té únavy... za poslední dobu dost znacné zhorsení, poslední mesíc jaksi nezvládám 8 hodin v práci, takze mám PN a spím i 15 hodin  denne...

Na Wheldonově protokolu od 11/06 (chronická únava, závratě, bolesti hlavy, svalů, zad, zhoršení zraku a další potíže) 

Suri, no ja jsem to mela a

Suri, no ja jsem to mela a dost se to zlepsilo po Wheldonovi, ale az za delsi cas. Hlavne dasne se mi zlepsily a jakoby se stahly trochu zpatky, na puvodni misto. Takze si spis myslim, ze u tebe jde taky zas o prechodne zhorseni. Ruzne zmeny v zubech a dasnich jsem citila furt. Horsi je s tim zloutnutim zubu. To teda nemam, ani jsem nemela, ale po doxy vyjimecne muzou hnednout. Jak moc zloutnou? Pak by stalo za uvahu, jestli nevymenit doxy za neco jineho, kdyby to bylo moc. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Před léčbou jsem měl

Před léčbou jsem měl odhalování zubních krčků i hnisání a bolesti dásní, obojí dost masívní. Po najetí na ATB obojí ustalo, teď čekám, že se ty krčky zase trochu zahalí:-)), jak píše Adri.

Je zde někde o zubech celá diskuze.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů. 

Já mám paradentozu Já

Já mám paradentozu

Já mám paradentozu a někde jsem četl že se chlamky na tom aktivně podílejí  

Na Wheldonovu protokolu od 12/2006 ; problémy s očima (poruchy barevného vidění, rozostřování až občasné nevidění), únava, cukání ve svalech, chronická cystitida a reaktivní artritida, bolesti v krku atd

Pepane, nejen chlamky, ale

Pepane,

nejen chlamky, ale asi 7 dalších bakteríí. Je zde o tom diskuze, kam jsem dával i léčbu porodontózy různými ATB, m.j. i Doxy a Entizolem....

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů. 

Souhlasím,před 12 lety mi

Souhlasím,před 12 lety mi operovali doní čelist-parodont.,odhalování krčků,vznik tzv.chobotů.Měl to můj táta,přišel o zuby v poměrně mladém věku.Sestra je po operaci dásní taky-ještě dřív,než já.Má taky chlamy,ale je prý bez problémů.........

On Červenec 2nd, 2007

No jen jestli to opet neni reakce na lecbu. Me bolely postupne skoro vsechny zuby a otekalo mi kde co. Kolikrat se mi rozbolel nejaky zub, ze jsem premyslela, jestli nahodou nejit na pohotovost a pak to zas preslo. Chlamky radi vsude a zuby jsou jejich oblibene misto :(

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Je to možné. Já bych s

Je to možné. Já bych s tím vytržením zubu u Lili taky nepospíchal. No už se stalo.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Já mám obrovský otok

Já mám obrovský otok dolní čelisti, jinak od doby co jedu protokol se mi toto stalo už potřetí, ale když jsem doktorovi řekla, že v sobotu 7.7. žením syna řekl mi, že jinou možnost než zub ex nevidí. Už se stalo, jedno mi to není, na pohotovosti čistily, ale otok se stále zvětšoval, asi jiná cesta nebyla, nevím. LILI

Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

No ten Amoxicilin by

No ten Amoxicilin by možná stál za zkoušku.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Co se týče zubů, musim

Co se týče zubů, musim říct,že od nasazení ATB mi ani jednou nezakrvácely! A to na to trpím, dědičná paradentoza, takže tam určitě bakterie roli hrajou, když ne chlamydie tak jiný...radši na ně zaklepu

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, chronickou chlamydiozu - zimnice, zhoršení zraku, ztuhlost a třes svalstva, závratě, návaly nevolnosti atd.

Kamaráde, nemohl bys

Kamaráde, nemohl bys prosím zkusit pohledat ten článek, jak jsi psal ve svém příspěvku "A na parodontozu už několik let doc. Dřízhal z H.K. používá soustavu ATB"? Docela by mne to zajímalo.

Jinak mě se posledních pár let také začaly dost odhalovat krčky zubů a zlobí dásně. I já tedy používám zubní pastu lacalut aktiv- na doporučení zubní lékařky.

Pokud bych se mohla zeptat

Pokud bych se mohla zeptat na ATB. Od pátku velká bolest zubů, otok dásně velkého rozsahu, v neděli na pohotovosti pročistění kanálků. Otok nezmizel vůbec. POkyn jen ledovat. Dnes mi ošetřující zubař musel zub vytrhnout, když mi chtěl dát Penicilín, řekla jsem, že beru Roxy a Doxy, tak řekl, že další ATB mi dávat nebude. Nevím jestli je to tak dobře, ale nechtěla jsem léčbu přerušit, ale zase nevím, zda doxy a roxy udělají tu službu jako penicilín. Omlouvám se za neznalost a děkuju za odpověď Lili

Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

Li, on je rozdíl, jestli

Li,

on je rozdíl, jestli máš otok dásně va smyslu zubního lůžka a okolních tkání, nebo zda ti dáseň otekla od bolavého /zaníceného/ nervu zubu.

Mě na otoky lůžek a hnisání dásní, spojených s parodontozou, pomohl už samotný Roxi. Kombinace Roxi a Doxy by měla účinkovat tím líp. Pokud ti při Roxi a Doxy otekla dáseň, tak to asi je od toho zaníceného nervu. A místo penicilinu můžeš přidat na ten otok k Wheldonovi Amoxicilin, abys nemusela vysadit Wheldona. Amoxicilin je ve Wheldonovi místo ACC.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Znamená to Kamaráde, že

Znamená to Kamaráde, že bych při otoku měla kombinovat troje ATB, tedy že doxy a roxy otok sami nezvládnou? Lékaři mi řekli, že tím, že mám ta dvě ATB, že je další zcela zbytečné. Lili

Závratě, záškuby v páteři, kožní problémy, bolest nohou, zhoršení zraku, a řada dalších problémů. Roxi, doxy, entizol. Na WP 1/07

Lili, vidím, že

Lili,

vidím, že potíže nemá Li, jak jsem se přehlídl. Také mě bylo divné, že v těhotenství baští vesele Doxy....

A u tebe je mi zase divný, že při těch dvou ATB ti otekly dásně. Já jen, že když ti chtěli dát penicilín a ty nechceš přerušit Wheldona, tak Amoxicilin k Doxy a Roxi můžeš. Ale jestli je bolavý zub venku, tak bych s nasazením Amoxicilinu ještě počkal, až když by se otok neztrácel.

Na Wheldonově protokolu - Roxi, Doxy, Tini - od 7. 2006. Borelie, chlamydie, bartonella, yersinia: chronická únava, radiculitida (bolestivý zánět kořenů míšních nervů), bolest celé nohy a brnění, bolest SI skloubení a dalších asi 10 problémů.

Vladko, tady je článek o

Vladko,

tady je článek o léčbě parodontozy ATB. Zajímavé je, že parodontozu zapříčiňuje několik bakterií a na každou se musí použít jiné ATB či kombinace. Ještě zajímavější je, že mezi léky jsou i Entizol a tetracykliny. Takže proto mi Wheldon s Doxy asi zabral.

V pdf, kliknout na přeposlední modrý řádek:

http://www.gentrend.cz/produkty/varior-dento/index.html

Na úvodní stránce www.gentrend.cz najdete i článek o stanovení kazivosti zubů a dále možnost, kam zaslat vytažené klíště na určení, zda je infikováno boreliozou nebo encefalitidou. Může se někdy hodit.

Zde v html /bez obrázků/:

http://209.85.129.104/search?q=cache:W99Fx46JzWoJ:www.gentrend.cz/produkty/varior-dento/TEST%2520VARIOR-DENTO.pdf+Test+VariOr-Dento+Molekul%C3%A1rn%C4%9B-biologick%C3%BD+pr%C5%AFkaz+parodont%C3%A1ln%C3%ADch+patogen%C5%AF&hl=cs&ct=clnk&cd=1&gl=cz&lr=lang_cs

Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)

Tak změna, v praxi u

Tak změna, v praxi u zubařů je všechno jinak!!

Dnes jsem byl ty moje zuby ukázat zubaři. U paní doktorky, která chce jít do důchodu, se tam zaučuje mladý doktor, který studoval v Hradci i u Doc. Dřízhala. Říkám si hurá, o léčbě paradentozy ATB jsem u toho pravého, popovídáme si o testech na paradentozu a cílené léčbě ATB, možná i o chlamkách. Velká chyba lávky!!

Jo, pan docent ho učil paradentozu, o tomthle článku ví, ale to se prý nedá brát vážně. Pan docent prý říkal, že to je jen vykázaná publikační činnost, ale paradentoza se prý stejně ATB léčit nedá. Paní doktorka před důchodem přitakávala opravdu velice. A když jsem jim popisoval, jak mi po ATB okamžitě přestaly hnisat dásně, tak paní doktorka uzavřela, že naopak ATB se nemají na paradentozu dávat, protože ji můžou ještě víc rozjet.:-)))Že by to rozjetí byly ty např. rozdrážděný chlamky?

Jestli je to všechno o tom článku pravda, a je to práce našich předních odborníků /Doc Dřízhal je předsedou české paradentologické společnosti/, tak nám pomáhej už jenom Pánbůh.

Buď jsem jelen, nebo se mi to všechno zdálo.

Douška pro zasmání: Stomatologů je kritický nedostatek, to víme. Na více studijních míst nejsou peníze. Ale!!!!: Je nějaké nařízení, že mladý doktor po škole se musí 3 roky zaučovat v praxi pod dohledem zkušeného stomatologa, pak si může teprv otevřít vlastní praxi. No budiž. Ale!!!!! Když mu ten, u koho se zaučuje, třeba po dvou letech zemře /slova paní doktorky - je na tom dost špatně/, tak se mu ty dva roky nepočítají a musí začít znova u jiného praktika nový tříletý cyklus!! Protože ten praktik mu pak vystaví nějaké dobrozdání a je za něj odpovědný a mrtvý nemůže nic vystavit, že jo. Takže ne, aby si někde dodělal ten chybějící rok. Pěkně mazej na začátek.:-)))

Tak tohle už mi hlava fakt nebere, a pochybuju, že je to borelkama a chlamkama.

Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)

"....Jo, pan docent ho učil

"....Jo, pan docent ho učil paradentozu, o tomthle článku ví, ale to se prý nedá brát vážně. Pan docent prý říkal, že to je jen vykázaná publikační činnost, ale paradentoza se prý stejně ATB léčit nedá. ..."

 

No, taky pěkná perlička! Hlavně, že je honorář a piš si co chceš, pak to klidně zatluč .....

 

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

Jane to je fakt mě se

Jane to je fakt mě se potíže zhoršily jak po kapačkách Solumedrolu, tak po přeléčování zánětů moč. měchýře. A abych se držela téma - zuby, tak se mi nyní také začínají odhalovat krčky. Manžel tím trpí moc, zubařka mu doporučila z, pastu Senzodyne, ta má oproti Lakalutu alespoň nějakou chuť. Chci muže dokopat k tomu, aby si nechal zjistit, jak je na tom s chlamydiemi. Má astma a stěžuje si též na spoustu potíží.

Já si zuby čistím pouze

Já si zuby čistím pouze lacalutem, mam paradontozu a zoubky mi při každém čistění hezky krvácejí :-/ asi je to dědičné, mam to po otcovi, prakticky od malička.

Keiro, mě taky říkali,

Keiro,

mě taky říkali, že mám sklon k parodontoze po rodičích. Ale co když jsem od rodičů zdědil hlavně ty chlamky - a že mám hodně indícií/!/ - a ony můžou i za tu parodontozu. Jakto, že po ATB je veškerá krvácivost dásní pryč?! A na parodontozu už několik let doc. Dřízhal z H.K. používá soustavu ATB. Mám někde celý článek. Akorát mě na krvácivé dásně nikdo ATB nedal a já to tehdy nevěděl....

Jane v práci ing. Bazaly jsem u parodontozy to podezření na chlamky přehlédl! Toto výšeuvedené bylo moje soukromé podezření.:-))

Jestli založíme diskuzi, jaké nemoci se nám vyskytly v příbuzenstvu s tím, že by za tím mohly být chlamky, budu mít dlouhý a hlavně neradostný seznam. Tím spíš, že oba moje rody mají po staletí zemědělský původ, i když já už jsem nezemědělec....

Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)

To byla informace v rámci

To byla informace v rámci telefonického rozhovoru. Jinak to dědění obecně ve svém článku dost logicky vysvětluje. Každý si neseme nějaké genetické předpoklady, které se projevují jen za určitých podmínek. Ta podmínka může být chlamydie a jestliže se chlamydie předává z generace na generaci plus ty predispozice, pak to vypadá, že dědičný je projev. Ve skutečnosti je dědičný nějaký gen či geny, o kterých bychom nevěděly, kdyby nebylo zároveň toho dárečku v podobě chlamydie či jiného spouštěče.

A pak, naši předci běžně trpěli trpěli revma apod. radůstkami. Svádělo se to na zimu a průvan. Neznali antibiotika, slabší nedožili dospělosti, silní se dožili sedmdesátky, ale revma měli všichni. A jak jsme si už tu všimli, ty potvory se většinou začnou projevovat agresivněji obyčejně po nějakém tom "přeléčení" ATB. Možná dřív nebyly tak vzteklé, nebyloť antibiotik, které je dobře rozdražďují, pokud jsou používána neuváženě, jak bývá zvykem.

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....


Me se taky uzasne zlepsily

Me se taky uzasne zlepsily dasne po Wheldonovi, driv me porad neco bolelo, tekla krev a ted se zas vratily do stavu malem pred pubertou. Dokonce, jak ustupovala dasen a byly citlive krcky, tak se zas vratila.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Jo, jo, na krvácení a

Jo, jo, na krvácení a krčky jsem zapomněl. Krvácení zcela pryč, krčky se lepší. Já mám na chlamky vůbec podezření, co se týka tzv. parodontozy. Jestli "to" neměly na svědomí dávno před aktivací celé právě ony. Léta se mi navíc dělaly v koutcích očí bílé výpotky. Přisuzoval jsem to namáhání očí jednak při studiu, druhak při práci s mnoha texty /redaktořina/. Po ATB i ty výpotky v koutcích pryč, i když žilky ala "Falconovo oko" ještě přetrvávají. A nedá se říct, že bych namáhal teď oči méně...

Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)

No mě se hoji všechno

No mě se hoji všechno poměrně dobře, po tom zubu to už druhý den nekrvácelo. Ale jak jsem pročítal blogy, tak většina z vas měla pozitivitu v IgG a tu já nemám, i když je to jen podle rodového testu. Nechám si tak za měsíc udělat ještě druhové testy a podle nich uvidím. V sobotu jsem dobral antibiotika, takže dělat testy teď nemá smysl.

Jen se zeptám, asi zkusím nasadit ACC long, jaký jste měli na něj reakce pri chlamydiích? Těď jsem bral Roxitrhomycin, který by na ně měl účinkovat taky a žádný reakce jsem nezaznamenal. Bral jsem 150 mg 2x denně.

Říkal mi pan Ing. Bazala,

 

Říkal mi pan Ing. Bazala, že tuším Doc. Pospíšil byl přesvědčen, že za paradentózou jsou chlamydie. Ale v tomhle Kocourkově ho nikdo neposlouchal!

Já měl z ničeho nic najednou 13 krčků děravých, bolely mne všechny krčky a zuby různě. Přitom mne porád škrabalo v krku, doktor mi psal tuny kloktadel na nic a zubařka mi nakonec napsala Stopangin, aby ty krčky mohla zpravit, protože jinak bych jí asi při tom nejspíš spolkl, jak jsem měl pořád nutkání na kašel!

Dcera si musela kupovat speciální zubní pastu Elmex, jinak se nemohla zubů dotknout a žena měla paradentózu!

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

Zanet po vytrzeni zubu- to

Zanet po vytrzeni zubu- to by taky odpovidalo nejake infekci typu chlamydioza, mas- li v tele chlamydii, tak vsechna zraneni a rany se hoji spatne, hnisaji, u vseho mas komplikace, at uz po operaci nebo po kousnuti hmyzem, nebot bile krvinky dopravuji chlamydii do mista zanetu ci problemu, kde se chlamydie koncentruje a pa skodi jeste vic a v podstate zhorsuje vyrazne zanetlivy problem.

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Je to tak, jak píše

Je to tak, jak píše Adriana. Lehká parodontoza se mi po aktivaci nemoci šmahem změnila na hnisání dásní na několika místech s pěknými bolestmi. Po nasazení ATB záněty a bolesti dost rychle zmizely.

Na Wheldonově protokolu od 7. 2006 (chronická únava, zánět míšního kořene, bolest celé nohy a dalších asi 10 problémů)

Právě, že je to dlouho,

Právě, že je to dlouho, ale je možná i jiná příčina, takže v úterý ultrazvuk, případně CT břicha a pokud se nic nenajde, tak se objednám na imunologii a tam se snad ukáže, co mi je. Ještě před tím dojdu na krevní obraz, jestli se nejak zlepšil po dobrání antibiotik, co jsem měl kvuli zánětu po vytržení zubu.

Jan

Na Wheldonovu protokolu od 12/2005 pro Cpn; chronický únavový syndrom, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie ....

Keby niekto hľadal

Keby niekto hľadal funkčný link na ten článok o paradentóze a antibiotikách, tak stánka sa presunula sem a pdf je tu

Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že kolísanie stavov únavového syndrómu nejakým spôsobom súvisí aj s bakteriálnym povlakom na ďasnách. Pokiaľ sa mi podarí ho zotrieť zubnou kefkou, ďasno alebo proste sliznica v ústach chvíľu prudko krváca ale potom sa zahojí a na nejakú dobu únava ustúpi.

Vysvetľujem si to tak, že zubné paradontické baktérie sú zväčša anaeróbne a produkujú toxíny. Ak sa správnym spôsobom podarí rozrušiť ich ochranný biofilm, tak ich kyslík pozabíja a zbytok dočistí imunitný systém. Pokiaľ sú ale zažrané príliš hlboko v sliznici, alebo nebodaj pod koreňom zuba, tak je to proste pech, alebo v horšom pripade velky problem.

A ja chci doplnit, ze po

A ja chci doplnit, ze po ATB mi zcela prestaly krvacet dasne, coz pred tim bylo pri kazdem cisteni, az mi to prislo normalni. Ted cistim jak chci,  klidne pritlacim a vubec nic, ani naznak, tak sem zvedava jak dlouho mi to vydrzi, pred tim docela velke problemy s dasnemi na svuj vek. Tak aspon neco.

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)

Keiro, ja presne to same.

Keiro, ja presne to same. Nekonecne krvaceni dasni a zanety dasni i zubu. Ve svem veku uz jsem mela dasne ustouple a odhalene krcky. Behem CAP tohle vsechno zmizelo a dasne se dokonce stahly zpatky, takze zuby ted nejsou citlive na takove ty veci jako chlad, sladke apod. Docela si to uzivam :)

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

odhalene krcky, odchlipla

odhalene krcky, odchlipla dasen - presne, zanety dasni taktez, hnisalo mi to, bolest, no fuj..ted je to pryc, ale na jak dlouho..ja taky celkem muzu studeny a horky v pohode.

WP od 27.4.2007 pro neuroinfekci, pozit. chlamydie, fibromyalgii, CFS - zimnice, zhoršení zraku, tuhnutí, pálení a třes svalstva, závratě, nestabilita, návaly nevolnosti, suchá pokožka atd. (Doxy200, Roxi300, 5. pulz Metro)

opravdu i u mne zmizelo

opravdu i u mne zmizelo krvácení a citlivost dásní, po měsíci WP. Před 3 lety jsem přišla o jeden přední zub, díky zánětu pod ním. Vybrala jsem 3 antibiotika a stejně šel zub ven. Všechny přední zuby mám tedy obroušené a ošetřené porcelánovýma korunkama, tak jsem si myslela, že to krvácení způsobují ty korunky, když se dotýkají dásní. Bála jsem se už zuby čistit, protože to byly potoky krve a pak citlivost. Nyní drhnu jako kdysi , ani kapička. Co se ostatních problému týká je to houpačka, ale něco se děje. Jo a musela jsem snížit tabletky na tlak, měla jsem už moc nízký.

Držím všem pěsti

Na Wp od 10.3.2008 pro poz.chlam.bolesti kloubů, svalů, páteře, kožní probl.teploty,tlak a spoustu dalších neduhů.

Ahoj ,taky trochu

Ahoj ,taky trochu prispeju,jeste pred WP (nyní jsem na nem 1/2 roku) ,cca 2 roky zpatky se mi zacaly odhalovat krcky ,asi u 8 zubu.Dalsí problem behem 1/2 roku najednou 4 kazy.Na žloutnutí zubu jsem se ptala zubarky,rikala ,ze by na to antib. nemeli mit az takový vliv u  dospelých,spise u malých deti ,tusim ze rikala hlavne do 8 let.Nechci delat reklamu,ale koupila jsem si whitening toothpolish  Pearl Drops  a pouzivam ji mezi klasickým cistenim zubu  a rekla bych ze jsou zuby belejší.  

u me zacalo vse bolestmi

u me zacalo vse bolestmi zubu, otevreli mi naraz asi 4 a mesic nezabiralo nic, jen mlaceni hlavou do zdi. pak se zacalo nabalovat ostatní

hm, to je zaujímavé. Teraz

hm, to je zaujímavé. Teraz som si uvedomil, že pár mesiacov pred vzplanutím CFS u mňa sa mi rozpadli dve osmičky - doslova, zostal po jednej iba koreň a druhú mi čoskoro rozvŕtali tak, že po nej zostal iba koreň tiež. Potom nasledovalo vtipné obdobie, keď som 12 mesiacov fungoval s takto otvorenými zubami, keďže jediný zubár v meste mal čakacie doby viac než 9 mesiacov. Počas tej doby sa mi plnou silou rozbehol únavový syndróm. Čo je pozoruhodné, tak po vytrhnutí oboch osmičiek sa stav aspoň čiastočne zlepšil, ale do normálu sa už nevrátil. Celkovo sa následné opravy všetkých zubných kazov prejavovali ako zlepšenie zdravotného stavu ako takého.

Po vytržení osmiček,

Po vytržení osmiček, postupně všech, se mi taky zhoršilo prudce zdraví, objevil se CFS a už to jelo. Vytržení posledních dvou osmiček bylo nejhorší,  byly ležící, vrůstaly do kosti, operace + atb. Několik měsíců potom jsem necítila část jazyka, špatně se mi artikulovalo, šišlala jsem... Nic moc.

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, zl. stafylokok, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, bolesti kloubů a svalů, únava) 

No ja  kdyz o tom

No ja  kdyz o tom premyslim, tak v roce co se mi rozjelo CFS, jsem nejdrive dostal "divnou chripku" po dvoumesicnim vztahu s holkou, co jsme ex-post zjistil, ze zrovna nebyla pocestnost sama.....  Testy na AIDS pak ale nastesti dopadly dobre, uf....

... a pak mi v tom samym roce trhali dve 8-icky, taky nalezato.... Ted se mi obcas stava, ze se ty rany zaniti a musim to vyplachovat peroxidem, jinak me 14 boli ta mista kde byly.... no imunite to asi zrovna taky moc neprida, po ty zoo bakterii co v puse hoduje...

Nehlede na to, ze jsem jako dite trpel na anginy a afty..  V 18 mi vytrhli krcni mandle, coz na chvili zabralo, ale ve finalo to asi nebyl dobry krok....

No a jak jsem prekladal Nicolsona a jeho state o souvislosti tezkych kovu a chronickych nemoci, tak me napada, ze mam pusu samou plombu... asi to ve finale nebude tak neskodny, jak se tvrdi--- Ted je otazka, kdyz by so clovek nechal najednou prevrtat, zda by se ty rtuti neuvolnilo jeste vic a nebylo to kontraproduktivni....

 Příprava na CAP.  Mycoplasma pneu. IgG=0,9.  Opakované infekty HCD a DCD, únava, intenzviní pocení, rozbušování srdce, zhoršení paměti, zhoršené hojení ran, zaškubávání svalů, bolesti hlavy, krku, zubů, zad a očí, uší, cestující bolesti, šumění v uších.

Na severu, Dansko, Svedsko

Na severu, Dansko, Svedsko ci tam nekde uz jsou amalgamove plomby zakazane a nesmi se pouzivat. Jenze stejne za ne neexistuje poradna nahrazka. A mimochodem NAC by mel pomahat odstranovat z tela tezke kovy taky, pouziva se i jako antidotum. 

Na Wheldonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mycoplasmata, unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Comment viewing options

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k