Čeští lékaři z ní udělali blázna, až v Německu jí odhalili boreliozu a začali jí léčit

Mé trápení začalo před 15 lety. Bolely mě klouby, svaly, hlava a cítila jsem velkou únavu. Bylo mi 37 let a do té doby jsem nijak nemarodila. Začalo moje chození po doktorech. Diagnózy se měnily, ale nakonec to vždy vyznělo jako revma. Marně jsem upozorňovala, že trávím mnoho času v přírodě, ale jelikož jsem si konkrétního kousnutí klíštěte nebyla vědoma, důkladné testy lékaři odmítali. Naordinovali mi antidepresiva.

http://www.novinky.cz/zena/zdravi/237715-cesti-lekari-z-ni-udelali-blazn...

Ano čeští lékaři na to

Ano čeští lékaři na to co neumí nebo nemají na to ty jejich guájdlájny mají jednotný šuflík - psychosomatické onemocnění. Na to naordinují nějaký probouzeč tvorby serotoninu a je to. Vždyzť i sami doktoři (holt jenom ti zvídavější) už dochází k názoru, že spousta psychických nemocí - je způsobena nějakým mikrobem (mikroby). Pokud to domakají do precizdna, zůstane 90% psychiatrů o žebrácké holi. A nebo se naučí léčit ! ( no že by kurňa?! -:)) ty mikroby! Tady to okusil asi kdekdo - že ho odpálkovali na psychárnu. Asi by nás bylo na tom vozejku sakra víc. Já na 100%. A nejlepší je, když vás takhle vodpálkuje manželka (že je  to z hlavy, žádní mikrobi) a ještě se s Vámi rozvede- kvůli tomu (že jíte ATB). Navzdory útlaku ze všemožných stran jsem psychiatrické léčení nezkusil  neb nemám čas ani peníze na další bílé pijavice mého rozpočtu a času. No a zítra se chystám na kolo, pojedu tak kolem Berounky - 120 km (Křivoklát, Srbsko, Karlštejn) - po 3 letech na kombinovaných ATB protokolech. Bez psychosomatických pomocí. V 54 letech....
Howgh

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Duševno a fyzično jsou

Duševno a fyzično jsou takové přesýpací hodiny - spojené, vzájemně se velmi ovlivňují a když něco přibyde na jedné straně, tak to automaticky ubyde na straně druhé...

Husty, Leraku..Na

Husty, Leraku..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Muzu se zeptat, jak dlouho

Muzu se zeptat, jak dlouho jste byli manzele a to manzelka zadne problemy nemela?

Ja paradoxne pozoruju vetsi utlak ted, nez driv. Dokud jsem se nemohla zvednout z postele, nejak nikoho ani nenapadlo, ze bych mohla nekam chodit ci vyvijet nejakou cinnost. Vsem tak nejak bylo jasne, ze je to se mnou dost na povazenou a neprudili me s nicim.
Ted jsem ve stadiu, kdy mi vsichni rikaji, jak dobre vypadam a jak mi to slusi a mysli si, ze kdyz uz bezne veci zvladam, musi to tak byt vzdycky se vsim a furt. Nejak zapominaji, ze porad jeste se krmim temi osklivymi antibiotiky a ze 35 let chronicke nemoci na tele vzdycky zanecha stopy. A ze s trojkombinaci antibiotik fakt nemam naladu vysedavat na nejakych spolecenskych dychancich. Musim konstatovat, ze jednak je to dost protivne, jednak me to znechucuje a nekonci muj udiv nad lidskou povahou tak rychle zapominat katastrofalni veci a soudit dle vnejsiho vzezreni...

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

A neměla by to být pro

A neměla by to být pro tebe spíš radost, že tě okolí vnímá pozitivně?...že se máš možnost vrátit do běžného života? Já myslím, že by ti čas od času společenský dýchánek spíš prospěl, aby jsi přišla na jiné myšlenky a vyčistila jsi si hlavu. A to, že ti lidé říkají, že vypadáš dobře je snad fajn...furt lepší než aby tě někdo pořád litoval, ne?

 Moulo!

 Moulo!

březen 2013 ukončení CAPu 

Jojo, tak se tady vesele

Jojo, tak se tady vesele poplácávejte po rameni, jaký jste chudáčci nepochopení a jak vám vlastně nikdo a nic nepomůže...ostatně ona je to pravda.

lerusia, ty si sem prišla

lerusia, ty si sem prišla provokovať a posmievať sa? Ak si zdravá a nehľadáš tu pomoc, obráť sa láskavo na nejaký iný web, ano?

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Ne, já jsem jenom člověk,

Ne, já jsem jenom člověk, který si nenechá nadávat od nějakého "chytráka". S chl. pneu. jsem se dokázala před pár lety poprat, i když už skoro nikdo nevěřil, že to zvládnu...bylo pár let, kdy jsem měla kromě pár týdnů v roce neustálé horečky, záněty plic, kloubů a všeho možného...pak jsem si jednou řekla, že tohle stejně není žádný život...vykašlala jsem se na doktory, na prášky všeho druhu a rozhodla jsem se jít vlastní cestou...úplně jsem změnila svůj život, dokonce jsem jednu dobu chodila k psychiatrovi, kterým se tady všichni jen vysmíváte, a možná právě on mi otevřel oči a ukázal mi, že je potřeba začít úplně jinak...nechci psát romány, ale teď jsem šťastná máma roční holčičky a nikdy v životě mi nebylo líp!...takže to prostě není utopie, jak si tady všichni myslí...a antibiotika nejsou to jediný, co člověku může pomoci...ale jak vidím, tak jsem asi fakt na špatném webu, protože tady prostě "není prostor" pro někoho, kdo nezapadá do připravené škatulky...

 "...pak jsem si jednou

 "...pak jsem si jednou řekla, že tohle stejně není žádný život...vykašlala jsem se na doktory, na prášky všeho druhu a rozhodla jsem se jít vlastní cestou...úplně jsem změnila svůj život, dokonce jsem jednu dobu chodila k psychiatrovi, .."

Tohle tu udělali všichni, jinak by leželi někde v koutě a čekali na milostivé zadku utření... ty jsi měla buď štěstí v neštěstí nebo prachsprostě lžeš a vůbec netušíš, co plácáš za hlouposti. Před pár lety tu o plicních chlamydiích ani pes neštěkl. 

"...já jsem jenom člověk, který si nenechá nadávat od nějakého "chytráka"..." a já osobně nemám vůbec náladu na kdejakého troubu, který dělá jen to, co dělali desetiletí mudrové, živení těmi, co místo léčení jen uráží, ponižují, vysmívají se jim a nastavují pazoury na usmolené 3 pětky jak kostelník v kostele! ono dokud je někomu prdlajs, tak si myslí, že je king, že sežral Šalamouna i s botama a fousama, a až na něj taky dojde, jako že na každého jednou dojde, ať už stářím, shodou okolností dříve nebo později nebo fetem či programovým přežíráním se či chlastem, najednou se z něj stane ukňourané malé dítě a čeká, že se celý svět kvůli němu pokaká! Člověk, který zažil to, co zažívají zdejší postižení chronickou infekcí, přišli o práci, o přátele, o kariéru, zhroutil se jim svět, ten i když se z toho vylíže, je jedno jak, jestli modlením, ATB nebo sugescí, účel světí prostředky, nikdy si nedovolí zesměšňovat či urážet toho, co je momentálně na dně. Nikdy nebude mrzákovi  s berlemi kecat, že "...úplně jsem změnila svůj život, dokonce jsem jednu dobu chodila k psychiatrovi, kterým se tady všichni jen vysmíváte, a možná právě on mi otevřel oči a ukázal mi, že je potřeba začít úplně jinak...nechci psát romány..." apod. nesmysly! A pokud to u někoho zafungovalo, pak asi se jednalo o jiný problém, než chronická infekce.

A pokud ti skutečně bylo zle a modlení či jaká metoda ti pomohla, budiž ti to přáno, aby ti to vydrželo a s pánem bohem. 

březen 2013 ukončení CAPu 

"Před pár lety tu o

"Před pár lety tu o plicních chlamydiích ani pes neštěkl. "...nevím, kde žiješ, ale v ČR se podle oficiálních zdrojů chlam. infekce systematicky diagnostikují od roku 1983. Ano, 50 mi není, když mám roční dítě, diagnostiku mi udělali v roce 2006 po 3 letech, kdy si mě přehazovali jako horký brambor. Fakt moc nepobírám tvůj útočný postoj...pokoušela jsem se tady o jediné a to bylo nalití trošku optimismu do žil ostatním, žádný výsměch tady nebyl... nic není jenom černé nebo bílé...a i ve tmě se dá žít. Možná by jsi mohl jít se mnou někdy do LDNky, kam chodím...a třeba by jsi zjistil, že chlam. není střed vesmíru nebo konec světa a že i lidé s horšíma věcma neztrácejí naději a chuť žít s radostí...pak by jsi třeba taky pochopil...i když ty máš pocit, že víš všechno stejně nejlíp. Fakt jsem se pokoušela jen o trochu povzbuzení, ale už jsem pochopila, že vy nechcete povzbuzení, ale jste plný zloby, pocitu nepochopení a co já vím čeho všeho...každé povzbuzení si vykládáte jako výsměch a kopání do vás...Každopádně Ti upřímně přeju, aby bylo už jenom líp...

Plicní chlamydie do roku

Plicní chlamydie do roku 1989 neměly ani jméno, u nás se nediagnostikovaly. Jinak si přečti zpětně jak jsi to vše napsala. Možná jsi to myslela dobře, ale špatně provedla. Tvé možná podle tebe dobře myšlené rady vyzněly jako hraběcí rady, které nikomu nepomohou. Až zažiješ, jak mnozí zde, že s přiblblým dovětkem "vypadáte dobře" tě vyrazí nejen z ordinace a připraví tě o živobytí, pak pochopíš, o čem to je! Agresivně jsi sem vletěla aniž bys tušila, v jakém srabu se lidi ne svou vinou nacházejí. Jsou tací, kteří prodali kvůli tomu i dům ... A ty budeš radit, že se mají usmívat!  

březen 2013 ukončení CAPu 

A víš jak třeba zase

A víš jak třeba zase působíš ty na mě?...jako strašně zahořklý člověk, kterýho na světě netěší vůbec nic...A jak pomáháš těm lidem, co museli prodat dům Ty?!?!...celkem by mě to zajímalo, když se tady do mě tak obouváš...určitě jsi totiž strašně zaangažovaný altruistický člověk...

Lerusio, je dobře, že ti


Lerusio, je dobře, že ti něco pomohlo, možná jsi ani tak moc nemocná nebyla. Ne každému pomůže psychiatr či psycholog. Já mám  zatím mysl dobrou, ale jak je něco fest doktory zanedbané, těžko se s tím bojuje. Tak tady neplevel web, a nenos špatnou náladu. Adriana a Jan to tahnou asi finančně sami, s  překlady pomohli ostatní a myslím, že je tu hodně  užitečných a přehledných informací. Pokud jich nechceš využít, jsou tvé názory kontraproduktivní , nezajímavé a měly by být vymazány.

Jasný, klidně mě smažte,

Jasný, klidně mě smažte, já už tady stejně nechci být...jiný názor, tak pryč s ní...normálně se mažou příspěvky s vulgarismy, ale tady se evidentně odstřelují všichni, co nejdou s davem..ať žije doba před rokem 89, že? Nejzajímavější je to, že kdyby se nezačal pan Jan míchat do příspěvků jemu neurčených, tak tady nikdo neprudil...ale někde si ten svůj vnitřní vztek musí vybít, že? Tak ať se vám tady v ghettu daří...

Rád se tě, ač

Rád se tě, ač greenhornem, na tomto webu trochu zastanu.
Nečetl jsem asi všechny tvé příspěvky. S něčím souhlasím a s něčím ne.

Ne každý má velké obtíže s léčbou. Někomu si s tím poradí vlastní imunita, většině stačí třeba i ta menší dávka ATB od doktorů a někdo má prostě smůlu ve vlastních dispozicích, jiných infekcích které oslabují apod...
Ti s nějakou dávkou smůly, ale s vůlí s tím něco dělat pak přichází třeba na tento web, aktivně a nebo pasivně.

Každopádně s tebou souhlasím, že pozitivní přístup může jen prospět.
Nikdo by neměl zlehčovat stav a pocity druhých, ale pozitivizmus si může vzít za svůj každý v jakémkolov stavu. Třeba i na smrtelné posteli před posledním vydechnutím.
Tím chci říct, že zcela bezmocný bolavý člověk se může cítit někde uvnitř mnohem líp, vitálněji a silnější do života než pesimistický člověk jen s drobným problémkem. A i když by se ze svých bolestí neměl už nikdy dostat, může žít i třeba jenom vnitřně tak, že z toho může mít radost. A na to je potřeba nacházet sílu hlavně v sobě...

Je důležité samozřejmě znát reálný stav věcí a možné důsledky toho stavu a o to se Jan velmi často velmi trefně ač někdy jen ve zkratce pokouší. Ale je důležité věřit tomu, že vlastní způsob vybraného boje je ten správný, protože jinak by žádný boj neměl smysl.

Každý má nárok na svůj vlastní přístup ke svému tělu.

 "...Rád se tě, ač

 "...Rád se tě, ač greenhornem, na tomto webu trochu zastanu. Nečetl jsem asi všechny tvé příspěvky..."

Aleši a to je kámen úrazu, často tu někdo plácne  nazdařbůh veslem do vody a čeří hladinu, aniž by věděl proč! Druhým problémem je to, že ač třeba já se snažím reagovat v souvislostech, v kontextu, je to houby platné, protože zase někdo práskne veslem do vody, jen tak aby prásk a nadělal vlny. Výsledek je, že se to tu vlní, jak uprostřed Pacifiku, ale na toho, kdo je potřebný, se nedostane, toho to tsunami spláchne. A sám víš, že je ti rada drahá, leč uprostřed bouře každý kouká na svůj kuřecí život a je mu jedno, že se druhý topí .... přeber si to jak chceš, ale příště nejdřív přečti všechny příspěvky a pro jistou to vezmi od Úvodu v oranžové liště. To platí pro všechny. Ono nikomu neuškodí se nejdříve ujistit o čem to tu je, než začne plkat hlouposti.  

březen 2013 ukončení CAPu 

Ok. Uznávám. Máš

Ok. Uznávám. Máš pravdu.
Zpětně, když se podívám na celek tak musím uznat, že moje reakce v kontextu těchto stránek je nejspíš z větší části mimo mísu.
Tím nechci brát zpět to, že pozitivní přístup může jen prospět. Spíš jsem došel k tomu, že tyto stránky jsou zkrátka o něčem jiném. Jsou o faktech a o léčbě pomocí WP a případně dalších *P (když to velmi zjednoduším).

Aleši, a jsou nějaké

Aleši, a jsou nějaké stránky pro chlam. infekce, které nejsou jen o faktech a lécích, ale třeba o alternativních přístupech a kde si lidi můžou "jen" popovídat, říct si, jak se jim daří, jak všechno zvádají atd. atd...většina lidí totiž nejsou auta, kterým stačí jenom nalít benzín a měnit kola...

Na těchto stránkách jsem

Na těchto stránkách jsem našel jak užitečné rady a informace, tak sem tam nějakou tu dávku povzbuzení.
Nemyslím, že jsou tady lidé, kteří jen fňukají nad svým problémem a říkájí si jak moc je komu špatně, ale že se s tím snaží většina naopak něco dělat.
Jsou možná někdy trochu zatvrzelí ve svých názorech, zvlášť pokud nějakou alternativu už zkusili a nepomohla, ale na to mají už z toho důvodu bezpochyby právo. Pak některé nevhodné zlehčení, byť míněné jinak, může někoho lehce nadzvednout ze židle.
Tyto stránky podle mne reprezentují pozitivní přístup, už jenom tím že existují a snaží se věci řešit.

Víš o co tady Jane jde,

Víš o co tady Jane jde, že každý člověk, co je opravdu nemocný...a nejde jen o chlamdy, ale o rakovinu, pokročilé stádium HIV apod. nemusí mít pocity nepochopení a cítit je jako Ježíš na kříži. Já tady neplácám do vody, tenhle web navštěvuje i spousta lidí, co sice potřebují rady, ale zároveň chtějí na konci tunelu i trochu světla...mít chlamydie ještě neznamená, že všechno končí, nebude líp a máš jenom studovat stránky s výzkumy a plánovat nějaký protokoly...O té LDNce jsem psala proto, že to jsou všichni těžce nemocní lidé, ale řada z nich má stále přátele, milující rodinu a každý den je navštěvují...a víš proč je navštěvují?...protože prostě nezahořkli a nejsou jako kyselý citron. Ano, zdravý člověk vás nikdy nepochopí tak, jak si představujete...tak to prostě je a bude a pokud se nad to nedokážeš povznést, tak někdo jiný to třeba dokáže...A když kolem sebe budeš jenom plivat, tak se tomu nepochopení nemůžeš ani divit...takoví lidé pak často zůstávají sami a uvědomují si to často až pozdě...a třeba proto sem taky píšu...Ostatně, pár lidí mi napsalo osobní zprávu, tak to všichni asi nevidí úplně stejně. Ničí problémy tady nezlehčuju, jen se snažím poukázat na to, že i nemocný člověk může žít něčím jiným než jenom nemocí...Řešíte tady, že nemáte náladu na společenský dýchánek, ale to není záležitost nemoci, ale záležitost toho, že prostě nechcete mezi lidi...minulý měsíc jsem jako doprovod vezla na kolečkovém křesle babičku na křtiny vnučky...ta babička před pár dny zemřela, ale ještě chtěla ty křtiny vidět...chápeš to????...život je prostě moc krátky na to, aby jsi se sám kvůli nemoci zahrabal pod zem a čekal na nějaký zázračný preparát, který tě z tvojí vlastní jámy vytáhne...ty musíš chtít vylíst hlavně sám...a když nemáš sílu vylíst, tak musíš aspoň natáhnout tu ruku, aby tě za ní někdo mohl chytit...

Mladá paní, Vy vůbec

Mladá paní, Vy vůbec nechápete, co se Vám tu Jan a ostatní snaží vysvětlit. Kdo tady tvrdí, že mít chlamýdie znamená, že všechno končí? Tady je to snad o přesném opaku, ne??? A jak jste přišla na to, že jsou tady všichni zahořklí? Asi proto, že Vám tu někdo oponuje a vyvrací bludy, kterým se rozumně uvažující člověk s dostatečnou mírou vědomostí musí jen smát. Já si zahořklý vůbec nepřipadám a nepřipadá mi tak ani většina lidí na tomto webu. Jediným mým cílem je uzdravit se, nikoli se smiřovat se stále zhoršující se nemocí, jak se mi to snažili nakukat psychiatři a jak to pravděpodobně úspěšně nakukali Vám. Já už vím, že to jde a to je mým světlem na konci tunelu! O Vašem zdraví dost pochybuju, protože jestli jste to svinstvo měla, tak ho máte nejspíš pořád. A snadno se může stát, že za pár let nebudete mít sílu ani tu ruku natahnout....

a  co teda  pomohlo

a  co teda  pomohlo tobe??,a  kdyz  jsi  zdrava  tak proc  jsi tady??? ja  byt  zdrava  tak jsem venku  na  slunicku  na  prochazce...nebo na  koupalisti  a  nesedim doma  u pocitace...tak  nam vsem tady  porad  cim ses  vylecila  budeme  ti  nesmirne  vdecni!!!!

A co mám dělat, když na

A co mám dělat, když na tom společenském dýchánku začnu asi tak v 9 večer nekontrolovatelně usínat? Nějaká chytrá rada? Psychiatry už mám za sebou, nepomohli...

Také se s tím setkávám,

Také se s tím setkávám, když jsem v březnu vybředla po 3 nedělích z teplot (40 st.), po záchvatech kašle a byla schopna dojít aspoň na WC a ploužit se po bytě. Děti se mě zhrozily - když mě manžel odvezl k lékaři, podívat se do nového baráčku k dceři - jen jsem slyšela "mami podívej se jak vypadáš, vždyť jsou z Tebe trosky"....snažila jsem se pak sebrat asi po 14 dnech síly a zase jsem se trochu upravila, naladila pro lidi v okolí úsměv a i když jdu po ulici silou vůle a mám pocit, že padnu. Přesto mě okolí říká, "ale už vypadáš dobře................", a tak si říkám ať si říkají co chtějí. Jak je mě, jak je mi ve vnitř vím jen já. A pokud mě má být chvíli dobře a vypadat zase jako člověk - tak to za to stojí. Někdy si také říkám "přijďte se podívat, když "chcípu" to byste asi koukali, ale to nikdo nepochopí - kdo to nezažil -TĚŽKO. Je to prostě individuální a vše na každýho působí jinak. Tak hlavu vzhůru -držím všem palce a držte se.....

Od r. 1989 Chronický únavový syndrom, polytopní dorsalgie, esenciální hypertenze,chronická obstrk. nemoc, neurastenie,hepatitis A - v pubertě ,cervikobrochální syndrom, striktura uretry, operace hemeroidů, alergie PNC, spálové angíny, záškrt - v dětství,

1) 20 let, problémy neměla

1) 20 let, problémy neměla a (asi) nemá, prý, až na to že se jí kroutí klouby jak paragrafy (že by reaktivní atritida - a z čehopak asi vzniká?)
2) Bohužel skutečně člověk když je mu stále zle, naprosto nemá chuť ani náladu na nikoho ani na nic. Došel jsem, když mi bylo nejhůř, až do nějakého stádia "sociální antipatie" (já starej pařič!). Lidi to nepochopí a spíš řeknou "no jo, von je ňákej nemocnej". To leckdo pochopí, až když do toho spadne taky...
3) Duševno a  fyzično se skutečně ovlivňují, to je dokázáno. Nicméně ve starém sporu vejce verzus slepice je tady poměrně nebeskvoucně jasno. Duševno NEZPUSOBUJE  nákazu nitrobuněčnými mikroorganizmy. Naopak ty způsobují drastické zhoršení duševna. Současný trend duševna, metafyzična, transcendentna, reinkarnace a bůhví co ještě  ( trošku holčičí disciplíny -:)) je taková hezká zájmová činnost - pro zdravé.


Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Každý to asi hold máme

Každý to asi hold máme jinak. Já z vlastní zkušenosti vím, že když je mi fakt blbě, tak nesmím dovolit, aby mě to pohltilo, protože pak automaticky padám do izolace, deprese, stavů zoufalství a beznaděje...a tenhle stav léčbě stejně moc nepomáhá. Když se naopak snažím něčím zaměstnávat a "držet" se, tak se fakt ze všeho líp dostanu...než když v tom sama sebe utápím s sebelituju se. Ostatně né nadarmo se říká, že veselá mysl je půl zdraví...:-) Duševno samozřejmě žádnou nákazu mikroorganismy nezpůsobí, ale u mě fakt hodně pomáhá v procesu uzdravování a udržení si nadhledu nad věcí. Já jsem prostě člověk, který i když leze po čtyřech, tak se snažím zajímat o okolí a o lidi kolem sebe, protože kdybych koukala jenom pod sebe, tak se z těch čtyřech nikdy nezvednu.

Já když je mi blbě, tak

Já když je mi blbě, tak se v polospánku, polobdění, polovědomí, polobezvědomí zabývám třeba dvě hodiny tím, jak si dojít pro pití, mezitím zase usínám a zdá se mi, že už ho mám a chci se napít a zase žízní napůl procitám a jde to tak dokola, až většinou přijdou děti a napít mi donesou, já nejsem schopná se ani naplno probudit, a to třeba po 16ti hodinách spaní, a fakt spím tvrdě, jen si prostě vůbec neodpočinu. Po probuzení se dvě hodiny snažím nějak rozchodit a už když trochu povoluje ztuhlost kloubů, se mi zase chce spát a nohy se mi podlamují únavou.

 Tady někdo spadnul s

 Tady někdo spadnul s višně! A nabil si hlavičku!  

březen 2013 ukončení CAPu 

I ty chytrolíne...:o)))

I ty chytrolíne...:o)))

Chces rict, ze kdyz na jedne

Chces rict, ze kdyz na jedne strane pribyde fyzicke zdravi, na druhe ubyde dusevni pohoda? Tak takhle to fakt nefunguje :o) 

Asi jsi nepochopila, co jsme chteli s Lerakem rict..na nepochopeni ze strany okoli v dobe, kdy je clovek pripraven vyrazet na mejdany si tu nikdo nestezuje..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

:-)))))...nééé...fyzické

:-)))))...nééé...fyzické zdraví moc nepřibývá, spíš ubývá nebo je na své normě :-). Chci říct, že když ti přibyde fyzická nemoc, tak ti ubyde duševní pohoda a když ti přibyde duševní nemoc, tak ti ubyde fyzická výkonnost...prostě to jde ruku v ruce a nikdy by se psychická stránka neměla podceňovat.

Hm, no hlavne kdyz clovek

Hm, no hlavne kdyz clovek dostava takovehle tafky od okoli, o poznani hur se mu pak s nemoci jako takovou bojuje...

Muj partner jednou bral deset dni ciprofloxacin na zanet prudusek, meli jsme nekam jit a kdyz jsem prisla domu, rikal, ze se mu nikam jit nechce, ze na nej padla takova divna uzkost, ze to nikdy nezazil...

No tak my chronicti pojidaci atb jsme to zazili az prilis casto.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Workoholicky musím říci,

Workoholicky musím říci, že mně v nějakém stavu "udržování chodu běžných nutných činností  a hygienických návyků" nějak drží práce. I když jsem byl úplně down, nějak jsem se do té práce doplazil, tam jsem sice by mírně až více xenofobně nenaladěn, ale jsem i něco stvořil, úspěch se dostavil, a tak nějak mně to podrželo (řekněme si že i finančně - neb ty mé léčebné manévry nejsou ani trošku levné) - tak to tu máme asi všici. Někdy jsem ale myslel, že s tím už seknu...

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

 Poradkyně lerusie chtěla

 Poradkyně lerusie chtěla říci, že s notečkou na rtech to jde lépe, a když tě z práce vyhodí, už ti nic ke štěstí nechybí .... 

březen 2013 ukončení CAPu 

Když už jsme u té

Když už jsme u té psychiky, veselé mysli a duševní pohody, tak mně vždycky po ránu zaručeně zvednou náladu Janovy komentáře :)

a  ja  jsem zas  po ranu

a  ja  jsem zas  po ranu pekne vytocena..  napsala  jsem me  matce  sms  ze  jsem opet  nemocna  a  beru  antibiotika  ze  je  me  zle...  ma  matka  ma  jenom me  ..ale  raci  se  stara  o 18  kocek  a  to myslim vazne  ...  zivi  18 kocek...  cely  jeji  duchod  a  vse    dava  tem svym  kockam...  ze  ma  jedinou  dceru    ktera  po  ni  nic  nechce  jen  to  vlidne  slovo    kdyz  je  ji  fakt  mizerne  tak  reakce  v sms  od  me  matky  byl...  za  vse  si  muzes  sama.. nedavala  jsi  v zivote  na  me  rady..  to  ja  bych  musela  byt  nemocema  prolezla  kdyz  mam  kocicky  a  taky  mam trhane  dvakrat  mandle....   rikam  ja  opravdu  nemam  oporu  v  nikom ...  matka  me  odpalkuje  a    jsou  ji  milejsi  kocky  a  syn kdyz  zacnu o  me  nemoci  tak  rekne  mami ja  to  nechci  poslouchat...  byl  zvykly  ze  mel  aktivni  mamku    ktera  zvladala  vse  tet jsem porad  nemocna  a on  to nechce   slyset...   ja  jsem  sama  v dome  a  verte  me  ze  nekdy  chapu  lidi   co  si  sahnou  na  zivot  kdyz  uz  fakt  nevedi  kudy  kam..ja  mam nastesti  svuj  zivot  jeste  porad  rada  ikdyz  je  me  blbe....       ach  jo...  aspon  ze  se  muzu vykecat  vam tady  ikdyz  urcite  zas  pisu  nekam kam nemam..za  coz  se  vam predem  omlouvam!!!!

Mě taky zvedají náladu,

Mě taky zvedají náladu, je to vždycky zásah hřebíčku na bolavou hlavičku:)

Lerusio vtipne je, ze tahle

Lerusio vtipne je, ze tahle diskuse je zrovna pod clankem o zavaznem problemu: psychiatrizace vazne nemocnych pacientu s chronickymi infekcemi. Takze to opravdu vypada, jako by ses tezce nemocnym vysmivala. Nebo si fakt myslis, ze ta pani na vozicku a na morfinu by ocenila tvoje rady vice se usmivat ci by se chtela jit na tvou radu podivat do LDNky? Myslis, ze b yji to pomohlo? Ze by ji pak bylo lepe? Lidi tady, kteri uz prosli armady doktoru i psychiatru jsou zkratka na tohle dost alergicti. Podcenovani infekci a zdravotniho stavu dobre minenymi radami typu tak si to tak neberte, to mate z te deprese, atd. vedlo u drtive vetsiny pacientu jen k dalsimu zhorsovani stavu s naslednymi katastrofickymi nasledky, o cemz je i clanek...a takove veci se jen tak nezapominaji.


Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Keď ma lejno buďe, tož si

Keď ma lejno buďe, tož si rad pokecam aj s tým psychiatrom, naladim čákry a pomeditujem, len keby ma to lejno bolo... ale neni (Hi Hi - no spíš nehihi)

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Leraku, ted jsi mi s tim

Leraku, ted jsi mi s tim lejnem fakt zvednul naladu :o))

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Vše má ale racionální

Vše má ale racionální základ, jelikož jsou to tu od té lerusie řeči o tom předmětném lejnu. Lpím na výrazu "racionální základ" - ve smyslu, že něco zůsobilo něco, nikoliv nic způsobilo něco...Možná že to nemyslí zle, nicméně jsem přesvědčen že:
1) Buď takovouto CHL infekci neměla, jelikož v době kterou popisuje o tom ani pes neštěkl
2) Nebo něco takového (ale asi ne chlamydie) měla a byla z těch nemnoha až nikoho, komu imunitní systém zafungoval

Volím však 1).


Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Lerusia, lidi na těchto

Lerusia, lidi na těchto stránkách si prošli a procházejí peklem, nepochopením ze všech stran a pokud nemáš potíže a jsi šťastná matka, tak proč tu vlastně jsi? my opravdu nepotřebujeme další bagatelizování našich problémů, toho jsme si užili už všichni dost. A věř, že ani největší a nejpevnější vůle v pokročilém stadiu nemoci nepomůže. Všichni kdo jsou tady se vyléčit chtějí a neznají než roky a roky odříkání a utrpení. Nech si prosím takovéto plané řeči. Ty slýcháme všichni od svého nechápajícího okolí, včetně lékařů. Kdyby sis sáhla opravdu na dno, jako spousta lidí tady, nikdy bys takhle nemluvila. Jan a Adriana zachránili už spoustu z nás a vděčíme jim za tyhle stránky, bez kterých bych já už dnes nejspíš nevstala z postele. Takže je prosím neurážej, nemáš ani tušení, jak moc nám tihle lidi pomáhají. Všichni kdo tu jsme, většinou bohužel chudáci jsme, my si na ně nehrajeme. Já mít zdravou roční holčičku, jsem ten nejšťastnější člověk na světě.

Na WP od 04/2008 (CPN, borelie afzelii a garinii, toxoplazmoza), zejména únava, zvýšená teplota, neustávající kašel... 09/2010 dočasná výměna doxy za mino, 04/2011 zpět doxy 
Na WP od 04/2008 (CPN, borelie afzelii a garinii, toxopl., pozitiv.autoimunita), 09/2010 dočasná výměna doxy za mino, 04/2011 zpět k doxy, 11/2011 rifampicin, 06/2012 přerušeno

Jsem tu třeba proto, že

Jsem tu třeba proto, že jsem ty potíže o kterých tady mluvíte, měla 3 roky taky...a nedostala jsem se z nich žádnou zázračnou antibiotikovou kombinací, ale změnou vlastního života a chutí žít...

 Ano, to bude tím, že

 Ano, to bude tím, že nám se žít nechce, tedy v představách tvých, lépe řečeno, ty soudíš všechny ostatní podle sebe. Respektive v matematice - + - = +, u tebe se ale rovná nejspíše + + + minus a - + - asi minus na entou ... Dr. Grünstein to léčil úspěšně dvojitým klystýrem ...

březen 2013 ukončení CAPu 

 "...a i ve tmě se dá

 "...a i ve tmě se dá žít."

No, dá, třeba takový macarát jeskynní tam žije.

"...Fakt jsem se pokoušela jen o trochu povzbuzení, ale už jsem pochopila, že vy nechcete povzbuzení, ale jste plný zloby, pocitu nepochopení a co já vím čeho všeho..."

To bude ono! Plný jedu! Škoda, že nejsem sud, jed bych vypustil, medu nalil .... a byl bych sladký jak med!

březen 2013 ukončení CAPu 

Lerusio, kdybych byla

Lerusio, kdybych byla zahorkla a nesnasela lidi a cely svet, asi bys momentalne nemela kam psat, protoze bych se nenaucila behem nemoci drupal a nepostavila tenhle web...takze me dost urazis.

Je videt, ze jsi tady toho moc neprecetla, jinak bys vedela, ze my si tu povidame uz 5 let. Lidi si tu pisi blogy a komentuji navzajem, jak se komu dari..

Je taky videt, ze jsi si neprecetla ani prvni stranu a seznam diagnoz a absolutne nemas poneti o jak vazne veci se jedna. Uvedom si, ze jsou zde lide s diagnozami jako je RS napriklad, kde dle oficialni lekarske vedy je toto konecna. Jsou tu lide, kteri nechodi, jsou na voziku a ty jim poradis, at se jdou juknout do LDNky? Zamysli se trochu..Lidi tady jsou casto ve stejnem, nekdy i horsim stavu nez ti v LDN s tim rozdilem, ze casto ani nemaji diagnozu a nejsou tudiz oficialne nemocni..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Mám známou, které v

Mám známou, které v důsledku postižení RS ochrnuly polykací svaly a která na weby chodí číst, protože psát již nemůže. Krmí ji sondou. Doufám, že si zde nepřečte, že se má usmívat. Připadá mi to vrcholně cynické, hloupé a nevhodné.

Rovněž se mi zdá, že chlamydie.info je jeden z ostrůvků, kde se lidé snaží bojovat s nepřízní osudu a nepodléhat. Prosím, Lerusio navštiv nějaký alternativní web, budou tvé rady tam užitečnější.

A můžeš mi ukázat, kde

A můžeš mi ukázat, kde jsem psala, že se mají těžce nemocní lidé usmívat?...to mi tady pořád dokola podsouváte vy...já jsem v úvodu jenom psala, že i těžce nemocný člověk by neměl ztrácet zájem o okolí, neuzavírat se před světem s snažit se myslet pozitivně...zkus si to přečíst znovu a od začátku...mojí prvotní úplně logickou myšlenku jste tady vyšroubovali do totální absurdity vy...

Vážení, u užívateľky

Vážení, u užívateľky lerusia sa pravdepodobne jedná o nový alias v minulosti už dva razy zablokovanej provokatérky a potenciálnej mms dealerky "anasi" alias "lola136". Snažím sa to definitívne potvrdiť. Predbežne ju zatiaľ ignorujte.

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

 Stejně je zajímavé, jak

 Stejně je zajímavé, jak někdo, kdo se nehodlá smířit s osudem  víceméně nežití, protože chce žít a ne živořit v bídě a utrpení, nemohoucnosti a bolestech, dokáže vybudit u některých jedinců tolik plané energie na nic! Je to závist? Je to nenávist? Nebo je to projev obdobného postižení, jen jaksi v jiném provedení, mám na mysli to, že my tu trpíme např. mimo jiné bolestmi kloubů, svalů, demyelinizací axonů, únavou atd., zatímco někdo možná pocitem a nutkáním prudit, kudy chodí. Jestli by se neměl seznam nemocí, resp. projevů takové chronické nákazy  rozšířit o nutkavé pruzení za každou cenu .... 

březen 2013 ukončení CAPu 

já si říkám, že

já si říkám, že určitě jo, ona taková prudivost mívá stejně kořeny v nějaké té úzkosti, a co dokáže porfyrie, známe víme... když se nestíhám pořádně detoxikovat, jsem na zabití! 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k