uspech na Wheldonovi

Dovodom mojho prispevku je zdokumentovat popis moje liecby pomocou CAP (Wheldon) a povzbudit tych ktpri sa podujali na tuto narocnu liecbu. V mojom pripade si myslim ze ked infekciu podchytite vcas je mozne aj za kratky cas dospiet ku podstatnemu zlepseniu zdravotneho stavu. Takze tu je “moj pribeh”. Na zaciatku musim povedat, ze som bol zdravy 35 rocny chlap a myslim si ze moje problemy su sposobene vo vacsine plucnou chlammydiou a rychlost liecby v mojom pripade bola podmienena mojou dobrou fyzickou kondiciou a vybornym zdravotnym stavom pred zacatim mojich problemov.  Moja praca vedca vyzaduje dost caste cestovanie  lietadlom  a niekolko mesiacov v roku stravim v cudzine. Ked v roku 2009 prisla panika s prasacou chripkou dal som sa v zime 2009 zaockovat pre istotu aby som nieco nedovliekol domov. V tom case som mal aj vela stresu v praci a isiel som totalne na doraz a okolo vianoc som bol taky vycerpany ze na jednej z tradicnych rodinnych navstev som si pocas navstevy v obyvacke lahol na gauc a zaspal. Neviem co si o mne mysleli domaci, bolo mi to ale jedno :)  Zanedlho sa objavili zdravotne problemy, ktore pripisujem oslabeniu imunitneho systemu jednak ockovanim ako vycerpanim organizmu co umoznilo nabeh infekcie. Dostal som nieco ako bronchitidu.  Neustale ma tlacilo na pravej strane hrudnika a niekolko mesiacov som mal pocit zahlienenia a nutkanie na vykasliavanie. V lete 2010 prisli dalsie problemy. Po jednej mimoriadne stresujucej havarijnej udalosti v praci som o niekolko dni dostal nieco take ako klasicky chripkovu virozu, unava, potenie, zvysena teplota, bolesti klbov a svalov. Tak som to par dni vylezal a zase do prace. Problem bol ale ze sa mi taketo stavy zacali opakovat. Par dni som bol OK potom to prislo zase. Bolesti klbov, ranne potenie, bolest v hrudniku okolo srdca a celkova unava sa stupnovali. S tazkostami som bol schopny prejst par metrov, problem s prieduskami pretrvavali. V tom case som bol v zahranici a po navsteve tamojsieho “obvodaka” mi vlastne nezistili nic. Vsetky jednoducke krvne testy boli OK. Po navrate domov na Slovensko som sa zveril do ruk nasemu sdravotnictvu. Zacal som na reumatologii. Reumatologicka, rodinna znama, sa velmi posnazila a urobila mi vsetky mozne krvne testy. Vsetko bolo negativne. Jedine hodnoty, ktore vyskocili boli protilatky na chlamydiu pneumoniae, ju to ale vobec nealarmovalo. Po mojej otazke ci je to OK, vravela ze su to pamatove protilatky a to ma kazdy. V mojom pripade to nebolo len IgG ale aj IgA, ktore je indikatorom akutnej infekcie.  Kedze som mal stale doznievajuce plucne problemy, ktore boli uz na ustupe poslala ma na plucne. Plucny nezistil ziadny nalez ale na moje naliehanie mi predpisal antibiotika aby sme preliecili chlamydiu. Dostal som sumamed na tri tyzdne. Prvy tyzden bol tazky. Chytil som velmi tazke depresie a celkova unava sa vystupnovala. Depresie boli take silne ze som mal samovrazedne sklony. Po dobrati ATB som sa citil super, bolesti klbov pominuli. Po asi mesiaci problem zacali znova, unava, klby, bolest v hrudniku, mozgova hmla, ranne potenie, zvonenie v usiach. V tom case som uz ale vedel dost vela o chlamydiach jej lieceni CAP protokolmi (Marshall, Stratton, Wheldon). Plucny mi urobil mi este raz krvne testy ze sa uvidi. Hodnoty protilatok na chlamydie vysli uz len hranicne. Mojmu plucnemu som “navrhol” ci by sme neskusili kombinaciu antibiotik, kedze sa zda ze jedine antibiotikum nevie preliecit vsetky formy chlamydie. Vyskocil na mna ze on rozhodne postup liecby a kedze on uz nevidi ziaden nalez a hodnoty vysli len hranicne, on so mnou skoncil. Moj zdravotny a psychicky stav sa neustale zhorsoval a v jari 2011 som dospel do stadia ked som si zelal len to aby ma vlozili do jamy 2x1 m a prisypali asi metrom hliny. Ozval sa vo mne pud sebazachovy a rozhodol som sa najst lekara, ktory vie nieco o chlamydiach. Podarilo sa mi najst jednu imunologicku v Kosiciach, ktora pouziva dlhodobejsie kombinaciu antibiotik pri liecbe chronickych chlamydiovych infekcii. Po krvnych testoch mi vysli pozitivne protilatky jedine na EBV virus, chlamydie negativne.  Imunologicka mi povedala ze chlamydie nemam a ze som prekonal mononukleozu a predpisala mi len isoprinosin. Z toho ma akurat tak rozbolel zaludok a ked sa moj zdravotny stav len zhorsoval zobral som liecbu do vlastnych ruk, hlaven po tom co som sa dozvedel ze EBV sprevadza chlamydie a EBV sa nezbavim pokial si najprv nepreliecim chlamky. Rozhodol som sa pre teda  pre Wheldona. Dovody boli velmi jednoduche. Dr. Wheldon je mikrobiolog, ktory vypracoval tento protocol aby zachranil svoju choru manzelku a nie aby podporil farmaceuticke spolocnosti takze asi by som tazsie nasiel fundovanejsieho cloveka na svete. Zacal som NAC testom, ktory nemohol nic pokazit. Takze som nabehol na NAC (1200mg/denne) a vitamin D3 (2000 iu/denne). Zacal som sa citit este viac mizerne co ma trosku povzbudilo. Po dvoch tyzdnoch som teda nabehol na 200 mg doxy denne. A to sa uz teda zacali diat veci. Na druhy den na doxy som sa zobudil okolo polnoci na pocit akoby ma zrazilo nakladne auto. Bolest v celom tele ledva som vstal s postele. Tento stav trval par hodin. To uz som vedel ze som trafil klinec po hlavicke. Asi dva tyzdne na 200 mg doxy boli tvrde moja rodina ked ma videla tak si myslela ze su moje dni zratane. Stav sa mi ale rapidne zlepsoval a po dvoch tyzdnoch na doxy som nasadil azitromycin 3 x tyzdenne 250 mg. Na azitromycin som nemal ziadne reakcie. Asi po dvoch mesiacoch na azi a doxy som urobil jednorazovy pulz entizolu (jedna davka 500mg). Na druhy den prisla unava, ale nic desne. Musim ale povedat ze entizol mi totalne odrovnal crevnu mikrofloru, ktoru sa mi horkotazko podarilo udrziavat pri zivote probiotikami. O tri tyzdne som sa odvazil na plny jednodnovy pulz. Prisla unava ale tiez to nebolo hrozne. Po dalsich troch tyzdnoch som zvladol trojdnovy pulz entizolu po 1250 mg denne. Okrem zvysenej unavy sa nic zvlastne nedialo. Akurat asi po tyzdni mi zacali v chumacoch vypadavat vlasy co ma dost vydesilo a koza na dlaniach sa mi postupne zosupala. Vlasy ale prestali padat a zacat som sa citit tak dobre ze so zvladal  aj kazdodenne posilovnu (intenzivne cvicenie  15 minut na stojoch zo zavaziami denne). Citil som sa v najlepsej kondicii za poslednych 10 rokov. Toto asi len po 4 mesiacoch liecby. Teraz dokoncujem plny 5 dnovy pulz. Dnes je 4 den a s rodinou som urobil vystup na hradny kopec v mojom okoli. Ludia o 10 rokov mladsi za mnou zaostavali v prachu a ten 40 minutovy vystup by som zvladol aj behom. To aj napriek tomu ze entizol ma pocas tohto pulzu trosku odrovnal a citim sa viac unaveny.  Pred pulzom som bol v lepsej kondicii, cize musim konstatovat ze moja liecba este nieje ukoncena lebo este mam reakcie na entizol.  Este pobezim na WP dovtedy kym nebudem mat nijake reakcie na entizol a potom zacnem vysadzovat. Kedze v pohode zvladam plny pulz myslim ze to uz bude coskoro. Vsetky doplnky odporucane Dr. Wheldonom dodrziavam rigorozne. Davami si robit aj hepatalky. Ked som bol len na doxi a azi hepatalky boli v norme. Pocas 3 dnoveho pulzu som si ich dal opat robit. Hodnoty vyskocili asi na dvojnasobok horneho limitu co uz nieje OK ale nieje to hrozne .Pred dalsim pulzom som opat urobil hepatalky. Hodnoty boli OK, cize to bol entizol. Takze pokracujem dalej. Na koniec musim povedat ze pochadzam z “lekarskej” rodiny. CAP podla Wheldona som diskutoval s mojou najblizsou rodinou, ktora mi povedala ze toto ma zabije a odmietla dalsie diskusie na tuto temu. Bol som ale totalne zufaly a Wheldon bola moja posledna sanca a siel som do toho na vlastnu zodpovednost pretoze so videl ze o par mesiacov uz nebudem schopny vstat s postele a postarat sa o moju rodinu. Liecba chronickych chlamydii na Slovensku je uplne v plienkach a zistil som ze aj najvacsi odbornicii na chlamydie ako napr, Dr. Jarcuska, ktory sa tomu venuje celu svoju ukarieru uvadzaju CAP ako nieco exoticke, neodskusane a riskantne s neoverenymi vysledkami. Drviva vacsina lekarov ak mate stastie ze Vam nieco predpise tak Vam predpise maximalne jeden typ ATB, co len zvysuje riziko vypestovanie rezistencie. Ak niekto pozna na Slovensku lekara ktory je ochotny predpisal Wheldona aj na vlastne naklady prosim ozvite sa. My ludia chronickou formou chlamydii sme vycleneni na okraj spolocnosti. Bezne testy infekciu nedeteguju a my tak ostavame, bez naroku na liecbu, povazovani za simulantov a hypochondrov. Musime chodit do prace a starat sa o rodinu a podavat v mnohych pripadoch heroicke vykony, pri chronickej unave , mozgovej hmle a mnohy inych tazkostiach ktore su podla lekarov len v nasej hlave. Preto pisem aj tento blog aby som povzbudil vsetkych ktori sa podujali na tuto liecbu. V mojom pripade zabrala a so srdca to prajem aj vsetkym Vam aby ste zase boli zdravi a tesili sa zo zivota. Na zaver sa chcem podakovat Dr. Wheldonovi, vdaka ktoremu sa mozem opat tesit zo zivota.  Chcem sa podakovat ak vsetkym, ktori prispeli k vytvoreniu a udrziavaniu tejto stranky ako aj anglickej materskej verzii, velmi si cenim Vasu namahu.

Aktualizovane  10 .8. 2011
Myslim ze po prvom plnom 5 dnovom puzle som prisiel na dost podstane info takze doplnujem postup liecby. Prve dni po pulze som sa citil rano blbo, ale hlava cista. Budim sa skoro rano a zvoni mi v usiach. Toto je znak toho ze moje telo je pod stresom a unavou a taketo stavy som mal pred zacatim WP. Cez den som bol ale aktivny plny energie, ako saso na spruzinke, vtipkoval som kolegami, flirtoval s kolegynami, manzelke vyznaval polhodiny lasku (14 rokov manzelia). Potreboval som sa vyjadrit ku vsetkym a ku vsetkemu ja introvet. Dokonca som mal tolko energie ze som vecer mal potrebu si ist zabehat. Zabehol som bez problemov asi 3 kilometre s lepsim casom ako  posledny krat ked som behal 3 km na telesnej vychove pres asi 20timi rokmi. Takze jednoznacne vidiet ze tu daco nemdobre. Rano som sa zabudil ziadna svalovka, hlava cista ale taky povestny pocit uzkosti ked viete ze daco neni v poriadku. To som nebo ja. Ozval sa moj 6 smysel. Kazdopadne som stiahol doplnky. Mam tusak ze som sa predavkoval vitaminmi. Stiahol som doplnky a idem len na NACe a Ccku a Dcku samozrejme atbka beriem dalej. Uz vecer konecne prisla unava, citil sa ako sa mam citit, teda ako po pulze, neskacem uz ako jojo a som unaveny, bolia mo nohy. Mam vysokopotentny CO Q neviem ci to bol on. Ostatne doplnky pojdu odbden.  Kazdopadne chcem dodat ze na kompletnych doplnkoch idem asi len 6 tyzdnov, vyrazne zlomy v liecbe uz boli ovela skor a to po zacati brania ATB a to pomerne skoro. V tom case som  uzival iba na NAC, Ccku a Dcku pravidelne kazdy den, a sem tam som prihodil Ecko a B komplex. Na tychto doplnkoch som ale bezal uz pred WP a nijake pokroky iba kvoli nim sa nediali. Takze karavana ide dalej som rad ze som clovek z masa a kosti ktory konecne dostane svalovku a bolest klbov ked po 20tich rokoch zabehne 3 km :)

Aktualizovane 29.9.2011. Zhodnotenie reakcii po prvom plnom 5 dnovom pulze. Postpulzove reakcie odoznievali cele tri tyzdne. Mozgova hmla sa zhorsila, hlava totalne vymleta hodi sa Bandogov popis jak opicka z vyskumaku. Trasenie ruk, celkova slabost, nastupili bolesti klbov s ktorymi som mal problemy pred liecbou, zacali opet boliet oci. Pracu som ale zvladal aj fyzicku aj dusevnu, vdaka Bohu ale ze na prednasky tento semester sa mi neprihlasili studenti to by bolo privela. Do zaciatku druheho pulzu sa stav zlepsil. Bolesti klbov prestali, co pretrvava je tinitus praveho ucha ktory zacal pocas prveho pulzu. Pred prvym pulzom som bol telesne v top kondicii musim ale povedat ze ma pulz zobral a boli dni ked som sa citil horsie ako pred liecbou. Boli to ale take kratkodobe stavy. Zajtra koncim druhy plny pulz zvladam ho vcelku dobre hoci reakcie su. Problemy zo spankom sa zhorsili, rano sa budim pred siestou ja com som si vzdy rad pospal myslim ze moj melatonin sa spotrebuvava pocas postpulzoveho oxidacneho stresu, beriem pred spanim doplnok nezda sa ze velmi ppomaha. Celkove ale musim povedat ze som zaznamenal progres v unave oci mozem uz pracovat aj cely den pri PC a oci nebolia, pred tym som sa rano zobudil a uz ma boleli. Takisto ked mam svetle chvilky zda sa mi ze sa mi lepsi pamat, posledne roky som si nebol schopny polroka zapamatat moje cislo mobilu, vseobecne som bol zly na cisla. Minule som si zapamatal cudzie cislo ako mi ho nadiktovali  a konecne si uz pamatam aj moje polroka nove cislo  tak asi odpredvcera. Zvlastne ale zrazu som si ho zapamatal a neviem ako. Nohy su lahsie. Energie mam ale stale dost to sa velmi nezmenilo ani pulzami.
Aktualizovane 25.10 2011. Dnes som dokoncil treti plny pulz. Uvidim ci nabehnu tie psychoticke epizody ktore som mal tesne po duhom pulze pulze. Teraz som presvedceny ze to sposobovali porfyriny. Aj tu agitovanost spojenu s narastom kridel (ktoru som priradil predavkovaniu vitaminmi) striedane s navalmi zurivosti, uzkostami a depresiou ktore prichadzali za tmy. Neuzival som velmi carbofit a to bol asi problem. Teraz som uzival v noci asi 3 g carbofitu pocas pulzu. Velmi to pomohlo najma povolili bolesti na pravej strane brucha epizody s navalom uzkosti som zatial nemal. Na zaciatku tretieho pulzu ale nastupili problemy s mocovymi cestami. To som nikdy v zivote nemal asi disbalancia flory kvoli ATB. Najprv palenie v uretre ktore sa rozsirilo na mechur. Zhltol som cele balenie susenych brusnic a vypil litre urologickehi caju a problemy su zda sa prec. Celkove sa ale citim velmi dobre, hlavne mozgova hmla uz ustupila aj poobede.  Klby trosku pobolievaju ale menej ako minule. Kedze minule pospulzove reakcie okrem bolesti klbov neboli necakam ze sa to velmi zmeni. Uz citim ze prerusovana liecba je v dohlade :)

Perfektní, blahopřeju! To

Perfektní, blahopřeju! To je pro mě to nejlepší povzbuzení. Rozhodně by se mělo zařadit mezi příběhy pacientů.

Ahoj Komiku, určitě dobrá

Ahoj Komiku, určitě dobrá zpráva jak pro Tebe, tak i pro všechny tady. Jen z mé zkušenosti buď opatrný a neříkej hop, dokud nepřeskočíš. Já to měl v podstatě jako přes kopírák a po 4.pulsu mě to tak sejmulo, že se z toho dávám dohromady. Dnes to ale hodnotím tak, že jsem se dopustil řady chyb (viz blog). Držím Ti palce!

Ahoj mam77, precital som si

Ahoj mam77, precital som si tvoje starsie blogy. Prosim ta ked si pulzoval vravis 4x denne entizol 5 dni ake bolo davkovanie? Ja beriem rano 500mg poobede 500 mg pred spanim 250mg, cize kazdych 8 hodin, viem ze WP odporuca zobrat aj poslednu davku 500 mg ked nieje dostupny 200 mg metronidazol. Mas pravdu nehovor hop ked si nepreskocil :). Moje zlepsenie zdravotneho stavu bolo ale take rapidne ze som chcel ostatnych povzbudit :). Vsimol som si ale ze si dost experimentoval s kratkymi davkami ATB v minulosti. Ja som rovno nabehol na WP rok po zacati mojich problemov bez odkusavania co zaberie a co nie. (teda ak nepocitam ten 3 tyzdnovy sumamed). Okrem toho som ATB nebral mozno aj 10 rokov. NAC beriem v odporucanej davke a vit D3 som asi mesiac bral v 5000 iu a bol som to schopny tolerovat bez problemov.

Ahoj Komiku, dávkování

Ahoj Komiku, dávkování bylo 2x 500mg denně. Určitě je dobře, že jsi to takto napsal a tak trochu Ti závidím, že jsi měl tiu odvahu se do toho pustit sám. Nikdy jsem neexperimentoval, já to jedu společně s dr Klubalem., proto ty změny. Nejsou to určitě krátkodobé braní, jen bohužel jim často chyběl meronidazol, bez kterého to určitě nejde o tom jsem přesvědčený. Kdybych si dnes mohl bvybrat, tak bych volil přesně cestu, kterou volíš ty. Já se na ni teď pracně vracím, ale zároveň ji věřím:-).

Ahoj, vcera som dokoncil

Ahoj, vcera som dokoncil plny 5 dnovy pulz. 4 den rano mi bolo trosku blbo, 5 den rano mi uz bolo dost blbo ale rozchodil som to doobeda. Doplnky neskutocne pomahaju :) Na siesty den rano napocudovanie prisla ulava a ak by trebalo taham pulz dalej :). Nevravim ze som uplne vylieceny pravda ale je ze som schopny fungovat ako normalny clovek bez tej sialenej unavy a hroznych bolesti klbov, pre mna cesta dozadu uz neexistuje. Vidim ze mnoho ludi ked zacne brat ATB a zacne im byt blbo povedia si ze im toto ATB nerobi dobre a prejdu na druhe. Toto je hlupost. Prave ATB na ktorom ti je blbo ti zabera a musis sa cez to prehryzt. Pocuvaj svoje telo a povol davku ked na cas treba ale dotiahni to nakoniec na plnu davku  a potom pridaj dalsie. Zdravy clovek reakciu na ATB nema pokial samozrejme nieje alergicky ale tych tolko nieje. Dr. Wheldon vybral ATBka ktore su relativne bezpecne z hladiska dlhodobeho uzivania a nizkej toxicity, pracuju synergicky a su aj relativne lacne a dostupne. Metronidazol je uz trosku ine kafe co sa tyk dlhodobej toxicity ale uziva sa len kratkodobo. Ja som vedec a som zvyknuty na format vedeckeho clanku dokazem z neho rychlo dostat tu podstatnu informaciu.  Veci si overujem a moju doveru nieje lahke ziskat. Dr. Wheldon ju ale ma. Minule som bol v USA v obchode s doplnkami a hladal som nieco na detox pecene. Odporucali mi jeden pripravok ktory vraj bol asi medzi 10timi co mali uplne najlepsi. Vieco co bolo hlavnou zlozkou? ....NAC!!!  Inac ti dakujem za komentar a prajem vela sily a huzevnatosti.

Komiku, bravo, je to

Komiku, bravo, je to bravurne sepsane, lepe bych to nenapsala vcetne tech depresi, predstav o kopani jamy, atd. Mas naprostou pravdu ve vsem. Tak jen ti preju, aby ti to vydrzelo na porad a mohl jsi si uzivat zivota, ktery jinym diky nelecbe utekl mezi prsty. Jinak taky sdilim tvuj nazor, ze jsi zrejme na to sel dobre a uspech spocinul v tom, ze jsi dlouho nebral zadna atb a hupnul rovnou do protokolu. To, co se tady moc nepise, kdyz clovek cte blogy, jak se v tom lide placaji, je jim blbe, stav stale nic moc, atd., je, ze vetsina lidi bere protokoly jako posledni staci, kdyz selzou vsechny ostatni pokusy o vyleceni a ty predchozi pokusy povetsinou spocivaji v nepravidelnem kratkodobem pojidani ruznorodych atb a tim zvysovani sance na neuspech pri protokolech. Kdyby se chlamky lecily hned, jak maji a ne po letech karkodobeho prelecovani, verim, ze by vysledky vypadaly radikalne veseleji, jako u tebe. Tak hodne zdaru a prijemne zakonceni lecby..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adriana dakujem ti za

Adriana dakujem ti za komentar a tvoje priania, podla tvojich blogov vidim ze ty bezis beh na dlhe trate, prajem ti vela sil,  nebolo tazke zistit ze si to ty ktora zalozila tuto dcersku stranku   cpn.org kazdopadne ti vrele dakujem :)To ze aj napriek svojim tazkostiam tahas inych a davas inym nadej je uzasne, moja najhlbsia poklona :)))

Komik, píšem Ti, aké mám

Komik,
píšem Ti, aké mám skúsenosti v SR s liečbou podla W
 Ja som presla velkou klasickou plejádou slovenských "špecialistov" a len jeden z nich čítal tieto stránky, ale ubezpečil ma, že lekári  majú na chlamýdie guideline na 2 mesačnú monoliečbu a toľko ATB, to zničí pečeň a ľadviny. Pacient bude mať potom zdravotné trable a udá ho na Dohľade pre zdravotnú starostlivosť.Teraz je vraj právne povedomie občanov veľmi vysoké, on nechce mať problémy, a tak lieči tak, že to nikomu neublíži.
Ja som sa s nikým, kdo by  liečil podľa WP, nestretla. A to som navštívila v hlavnom meste: reumatologiu, hematologiu, infektologiu, enterogastroskopiu, borelytickú poradňu, neurologiu  u dvoch mudrov,imunologiu u dvoch týpkov, dvoch ortopédov, dvoch rehabilitačných lekárov, na vidieku jednu obvoďačku , ta po pol roku PN nepochopila, čo mi je a zavolala si na poradu posudkového lekára /aj keď  som jej dávala vytlačené elaboráty z orange lišty/, ešte som vyhľadala na vidieku troch liečiteľov a jedného fyzioterapeuta.Všelijaké pridružené vyšetrenia a veštcov nerátam.
Takže aj ja som vďačná týmto stránkam a DW a fungujem na samoliečbe. Lieky sa mi predpisujú a pečeňové testy robia.Ja si to dirigujem podľa WP.
Mam zistené presne to iste: EBV poz. a cpn, najprv slabo pozitivne, po pol roku hraničné v IgG aj IgA.
Ale tolko energie ako ty rozhodne nemam. Ja som v počiatku vobec nemala žiadne plucne prejavy, len bolesti klbov, takže mi to hneď začalo v chronicite, určenie diagnózy trvalo cez rok.

Brenda

"...ale ubezpečil ma, že

"...ale ubezpečil ma, že lekári majú na chlamýdie guideline na 2 mesačnú monoliečbu..."  

Až ten chlapec pozná třeba řízením osudu tohle svinstvo na kůži vlastní, sám prokleje všechny   "  guideliny" a jejich autory, jestli ale ještě bude schopen samostatného myšlení!

Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

ahoj Brenda, poslal som ti

ahoj Brenda, poslal som ti odpved ale nezobrazila sa takze som asi neodlikol spravny gombik :), V Kosiciach je Dr. Jarcuska, ktoreho som spomenul, je na Univerzite P. J. Safarika, chlamydiam sa venuje profesionalne a je to vraj jeden z najlepsich slovenskych odbornikov v tejto oblasti. K nemu som sa nedostal nemal som uz na to energiu, jednak je to univerzitny vedecky pracovnik ktory asi bezne neordinuje.  Jeho nazor na liecenie chlamiek najdes v tomto clanku http://www.solen.sk/index.php?page=pdf_view&pdf_id=3752&magazine_id=1
Prinajlepsom by som nafasoval 2 ATB tak na mesiac. Nevidel som pripady pacientov na takejto liecbe. Videl som pribehy pacentov na Wheldonovi, Stratonovi a Marshalovi a vsetko je beh na dlhe trate, moj dojem je ze chlamky sa nedaju uplne vykynozit, vies sa ale dostatocne ocistit tak aby tvoj imunitny system ich zase dostal pod kontrolu. Dolezite je ocistit hlavne imunitny system od chlamiek pretoze tie potvory napadnu monocyty ktore ich potom roznesu po tele. Tu je aktualny clanok http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC96479/ A to co by ta malo chranit robi uplne opacnu ulohu. Podla mna chlamydia zije s clovekom uz dlho podobne ako herpes virus, s tym sme tak spojeni ze aj cast nasej genetickej informacie nesie sekvencie jeho DNA. A len nas imunitny system ho drzi pod kontolou, ked ho dodrbes vsetko ide dolu vodou a to sa stalo mnohim z nas, dodrbali sme si imunitu....a vtedy sa to zacalo.

Komik, precitala som to, ale

Komik, precitala som to, ale keby som si mala vybrať lekára v súčasnosti na liečbu cpn, tak by to bol Klubal.Ma tu dosť dobré referencie.Ja som chodila v Ba k Ďurovskej a ta predpisovala velke mnozstva ATB, ale bola to monoterapia s vysokými dávkami, ja som si k tomu zohnala len Entizol.Je pravda, že počiatočné reakcie na ATB boli šialené,porfýria, zimnice,atd., mala 2mesačné schémy striedania: makrolid, tetracyklin,betalaktam.ATB spolu s antifugicídmi, ale chýbala tam spätná väzba lekára s pacientom a vadilo mi to vedomie, že ma lieči rovnako ako borelytika.Ale nasmerovala ma po výsledkoch mojej imunodeficiencie na imunologiu, takže mam už od februara 011 podpornu liečbu imunity. Ta sialená unava sa skutocne straca.Od 7.mes. idem čistý WP, som za 1 denným pulzom, dopriala som si pred Enti aj pyruvát.Bola to teda sila, trojdenné plazenie sa.
S tým imunitným sytemom mas pravdu, moc sme si nabrali, cítili sa, ze zvladneme vsetko a odrazu hop,mas pocit, ako by si zil v cudzom tele, nejakom prestarnutom, popritom si si dovtedy myslel, ze ta budu musiet na stare kolena odstrelit.

Brenda

"... takze som asi neodlikol

"... takze som asi neodlikol spravny gombik :)..." že by Entizol pracoval? :)))))

Na CAP od prosince 2005. Původní Dg.: chronický únavový syndrom, aktiví EBV bez defektu imunity, anti chlam. neg., cHSP60 +4,8, hromady problémů ...
Na CAP od prosince 2005. Původní Dg.: chronický únavový syndrom, aktiví EBV bez defektu imunity, anti chlam. neg., cHSP60 +4,8, hromady problémů ...

"...Musim ale povedat ze

"...Musim ale povedat ze entizol mi totalne odrovnal crevnu mikrofloru,.."

Ono to bude možná trochu jinak, sice ta mikroflóra  asi dostává zabrat, ale  má zkušenost praví, že je to spíše jen následek související se zbavováním se těla odpadu ze zabitých potvor a všeho s tím spojeného a někdy to probíhá dost, mírně řečeno, prudce ....        

"...My ľudia s chronickou formou chlamydii sme vyčlenení na okraj spoločnosti. Bežné testy infekciu nedetegujú a my tak ostávame, bez nároku na liečbu, považovaní za simulantov a hypochondrov. Musíme chodiť do prace a starať sa o rodinu a podávať v mnohých prípadoch heroické výkony, pri chronickej únave, mozgovej hmle a mnohý iných ťažkostiach, ktoré sú podľa lekárov len v našej hlave..."

Lépe to snad ani vyjádřit nejde, ten marasmus! 



Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

suhlasim s tebou, casom je

suhlasim s tebou, casom je to na entizole lepsie, ja som nemal hnacky po entizole ak som sa ale neumyl po pouziti WC tak sa ta cast mojho tela kde slnko nesvieti zmenila na svrbiacu a palivu mizeriu :) inac kyslo v ustach mam ihned par hodin po prvom metronidazole a pretrvava asi do dvoch dni po pulze, niezeby to bol podstane info, je ale mozne je to sposobene tym ze prezije iba candida...

Zpočátku bývalo po

Zpočátku bývalo po Azitromycinu zle, to býval takový fofr, že si jeden nedovolil být v den polknutí dál než pár metrů od oné komůrky, posléze se tak stávalo po pulzech delších a po přidávání na síle jiných ingrediencí CAPu, člověk jen zoufale třeštil oči a marně dumal kde k tomu pepři a žíravině přišel, někdy to trvalo i týdny, a to jen tělo se smetí zbavovalo ... Ale co přesně se tam uvnitř dělo či děje, to je ve hvězdách, každopádně když ta hrůza odešla ven, nastalo cosi, co by se dalo označit za pokrok k lepšímu ... tak nějak asi vypadá očistec!

Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

.

.

Komiku, no pokud zdejsi

Komiku, no pokud zdejsi predavani zkusenosti pomuze byt jen par jedicum, tak ucel byl splnen. A to se snad stalo..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Jane,ale dovol mi poopravit

Jane,

ale dovol mi poopravit Tvuj názor na predmetného lékare.Nakonec mi jediný píše bez problemu ATB, delá jaterky, stara se o to, jak mi je, atd.Ale trvalo to dlouho, 6 mesicu, nez jsme k tomu dospeli.Holt trpelivost ruze prinasi.

Brenda

Obrovský hlubokosklon pře

Obrovský hlubokosklon pře takovým osvícencem, který je schopen překročit rubikon kruhu inkviziční zabedněnosti! Nebýt takových, asi by nebylo ani mne, ani těchto stránek, tiše bych si někde v temném koutě sám sobě v bídě a bolestech kňučel, díky těm proklatým a všemocným "guidlinům", podle kterých již pár let coby duch bez jater a mozku jen tak o půlnoci se na věži vznáším a straším! Ale byla to taky dřina je přesvědčit, obzvláště při tom zamlženém myšlení, kdy člověk vejda do ordinace zapomněl proč tam šel, a jak se jmenuje, za ryčného troubení "všeznalých" sester k útoku na nepřítele nejhoršího, na pacienta, co se nespokojil s všeobjímajícím  růžovým zázrakem brufenem a vidinou kolečkového křesla a "plnohodnotného života" na něm! Překonání této překážky mezi čekárnou a lékařem se většinou rovnalo totálnímu vyčerpání veškerých chatrných zbytků energie ..., ale i v těchto případech se našly čestné výjimky. Inu jsou to také jen lidé! 

Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

No vidim Jane ze u teba je

No vidim Jane ze u teba je mozgova hmla uplne preliecena, lebo vypotit takyto kusok chce kus fungujuceho mozgu :). Chcem sa spytat po ktorom pulze ti odumrel a ako dlho trvalo kym dorastol novy? Ja si totiz vsimam  ze veci ktore mi postupne po pulze odumieraju dorastu casom nove a krajsie :)))

Abych tak řekl jemně a

Abych tak řekl jemně a neděsil dosud nic netušící v naději na rychlé řešení věci, je to proces delšího rázu, jednou nahoře, jednou dole, jízda toboganem hadr, většinou hlavou dolů, odumírání započato dávno před objevením nějakého CAPu, dorůstání proklatě pomalé .... toho času po  66. dávce Entizolu ... pro bližší pochopení, na počátku obrašení jsem vypadal asi tak o 40 let starší výzorem, myšlenkovými pochody asi tak jako mamut právě vykopaný z ledu ...

Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

Teda Jane pobavenost

Teda Jane pobavenost vysokého stupne na me strane.
A to dodávám, prosim pekne, je to jeste mudrc urceny jen na leceni mudru:
ja jsem si tam zavolala na zaklade info z netu a nejak se nenechala odradit, a pak to tam tak fungovalo: dobry den pani doktorka, lecil jsem sestricku..atd. a sestra  se v slabé chvilce priznala, ze jsou jenom ordinace pro vlastni...

Brenda

 Aha, ty nejsi doktorka,

 Aha, ty nejsi doktorka, ale jaksi to považovali za daného stavu věcí za samozřejmé .... 


březen 2013 ukončení CAPu 

Zapomněl jsi ještě

Zapomněl jsi ještě přidat další faktor a to stresy v práci a rodina na krku .... takže vyčerpanost totální.

Na CAP od prosince 2005. Původní Dg.: chronický únavový syndrom, aktiví EBV bez defektu imunity, anti chlam. neg., cHSP60 +4,8, hromady problémů ...
Na CAP od prosince 2005. Původní Dg.: chronický únavový syndrom, aktiví EBV bez defektu imunity, anti chlam. neg., cHSP60 +4,8, hromady problémů ...

Komiku,opravdu skvěle

Komiku,
opravdu skvěle sepsáno.
Klobouk dolů, že ses do toho pustil sám ... na to fakt odvahu nemám. Ale vaše příběhy mě přesvědčily natolik, že už jinou cestu nevidím. Díky.
Drž se a jen tak dál !!!

Komik, ja som presvedcena,

Komik, ja som presvedcena, ze nebadanymi vecami v usiach mi zacal tinitus. najskor to bolo vecer po zalahnuti (vzdy som si to uvedomila len v lahu...az kym mi v jednom uchu nezacalo sumiet v kuse, tak to potom iste obdobie byvalo aj cely den). Bolo to ako sumenie v lete na luke. vnimane v dialke. moze to suvisiet s problemami v bruchu (neviem,ci len crevach,alebo aj inde v bruchu), ale najnovsie mi napadlo,ci to nie je suvislost s opuchmi,ktore na tele pozorujem (vecer nad okrajom ponozky na lytku, alebo vseobecne opuchnute chodidla...hlavne na prstoch to vidim) ...a ato je asi problem lymfatickeho systemu (len neviem,co s tym. Keby ste niekto vedeli,ako lymfosystem posilnit-ktory vitamin ci doplnok hlavne, budem rada. WP sa mi nepodarilo zatial docieliť.) Neviem,ci to,ze opuch pozorujem na nohach, ci sa opuch v dosledku poruchy lymfy moze prejavit aj v hlave, a ci to nie je ten tinnitus. Totiz, ked som od opuchov na klboch skapinala, mala som dobry pitny rezim. S klbami sato nedalo vydrzat,preto som znizila objem pitneho rezimu, a o dost sa zlepsil aj tinnitus (sumenie). vecer, ked si lahnem, zacnem v momente sumenie vnimat, resp. v jednom uchu sumenie, a v druhom mi huci. to sumenie kazdy vecer, a hucanie ako kedy a vynimocne niekedy miesto hucania aj v  druhom uchu sumi. Sumenie-hlavne v tom jednom uchu,co sumi kazdu noc ... zacne akonahle si lahnem. Alebo by ste niekto vedeli s istotou povedat,ze opuchy tela a problem s lymfou su dve rozne veci (reumatolog,cievny, ani na ortopedii mi nevedeli povedat,z coho opuchy mam)? Faktom je tiez, ze pol roka mam lieky na zlepsienie imunity,tak mozno sa tym aj problem s lymfou preto zmiernil (a tym zmiernenie tinnitusu?) Mozno niekto zdielate podobne pozorovanie, alebo si to na zaklade mojich slov uvedomite a dodatocne budete vediet na ne nejako reagovat.

Otoky byly a v podstatě

Otoky byly a v podstatě zmizly během protokolu. Příčina otoků nezjištěna! Zpočátku  byly ordinovány léky na odvodnění, dnes již ne. Jinak viz např. Příběh Davida Wheldona ...

Někde tu byl článek o možném vztahu mezi šuměním v uších a otoky měkkých tkání krku od DW.     


Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

".... Minule som si

".... Minule som si zapamatal cudzie cislo ako mi ho nadiktovali  a konecne si uz pamatam aj moje polroka nove cislo  tak asi odpredvcera..." To mě pobavilo :))) Bohužel tohel známe asi většinou všichni.

Jsem ráda, že čtu, že to zabírá i u jiných. Nebudu tady plácat zbytečná slova, jen že držím moc palce, ať je to jen lepší a lepší!!! Drž se!

Na CAP od prosince 2005. Původní Dg.: chronický únavový syndrom, aktiví EBV bez defektu imunity, anti chlam. neg., cHSP60 +4,8, hromady problémů ...
Na CAP od prosince 2005. Původní Dg.: chronický únavový syndrom, aktiví EBV bez defektu imunity, anti chlam. neg., cHSP60 +4,8, hromady problémů ...

Posielam prispevok do mojho

Posielam prispevok do mojho blogu. Dufam ze posledny. Dlzim to vsetkym. Jan povedal ze treba pisat vsetko dobre aj zle. Takze ideme. Som od aprila bez ATB a aj bez doplnkov. Na WP som bol cca 11 mesiacov. Na zaciatku rapidne zlepsiene stavu potom to zacolo ist dolu vodou. Posledny pulz uz mi bolo totalne nanic. Triasla sa mi hlava, hucalo v usiach, travenie v prdeli, rozbehnuta kandida. Osobne neverim ze clovek pojedanim ATB dojde to stavu ked zrazu pride "zdravie". Je to prilis velky zaberak na organizmus. Hlavne entizol. Neverim ze niekto dokaze potiahnut rok ako pise Stratton ,bola by to sebevrazda a rad by som videl Strattona jak to na sebe vyskusa. Prvy tyzden bez ATB ma sialene rozboleli zase klby v pokoji sa to ale zlepsilo, travenie som daval dokopy dlho nemohol som cukor, biele pecivo, knedlik, cokoladu. Postupne sa to ale lepsilo. Celkovy stav striedavo zamracene a slnecno fyzicku namahu som ale zvladal ked som too ale prehnal prisiel herx, zvysena teplota predchripkove stavy Ccko pomohlo. Cpn stale mam viem to.  Zacal som ale plavat velmi to pomaha, plavem uz asi mesiac tyzdenne urobim aj 10 km. Uvolnuje to svaly a klby, tep sa mi znizil, zlepsil tonus svalov, hlavu mam cistu, som velmi pokojny a relaxovany.  Ked to ale prezeniem, to by som ale musel zaplavat viac ako tri km naraz, tak pride herx ale den oddychu to spravi a moja imunita veci distane ihned pod kontrolu. Prestal som pit alkohol, sem tam si dam pivo ale aj to zriedka, nesmiem bolest na praved strane brucha sa mi ihned ozve, tusim zlcnik ktory sa mi podrazdil na azi. Bol som za jednym starym fachmanom internstom byvaly primarom, vola sa Dr. Jedlovsky, paradoxne je ze interista vie ovela viacej o chlamydiach ako niektori tupci na infekcnom s titulom profesor, povedal mi ze som prekonal pravdepodobne aj zapal srdca sposobeny chlamamy, jeho liecba je niekolko mesiacov vysoke davky ATB a prestriedat. Na slovensku asi nenajdete lepsieho odbornika na cpn ordinuje vo spiskej novej vsi, vravel mi ze ked sa mi to vrati nasadit ihned ATB. Ked som mu vravel o davkach na WP vravel mi ze azi treba brat vo vyssich davkach spominal aj 1g denne niekolko tyzdnov, ja viem ze ked by som azi tak bral na zaciatku tak by som bol asi inde a myslim ze by som bol uplne vonku. (Jane zbytocne budes polemizovat, ty mas svoj nazor respektuj prosim moj). Moj nazor na WP je ze je to slabe. A mozno chlamiek sa zbavit neda, tomu verim este viac. /a co ak sa ich aj zbavite a dakto na vas zase kychne v autobuse? Kluc je imunita. ATB su ale nutne aby si clovek ocistil imunitu, bez nich to nepojde, v to verim, ak mate cpn len kratko nevahajte a nasadte plnu palbu lebo potom uz moze byt neskoro. Ja osobne by som asi siel doxy a azi vysoke davky mozno aj v dvojkombinacii a niekolko mesiacov. Na entizol nazor nemam man pulzy dopredu neposuvali skor naopak. Byt na tom ale dlho to cloveka zdevastuje.  Dalej  treba prestat vyplkavat cely den pri pocitaci jak mi je zle a pritom sa napchavat slaninou, treba sa zacat hybat, zdravsie stravovat, bez pohybu na cerstvoom vzduchu a slniecku tie svine neporazite, pomalicky krok po kroku sportovat, plavanie je podla mna pre nas idealny sport, a velmi dolezite je pozitivne mysliet a vyhybat sa kretenom. Takze drzte sa a nech vas zehna Boh.

dik za update Komik a teda

dik za update Komik a teda si na liecbe toho internistu zo Spiskej ci ostavas bez ATB. mam rovnaky nazor na sport a pohyb a slnko. dvojkombinacia o ktorej si vravel staci aj podla Dontu vo vyssich davkachale na cisty nejaky ten rozbijak tak ci tak je potrebny...mozno hladat v prirodnych zdrojoch, aj...GSE, pelinek...

pises ale o tom, ako su ATB naprd a potom napises ako su potrebne na precistenie IS. presne na to su potrebne, znizit bakterialnu zlozku vnutrobunecnych organizmov a spirochet! potom sa treba pokusit prejst na prirodnu liecbu, ale nie zas skokom ze konec ATB konec vsetkeho...su aj prirodne protokoly, detoxikacie, chelatori atd atd...ked je uz cloveku lepsie spor6t zapojit proste musi, podla mna sauna je povinnost k tomu...precisti to a cez pokozku sa vela svinstva vyplavi....pri sporte sa zdravo spotit, nahodit nejaku turistiku atd...ale vsetko postupne s nejakym tym planom....

takze ako teraz postupujes? uz ziadna liecba nasledovat nebude?
-Lyme disease(borrel, mycopl ,chlam pneu, yersinia, ehrlichia, bartonella?), staph, ebv, hsv, cmv, candida, heavy metals, leaky gut...a s tym spojene problemy. /It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

"...mam rovnaky nazor na

"...mam rovnaky nazor na sport a pohyb a slnko...."

".....pri sporte sa zdravo spotit, nahodit nejaku turistiku atd....."

Co na to říci, snad jen to, že jsem byl taky takový naivka, než mne to porazilo definitivně a já ležel s vytřeštěnými zrakem a čekal ve 3 ráno na zázrak, na pohotovost s Dolminou nataženou ve stříkačce, problém byl, že mne nemohli ani otočit, aby to bylo kam vrazit ... den před tím jsem byl plavat v rybníku asi 10 km daleko na kole, zdravě jsem se vypotil, tělo prokysličil .... podobných pádů bylo víc, než jsem pochopil, že jen sportem a zdravým duchem to nezvládnu ...

Nicméně v tvém věku jsem byl zřejmě stejného názoru jako ty. Vydrželo mi to půl století. Po celou tuhle dobu jsem měl lidi jiného názoru za lenochy ...

Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

"...Jane zbytocne budes

"...Jane zbytocne budes polemizovat, ty mas svoj nazor respektuj prosim moj..."

Ty bys mne rozesmál. Neb každý strůjce štěstí svého! 

Nicméně skákat do vysokých dávek rovnou po hlavě by mohla být sebevražda, to je varování pro ty, kdo ještě neokusili!

Pokud má někdo doktora, který hlídá játra a ví, co dělá, dá se i přitlačit.  Ale WP a SP je takový jaký je, oba počítají s tím, že se na to dají zoufalci bez řádného dohledu, čili obezřetnosti nikdy není dost! Prostě platí to ze 

http://chlamydie.info/node/688

"...jsou reakce pacientů různé, některé jsou natolik hrozné, že pacienti přestanou brát antibiotika. To samozřejmě hatí záměr terapie. Je to velmi ošemetné a každý pacient se musí naučit poznat vlastní limity...."

Každý jsme jiný, máme to někdo déle, někdo kratčeji, máme různou zátěž, někdo více, někdo méně, někdo má zasažené jen některé tkáně, někdo všechno, i mozek, každý máme také asi jiné souběžné nákazy, někdo je mladší, někdo starší ... WP či SP protokol je jen takové vodítko, ani autoři je nepovažují za jediné a 100%ní, ale kdyby jich nebylo, nebylo by možná ničeho, respektive v době, kdy mi jsme začali a vznikly tyhle stránky, nic jiného nebylo, nikde! LLMD byli v plenkách, ve zdejších krajích to vše bylo něco jako fantasmagorie, SciFi! A jak to po celou tu dobu sleduji, někomu WP stačil, někomu ne, někomu stačil SP, někomu ne, mně také ne! Respektive, když jsem si myslel, že už lépe být ani nemůže, že to už nic nedělá, najednou tu byl Augsburg a jeho pelyněk, vysoké dávky  Minocyklinu resp. tuplované dávky doxycyklinu, různé protokoly na zpravení střev atd. tomu předcházely a já zjistil, že tam asi byly ještě jiné potvory než chlamydie, podle zdejších laboratoří negativních, na které je nutno použít tvrdší kalibr, než je základní WP atd... ale abych nepsal litanie, stejně to nikdo nebere, vím jen jedno, že nikdy nesuď jen podle sebe a teď! Kdybych věděl, to co vím teď, před deseti lety, bylo by jinak, ale já tenkrát věděl jen jedno, že jestli se něco nezačne dít, skončím rychle někde v koutě a budu děkovat za milostivé zadku utření ... podle soudruhů mudrců jsem byl naprosto zdráv, jen slabě anemický z neznámé příčiny a klouby mne bolely nejspíš jen, abych byl zajímavý ... a nebylo s kým se poradit, cpnhelp ještě nebylo ... WP resp. SP mne vytrhl z bídy, protože nic jiného nebylo, když pominu MP, vypadaly podle toho i názory na těchhle stránkách, nicméně časy se mění a my s nimi, ve světě se stále něco objevuje nového, bohužel oficiální svět lékařský setrvává v temných dobách a tady lze jen těžko prezentovat něco seriózního, protože každý má svou pravdu, obyčejně udělá rozruch a pak se potichu vytratí  a nikdo neví, jak to s ním nakonec doopravdy dopadlo!

Jinak souhlas, bez vlastní imunity to nejde, bez ní ani svěcená voda nepomůže! Pokud to bereš za zbytečnou polemiku, pak budiž, já vím jen, že nic nevím! 

Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

Komik, nemôžem s tebou

Komik, nemôžem s tebou súhlasiť, že pod atb sa nikdy nezlepší. Mne 2,5 roka, možno viac bolo stále veľmi zle, mnohokrát horšie až odrazu niekedy po treťom roku som prestala mať reakcie na atb aj na pulzy, resp. boli minimálne. Súhlasím s tebou, že sa treba hýbať. Ale iba ak sa dá, ak to fyzicky zvládaš. A tie vysoké dávky atb na niekoľko mesiacov môžu akurát tak človeka zabiť - nie atb priamo, ale tie toxíny, ktoré vznikajú zabitím baktérií. 

Prajem ti, aby ti tento dobrý stav vydržal. Tie tvoje zlé reakcie po ukončení atb, resp. pred vysadením sú časovaná bomba. Prajem ti, aby nevybuchla.

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. Od maja 2012 do maja 2013 prerušovaná liečba. Od mája 2013 bez atb a zdravotný stav sa stále pomaly zlepšuje.

Pani neberte mi to za zle, a

Pani neberte mi to za zle, a ty Chrisi prosim citaj veci poriadne ;) ja netvrdim ze ATB niesu potrebne, bez nich sa clovek na zaciatku nepohne, problem je ale dlhodobe rvanie driakov do svojho tela bez ladu a skladu, bez toho aby clovek radikalne zmenil svoj zivotny styl a cakanie na ten den ked pride zdravie. Nepride. Dokazom som ja bolo mi stale blbsie. Podla mna kde sa niekto da ako tak do kopy mal by skusit vysadit, lebo si mozno poskodi svoje zdravie nenavratne. Ja som to do seba rval dlhodobo lebo som mal strach ze aby som sa toho zbavil musim brat ATB dlhodobo. Nezbavil som sa toho. To je vsetko co som chcel povedat, nechcem vybudzovat ziadnu polemiku, len su tu ludia ktori sa aj po niekolkych rokoch citia stale blbo a myslia si ze co robia zle ked to zdravie neprichadza. Nenapadlo vas  ze zle ti moze byt aj od dlhodobeho brania kvant ATB kvantov doplnkov a preto sa uz dalej neposuvas?
Chrisi teraz nie som na liekoch a ani neplanujem ak sa moj stav radikalne nezhorsi, citim sa ale skvele v niektorych veciach ovela lepsie ako pred liecbou, v niektorych nie ale nieje to az take zle ;) Ked sa to zhorsi tak pojdem nejake radikalnejsie kombo mozno skusim zase azi s doxy vo vyssich davkach ak nezaberie tak rifampicin a mino. Zhorsenie sa zatial ale nekonalo ;) Zatial si chcem udrzat plavanie toto ma strasne posunulo dopredu, takze kupujem permanentku na plavaren, toto je moj dalsi postup ;)  A Jane ked takto vydrzim pulstoleti ako pises ty tak budem mat skoro 90 a potom mi to uz aj tak bude jedno ;)

"...Nenapadlo vas ze zle ti

"...Nenapadlo vas ze zle ti moze byt aj od dlhodobeho brania kvant ATB kvantov doplnkov a preto sa uz dalej neposuvas?.."

S tímhle člověk bojuje dnes a denně! Ale pokud zároveň odpadávají problémy, které člověku víceméně znemožňovaly normální život, které ale už považoval málem za samozřejmou součást toho živoření na světě, tak to holt asi má smysl vydržet. Je to hop nebo trop! Nebo jak říkají latiníci Per aspera ad astra! Ale jisté je jedno, tahle krutá léčba není pro každého, ne každý jí vydrží a já jsem přesvědčen, že by bylo lépe, kdyby oficiální medicína začala řešit prevenci a bránit chronizaci, to by bylo ideální, ale když už nás dostala oficiální medicína do takového srabu, měli by nám pomoci a ne házet klacky pod nohy a těm, kdo se chce toho sajrajtu zbavit i přes tu krutost téhle léčby, měli by zajistit podporu a vzít si z toho ponauční ...


Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

Komiku, já jsem měla 4

Komiku, já jsem měla 4 relapsy, stačí? Jsem vysadila, když mi bylo jakš takš...
Taky se mi udělalo na jeden den líp a vlezla jsem do bazénu...po třech letech...vždycky to byla záruka toho, že to se mnou druhý den šlehne a taky jo. Takže si užívej.
Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

Ahoj Komiku,zaujal mne tvůj

Ahoj Komiku,

zaujal mne tvůj blog, ve kterém píseš o slov. inter. dr. Jedlovském. Radí hned v počátku brát velké dávky anb. několik měsíců.  Kolik měsíců asi? Půl roku? Sama zvažuju, jak s léčbou dále.

Neviem prosim kontaktuj ho,

Neviem prosim kontaktuj ho, my sme sa len zbezne rozpravali ked som mu ale vravel ze som bral 500mg azi 3x tyzdenne ked som bol este pred WP tak mi vravel ze je to malo, ist vysoke davky ATB sama tu ti radit ja nebudem nesie to velke riziko kontaktuj prosim jeho.

BTW vraj im terz  prijali

BTW vraj im terz  prijali clanok do tlace v ktorom popisuju liecbu pacienta dlhodobo vysokymi davkami ATB ktory mal problemy so srdcom sposobene Cpn. Neviem ale kde  to poslali.

Ano, ty to vidis ze sve

Ano, ty to vidis ze sve perspektivy cloveka, ktery je a byl schopen pracovat. Ale uvedom si, ze tady jsou lidi, kteri nechodi, jsou na voziku, slepnou nebo jsou na tom energeticky tak, ze nejsou schopni sami sobe pripravit jidlo. Nevim, kolik je tu lidi, co jsou schopni chodit plavat pravidelne do bazenu, ale obavam se, ze moc ne.

Pokud uz je nekdo schopen sportu, tak souhlasim, ze je to velmi ku prospechu a vede dale k rychlejsimi vyleceni. K tomu nabada i Augsburg, Burrascano, atd. Ten muj, kdyz na nej neco lezlo, sel to vybehat a vycvicit a skoro vzdy to zabralo. To uz jsou ale trochu jine kategorie.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adri kazdy je individualny

Adri kazdy je individualny pripad a ja sa tu nesnazim dat nejaky univerzalny navod kazdemu, co som chcel povedat je ze ideologia "rvi to do seba kym sa nebudes citit zdravo " nemusi  platit a v mojom pripade aj neplatila, a ta avizovana nirvana neprisla. Bolo mi len horsie a horsie. Pocitil  som negativny ucinok dlhodobej liecby ATB to je vsetko. A ATB su na telo riadny zaberak to ti nemusim asi vysvetlovat. Dnes keby som zacinal znova tak idem po pozvolnom nabehu a odozneni prvych herxov baktericidne nie bakteriosticke davky ATB, ale max niekolko mesiacov a prestriedat ak to na zaciatku nezabera. Ja som ale nebol tazky pripad takze sa nehadam len chcem trosku rozsirit obzory pre druhych ;) Su tu ludia dlhodobo na WP, ktori uz zvladaju pracovat aj manualne cely den, ale stale sa necitia “zdravo” ja si myslim ze ked zvladas pracovat a postarat sa o seba tak by clovek mal zvazit prerusenie liecby, skusit sa dat trosku dokopy,  a potom sa uvidi co dalej. Tot vsjo ;)

jo Komiku,tak ta poslední

jo Komiku,tak ta poslední věta je ušita pro mě (nejen). Já začínal se samoléčbou v hodině po dvanácté. Bylo mi na umřití a psal jsem -už to dlouho nevydržím ! Sehnal jsem MP a polykal a teprve po půl roce došlo ke zlepšení...a k dalšímu už nedocházelo  ..setrvalý stav. Po 1,5 r. jsem MP opustil a začal polykat normální dávky různých druhů /CAP/(vyčteno z rad,nikoliv halabala)... a bohužel nikdy žádný herx a žádné zlepšování.se nekonalo. Čtyři roky beru CAP a střídal jsem, ani jeden den jsem CAP nevynechal a pokud ano bylo to z důvodů přejití na ATP (také několik druhů). Nikam se to nehýbe,nevidím žádnou změnu...tak nadešla chvíle, že udělám od chemie pauzu a budu čekat co se bude dít. Budto se začnu zlepšovat nebo zhoršovat a bude muset nastat návrat k ATB. A to jsem ve stavu,že práci jako dřív bych nezvládnul. Takže za zkoušku to stojí-přerušit léčbu s ATB

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

nemám veľa častu, tak len

nemám veľa častu, tak len stručne:
- keď som začínal s liečbou, tak počas prvého roka som mal veľmi zlé reakcie na liečbu a s každým ďalším pulzom sa ešte viac zhoršovali. Koncom prvého roka bol stav tak neznesiteľný, že som musel dať pauzu. Po 3 mesiacoch som vo WP pokračoval ďalej. Až koncom tretieho roku WP sa začali dostavovať skutočne výrazné zlepšenia. Je preto predčasné hodnotiť neúspešnosť/škodlivosť liečby po príliš krátkej dobe. V súčasnosti zvládam celodenné turistické výlety, pred liečbou som bol rád, ak som zvládol cestu do obchodu.
- s názorom na liečbu vysokými dávkami doxy a azi nesúhlasím. Je u nich výrazne vyššie riziko nezvládateľných herx reakcií, ktoré môžu byť životu nebezpečné. Vysoká dávka endotoxínov z príliš veľa zabitých chlamýdií je jedovatejšia než samotné atb, hlavne na začiatku liečby. WP je zámerne stavaný ako "slabý" protokol
- samotné doxy a azi sú antibiotiká s veľmi malým množstvom vedľajších účinkov (na rozdiel od iných atb). Nepríjemné reakcie pri liečbe sú preto skôr reakcie na uvoľňované bakteriálne toxíny a porfyríny, než priamo reakcie na antibiotiká.
- fyzická aktivita môže byť prospešná, ale môj dojem je taký, že hlavný dôvod zlepšenia stavu pri športe je pobyt na čistom čerstvom vzduchu a slnku a nie až tak veľmi samotný fyzický výkon. Hodinová prechádzka po lese určite pomôže viac než hodina v uzavretej posilovni.

Úplne som z tvojho textu nepochopil, v akom stave vlastne teraz si. Je ten stav lepší, rovnaký alebo horší než pred WP?

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Michal, moj stav je

Michal, moj stav je jednoznacne lepsi ako pred zacatim liecby, citim sa skoro zdravo. Posledne mesiace na WP mi bolo totalne mizerne, zle travenie, candida, tesne poobede som sa citil ako otraveny s nabehom tazkej mozgovej hmly, po vysadeni ATB som sa pomalicky daval dokopy. Takisto pocas WP pulzy boli coraz horsie a horsie a trvalo mi dlhsi sa z toho vyhrabat. Pre mna najvacsi pokrok na WP ked to tak spatne hodnotim  boli prve dva mesiace, potom to slo dolu vodou a vracali sa mi aj stare problemy. Po tretom pulze mi zacal tinnitus ktory som mal pred liecbou a uz som sa ho nezbavil doteraz, takisto aj problemy s rozmazanym videnim ktore na zaciatku zmizli sa mi vratili. Ja mam tusak ze aj na WP vznikne rezistencia a potom tu mnohi musia prejst n tazsie kalibre. Tesne pred ukoncenim WP som uz mal aj tras hlavy dost viditelny, vtedy som si povedal ze treba prestat. Neviem mozno pride relaps, toto leto som ale zrelaxoval, pobyt na slniecku no a to plavanie ma posunuli velmi dopredu. Robil som to ale postupne tolko kolko moje telo zvladalo netreba to prehanat. Zacinal som s 10-15 min plavania denne. Ked prisli stavy ze som sa citil unavene a choro tak som prestal az kym som zase nebol OK. Na konci som uz v pohode dokazal plavat v kuse 1.5h a urobit 3km. Na podoli mate pekny bazen ;) Robil som aj beh a aj trosku posilovnu ale to neni ono, je to prilis velka zataz.

Komiku, mmichal to lépe ani

Komiku, mmichal to lépe ani shrnout nemohl a ty nejsi první ani poslední, kdo to vzdal a jen potvrdil slova obsažená ve SP

"... jsou reakce pacientů různé, některé jsou natolik hrozné, že pacienti přestanou brát antibiotika. To samozřejmě hatí záměr terapie. Je to velmi ošemetné a každý pacient se musí naučit poznat vlastní limity...". 

Co to udělá dál, to poznáš nejlépe sám. Přeji ti to nejlepší v dobách nadcházejících, bůh s tebou a vše zlé pryč!

Ještě něco, další, co se dá na těchto a podobných stránkách vyčíst, je to, že ten, kdo se dal na různé podivné alternativy jako střídání jednotlivých ATB, monoterapie, podterapie - míněno jakési nízké poddávky a zalézání do jeskyň před sluncem, předčasné ukončování atd., resp. nerespektování jednoho zajímavého poznatku o tom, které kombinace jsou a nejsou účinné, viz - Patenty Vanderbiltovy univerzity, mělo za následek, že ty potvory z toho měly jen srandu. Bohužel je to běh na dlouhou míli, je při tom člověku zdánlivě ještě blběji než bez léčby - tedy dokud to časem člověka neporazí úplně, kdy je pak ochoten člověk ke všemu, ale zase na druhé straně již možná doopravdy marně. Čím dříve tohle všechno postižený pochopí, tím má větší šanci, když mu jí nedali profíci v podobě včasné a účinné léčby v době té oné tzv. prvoinfekce, kterou ale obyčejně nikdo nikdy neobjeví, nepodezírá, neboť to obyčejně člověk přechodí jako nějakou tu chřipečku nestojící za to se s ní vzrušovat ...  všichni jsme obětí nepochopení toho, jak fungují chronické infekce, původně nenápadné, jakési chřipečky, které přeci pořádného chlapa nemohou rozhodit a mladá holka zase musí taky něco vydržet, že jo? 

A to, že se z toho za pár let vyklube jiné svinstvo, svede se to na psychosomatii a pro jistotu se to zatupluje jakousi autoimunitou, obojí pak potvrdí šamani dalším drmolením dalších nesrozumitelných zaříkávacích formulek s dodatkem, "že jste nepřišli dřív ..." 


Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

ten stav, ako popisuješ,

ten stav, ako popisuješ, t.j. výrazné zlepšenie v prvých mesiacoch a potom vytrvalé zhoršovanie poznám presne rovnako z vlastnej skúsenosti. Vysvetľujem si to nasledovne:
- v prvých troch mesiacoch berieš iba bakteriostatiká. Tým sa zastaví metabolizmus chlamýdií, prestanú bunkám kradnúť energiu a človek sa cíti hneď zdravšie, má viac síl a lepšiu náladu. Bohužiaľ je to falošné zlepšenie, pretože okamžite po prerušení liečby sa chlamýdie znovu aktivujú a pokračujú ďalej v parazitovaní
- prvé pulzy môžu byť relatívne mierne. Vysvetľujem si to tak, že na to, aby sa bunka vyčistila od všetkých kryptických chlamýdií, je treba vždy viac pulzov. Počas prvých pulzov sa teda v bunkách zníži podiel kryptických chlamýdií, ale nič viac sa nedeje. Až pri neskorších pulzoch, keď sa počet kryptických chlamýdií v bunke zníži na kritické množsvo, tak bunka v rámci očisty spácha samovraždu (apoptózu). V tom momente sa do krvného obehu dostanú všetky nahromadené bakteriálne toxíny a porfyríny, ktoré boli celé mesiace/roky uväznené vnútri chorej bunky. A človeku je zrazu strašne zle.
- jeden z mojich postrehov bol ten, že intenzita reakcií na pulzy sa zvyšovala postupne v priebehu liečby, napriek všeobecným zlepšeniam stavu. Počas štvrtého roku liečby, keď som už úspešne výletovával, tak reakcie na pulzy bývali mimoriadne prudké (strašná nevoľnosť, mozgová hmla). Musel som skrátiť pulzy na 4,5 dňa a neskôr 4 dni, viac sa nedalo.

A k prerušeniam:
- na konci prvého roku som musel dať vynútenú pauzu, hlavne z dôvodu neznesiteľnej mozgovej hmly a depresie. V priebehu týždňa od stopnutia WP sa mi vyčistila hlava, ale už po 7 dňoch sa vrátili všetky prejavy únavového syndrómu, takže po 3mesačnej pauze som sa vrátil k protokolu.
- niekedy na konci druhého roka som taktiež mal nejakú dobu pauzu. Fyzická kondícia vydržala asi 3 týždne, potom sa začali objavovať známky vracajúceho sa CFS.
- po treťom roku (z pracovných dôvodov) som musel dať ďalšiu dlhú pauzu. V tomto prípade vydržala fyzická sila takmer 3 mesiace, kým sa začala vracať únava. Takže evidentne tam zlepšenia boli, aj keď stále nie úplné vyliečenie.
Budeš vedieť posúdiť na vlastnej skúsenosti - ak sa ti budú príznaky únavy vracať, znamená to, že nie si úplne vyliečený a že sa k nejakej forme liečby skôr či neskôr budeš musieť vrátiť.

Plus, neviem, či to spomínal niekto vyššie. Ak by si išiel samotné azi+doxy, tak to na vyliečenie nestačí, dokonca ani pri baktericídnych dávkach, pretože v bunkách stále zostanú kryptické chlamky, ktoré môžu kedykoľvek infekciu znovu obnoviť. Takže bez Entizolu sa nezaobídeš. Pokiaľ máš s Enti príliš veľké problémy, vyskúšaj Tinidazol, ale ani s ním to nie je prechádzka ružovým sadom.

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Jane dakujem za pozitivne

Jane dakujem za pozitivne priania. Stale som sa znazil byt objektivny a hovorit pravdu tak ako som to citil aj v dobrom aj v zlom s tym ze ked som to tu napisal verejne tak som to robil preto aby z toho mali uzitok vsetci. Boli tu mnohi ktorim dlhodoba liecba ATB pomohla ale aj mnohi ktorim poskodila. Treba byt objektivny a vidiet obe strany mince. Kazdy si musi zvolit svoju cestu a verit ze je spravna. Kazdy sa bude raz musiet rozhodnut tie lieky vysadit. Pre mna ten cas podla mojho zvazenia nastal. Takze ja som to nevzdal, ja som liecbu ukoncil ;) Ja teraz pojdem cestou ktoru som si zvolil a zameram sa na posilnovanie imunity a sport ktory mi robi dobre, zreferujem po case ci to malo alebo nemalo zmysel. Len cas ukaze kde lezi pravda.

".... Boli tu mnohi ktorim

".... Boli tu mnohi ktorim dlhodoba liecba ATB pomohla ale aj mnohi ktorim poskodila..."

A komu konkrétně uškodila?

Ale i to je možné jednak ukvapené a vysoké dávky od počátku jsou u chlamek skutečně nebezpečné jednak je zde nebezpečí předčasného ukončení a pak to se to může vydávat za poškození ATB. 

Ono u každé léčby je na druhé straně nebezpečí, že to  se nemusí povést, že to z jiných objektivních důvodů  může mít negativní dopady atd., ale od toho tu má být lékař, který má hlídat nejen ta játra, ale vůbec. No a to je právě ta věc, která vespolek bohužel chybí a je v našich krajích utopií! Aby postižený věděl kolik si může troufnout, aby se léčil a ne jen trápil, případně se zbytečně utrápil ...

Chybí nadhled znalce věci, znalce s hlubokými znalostmi mikrobiologie, fyziologie,  biochemie, imunologie .... bohužel je to utopie, je to jen na nás a našich vlastních znalostech a schopnostech se ve věci orientovat a to je při oné duševní mlze v rámci tohohle svinstva strašně těžké! 

Na CAPu od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže...7/2010 ukončení nepřerušované léčby - momentálně od 2.10.2011 komplet CAP nepřerušovaně

březen 2013 ukončení CAPu 

Komik, tvoja objektivita je

Komik, tvoja objektivita je cez tvoj subjektívny  pohľad. To, o čom tu presviedčaš, že keď je človeku oveľa horšie, treba prestať, bohužiaľ neplatí. Je to práve naopak, hoci je to nepochopiteľné, treba práve pokračovať. Práve vtedy dochádza možno k najmasívnešiemu úhynu baktériií.  A to, o čom píšeš, že sa ti objavili ťažkosti, ktoré si nikdy nemal, sú to skryté ložiská, ktoré ešte neboli dostatočne veľké, aby sa ukázali. Stačí im však nejaký čas, stres a ony by sa ukázali. Avšak, keď je veľmi zle, je lepšie prerušiť a následne sa vrátiť k liečbe.

Tí, ktorým atb zabrali, toto všetko tvrdia. Prešiel tým michal, jan a aj ja. Michalovi začalo byť lepšie okolo tretieho roku na atb, ja som zažila to isté - okolo tretieho roku nastal zlom, ktorý som si myslela, že ani nepríde. Skutočne je to nelogické, čo tu píšem, ale skúsenosti ukazujú že je to skutočne tak. 

Nuž čo, znovu ti prajem, aby ti tento stav vydržal čo najdlhšie a ozvi sa ako sa máš.

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. Od maja 2012 do maja 2013 prerušovaná liečba. Od mája 2013 bez atb a zdravotný stav sa stále pomaly zlepšuje.

Takze drobny update mojo

Takze drobny update mojo blogu, od leta po nastupeni do prace sa moj stav mierne zhorsil, prisli omnoho silnejsie bolesti klbov a aj 2x nejaky relaps typu cosi na mna ide ale vypotil som to do rana. Nabehol som na Ccko 1 g denne a takisto aj NAC 2400mg, bolesti klbov povolili vyrazne, ine zmeny som nepozoroval. Sportujem stale, bazen minimalne 3x tyzdenne planujem pridat aj saunu aspon 1x tyzdenne. Pripravil som sa aj na alternativu nabehnutia na Wheldona doplnenim zasob liekov. Zvazoval som nabehnut ihned na plnu palbu a po tyzdny  aj s pulzom aby som videl co to zrobi. Siel som predvcerom ako samoplatca na test CD-57 aby som zvazil dalsie kroky. Moje hodnoty mozno mesiac pre ukoncenim WP boli 171 v 1 ul, dnesny vysledok je 225. Toto je posun z hranice len tak tak na hodnoty take ze   v pripade chronickej boreliozy by pacient mal zvladat infekt bez relapsu, teda aspon toto tvrdi Augsburg alebo Burrascano tusim. Tusim ze aj zo zaverov nejakej konferencie ILADS vypyva ze aj Cpn decimuje subpopulacie CD-57 NK lymfoctytov. Tak ci onak bez ATB sa ide dalej a uvidi sa.

Nechces zkusit ten

Nechces zkusit ten lypo-spheric vitamin C, kdyz chces jit cestou bez atb? Mozna by te to v obtiznejsich momentech trochu nakoplo.
A druha otazka, to CD57 delala stejna laborator? Ono CD57 porad znacne kolisa, staci i chytit treba nejakou virozu a hned jde dolu, pak zase nahoru, ve stejny den to ruzne laborky zmeri ruzne, takze to taky neni stoprocentne spolehlive. Ale oba ty vysledky jsou dobre, takze imunitni system by mel bojovat...

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Adri a jaky je rozdiel medzi

Adri a jaky je rozdiel medzi normalny c-kom a tym co si spomenula? Tie testy mi robila rovnaka laborka a dokonca aj ta ista pani.  Osobne zvazujem prihodit nachvilu vysokodavkovu terapiu s D-ckom nad 10000 i.u. ci uvidim nejaky posun. Teraz to budem mat moznost posudit kedze mozem cisto experimentovat len s doplnkami.

komik drzim palce samozrejme

komik drzim palce samozrejme nech to ustojis bez ATB!

ale asi by som siel trosku viac doplnkova to C-cko este navysil tak na 3g denne, ale Ester C kvoly vstrebatelnosti...D3 navysit nie je zly tah, doplnuj aminokyseliny...kup si taku tu zmes pre sportovcov, hlavne nech je tam L-glutamin, L-lysine

-Lyme disease(borrel, mycopl ,chlam pneu, yersinia, ehrlichia, bartonella?), staph, ebv, hsv, cmv, candida, heavy metals, leaky gut...a s tym spojene problemy. /It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Ten druhy by mel byt az 50x

Ten druhy by mel byt az 50x ucinnejsi, diky nanostrukturam se ma dostavat lehce primo do bunek. Kdyz tak pogoogli, v aj je o tom vic info.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k