Silná imunita vyřeší všechno

Zdravím. Nenapadlo vás někdy, že si za svoje problémy můžete tak trochu sami? Kdo z vás se kdy staral o svoji imunitu?
Kdo z vás sportoval? Myl se ledovou vodou? Nereguloval domácí teplotu za jakéhokoliv počasí? Chodil ven jen v tričku,
i když bylo několik stupňů pod nulou?
Všichni se málo pohybujete, koupete se v horké vaně (vždycky si z takových lidí dělám srandu, jestli jdou vařit prase, když
se chystají ke koupeli/sprše), doma topíte, aby vám náhodou nebyla ziminka, ven vycházíte výhradně navlečení do několika
vrstev, a pak se ještě divíte, že nic nevydržíte a skolí vás nemoc, o které plno jiných lidí ani neví.
Zkuste se na chvíli zamyslet nad tím, co jste vlastně kdy udělali pro svoji imunitu, a možná vám najednou bude připadat
zcela evidentní, proč zrovna vy.
Mimochodem - Nestačí jenom sportovat a na všechny tyto ostatní věci kašlat, takže mi sem prosím nepište, že vás ničí chlamydie
i přesto, že jste kdysi hráli tenis (i kdyz je mi jasne, ze nejspis jenom napisete, jaky jsem blbec, potazmo nazrany clovek, ktery vam,
hladovym, neveri vas epochalni problem).

SUper, díky za doporučení

SUper, díky za doporučení prase z lesa, myslím si, že od zítřka vyhodíme všechny patáky a začneme se otužovat. Možná by jsi toto měl, tedy než zase zaležeš do lesa, prase,  napsat všem možným kapacitám na boreliózu, chlamydie a všechny podobné infekce. Určitě by Ti za tento postup poděkovali a možná dali i nobelovku.

Těmi kapacitami myslíš

Těmi kapacitami myslíš internetové léčitele? Aha. Skuteční lékaři vědí, že silná imunita si s tebou zmiňovanou boreliozou poradí.
Jinak to nebylo doporučení, pro vás už je nejspíš pozdě, jen jsem vám chtěl vysvětlit, proč ty chlamydie máte a že si za to můžete sami.

jasně, díky za

jasně, díky za vysvětlení prase a šupajdi zase do lesa otravovat někoho jiného.

Já vás otravuju? Jak si to

Já vás otravuju? Jak si to tady tak čtu, mám pocit, že jsem tu snad jediný, kdo o dané problematice něco ví a chápe, co jste udělali špatně. Ale mně je jasné, že vám nejde o to, abyste si s tím jednou provždy poradili, vám jde pouze o to, abyste na chvíli zahnali problémy, a mohli se jako dřív zase bavit a chlastat .. Asi tu ztrácím čas.

Ha ha super názor :-) Moji

Ha ha super názor :-) Moji rodiče byli vrcholoví sportovci a přesto oba zemřeli na rakovinu. Imunita se s ní nevypořádala. Nevím tedy jakou imunitu jsem "zdědila". Myslím, že je moje docela silná, pokud už se dokázala porvat se spoustou problémů, o kterých se jiným lidem ani nezdá. Už jsem měla být dávno minimálně na vozejku. Přesto funguju (jak kdy) i když mám různé zdravotní problémy. Neoblékala jsem si vrstvy oblečení ani nebyla tak rozmazlená, jak ty popisuješ zdejší osazenstvo. Kdyby jsi jen prase tušilo, čím tito lidé v reálu procházejí, tak by jsi nebylo schopné napsat takové bláboly !
Kdybys prase vědělo, jak ráda bych zase skákala do vody, jezdila na sjezdovkách apod. tak jako dřív.!!!
Prase buď rádo, že ti nic není ! Doufám, že takovéhle a podobné stránky NIKDY nebudeš potřebovat a že tě nikdy nic podobného nepostihne.
Že nebudeš mít výpadky paměti, poruchy rovnováhy a problémy se zrakem.
Pokud se ti něco takového stane, možná si někdy vzpomeneš na lidi na podobných webech a pocítíš potřebu se jim omluvit.

Vrcholoví sportovci, blabla

Vrcholoví sportovci, blabla .. Jasně jsem psal - Jen sport nestačí. A nepíšu tu o rakovině, ale bakteriích.
To, že máš problémy, které tě ještě nepoložily, není důkaz toho, že máš silnou imunitu, se silnou imunitou bys žádné problémy neměla.
A já mám taky zdravotní problémy, taky mě občas něco bolí, necítím se furt dobře. Ale tak to má každý, jenom plno lidí to hrozně zveličuje.
Jinak kdyby tě to zajímalo, já jsem se tímto otužováním a sportem zbavil kandidózy. Až otužování a sport mi pomohly v boji s nemocí, na kterou byly krátké jak rady lékařů (antimykotika, k ničemu, po dobrání se candida vrátí zas, protože je problém v imunitě), tak rady lidí na internetu (vynechat sacharidy, to jste se snad posrali, ne? jeďte se podívat do Afriky, jak vypadají lidi, co vynechávají sacharidy.).

Takže máme vysvětlené,

Takže máme vysvětlené, že sport ani otužování nestačí a tak prase změnilo téma a začalo s kandidou.
Tak sem s tím zaručeným receptem na potlačení kandidy !

Sport sám o sobě

Sport sám o sobě nestačí. Stejně jako mírné otužování (třeba studená sprcha jednou denně) taky ne. Ale když to člověk zkombinuje tak, že bude sportovat, chodit ven za každého počasí co nejmíň oblečený a denně se sprchovat ledovou vodou, stačit by to mělo. Roli hraje samozřejmě taky strava, bez dostatku živit a vitamínů se tělo neobejde. A vynechat sacharidy je vážně nesmysl, tělo je potřebuje a ještě víc se oslabí, když je nemá.

Ach jo prase.... tak k tomu

Ach jo prase.... tak k tomu přdáme stravu. Představ si, že znám lidi, kteří se jedí pouze bio potraviny a nakupují maso v malochovu, pěstují si zeleninu na zahrádce, mají vlastní vejce, sladí (občas) medem, žijí v oblasti s nízkým zatížením smogem apod., uplatňují pouze zdravou výživu a přesto zdraví nejsou. Co mi odpovíš ?

Odpovím ti na to, že jsem

Odpovím ti na to, že jsem psal, že je potřeba zkombinovat všechny věci, které jsem vyjmenoval.
Ti lidé, které znáš - Jak často a jak moc sportují? Jak často se sprchují ledovou vodou? Chodí jenom v tričku, i když je venku pár stupňů pod nulou?

Představ si, že často.

Představ si, že často. Otužují se apod. a přesto zdraví nejsou.

A ty u toho jejich

A ty u toho jejich otužování a sportování vždycky jsi? Jak víš, že ti nelžou?

Znám je léta, vidím je

Znám je léta, vidím je při jejich aktivitách.Nemám přátele, kteří by v takovýchto věcech lhali, to by nás bylo nedůstojné.

Aha, takže pokaždé, když

Aha, takže pokaždé, když se jdou sprchovat, tak kontroluješ, jakou si pouští vodu? Nebo ti to jenom říkají? A co když slovem "studená" myslí něco úplně jiného než já? A na jakou tepovou frekvenci se dostanou při sportu? Za jak dlouho uběhnou deset kilometrů?

Vážený pane, z celého

Vážený pane, z celého srdce Vám přeji, aby se Vám vyhýbaly úrazy, těžké nemoci, stres či jakákoliv psychická zátěž, protože právě toto jsou faktory, které nejsnáze narušují obranyschopnost člověka a je úplně jedno jaký způsob života vedete.
Ovšem, pokud i Vás některá z těchto nelehkých životních situací (nebo i jiná) potká, doufejte, že někde kolem Vás nepoletí zákeřná bakterie chlamydie, neboť by jste se jí mohl zalíbit a ještě by Vás nakonec donutila změnit názor...

Bez komentáře. Nebudeme se

Bez komentáře. Nebudeme se vysilovat s dalším takovým, nemá to cenu.

Na WP od 04/2008 (CPN, borelie afzelii a garinii, toxopl.), zejména únava, zvýšená teplota, chronický kašel... 09/2010 dočasná výměna doxy za mino, 03/2011 zpět k doxy
Na WP od 04/2008 (CPN, borelie afzelii a garinii, toxopl., pozitiv.autoimunita), 09/2010 dočasná výměna doxy za mino, 04/2011 zpět k doxy, 11/2011 rifampicin, 06/2012 přerušeno

Ano, další takovej! Nemá

Ano, další takovej! Nemá cenu se vysilovat s člověkem, co má jiný názor než vy, proti kterému vy nemáte protiargumenty! Proč myslíte, že se to většině lidí furt vrací? Protože nenechají své tělo, aby se s tím vyrovnalo samo, a místo toho do sebe cpou antibiotika. A bude se vám to vracet pořád, protože jakmile něco vyřešíte antibiotiky, znamená to, že vaše tělo nebylo schopno si s tou nemocí poradit a ta nemoc je tudíž silnější než vy.
Ano, nacpete do sebe několik různých antibiotik a budete mít chvíli pokoj, pak na vás ale někdo s chlamydiemi kýchne, a jste zase v tom. Škoda, že tak málo lidí vlastně ví, jak funguje imunita ..

neříká se této nemoci

neříká se této nemoci náhodou kverulant????? běž si šupnout antidepresivum a dej pokoj, to bude asi to nejlepší, co pro všechny ty lidi tady můžeš udělat, prase.

Ne, neříká, není  to

Ne, neříká, není  to totiž nemoc, věčná nespokojenost nutí lidi k pokroku. Vy jste spokojení s málem, proto ochabujete a zničí vás cokoliv.

:D tak nám prosím

:D tak nám prosím vysvětli, jak ta imunita funguje, na to jsem strašně zvědavý... .Myslím, že vůbec nemáš tušení, o čem mluvíš. A i kdyby jsi náhodou měl pravdu v tom, že si za to můžeme sami, tak to už nám teď nepomůže, jestli nemáš řešení, jak z toho ven, tak jsi na špatné adrese.

Vysvětlil jsem to v

Vysvětlil jsem to v komentáři, na který jsi reagoval. Imunita funguje jako sval. Čím víc ji trénuješ, tím je silnější. Antibiotika pak chápej jako například auto, kterým když lidé jezdí, tak se nehýbou, a jejich svaly ochabují, až nakonec nejsou schopni pohybu bez auta.

Jojo, tak nějak to píšou

Jojo, tak nějak to píšou v učebnici přírodovědy pro první stupeň... . Nechceš se nám jen tak ve zkratce představit? Třeba co jsi vystudoval, kde jsi přišel ke svým vědomostem, co děláš atd...? Ať máme představu s komediantem jaké kategorie máme tu čest.

A podle tebe je to v

A podle tebe je to v učebnici přírodovědy pro první stupeň napsáno špatně? Máš pro to nějaký důkaz?

Aaa, takže prvotřídní :)

Aaa, takže prvotřídní :) Pobavils výborně...

Ne, já jen reaguju na to,

Ne, já jen reaguju na to, cos napsal.

Mě pobavila celá

Mě pobavila celá diskuze...:) Zajímala by mě tvá motivace.

To už jsem tady

To už jsem tady vysvětloval.

Bylo by ideální atb

Bylo by ideální atb nepoužívat a jednoduchými opatřeními zařídit, aby byl člověk imunní vůči všemu. Realita je ovšem jiná. 

 

Realita je taková, že

Realita je taková, že většina z vás zdědila chabý imunitní systém po svých rodičích, kteří na to kašlali stejně jako vy. Ano, s takovým základem se zázraky dělat nedají, ale hnout se s tím dá, opravdu.

Bez atb by tu byl ještě

Bez atb by tu byl ještě mor. Tak počkej, neříkals před chvílí, že pro lidi tady je už pozdě a jen jsi přišel uvést na pravou míru, jak to vlastně všechno je? A teď zas že se s tím dá hýbat? Ty už nějak nevíš.
Já s tebou v něčem souhlasím, ale to tvoje podání, to je bez komentáře - očividně jsi sem přišel za účelem provokace. A kontrolní otázka, chytneš syfilis, co uděláš? Zřekneš se atb s tím, že si imunita už poradí? (Samozřejmě sportuješ, zdravě se stravuješ, otužuješ se a máš pozitivního ducha). Tak to přeji hezké umírání. Tedy ty ho samozřejmě chytnout ani nemůžeš, viď. Imunita není všemocná, mikroorganismy se stále vyvíjí a stávají se pro člověka nebezpečnějšími, sport, otužování a další věci jsou pěkné, ale nespasí tě, to si uvědom.

 

Mor skončil díky lepším

Mor skončil díky lepším hygienickým podmínkám, ne díky antibiotikům. Kdybys žila ve vlastních hovnech (tenkrát to tak bylo), tak bys na něco takového umřela taky, s tím imunita nesouvisí, lidi nejsou prasata.
Kdybych dostal syfilis, samozřejmě bych k lékaři šel. Ale ano, vím, že já syfilis nikdy nedostanu.

V nehygienických (do

V nehygienických (do určité míry) podmínkách - v kontaktu s bakteriemi, viry, plísněmi - se imunita naopak zvyšuje a vytváří se specifická.
"S tím imunita nesouvisí" - jakto? Vždyť silná imunita vyřeší všechno, i když budeš ty hovna žrát, nechytneš nic.

 

Ano, tak se nějakou dobu

Ano, tak se nějakou dobu vyprazdňuj do kbelíku a sypej si to z okna vedle baráku a řekni ostatním lidem, ať ti tam svoje hovna chodí sypat taky, a pak v tom choď a hlavně si před jídlem neumývej ruce mýdlem. Uvidíme, jak ti to vylepší imunitu (ono by z dlouhodobeho hlediska vylepsilo, ale spis na to umres, protoze clovek se zkratka do takovych podminek nehodi, prave proto ma lepsi mozek nez napriklad prase, aby mohl resit, co s temi hovny delat).

:D Když vezmeš nějakého

:D Když vezmeš nějakého Evropana a přestěhuješ ho někam do Afriky, je dost možné, že se tam nakazí něčím, vůči čemu jsou tamní domorodci imunní - právě proto, že jsou s původem nemoci v kontaktu. Říkám do určité míry, bylo to v závorce, asis to přehlíd.
Ty tu nejdřív tvrdíš, že člověk se silnou imunitou (kterou navíc plně sám ovlivní) má vyhráno a ničím se nenakazí, ale když jde o hovna, imunita jde stranou, protože "člověk se do takových podmínek nehodí" - takže se to nepočítá? Ty bys měl především ty hovna přestat vypouštět z pusy. 

 

Já tu samozřejmě

Já tu samozřejmě nemluvím o extrémech. Inteligentní člověk pochopí, že to nemyslím tak, že člověk s dobrou imunitou přežije třeba i skok ze skály.
Ale chápu, jste podráždění těmi potvorami, nemáte to v hlavě v pořádku.

Takové nespravedlivé soudy

Takové nespravedlivé soudy - co tím chceš dokázat? Jistě, vždy záleží na organismu, jak se s infekcí popere, ale to se odvíjí od mnoha okolností, takto zjednodušit to může akorát člověk, co ví dost málo.
Mmch bylo by docela "zajímavé" znát tvůj názor na aids - hádám, že u člověka HIV pozitivního, který se otužuje a sportuje (a všechny ty blíže nespecifikované "ostatní věci") se aids nikdy neprojeví, viď?

 

Ano, když má člověk

Ano, když má člověk silný imunitní systém, tak ten virus nemusí až do jeho smrti propuknout a v podstatě nepociťuje žádné problémy.
A soudit tě můžu, pokud jsi nedělala cokoliv z těch věcí, které jsem napsal.

 WOW, the new clever boy is

 WOW, the new clever boy is here !!!   Doctor piggywoody.!!!

Na WP od 05.08.mycoplazma, chlam.pneu. prelečena borelioza?! šilena unava, zavratě,stuhlost, problemy sa očima,  teplota 37,2-37,5, bolest svalu, chron. prostatida,chron.zanet ten.streva,limfopenie, etc.

Hahaha. Rozhodně nejsem

Hahaha. Rozhodně nejsem typický chytrák, který by z vás chtěl dělat hypochondry. Já vám věřím, že máte opravdu šílené problémy. To nezpochybňuju. Psal jsem o něčem úplně jiném, a to o tom, co za váš stav může.

:-), to máš naprostou

:-), to máš naprostou pravdu, ty nejsi typický chytrák, ty jsi král všech chytráků......

A ty jsi král všech

A ty jsi král všech idiotů. Fair enough?

Prasezlesa byt tebou dam si

Prasezlesa byt tebou dam si pozor bot chlamydie i na zvirata se prenasi jak dokazal MVDR Renda, Bazala a vyzkum na koalach. Koaly jsou na vymreni, asi se malo otuzovaly!

toto je fakt

toto je fakt dobré....

"Nenapadlo vás někdy, že si za svoje problémy můžete tak trochu sami? Kdo z vás se kdy staral o svoji imunitu?
Kdo z vás sportoval? Myl se ledovou vodou? Nereguloval domácí teplotu za jakéhokoliv počasí? Chodil ven jen v tričku,
i když bylo několik stupňů pod nulou? "

Zaujímavé je, že o kope chorôb sa vie, že im nejakým spôsobom precchádza podchladenie - či už typické "prechladnutie/nachlazení", zápal pľúc, prechladnutie močových ciest, ochorenie kĺbov z podchladenia, vzplanutia herpes vírusov (tzv. "zima na ústach"), zápal stredného ucha atď... Postreh starších generácii je v tomto smere neprehliadnuteľný.

V skutočnosti chlad zhoršuje činnosť imunitných buniek a krátkodobé podchladenie preto umožní prepuknutie choroby, ktorú by za bežných okolností imunita bez problémov odrazila.

A prečo niektorí dávajú do súvisu otužovanie a zdravie? Jednoduchá zámena príčiny s dôsledkom - otužilci sú  (mladí) ľudia s ešte nenarušenou imunitou, ktorým  pobyt v chlade neškodí toľko ako starším s rôznymi skrytými latentnými chorobami. Prajem veľa šťastia s podobným životným štýlom a za pár rokov si na tento web spomeň.

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

1. Já tu mluvím o

1. Já tu mluvím o dlouhodobém otužování, ne o jedné hurá akci, kdy člověk zvyklý na horkou vanu skočí v zimě do řeky.
2. Ne, není to záměna příčiny s důsledkem (ani zadnou jinou cbybu jsem neudelal), když tělo vystavíš nepohodlným podmínkám (chlad), musí se do toho vložit imunita, abys neonemocněl. A právě tímto způsobem se imunita trénuje. Když nebude imunita muset řešit žádné problémy, tak prostě ochabne. To vážně nedokážete myslet ani trochu logicky?

Imunita neustále řeší

Imunita neustále řeší problémy, ty to tak zjednodušuješ, až to bolí.

 

A ty chytáš za slovíčko,

A ty chytáš za slovíčko, až to "bolí". Ano, imunita jede pořád, ale pokud ji nevystavíš určité záteži, tak ochabuje. Stejně jako se při cvičení musíš dostat na určitou tepovou frekvenci, aby to k něčemu bylo.

Prase, jeden můj zn ámý

Prase, jeden můj zn ámý polárník taky normálně chytne chřipku a cokoliv dalšího, i když chodí trénovat do mrazáku a jezdí na póly (oba) !!!!! To jsi nikdy neslyšel, že... :-)

Tak to už nejspíš bude

Tak to už nejspíš bude vážně troska, které nepomůže vůbec nic ..

Troska není, jen je

Troska není, jen je normální člověk, slušný, milý, skromný... :-)

Co to má společného s

Co to má společného s jeho zdravotním stavem?

Spomínate ľudia, keď nám

Spomínate ľudia, keď nám tu podobným spôsobom radil "doktor" Formol ??? :-)

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

A vy jste ho neposlechli, a

A vy jste ho neposlechli, a furt je vám blbě, že?

Tak Vám nevím,

Tak Vám nevím, nesjmutnější na tom je, že vůbec s tímto člověkem ztrácíme čas.....on už ten nickname svědčí o tom, že je to evidentně provokáter.

Tak ho se mnou neztrácej,

Tak ho se mnou neztrácej, radši ztrať mnohem víc času zbytečnou léčbou. Nazdar. Ani tuto odpověď nečti, je to přece absolutní ztráta tvého drahoceného času.

Konečne sa tu niekto

Konečne sa tu niekto objavil, kto vie riešenie. Ja by som vážne potrebovala poradiť ako mám zvládnuť RS. Stačí na to posilovanie imunity? Stačí športovať, keď máš problém urobiť pár krokov, otužovať sa a sprchovať studenou vodou je tiež dobré, ale čo s tým, keď po pôsobení nie chladu, ale bežnej teploty celé telo stuhne.  Alebo doporučuješ ešte robiť nejaké iné osvedčené a bežné opatrenia? A čo s artritídou? Rada by som sa tých svinstiev zbavila. Uvítam každú dobrú radu. 

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. Od maja 2012 do maja 2013 prerušovaná liečba. Od mája 2013 bez atb a zdravotný stav sa stále pomaly zlepšuje.

Kašli na to a radši umři.

Kašli na to a radši umři.

Bola som veľmi zvedavá na

Bola som veľmi zvedavá na odpoveď. Odpoveď hodná odborníka na zdravie a imunitu. Musím ťa sklamať, umierať sa nechystám ešte dlhé roky.  Podstupujem dlhodobú atb liečbu, stav sa mi lepší. Tebe doporučujem, aby si sa čím skôr stiahol z tejto stránky, lebo sa strápňuješ. Ale amonymita znesie všetko. Vidno, že sa očividne zabávaš, ja som sa tiež zabavila na tvojich komentároch. Ďakujem za zlepšenie nálady. Lebo imunita je aj o stave mysle.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. Od maja 2012 do maja 2013 prerušovaná liečba. Od mája 2013 bez atb a zdravotný stav sa stále pomaly zlepšuje.

Tak se připrav, že až ty

Tak se připrav, že až ty antibiotika dobereš a přestaneš mít problémy, tak je nejspíš brzo začneš mít zas, protože pro chlamydie nebude problém dostat se přes tvoji chabou imunitu do tvého těla. A znovu už se jich nezbavíš.

Prase, budes-li tu

Prase, budes-li tu doporucovat pacientum s RS umrit, budu te muset zabanovat.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Prase, nechytilo ty jsi v

Prase, nechytilo ty jsi v tom lese boreliózu? :-) Tvé chování by tomu nasvědčovalo. 

S boreliozou už jsem se

S boreliozou už jsem se taky vypořádal bez antibiotik, mám to potvrzeno od lékaře.

Ježíš prase a jak ?

Ježíš prase a jak ? Poraď ! Dost lidí se rádo poučí. A taky vysvětlení od lékaře, kdyby jsi k tomu přidalo. Humoru je tak málo... a tolik ho potřebujeme !

Je vidět, že o dané

Je vidět, že o dané problematice nic nevíš. Poradil si s tím můj imunitní systém, já proti borelióze nedělal vůbec nic, dělal jsem "pouze" vše pro svoji uminitu. Proč máte neustále potřebu jít PROTI něčemu? Proč radši nepracujete na sobě? Nepřipadá vám to přirozenější?
Postup lékaře je normální - z rozboru zjistí, že tělo boreliózu prodělalo, ale vypořádalo se s ní v počáteční fázi a už není potřeba žádné přeléčení.

Škoda, že tu není

Škoda, že tu není obrázek človíčka válejicího se smíchy.
Hm, myslím, že jednoho dne si prase vzpomeneš na tento web a budeš přehodnocovat své názory.

A já myslím, že ne-e.

A já myslím, že ne-e.

Prase, moc bych ti přála,

Prase, moc bych ti přála, aby to tak bylo. Přesto si myslím že jo-o. :-(

Na základě čeho tak

Na základě čeho tak soudíš? Na základě své paranoie, kvůli které si myslíš, že každý člověk skončí jako troska zničená chlamydiemi?

Víš milé prase, ony

Víš milé prase, ony neexistují pouze chlamky, ale ještě spousta dalších milých "zvířátek" a jejich kamarádů :-)
Nemyslím, že jsem troska ani paranoidní, protože jsem se mnoho let chovala tak, jakoby mi nikdy nic nebylo.
Až něco prožiješ (jako tvá hodná prababička) dá ti to nadhled nad některými názory ostatních lidí. Zatím se opatruj, sportuj, otužuj a žij zdravě, jak dlouho ti to půjde. :-)

A já nic z toho nedostanu,

A já nic z toho nedostanu, protože mám silnou imunitu. Až budu jednou troska, která nic nevydrží, tak se radši zabiju (lepší shořet než vyhasnout, blah blah).

Dejme tomu, že ty nic

Dejme tomu, že ty nic nedostaneš, ale až ti onemocní někdo blízký, dcera, syn, partnerka, bude mít diagnózu jako RS nebo borelii - pak chci vidět ten tvůj drsňáckej postoj. Říkáš, že než být troskou, radši se zabiješ, doporučíš to samý blízký osobě? Jestli nějakou vůbec máš. 

 

V takové situaci bych

V takové situaci bych nejspíš nechal zbudovat další koupelnu, abych nemusel riskovat, že se od té osoby nakazím.

nebylo by to zbytečné,

nebylo by to zbytečné, když se přece nikdy nenakazíš?

Je nepravděpodobné, že se

Je nepravděpodobné, že se nakazím, ale nemám důvod to riskovat.

No já bych taky

No já bych taky neriskovala, být tebou. Co kdyby tu někdo měl pravdu, že ... :-)

Nakazit se může každý,

Nakazit se může každý, jen u člověka se silnou imunitou je to mnohem méně pravděpodobné, je tak těžké to pochopit?

Kdes to četl, že se

Kdes to četl, že se můžeš nakazit jen v koupelně? :D
Nebylo by lepší se spíš odstěhovat? 

 

Já vím, člověk se může

Já vím, člověk se může nakazit i tím, že sáhne na stejný předmět .. Něco jako lepra, co? A paranoia praská ve švech, pokud nějaké švy vůbec má ..

Adriana, je to v poriadku.

Adriana, je to v poriadku. Chcela som len, aby sa plne prejavil. Myslím, že sa mi to podarilo. Tie jeho komentáre boli presne také, ako jeho posledná odpoveď. Nebolo tam nič, len cynizmus. A ja takýchto len viem ľutovať. A keď je toho moc, tak sa dokážem zabaviť nad úbohosťou.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. Od maja 2012 do maja 2013 prerušovaná liečba. Od mája 2013 bez atb a zdravotný stav sa stále pomaly zlepšuje.

Tonoucí se stébla chytá

Tonoucí se stébla chytá (nehledejte v tom zadny cynismus, rikala to i moje prababicka, a to byla velmi hodna pani).

Prase přišlo jen

Prase přišlo jen provokovat. Ale znáte to: "na každou svini se vaří voda" :D

 

Ne, nepřišel jsem

Ne, nepřišel jsem provokovat, nemám důvod něco takového dělat.
A je od tebe vážně hezké, že mi přeješ, aby se na mě chystalo něco zlého.

Nemyslím. " Na každou

Nemyslím. " Na každou svini se vaří voda" je stejné jako když použiješ "Tonoucí se stébla chytá ". Můžeme pokračovat : " Na každém šprochu pravdy trochu. "

Jde o to, v jakém to

Jde o to, v jakém to použila kontextu.

Já právě přemýšlím

Já právě přemýšlím nad těmi důvody... naštval tě někdo v práci? Partnerské problémy? Asi nebudeš tak strašně nad věcí a v pohodě, když musíš prudit na takovýmhle fóru. 
A asi tě zklamu, ale já nejsem žádná světice, nepřeju každému jen to nejlepší.

 

Proč bych měl mít

Proč bych měl mít nějaké problémy? Běžné problémy sice mám, ale nemám nic, co bych si musel někde léčit. Sem vám píšu jen proto, že doufám, že někdo pochopí, co chci říct, a vykašle se na nesmyslnou léčbu, která je doporučována tady.

Emily, ted jsi me dostala.

Emily, ted jsi me dostala. :o) Pri cteni tveho prispevku mi zaskocila cokolada a pobryndala jsem se cajem. Nerada bych po tom vsem, co jsem vytrpela, se udusila smichy jeste pred koncem terapie...:o))

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Měla bys jíst zeleninu, ne

Měla bys jíst zeleninu, ne čokoládu.

Teda vážne rozmýšľam,

Teda vážne rozmýšľam, či tento blog neskôr nepresunúť niekam do sekcie zábava :-)))  Aspoň máme malé príjemné rozptýlenie v tomto daždivom dni :-)
WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Ano, přesuň to, dehonestuj

Ano, přesuň to, dehonestuj nějaký názor jen proto, že ho nesdílíš.

Svůj názor podpoř

Svůj názor podpoř ověřenou studií a pak tu bude mít co dělat.

 

To, jak funguje imunita, se

To, jak funguje imunita, se můžeš naučit už na základce. Nedávala jsi pozor, nepochopila jsi to? Za to určitě můžou chlamydie!!

Naopak, dobre vite, ze to je

Naopak, dobre vite, ze to je presne opacne - presny mechanismus fungovani imunitniho systemu je natolik komplexni, ze ho medicina na soucasnem stupni vedeckeho poznani chape jen velmi castecne a neuplne. I to je duvodem, proc u vetsiny chronickych nemoci nemoci neexistuji pevne body, podle kterych lze postupovat pri lecbe.

Další paranoidní

Další paranoidní představa.

Také vám dám jednu radu -

Také vám dám jednu radu - pakliže se už pouštíte do diskuze s jedinci výrazně vyšší inteligence a znalostí, zkuste místo prázdných frází a smyšlenek používat realné argumenty, částečně tím oddálíte počátek svého zesměšnění.

Zajímavé, celou dobu sem

Zajímavé, celou dobu sem píšu jen obecně známá fakta a vy mi píšete, že nejsou pravda, bez jediného argumentu .. Tím se pozná ta vaše vyšší inteligence? Tohle je vážně obyčejný hoax web ..

Pro hloupého každý

Pro hloupého každý hloupý... ;-)

Hloupý "argument", natož

Hloupý "argument", natož tak argument ..

Zjevne to tu vypada na

Zjevne to tu vypada na veselou nocni party a ty prase mazej do lesa na bukvice :D

To ne, brzo se odpojím a

To ne, brzo se odpojím a napíšu vám sem až zítra.

Seš blb, vlastně prase a

Seš blb, vlastně prase a vaříš tady z vody. Běž si dát studenou sprchu a zklidni svoje hormony..... je vidět že o imunitě nevvíš zhola nic...

Mluviti stribro - mlceti

Mluviti stribro - mlceti zlato. Znovu si pozorne prectete sve komentare a reakce lidi na ne, n-krat jste byl odmitnut a slusne pozadan, at se s dovolenim ventilujete nekde jinde. Presto nemate ani spetku obycejne lidske slusnosti to respektovat. Vase poznatky, byt je to pro vas zcela nepochopitelne, jsou pro mistni zcestne, nepotrebne a nescetnekrat byly overeny jako naprosto neucinne. Tim nevylucuji, ze nekomu mohou pomoci, prosim uvazte!, ze na rozdil od vas nevylucuji zadnou variantu. Uvedomte si taktez, ze mnozi zde zazili stavy, ktere jsou vam natolik vzdalene a neuchopitelne (dlouhodobou a bezvychodnou expozici nemoci), ze vam neprislusi je nijak komentovat. Nepochybne vite, ze zkusenost je stale neprenosna, zkuste si tim alespon minimalne ridit.

Pokud někdo nemá zájem si

Pokud někdo nemá zájem si se mnou tady psát, ať nereaguje, jak prosté ..

Domníval jsem se, že jste

Domníval jsem se, že jste zatím jen prototyp "vola", ale teď jste mne 100% přesvědčil, že jsem se mýlil. To je pro mne dostatečným impulsem, že opouštím tuto v "" debatu. Hezký večer, zkuste ho trávit poněkud hodnotněji.

Ani jsi mi nemusel psát,

Ani jsi mi nemusel psát, že už mi nebudeš psát, já bych si toho všiml, až bys nenapsal.

Jen pro zajímavost, ve

Jen pro zajímavost, ve slušné společnosti je zvykem, že si neznámí lidé automaticky "vykají". To vás v mateřské škole neučili?

Na internetových

Na internetových stránkách si vykají leda lidi, co jsou úplně mimo. Ale jestli chceš, klidně mi vykej, mně to vadit nebude.

Výborně, v první větě

Výborně, v první větě se vám konečně povedlo charakterizovat sebe samotného. Gratuluji.

To nedává smysl, já

To nedává smysl, já nikomu nevykám.

Nevěřím, to přece není

Nevěřím, to přece není možné, aby to takový inteligent / vševěd nepochopil...

Já pochopil, žes napsal

Já pochopil, žes napsal nesmysl. A nejsem vševěd, ani jsem nikdy nenapsal, že vím všechno.

prasezlesa si ma teda riadne

prasezlesa si ma teda riadne pobavil :) zase jeden co neodhadol davku entizolu, prosim admina nech ta nezaklaje chcem sa zasmiat aj zajtra......

Žádné prášky neberu,

Žádné prášky neberu, nepotřebuju to.

Prase z lesa je nejspíše

Prase z lesa je nejspíše známým odborným fenoménem. Viz diskuze ve Zpovědnici.

http://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=487371&kateg=1&nove=0&orderbyide

Ano, jsem to já. Jak to

Ano, jsem to já. Jak to souvisí s tím, co tady píšu?

Prase, pokud je ti 17 (dle

Prase, pokud je ti 17 (dle tveho profilu na Zpovednici), mas vselijake podivne potize a doktori ti tvrdi, ze jsi prodelal boreliozu, zacni se rychle o tuto problematiku zajimat a lecit. Co tu predvadis, neni prilis standardni a s boreliozou to muze uzce souviset. Verim, ze kdybys nemel zadne potize, nelezl bys sem. Alespon zdravi lide to nedelaji..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Je mi 18. Problémy nemám.

Je mi 18. Problémy nemám. A opravdu nevím, jak může moje chování souviset s tím, jestli mám nějakou nemoc. Nemají ty vaše chlamydie náhodou vliv i na počasí?

Na počasí ne , ale na CNS

Na počasí ne , ale na CNS jo a velký vliv !
Nejen chlamky, ale taky borelky a další potvůrky...

O tom vím, ale nepřipadá

O tom vím, ale nepřipadá mi, že bych se choval nějak nepřirozeně. Naopak, připadá mi, že jsem mnohem víc klidný a vyrovnaný než většina lidí, které znám. Všimla sis snad, že bych sem psal nějaké bláboly? Bezdůvodně někoho napadal? Ne, psal jsem fakta a držel jsem se toho. Ale je mi jasné, že vy vidíte pacienta už snad v každém a kdybych sem psal často, stal bych se jedním z vás, protože byste mi to vsugerovali ..

Prase, blbin jsi napsalo

Prase, blbin jsi napsalo dost. Navezlo jsi se tu do více lidí a jedné jsi doporučilo i to nejhorší, přečti si po sobě příspěvky.
Myslím, že se jen bojíš, aby jsi nemělo něco podobného jako mi zde. Tvoje reakce jsou jen způsobem, jak se s tím vypořádat.
Srovnej se, dej se do latě a pokud budeš mít problémy, možná ti tu i někdo poradí..........

Ne, na rozdíl od vás

Ne, na rozdíl od vás píšu jen fakta. Žádné problémy nemám. A až je budu mít, budu je řešit s lékaři, ne s nějakými blázny, jako jste vy.

Haló,ľudia..nenavážajte

Haló,ľudia..nenavážajte sa do neho,nie je vám všetkým hneď lepšie,keď viete ako si pomôcť? ;) ..sweet 18 ;) svet mu leží pri nohách.Všetko je hneď krajšie ak viem,že na svete je aspoň jeden človek,ktorý sa dostal z boreliózy vďaka lekárom a samozrejme vďaka!! jeho pevnej vôli,a to myslim úprimne ;) Mne sa tvoje príspevky náhodou páčia,si sebavedomý,cieľavedomý,inteligentný,rozhľadený i keď v istej miere netaktný-to sa dá pochopiť,máš 18-ale čo je podstatné a čo si na Tebe cením,rozhodol si sa týmto nešťastníkom pomôcť.Odhovàraš ich od "otravy" antibiotikami.Vďaka tebe som prišla na to,že toto nie je tá správna cesta pre riešenie mojich potiaží.Mňa si presvedčil..ďakujem,pfú..skoro som podľahla tomuto antibiotickému šialenstvu.

Lékaři mi s boreliozou

Lékaři mi s boreliozou nepomohli, prostě jen konstatovali, že si s ní moje tělo poradilo. A žádnou vůli jsem vynaložit nemusel, žádné problémy jsem neměl.

Ak môžeš napíš presne

Ak môžeš napíš presne ako a čo si robil,veď o to ti išlo.Urážať si nemusel nikoho,veď čo si čakal od "zúfalcov".Na chorých ľudí nesmieš ísť nátlakom,urážkami,na chorých musíš používať psychológiu.Ja to mám osvedčené..ale najviac pomáha nechať ich tak,nech si jedia čo chcú.Netráp sa tým,ty nie si chorý,tak sa nezaťažuj cudzími chorobami.Nepíš im sem,neplytvaj svojou enormne veľkou empatiou na tých,ktorí o to nestoja..i ked si to myslel urcite dobre

Už jsem tu psal, co máte

Už jsem tu psal, co máte jak dělat.

.

.

Konečně má někdo nick co

Konečně má někdo nick co sedí..Prasátko,pokud bys léčil syfilitidu a všechno ostatní zvládne imunita správně cvičená,pak ti asi uniklo,že borelioza a syfilis téměř jedno jsou.Obě tyto nemoci způsobuje bakterie -spirochéta-akorát ta jedna je"bledá". Obě choroby jsou v první fázi poměrně dobře léčitelné,v dalších je to horší,nebo marné.CNS postihují obě stejně nechutně,pokud nekecáš a borelku máš,po pár letech otužování a sportování sám pooznáš. Jinak ti přeji hodně štěstí a doporučuji věnovat se zdravotnictví a politice-byl bys pro nemocné požehnáním .
DORA

Lékaři tvrdí, že mé

Lékaři tvrdí, že mé tělo se s boreliozou vyrovnalo a není potřeba žádná léčba. A já jim věřím.
A proč politice?

PrasezLesa, můžeš mi

PrasezLesa, můžeš mi upřímně odpovědět na následující otázku?   Prosím, z jakého důvodu jsi přišel na tyto stránky, proč ses zde registroval a proč se zde tak vehementně snažíš přesvědčit všechny o tom, jak je /tvá / imunita silná?  děkuji za upřímnou odpověd, prosím bez urážek a napadání.

Ch. trachomatis - správně neléčená 15 let (urogenital probl., brnění končetin, zažívání ...řada dalších příznaků)

Už jsem to tu vysvětloval.

Už jsem to tu vysvětloval.

Prosím, můžeš to ještě

Prosím, můžeš to ještě jednou souhrnně vysvětlit? Zajímá mne důvod, proč navštěvuješ stránky chlamydie.info??

Ch. trachomatis - správně neléčená 15 let (urogenital probl., brnění končetin, zažívání ...řada dalších příznaků)

Tak to je dobře,že jim

Tak to je dobře,že jim věříš. Kdyby ti řekli,že se tvé tělo vyrovnalo se syfilis,s tuberou,že není třeba prodělané nemoci léčt,jistě by měli pravdu, protože dokud je člověku 18 dost často se jeho tělo s lecčíms vyrovná. Jenže ty spirochety samy nezmizí, imunitní system je jen drží na uzdě a jakmile dostane nějakou perdu,IS nestíhá. Borelie se  rády živí tvými chrupavkami,kolagen milují, papkají tím pádem například  očka (a že máme brýlatých,vid)  a moc jim chutnají nervová zakončení. A nejen ta. Napiš mi sem za deset let,čuníku. Možná budeš stejně zelený jako Vít Bárta,ten má taky borelku. Možná ti při nějakým otužování selže srdíčko,boreliová karditida je mrcha. Nebo budeš dlabat antidepresiva a prášky na spaní,to borelky umí,rozhodit hladiny hormonů. A jestli se budeš hejbat,což je nádhera,já pohyb miluju, 
to bude záležet na tom,který klouby ti nechaj celý. Bez chrupavky se běhá blbě.
Neléčit,taky řešení. Ale  čuníku ,krátkodobé. A čím dýl v sobě infekci tohoto typu necháš-ale to už se opakuji. Založ stranu Zdravého životního stylu,a máš vyhráno! Proč do politiky? Jednak proto,že jsi chytrý zviřátko a pak- máme krizi a co je levnějšího,než studená sprcha a trocha pohybu? Že to ještě nikoho nenapadlo! No,valstně asi napadlo,jinak bys to nevěděl.-)
DORA

Ja nevim, ze kdyz je tady

Ja nevim, ze kdyz je tady nejaky odborny problem nebo zalezitost, tak diskusnich prispevku k nemu je 0 a kdyz se tu objevi nejake nemocne dite, tak 133.  Prasezlesa dostalo ban.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

"Realita je taková, že

"Realita je taková, že většina z vás zdědila chabý imunitní systém po svých rodičích, kteří na to kašlali stejně jako vy. Ano, s takovým základem se zázraky dělat nedají, ale hnout se s tím dá, opravdu." řekl  divočák Sus scrofa a zapomněl dodat, že je rezervoárem třeba takové trichinelózy, červíků T. spiralis, T. britovi, T. nativa a  T. pseudospiralis se všemi důsledky z toho plynoucími jak pro něho samotného, tak ostatní zvěř ...

a teď se už to nedozvím, jak se s tím dá hnout, s tak těžkou kompulsivní obsedancí  (chorobnou utkvělostí) v důsledku těžké paralýzy viz "Vědci zkoumají souvislost mezi psychickými nemocemi a boreliózou." 

nebo 

http://www.chlamydie.info/node/5438

 

březen 2013 ukončení CAPu 

Ááá - zase nějaký

Ááá - zase nějaký "zdravoživ" kterému je kulové ..... To se pěkně poslouchá - nicméně jsou to částečně blbosti (japak se aji mají chladit ti nemocní s močovými cestami atd? - asi), částečně takovýto - já jsem to říkal! Když už se nitrobuněčný parazit rozšíří po všech orgánech, tak holt zapějem mantru, pocvičíme (nejlépe jógu), skočíme do studený vody, nasypeme do sebe vitamínovou bombu atd - a to by v tom byl čert, aby to nezabralo! No jo, ale co když (určitě) - to nezabere? Že by holt tedy léky...?


Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu

Přátelé, vzpomínáte na

Přátelé, vzpomínáte na Formola?! - podobný patologický týpek....Nedivil bych se, kdyby tento lesní vepřík neexceloval i na jiných webech naprosto podobně. To je utkvělá snaha se zviditelňovat - viz Janův příspěvek....
 
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu

Každej ho kritizujete ale

Každej ho kritizujete ale imunita je asi to jediný co si s těma našema potvorama dokáže poradit

Nejsem týpek který si

Nejsem týpek který si prohlíží stránky nemocných, ani žádný "zdravoživ" ale jedna z těch které taky ty malé potvůrky otravují a proto hledá, zkoumá a přemýšlí jak z toho ven. Chvíli jsem uvažovala nad kombinovanou atb léčbou, ale mám tam hodně nezodpovezených otázek a nové příspěvky na těchto stránkách mě ujišťují i v tom, že minimální jistotu ve vyléčení a velkou pravděpodobnost, že se chlamky opět vrátí. Je možné, že jste na tom vy - kteří atb léčbu obhajujete mnohem hůř než já a netvrdím, že až se nedej bože dostanu do situace, nebudu mít jinou možnost a k tomuto způsobu přistoupím, ale v této chvíli jsem na straně těch, kteří tvrdí že je potřeba posilovat organizmus a vybízet ho k tomu, aby se sám bránil. Ta atb léčba mne příjde jak něco nepřirozeného, co chvilku, ale opravdu jenom chvilinku zabere, ale pak to může být ještě horší.... Je tady někdo, kdo má jinou zkušenost a může mi můj názor vyvrátit?

napríklad ja - pred

napríklad ja - pred liečbou som bol rád, ak som zvládol raz za týždeň nákup potravín. Teraz, po troch rokoch na WP zvládam dokonca vysokohorské turistické výlety. Samozrejme, uvidím ako sa bude tento stav vyvíjať po ukončení liečby, ale v tejto chvíli môžem povedať, že sa cítim výrazne lepšie, než pred štartom WP.

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

na Wheldonove protokolu od

na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problemu                        zdravim dlouho jsem nepsal nebot int. je pro me spanelska ves tudis se predem onlouvam jestli to napisu ne komu do blogu nebo co se vubec podari odeslat.                                                                                                     takze  byl jsem na wp od rijna 2006 az do 4. 2011 od 8 2010 pridan rifam lecba neprerusena. testy po 4 letech poprve nega. v iga a igm v igg stale pozitivni od 4.2011 bez atb .za cca2.5 mesice da serict,ze od 12.  2010 bez potizi proto po dohode z dr. k.od 4.2011 ukoncena lecba atb.pak se potize vratily igm iga opet poz.znovu  na wp od 7.2011takze nevim jestli se toho svinstva vubec dokazeme zbavit.timto te Jene osobne zdravim  a preju uspech ve vsem , ty jsi na lecbe nejdele tak by mne zajimalo jak si na tom nyni .ja zacinam byt skepticky  aasi pri dnesni lekarske vede se toho asi definitivne asi nelze zbavit obavam se .ze prerusovane  lecbe se do konce zivota nezbavime, po znuvu zahajeni lecby dle wp opet ustup potizi .tak se mejte fain.
na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problemu

Tyyjo amosi a takovou zpravu

Tyyjo amosi a takovou zpravu tu pises jen tak do blogu prasezlesa :o)) Po peti letech lecby. To je sila. Pozitivni je, ze jsi se potizi dokazal uplne zbavit! Porad zasadni rozdil, nez kdyz doktori tvrdi, ze se s tim neda hnout. Otazka je, jak to bude dal, nekomu to evidentne vydrzi a nezhorsuje se a nekomu se to vraci. Pak je podle me nasnade ptat se, jestli neni ve hre neco dalsiho, bartonela, babesie, borelie, viry, dalsi infekce zkratka. Ktere se jen utlumily a pak rozjely na novo. I kdyz u tebe tedy vzestup protilatek vypovida. Skoda, ze casto nenapisou lidi, u kterych lecba byla neuspesna, aby se videlo, kam se to vyvinulo/nevyvinulo. U me musim rici, ze taky vylozene pozitivni vyvoj, nicmene zadnou delsi dobu jsem bez atb nebyla, po tech letech utrpeni by se mi tedy dost pricilo se propadat zpatky. Ale to je tu tak asi s vetsinou. Jan jede prerusovacku uz pres rok.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Tak a je to tady. Nechci si

Tak a je to tady. Nechci si představit, že budu 4 roky týrat svoje těko s atb pak to skončí takhle....

na Wheldonove protokolu od

na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problemu                        nevim jestli jsem byl dobre pochopen . ja lecbu hodnotim velmi kladne asi nic lepsiho dodnes nikdo nenasel  pouze jsem doufal ze dle laboratornich testu a zbaveni potizi jsem s lecbou u konce bohuzel po cca 2,5 mesici se potize postupne vracely to potvrdily i pozitivni laboratorni nalezy  takze jedu wp znov u pod dozorem dr, K .a doufam ze se to podari lecbu zdarne ukoncit .pokud se tento stav bude opakovat  tak pojedu prerusovane . negativni testy nebudou potize tak prerusim pri zacinajicich potizich opet najedu na atb.jinak se nebojte zniceni jater od atb. mese pri atb lecbe jateni testy zlepsovaly  ty svine asi kdyz chcipaj tak davaji jatrum zabrat podstatne vice nez dlouhodobe pouzivani atb.jo jeste bych dodal .ze kdyby nebylo techto stranek a to diky janovy a adriane tak bych si to asi pred 5 lety hodil provaz.jo a jinak jine potvory nemam mam pouze chlamydie pneu  a to asi dle odhadu aspon 30 let
na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problemu

Moyo zalezi asi co mas za

Moyo zalezi asi co mas za potize a jak dlouho. Pokud nejsi nejmladsi a potize jsi mela cely zivot a nikdo je neresil, neda se zrovna predpokladat, ze reseni bude najednou jednoduche a vymlatis chronickou infekci za par mesicu. Na druhou stranu, kdo je jeste mlady a potize nema tak rozjete, ma slusnou sanci na uspech, jak si tu muzes pocist v nekterych blozich...Takze tak a je to tady neni zrovna na miste. Ti u kterych je zasadni problem maji casto diagnozy, ktera dnesni medicina resit neumi vubec a je  zazrak, kdyz se zastavi antibiotiky byt jen progrese. Alternativy jsou napr. nechodit, nemluvit, nechat se zivit sondou apod. Pak jaksi to rozhodovani vypada jinak. Prave proto je dobre zacit s lecbou, co nejdriv. Cim dele, tim hure.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

amosi, a co větší

amosi, a co větší paraziti, např. nějací helminti? hodně teď s pár lidmi probírám právě tuhle možnost, došli jsme ke konsenzu, že když nevymydlíme tyhle větší potvory, těžko vymydlíme chlamydie a další droboť, která jest těžkotonážnějšími spolupachateli v těle neustále roznášena a jako vozovou hradbou chráněna. jde podle všeho o další skrytou epidemii a testování také není příliš spolehlivé.

amosi, malem jsi me

amosi, malem jsi me rozbrecel...diky ti a budu ti drzet palce, aby si to svinstvo dalo rict a definitivne odeslo do vecnych lovist.

u me jaterky taky dobry, i po rifampinu a hlavne ted jatra fungujou o moc lip, nez driv, pac driv jsem si dala sklenicku alkoholu a bylo mi blbe tri dny, jatra nedavaly nic, i kdyz jsem spala, jedla zdrave, atd.,  ted, kdyz si neco dam, tak za chvili nic necitim a hlavne nic mi neni, i s atb.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

na Wheldonove protokolu od

na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problemu                   co se tyka alkoholu stejne  driv  pak piv a zniceny tyden  dnes na druhy den v pohode ale ted si uvedomuji ze vlastne asi posledni 3 roky piju pivo a uzivam atb. a nekolikrat sem se zridil na srot o nose totiz neda 5let abstinovat  ale ted mam vycitky svedomi  ze jsem snizoval alkoholem ucinky atb. mohlo to stou lecbou byt mozna uspesnejsi kdybyc u toho nebyl ten alkohol ale na jatrech se t ta kombinace alkoholu a atb. nijak neprojevila.
na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problemu

skopíroval som texty do

skopíroval som texty do amosovho blogu: http://www.chlamydie.info/node/7563

WP 05/2008-03/2009,pauza,pokrač.od 06/2009. Mycopl.Pn,Cpn,reaktivované EBV.CFIDS. Liečba: NAC,doxy,roxiazi,entizoltini,vit.D občasné dávkovanie, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Zlepšenia počas liečby

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

Když ono je těžký

Když ono je těžký "vypnout život" na 4 roky, odpískat známé, zájmy....pivo si (občas) nedat. Já taky jedu už 2. měsíc přerušovačku. Před  1 - 2 roky jsem se při vycházení schodů skoro rozbrečel, v práci jsem usínal uprostřed hovoru, žena se na mně vyflajzla (kvůli léčení ATB!), atd atd atd...Dneska mám najeto na kole 4000 km, močák je tak na 90% a ostatní (klouby atd) taky tak 90%.  Myslím, že to lepší nebude. Možná jsme skutečně cosi kdysi nakoupili, měli, sami si způsobili, co nalomilo imunitu a mikrobi se nabourali do našeho organizmu. Ale samo to prostě NEODEJDE a takový přemoudřelý zdravoživný rady jsou pro ty, co jim skutečně nic není. A "posilování imunity" - ujasněme si o čem tedy vlastně mluvíme. Imunita - to není něco transcendentního mezi nebem a tělem - tu tvoří hlavně makrofágy a bílé krvinky - ALE TY JSOU TAKY ZASAŽENY NITROBUNĚČNÝMI MIKROBY! Tak jakápak imunita!


Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Nyní nic neberu, jsem na chemoterapi. Konec chemo - teď zase Mino 1+ 2 denně a Azitromycin 4x250 týdně. 1 Mteronizadol 250+250 denně. Víc nesnesu

ja sem taky pochlastaval

ja sem taky pochlastaval pivo celou dobu na capu a problemy mizely mozna gdybych nepochlastaval byl bych zdravej driv ale kdo uplne abstinoval a zbavil se tak chlamydii rychle at napise

Ja som uplne zastavila

Ja som uplne zastavila progresiu RS na WP. Podľa neurologičky je tam už aj zlepšenie a teraz riešim artritídu, ktorá je asi hlavnou príčinou mojej biednej chôdze. Presne ako píše adriana, bola som pred volbou vyberať si pekný model invalidného vozíka, ale skúsiť WP. Nemala som čo stratiť a získala som veľa.

A čo sa týka alkoholu, pred liečbou som nemohla ani glg vína alebo piva niekoľko rokov. Bola som z toho hneď opitá a ani som nemala chuť na alkohol. Teraz by som si tak dala pohárik vína, alebo piva, mám na to neskutočnú chuť, ale nejako sa bojím.

Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. Od maja 2012 do maja 2013 prerušovaná liečba. Od mája 2013 bez atb a zdravotný stav sa stále pomaly zlepšuje.

Nečetla jsem příspěvky

Nečetla jsem příspěvky hezky dlouho - sem se pobavila aspoň - "tím zdravým človíčkem" - přejme mu to. Já jen pro zajímavost...., dělala jsem gymnastiku, cyklistiku, krasobruslení, turistiku, rekondiční cvičení od školních lavic až po dobu co jsem se položila s páteří. Přesto mě pronásledovaly celá léta angíny, angíny, chřipky, žloutenka, spály, záškrt apod....někde jsem ztratila asi už při narození IMUNITU - zdravím

Od r. 1989 Chronický únavový syndrom, polytopní dorsalgie, esenciální hypertenze,chronická obstrk. nemoc, neurastenie,hepatitis A - v pubertě ,cervikobrochální syndrom, striktura uretry, operace hemeroidů, alergie PNC, spálové angíny, záškrt - v dětství,

Prase ma v mnohem pravdu

Prase ma v mnohem pravdu ikdyz ji prezentuje dost radikalnim zpusobem. Je to opravdu  vse o tom jakym zpusobem clovek zije, atb jsem  na chlamky bral 3 mesice nez jsem pochopil, ze tudy cesta nevede, clovek tohle proste citi. Zacal jsem zit uplne jinak a musim potvrdit, ze mam dny kdy se citim zcela zdrav. Muj zdravotni stav se opravdu zlepsil. Je potreba zmenit hodne veci a je to beh na dlouhou trat. Pokud se Vam podari chlamky pozabijet skrze atb mam vazne obavy, ze bez spravne zivotospravy se v drtive vetsine zase vrati. Tod muj nestranny nazor. Preji vsem hodne zdravi at uz je vase lecba jakakoliv.

jj, s tímto se asi nikdo

jj, s tímto se asi nikdo nepře. Jen je prostě jasný, že u chroniků z nějakého důvodu došlo k narušení imunity a proto nezvládnou cpn či jiné koinfekce. V době napadení a narušení ti prostě nestačí se jen otužovat a všechny ostatní chytré věci, je třeba tělu prostě pomoct. Samozřejmě že po očištění od těch sviní, je třeba (a to i během léčby) velmi upravit svůj život a životosprávu. PLS, už se v tom ale nevrtejte, nic jiného na tom nikdo nevymyslí, to je prostě fakt.

ja nevim, jak ostatni, ale

ja nevim, jak ostatni, ale ja to povazuju za samozrejme, snazit se co nejvic chodit ven, na slunicko a jak to jde se hybat plus zdrave jist a necpat se chemickymi vyrobky z vyprodeje...nicmene by me nenapadlo to navrhovat jako terapii intracelularni infekce

cetla jsem dobry postreh na zahr. foru:

otazka: Proc je lepsi hubit infekci atb nez snazit se posilovat imunitni system?

odpoved: Protoze nas imunitni system neni abnormalni, nas imunitni system je zcela normalni, jen byl napadnut infekci. 


Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 pro Cpn a Mpn, tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Jako doplnek terapie urcite

Jako doplnek terapie urcite ano, dalsi veci je co zvolite jako hlavniho likvidatora chlamydii...nekdo pouzije atb nekdo neco jineho, kazdopadne v lecbe nelze jit jen jednim smerem, je potreba k cloveku pristupovat jako k celku a zivotni styl je proste dulezity. Studena sprcha a otuzovani samo o sobe uricite nepomuze, ale tak to prase lesni dle meho nazoru nemyslelo :)

Chtěla jsem napsat něco

Chtěla jsem napsat něco sprostýho ale napíšu jen - bez komentáře.

Vážení, předem zdravím

Vážení, předem zdravím Amose. Problém s ukončením tkví asi v tom, krom toho jestli jeden nemá kromě Chlamydophil něco jiného od zděděného po různě přibraného  od komárů, ovád, muchniček apod. přes   jídlo, pití (takové buchanky z vody Nilu jsou v tomto směru velice výživné a nejen v Nilu ..),  dýchání prachu, cucání plomb v zubech apod. či pojídání šťavnatých švestek kolem silnic plných olova apod., že jak WP tak SP kalkuluje s ukončením hodně dlouho po posledních reakcích na celou tu hromádku ATB,  dokonce se tam mluví o celém roku včetně 600 mg rifampicinu a 2 x 500 mg metronidazolu denně vkuse,  aby byla jistota, že se to nevrátí... no a kdo to tohle má již za sebou? Asi nikdo. Ale zato tu máme mraky chytráků, kterým s odpuštěním prd je a bylo, ale radí jakoby byli řediteli nejméně celého vesmíru a přitom houby vědí, co bude za rok, dva, deset, třicet ...

Já nejsem výjimka. Taky jsem kdysi radil jak navedený studené sprchy, koupání v díře v ledu apod. a bábu po dvakrát  po sobě zlomeném  kyčelním krčku jsem považoval za simulanta a hypochondra,  když se už na ten zlomený krček nepostavila, dej jí pán bůh lehké a věčné spaní a mně odpuštění! za tu moji blbost nejen pubertální!

Co chci říci. Celkem nic, jen snad to, že  mnozí z nás by v 17 či 18 byli stejní jako prasezlesa, ovšem dnes po zarytí rypákem do betonu to vidíme úplně jinak, respektive ten kdo si ten rypák ještě nerozbil, bude stále rypákovat, dokud si  ho taky nerozbije a věřte, nikdo neví, kdy si ho rozbije a hlavně každý bez výjimky, dokud si ho nerozbije, si myslí, že  jeho rypáčku se to netýká! O to víc pak  se kvičí, když se tak stane! Ale  co vám to tu povídám, my už to máme tady za sebou a  čuníkovi a jemu podobným to říkat je stejně  stejné, jako  mlátit prázdnou slámu ... tak pa, já jdu posilovat imunitu, jdu do hajan!   




Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

Jo, to je přesně to, co

Jo, to je přesně to, co mě zajímá. Kdy a jak ty spíš? :)

Pořád, hlavně když mám

Pořád, hlavně když mám být vzhůru! A když mám spát, čtu tyhle čuňačiny .... Asi je na čase se takovými čuňačinami nezabývat, kouknout a smazat a  věnovat se užitečnějším věcem, třeba spát! KDYBY MI NĚKDO ZAPLATIL A I VÁM všem ČAS STRÁVENÝ ČTENÍM  volovin od ZAMINDRÁKOVANÝCH  HLUPÁKŮ, BYLI BYCHOM MILIONÁŘI!!!! Stejně jako Adriana táži se, proč všichni tak vehementně reagujete na blbiny nějakého chrochtala apod.? Proč se nezabýváte pořádnými diskusemi? Kdo to má hlídat a uvádět na pravou míru, aby z toho nebyla jen totální prasečina na dvě věci ....

Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

na Wheldonove protokolu od

na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problem                             jene diky to znas  ja uz skleroticka hlava  58 letos  nepochybne vse na strankach ok prosel sem toho za ty leta mraky psychyatrie  apod .tomu ani normalni smrtelnik ktery tim neprosel neveri .od roku 1996 az do roku 2004 jsem bojoval s nezajmem lekaru odbornici si me prehazovali jako horky brambor  neverili mim potizim viz nahore plus deprese tim vysvetluji ten provaz byla to obrovska beznadej . po asi pul rocnim intenzivnim studiu 6 hod denne v knihovne v citarne ve velkem lekarskem slovniku jsem dospel k nazoru ,ze moje potize  zpusobuji bud chlamydie nebo jerzinie.na zaklade mych poznatku jsem se opet vnutil k vyhlasene revmatolozce v nasi aglomeraci na zaklade meho pozadavku na testy coz neopomela uvest v zadance o vysetreni ,ze pacient tyto testy pozaduje na zaklade sveho studia me udelala odbery , testy na chl. byly pozitivni uz nevim v jakych hodnotach ale mozna bych pohledal kteto revmatolozce jsem uz asi 6 mesicu pred tim chodil ale chl . ji vubec nenapadly a to me zdelila ze ma pristroje  za miliony  a kdyby nemela mesicne 200 tis. tak nedela tak asi tak o nasem zdravotnictvi.dostal jsem 2x klacid s pauzou asi 2 mesice mozna vice s terminy uzivani atb. si dr. nedelala starosti je topro ni asi jedno po dvou baleni klacidu jsem vytisknul tyto stranky asi v zari 2006 a pri navsteve jsem ji  predlozil ,bylo me receno ,ze hovadiny  z internetu necte na moji povahu jsem ji okamzite poslal do pr. a ukoncil spolupraci.nasledne jsem kontaktoval dr. k. u ktereho jsem dodnes .jak uz jsem psal nahore stav se o hodne zlepsil po lecbe ale asi po2.5 mes se potize zacaly pomalu vracet tak jsme znovu najeli na atb.mo 3 tydnech potize zmizely to co ti pisu je jen asi 50 toho cim jsem si prosel  jen jeden pripad   v kostce  .dle me na zanet malych kloubu na prstu asi zanet slach . pouzder nasazeno postupne 5 dr, 1 prak. lekar.neurolog.ortopedie sadra atb , prostaplyn  2 gr, denne revmatolog hospitalizace na infekcnim oddelenipro podezreni na zloutenku asi typu c dle sdeleni revmatologa ktery blbec vam predepsal ty konske davky atb.ty vam odrovnaly jatra . jatra nastesti rychle regeneruji.toto je pouze jeden muj pripad a zkusenost z nasimi doktory kteri maji stale malo a odbornost a lecba nula .a zapomel jsem vlastne rict to nejdulezitejsi lecba byla na nic pojistovna  a danovy poplatnik se prohnul jinak takovych drahych pokusu na me osobe za strany lekaru bylo proveno od roku 1996 do roku 2006 spoustu bez jakehokoli uspechu .timto zdravim  a lidi nenechejte si od tech mudru srat na hlavu . kdyz s nimi nezacnete bojovat tak je predpoklad ze vas poslou na onen svet drive nez si to zaslouzite
na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problemu

"...ktery blbec vam

"...ktery blbec vam predepsal ty konske davky atb.ty vam odrovnaly jatra . ..." Mně se   na tom nejvíce "líbí" ta dojemná péče o naše prolezlá játra  a  hlavně nasazování  různých lentilek metodou hokus pokus. Před tím, než jsem se dozvěděl  vůbec o existenci nějaké chlamydie  nejen ve mně, ale vůbec obecně, jsem dostal v tom zběsilém kolečku od dveří ke dveřím asi tak ke stovce různých lentilek, mastiček, čípků apod. na mé neduhy, jeden mi je dal, druhý slovy  "který blbec vám to předepsal",  mi to nahradil jinými a další v tom pokračoval,  měl jsem doma pytle těch   lentilek, mastiček, čípků a játra jen úpěla,  bylo  to  přesně na nic,  abych tak řekl, celkovým dojmem to působilo, dáme mu něco, ať je od něj pokoj  , pojišťovna zaplatí ...... a mne bylo čím dál, tím blběji! A při tom řešení je tak jednoduché, včas najít příčinu a tu příčinu včas řešit,  místo keců to má každý, chlamydie nic nedělají,  apod. 


Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

na Wheldonove protokolu od

na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problemu tak ted jsem zjistil , ze sem to zase poslal blbe tak se omlouvam admini nekde to zaradte
na Wheldonove protokolu od 20.10.2006 pro bolesti kloubu, svalu,chronickyzanet vedlejsich dutin ,zanet prostaty,teplota trvale 37 a vic bolesti strev prujmy 8 az 11 denne.poceni a spousta jinych problemu

Plne chapu, ze clovek ktery

Plne chapu, ze clovek ktery se rozhodne pro WP mu musi 100% verit a bude shazovat vse ostatni protoze by tak rozbil duveru kterou si v tuto lecbu vybudoval. Pro mnohe tady by to znamenalo konec vyhlidek na lepsi budoucnost, nebo snad i konec existence samotne. Nejlepsi bude se uz nevyjadrovat k nazorum, ktere plne nepodporuji atb lecbu, protoze to tady clovek akorat schyta a je za nejvetsiho vola (ikdyz se snazi pomoct). Takze klidne pokracujte v pojidani atb, zapijte to nejakym dobrym alkoholem, zajezte propecenym veprovym, puste si TV a doufejte, ze tablety za par let zaberou a veprove vas uzdravi. Ja si diky bohu uvedomuju, ze mne samotne atb neuzdravi a nemarnim roky tim, ze ho do sebe po kilech bezmyslenkovite laduju a plnim tak nasemu zdravotnistvi kapsy. 80% mych problemu je pryc, vlasy mi rostou na mistech kde jsem myslel, ze uz mi nikdy neporostou, zpevnili se mi nehty,o kloubech a jinych bolestech uz vubec neslysim, rok jsem nebyl nemocny ani ryma nic. Domnivam se, ze mam cim argumentovat a moc dobre si uvedomuju, ze tady kazdy zkousel vse mozne a kazdy si prosel tim nebo o nim blablabla, ale kdo u neceho vydrzel aspon par let? mam dojem ze nikdo protoze takova zmena chce opravdu silnou vuli, trpelivost a predevsim duslednost coz je problem pokud mate deti, praci atd. je mnohem jednoduzsi do sebe nacpat tablety a doufat.. Velmi rad poklabosim za dalsi rok kdy budu uz plne v poradku a misto 10km behu si dam rovnou maraton. Rad bych zduraznil, ze nejsem odpurcem atb protokolu , jen chci poukazat na to, ze je dulezite behem lecby dodrzovat jista pravidla a to striktne.

"... ale kdo u neceho

"... ale kdo u neceho vydrzel aspon par let? mam dojem ze nikdo protoze takova zmena chce opravdu silnou vuli, trpelivost a predevsim duslednost coz je problem pokud mate deti, praci atd. je mnohem jednoduzsi do sebe nacpat tablety a doufat.. .."

Chlapče, chlapče, co tu plkáš za chytrolinistiky? Na tohle svinstvo funguje jen jedno spolehlivě, a to je včasná diagnostika a včasná a účinná léčba,  obojí je bohužel i v 21. století utopie!  Pak zbývá ještě to, co  tu právě propaguješ, no a když i toto selže, nezbývá nic jiného, než  jít do kopru nebo zkusit ten hnus ATB, ale je to jen věc každého, jak se rozhodne. Ono i při tom WP  to "chce opravdu silnou vuli, trpelivost a predevsim duslednost coz je problem pokud mate deti, praci atd."  a vůbec to není  "mnohem jednoduzsi do sebe nacpat tablety",  jak se mylně domníváš!    To vydrží jen ti nejzatvrzelejší  a ti, co   jim to je  řízením osudu dovoleno, chci říci mají nějak zajištěno živobytí atd. A  v tom je  asi hlavní kámen úrazu,  je to dlouhé, je to šílené, mají tě všichni za blázna.  Ovšem je to jen a jen na každém, co provede, jak se rozhodne.  Kdo tomu nevěří, není ochoten vydržet až do konce, vydržet ústrky, bídu, utrpení, ten ať se tomu předem vyhne obloukem, jinak bude tvrdě zklamán! Není to pro každého, skutečně není, v tom máš pravdu a každý by si měl předem rozvážit, co je ochoten a není ochoten podstoupit.

Jen pro vysvětlenou, na začátku je nákaza, které si  většina možná ani nevšimne, pak dlouho nic, v tom dlouho nic se nacházíš zrovna i ty,  to jeden má pocit občas, že není vše až tak zas moc v pořádku, ale má pocit, že mu pomáhá jakási dieta, otužování, sportování, zkrátka má pocit, že tím co dělá, sám sebe překonává, nikoho si však nevšímá, pak ale zjistí, že to asi nebude tak jednoduché, jak si představuje, jak léta letí, potíže přibývají, tož tedy přitvrdí a aby se ujistil ve svém přesvědčení  začne si všímat druhých a radit ....... no a tak to pokračuje, až zjistí, že vše je jinak .... to platí i chlamáky, zkrátka nic není černobílé, WP není  pro každého a na vše, taky to tu nikdo netvrdí, resp. je spousta takových, kteří to tvrdí, když jeho "jedině správné tvrzení" tu není posvěceno!... A v tom je jádro pudla, tady to je o těch a pro ty, kteří už vyzkoušeli vše možné a ze zoufalství se dali na ATB kombinované protokoly.  Tak jim to přej a nech je být v jejich "poblouznění", stejně je nepřesvědčíš a tebe nikdo nenutí to tu číst nebo se marně namáhat v kázaní svých jedině správných světonázorů .... a dá-li bůh za deset, dvacet let se pozná, kdo měl pravdu. 

Mimochodem viz zde  http://www.chlamydie.info/node/7576#new


Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

Ahoj Miku, vůbec se do Tebe

Ahoj Miku, vůbec se do Tebe pouštět nebudu, neboj:-). Jistě v mnohém máš pravdu,tj. že je strašně nutné dodržovat režim a životosprávu, hodně pít, spát, snažit se sportovat a to samozřejmě o to více ještě při samotné léčbě. Nikdo tady nemluví o tom, že atb se mají zapijet alkoholem, jíst bůčky a úspěch se dostaví. myslím, že to jsou logické věci. Já celý život jím, střídmě, celý život jsem sportoval, žil jsem i vcelku klidně bez stresu, koneckonců mám i takovou povahu. A hle, moc mi to nepomohlo a taky mám velké problémy. To co píšeš jsem provozoval tak 6 let a nikam to nevedlo, jen to, že jak píše Jan, problémy plíživě přicházely a bylo jich více a více:-(. Nejsem vůbec zastánce atbk, jen bohužel jsem neobjevil nic jiného, co by fungovalo. Jasně, taky mám velký strach co dále ale kdo ho nemá. Ty ho máš jistě taky. S tím, co píše Jan nelze než jen souhlasit. Mimochodem, četl jsem Tvoje blogy a celkem by mě zajímalo, zda máš nějaké pohyby v protilátkách u Ctr.

Mel jsem tam nejake pohyby,

Mel jsem tam nejake pohyby, ale posledni dva testy vysly negativni tak to prilis neresim, zvlast kdyz vim jak to je s prukaznosti testu. Jinak myslim, ze s chlamkama se potykam uz od 19 let akorat jsem to tehdy nevedel tzn. nejakych 9 let, velke problemy zacaly cca 4 roky zpatky a nebylo toho malo od teplot, zanetu vseho mozneho, kloubu, migren, strevnich potizi, chronicke unavy, paleni v oblasti trisel, podpazi atd. mohl bych pokracovat dale, nemyslim si ze bych patril mezi lidi ktere teprve ceka velke zhorseni, protoze jsem byl ve fazi kdy jsem proste nemohl vstat z postele, ted je to jinak. To, ze clovek sportuje a ji stridme neznamena podle me nic, jen co se tyce stravy tak je to studium na dlouhou dobu, zvolit optimalni pohyb taky zabere nejakou chvilku, pokud ma clovek v haji lymfaticky system nemuze se vystavovat velke fyzicke namaze, ale musi zvolit sviznou prochazku (kazdy den) atd. kazdy jsme individualita. Takze ikdyz nekdo ji stridme a sportuje jeste to neznamena, ze to bylo uplne v poradku, ale neznam te nemuzu soudit a nerad bych urazil :) Jednoduse to vnimam tak, ze je potreba nasi telesnou schranku behem lecby co nejvice podporit aby se ucinne latky jako atb mohli v tele co nejvice prosadit, stravou a pohybem lze telu jen odlehcit,ale je nutnost delat to spravne. Dale hladina homocysteinu, dalsi dulezity faktor, tady se zase bavime o velkych davkach vitaminu C a jinych. Byl tady nekdo na mereni HCY a nasledne bral konkretne vit. C? Nemyslim v malem mnozstvi ale v gramech na den, byl jsem prekvapeny co to dokaze s telem udelat a jaky obrovsky vliv to muze mit. Nic, nebudu se rozepisovat at nedostanu ban. Vsem hodne sil.

To Jan: Nikdy jsem tady

To Jan: Nikdy jsem tady netvrdil, ze se chlamek zbavime tim, ze se budeme otuzovat, nebo papkat zeleninku. To jsi me asi spatne pochopil, od zacatku tady tvrdim pouze to, ze povazuju za nezbytne behem lecby at uz atb ci prirodni dbat na zivotni styl a byt dusledni i v tomhle hledisku. A dominvam se, ze to hraje opravdu velkou roli dle me osobni zkusenosti. Tod vse co jsem chtel rict. Moc dobre si uvedomuji proti jakemu nepriteli stojim!Jsem na stejne lodi jako vy.

1) "... kazdy jsme

1) "... kazdy jsme individualita. ..", jak správně díš.

2) "...d zacatku tady tvrdim pouze to, ze povazuju za nezbytne behem lecby at uz atb ci prirodni dbat na zivotni styl a byt dusledni i v tomhle hledisku. A dominvam se, ze to hraje opravdu velkou roli dle me osobni zkusenosti..." to je samozřejmostí,  bez toho nefunguje nic.

3) Pokud jsi si ale nevšiml, tak tady to je viz úvod "..Www.chlamydie.info byla založena vzdělanými pacienty, kteří sami podstupují kombinovanou antibiotickou léčbu nemocí, v jejichž etiologii hraje Chlamydophila pneumoniae významnou roli  ..." o tom, když to před tím už jaksi selhalo.  To jestli jsme vedli špatný nebo dobrý životní styl apod.  těžko říci, 

1) co to je,

2) žili jsme  tak, jak nám umožňovala společnost, v které jsme žili a žijeme! Ve spěchu a blázinci,  všichni jsme chtěli či chceme bydlet, jíst, pít, mít bourák, jezdit na dovolené, zkrátka být "in"

3) když jsem potřebovali pomoc od mudrců, dostalo se nám výsměchu,  místo pochopení, léčby a zajištění podmínek k léčbě se dostalo tak akorát zadupání do prachu, ztráty zaměstnání, financí, kariéry, všeho. Za těchto podmínek můžeme plkat o "...povazuju za nezbytne behem lecby at uz atb ci prirodni dbat na zivotni styl a byt dusledni i v tomhle hledisku...." od rána do večera, když jsou i tací, kteří museli prodat střechu nad hlavou!  


Přeber si to jak chceš! Nám už totiž nic jiného nezbylo!  A ještě snad ad   1) "... kazdy jsme individualita. ..", jak správně díš, ne každý musí nutně dojít k černým koncům, prostě tak jako při pandemii chřipky někdo onemocní, někdo odejde do věčných lovišť hned, někdo se oklepe a jede se dál, někdo se z toho líže dlouho nebo se nevylíže a zůstane schour, zatímco  většině se vůbec nic neděje krom toho, že musí za ty slabochy marody  víc máknout, když se flákaj  doma v posteli a on na to silnej a zdravej zůstal v dílně sám.  ( p.s. při další epidemii chřipky  to pro změnu bude možná on,  kterého to porazí ....)         

Jan Na WP (a později SP) od 12/2005 pro Cpn; CFS, fibromyalgie, vysoký tlak, závratě, opakované infekty HCD i DCD, uší, VAS, parestézie a bolesti DK, průjmy, křeče a zažívací potíže ... červenec 2010 ukončení nepřerušované léčby 

březen 2013 ukončení CAPu 

Tieto rady mladých sú

Tieto rady mladých sú dobré. Životospráva a pohyb. Áno, pokiaľ je človek mladý, tak to funguje. U mňa to tiež fungovalo aj pri RS. Dvatsiatka - pohoda, RS pre mňa nebola, hoci bola, to si len lekári vymýšľali. jeden atak, žiaden atak. Tridsiatka - stále som fungovala, hoci s problémami, zvládala som náročnú prácu, deti, rodinu. Stále som RS nebrala do úvahy. Stále platilo - jeden atak, žiaden atak, hoci v sumáre ich už bolo pekne veľa. Štyridsiatka - zvládala som prácu, rodinu, domácnosť som začala zanedbávať, lebo to už bolo nad moje sily. A  po štyridsiatke som sa už len kĺzala dole kopcom. Úplne chápem postoj mladých, ja som tiež bola taká dokonca s diagnózou RS. Keďže oni nemajú RS, verím, že im tento postoj pomôže si zachovať zdravie. Len nechápem, prečo stále chodia na túto stránku keď sú zdraví. Venujte sa životu a zabudnite na chlamýdie a svojimi komentármi zbytočne neberte energiu tým, ktorí tie atb skutočne potrebujú a potrebujú energiu na zvládnutie liečby. Prajem všetko najlepšie.

WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. 

RS od r. 1980. Na WP od 08/08 s prestavkou 02/09-04/09. Od maja 2012 do maja 2013 prerušovaná liečba. Od mája 2013 bez atb a zdravotný stav sa stále pomaly zlepšuje.

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k