Elektromagnetické polia a infekcie.

To že nami prechádza stál viac elektromagnetického žiarenia nie je žiadna novinka. Je to v dôsledku elektrotechnickej revolúcie. 
Klinghardt, ako špecialista na chronickú boreliozu napríklad povedal:

"Osobne mám podozrenie, že expozícia elektromagnetickým poľom v domácnosti od mikrovlnnej rúry cez žiarenie mobilných telefónov sú hnacou silou virulencií mnohých z mikróbov, ktoré sú prirodzene v nás, a robí ich to agresívnejšími a chorobu produkujúcimi."  

Dr Klinghardt trvá na mikrovlnnom žiarení a elektromagnetickom poli veľmi vážne, pretože to môže mať hlboký vplyv na boreliozy.

"Jednou z mojich základných procedúr na boreliozu je dať ľuďom ochranu, ktorá ich  chráni pred prichádzajúci mikrovlnami," ktorá hovorí ."Máme chrániť lôžko. Vypnúť bezdrôtové pripojenie k internetu doma. Kladieme tieniacu farbu na domy. 
Je to viac úspešná stratégia na liečbu boreliózy, ako dostať ľudí z neurologických problémov, než použitie ktorýchkoľvek antibiotík alebo antimikrobiálnych zlúčenín. "

Je presvedčený, že zvýšenie virulencie, ktorej sme dnes svedkami, súvisí s dramatickým nárastom v elektromagnetických polí, mikrovlnného žiarenia z mobilných telefónov, mobilných veží, a všetkých druhov bezdrôtových technológií. Preto, EMF a zmiernenie mikrovlnného žiarenia, sú súčasťou štandardného protokolu, lebo akékoľvek následné liečbe Lymskej boreliózy nebude tak účinné, ak ostanú tieto vonkajšie faktory neriešené.


Ako to vnímate vy?

To jsou takový ekologický

To jsou takový ekologický kydy - NEVĚÉŘIM

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

mne sa to tiež zdá

mne sa to tiež zdá nepravdepodobné. Mikrovlnné žiarenie dokáže nanajvýš tak nabudiť atómy vodíka v molekulách, maximálne by som si dokázal predstaviť, že by ionizovalo vzduch a človek by vdychoval zvýšené množstvo kyslíkových radikálov. Ale mutagénny vplyv na ľudské alebo bakteriálne bunky sa mi zdá silne nepravdepodobný. Podobne elektromagnetické pole. V najhoršom prípade si viem predstaviť, že by poškodilo nejakú chemickú molekulu v organizme, ale na takéto situácie je organizmus kvalitne pripravený a prípadné chybné molekuly likviduje antioxidantmi alebo reparačnými procesmi v bunke.
WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba: NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu, plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po treťom roku liečby

WP od 05/2008. Mycopl.Pn,Cpn,EBV. Chronický únavový syndróm. Liečba:NAC,doxy,azi,tinidazol,vit.D 4000iu,plus opatrenia proti sekund.porfýrii. Výrazné zlepšenia po 3.r liečby. Po 6r WP stav takmer bezproblémový. V súčasnosti striedavo mierne relapsy

A tomuhle, co říká Dr.

A tomuhle, co říká Dr. Klinghardt já zrovna věřím. Moje největší problémy začaly zhruba v době, co si sousedi vedle v domě dali na střechu vysílač mobilního operátora. Vím to až zpětně, tehdy mi nějaká anténa na střeše nepřipadala důležitá.

kdo si chce počíst, může tady:

Elektromagnetické pole a zdravotní rizika IV

Na téma uvedené v titulu byly v časopise Elektroinstalatér publikovány tři články (v č. 5 a 6/2003 a 1/2005) a volně navazující článek Elektromagnetická kompatibilita (EMC) mobilních telefonů s kardiostimulátorem (v č. 3/2005). Již před tím (v č. 1/2003) se doporučenými zdravotními ukazateli WHO, komise ICNIRP a stavebních biologů zabýval Ing. Karel Dvořáček v článku Účinky elektrických a magnetických polí na lidský organismus.

S odstupem čtyř let bude zajímavé vrátit se znovu k tomuto stále aktuálnímu tématu. Ve čtvrté části článku jsem ponechal stejné názvy kapitol kvůli snadné orientaci čtenářů - doplněna je nová kapitola o úloze médií, hodnocení rizik radaru, hypersenzitivita na EMP (elektromagnetické pole) a posouzení rizik EMP v místě bydliště. Obsahová stránka kriticky hodnotí současný stav pokud možno objektivně na základě vlastních zkušeností, které nemusí vždy souhlasit s oficiálními stanovisky či s názory různých zájmových skupin...

http://www.tzb-info.cz/4530-elektromagneticke-pole-a-zdravotni-rizika-iv

(na WP od 10/2007, CFS, EBV, CMV, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava, 3/2012 zjištěna autoimunita štítné žlázy, léčba: azi, doxy, entizol, HAK Jeanine)

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Ono to s tím záludným

Ono to s tím záludným elektrosmogem bude trochu jinak (tedy zcela), než jak katastroficky popisuje dr. Klinghardt, který vzápětí doporučuje k prevenci před škodlivým elektromag. polem a geopatogenními zónami naprosto obskurní  šarlatánské pomůcky (cena je přímo úměrná absurdnosti zázraku - např.  http://www.amazon.co.uk/AkuRy%C2%AE-Chip-Protection-Electronic-Emissions/dp/B005XB83FK).  

Přečtěte si  i něco jiného, než hlouposti. 
a na serveru  www.sysifos.cz zadejte do vyhledávače "Luděk Pekárek",  poté třeba "elektrosmog".  Možná vám dojde, vo co go.   

Jinak krysy byly umisteny ve

Jinak krysy byly umisteny ve Faradayove kleci, takze byly pred zarenim cely den chranene a pousteli jim tam jen dvakrat denne na hodinu zareni podobne mobilu. Do nas to pere cely den a vetsina lidi ma u sebe mobil taky dele, nez dve hodiny denne. A to vubec nepocitam, ze do nas pere hromada zdroju, ne jen jedna antenka jako u nich.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Citace z článku na

Citace z článku na oslu.cz

"... Dokud se výsledky nepotvrdí nezávislými pokusy na myších a pak na lidech postižených Alzheimerovou nemocí, je na ovace příliš brzo...."

Za sebe můžu říct, že když delší dobu telefonuju mobilem, nebo přenosným telefonem,  bolí mě pořádně hlava. Možná jsem ale jen přecitlivělá.

Nepsala jsem jen o mobilech ale o elektrosmogu obecně,  ten link co jsem sem dávala dřív je odkazem na čtyři články od člověka z oboru. Myslím, že stojí za přečtení.  Článek na oslu.cz na mě na první pohled působí jako zaplacená studie. Ale to jen na první pohled, přečtu si ho ještě pořádně.

Ale různým zázračným rušičkám záření taky nevěřím. Tady mají proti elektrosmogu jiná opatření:

http://www.elektrosmog.cz/shield.html

a info: http://www.elektrosmog.cz/informace.html


(na WP od 10/2007, CFS, EBV, CMV, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava, 3/2012 zjištěna autoimunita štítné žlázy, léčba: azi, doxy, entizol, HAK Jeanine)

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

No lidske bunky maji

No lidske bunky maji elektricke pole a v celem organismu neustale probiha elektricka aktivita, v nervech, srdci, atd. Jen je natolik slaba, ze je velice spatne meritelna. V tehle oblasti vedci stoji na samem pocatku. Elekromagneticke zareni je schopno elektricke pochody ovlivnovat, takze v tomhle smeru nemam moc pochybnosti. Ale jaky presne vliv maji na lidske telo vsechny ty mobily, vysilace a dalsi pristroje se porad nevi, natoz aby se vedelo, jaky vliv maji na mikroorganismy. 

Jeden z poslednich clanku:


Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

citace z

citace z článku:
..."Konečně byla uznána souvislost mezi nádory a elektromagnetickými vlnami, a to i přes opačnou propagandu a uklidňující výzkumy financované výrobci mobilů,“ zdůraznil k případu onkolog Angelo Gino Levis, který léta Marcoliniho v jeho boji podporoval.

Lidé by podle Levise měli při telefonování mobilem vždy používat sluchátka, nenosit telefon těsně na těle (například v kapsách) a neužívat často ani bezdrátový telefon, který také silně vydává elektromagnetické vlny. Děti do 12 let by pak mobilem podle něj neměly volat raději vůbec." 

Takže se ví, že to ovlivňuje a ne zrovna dobře, když už někomu přiznali invaliditu, nezhoubný nádor v mozku je celkem průšvih. Možná přeháním, ale já mikrovlnku na ohřívání jídel přestala používat už dávno. Používali jsme ji hodně, několikrát denně. Přečetla jsem si tohle a už mikrovlnku nepoužívám:

http://www.wmmagazin.cz/view.php?cisloclanku=2009020021

Pak jsem si po delší době fungování bez mikrovlnky v bistru dala jídlo ohřáté v mikrovlnce a po jídle jsem tři čvrtě hodiny seděla v restauraci tak unavená, že jsem se nemohla zvednout. A nebyla to psychika, paranoia z mikrovln, řekla jsem si, že pro jednou mě to jídlo z mikrovlny nezabije, že se dobře nadlábnu. A nadlábla, jídlo bylo výborné. Ale já po něm úplně vyšťavená. Nechápu to, ale asi na tom, že mikrovlny škodí něco je.


(na WP od 10/2007, CFS, EBV, CMV, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava, 3/2012 zjištěna autoimunita štítné žlázy, léčba: azi, doxy, entizol, HAK Jeanine)

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Náhodou sem na tohle téma

Náhodou sem na tohle téma psal bakalářku. Těch studií vlivu na organismy včetně lidí je celkem dost, ale často si protiřečí, takže nezvratně prokázané neni v podstatě nic, ikdyž selský rozum mi říká, že nějaká interakce tam být musí. Řekl bych naopak, že o vlivu na mikroorganismy víme víc, jelikož se to dá v laboratorních podmínkách snadno zkoumat a myslím, že tam i negativní působení prokázáno je. Vzhledem k jednoduchosti jsou náchylnější...

A co tedy rikas tomuhle

A co tedy rikas tomuhle clanku? 
Me to pripada fascinujici, pokud by to byla pravda, zdroje jsem ale neoverovala, dneska uz je na me moc pozde.

A jake jsou tedy konkretni vlivy EM zareni podle tve bakalarky?

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

R.R.Rife byl špičkový

R.R.Rife
 byl špičkový vědec a mikrobiolog. V roce 1920-33 sestrojil mikroskop zvětšující 60000krát ,se kterým jako první pozoroval živé viry.. Bohužel předběhl svoji dobu ,šlápl tehdejší medicínské loby na kuří oko a byl za to po zásluze "odměněn". Jeho teorie o léčebných frekvencích a zabíjení patogenů rezonancí ještě nikdo nevyvrátil a pomalu si nacházejí své místo.Potvrdit je nemá kdo, protože patentovat se to asi nedá, a tudíž si na to nikdo nemůže udělat monopol. A zkostnatělí profesoři by přišli  o své ego a asi taky o prachy. Práce Luca Montagniera tak logicky navazuje na jeho 80 let staré výzkumy. Pro mě jako pro strojaře je to stejně těžko uchopitelné jako rentgen, magnetická rezonance ap., ale beru to jako fakt. V pátek jdu k šamanům na biorezonanci a bez ohledu na výsledek jdu likvidovat parazity (o kterých již vím až dost) všemi možnými i nemožnými metodami. Od kolegy mám půjčený Zapper, takže kromě trochy času mě to nebude stát nic. Přírodní Atp už jsou dražší a chemická Atp jsou docela drahá. Ale zase se neberou tak dlouho jako Atb.
Jak sakra vypnu tu kurzívu? orel (-:D

Tak konkrétně tohle čtu

Tak konkrétně tohle čtu prvně, v době zveřejnění článku už jsem byl nějaký rok po škole. Trochu divné mi přijde tohle: "Pozoruhodné bylo, že jakmile vědci smíchali filtrovanou tekutinu s aktivovanými lidskými T-lymfocyty, tedy buňkami imunitního systému, původní mikroorganismus se obnovil." Ale tady ty buněčné pochody na molekulární úrovni jsou pořád velká neznámá. Ne že bych byl nějaký vědátor, ale jinak mi to celkem smysl dává. Já sem se v bakalářce zabýval jen několika metodama využití EM záření, konkrétně léčbou hyperbilirubinémie a sterilizací. Obecné působení záření jsem zapasoval jen do teoretické části, ale něco jsem o tom přečíst musel. V tom vysokofrekvenčním spektru (gama záření, rentgenové záření) jsou účinky na buňku v důsledku ionizace v podstatě destruktivní. Na druhé straně u mikrovln a radiových vln jsou studie nejednoznačné, jak už sem psal. Ale asi by bylo bláhové myslet si, že když jedna vlnová délka může buňku zničit, tak jiná (ikdyž hodně jiná) neudělá vůbec nic. Mikrovlny se třeba využívají i k léčbě nádorů, ale jen díky svým tepelným účinkům. Zdravá buňka totiž vydrží o něco vyšší teplotu než nádorová. A co se těch nejnižších frekvencí týká, budu se citovat přesně: "Výsledky studií v této oblasti jsou však nejednoznačné a mnohdy i protikladné. To se
týka jak interakcí na molekularní úrovni, tak působení na organismus jako celek. Některé
studie popisují častější výskyt rakoviny a různých druhů leukemií u dětí žijících v blízkosti
vysokonapěťového vedení, jiné studie takové výsledky nepřinesly a žadné zvýšené riziko
nezaznamenaly.[8, str.16] Složitý výběr reprezentativních vzorků populace a nejednoznačné
závěry studií vedou k tomu, že se podíl dlouhodobé expozice těmito poli na vzniku
rakoviny nepokláda za prokázaný." :) Jak říkám, žádná velká věda...

Trochu racionality do

Trochu racionality do těchto diskusí:
http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1182175122

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Inu, co na to Sysifové?

Inu, co na to Sysifové?  

http://1elektrosmog.pise.cz/127850-bakterielni-dna-vysila-elektromagneti...


březen 2013 ukončení CAPu 

Prikláňam sa k názoru,

Prikláňam sa k názoru, že ak je niečo škodlivé, tak bývať v tesnej blízkosti vysielača mobilného operátora. Je to vysielač s dosahom niekoľkých kilometrov, na rozdiel od wifi, ktorý má dosah pár metrov. Sám som na sebe nepocítil žiadnu zmenu v zmysle wifi niekoľko hodín denne meter od tela , v porovnaní  s internetom cez kábel. Mobilné telefony majú dosah viac ako kilometer, čiže silnejší signál ako wifi. V priestore kde sa bežne nahádzame prúdi spústa rôznych vĺn rozhlasových, televíznych, telefónnych, ktoré sú podstatne silnejšie ako wifi. Nedávno som zažil prípad, keď bezkáblový bicyklový computer naštartoval hučiaci štartér neonového svietidla nad hlavou. Computer uháňal 90km za hodinu. 

Klinghardt netvrdí, že EM žiarenie priamo škodí. Domnieva sa, že mikróby ktoré máme v tele robí agresívnejšími. Ako k tomu dospel neviem. 

Leraku, nech toho marného

Leraku, nech toho marného snažení. Pekárek a spol. věděli, proč nazvali svůj spolek právě podle antického mýtického hrdiny svádějícího donekonečna předem prohraný boj. Ten ale bojoval jen se šutrem a gravitací. Na rozdíl od nesouměřitelně těžšího boje našich novodobých sysifů s neznalostí (eufemismus)  na jedné straně a vychcaností hajzlů - výrobců a prodejců zázraků na straně druhé. 
Leraku, máš to marný, lid nade vše miluje šílené konspirační teorie,  mystično, okultismus, Aštary Šerany,  zappery,  plasmové generátory (= generátory elmag. záření) jako univerzální léčebná zařízení (i na všechny infekčí choroby), současně  titíž  paradoxně věří, že hluboce podlimitní úroveň elmg. záření  (neionizujícího) je jednou ze závažných příčin jejich infekčního onemocnění a vyhazují peníze za nesmyslné amulety domněle ochraňující před EM zářením.  Hlava mi to nebere. 

Kdyby Američani instalovali v Brdech radiolokátor (zdroj EM záření), ihned by nějaký hajzl - zlatokop vyrukoval s tím, že lokátor je evidentní příčinou hrozivého epidemického výskytu boreliózy  na Příbramsku (oproti republikovému průměru více než  8x vyšší incidence - r. 2011),  a začal by s úspěchem prodávat krávoviny na odstínění "nebezpečného" EM záření á la výše uvedený zázračný čip.  
Radar v Brdech není, wifin a bétéesek pro mobily v hlubokých luzích pramálo, Cukrák je daleko, zato hrozivé epidemické rozšíření boreliózy ano (statistiky ÚZIS str. 48  http://www.uzis.cz/katalog/zdravotnicka-statistika/infekcni-nemoci-drive-prenosne-nemoci, okres Příbram).  Trošku mi to neštymuje do (dr. Klinghardtem) předpokládané kauzální souvislosti mezi úrovní EM záření a agresivitou mikroba /patogenu. 
 
Ivan nám sdělil  souvislost mezi vadným startérem neonu a chybnou indikací  bicykl. computeru. Tomu dobře rozumím a toto znám, řešení podobných problémů s EMC je můj profesní chlebíček. Jen nechápu souvislost tohoto jednoduše racionálně vysvětlitelného jevu s problematikou tohoto webu  ( bakteriální inf. onemocnění).

Osobně bytostně nesnáším esoteriku a podvodníky těžící z lidské neznalosti.  Pokud jde o prostředky k prevenci před inf. chorobami, volím dle  situace - tu bariérovou ochranu, tu očkování  (navzdory lžím Dr. Elekové na ČT),  při houbaření v Brdech bych volil jednoznačně Diffusil repelent  + (+ samozřejmě další známá, ale žel zcela ignorovaná doporučení   http://www.chmi.cz/portal/dt?menu=JSPTabContainer/P9_0_Predpovedi/P9_1_Pocasi/P9_1_1_Cesko/P9_1_1_6_Klistata&last=false chmu.cz).

Přísně racionální jednoduše realizovatelné kroky k prevenci inf. nemocí jsou nudné a nezajímavé, dnes mají zelenou  absurdní hovadiny. To nezměníš, Leraku.

Kvasinko, domnieval som sa,

Kvasinko, domnieval som sa, že nie je náročné racionálne vydedukovať prečo som písal o neonke a tachometri v súvislosti s problematikou BI.
Takže racionálne vysvetlenie: 
Neviem ako dospel Klinghardt k podozreniu že elektromagnetické polia sú hnacou silou virulencií mnohých mikróbov, ale zrejme si to overoval na pacientoch, a lepšie výsledky ohľadom neurologických zlepšení mal u ľudí, ktorým zabezpečil prostredie bez EM polí, než u ľudí, ktorým nemiesto toho podával ATB. Pochybujem o tom, že by s tým vyrukoval len preto, že chce byť zaujímavý,  alebo si chce urobiť kšeft realizáciou ochranných prvkov. U Klinghartda by som viac veril tomu, že to na pacientoch vyskúšal. 
Chybný štartér na neónke som spomenul preto, lebo málokto vie, že možno vytvára silnejšie magnetické pole než domáci wifi vysielač, a ak by Klinghardtova teória bola správna, tak sa jedná o bežný zdroj EMP, ktorý si málokto uvedomuje. 
Netuším, či má Klinghartd pravdu alebo nie a do akej miery, prezentoval som len svoju skúsenosť s domácim routerom, ktorý som niekoľko mesiacov testoval káblovo, a niekoľko wifi. Na sebe som žiadnu zmenu nezaregistroval, takže nemám osobnú skúsenosť s tým, že by som pri wifi subjektívne pociťoval zhoršenie neurologických problémov. 
Netestoval som na sebe iné silnejšie zdroje EMP, takže k tomu sa vyjadriť z vlastnej skúsenosti neviem. Poznám ale ľudí, ktorí sú na tieto veci tak senzitívny, že neznesú ani žiarenie z notebook monitora. Nemám dôvod im to neveriť. Poznám ich ako pravdovravných ľudí. 

Kvasinko a tobe je konkretne

Kvasinko a tobe je konkretne co? :o)

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Výňatek z článku

Výňatek z článku Elektromagnetické pole a zdravotní rizika IV:
"Téma elektrosmog jako zátěž životního prostředí vyvolává stále obavy veřejnosti. Alarmující je tempo růstu pozadí elektromagnetického pole (EMP) v 21. století v souvislosti s rozvojem bezdrátových informačních technologií (IT). V provozu jsou například již tři mobilní sítě GSM a připravuje se čtvrtá síť na standardu CDM, kmitočet 410-430 MHz. MobilKom má licenci na standard CDMA kmitočet 410-430 MHz, v roce 2007 bude v provozu pět sítí UMTS třetí generace, budují se bezdrátové sítě Wi-Fi, mikrovlnné sítě a další. V roce 2005 bylo zahájeno digitální vysílání televize a rozhlasu a analogové vysílání poběží souběžně možná až do roku 2012. Říká se tomu mobilní revoluce. .... U nás se projektují bezdrátové domácnosti, do kterých se "cpe" co nejvíce elektroniky (přitom stavební biologové v Německu přišli na to, že v takových domech se nedá spát, a při projektování respektují velmi přísné limity v místnostech pro spaní). Celosvětově se vžil termín elektrosmog (správný vědecký termín je neionizující záření). I když mnozí hned nic necítí a nevidí, přesto toto vyzařování na všechny působí.

Nejsem žádný odpůrce IT ani ekologický aktivista. Pokud ale stávající legislativní normy umožňují, že provozovatelé nemají prakticky žádná omezení, bude postupně docházet ke stále většímu znečištění životního prostředí a k nespokojenosti občanů až do okamžiku, kdy vznikne první vážný incident, který vyvolá seriózní zhodnocení a zájem médií.

Dotazy, které dostávám, se týkají zdravotních rizik. Občané chtějí vědět, proč došlo od 1. ledna 2001 skokově k desetinásobnému zvýšení zdravotních limitů (podle nařízení vlády č. 480/2000 Sb.) ve srovnání s vyhláškou MZČR č. 408/1990 Sb., která platila do 31. prosince 2000 (rozbor viz tabulka). Spoluobčané, kteří mají již dnes zdravotní problémy (subjektivní či objektivní) v souvislosti s nevhodným rozmístěním vysílacích antén či stožárů základnových stanic GSM, při řešení stížností tvrdě narážejí na neutěšený stav legislativy. Když se obrátí na státní instituce - ministerstvo zdravotnictví, ochránce lidských práv nebo ministerstvo životního prostředí - stížnost vždy končí odpovědí, že zdravotní limit podle vládního nařízení č. 480/2000 Sb. nebyl překročen...."

..."Mimo to mám zkušenost, že pokud se dlouhodobě ignorují problémy s rušením větším než 6 V/m, zdravotní rizika přecházejí v onemocnění (viz současné vleklé soudní spory v Itálii, kde došlo, prokazatelně vlivem elektrosmogu, v obci Cesamo k 19 případům onemocnění dětskou leukémií). Hematoonkologická klinika FN Brno v dokumentu pro pacienty Mnohočetný myelom uvádí, že byla prokázána souvislost mezi vystavením vlivu elektromagnetického pole silnějšího než 10 V/m a vznikem leukémie.

Je zajímavé, že 10 V/m je odolnost elektronických přístrojů, která nesmí být překročena v průmyslových podnicích, aby nedošlo k rušení, poruchám nebo k haváriím. Pro domácnosti platí pro přístroje hodnota 3 V/m , ale člověk (podle dnes platného vládního nařízení č. 480/2000 Sb.) musí vydržet až maximálně 61 V/m. To platí v kmitočtovém pásmu 2 000-10 000 MHz. Zdravotní limit je kmitočtově závislý v rozsahu 28-61 V/m. Čili odolnost osob (oproti elektronickým zařízením) na EMP je podle hygieniků až asi desetinásobná. (Zdravotní limit je kmitočtově závislý od 28-61 V/m.)"...

Novináři v Itálii přispěli k tomu, že veřejnost byla objektivně informována v kauze s vatikánskými vysílači, a Itálie má stále limit 6 V/m, nepřistoupila na 28-61 V/m doporučený EU (Radou Evropy). Česká republika doporučení disciplinovaně převzala jako závaznou direktivu přesto, že měla do roku 2000 zdravotní limit 4,3 V/m stanovený na základě třicetiletého výzkumu SZÚ Praha."

Takže limity elmg. záření byly u nás zvýšeny. Všecko se vejde do limitu a nic neškodí.


(na WP od 10/2007, CFS, EBV, CMV, chlamydie pneu, alergie, onychomykóza, chronická žilní nedostatečnost, bolesti kloubů a svalů, únava, 3/2012 zjištěna autoimunita štítné žlázy, léčba: azi, doxy, entizol, HAK Jeanine)

WP 10/07-2014 CFS, EBV, CMV, CPN alergie, onychomykoz žil nedost., bolest kloubůsvalů, 3/12 autoimun ŠŽ Eutyrox, otitidy 6-9/16 Ciplox Cefixim, 9/16 WP roxi,doxy,enti,isoprinosin, neuroinf VZV, enterokok strept. B +12/16 amoxi, neuroborela 3/17 mino azi

Když jsem byl mladý a

Když jsem byl mladý a chytrý (hloupý), nemohl jsem pochopit, že někomu vadí změna počasí, teď mi také vadí ... Kdo je panelákový, ví moc dobře, že když z něj vypadne, hned se mu lépe dýchá .... čím pak to asi je?

březen 2013 ukončení CAPu 

Schválne som tento dokument

Schválne som tento dokument nastavil od určitej minúty, aby ste videli a počuli to, čo sa tejto témy najviac týka. 
Inak je dobré si ho pozrieť od začiatku, je tam kopec zaujímavých informácií. 

Našiel som ešte jeden, zatiaľ som si ho nepozrel: 

Tak to prvni je teda

Tak to prvni je teda megazajimave, to druhe jsem jeste nestihla.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Ivan tu nacrtol novu temu a

Ivan tu nacrtol novu temu a tou je voda :)
asi tak tyzden dozadu som pisal s byvalym spoluziakom, ktory ma cerstvo narodeneho syna, trosku sme riesili aj moje zdravotne problemos a on sa dost zacal zaoberat vecami kolo vody a pyramid...viem, ze to znie cudne a ani ja neverim nejakym nadprirodzenostiam moc, ale povedal mi, ze jeho zena nevedela, strasne dlho otehotniet, poskusali uz vsetko mozne cez 2 roky a potom natrafili na nejakych znamych s vodou...recept bol, ze na listok papiera napisali nejaky kod, ci spravu...na noc dali flasu vody na ten papier s kodom a v priebehu dna to zena vypila-do mesiaca bola tehotna. verim mu lebo preco by klamal, len ide o to, ci to malo na to otehotnenie fakt nejaky vpliv :))
a tak mi nedalo a nahodou som asi 2 dni dozadu natrafil na kod na nanocastice a morgelony. tu uz sa jedna o nejaku vyssiu formu vsetkeho poznaneho a popravde neskusil som zatial bo sak som skeptik, ale rusi su v tomto uz dost daleko zepri-toto je vyuzivanie kadejakych matematicko-fyzikalnych algoritmov a informacii...opakujem, su to aj pre mna scifi veci, neze ma niekto obvini zo sarlatanstva :D ale uz ked sa tu nacrtla ta tema, ano fakt vedci riesia vodu, informacie atd...a tento film co tu dal Ivan teraz ma o tom len utvrdil a pripomenul toho kamosa. tu je jeden z rusov co sa tymi kodmi zaobera, clen ruskej "NASA" http://www.grigori-grabovoi.ru/eng/
kody na nanocastice a morgellons som nasiel na nemeckej stranke nejakej
https://stevenblack.wordpress.com/2011/11/24/endlichheilung-von-morgellons/
Der von Heilpraktiker Ekkehard Sirian Scheller entwickelte Zahlencode für MORGELLONS ist 598392400. Der Zahlencode für die NANOPARTIKEL ist 1315808905.

-Lyme disease(borrel, mycopl ,chlam pneu, yersinia, ehrlichia, bartonella?), staph, ebv, hsv, cmv, candida, heavy metals, leaky gut...a s tym spojene problemy. /It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Kvasince: v zásadě máš

Kvasince: v zásadě máš pravdu, bohužel, nicméně s čím nesouhlasím, proti tomu brojím - aktivně
Ostatním: jsem teda nečekal, že zrovna na tohle téma se tu rozpoutá taková dělostřelba
Voda: tím se zabývám posledních asi 30 let. Ve své neskonalé skromnosti bych snad i řekl, že patřím k docela "odborníkům" zvaným i Státním zdravotním ústavem. Nevěřte ptákovinám.
Howgh
K.
Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

:)))))))-Lyme

:)))))))

-Lyme disease(borrel, mycopl ,chlam pneu, yersinia, ehrlichia, bartonella?), staph, ebv, hsv, cmv, candida, heavy metals, leaky gut...a s tym spojene problemy. /It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Myslel si ptáka Leraka? tak

Myslel si ptáka Leraka? tak tomu fakt neverím:-)). Ale inak ho mám docela rád:-)).

Dr. Masaru Emoto - Spravy z

Ja myslim, ze to neni zadna

Ja myslim, ze to neni zadna delostrelba, ale normalni diskuse. Holt kazdy ma na to trochu jiny nazor a prectenim nazoru ostatnich si ho muze vic utribit, cemu veri a cemu ne. O elektromagnetickych polich a zivych organismech toho neni zatim prilis znamo a navic malokdo rozumi i tomu, co znamo je. Taky nejsem priznivcem homeopatie, nikdy mi nepomohla, na druhou stranu verim, ze elektrobiologicke pochody, ktere probihaji v tele, maji svuj vyznam a duvod, ktery teprve veda musi odhalit.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Lerakov pristup a reakcie mi

Lerakov pristup a reakcie mi pridu ako pristup a reakcie nasich doktorov...neverte ptakovinam, dlhodoba antibiotikova lecba vas uplne odstavi a znici, chronicke infekce neexistuju, neverte ptakovinam, parazity ziju jenom v dzungli, tazke kovy to organizmus hravo zvladne a spracuje vsetlko vyluci, neverte ptakovinam a zajdete si na psychiatrii...asi tolko, to co je pre nich nepoznane a nepreskumane to su ptakoviny...totalne nesuhlasim s tymto pohladom na svet, lebo je este tak vela nepoznaneho a tak vela pod vplyvom vsetkych okolnosti v prirode vznikajuceho, zasah cloveka do prirody a zivota na planete je neskutocne enormny po kazdej stranke, tak mi nechcite povedat, ze akcia nevyvola reakciu, to vedel uz Newton storocia pred nami...a ten kto tvrdi, ze elektromagnet pole nema na svoje okolie vplyv v ramci prirody/.bakterie je naivny blb(neskatulkujte sa nikto do tohto vyrazu)

-Lyme disease(borrel, mycopl ,chlam pneu, yersinia, ehrlichia, bartonella?), staph, ebv, hsv, cmv, candida, heavy metals, leaky gut...a s tym spojene problemy. /It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

To čo poznáme je len

To čo poznáme je len kvapkou v mori. To čo nepoznáme je oceánom. Takto nejako vnímam súčasné poznanie ľudstva.
V danom filme je prezentované elektromagnetické ožiarenie mikroorganizmov vo vode, po ktorom bola pozorovaná ich zvýšená aktivita a rozmožovanie. Ak sa to udialo, a ak sa deje prezentované v danom dokumente , tak tvrdenia že sa jedná o ptákoviny považujem za nezodpovedné. Domnienka či presvedčenie pravdu  nedokazuje. Kvasinka, Lerak či sysifos, nepredložili ste žiadne argumenty, ktoré by racionálno vedecky dokazovali lživosť prezentovaných javov v dokumente. Takže pokiaľ tak neurobíte, nemôžem vám dať za pravdu. 

Dejte si popcorn

Dejte si popcorn :)http://youtu.be/3NrfOt0PJdc

Já si dala, ale jen z

Já si dala, ale jen z mikrovlnky :) Ale i tak to bude strááášně zdravé! :D

Moje tělo už není moje, teď je ze mě chodící mikrobiální Noemova archa, a proto se držím hesla "Usmívej se, bude hůř!" :)

Zurčící potůčky,

Zurčící potůčky, malebné scenérie, zajímavá makra bublinek a kapek vody rozprskávajících se o hladinu, podmanivá hudba, do toho vemlouvavým hlasem v "dokumentu" hovoří spíkři o granderové vodě aj. zázracích. Tak vypadá profesionálně provedené P.R. - viz např. 25:49. Slovenská televízia kandiduje na Bludný balvan.
Ivane, adriano, paneCH, jste až dětinsky důvěřiví. Ivane, ty dle mého žádné vědecké argumenty slyšet nechceš. Pokud ano, pak jsou např. zde http://www.sysifos.cz/files/Alternativni_medicina_Hert.pdf

to peggyn:
Dnes jsem posnídal čerstvý popcorn, připravený mikrovlnným koncentrátorem  http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=TLfDYytLKoc&feature=endscreen  
a mikrovlnku jsem vyhodil.  

Film opravdu zadny dukaz

Film opravdu zadny dukaz neni, taky jsem psala, ze je to zajimave, ne ze je to pravda. Natocit si muzu kdy chci, co chci, treba, ze mimozemstani pristali v Praze.
Nicmene vyzkum francouzskeho virologa Montagniera zadny kec neni, da se dohledat na pubmedu. Ja jsem si to dohledala a je tam toho vic, je tam vyzkum i o elektromagneticke detekci HIV od Montagniera. Jak pisi v clanku, Montagnier dostal za vyzkum AIDS Nobelovu cenu, byt nevim, do jake miry to souviselo s vyzkumem elektromagnetickych poli, mozna ne, ale to je vcelku jedno. Tak co mi na to povis, kvasinko? Taky je to sarlatan a zabyva se nesmysly? 


Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Jak te tak pozoruju

Jak te tak pozoruju kvasinko, tak ty budes asi zastancem toho, ze za vsechno muze borelioza a vsichni bychom se meli zaregistrovat na borelioza.cz, ze ano?

Mimochodem tady je dalsi

Mimochodem tady je dalsi clanek:
slabe elektromagneticke pole zpusobilo pokles obsahu hydrogen peroxidu a karbohydratu ve zdravych i infikovanych rostlinach v porovnani s kontrolni skupinou.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Nová léčba MDM

Nová léčba MDM zachránila ženě nohu. 
Jde o neinvazivní elektrofyziologickou stimulaci centrálního nervového systému, konkrétně mezimozku, terapeutickými proudovými impulsy.

No tak bacha mój Ivan! To

No tak bacha mój Ivan! To si špatně čítal bratček! Naopak jsem striktní zastánce léčby ATB, taky mi to - docela dost - pomohlo, jak lze vysledovat. Nicméně nevěřím psychosomatickým, psychotronickým, metafyzickým, energeticko-vesmírným a jiným jabkárnám. A co se vody týče - tak to už teda vůbec ne!

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

(trochu OT na chlamydiovém

(trochu OT na chlamydiovém serveru)
Velmi velmi zjednodušeně:
Diabetické neuropatické bolesti  - jeden z projevů  "diabetické nohy" - jsou způsobeny poruchou metabolismu nervů, jejíž jedinou příčinou je hyperglykémie, která nastává u chybně léčené / nezkompenzované  cukrovky. Léčba je buď
A) kauzální (odstraní se hyperglykémie - dieta, životospráva, u DM1 inzulín a jeho přesné dávkování - např. inzul. pumpou, při velkých fluktuacích hladiny glukózy užít kontinuální monitoring glykémie v intersticiálním tekutině) 
nebo
B) symptomatická - pouze se tlumí se bolesti (např. farmaky - Gabapentin, Lyrica), Při symtomatické léčbě samozřejmě není odstraněna vlastní příčina "diabetické nohy", jen jeden její  projev - bolest.  
Neléčí - li se nemoc (DM1 i DM2) kauzálně, docházi postupně k rozvinutí syndromu diabetické nohy. Ročně je v ČR provedeno  průměrně 8000 amputací v důsledku nezkompenzované /chybně kompenzované DM.  

Hádej, morge, je  MDM kauzální (onemocnění odstraňující, tj, hyperglykémii)  či symptomatická, možná paliativní  (bolest tlumící) léčba ? 

Doporučuji: 
Nevěř lživým titulkům bulváru   

Přečti si o ní

Přečti si o ní více:
 
Metoda se ve světě používá pro léčení téměř sedmdesát diagnóz, včetně poúrazových a pooperačních stavů, popáleninzánětů, vlivu stresu na organismus, virových chorob, neuropatie, včetně neplodnosti a osteomyelitidy.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Mesodiencefalick%C3%A1_modulace

Jak se dle tebe léčí neplodnost symptomaticky? Tam přece musí být kauzální léčba?

Důležité, je že to paní zabralo a je jí lépe. Tato metoda je schválena EU i MZČR. Jedná se o bioelektrické působení slabých elektrických impulsů. Nechci se hádat, ale kdybych měl diabetickou nohu, byl bych rád za cokoliv. Vím, jak taková diabetická noha vypadá. 


veraokb,kompenzace....čeho?s

veraokb,kompenzace....čeho?
slinivka břišní nutně potřebuje dostatekzásad,překyselením je trvale poškozována.
Obnovená rovnováha kyselin a zásad potřebnými
potravinovými doplňky se stopovými prvky přináší často
neuvěřitelný úspěch.Stopové prvky jsou nepostradatelné
pro tvorbu,ukládání a uvolňování inzulinu.
Základem každé TERAPIE je pravidelné ODKYSELOVÁNÍ zásaditou směsí.

Dříve,když nebyl k dispozici inzulín,předepisovala
se místo něho soda bikarbona v dávce 30 g denně.
..........citace Tepperwein,Pryč s kyselostí
veraokb

Lerak a Kvasinka. Stále ste

Lerak a Kvasinka. Stále ste mi neponúkli vedecké dôkazy o lživosti účinku elektromagnetického žiarenia na zvýšenú aktivitu a rozmnožovanie baktérií. Ale pozor, trúfate si na dokazovanie proti tomuto vedcovi  http://en.wikipedia.org/wiki/Eshel_Ben-Jacob , pretože jeho výskum ste bez najmenšej štúdie ohodnotili ako bludný balvan a ptákovina.
Lerak mi ako vedeckú obhajobu svojho tvrdenia ponúkol odpoveď:  No tak bacha mój Ivan! To si špatně čítal bratček! Naopak jsem striktní zastánce léčby ATB, taky mi to - docela dost - pomohlo, jak lze vysledovat. Nicméně nevěřím psychosomatickým, psychotronickým, metafyzickým, energeticko-vesmírným a jiným jabkárnám. A co se vody týče - tak to už teda vůbec ne! 
A Kvasinka:  Ivane, adriano, paneCH, jste až dětinsky důvěřiví. Ivane, ty dle mého žádné vědecké argumenty slyšet nechceš. Pokud ano, pak jsou např. zde http://www.sysifos.cz/files/Alternativni_medicina_Hert.pdf
Chlapci moji zlatí, ale ja chcem seriózne vedecké argumenty, ktoré by vyvracali výskum Eshel Ben-Jakoba, a nie bludný balvan a ptákoviny.

Ivane, zkus

Ivane, zkus přečíst 
a o MDM třeba

Třeba prohlédneš, že to, na co jsi naletěl, byla efektní, leč nepravdivá PR na zázračnou vodu a velmi neobjektivní a zavádějící  PR na MDM.

Ivoši a propagace AMP na

Ivoši a propagace AMP na borelioze.cz ti nevadí, když ti vadí MDM, schválená MZČR? Já jen, že tam proti takovým hovadinám neprotestuješ, když tam bliká baner.

Ivošu, sklamal si ma

Ivošu, sklamal si ma ponúknutým článkom. Dúfal som, že aspoň Ty ponúkneš niečo ozaj konkrétne, a hlavne rozumné, čo by na vedeckej úrovni vyvracalo v dokumente povedané. A zasa nič. Zasa len názor nejakej nedostatočnej inteligencie, ku ktorej komentárom Ti môžem osobitne napísať, v čom sú nedostatočne inteligentné, a prečo ani trochu vedecky nevyvracajú fakty vo filme povedané. Ak máš záujem, daj vedieť inboxom.

Morge, proti hovadinám

Morge, proti hovadinám velmi často inzerovaných na reklamních plochách serveru b.cz opravdu neprotestuji. A to proto, že si jich vůbec nevšímám, nečtu je a neklikám na ně. Pokud se  objeví příspěvek v diskusi b.cz opěvující AMP,  MDM,  EAV, zappery, oberony  aj.,  reaguji, tak jako před skoro dvěma roky na AMP či MDM. Dnes jsme již pokročili dál a přibyly materiály jasně dokazující u AMP toto:
"... přístroj není spolehlivý, podává výsledky falešně pozitivní nebo falešně negativní a není proto použitelný ani pro diagnostiku ani pro prevenci. "  - bližší jistě všeobecně známý link http://sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1348318242 
 

Je snadné a rychlé vypudit auto s propadlou STK ze silničního provozu - stačí jediná kontrola policií.
Je ale značně komplikované vyčistit zdravotnictví od všech šarlatánů, podvodníků, zlatokopů, homeopatů, výrobců zázračných vod, výrobců a prodejců nekonečné palety přístrojů s převratnými účinky uváděnými v PR článcích bulvárem. Proto se řiďte rozumem a čtěte seriózní prameny, snížíte tak pravděpodobnost, že naletíte.

Ivošu, nedbanlivosť Tvojej

Ivošu, nedbanlivosť Tvojej inteligencie ma fascinuje. 

Je snadné a rychlé vypudit auto s propadlou STK ze silničního provozu - stačí jediná kontrola policií.
Je ale značně komplikované vyčistit zdravotnictví od všech šarlatánů, podvodníků, zlatokopů, homeopatů, výrobců zázračných vod, výrobců a prodejců nekonečné palety přístrojů s převratnými účinky uváděnými v PR článcích bulvárem. Proto se řiďte rozumem a čtěte seriózní prameny, snížíte tak pravděpodobnost, že naletíte.

Auto s propadlou STK nemusí byť na ceste nebezpečné, stačí že majiteľ z nejakého dôvodu nešiel na STK, a pritom má auto 4 roky staré a najazdených 10 000km.
A naopak, auto s platnou STK môže byť na ceste nebezpečné, lebo je polorozpadnuté, ale majiteľ dokázal motivovať, aby mu STK dali.
A toto je práve ten Tvoj druh myslenia. Málo analyzuješ konkrétne situácie. Respektíve neanalyzuješ. Rozhodol si sa nekriticky používať zvolené autority (napríklad sysifos), namiesto svojej vlastnej rozumovej analýzy. To Ťa moc nevyznamenáva. 
Žiaden z kritikov udalostí vo filmovom dokumente, ktorí v tejto téme napísali, neidentifikoval čo je konkrétne bludný balvan, ptákovina, či neserioznosť, a prečo. 
Keď obhajujete serioznu vedu, buďte aj seriozne vedecký. 
Napíšem vám zopár otázok, na ktoré chcem od vás serioznu vedeckú odpoveď.
-Existuje vedecký dôkaz o tom, že voda nemôže uchovávať informáciu, ktorá je súčasnými, vedou akceptovateľnými meracími prístrojmi nemerateľná?
-Existuje vedecký dôkaz o tom, že vysušené kvapky vody nezanechávajú odlišné mikroskopické obrazce v prítomnosti rôznych ľudí? 
-Existuje vedecký dôkaz o tom, že baktérie nie sú viac aktívne, aj v rozmnožovaní po ožiarení elektromagnetizmom? 
-Existuje vedecký dôkaz o tom, že Granderov revitalizátor výrazne nepomáha v priemysle a potravinárstve? 
Ste na rade.

Tak mne napadá Jidášská

Tak mne napadá Jidášská otázka, zanechá nějaký obrazec destilovaná voda, 6 x překapaná, jako ta vodka v reklamě?

březen 2013 ukončení CAPu 

Je jasné, že

Je jasné, že mikroskopický obraz vysušenej kvapky vody zanechávajú prímesy, ktoré sa pri vysúšaní neodparili. Destilovaná voda nie je úplne bez prímesí, len ich má podstatne menej. Takže na základe toho by bol obraz odlišný. To ale nič nemení na podstate, že prítomnosť rôznych ľudí pri takejto vode by v nej vytváral špecifický obraz. T.j. že každý z nás vyžaruje špecifickú energiu, ktorá špecificky vyformuje obsah prímesí v kvapke, ktorých obraz je potom viditeľný pod mikroskopom. 

° každý z nás vyžaruje

° každý z nás vyžaruje špecifickú energiu, ktorá špecificky vyformuje obsah prímesí v kvapke, ktorých obraz je potom viditeľný pod mikroskopom. °
promin, ale mě už to připadá jako fantasmagórie....nechceš si dát na čelo mokrý kapesník ?

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

Měl jsem na mysli tu

Měl jsem na mysli tu skutečně naprosto čistou látku H2O, bez příměsí, ne destilku ze špinavého kanystru od majči propláchnutou naftou. Ale ono to je stejně naprosto fuk, protože ať je to tak či onak, žijeme v dnešním světě, ve kterém od elektromagnetického smogu a jiných vymožeností není úniku, můžeme se jen snažit, aby nám např. na střeše spoluvlastníci baráku ve vidině mrzkého penízu neprosadili translantační stanici ...

březen 2013 ukončení CAPu 

Co MP, který je na b.cz

Co MP, který je na b.cz vyvěšený a taky je pověšený na západních stránkách sysifovců a quakerství? To taky nečteš nebo si toho nevšímáš? Čteš tedy jenom, co se ti hodí a na to reaguješ? 

Zdravotnictví je třeba

Zdravotnictví je třeba vyčistit hlavně od doktorů, kteří neléčí a dělají z pacientů debily. To by neměli, panč si je pacient defacto platí. U německy mluvících sousedů znám a vím pár doktorů, kteří by si pacienta neléčit nedovolili. Chovají se slušně, člověka léčí, pohladí, zavážou mu botu, pacient je svéprávnej. Mě ti naši úžasní lékaři napsali do zprávy, když jsem léčená podle německých doporučených postupů, že je to non-lege artis. Ale oni sami nejenomže mě neléčí (chtěli mi nahorečky 39 C dát antidepresiva), ale ještě mi hážou klacky pod nohy. Hrozně jim vadí, že nevyužívám naše úžasné zdravotnictví a že si platím doktora. Mě to nevadí, naopak. Díky fylosofii, kterou se drží můj doktor jsem se dostala na 80% svýho zdraví. Nejsem kripl na lůžku. 
K  BZ.cz - mě vůbec nevadí reklamy, ale jsou to stránky, který by měli fungovat pro pacienty jako pomoc, nejenom teoreticky, ale i prakticky. Ale na to Zdeněk nemá.
Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

Přesně tak, po zánětu

Přesně tak, po zánětu mozkových blan léčených asi 10 dnů kapačkami a po stále trvajících teplotách až 39, jsem byl odeslán za psychiatrem. Bohužel jsem před x roky neměl internet, tudíž info. Já blb.

Ivane Ivane, z mnoha tvých

Ivane Ivane, z mnoha tvých příspěvků lze tušit, že propadáš různému nadpřirozenému mámení. Trošku mi to přijde, jako když lidi, kteří prošli životními - či - zdravotními otřesy, nakonec skončili u náboženství. No to pozor, to pak svádí z cesty a nevede k úspěchu.

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní ACC 1 - 2x600, 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin

Chronický zánět prostaty, kloubní obtíže, otoky očí, únavový
syndrom. Wheldon od 02/2007 a nyní zase od 12/2008. Nyní 2x300 ARFICIN (rifampicin), 2x300 Dalacin, 3xtýdně 250 Azitromycin, aktuálně co

Takže Lerak opäť prišiel

Takže Lerak opäť prišiel s "vedeckou" odpoveďou na moje otázky. Lerak, kde sa nachádza Tvoje myslenie, keď hmotné fakty považuješ za nadprirodzené? To takto nedostatočne uvažuješ aj v praktickom živote? Ako vidím, preraziť Tvoj jednoduchý, ohraničený vzorec myslenia nie je vôbec jednoduché, pretože mu veríš viac, než rozumným hmotným faktom, ktoré nazývaš nadprirodzené.

Uz se na to vyprdnete,

Uz se na to vyprdnete, kluci.  Stejne nas tyhle filozofie nevyleci, co clovek to nazor a my potrebujem neco tady a ted. :)

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Obsahom tejto témy je:

Obsahom tejto témy je: Elektromagnetické polia a infekcie. Klinghardt považuje v tomto zmysle za užitočné redukovať vystavovanie sa EM poliam. Veda informuje o zvýšej aktivite  a rozmožovaní baktérií po ožiarení EM (Eshel Ben-Jacob). Jeden lekár napísal: To je mi známe už 20 rokov ked som začínal pracovať na hygiene tam sme aj robili niečo podobné  ale potom nebol záujem zo strany úradov a tlakov najmä z mobilných spoločností, ja ochrany používam mnoho rokov. Aj na pacientoch som spozoroval vyssiu chorobnost co sú pod týmto vplyvom, inak aj pocas stúdií kazdý prisiel do styku s vplyvom elmag na zdravie, za socializmu to boli najma pracovníci s radarmi.
Alebo: Občané chtějí vědět, proč došlo od 1. ledna 2001 skokově k desetinásobnému zvýšení zdravotních limitů (podle nařízení vlády č. 480/2000 Sb.) ve srovnání s vyhláškou MZČR č. 408/1990 Sb., která platila do 31. prosince 2000 (rozbor viz tabulka).
..."Mimo to mám zkušenost, že pokud se dlouhodobě ignorují problémy s rušením větším než 6 V/m, zdravotní rizika přecházejí v onemocnění (viz současné vleklé soudní spory v Itálii, kde došlo, prokazatelně vlivem elektrosmogu, v obci Cesamo k 19 případům onemocnění dětskou leukémií). Hematoonkologická klinika FN Brno v dokumentu pro pacienty Mnohočetný myelom uvádí, že byla prokázána souvislost mezi vystavením vlivu elektromagnetického pole silnějšího než 10 V/m a vznikem leukémie.
Novináři v Itálii přispěli k tomu, že veřejnost byla objektivně informována v kauze s vatikánskými vysílači, a Itálie má stále limit 6 V/m, nepřistoupila na 28-61 V/m doporučený EU (Radou Evropy)Česká republika doporučení disciplinovaněpřevzala jako závaznou direktivu přesto, že měla do roku 2000 zdravotní limit 4,3 V/m stanovený na základě třicetiletého výzkumu SZÚ Praha."

Takže Adriana, nemyslím si že tu ide o filozofovanie, aspoň nie z mojej strany, a tak isto si nemyslím, že na základe faktov táto téma nesúvisí s naším liečením, hlavne ak niektorí ani po niekoľkých rokoch liečby s ATB nemajú uspokojivé výsledky. V takomto prípade treba zohľadniť všetky faktory, s ktorými renomovaný lekári mali úspech. A toto je jeden z nich. 

Adriano, souhlas, já už se

Adriano, souhlas, já už se na to vyprd. 
Ke Tvému dotazu co mi konkrétně je  (po zapomenutí hesla jsem byl chvíli kvasinkou, sorry za matení) - jsem ex(neuro)borelik a exsamoléčitel  (to pro neschopnost 6-ti lékařů nejrůznějších odborností tuto nemoc vůbec diagnostikovat, natož pak efektivně léčit).  . T.č. zcela zdráv.

Můj názor k http://1elektrosmog.pise.cz/127850-bakterielni-dna-vysila-elektromagneti...   - slušně - pro mne velmi nedůvěryhodné. Mrkni třeba na odkazy Googlu na osobu podepsanou pod článkem -  R.A Muselík.
Neříkám natvrdo hovadina zaštítěná zvučným jménem nositele Nobelovky (za objev před 29 lety),  ale celé mi to přijde jako z dílny vynálezců ptákoviny EAV (např. použitá podivná amatérská instrumentace ve zmíněné studii).

Aha, kvasinka je Ivos, tak

Aha, kvasinka je Ivos, tak to uz se delsi dobu zname. :) No ja jsem sem davala odkazy i na pubmed na originalni studii a na tom nic neseriozniho neshledavam, ale jak rikam, uz se tim nebudu probirat, protoze nemam pocit, ze by mi to bylo momentalne nejak uzitecne...

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k