30%

Dnes večer byla v TV novinách na Nově malá zpráva o LB. Pani (?) Klára nechtěla být před kamerou,tak promluvila skrytě o LB a jejím průběhu. Zajímavé pro mě,protože takto začal fungovat i můj mozek.a život se mi stejně změnil jako u ní. Z návratu do těchto kolejí mám stále strach. Naštěstí už vím co budu dělat. Návrat k ATB-samoléčbě.
Byla to jen jakoby upoutávka na Střepiny, kde by mělo být víc o LB u Kláry. Hlasatelka říkala, že se z LB lidi vyléčí ,ale jen 30% má dále problémy ; Bojar promluvil o spirochetách a jejich ukrytech před ATB. Bylo řečeno, že se každoročně nakazí 5000 lidí. Co dělají pro těch 30% ?. Chovají se stejně !!!!! jako k těm 70% a neberou v potaz, že u nich léčba selhala,z jakéhokoliv důvodu. Třeba z ukrytu spirochet nebo z koinfekcí. No jsem zvědav co ještě ve střepinách bude. Tyto zprávy-pořady by měli vidět "odborníci" na Bulovce aspol. Přeléčený boreliotik,pokud si stěžuje nepatří na psychiatrii,ale patří mu opět léčba....tak dlouho dokud nebude vyléčen. Třeba i roky...pořád to bude levnější než trvalý pobyt v blázinci.
Tak se mrkněte na S T Ř E P I N Y (22. 55) na Nově

Klára měla ofic. Dg

Klára měla ofic. Dg shizofrenie- několik roků.....později se zjistila ta pravá Dg = borelioza. Kolik takových běhá po světě ??? a ládují se patáky na psycho a možná by pomohly ATB.
Jsou to hrozné stavy, které člověk neovlivní. Všíchni Mudři v blázincích by měli vyzkoušet na pacientech ATB; další rada zní : po smrti pacientů hledat v mozcích bakterie. U kolika % by se našly ? a vysvětlilo by se tím jejich chování.
.........
http://diskuse.doktorka.cz/schizofrenie/35936/

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

Klára měla ofic. Dg

Klára měla ofic. Dg shizofrenie- několik roků.....později se zjistila ta pravá Dg = borelioza. Kolik takových běhá po světě ???
Skôr by som napísal koľko takých sa "moce po svete". Behanie po svete vyžaduje viac zdravia. Som tiež jeden z tých to motákov.  Psychiatrii som dával šancu niekoľko rokov, nech ukážu čo vedia. Dokázali predpisovať nezmyselné lieky, dávať nezmyselné diagnózy a zarábať nezmyselné peniaze za "úžitok", ktorý mi nepriniesli. Dostal som aj elektrické šoky, ktoré som si sám v zúfalstve vyžiadal.  Efekt? Žiadny, len ešte viac vygumovaná hlava. A to bol iný zapper tie elektrické šoky.  Evidentne to baktérie prežili. Možno si len v rytme striedavého prúdu zatancovali a to bolo tak všetko. 
Zažil som prípad spolubývajúceho na psychiatrii. Inžinier tridsiatnik, veľmi šikovný a snaživý. Dosť ho zneužívali a mal z toho depku. Nič extra. Aj tak mu nasadili množstvo elektrošokov po sebe. Výsledkom bola troska bez identity, presne ako vo filme "Prelet nad kukučím hniezdom".  Netuším, či sa z toho zmátožil.

Klara nemela diagnozu

Klara nemela diagnozu schizofrenie, ale bipolarni poruchy, redaktor to popletl. Pise na borelioze.cz http://www.borelioza.cz/cs/diskusni_forum/prispevky_diskuse/m_e_d_i_a___6/?

Jesitnost a namyslenost tamnejsiho admina nezna mezi. On si mysli, ze ma na slovo borelioza patent a ze redaktori v kazde reportazi ukousnou cast poradu tim, ze budou pulhodinu citovat stovku zdroju, ze kterych pri reportazi cerpali. Pritom on sam ma na webu jen informace prejate ze zahranici a na zahranicnich webech je informaci, ze kterych kazdy muze cerpat, neskonale vice. 

Hlavne on sam o borelioze

Hlavne on sam o borelioze nic nevi, to je nejvetsi gol. Bude vyhlasovat valku proti TV NOVA, protoze natocili reportaz bez jeho souhlasu :D To je na objednani k chocholouskum. Vsimni si, jak porad smiruje, kdo mu tam leze, uchylne si porad zobrazuje logy a kontroluje.

"Nase informacni prvenstvi a

"Nase informacni prvenstvi a nejverohodnejsi zdroj v CR nikdo poprit nemuze a logy, ktere mi reknou temer vse, take nelzou."

Ze ho pusa neboli, kdyz se jely na chlamkach protokoly, na borelioze jeste nebylo po capech ani vidu ani slechu. Ale jako by to nebylo jedno... Nejverohodnejsi zdroj, ktery propaguje Marshalla a popira existenci a zavaznost jinych chronickych infekci....hm, to uz je jak serial o Esmeralde.


Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

:))))))))))))) zas raz opat

:))))))))))))) zas raz opat a znova velky Admin rozvyril vody, BU BU BU a potom vyklidil pole, lebo ho kazdy poslal doprdele...uz po kolky krat ahral to iste divadielko...trapne jak vzdy...tymto ho zdravim samozrejme :)

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./03/12 start heavy metal detox/05/12 start parasite killing(prazi,vermox,albendazol,ivermectin,fluco,DE)/06/12 start CAP(rifa,doxi,azi,artemisia)/11/12 vitC heavy dosing

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Admin ti udelil pochvalu za

Admin ti udelil pochvalu za to, ze se chovas podle uzivatelskych podminek :o) Dostanes jednicku s hvezdicku. 
Akorat hadat se s nimi kvuli komplexnimu pristupu k nemoci nema vubec cenu. Snazil jsem se o to same uz pred lety a po absurdnich utocich na svou osobu, jsem to vzdal. Nehodilo se jim to do kramu. Nehodi se jim totiz nic, v cem neni slovo borelioza. Oni jinou nemoc nemaji, protoze si nic jineho netestuji, alternativa je spatna, tezke kovy jsou spatne a jiny chronicky infekce nic nedelaji. ILADS jsou bud bozi nebo idioti podle toho, jak se jim to momentalne hodi. To nepochopis. 

Ruhaujan tu na chlamkách

Ruhaujan tu na chlamkách uvedla, že jí zmizely léze na mozku po Byron White a uvádí lživé informace. Smutné :( 

gdo to napsal? :o)

gdo to napsal? :o)

uz sem to nasel nick hnupess

uz sem to nasel nick hnupess jako dycky a prizvukuje mu jeho lizoritka trapka bez vlastniho nazoru, jediny rozumny argumenty ma colorinka a tu tam jeste jebou
jejich moudra uz sem davno prestal cist

Morge proc me napadas videl

Morge proc me napadas videl jsi moji MRI pred a po ne neznas moji lecbu ja ti nic neudelala   videl jsi ji  pred a po a vubec nechapu tvuj utok na mne ja napsala pravdu to ze mam jeste dalsi komlikace bruselu listerii je jina ale leze po Byron proste zmizeli ja myslela ze tady se nenapada  ,neutoci ,tvuj zamer nechapu  ale dost me to urazilo tak se mnejte vsichni co nelepe hlavne zdravi holt kdyz napisu pravdu tak se to nelibi   uz vubec nechapu proc jsou lidi zli bez duvodu ja nemam zapotrebi se hadat kdyby jsi videl moje MRI pak mluv ale jinak bud zticha a neber si mne slusne do ust tim se s vami loucim myslim ze jsem pomohla par lidem v nouzi at tlumocenim a jine ale nehlasam to tohle fakt nemam zapotrebi ja mam kam jit na USA fora ,a priste nez neco vypustis musi to byt potvrzene  naschladenou tim koncim a ty no nechci byt sprosta Ruhaujan

Co blbneš, já se tě

Co blbneš, já se tě přece zastávám! Komentuju dění na b.cz!!! A píšu, že je to smutné, když tam hlásají, že kdo píše, že mu pomohly i bylinné preparáty je osočován ze lži. Protože Martin-S tam psal, že tobě taky prokazatelně pomohla bylinná léčba a hned byl taky osočen. Tak proto. Stěžovat by sis měla tam.

Morge ted jsem to pochopila

Morge ted jsem to pochopila ja cetla tvuj prispevek a zacala se klepat  a reagovala  nedoslo me to tak se omlouvam za unahlene jednani a dik za zastani nemam ted jednouduche obdobi ponevac se pridala do zoo listerie a brucelosu tak promin  asi moje nervy bouchly  tak jeste jednou promin ze jsem to spatne pochopila  

jako nestranný a jako

jako nestranný a jako člověku co je mu fšechno fuk,přesto napíši moudro nebo blbost.
Jak dokázat, že něco zmizelo po tom čí onom ? Nebo vyléčilo tím nebo oním ? Dle mě to zkrátka dokázat nejde. Jde se jen domnívat a tato doměnka může být chybná. V daném případě léze mohli zmizet po něčem jiném. Nebo by zmizly i bez chemie či bylinek- chtělo to jen čas. Nebo další možnost je zobrazovací metoda. Při prvním se něco zobrazilo a při druhém se nic nezobrazilo. Takže co říci na závěr ? Nelze tvrdit nic,protože nikdo nic neví, ale jen se může domnívat a věřit čemu chce. Končím se zvracením


od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

Tak proč se cpeš chemií,

Tak proč se cpeš chemií, jak tady pořád píšeš? Já nevěřím, že by někomu léze zmizely jen tak při téhle nemoci. Každý cítíme, co to s námi dělá, jinak bychom se tím necpali.

°Tak proč se cpeš

°Tak proč se cpeš chemií°
to je těžké vysvětlovat.Chce to můj mozek a čím nebo kým je veden ?
Když vidíš malého chlapečka jak ovládá autíčko a ty nic nevidíš- žádnou šnůrku.......v dřívějších dobách by čučeli jako vyorané myši ,ale dnes víme, že autíčko reaguje na rádiový signál, který není vidět. a chlapeček drží v ruce vysílač. A ted si představ že dnešní doba je dřívější doba a ty nic nevidíš a myslíš si, že děláš co chceš.... a při tom si ovládán a děláš co chce někdo jiný. Třeba někdo vraždí,vyvolává válku,cpe se chemii.......
klidně mi doporuč mokrý kapesník na čelo......jak jsem psal, je to těžké vysvětlit
...a ještě mám jednoho brouka v hlavě
hmota neexistuje- vše jsou představy

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

No nevim, tomu se rika

No nevim, tomu se rika paranoia, pokud nemas na mysli skutecnost, ze treba bakterie v CNS ovlivnuji chovani. Myslim, ze je lepsi se venovat lecbe nez takovym spekulacim.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

vždyt jsem psal, že se to

vždyt jsem psal, že se to nedá vysvětlit; resp.ne každému

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

PetrSi minimálně v  těchto

PetrSi minimálně v  těchto částech svých vět se mýlíš nebo lžeš.

" Oni jinou nemoc nemaji, protoze si nic jineho netestuji" a pak " a jiny chronicky infekce nic nedelaji"

Kdybys chtěl být objektivní, zjistil by si,tak jako já, že zmínka o koinfekcích je na webu br.cz již nejméně od března 2006.

V tamních diskusích se o koinfekcích a chronicitě neléčených,nebo špatně  léčených infekcí mluví a píše často a  doteď.

Když jsem se tam v roku 2007 registroval a popsal své problémy já, jedním z prvních dotazů na mne bylo,zda mi krom protilátek proti borélii doktoři testovali i jiné...

 

Nebuď směšný, zrovna ty jsi

Nebuď směšný, zrovna ty jsi nám sem přišel sdělit, že my morgelonici nemáme morgellons, ale máme si v encyklopedíích zjistit jakou máme jinou nemoc!! Z takových lidí je mi na nic! Na b.cz někteří (Radka a Lymess) roky propírají, že chlamýdie nic nedělají a urážejí místní členy, to jsi si ještě nevšiml, když jsi tam od roku 2007? V březnu 2006 ještě na borelióze nebyly informace ani o léčbě borélií, co jsem slyšel, zmínky o koinfekcích jsou tam v zasutém článku až odnedávna. A o morgelonu ani chlamýdiích tam nic nenajdeš.

Tak mám takový pocit, že jsi se sem přišel akorát do všech navážet, toho se týkají všechny tvé příspěvky, žádné informace, co ti je ani o tvé léčbě, k tomu divný nick antinternetufo. 

S tím, že hodně lidí tu, mají

S tím, že hodně lidí tu, mají borku, mají na bz.cz pravdu, panč hodně lidí tu jsou trosky, který mají všechno. A tam taky. Já to hašteření odsud směrem tam a naopak napochopím, panč jsme na jedné lodi, měli bysme si jenom pomáhat a ne se hašteřit. Tam nejsou ti určití lidi tolerantní nejenom lidem, určitým situacím, ale i k některým informacím (chudák Ewelynka, ta si s nima užije...). Ty zmínky o koinfekcích se tam vyskytujou už dýl, ale nějak se tam s tím nezachází. Děcka, buďte na sebe hodní!

Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

Morge. Trvám na tom, že

Morge.

Trvám na tom, že PetrS  lže,nebo se mýlí,když napsal(v kontextu tohoto vlákna)   "Oni jinou nemoc nemaji, protoze si nic jineho netestuji" a "a jiny chronicky infekce nic nedelaji"

 

 

 

Oni nejsou normální :(

Oni nejsou normální :( Předseda O.S. vyhlašuje Nově válku a jeho zástupce Radka nabízí Nově spolupráci. Čestný předseda si nadává s regulérním předsedou, kdo je větší ignorant a kdo leze víc komu do ****. Myslí si, že místo webu mají Pentagon a místo pacientů voliče. Měli by to tam zavřít a měl by se postavit normální web, kde budou vládnout normální vztahy.

...Doufám, že se to

...Doufám, že se to usadí... vždyť tady všichni kopem na jednu bránu ;)
m.

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

Me vadi, ze tam ma ruzne

Me vadi, ze tam ma ruzne lzive reklamy na zdravotni nesmysly jako AMP diagnostika, ruzne hubnuti a predrazene koloidni stribro. Je to web pro nemocné lidi proboha, driv se takovi dealeri blokovali a on to tam ma nyni oficialne a propaguje, aby z lidi, co nemaji prachy, mohli tihle sraci tahat penize. Nevim, jestli z toho ma takovy vejvar, ze se to tak vyplaci.

on to kdysi vysvětloval :

on to kdysi vysvětloval : reklamy nemohu ovlivnit- googel mi je tam dává robotem.
Kdysi to bez reklam šlo (jako tady) a dnes to už nejde,i když tvrdí, že za to má pár desetníků. (nevěřím). Televize sledují sledovanost a dle toho i určují platby za reklamy. A čím více kliknutí na b.cz, tím více desetníků.....
Kdyby měl LB, tak by možná byl jiný- jenže je zdravý jako rybička a jeho snem je mít co nejvíce desetníků. Netouží pomáhat nemocným; to by toleroval nabídku- poptávku tolik nedostatkových a potřebných a NUTNÝCH ATB.
Jsou věci co se nedají změnit-....... člověk nezmění, ale co nemůže změnit člověk,může změnit BůH a jeho Mlýny

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

To neni vubec pravda, delam

To neni vubec pravda, delam v IT a reklamy si na stranky muzes dat, jake chces i na googlu zaskrtnout, jake nechces zobrazovat. Reklamy na takovemhle portalu uzivi v poho nekolik lidi, nedavno jsme delali podobny portal o kulture a reklamy zivi celou redakci.

°To neni vubec

°To neni vubec pravda°.......však já jsem mu nevěřil ani Ň
,ale napsal to :

RE: filtrovani reklam

Autor: administrator
12:15:57 - 25.01.2010
Byl jsem o vikendu pryc a nevzal jsem si s sebou net, takze ctu az nyni. Radka to napsala docela dobre. Za ty reklamy jsou eurožbrdlíky a neni v mych silach vyfiltrovat vsechny nezadouci reklamy (a to jich mam v seznamu uz spoustu). "Inteligentnejsi" reklamy bohuzel nemam, protoze nemam cas na prime shaneni inzerentu na serveru, takze je snazsi vyuzit goole reklam, ktere mohou alespon nejak prispet na provoz. Kdo nemate reklamu rad, prehlizejte ji jako vsude jinde. Kdo na reklamu obcas klikate, dejte si pozor na jejich informacni uroven, je to proste reklama. Nevim, co vic k tomu napsat.

administrator
................
 takže ty eurožbrdlíci mu přispívají na provoz
................
MY Bychom měli přispět Adrianě (alespoň symbolicky), že není jako ten ulhanej psychopat co lže jako tiskne

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

suhlas..ja neviem,ci tu je

suhlas..ja neviem,ci tu je niekde uvedene cislo uctu,ale vsetci kto sem chodime by sme mali prispiet. vyhodime spoustu penazi za doplnky,lekarov a prihodit nejaku ciastku niekomu kto to tu cele organizuje a radi spoustu ludom by bolo ferove.

přispět by se mělo ne za

přispět by se mělo ne za organizaci a za rady; ,ale na chod- vznik a existenci chlam.info. Nejsem odborník a ani nevím kolik to obnáší, ale zadarmo to není. Zadarmo se to dá organizovat a radit; ale ne provozovat.
Pokud by někdo chtěl na chod přispět, tak v UZ mohu napsat č.učtu. Pokud nebudu mít zakázané č.učtu prozradit. Jako kontrola ,že není moje, ale chlam.info by každý dostal od Adriany oznámení, že platba došla. ( nebo jiná možnost ?)

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

Souhlas s dervisem. Ja

Souhlas s dervisem. Ja klidne prispeju, ale myslim, ze ten ucet by mel byt otevreny - to se da jiz dnes s bankou domluvit, aby do nej mohli vsichni nahlizet online. Jinak je to neduveryhodne.

Na WP od 06/2012 (2x50mg Mino,3x250mg Sumamed,zatím bez pulsů). 15 let chronické bolesti hlavy,od 04/2012 pálivé bolesti hlavy,kompletní insomnie,pálivé bolesti zad,srdce,tuhnutí krku. Od 08/2012- občas bolesti hlavy,zad,nohou,vnitřní třas,insomnie.

Na WP 06/2012-04/2013 (atb, atp,antimykotika,alternativa),15 let bolesti hlavy,od 04/2012 pálivé bolesti hlavy,zad,srdce,kompletní insomnie,tuhnutí krku,od 06/2013 zbývá-slabý tinitus, občas bolest zad

mozno by bolo dobre vediet

mozno by bolo dobre vediet priblizne orientacne mesacne naklady na web...,aby prichadzajuci vedeli kolko prispiet

kristinko, mesicni naklady

kristinko, mesicni naklady nevim, protoze nektere veci se plati najednou a jednorazove, ale orientacne to je nekolik tisic mesicne

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

tak to finale som vcera

tak to finale som vcera prehliadol :)))))))) asi sa prvy krat zastanem Lymessa :)))))))) vsetky tie Adminove vstupy vzdy chcu mat inteligentnej podmaz, ale vo finale su z toho vzdy mega mega mega sracky a on skonci ako uplny kreten co nakoniec musi secko odvolavat a bla bla bla, to je vuuuul :DD on si ide davat patent na smernice, ktore zaviedli uplne niekde inde iny ludia, ktori po nom ziadne povolenie na zverejnenie nechceli...este aby jeho nenahanal niekto, za autorske prava...jebo z lesa...

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./03/12 start heavy metal detox/05/12 start parasite killing(prazi,vermox,albendazol,ivermectin,fluco,DE)/06/12 start CAP(rifa,doxi,azi,artemisia)/11/12 vitC heavy dosing

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Admin by měl mít ty

Admin by měl mít ty chudáky nemocný tam rád. A to v principu nemá. Jako by ty stránky měl jen z povinnosti vůči něčemu. Nevím vůči čemu, když  nikdy nemocný nebyl.
Člověk, který vzal hlavu do svých rukou a nestrká ji do cizích.

°A to v principu nemá°no

°A to v principu nemá°
no nemá, protože má raději desetníky....z reklam. A jak vznikla B.cz, když není a nebyl admin nemocen ? Asi to byl "kamarád" co onemocněl a ten dal impulz ke vzniku. V té době reklamy nebyly a v záložkách byly nesmysly a návštěvnost malá....a čas běžel.....do dnešních dnů. "Kamarád" zmizel (asi se vyléčil),návštěvnost stoupla,záložky se zaplnily  a začlo rejžování. Kamarád měl nick : spoluautor webu (Milan)
................
našel jsem 6 roků starý příspěvek a NIC se do dnešních dnů nezměnilo !......odesílají stále na psychiatrii
...

Chronický únavový syndrom

Autor: Kamarád
13:49:15 - 03.08.2006
Podívejte se na příběhy lidí s chronickým únavovým syndromem - CFIDS. Je to skoro kopie příběhů většiny z nás zde, včetně absolutního tápání doktorů! Mimochodem o CFIDS vím sakra něco z vlastní zkušenosti, když jsem, už je to hodně dávno, lítal po doktorech. Nikdy mi nic neobjevili a únava jako prase. Lítání jsem samozřejmě za rok vzdal. Souhlasím s názorem spoluautora webu, který řekl nedávno, že chronický únavový syndrom NEEXISTUJE, jde jen o NEROZPOZNANOU INFEKCI V TĚLE!! Akorát doktoři dnes CFIDS někdy uznávají jako oficiálně/!/ zaregistrovanou diagnozu. Je to vlastně omyl na druhou. Uznávají klinické projevy a nevědí co je příčinou. Narozdíl od LB, bohužel, kde klinické problémy neuznávají jako diagnosu. Proč, v čem je rozdíl? Jinak v závěru to samé: odesílají pacienty na psychiatrii. Je to stále jeden společný problém, doktoři neumějí objevit infekci, tím spíš ji léčit: u údajného CFIDS /žádný neexistuje/, boreliozy, chlamydiozy, mycoplasmat, kryptokokózy /houba/ ...... Dnes jsem o tom už zcela přesvědčen. Když to spojím s Hellenthalem, zapadá vše do sebe až neskutečně přesně!

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

Terco, ja nejsem o.s. ani

Terco, ja nejsem o.s. ani zadna jina organizace, jsem privatni osoba, ktera se sama leci. Nevim, jestli mohou mit soukrome osoby otevreny ucet, to jsem jeste neslysela, slysela jsem jen o organizacich. Kazdopadne ja nic takoveho jako vest ucetnictvi nebo podobne veci delat nebudu. Mam dost svych starosti a financuju to tady sama uz skoro sedm let. Kdo chce, at prispeje, kdo nechce, at neprispiva. Pokud ma nekdo potrebu, aby to slo pres nejakou organizaci s otevrenym uctem, necht vstoupi do o.s. a tam to zaridi, aby se vse zarizovalo pres ucet o.s. Ja uz jsem neco takoveho kdysi navrhovala, ale nikdo se k tomu nemel a ja to opravdu delat nebudu. 

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

právě proto jsem navrhnul,

právě proto jsem navrhnul, že v UZ každému ochotnému sdělím Tvoje Č. Kdo si vzpomíná ,už se to tady řešilo a nic se nevyřešilo; ani s dortem k narozeninám. Tak vznikl nápad, že pomohu k řešení. Je to risk, že bych mohl uvést svoje Č a lidi by posílali prachy mě. Jako kontrola (zpětná vazba), by Adri každému "poděkovala v UZ"- museli by uvádět ve zpr. pro příjemce svůj nick.. Chápu ,že se veřejně nikdo "doprošovat" příspěvku nebude.
A jak jsem získal Adri Č ? Byla tak ochotná a pomohla mi k chemii a já ji platil na Č. a poslal ji o pár drobáků víc;vědom si, že si je zaslouží.. Jak to mají udělat ostatní,co by chtěli také přispět ? (jednu možnost jsem napsal.).
A kdo se "motá" tam i tady určitě vidí ty rozdíly.

od r.2005 jsem VYSÁL ze zdr.pojištovny 500 000.-kč -Ne za léčbu ,ale za vyšetřování. Oni totiž léčit neumí-po troše ATB už znají jen psychiatrii a AD. Přitom jsou na netu mraky rad od světových odborníků ,jak pomoci chronikům.-proč je nevyužívají ? vyšl
od r.2000

ruhaujan tady te opravdu

ruhaujan tady te opravdu nikdo nenapada..

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..
Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

No kdyz uz to tady zaznelo,

No kdyz uz to tady zaznelo, tak o co jde si myslim, ze tady nikdo nikdy jinou nemoc neznevazoval, nepopiral, atd. Ani morgelons, ani boreliozu, ani nic jineho. A pokud to nekdo dela (sam infikovan necim) ve smeru k jinym nemocem, tak je to proste ubohost. Dost na tom, ze musime bojovat s prisernym zdravotnim systemem, jeste to same snaset od lidi, kteri jsou take nemocni, mozna ci pravdepodobne chlamydie ci morgelons sami maji, tak to jsem opravdu jinde nevidela, myslim treba v zapadni komunite, apod.

Jinak souhlasim, ze vytahovat stare hadky netreba.

Na Wheldonove/Strattonove protokolu od 02/2006 do 10/2011 pro tezky unavovy syndrom, fibromyalgii, bolesti kloubu, intestinalni potize a milion dalsich problemu..

  Adriano byť  částečně

 

Adriano byť  částečně rozumím tomu,co teď píšeš a dá se říct,že s obsahem i souhlasím.

 

Protože se ale v tomhle vlákně (30%)  probírá (probíralo) víc věcí, tak mi v tomto momentě není jasné, v jakém kontextu to mám chápat.(je možné, že mi to dojde záhy po odeslání mého příspěvku:)

 

Ale mám i otázky. A to k tomuto: "Jinak souhlasim, ze vytahovat stare hadky netreba."

 

Co by si poradila člověku - novému uživateli(např.mně),když ho zaujmou věci,problémy,vyjádření někoho,ap..,.které se probíraly v minulosti (když dotyčný tady tehdy třeba nebyl,nebo nebyl ještě registrován).Co lze/je považováno za diskusi starou, neaktuální, a co je diskuse aktuální? Má dotyčný uživatel založit stejnou diskusi znova, nebo čekat,až ji někdo jiný "oživí"? Věřím, že tyhle moje dotazy budou případnými čtenáři brány jako dotazy praktického rázu.

 

Díky za případnou odpověď.

 

to co Adriana tym myslela,

to co Adriana tym myslela, ospravedln ma Adri ak sa mylim, je to aby si sa vramci starych diskusii zameral na stranku ozivenia diskusie prinosom niecoho noveho co si objavil, ci prestudoval, ci nasiel alebo vyjadrenim nazoruk danej tematike a nie vyjadrenia nazoru k nejakej starej kauze (diskusii) ktorej znovuzrodenie neprinesie nikomu nic. to je ako ked stare babky na trhu aby rec nestala omielaju stare veci dokola...ta cast diskusie, ktoru si vytiahol bola uplne bezpredmetna...ries to preco sme tu vsetci a k tomu zaujmi nazor...este prijemnejsie bude pre diskutujucich ktori sa tu trosku otvorili a medzi sebou diskutuju o problemoch, ktore maju zdokumentovane v blogoch, by bolo tiez pekne ak chces takymi ludmi viezt vyrovnanu partiu ak by si aspon nieco o sebe sem hodil, lebo ja mam voci tebe averziu uz od tvojho prveho prispevku...a to vacsinou nemam na nikoho aj ak by tu blog nemal zo zaciatku...

tipujem ta na moc premudrasteho filozofa, aj stylom akym kladies otazky aj ako sa vyjadrujes...ale filozofovia to vacsinou vzdy zbitocne prekombinuju a vysledok 0. u teba uz - 20 zatial...

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

Presne tak. Ja osobne vubec

Presne tak. Ja osobne vubec nerozumim napadani nesmysly od lidi, kteri sami trpi. Je videt, ze utrpeni proste cloveku zuzi obzory tak, ze nedokaze videt uz nic jineho nez svou nemoc a zpochybnovat tudiz nemoci ostatnich, protoze ty preci nemohou byt tak hrozne jako ta jeho. Ale to neni jen tady, to je v zamestnani, kde ti co se derou na vyssi pozice nemilosrdne podrezavaji vetve komukoli v ceste. To je v parlamentu, kde pani poslanci vidi jen svoje penezenky a rozhoduji od stolu o vecech o nichz nemaji ani paru jake to je v tom zit. Proste Ceska spolecnost je v soucasne dobe neskutecne moralne pokrivena. A dalsi Havel neni na obzoru. A kdo si mysli, ze to nejak samo prejde, tak to se seredne myli. Nenavist nas nakonec rozlozi po vsech strankach. Tak jako Recko a Rim shnili za ziva, tak my shnijeme v te moralni spine, kterou kolem sebe poslednich x desitek let vytvarime. Nojo, trochu jsem se zakecala..

Na WP 06/2012-04/2013 (atb, atp,antimykotika,alternativa),15 let bolesti hlavy,od 04/2012 pálivé bolesti hlavy,zad,srdce,kompletní insomnie,tuhnutí krku,od 06/2013 zbývá-slabý tinitus, občas bolest zad

aj Havel mal za usami terco,

aj Havel mal za usami terco, ale to sem urcite nepatri :)

It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog./05/12parasite killing/06/12start CAP11/12vitC10g/02/13hyperthermia/07/13detox(DMPS,EDTA,DMSA)vitC50g/10/13Buhner/11/13striebro/07/14 end CAP/11/14MMS/01/15RIFE

hlavně, hlavel měl pokud vím

hlavně, hlavel měl pokud vím pořádně neléčené chlamydie. a jak skočil, ukázkově umořenej. 

 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".

Powered by Drupal - Modified by Danger4k